76. forduló, 78. forduló, Boázu összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. nov. 24. 9h:06'
EZ A 605. JÁTÉKHETED, 77. FORDULÓD
606. játékheted kezdete: nov. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1889
SZÁMLA : XXXX

BOÁZU KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [105,20] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
A játékvezető átadott Neked 1 Fairlight szütyőjét.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+14 tvp ). Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+82 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+19 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

kpb kezd. parancs berakása:

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 225.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 34 elmormolod a 34. varázslatot
Ezt a varázslatot csak harcban lehet alkalmazni. Beállítása a TV/FTV parancsokkal történik, nem a V paranccsal. [0 pontot használtál fel, van még 225.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 1 3 elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 220.]
[A parancs tárolásra került.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 210.]

jlk 2211 jelszó kimondása 2211
Kimondod a megfejtett szót, remélve, hogy helyes lesz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd!

Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 44 életpontot vesztettél. A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza kocsonyás testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Kitines ollójával a massza bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a massza karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A massza felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 óndarabot. 865 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 70, gyógyulás: 13, összesen: -57 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. ... Igen, megvan! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rejtőköpeny (ld. enc.), egy sallank nyíl és egy díszes rézpajzs (ld. enc.). Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [15 pontot használtál fel, van még 195.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[104,21] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Felfedeztél egy gumifát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Nyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északnyugatra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy nukleáris cickány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki a nukleáris cickány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 858 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 17, gyógyulás: 12, összesen: -5 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [10 pontot használtál fel, van még 185.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán előveszed a 3 trikornis szarvat, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve harmadik szem. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit. 2.) Beszélgess egy halott lelkével. 3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. [30 pontot használtál fel, van még 155.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve tulajdonságpajzs. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit. 2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. 3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. [30 pontot használtál fel, van még 125.]

m 5 6 3 mozogsz délnyugatra, nyugatra, délkeletre
[103,22] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy manifesztátor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a manifesztátor egyik karját. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Mancsával a manifesztátor végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A manifesztátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 383 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 3, gyógyulás: 7, összesen: +4 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy grok-képződményt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 1 bőrsisakot. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [102,22] Még mindig bozótos. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy trikornis lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled tisztítótűz varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a trikornis fejét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Húsodat át- meg átjárja a trikornis szarva. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A trikornis összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 trikornis szarvat. 739 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 25, gyógyulás: 10, összesen: -15 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy grok-képződményt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy légirozmár!

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével többször mélyen végigmetszed a légirozmár mellső uszonyát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A légirozmár megtaszít agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! Bronzpengével alaposan megvágod a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A légirozmár megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 197 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 1 ezüst nyakláncot. Miután lemásztál, továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek keletre.
Összefutsz egy szőke, göndör hajú, zöld szemű elf nővel. Bőre bronzként csillog. Sheran tanítványa. Egy arany karperecet, egy aranygyűrűt, egy grifftoll kesztyűt, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy obszidián karkötőt, egy ryuku csizmát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy élőholt quwarg trófea, egy renegát törpe trófea és egy ryuku futárbérenc trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rákpajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Holmiját egy törpemammut cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek.
Mogorván egymásra bámultok. Azért harcra nem fog sor kerülni. Továbbmész.

(Továbbmész...) [103,23] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Ezt az erdőt Fekete Erdőnek hívják, a benne lakozó rémségekről elnevezve. Ez egyben az Ygrol síkság délnyugati határa. Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Csak egy liumbe. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (7 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a liumbe vaskos szárát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A liumbe csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A liumbe csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A liumbe nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a liumbe testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A liumbe elhibázza az ütést csápjával. A liumbe csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A liumbe szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 liumbe hajtást. (ld. enc.) 687 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

[62 pontot használtál fel, van még 63.]

m 3 2 3 mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre
[104,24] Még mindig az erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő kardfogú fülemüle mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Felsültél! A bárdi képességeid nem elegendőek a hang ellensúlyozására. Elmegy a kedved a harctól. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.


(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy halálhozó. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (7 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a halálhozó testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 14 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 19 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával eltalálod a halálhozó bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 16 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 21 életpontot vesztettél. A halálhozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 1 208 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 114, gyógyulás: 0, összesen: -114 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
A sátor előtt, ahova kerekedtél, egy asztal áll, a túloldalán egy sunyi képű árnymanó ül, kezében egy pakli kártyával.
- Gyere, próbáljuk ki, vajon le tudsz-e győzni - kiált rád, és az asztalra csap. Úgy döntesz, megleckézteted a pimasz alakot. Ellenfeled 100 aranyat tesz maga elé, majd te is így teszel. Ez lesz a játékalap. 1. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Tisztítótűz, 2 Déja vu, 1 Kaszabolósáska. Ez két pár! Az árnymanó merészen licitál - vagy nagyon jó lapjai lehetnek, vagy csak blöfföl, de azt nagyon jól csinálja. Inkább nem kockáztatod az általa feltett összeget, az asztalra hajítod lapjaidat. 328 tapasztalati pontot kaptál. Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd megszámolod, mennyit vesztettél: 42 darab aranyérmét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [105,24] Még mindig az erdőben vagy. Az ősöreg fák tövében apró, sárga gombák teremnek. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy liumbe közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (7 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a liumbe testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A liumbe meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A liumbe elhibázza az ütést csápjával. A liumbe nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Vashegyű lándzsával megdöföd a liumbe vaskos szárát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A liumbe csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A liumbe csápol, de mindhiába. Nyelvével a liumbe eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a liumbe száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 liumbe bimbó (ld. enc.). Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 liumbe hajtást. 687 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}


(Továbbmész...) [106,25] Fák, mindenütt csak fák. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

[50 pontot használtál fel, van még 13.]

m 1 mozogsz északkeletre
[107,24] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy uzbány. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét ellenfeledre rontasz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az uzbány testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Bronzpengével egy hatalmas csapással felmetszed az uzbány testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az uzbány csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 3.]

f 221 kísérletezel a 221. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

fog 102 220 elfogod a 102. szörnyet a 220. tárggyal
Sajnos még nem ismered azt a csapdafajtát. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 102 keresed a 102. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy uzbányt. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 2.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 218 pontot. A következő körben tehát 220 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KŐBŐR (507. TUDATI KÉPESSÉG)
Részlet a tudás Gránittábláiról: "Asylium városa alatt egy hatalmas és ősi templom rejtőzik a föld mélyén, melyet rendezett sorokban sorakozó hősök kőszobrai őriznek, akik veszély esetén életre kelnek, és megmentik a várost, hisz büszke harcos lelkek mind." - mesélik a legendát fiaiknak az öregek, de az ifjak felnőve már nem hisznek a "tündérmesékben", legtöbben csak öreg korukra szereznek annyi bölcsességet, hogy az igazságot jobban megérezzék és meglássák. Akkor már élvezettel mesélik ők is fiaiknak a történeteket, amelyben hatalmas veszedelmekkel harcol a kőhadsereg...
Újabban ismét láttak itt-ott harcos papokat, akik az "izzó magmából előtörő gránit monolit" szimbólumot viselik, és olyanok, akár egy kőszobor. Tudatuk egyesítése adott új életet egy legendás árnyékharcosnak, mely feladatra maga Tharr választotta ki őket. A földmágikus és tudati rituálé, testet, formát és új életet adott a kifinomult léleknek, de hatással volt rájuk is - kőpor rakódott bőrükre és olvadt össze vele, lényük mind jobban átitatódott a földelemi sík esszenciájával és sorra fedezték fel a földmágia misztériumait, törvényszerűségeit, mind jobban megismerték a földelemet, s testük is lassan átlényegült - kőszerű testük szinte legyőzhetetlenné teszi őket harcban, az őket támadó fegyverek sokszor porrá törnek rajtuk, de mégis legnagyobb erejük hitük és akaratuk... Az istenek óvják azt, aki a földelem és a harc misztériumai ellen vétenek!

FAIRLIGHT SZÜTYŐJE (2108. TÁRGY)
A mágia, villámok, pénz és kereskedelem istene Fairlight valaha, korokkal ezelőtt egyszerű kalandozóként kezdte pályafutását. Meglehetősen kapzsi lévén, sajnált bármilyen kis értékű zsákmányt is otthagyni. Mikor már nem fért el a sok tárgya a hatalmas zsákjában, kifejlesztett egy apró varázslatot, amelyet ráolvasva egy közönséges apró zsákra, extradimenzionális tárolóeszköz lett belőle. A varázslat már rég elveszett, nem ismeri senki, de a Fairlight által gyártott kis szütyők még mindig fel-felbukkannak itt-ott. Egy szütyőbe 10 tárgyadat rakhatod be. Ha több szütyőt is szerzel, akkor használhatod őket, de vigyázz, állítólag 10-nél több szütyő közel egymáshoz extradimenzionális robbanást okoz, így minden ott tárolt tárgyadat elvesztenéd. Természetesen eszed ágában sincs ezt kockáztatni, így 10-nél többet nem szerzel ebből az apró relikviából. Az biztos, hogy átadni sem fogod senkinek.

REJTŐKÖPENY (277. TÁRGY)
Ez a szürke színű, dísztelen köpeny viseléskor (KF 277) mutatja meg igazi értékét: segít beleolvadni, belelapulni a környezetbe azáltal, hogy bizonyos mértékben felveszi a környezet mintázatát. Ez annyit jelent, hogy amíg a köpenyt viseled, rejtőzködés szakértelmed kettővel magasabb.

DÍSZES RÉZPAJZS (84. TÁRGY)
Ez a nagy, nemesi címerrel díszített pajzs inkább szép, mint praktikus. Nagyon nehéz, ezért harcban kényelmetlen használni, és emellett nem ad valami jó védelmet sem: 4-gyel javítja a védettségedet.

HARMADIK SZEM (27. VARÁZSLAT)
Ha ezt a varázslatot elmondod, egy harmadik, szabad szemmel nem látható mágikus "szemed" nő. Ezzel felfedezheted az elrejtett tárgyakat. Ha egy olyan mezőre lépsz, ahol valaki eldugott valamilyen tárgyat, esélyed van rá, hogy megérzed. Ez persze nem jelenti azt, hogy tudod is, hogy hol a rejtekhely, mindössze tudod, hogy érdemes ott kutatni. (És még a KUT parancs sem biztos, hogy eredményes lesz, ha alacsony a felderítés szakértelmed.) A varázslat elmondása 12 VP-be kerül és hatása egy fordulón át tart. A sikeres érzékelés esélye függ attól, hogy milyen jól tudsz már varázsolni.

TULAJDONSÁGPAJZS (26. VARÁZSLAT)
Vannak szörnyek, amelyek csípésükkel, harapásukkal, stb. permanensen képesek csökkenteni öt alaptulajdonságod valamelyikét! Ezek ellen nyújt teljes immunitást ez a következő táborozásod végéig tartó varázslat a V 26 paranccsal aktiválható, elmondása 16 VP-ba kerül. A varázslat nem véd meg az olyan támadásoktól/varázslatoktól, amelyek közvetve befolyásolják a tulajdonságaidat (pl. szintszívás, agy roncsolása, stb).

LIUMBE HAJTÁS (655. TÁRGY)
Legyőzve az óriásnövényt, lemetszhetsz róla egy zsenge hajtást - láthatóan, a fantasztikus regeneráló képességű lény folyamatosan növeszti az újabb és újabb csápokat!

LIUMBE BIMBÓ (656. TÁRGY)
Néha sikerül elkapni a ritka pillanatot, amikor a liumbe épp szaporodásra készül. Ha ilyenkor legyőzöd, hozzájuthatsz egy szépséges, és önmagában veszélytelen liumbe bimbóhoz.

KARAKTERLAP

Boázu, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd színe zöld. Leah ministránsa vagy. Papi hited: 35. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 77. fordulód.

Erő: 24 (33) Szint: 16 Merészség: 7/5 Magasság: 115 cm
IQ: 15 (21) Támadás: 29 Agresszió: 5 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 13 (21) Védekezés: 30 Menekülés: 30 % Életkor: 66/66 év
Egészség: 18 (24) Életpont: 398/303 Jellem: gonosz (22) Tul. pont: 3
Szerencse: 16 (26) Varázspont: 212/51 Pénz: 743 arany Kép. pont: 21
Tudatpont: 14/1
Eddig összesen 475 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 322 TP-t kaptál. Jelenleg 162 703 TP-d van. A következő szinthez még 17 297 TP szükséges. Trófeáid: nómenklatúra, ryuku futárbérenc, purifikátor.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 18/83 (+21%) vágófegyverek: 9/95 (+10%) ütőfegyverek: 2/37
lőfegyverek: 12/3 dobófegyverek: 1/10

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << kőkalapács (#13)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) (3 -4.); kerek kő (#19) (5 -6.); mérgezett tüske (#23) (7 -8.); mérg. ubuk tüske (#137) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
107,24 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 690 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/22 2. nyomkövetés: 14/9 (+13%) 3. mászás: 5/10 (+15%)
4. csapdakészítés: 5/49 (+8%) 5. csapdaészlelés: 1/94 6. gyógyítás: 14/7
7. titkosírás: 2/4 (+11%) 8. felderítés: 1/74 9. teológia: 3/67 (+30%)
10. taumaturgia: 1/32 11. szerencsejáték: 3/25 (+11%) 12. versengés: 5/75 (+18%)
13. zene: 2/54 14. szörnyismeret: 4/56 15. zárnyitás: 1/0
16. vadászat: 3/40 17. bányászat: 3/81

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
vízionár (#66)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> ismeretlen (#10)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
törpszellem áldása (134)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
törpe ősök segíts. (316)
harci mágia (334)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 16 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2377.

Összsúly: 132.30 kg Megterheltség: 75%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 12 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 160 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
80 arany (#50) 2 trikornis szarv (#198) 1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bőrsisak (#57) 1 díszes rézpajzs (#84) 1 ezüst nyaklánc (#117)
3 kaja (#2) 1 liumbe bimbó (#656) 2 liumbe hajtás (#655)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 óndarab (#85) 2 pirkit (#153)
1 rejtőköpeny (#277) 1 sallank nyíl (#129) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

101 102 103 104 105 106 107 108
19
20
21
22
23
24
25
26
(102,22) trikornisok (#104), grok-képződmény (#149), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, szent tölgyfa (#393), légirozmár (#94), egy elf nő
(103,22) manifesztátor (#124), grok-képződmény (#149), oltár
(103,23) Raia rúnaköve, liumbe (#349)
(104,21) gumifa (#38), tavacska, Leah oltár, nukleáris cickány (#155)
(104,24) kardfogú fülemüle (#146), halálhozó (#419)
(105,20) massza (#217)
(105,24) liumbe (#349)
(107,24) uzbányok (#102), Tharr oltár

Üzenet küldése a karakternek