Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. nov. 28. 12h:08' EZ A 606. JÁTÉKHETED, 78. FORDULÓD 607. játékheted kezdete: dec. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1889 SZÁMLA : XXXX |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Meglengetve a bronzpengét a másikra ugrasz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az uzbány testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzpengével egy hatalmas csapással felmetszed az uzbány bal vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 370 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
* 1. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 2. KP: v 34 0 0 | elmormolod a 34. varázslatot |
* 3. KP: v 1 3 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
t 102 | támadod a 102. szörnyet |
kpb | kezd. parancs berakása: |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
kf 277 | kézbeveszed/felveszed a 277. tárgyat |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku gárdista testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku gárdista testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 801 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 21, gyógyulás: 13, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [105,24] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Ráismersz a lényre. Egy mutáns pók. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével többször mélyen végigmetszed a mutáns pók förtelmes fejét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Bronzpengével alaposan megvágod a mutáns pók testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a mutáns pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 459 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}
(Továbbmész...) [104,24] A terep továbbra is sűrű erdő. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kardfogú fülemüle lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hamisak, hamisak a hangok! Nem maradhatsz tovább, mert szétrobban a dobhártyád. Elmegy a kedved a harctól. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (4 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a liumbe kunkorgó nyelvét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A liumbe elhibázza az ütést csápjával. A liumbe csápol, de mindhiába. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod a liumbe vaskos szárát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A liumbe elhibázza az ütést csápjával. A liumbe csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A liumbe ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 liumbe hajtást. 687 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 11, gyógyulás: 11, összesen: +0 ÉP}
m 7 8 6 | mozogsz északnyugatra, északra, nyugatra |
Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a smaragdgólem testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Vashegyű lándzsával megdöföd a smaragdgólem testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A smaragdgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 1 175 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 66, gyógyulás: 15, összesen: -51 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével kegyetlenül összevagdalod a pókvadász fejét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [103,22] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Észreveszel egy grok-képződményt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy bundás csirmáz! (ld. enc.)
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét ellenfeledre támadsz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a bundás csirmáz bal hátsó lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 119 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A manifesztátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 383 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [102,22] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy trikornis. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 11 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trikornis testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) A trikornis meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trikornis feléd rúg, de nem talál el. A trikornis összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 trikornis szarvat. 739 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Meglengetve a bronzpengét ellenfeledre rohansz. Bronzpengével kegyetlenül összevagdalod a bundás csirmáz testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A bundás csirmáz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 119 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [100,22] A sík vidéket bozótos váltja fel. Észreveszel egy ovimon-bokrot. Felfedeztél egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
h 34 | használod a 34. tárgyat |
szk 355 | keresed a 355. szörnyet |
kut 15 | kutatsz 15 pontért |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 5 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 5 pontért |
ARANYTERMŐ ERSZÉNY (819. TÁRGY) Ez a vándorcirkuszban nyerhető tárgy csecsebecséktől és ékes díszítésektől mentes külseje ellenére minden kalandozó kedvence lehet, különleges tulajdonsága miatt: minden forduló elején aranyat termel gazdájának. A termelt arany mennyisége két dologtól függ: a kalandozó szintjétől és jelenlegi vagyonától. A tárgyat nem lehet átadni. |
BUNDÁS CSIRMÁZ (93. SZÖRNY) A bundás csirmáz, ez a kisebb medve méretű, vastag bundájú lény kiválóan tud mászni. Fészkét leginkább megközelíthetetlen helyeken (mély, földalatti üreg, grok-képződmény burka) veri fel. Gyakran gyűjt mindenféle csecsebecsét, úgyhogy fészkéből való kifüstöléskor könnyen előfordulhat, hogy találsz nála valamilyen tárgyat. Ha megtámadják, foggal-körömmel védekezik. Legkevésbé hatékony ellene az ütőfegyver. |
Erő: | 24 (33) | Szint: | 16 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 15 (21) | Támadás: | 29 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 13 (21) | Védekezés: | 30 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 66/66 év |
Egészség: | 18 (24) | Életpont: | 399/399 | Jellem: | gonosz (24) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 16 (26) | Varázspont: | 212/45 | Pénz: | 811 arany | Kép. pont: | 21 |
Tudatpont: | 14/4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 18/98 (+15%) | vágófegyverek: | 10/16 (+21%) | ütőfegyverek: | 2/37 |
lőfegyverek: | 12/3 | dobófegyverek: | 1/10 |
Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << kőkalapács (#13) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) (3 -4.); kerek kő (#19) (5 -6.); mérgezett tüske (#23) (7 -8.); mérg. ubuk tüske (#137) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
100,22 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 690 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/22 (+200%) | 2. nyomkövetés: | 14/30 (+21%) | 3. mászás: | 5/24 (+14%) |
4. csapdakészítés: | 5/57 (+8%) | 5. csapdaészlelés: | 1/94 | 6. gyógyítás: | 14/7 |
7. titkosírás: | 2/4 | 8. felderítés: | 1/96 (+22%) | 9. teológia: | 4/8 (+41%) |
10. taumaturgia: | 1/32 | 11. szerencsejáték: | 3/36 (+11%) | 12. versengés: | 5/93 (+18%) |
13. zene: | 2/54 | 14. szörnyismeret: | 4/80 (+24%) | 15. zárnyitás: | 1/0 |
16. vadászat: | 3/40 | 17. bányászat: | 3/81 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 32 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
uzbány (#102) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
vízionár (#66) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | ismeretlen (#10) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit. |
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
törpszellem áldása (134) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
törpe ősök segíts. (316) |
harci mágia (334) |
földmágia (357) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 16 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2377. |
Összsúly: 133.64 kg | Megterheltség: 75% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 11 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 160 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kaja (#2) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
68 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | aranytermő erszény (#819) | |||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | liumbe hajtás (#655) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | trikornis szarv (#198) | 4 | ugh méreg (#166) | 1 | uzbány csőr (#169) |
99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | |
21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|