Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. dec. 22. 9h:30' EZ A 83. JÁTÉKHETED, 78. FORDULÓD 84. játékheted kezdete: dec. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2533 SZÁMLA : XXXX |
h 1629 | használod az 1629. tárgyat |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
h 201 | használod a 201. tárgyat |
h 1271 312 | használod az 1271. tárgyat |
be 497 4 | bemész a 497. épületbe |
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja a vadász varkaudar jobb oldalát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a vadász varkaudar fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a vadász varkaudar bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 453 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja a vark. nekromanta jobb karját. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a vark. nekromanta jobb oldalát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 28 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd a vark. nekromanta bal karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Nem sikerült a vark. nekromanta ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1141 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok nyakát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szerencse, hogy ott az a zene a fejedben, a támadás idejére abba kapaszkodsz. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Aritma ostorával többször eltalálod a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Mallon botjával megcsapod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a varkaudar bajnok fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1234 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
be 574 4 | bemész az 574. épületbe |
m 7 8 7 | mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a sullár testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a sullár lihegő pofáját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 63 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod a sullár bal vállát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sullár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 496 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [110,104] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sullár. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a sullár farkát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sullár bal hátsó lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd a sullár hatalmas testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Patájával a sullár kissé megtaszít. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 496 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [109,103] A bozótos terep átvált hegyvidékre. Észreveszel egy hóhérbimbót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt világítótornyot.
v 96 99 82 | elmormolod a 96. varázslatot |
be 758 | bemész a 758. épületbe |
m 8 1 2 | mozogsz északra, északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [110,101] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep.
(Továbbmész...) [111,101] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy púdersziklát. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Hő! - mondod a spagulárnak. Az - látva, hogy szakember szólt hozzá - engedelmesen közeledik feléd. A megfelelő időben, a megfelelő módon elkapod a kantárt. Az ember megköszöni a segítségedet, elmeséli, hogy milyen hasznos egy ilyen állat, hiszen naponta akár 27 mérföldet is meg tud vele tenni. (+4 jóság.)
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve.
m 7 4 | mozogsz északnyugatra, délre |
(Továbbmész...) [110,101] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
be 187 | bemész a 187. titkos labirintusba |
lm 5 5 5 | mozogsz 5 5 5 |
kpcs 3 | kapcsoló 3 |
h 1633 | használod az 1633. tárgyat |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
ek 40 15 | t. energia kisütése: 40 15 |
ef 30 | energia fejlesztése 30 |
Erő: | 11 (16) | Szint: | 17 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
IQ: | 23 | Támadás: | 22 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 15 (18) | Védekezés: | 26 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 20/20 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 252/226 | Jellem: | jó (181) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 18 (22) | Varázspont: | 334/61 | Pénz: | 12005 arany | Kép. pont: | 17 |
Tudatpont: | 32/8 | Pszi pont: | 6/0 | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 21/6 (+9%) | lőfegyverek: | 19/79 (+18%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3/79 | 2. nyomkövetés: | 14/82 (+16%) | 3. mászás: | 1/45 |
4. csapdakészítés: | 7/17 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 1/89 | 6. gyógyítás: | 1/90 |
7. titkosírás: | 1/90 | 8. felderítés: | 7/37 | 9. szörnyidomítás: | 1/59 |
10. teológia: | 4/44 (+8%) | 11. taumaturgia: | 11/30 | 12. szerencsejáték: | 1/2 |
13. szörnyismeret: | 6/14 | 14. pszi: | 1/84 (+5%) | 15. vadászat: | 1/64 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
segítesz max. 30 TVP-ért |
elfogod sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hangzatos melódia (#345) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | Vérmes Amazon (#7123) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szőrös azuka (#903) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: álomidézés (100) gyógyító totem (116) aranysárk. pikkely (153) kaszt.kiteljesedés (166) famulus (185) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) belső tűz (310) isteni kacaj (322) földmágia (357) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 521 TU szükséges.) mentális felfrissülés (512) OK tudati ismétlés (519) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 916. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | gyíkfű (#201) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | |||
8 | kaja (#2) | 16 | mérgezett tüske (#23) | 14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
247 | arany (#50) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 2 | sullár hólyag (#168) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) |