77. forduló, 79. forduló, Boázu összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. nov. 28. 12h:08'
EZ A 606. JÁTÉKHETED, 78. FORDULÓD
607. játékheted kezdete: dec. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1889
SZÁMLA : XXXX

BOÁZU KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [107,24] koordinátán.
Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 12000 tapasztalati pontot.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+14 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+95 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+21 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy uzbány nyomok után kutattál. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Meglengetve a bronzpengét a másikra ugrasz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az uzbány testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzpengével egy hatalmas csapással felmetszed az uzbány bal vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 370 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 224.]

* 1. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 219.]

* 2. KP: v 34 0 0 elmormolod a 34. varázslatot
Ezt a varázslatot csak harcban lehet alkalmazni. Beállítása a TV/FTV parancsokkal történik, nem a V paranccsal. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

* 3. KP: v 1 3 0 elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 214.]

t 102 támadod a 102. szörnyet
FT 102 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

kpb kezd. parancs berakása:

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 204.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 199.]
[A parancs tárolásra került.]

kf 277 kézbeveszed/felveszed a 277. tárgyat
Felöltöd a rejtőköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[106,24] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku gárdista. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku gárdista testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku gárdista testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 801 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 21, gyógyulás: 13, összesen: -8 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [105,24] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Ráismersz a lényre. Egy mutáns pók. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével többször mélyen végigmetszed a mutáns pók förtelmes fejét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Bronzpengével alaposan megvágod a mutáns pók testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a mutáns pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 459 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [104,24] A terep továbbra is sűrű erdő. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kardfogú fülemüle lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hamisak, hamisak a hangok! Nem maradhatsz tovább, mert szétrobban a dobhártyád. Elmegy a kedved a harctól. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.

Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy liumbe. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (4 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a liumbe kunkorgó nyelvét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A liumbe elhibázza az ütést csápjával. A liumbe csápol, de mindhiába. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod a liumbe vaskos szárát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A liumbe elhibázza az ütést csápjával. A liumbe csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A liumbe ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 liumbe hajtást. 687 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 11, gyógyulás: 11, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. [30 pontot használtál fel, van még 169.]

m 7 8 6 mozogsz északnyugatra, északra, nyugatra
[103,23] Tovább barangolsz a fák között. Ezt az erdőt Fekete Erdőnek hívják, a benne lakozó rémségekről elnevezve. Ez egyben az Ygrol síkság délnyugati határa. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy smaragdgólem.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a smaragdgólem testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Vashegyű lándzsával megdöföd a smaragdgólem testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A smaragdgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 1 175 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 66, gyógyulás: 15, összesen: -51 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
A sátor előtt, ahova kerekedtél, egy asztal áll, a túloldalán egy sunyi képű árnymanó ül, kezében egy pakli kártyával.
- Gyere, próbáljuk ki, vajon le tudsz-e győzni - kiált rád, és az asztalra csap. Úgy döntesz, megleckézteted a pimasz alakot. Ellenfeled közli veled, a játék 100 aranyról indul.
- Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Vérfürdető magszim, 1 Szerencsejáték, 1 Orbitális mackósajt, 1 Illúziópalota. Ez egy pár! Licitálni kezdesz. Az árnymanó vonakodó arckifejezésétől egyre inkább beindulsz, és addig emeled a tétet, míg ellenfeled mérgesen el nem dobja lapjait. Nyertél. 2. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Kaszabolósáska, 2 Garokk, 1 Déja vu. Ez két pár! Az árnymanó rezzenéstelen arcáról semmit nem lehet leolvasni. Rövid tétovázás után, emeled a licitet. Ellenfeled, mintha számított volna rá, azonnal eldobja lapjait. Nyertél. 3. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Piromenyét, 1 Kaszabolósáska, 1 Orzag bilincse, 1 Garokk. Ez egy pár!
- Egyszer élünk - gondolod, és merészen licitálni kezdesz. Az árnymanó vonakodva tartja a tétet egy darabig, de nem számol kitartásoddal. Megelégelve pénzéhségedet, bosszúsan az asztalra hajítja használhatatlan lapjait. 328 tapasztalati pontot kaptál. Bezsebeled az árnymanó tétként feltett 88 aranyát. Az árnymanó hitetlenkedve csóválja a fejét, látszik rajta, hogy még mindig nem fogta fel, hogyan kaphatott ki. Kelletlenül egy aranytermő erszényt húz elő az asztal alól, és a kezedbe nyomja. A fődíjjal együtt sietve távozol a kellemetlen alak mellől. (ld. enc.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy pókvadász közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével kegyetlenül összevagdalod a pókvadász fejét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [103,22] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Észreveszel egy grok-képződményt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy bundás csirmáz! (ld. enc.)

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét ellenfeledre támadsz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a bundás csirmáz bal hátsó lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 119 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Elhagyod a furcsa képződményt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy manifesztátor. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A manifesztátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 383 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [102,22] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy trikornis. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 11 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trikornis testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) A trikornis meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trikornis feléd rúg, de nem talál el. A trikornis összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 trikornis szarvat. 739 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy grok-képződményt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy szent tölgyfát.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy bundás csirmáz!

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Meglengetve a bronzpengét ellenfeledre rohansz. Bronzpengével kegyetlenül összevagdalod a bundás csirmáz testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A bundás csirmáz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 119 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 bőrsisakot. Miután lemásztál, továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz egy szőke, göndör hajú, zöld szemű elf nővel. Bőre bronzként csillog. Sheran tanítványa. Egy arany karperecet, egy aranygyűrűt, egy grifftoll kesztyűt, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy obszidián karkötőt, egy ryuku csizmát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy élőholt quwarg trófea, egy renegát törpe trófea és egy ryuku futárbérenc trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rákpajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy mutáns pók! Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: semleges jellemű az alávaló.
Barátságtalanul méregetitek egymást néhány pillanatig. Folytatod utadat.
[82 pontot használtál fel, van még 87.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 79.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[101,22] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy templomot. Délnyugatra egy vaskohó van. Északra egy barátság szent tüze van. Elteszed a látcsövet. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [100,22] A sík vidéket bozótos váltja fel. Észreveszel egy ovimon-bokrot. Felfedeztél egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 59.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 51.]

szk 355 keresed a 355. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy nektorafot. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

kut 15 kutatsz 15 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [15 pontot használtál fel, van még 36.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 35.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 5 fejleszted a 2. tulajdonságodat 5 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [5 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 219 pontot. A következő körben tehát 249 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANYTERMŐ ERSZÉNY (819. TÁRGY)
Ez a vándorcirkuszban nyerhető tárgy csecsebecséktől és ékes díszítésektől mentes külseje ellenére minden kalandozó kedvence lehet, különleges tulajdonsága miatt: minden forduló elején aranyat termel gazdájának. A termelt arany mennyisége két dologtól függ: a kalandozó szintjétől és jelenlegi vagyonától. A tárgyat nem lehet átadni.

BUNDÁS CSIRMÁZ (93. SZÖRNY)
A bundás csirmáz, ez a kisebb medve méretű, vastag bundájú lény kiválóan tud mászni. Fészkét leginkább megközelíthetetlen helyeken (mély, földalatti üreg, grok-képződmény burka) veri fel. Gyakran gyűjt mindenféle csecsebecsét, úgyhogy fészkéből való kifüstöléskor könnyen előfordulhat, hogy találsz nála valamilyen tárgyat. Ha megtámadják, foggal-körömmel védekezik. Legkevésbé hatékony ellene az ütőfegyver.

KARAKTERLAP

Boázu, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd színe zöld. Leah ministránsa vagy. Papi hited: 35. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 78. fordulód.

Erő: 24 (33) Szint: 16 Merészség: 7/5 Magasság: 115 cm
IQ: 15 (21) Támadás: 29 Agresszió: 5 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 13 (21) Védekezés: 30 Menekülés: 30 % Életkor: 66/66 év
Egészség: 18 (24) Életpont: 399/399 Jellem: gonosz (24) Tul. pont: 3
Szerencse: 16 (26) Varázspont: 212/45 Pénz: 811 arany Kép. pont: 21
Tudatpont: 14/4
Eddig összesen 485 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 288 TP-t kaptál. Jelenleg 179 991 TP-d van. A következő szinthez még 9 TP szükséges. Trófeáid: nómenklatúra, ryuku futárbérenc, purifikátor.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 18/98 (+15%) vágófegyverek: 10/16 (+21%) ütőfegyverek: 2/37
lőfegyverek: 12/3 dobófegyverek: 1/10

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << kőkalapács (#13)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) (3 -4.); kerek kő (#19) (5 -6.); mérgezett tüske (#23) (7 -8.); mérg. ubuk tüske (#137) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
100,22 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 690 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/22 (+200%) 2. nyomkövetés: 14/30 (+21%) 3. mászás: 5/24 (+14%)
4. csapdakészítés: 5/57 (+8%) 5. csapdaészlelés: 1/94 6. gyógyítás: 14/7
7. titkosírás: 2/4 8. felderítés: 1/96 (+22%) 9. teológia: 4/8 (+41%)
10. taumaturgia: 1/32 11. szerencsejáték: 3/36 (+11%) 12. versengés: 5/93 (+18%)
13. zene: 2/54 14. szörnyismeret: 4/80 (+24%) 15. zárnyitás: 1/0
16. vadászat: 3/40 17. bányászat: 3/81

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
uzbány (#102) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
vízionár (#66)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> ismeretlen (#10)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
törpszellem áldása (134)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
törpe ősök segíts. (316)
harci mágia (334)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 16 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2377.

Összsúly: 133.64 kg Megterheltség: 75%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 11 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 160 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
68 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 aranytermő erszény (#819)
1 bőrsisak (#57) 1 liumbe hajtás (#655) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 trikornis szarv (#198) 4 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

99 100 101 102 103 104 105 106 107 108
21
22
23
24
25
(100,22) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, 37. jellempróba
(101,22) oltár, 41. jellempróba
(102,22) trikornisok (#104), grok-képződmény (#149), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, szent tölgyfa (#393), bundás csirmáz (#93), egy elf nő
(103,22) grok-képződmény (#149), oltár, 23. jellempróba, bundás csirmáz (#93), manifesztátor (#124)
(103,23) Raia rúnaköve, smaragdgólem (#417), pókvadász (#59)
(104,24) kardfogú fülemüle (#146), liumbe (#349)
(105,24) mutáns pók (#117)
(106,24) ryuku gárdista (#360)
(107,24) uzbányok (#102)

Üzenet küldése a karakternek