76. forduló, 78. forduló, Morholt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. aug. 31. 9h:06'
EZ A 151. JÁTÉKHETED, 77. FORDULÓD
152. játékheted kezdete: szept. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 20 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3950
SZÁMLA : XXXX

MORHOLT KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [80,66] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 37. pontnál.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 ásót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+25 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+22 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+37 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 239.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 234.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 229.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 8 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 219.]

kf 1601 kézbeveszed/felveszed az 1601. tárgyat
A válladra helyezed a féregíz nyakpántot. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

kb 112 21 116 kiveszel a bankból a 112. tárgyat (21 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 19 madártollat. Kiveszel a bank széfjéből 2 ormánygőte csontot. Kiveszel a bank széfjéből 6 móri gyümölcsöt. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

kb 179 233 kiveszel a bankból a 179. tárgyat (233 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 grifftojást. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

bb 211 434 beraksz a bankba a 211. tárgyat (434 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 19 sáfrányport. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

bpk 1 bef. parancs kivétele: 1
H 147 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

lm 1 mozogsz 1
Továbbsuhansz a folyosón. Az út itt elkanyarodik. [36. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A szűk járat megint csak kanyarodik. [35. PONT.] Hirtelen megindul alattad a talaj! Sajnos már nincs időd elugrani, súlyod menthetetlenül lehúz. Próbálsz evickélni kicsit, de csak annál jobban elnyel a futóhomok. Inkább nem mozdulsz, és úgy ötleteled ki, mi legyen (-4 TVP). Miután ez megvan, módszeresen széles karmozdulatokkal feltornászod minden testrészed a felszínre. Huh, ezt most megúsztad!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [34. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [33. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az út itt elkanyarodik. [32. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az út ismét kanyarodik. [31. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Haladsz az ellenséges labirintusban. [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Úgy suhansz, mint az árnyék. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Folytatod az utat. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az út itt elkanyarodik. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Mész tovább, előre. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Haladsz az ellenséges labirintusban. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Mész tovább, előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Végre kimászhatsz a férgek rágta homoklabirintusból. Jó újra napon lenni! Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[90 pontot használtál fel, van még 125.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[81,67] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Már vár itt rád valami. Egy vortexmágus.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 5 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 36 életpontot vesztettél. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával néhányszor épp csak megérinted a vortexmágus testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. A vortexmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1237 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Megállsz egy sátor előtt, melynek a bejárata fölött nagybetűkkel írva a következő szó áll: "Ötpróba". Egy fiatal alakváltó siet eléd, hogy elmondja, az egyes területeken szerzett tudásod teheted próbára náluk. Legyen! Úgy döntesz, kipróbálod, mit tudsz.
- Itt van mindjárt az első próba: súlyemelés - közli veled az alakváltó suhanc, majd a lábad előtt heverő farönkre mutat. Megpróbálsz fogást keresni rajta, de nem találsz. Bírád vigyorgó arckifejezése azonban újabb próbálkozásokra ösztönöz, nagy nehezen átöleled a fatörzset, majd az erőlködéstől kipirulva a magasba emeled. Hát mégis sikerült, jöhet a következő feladat... A következő próba egy piros ruhás gnóm asztalánál vár rád. Az asztalon apró fa és fémdarabok fekszenek, a feladat pedig: ebből egy tárgy összeszerkesztése. Fél óráig küszködsz, előfordul, hogy le kell bontanod már meglévő részeket, de ez csak segít a továbbhaladásban. Munkád végeztével büszkén emeled fel a kis szerkezetet... Harmadik próba. Egy elf tornász bemutatja, hogyan kell néhány apró labdával zsonglőrködnöd. Egy darabig megy a dolog, de a labdák hamarosan szétgurulnak. Szerencsédre az idő közben lejárt, így mégis érvényes a próba... A cirkuszosok egy korsó mézsört raknak az előtted álló asztalra. Ezt kell meginnod, mielőtt egy feldobott kő földet nem ér. Nagy kortyokban nyelni kezded a nedűt, de túl lassú vagy, a kő nyert. 298 tapasztalati pontot kaptál. Hát ez most nem jött össze.
Egy csúcsos, fekete színű sátorra lelsz a cirkusz közepén. Előtte egy jókora ember férfi szónokol az őt körülálló kalandozóknak, és eget rengető szenzációként próbálja az odabent található veszélyeket beharangozni. A tétova tömeg látványa magabiztossá tesz. Előrelépsz, hogy tárgyaidat leadva beléphess a labirintusba.
- Bonyolult ez az útvesztő - szisszensz fel már az első megtett lépéseknél, bosszúsan, hiszen a komor és egyforma falak semmilyen tanáccsal nem szolgálnak a továbbhaladást illetően. Megpróbálsz logikus sorrendben végighaladni a lehetséges irányokba, azonban hamar belekeveredsz. Botorkálsz még egy darabig a félhomályban, de már tudod: csak egyetlen úton szabadulhatsz reménytelen helyzetedből, ha feladod a próbát. 298 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy legyengült dűnekukac közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan a másikra rohansz. Brod buzogányával megütöd a dűnekukac testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal megpöccinted a dűnekukac testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a dűnekukac, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A dűnekukac összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [82,68] Bozótos terepre értél.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 ubuk dobónyílat. [60 pontot használtál fel, van még 65.]

jlk 2230 jelszó kimondása 2230
Kimondod a jelszót, de persze semmi sem történik, hiszen a találós kérdést még el sem olvastad. [0 pontot használtál fel, van még 65.]
[0 pontot használtál fel, van még 65.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[83,67] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sünmedve. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a sünmedve testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a sünmedve testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sünmedve mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. A sünmedve még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Látsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Lisedora-an Csi-li vigyorog kajánul. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [83,66] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy manifesztátor. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Látsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [83,65] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kaffogó hebrencs. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Meglengetve a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a kaffogó hebrencs jobb hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 232 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 35.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[82,64] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Észreveszel egy templomot. Tharr híveié. Észreveszel egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [81,64] Az erdőt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Találsz egy márványtornyot. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Felfedeztél egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tintacsiga. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a tintacsiga testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A tintacsiga fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra.
Találkozol Padló Picasso. Fairlight hittérítője. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy bakkura csizmát, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy tankány karmot, egy vassisakot, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy Métely trófea, egy kérődző etra trófea és egy nukleáris cickány trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[20 pontot használtál fel, van még 15.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 15.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 22, 10.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 15 pontod maradt, ebből a következő körre 15 pontot vihetsz át. Kapsz még 218 pontot. A következő körben tehát 233 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Morholt, egy fekete, göndör hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr hittérítője vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 77. fordulód.

Erő: 20 (28) Szint: 15 Merészség: 5/5 Magasság: 119 cm
IQ: 23 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 68 kg
Ügyesség: 10 Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 66/66 év
Egészség: 20 Életpont: 281/212 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 (15) Varázspont: 180/33 Pénz: 916 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/8 Pszi pont: 76/43 EFejl: 20
Eddig összesen 355 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2513 TP-t kaptál. Jelenleg 105623 TP-d van. A következő szinthez még 14377 TP szükséges. Trófeáid: Métely, nukleáris cickány, rücskös gigaféreg. A 65. fordulódban 5168 arany került a bankszámládra. 5297 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 10/18 (+8%) vágófegyverek: 4/2 ütőfegyverek: 16/44 (+14%)
dobófegyverek: 13/48 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -10.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (11 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
81,64 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/95 (+12%) 2. nyomkövetés: 17/34 (+20%) 3. mászás: 5/44
4. csapdakészítés: 8/33 5. csapdaészlelés: 2/24 (+6%) 6. gyógyítás: 8/4
7. titkosírás: 1/56 8. felderítés: 1/53 9. szörnyidomítás: 2/54
10. teológia: 10/18 (+8%) 11. taumaturgia: 11/66 12. versengés: 3/51 (+30%)
13. zene: 4/76 14. szörnyismeret: 7/35 15. pszi: 12/7 (+9%)
16. zárnyitás: 6/13 17. vadászat: 5/24 18. bányászat: 27/92

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 12 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Batulandazor (#4118), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 11 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1)
3.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fejleszt.gyümölcse (292)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 38 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 301 TU szükséges.)
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 kaja (#2) 19 sáfránypor (#211)
1 ubuk tüske (#131) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ásó (#34) 1 grifftojás (#179) 1 hebrencs állkapocs (#130)
18 madártoll (#112) 6 móri gyümölcs (#116) 2 ormánygőte csont (#21)
2 spiritusz (#170) 5 sünmedve tüske (#14) 1 ubuk dobónyíl (#138)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(80,66) a 170. labirintus bejárata
(81,64) márványtorony (#175), 27. jellempróba, szent tölgyfa (#393), Tharr oltár, tintacsigák (#74), Padló Picasso (2218. kalandozó)
(81,67) vortexmágus (#418), dűnekukac (#357)
(82,64) Tharr oltár, szent liget (#439)
(82,68) phua-kúp (#372), oltár, művészi porolit (#720)
(83,65) kaffogó hebrencs (#88), oltár, 21. jellempróba
(83,66) manifesztátor (#124), oltár, 42. jellempróba
(83,67) sünmedvék (#33), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), 37. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek