Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. szept. 3. 9h:29' EZ A 151. JÁTÉKHETED, 78. FORDULÓD 152. játékheted kezdete: szept. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3950 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
ext | visszadátumozás kérelem |
kb 211 19 | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (19 darabot) |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 125 99 13 | elmormolod a 125. varázslatot |
v 6 5 11 | elmormolod a 6. varázslatot |
im | imádkozol |
kb 127 | kiveszel a bankból a 127. tárgyat |
ff 127 87 | felt. fegyverváltás: 127 87 |
ffk 100 240 | felt.fv.kozkázata: 100 240 |
t 74 | támadod a 74. szörnyet |
Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Rád ömlik az egész! Mivel a bőröd már fekete, nincs rád hatással a dolog. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a tintacsiga testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A tintacsiga feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a tintacsiga száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
(Továbbmész...) [82,62] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tintacsiga közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a tintacsiga testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [82,61] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy smirglibokrot. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Nehwon, a Gyors vigyorog kajánul. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzrakó helyet. A gnóm, aki a tüzet csiholta mesél erről-arról, mi történt vele mostanában, közben megosztja veled finom vacsoráját. Csak úgy falod a vándormedve falatokat. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
kt 1167 | elkészíted az 1167. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a proteinfecske jobb szárnyát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a proteinfecske tollas testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a proteinfecske jobb szárnyát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A proteinfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a proteinfecske megcsapja a fejedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A proteinfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 madártollat. 377 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [84,61] Dombos terepre érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy rőtmanó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a rőtmanó fejét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival a rőtmanó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A rőtmanó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rőtmanó kacagány (ld. enc.). 93 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [85,60] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Tudomány és mágia az életem. Ha akarsz, kövess. Wiz-Mojó (Arany M. KT.) " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Fogjuk össze a sötét erőket, lépj te is az Ördögi Körbe! >Khy bel'Ez< " Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bíbor szulfagor közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bíbor szulfagor disznófejét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (6 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Brod buzogányát a másikra támadsz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bíbor szulfagor disznófejét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a bíbor szulfagor jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Néhány döfést ejt rajtad a bíbor szulfagor agyarával. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bíbor szulfagor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
be 35 | bemész a 35. titkos labirintusba |
lm 6 1 | mozogsz 6 1 |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 11 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tetemember testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával iszonyatosan megcsapod a tetemember bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 442 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 5 | mozogsz északra, délnyugatra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 19 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a karmos tankány testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. A karmos tankány karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. (ld. enc.) 831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [84,60] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.
szk 99 | keresed a 99. szörnyet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 3 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 3 pontért |
ISTENI KÖNNYCSEPP (260. TÁRGY) Az isteni könnycsepp szent folyadék, amely közvetlenül istenedtől származik. Jónéhány varázslat van, amelynek anyagi komponense egy vagy több csepp ebből a kivételes nedűből. Tárolásához szent kehely szükséges. |
FŐZÉS Volt eddig egy olyan művészeti ág, melyet mi, kalandozók, a sokadrangú képzettségek sorába illesztettünk. Azonban annak, aki egyszer már megkóstolta a qvilli fogadós feleségének fenséges étkeit, azonnal megváltozik a véleménye a szakácsok és mesterszakácsok munkájáról. Most minden adott ahhoz, hogy a főzőtudásodat fejleszthesd. Ehhez csak szorgalmasan kell Rodger üstje körül lebzselned [egy fordulóban csak egyszer lehet], étkeket kotyvasztanod, új recepteken törnöd a fejed. Vannak finomságok, melyek elkészítése csak a nagyobb szakácsoknak sikerülhet, így eszébe sem juthatnak egy kezdő konyhatündérnek. Mostantól (hogy főzés szakértelmed 1. szintre emelkedett) gondolkozhatsz új étkek ötletein, ehhez csupán egy üstre és a szokásos F (feltalál) parancsra van szükséged, valamint egy tárgyra (ami nem az üst), aminek számát megadod a parancs paramétereként. Ha az adott tárgyból lehet ételt készíteni, és elég kreatív vagy ahhoz, hogy ezt kitaláld, megismersz egy új receptet, melyről rögtön enciklopédiát is kapsz. Mint az eddigiekből is látszik, az F parancs itt is a jól megszokott módon, a tárgyak feltalálásához hasonlóan működik. Két gyakori ételkomponens van jelenleg, amiből nem lehet receptet feltalálni, ez a víz és a fűszerkeverék (ez utóbbi bármelyik boltban beszerezhető). Ezekre épp ezért nincs értelme receptvágyból F parancsot kiadni. Az ételeket a H <üst száma> <recept száma> paranccsal készítheted el. Bármennyire is jó szakács vagy, egy körben csak egyszer főzőcskézhetsz, egy magadfajta kalandozó ennél több időt ennél a kalandozástól oly messze álló dologra nem hajlandó szánni. Mindig 1 adagot, vagyis annyit főzöl, amennyit ott rögtön meg tudsz enni. Az ételek elfogyasztásának hatása lehet egyszeri, kör végéig tartó, stb... erről az ételek receptjének enciklopédiája mindig írni fog. Magasabb szintű főzésnél minden egyes étel elkészítése több tapasztalattal jár, valamint egy-egy étel megfőzése is egyre kevesebb és kevesebb TVP-be kerül. Van pár tereptípus, ahol nem főzhetsz. Ilyen például a sivatag, ahol nem találnál elég rőzsét, amivel alágyújthatnál az üstnek; a mocsár, ahol az ingoványos talaj, valamint az itt-ott feltörő, bűzös gázpöffetegek nem kedveznek a főzésnek; a magashegység, ahol a hideg és a hirtelen szélrohamok keserítenék meg az ételkészítést; illetve a lakott terület, mivel elég furán nézne ki, ha leülnél az utca porába főzőcskézni - valamint amint kész vagy a koldusok széjjelhordanák munkád gyümölcsét. Épületben szintúgy nem főzhetsz. A receptek enciklopédiáit nem oszthatják meg a kalandozók egymással. Ennek oka rendkívül egyszerű: egyelőre még az a tévhit van elterjedve a Túlélők Földjén, hogy a főzés csak a puhányoknak való. Ezután persze, hogy nem hangoztatja senki, hogy ő a főzőcskézésben jeleskedik. Talán később ez a nézet majd megváltozik, ennek csak a jövő a megmondhatója. |
FŐTT ÉTEL (1. RECEPT) Az egyik legegyszerűbb ételhez nincs is szükséged másra, mint 1 kajára és 5 vízcseppre. Nem tudni ki találta ki, de fergeteges ötletnek tűnik, hogy az ételt fel is lehet melegíteni, és a kajának amellett, hogy jobb íze lesz, laktatóbbá is válik. Ha kiadod a főzés parancsot erre a receptre (H 1167 1 vagy H 1168 1, attól függően, milyen üstöd van), ízletes ételt készíthetsz, melyet rögtön be is fogsz habzsolni. Éhséged csökken tőle, mintha egy csapásra 5 kaját ettél volna meg. A kaja felmelegítésének ideje: 3 TVP. |
RŐTMANÓ (55. SZÖRNY) Ezek a vörös, tüskés gumiszerű bőrrel megáldott lények első pillantásra humanoidnak tűnnek, de a monsterológusok szerint még egy százfogú is közelebb van a humanoidokhoz, mint ez a teljesen furcsa biológiai felépítésű teremtmény. Tény azonban, hogy ez a két méteres lény hatalmas pofonokat tud adni, és feltehetően Téged ez érdekel leginkább. Leghatásosabb fegyver ellene a szúrófegyver. |
RŐTMANÓ KACAGÁNY (714. TÁRGY) Büdös, szakadozott bőrruha, szánalmas viselete a dombok között élő rőtmanóknak. Ha mindenféle ízlésbeli megfontolást félretéve, úgy döntesz, hogy mégis magadra öltöd a KF 714 paranccsal, meglepően kényelmes viselethez jutsz, amely 4-gyel növeli a védettségedet, és eggyel a szerencsédet. |
KARMOS TANKÁNY (137. SZÖRNY) A karmos tankány majdnem másfél méter magas, orrszarvú bogárra emlékeztető szörny. Páncélzata valamilyen kemény, szürke kitin, ütőfegyveren kívül szinte semmivel sem lehet áthatolni rajta. Egyik nagy különbség (a méreten kívül) az orrszarvú bogárhoz képest, hogy nemcsak szarvát tudja támadásra használni, hanem borzasztóan hegyes és kemény karmait is. |
TANKÁNY KAROM (237. TÁRGY) Amikor kimetszed a karmos tankány karmait, érdekes ötleted támad. Kivájod a húst a karmos kezek belsejéből, kiszárítod, és látod, hogy pont belefér a kezed. Néhány próbát teszel - igen, egész jól tudsz vele fogni! Bár mászni nem bírnál benne, harcolni, fegyvert fogni azonban igen. A KF 237 paranccsal veheted fel, és amíg rajtad van, eggyel jobb a védettséged. Ezenkívül ökölharcban lesz +5 sebzésed minden egyes támadásra. |
Erő: | 20 (28) | Szint: | 15 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 23 | Támadás: | 20 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 68 kg |
Ügyesség: | 10 | Védekezés: | 27 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 66/66 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 282/282 | Jellem: | semleges (+6) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 13 (17) | Varázspont: | 180/76 | Pénz: | 957 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/10 | Pszi pont: | 76/16 | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 10/18 | vágófegyverek: | 4/26 (+24%) | ütőfegyverek: | 16/63 (+19%) |
dobófegyverek: | 13/64 (+16%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (100%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (240%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -10.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (11 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
84,60 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/95 | 2. nyomkövetés: | 17/59 (+25%) | 3. mászás: | 5/44 |
4. csapdakészítés: | 8/33 | 5. csapdaészlelés: | 2/24 | 6. gyógyítás: | 8/4 |
7. titkosírás: | 1/56 | 8. felderítés: | 1/53 | 9. szörnyidomítás: | 2/54 |
10. teológia: | 10/38 (+20%) | 11. taumaturgia: | 11/75 (+9%) | 12. versengés: | 3/51 |
13. zene: | 4/76 | 14. szörnyismeret: | 7/57 (+22%) | 15. pszi: | 12/40 (+33%) |
16. zárnyitás: | 6/25 (+12%) | 17. vadászat: | 5/24 | 18. bányászat: | 28/20 (+28%) |
19. főzés: | 1/30 (+130%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 12 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 40 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Batulandazor (#4118), manifesztátor (#124) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 11 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) |
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | áldomás (#6) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1) |
3.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a butaság ára (273) fejleszt.gyümölcse (292) az élet forrása (337) illúziópáncél (354) az ősök hite (362) az ügyess. jutalma (377) időfolyamok (394) testvéri segítség (411) csillagapród idézés (412) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 38 TU. tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 301 TU szükséges.) kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | álompor (#396) | 1 | grifftojás (#179) | 1 | kaja (#2) | |||
6 | móri gyümölcs (#116) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
41 | arany (#50) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
10 | isteni könnycsepp (#260) | 4 | madártoll (#112) | 1 | mandibulakasza (#127) | |||
2 | rézdarab (#70) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | |||
19 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | sünmedve tüske (#14) | |||
2 | szulfagor agyar (#677) | 1 | tankány karom (#237) | 8 | tinta (#101) |