77. forduló, 79. forduló, Jokkmokk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. júl. 13. 9h:16'
EZ A 273. JÁTÉKHETED, 78. FORDULÓD
274. játékheted kezdete: júl. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3860

JOKKMOKK KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,4] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+19 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+7 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ryuku légiós nyomára bukkansz. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütögeted a ryuku légiós testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 889 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 240.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 235.]

* 2. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

kf 687 189 kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 189. tárggyal
A csuklódra húzod a ryuku karvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 235.]
Előkészíted a vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

tv 97 támadó/véd. varázslat a 97. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: agykorbács. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

ef 5 energia fejlesztése 5
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 185.]

m 6 4 4 mozogsz nyugatra, délre, délre
[105,4] Még mindig bozótos. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku légiós. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku légiós testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor keményen megütöd a ryuku légiós jobb vállát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal eltalálod a ryuku légiós testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a ryuku légiós bal karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 889 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy tetemember. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [105,5] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy óriás liánt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bandita. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 13 életpontot sebeztél. Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. 54 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bandita sunyi fejét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a bandita jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A bandita megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy borostyán függő. Szereztél 15 aranyat. 813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [105,6] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku gárdista. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 10 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra rontasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gárdista testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a ryuku gárdista jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 773 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Találsz egy oltárt. Leah híveié. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északra vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 149.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+33 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 119.]

m 6 7 6 mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra
[104,6] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy uzbány. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 10 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az uzbány jobb vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra rontasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd az uzbány fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Észreveszel egy amniosz-fát. Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Észreveszel valamit a földön. Még egész friss troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [103,5] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ryuku légiós közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 14 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod a ryuku légiós fejét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal eltalálod a ryuku légiós bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a ryuku légiós jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 889 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ráismersz a távolodóra. Egy tetemember. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [102,5] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy uzbány közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megmarkolva a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd az uzbány bal szárnyát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az uzbány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sörényes ubuk lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a sörényes ubuk tüskés hátát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sörényes ubuk, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 83.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+12 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 63.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[101,5] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Vajon milyen tengeri szörnyeket rejt a mélység? Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy goldugar közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra rohansz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a goldugar testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a goldugar csáprágóját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A goldugar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 99 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Meglapulsz néhány bucka mögött. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy tormikus egér ijesztett meg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [100,5] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Egy ryuku gárdista nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gárdista testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod a ryuku gárdista jobb lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 773 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Egy pillanat alatt beásod magad a parti homokba. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy nyuhaj karbin. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek keletre. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 39.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku gárdistát. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

hu 8 hulladék: 8
Hulladék, ezért nem gyűjtesz szöges bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 7. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 36.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 6 fejleszted az 1. tulajdonságodat 6 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 81 TVP-t kell elköltened.] [6 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-5 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 22, 12.
Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 219 pontot. A következő körben tehát 249 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Jokkmokk, egy fekete, copfos hajú, piros szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Tharr követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 78. fordulód.

Erő: 25 (27) Szint: 16 Merészség: 5/5 Magasság: 258 cm
IQ: 16 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 303 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 20 Menekülés: 35 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 18 Életpont: 228/218 Jellem: semleges (-9) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (22) Varázspont: 83/0 Pénz: 302 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 30/24 Pszi pont: 51/1 EFejl: 30
Eddig összesen 537 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 175 TP-t kaptál. Jelenleg 145 487 TP-d van. A következő szinthez még 34 513 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar kósza, epokitféreg, mocsári ácsorgó. A 63. fordulódban 906 arany került a bankszámládra. 1109 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/28 szúrófegyverek: 1/0 vágófegyverek: 6/31
ütőfegyverek: 23/16 (+7%) lőfegyverek: 1/0 dobófegyverek: 1/98 (+42%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); dárda (#10) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
100,5 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 61 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/50 (+48%) 2. nyomkövetés: 11/62 (+40%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 1/0 5. csapdakészítés: 10/29 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/28
7. gyógyítás: 30/64 (+46%) 8. titkosírás: 1/69 9. felderítés: 1/88
10. szörnyidomítás: 1/25 11. teológia: 2/56 12. taumaturgia: 9/67 (+5%)
13. szerencsejáték: 1/0 14. versengés: 1/0 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 1/0 17. szörnyismeret: 9/46 (+27%) 18. pszi: 10/64 (+21%)
19. zárnyitás: 7/85 20. vadászat: 3/25 21. bányászat: 4/95
22. testépítés: 2/47 (+7%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
udvarolsz a 8. fajúaknak
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
vadász tatu (#10) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
manifesztátor (#124), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), vízionár (#66), kobudera (#8)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen.
2.) Hozz egy grifftojást.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 628 TU szükséges.)
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 78.41 kg Megterheltség: 122%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 69 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 1 vas dobónyíl (#189) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
15 arany (#50) 3 álompor (#396) 1 aranyló ugarhéj (#100)
1 borostyán függő (#162) 6 ubuk tüske (#131) 2 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

99 100 101 102 103 104 105 106 107
3
4
5
6
7
(100,5) ryuku gárdisták (#360), nyuhaj karbin (#110)
(101,5) goldugarok (#65), tormikus egér (#218)
(102,5) Fairlight oltár, 40. jellempróba, uzbányok (#102), sörényes ubuk (#89)
(103,5) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 27. jellempróba, ryuku légiósok (#361), tetemember (#123)
(104,6) uzbányok (#102), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Tharr oltár, 46. jellempróba
(105,4) ryuku légiósok (#361), oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tetemember (#123)
(105,5) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), bandita (#758)
(105,6) ryuku gárdisták (#360), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 49. jellempróba
(106,4) ryuku légiósok (#361)

Üzenet küldése a karakternek