76. forduló, 78. forduló, Fűzfa összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2025. szept. 6. 19h:50'
EZ A 126. JÁTÉKHETED, 77. FORDULÓD
127. játékheted kezdete: szept. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 40 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3597
SZÁMLA : XXXX

FŰZFA KALANDJAI


Bónuszvásárlás: +1 TNO.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,52] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+80 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+121 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+56 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 242. Kapsz 5 VP-t.]

* 2. KP: tps 30 0 0 TVP spórolása: 30 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 30 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [30 pontot használtál fel, van még 212.]

* 3. KP: ef 5 502 0 energia fejlesztése 5
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 177. Kapsz 35 VP-t.]

* 4. KP: ek 40 4 0 t. energia kisütése: 40 4
Iszonyúan koncentrálsz, ahogy az energiákat transzformálod. Előállítottál 20 TVP-t. [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 197.]

vps 70 VP spórolása: 70
Félreraktunk, letiltottunk neked 70 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 197.]

kno 12 1 képesség-növelés 12
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.)
[0 pontot használtál fel, van még 197.]

fvh 12 felt. varázslat haszn. 12
Harci varázslataidat használni fogod minden 12. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

flh 4 94 1 felt. lőfegyver haszn. 4 a 94. tárggyal (1 darabot)
Ok, FLH 4 94 1 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

flh 12 249 1 felt. lőfegyver haszn. 12 a 249. tárggyal (1 darabot)
Ok, FLH 12 249 1 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

flh 21 249 2 felt. lőfegyver haszn. 21 a 249. tárggyal (2 darabot)
Ok, FLH 21 249 2 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

flh 25 249 3 felt. lőfegyver haszn. 25 a 249. tárggyal (3 darabot)
Ok, FLH 25 249 3 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

flh 29 249 4 felt. lőfegyver haszn. 29 a 249. tárggyal (4 darabot)
Ok, FLH 29 249 4 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

flh 33 189 felt. lőfegyver haszn. 33 a 189. tárggyal
Ok, FLH 33 189 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

flh 998 351 2 felt. lőfegyver haszn. 998 a 351. tárggyal (2 darabot)
Ok, FLH 998 351 2 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

ftv 31 10015 felt. tám/véd. varázslat a 31. varázslatot 15. szinttől
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

ftv 31 10018 felt. tám/véd. varázslat a 31. varázslatot 18. szinttől
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott szintű lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

ftv 50 10023 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot 23. szinttől
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

ftv 50 10027 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot 27. szinttől
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott szintű lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

hu 64 73 hulladék: 64 73
Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontszablyát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

f 42 kísérletezel a 42. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Eltelik egy óra... Ez a feladat túl kemény dió a számodra! (Ahhoz, hogy ezt a tárgyat feltalálhasd, magasabb IQ szükséges.) [10 pontot használtál fel, van még 187. Kapsz 10 VP-t.]

be 597 bemész az 597. épületbe
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus kedves tanítványként üdvözöl, és elmondja, hogy mely varázslatok azok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
tüskepajzs (#30) 15 aranyért, izomernyesztés (#33) 50 aranyért, varázsvédelem (#34) 35 aranyért, mágiatörés (#35) 38 aranyért,
védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, jégcsóva (#41) 80 aranyért, örvénykerítés (#42) 80 aranyért, gigaököl (#49) 56 aranyért,
mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, láthatatlanság (#76) 62 aranyért, fúzió (#77) 94 aranyért, láth. észlelése (#78) 42 aranyért,
tükörpajzs (#101) 155 aranyért, savhurrikán (#107) 1100 aranyért, var.tárgy készítés (#153) 90000 aranyért, tűzgolyó (#155) 850 aranyért,
varázspáncél (#156) 700 aranyért, tűzmágia (#157) 510 aranyért, városi teleport II (#181) 220 aranyért, Symulf rúnája (#182) 80 aranyért,
varázsszem (#184) 65 aranyért, vízlélegzés (#185) 430 aranyért, háló (#186) 5600 aranyért, állatvédelem (#192) 210 aranyért,
villámmágia (#227) 462 aranyért, filofaxáció (#277) 800 aranyért, mágikus gyorsítás (#330) 450 aranyért, emléktörlés (#338) 800 aranyért,
klónozás (#367) 2500 aranyért, szívküldi (#368) 10 aranyért, banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, analízis (#375) 70 aranyért,
böfögtető átok (#380) 140 aranyért, harci induló (#443) 200 aranyért, filofaxáció II. (#444) 800 aranyért, Trinigan rúnája (#453) 100 aranyért,
savmágia (#477) 500 aranyért, méregmágia (#480) 500 aranyért, ómatéria formázása (#542) 333 aranyért.
A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 182. Kapsz 5 VP-t.]

vtn 181 varázslat tanulás: a 181. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: városi teleport II. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 147. Kapsz 35 VP-t.]

mak 1 makró 1

v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-21 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 142. Kapsz 5 VP-t.]

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-16 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 142.]

h 745 0 0 használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 142.]

h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 142.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmormoltad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-21 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 137. Kapsz 5 VP-t.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[93,51] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Quirov. {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Quirov jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Vadászkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a Quirov jobb lábát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a Quirov testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a Quirov sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 70 aranyat. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű kobudera férfival. Kecskeszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Elenios kántora. Egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt és egy szem szimbólumot visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Fegyverzetét egy halálos morf trófea, egy Ciang Csí trófea és egy óriásféreg trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: bézs alapon édeskés illatú halálsikoly. Jobb kezében egy fehér morfplazmát, bal kezében egy fekete morfplazmát tart. {legmagasabb fegyver szakértelme: 28.} Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, jelezve, hogy jó.
Nem látszik valami barátságosnak. Otthagyod a másik kalandozót.

(Továbbmész...) [93,50] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy orgyilkos. {max. életpontja: 59-64.} Itt csata lesz.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vadászkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgyilkos jobb vállát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot.

(Továbbmész...) [94,49] Vált a terep: ritka erdőben vagy. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy bandita közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {max. életpontja: 91-105.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a bandita jobb karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Meglengetve a vadászkést a másikra rohansz. Vadászkéssel párszor kilyukasztod a bandita jobb lábát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a bandita testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A bandita megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A bandita most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 6 arany. Szereztél 12 aranyat. 925 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Látsz egy korongfát. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. [15 pontot használtál fel, van még 122. Kapsz 15 VP-t.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 301 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 119. Kapsz 3 VP-t.]

vd 10 szörnyvadászat 10
Tapasztalt szörnyvadász vagy, így pontosan tudod, merre találhatsz a környéken megvadult szörnyeket. Egyelőre nincs időd gondolkozni a szörnyek megvadulásának okán, mert máris rábukkantál egy ellenfélre, ami egy kardfogú fülemüle. {egyik sebzési módja: 2x 3d6+14.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. A fülemüle síppal próbálod felőrölni ellenfeled idegeit. Na vajon ki bírja tovább? A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Elszántan ellenfeledre támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kardfogú fülemüle bal szárnyát. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 19 életpontot sebeztél. Sikeres döféseket ejt testeden a kardfogú fülemüle. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 643 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy alattomos manó.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az alattomos manó jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Vadászkéssel többször mélyen végigmetszed az alattomos manó verdeső szárnyát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod az alattomos manó bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alattomos manó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 940 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 3 szárnyas hernyót. Érdekes! Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy halálmadár. {támadása: 37.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 45 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a halálmadár testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szerencsére sikerült lelépned a megvadult szörnyek elől. Legközelebb óvatosabb leszel! (-5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire, új értéke 185 százalék.) Kiveszel a bank széfjéből 1 drótszőrt. [5 pontot használtál fel, van még 114. Kapsz 5 VP-t.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az esőidézés varázslatot! Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-21 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 109. Kapsz 5 VP-t.]

vpf 70 VP elővétele: 70
Felszabadítottunk neked 70 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

v 96 93 52 elmormolod a 96. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

92 93 94 95
48
49
50
51
52
53
(93,50) orgyilkos (#131), oltár, phua-kúp (#372)
(93,51) Quirov (#975), egy kobudera férfi
(93,52) fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597)
(94,49) bandita (#758), korongfa (#79, belőle készíthető: #80), kardfogú fülemüle (#146), alattomos manó (#756), halálmadár (#351)

[93,52] Egy kisebb településhez érkeztél. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is a király adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.).
Összeakadsz Vérvörösalkonyfénnyel. Egy arany pikkelyvértet, egy arany vadászmedált, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy behemót amulettet, egy boszorkánykendőt, egy dalb.kristálycsizmát, egy drakolder gyűrűt, egy grifftoll kesztyűt, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy hősiesítő medált, egy kabutót, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy koponya szimbólumot, egy nefil-rin medált, egy örökkéval. topázát, egy párducbőr övtáskát, egy regeneráló gyűrűt, egy rinóbőr övet, egy sodét, egy szirén köpenyét és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy Quwaxotix trófea, egy vasgólem trófea és egy szőrös azuka trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lant, mit angyal s ördög tart. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy teriád pörölyt, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy nyu-shuriken. Tárgyainak egy részét egy zombi viszi. {támadása: 112.} Mentális auráját felismered, az ő jelleme is semleges.
Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Tudásod észrevehetően gyarapodott. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 bumerángot. Erőd TF-elődött.
[-50 varázspont.] [22 pontot használtál fel, van még 87. Kapsz 22 VP-t.]

be 572 6 bemész az 572. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 125 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 37. Kapsz 50 VP-t.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[94,49] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Felismered a közeledőt. Csak egy halálmadár. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+6.} Itt csata lesz.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Marokra fogva a vadászkést a másikra ugrasz. {GYD:} Vadászkéssel kegyetlenül összevagdalod a halálmadár nyakát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A halálmadár belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 19 életpontot vesztettél. A halálmadár karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Utad során felfedezel egy korongfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [94,48] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy tímárkunyhót. Megtudod, hogyan szerezhetsz tűzfényt. (ld. enc.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délkeletre egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy pordémon. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+4.} Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a pordémon testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Ajjaj, az összes vized gőzzé vált! Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Meglengetve a vadászkést ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vadászkéssel többször mélyen végigmetszed a pordémon testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a pordémon testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Mancsával a pordémon megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A pordémon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [94,47] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy szürke rinocérosz. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 20.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a szürke rinocérosz bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megvágod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Œrtsátok csak a szörnyeket bamba népség, ezzel is Leah hatahlmát növelitek. Tour-Mix. " Észreveszel egy rát-fát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. [15 pontot használtál fel, van még 22. Kapsz 15 VP-t.]

vd 10 szörnyvadászat 10
Kincsekre vágysz, így ideje némi szörnyvadászatnak! Szerencsére van elég rutinod benne, így nem okoz nehézséget, hogy találj néhány ellenfelet! Közülük az első egy alpesi tehén {max. életpontja: 186-193.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén tőgyét. (6 támadással 198 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz az alpesi tehén patájától. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 067 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy süvítő rája. {védettsége: 59 szúró, 26 vágó, 49 ütő ellen.}

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 49 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a süvítő rája testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Vad csatakiáltással, felemelve a vadászkést ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vadászkéssel többször mélyen végigmetszed a süvítő rája lapos testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a süvítő rája lapos testét. Kritikus ütés! (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (6 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Találsz nála 4 gernim balzsamot. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy ryuku légiós. {max. életpontja: 304-313.}

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 89 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós fejét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós jobb karját. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megkarcolod a ryuku légiós bal karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy kérődző etra támad rád. {max. életpontja: 318-322.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 101 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a kérődző etra bal oldalát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kérődző etra foltos testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a kérődző etra duzzadt tőgyét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 12 életpontot sebeztél. Patájával a kérődző etra többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 616 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 1 aenouth ködkürtöt. Érdekes! Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy sóhajtó dorony! {védettsége: 23 szúró, 29 vágó, 36 ütő ellen.}

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Elszántan a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony testét. (6 támadással 174 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megvagdalod a sóhajtó dorony fejét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sóhajtó dorony, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb sóhajtó dorony támad meg. {max. életpontja: 195-202.}

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Elszántan a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sóhajtó dorony bal vállát. (6 támadással 178 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megvagdalod a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sóhajtó dorony száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Találsz nála 1 megsemmisítőt. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb sörényes ubuk támad meg. {védettsége: 9 szúró, 26 vágó, 19 ütő ellen.}

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sörényes ubuk farkát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sörényes ubuk sűrű sörényét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-19 életpont.) {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 077 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy tintacsiga. {támadása: 17.}

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tintacsiga jobb oldalát. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A tintacsiga belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A tintacsiga szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 613 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 6 tolmokov-koktélt. Vajon hol szerezhette? "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb tintacsiga támad meg. {védettsége: 6 szúró, 6 vágó, 16 ütő ellen.}

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a tintacsiga testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Elszántan a másikra rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tintacsiga nyúlós testét. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a tintacsiga testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A tintacsiga feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a tintacsiga száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 613 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb sóhajtó dorony támad meg. {védettsége: 23 szúró, 29 vágó, 36 ütő ellen.}

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sóhajtó dorony testét. (6 támadással 175 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a sóhajtó dorony testét. Kritikus ütés! (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 7 vas dobónyilat. Vajon hol szerezhette? Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire, új értéke 190 százalék.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. Nocsak, mit találtál! Egy ősi rúna! Kiveszel a bank széfjéből 2 drótszőrt. [5 pontot használtál fel, van még 17. Kapsz 5 VP-t.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[93,46] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy mélységi grittang közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Vadászkéssel párszor kilyukasztod a mélységi grittang testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal alaposan megvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felfedeztél egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy oltár van. Északra egy világítótorony van. Elrakod a távcsövet. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy szeppent rákfatty. {max. életpontja: 73-80.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty ollója a levegőben csattan. A szeppent rákfatty belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 721 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}


(Továbbmész...) [92,45] Amerre csak a szem ellát, dombok. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy világítótornyot. Délnyugatra nézve látsz egy oltárt. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.


(Továbbmész...) [91,44] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy púdersziklát. Utad során felfedezel egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy rúnakő van. Nyugatra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.
Találkozol egy vörös, copfos hajú, zöld szemű ember férfival. Körszakálla és bajsza van. A bőre világosabb az átlagosnál. Tharr hűséges követője. Egy arany karperecet, egy aranygyűrűt, egy bakkura csizmát, egy borostyán függőt, egy bronzpáncélt, egy ezüst nyakláncot, egy két kard szimbólumot, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.smaragdját, egy rézsisakot és egy tankány karmot visel. Fegyverzetét egy pordémon trófea, egy kardszárnyú pocok trófea és egy ork bérgyilász trófea díszíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. {ereje: 19.}
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Slowfox. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól.
[15 pontot használtál fel, van még 2. Kapsz 15 VP-t.]

e 16 élelemszerzés 2 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [2 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 2 VP-t.]

szk 118 keresed a 118. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy trappoló dinymákot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: tpf 30 0 0 TVP elővétele: 30 pontért
Felszabadítottunk neked 30 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 30.]

* 2. BP: tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! A munka meghozza gyümölcsét. (+1 erő.) Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Úgy gondolod, hogy a közeledő északi aurach nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 13 szúró, 12 vágó, 14 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Marokra fogva a vadászkést ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vadászkéssel párszor kilyukasztod az északi aurach testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal alaposan megvágod az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az északi aurach, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az északi aurach száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 aurach fogat. 446 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 20. Kapsz 10 VP-t.]

* 3. BP: tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 10. Kapsz 10 VP-t.]

* 4. BP: tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 10 VP-t.]

* 5. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5. Kapsz 5 VP-t.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 22, 28.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a mélységi grittang. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól ragyogó és ígéretes tehetség helyett több, mint ragyogó és ígéretes tehetség. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +9 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 218 pontot. A következő körben tehát 213 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÁROSI TELEPORT II. (181. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
A városi teleport II. szinte tökéletesen megegyezik a városi teleporttal, a különbség mindössze annyi, hogy a javított verzióval keleti irányba is lehet táborozni, viszont nem 50, hanem 60 VP-be kerül. Ezzel a varázslattal sem teleportálhatsz messzebb keletre, mint amilyen messze valaha jártál. A hatótáv taumaturgia erősség x 2 mező, használata a V 181 <abszolút X koordináta> <abszolút Y koordináta> paranccsal történik. Csak lakott területre teleportálhatsz, és ha kilépsz, azonnal visszaérkezel az eredeti mezőre. Figyelem: amíg a városi teleport érvényben van, nem használhatsz semmilyen másfajta teleportálást! Ezt a teleportálási metódust is kizárólag a szabadban használhatod.

KORONGFA (79. NÖVÉNY)
Ez a furcsa, mélybarna színű fa néha négy méterre is megnő. Ezért gyakran tájékozódási pontként is használják őket az erdőjárók. Mivel törzse nagyon sima, nem valószínű, hogy meg tudod mászni mindenféle segítség nélkül. Ha mégis sikerül valahogy feljutni a koronába, begyűjthetsz a KT 80 paranccsal, 8 pontért a fa furcsa, 10 cm átmérőjű, lapos korongterméseiből egyet.

TŰZFÉNY (686. TÁRGY)
Amikor bekukkantasz a tímár kunyhójába, meglátsz egy üveggömböt, benne egy lobogó lánggal. Láthatóan, a lángot nem táplálja semmi! Kíváncsi kérdésedre elmondja a tímár, hogy ez a tűzfény - készítésének titkát még édesapjától tanulta, aki a Namír Királyságok egyik nagyhatalmú alkimistája volt. Könyörgésedre beleegyezik, hogy neked is készítsen egyet, ha elhozod a szükséges alapanyagokat: egy sáfránykristályt, egy szulfint, és 5 rakolits port. Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 686 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért a tímárkunyhón. Ja, és hogy mire is jó a tűzfény, azon kívül, hogy szépen világít? A tímár szerint a tűzfényből lehet elkészíteni a legendás Rahn ékkövet, de hogy ki képes erre, azt sajnos nem tudja megmondani.

KARAKTERLAP

Fűzfa, egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Bőröd színe zöld. Sheran ministránsa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 77. fordulód.

Erő: 26 (33) Szint: 22 Merészség: 10/4 Magasság: 150 cm
IQ: 18 (22) Támadás: 36 Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 14 (19) Védekezés: 37 Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 16 (22) Életpont: 381/296 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 8
Szerencse: 17 (24) Varázspont: 448/79 Pénz: 429 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 60/4 Pszi pont: 119/179
Eddig összesen 1346 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24 298 TP-t kaptál. Jelenleg 803 447 TP-d van. A következő szinthez még 196 553 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, Ciang Csí, tyrannoszaurusz rex. A 70. fordulódban 13863 arany került a bankszámládra. 14004 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 26/18 (+16%) szúrófegyverek: 5/60 vágófegyverek: 20/70 (+26%)
lőfegyverek: 18/58 (+15%) dobófegyverek: 25/8 (+10%)

Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) (400%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 1 db (4 -11.); bumeráng (#249) max. 1 db (12 -20.); bumeráng (#249) max. 2 db (21 -24.); bumeráng (#249) max. 3 db (25 -28.); bumeráng (#249) max. 4 db (29 -32.); vas dobónyíl (#189) (33 -); tolmokov-koktél (#351) max. 2 db (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
91,44 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 122
Legfeljebb 40 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 148 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/12 2. nyomkövetés: 5/58 (+58%) 3. mászás: 7/81
4. csapdakészítés: 24/12 (+9%) 5. csapdaészlelés: 1/78 6. gyógyítás: 3/55
7. titkosírás: 1/80 8. felderítés: 1/74 9. szörnyidomítás: 5/33
10. teológia: 33/14 (+32%) 11. taumaturgia: 39/52 (+42%) 12. harcművészetek: 30/12 (+100%)
13. zene: 4/8 14. szörnyismeret: 7/50 15. pszi: 19/19 (+3%)
16. zárnyitás: 6/70 (-400%) 17. vadászat: 4/66 (+3%) 18. bányászat: 3/60 (+31%)
19. testépítés: 20/59 (+36%) 20. főzés: 7/61 (+15%) 21. csapatmunka: 3/31

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
6. regeneráció: 5 10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 23 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), alakformáló főzetet (#1644) (max. 1 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 20 darabot ), púderkövet (#119) (max. 15 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 1 darabot )
elfogod élőholt mirget (#135) szuper hálócsapdával (#274), ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), piromenyétet (#99) fedett veremmel (#219), goldugart (#65) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
bankba raksz fenőkövet (#1618), remák szivet (#264), galachmitot (#310), manakristályt (#500), karbin plazmát (#199), purifikátor hájat (#269), eknozolt (#540), manifeszt.nyúlványt (#214), vortexvesszőt (#2331)
bankból kiveszel drótszőrt (#37) (10 darabig), gyöngymangót (#135) (10 darabig)
FELTÉTELES VÁSÁRLÁS (még 19 lehet)
vásárolsz lajhár csontot (#236) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), tolmokov-koktélt (#351) (max. 15 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 20 darabot ), rakolits port (#669) (max. 5 darabot ), medúzacsápot (#703) (max. 3 darabot ), deus ex machinát (#1) (max. 5 darabot ), madártollat (#112) (max. 30 darabot ), óndarabot (#85) (max. 20 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 20 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
bazaltelementál (#204)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 21 vp; taumaturgia: 16 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), oldás (#372), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), gázpajzs (#467)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> Pszinapszis (#974) lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)
lángcsóva (#31) >> 18. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> 27. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> nők (#999) fehér glóbusz (#47) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
3.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): új. helytartói hivatal (563): 48. labirintus (95,26). sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. fejvadászház (757): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
46, 47, 48, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Kész: 5, 6, 16.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 694, az összesen kapott pontszám: 131625. (összesen ölhető: 756 )
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri felderítő verseny
Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 0

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: v 138, v 224, h 745, h 211.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 10 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
manapajzs töltése (565) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
isteni regeneráció (572) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
bénító sebzés II (583) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
pusztító ösztönök (587) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 7892 TU szükséges.)
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
fülbevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
tudati gyorsítás VI (590) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
279 arany (#50) 1 bumeráng (#249) 1 lajhár csont (#236)
3 smirglilevél (#29) 57 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aenouth ködkürt (#1554) 3 aurach fog (#657) 4 gernim balzsam (#1894)
1 madártoll (#112) 1 megsemmisítő (#1540) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 ősi rúna (#2520) 3 spiritusz (#170) 3 szárnyas hernyó (#69)
6 tolmokov-koktél (#351) 7 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

90 91 92 93 94 95
43
44
45
46
47
48
49
50
(91,44) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), oltár, 21. jellempróba, Slowfox (5082. kalandozó), északi aurach (#350)
(92,45) 37. jellempróba
(93,46) mélységi grittangok (#103), vaskohó (#155), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 33. jellempróba, érclelőhely, szeppent rákfatty (#186)
(94,47) szürke rinocérosz (#346), a 46. labirintus bejárata, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), 22. jellempróba, alpesi tehén (#91), süvítő rája (#113), ryuku légiós (#361), kérődző etra (#368), sóhajtó dorony (#112), sörényes ubuk (#89), tintacsiga (#74)
(94,48) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, tímárkunyhó (#684), pordémon (#253)
(94,49) bandita (#758), korongfa (#79, belőle készíthető: #80), kardfogú fülemüle (#146), alattomos manó (#756), halálmadár (#351)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2025.09.06 19:05 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Kisebb kív#ns#g TNO)
˙

Üzenet küldése a karakternek