Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. okt. 16. 12h:07' EZ A 1395. JÁTÉKHETED, 76. FORDULÓD 1396. játékheted kezdete: okt. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4443 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 182 0 0 | elmormolod a 182. varázslatot |
* 2. KP: hh 745 1099 1101 | használod a 745. tárgyat az 1099. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 3. KP: hh 841 1546 1419 | használod a 841. tárgyat az 1546. tárgyat az 1419. tárgyat |
* 4. KP: hh 1225 1154 0 | használod az 1225. tárgyat az 1154. tárgyat |
* 5. KP: kf 1570 1728 0 | kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat az 1728. tárggyal |
h 341 819 | használod a 341. tárgyat |
fse 10 | felt. segítség 10 pontért |
h 1168 6 | használod az 1168. tárgyat |
kf 1530 1670 | kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat az 1670. tárggyal |
v 96 142 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
189 | 190 | 191 | |
59 | |
|
|
60 | |
|
|
61 | |
|
|
[142,61] Épületek tűnnek fel. Felfedeztél egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy villát. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 3850 TVP épült bele.) Észreveszel egy halálbokort. Észreveszel egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. [gyöngymangó ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy amniosz-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy házat. (no:2. építését Sötét Inkvizíció Apostolai kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy házat. (no:3. építését sir Criminal kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 11 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
be 833 209 90 | bemész a 833. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
189 | 190 | 191 | |
59 | |
|
|
60 | |
|
|
61 | |
|
|
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
vtn 163 163 | varázslat tanulás: a 163. varázslatot |
vtn 242 | varázslat tanulás: a 242. varázslatot |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a drakolich fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Csontodig hatol a hideg. (50 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod a drakolich testét. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A drakolich most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 648 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a csontgólem testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra rontasz. Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a csontgólem bal lábát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 133 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal megvagdalod a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor súrolod a csontgólem vaskos lábát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 129 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 262, gyógyulás: 0, összesen: -262 ÉP}
v 163 364 64 | elmormolod a 163. varázslatot |
189 | 190 | 191 | |
59 | |
|
|
60 | |
|
|
61 | |
|
|
[364,64] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Felfedeztél egy térkaput. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy halálbokort. Látsz egy mocsári penkét. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy lovagi tábort. Délkeletre egy vaskohó van. Nyugatra egy ősvortex van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy gyilkos csalán van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Felismered a közeledőt. Csak egy legyengült talriai behemót. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadás sajnos hatástalan volt. Elszántan a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a talriai behemót mérhetetlen testét. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a talriai behemót bal oldalát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 48 életpontot sebeztél. Előremozdulva, a talriai behemót kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 113 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal megvagdalod a talriai behemót mérhetetlen testét. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod a talriai behemót bal vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a talriai behemót kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 129 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 46 kaját. Eldobod az értéktelenné vált vérvágyó sólyom trófeát, és diadalmasan beszerzel egy talriai behemót trófeát. 9 515 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 658, sebződés: 242, gyógyulás: 0, összesen: -242 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a ro'galhal kísértet nyakát. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a ro'galhal kísértet jobb karját. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) A ro'galhal kísértet egy lendületes ütése a jobb karodba csapódik. (1 támadástól 149 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Sárkányölő karddal végigvagdosod a ro'galhal kísértet testét. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a ro'galhal kísértet testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) A ro'galhal kísértet rávág a derekadra. (1 támadástól 156 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 659, sebződés: 305, gyógyulás: 0, összesen: -305 ÉP}
v 96 310 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
363 | 364 | 365 | |
63 | |
|
|
64 | |
|
|
65 | |
|
|
[310,64] Lakott területre érkeztél. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 14 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
ve 584 24 | megveszed az 584. tárgyat 24 |
ve 331 24 | megveszed a 331. tárgyat 24 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi hatás! Távolról háló varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a taalru egyik lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a taalru egyik lábát. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod a taalru testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy réz papi karkötő, egy igazgy. fülbevaló, 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4 626 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}
be 672 | bemész a 672. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a taalru bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod a taalru póklábát. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod a taalru fejét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A taalru összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP] és 2 obszidián karkötő. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4 626 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
be 675 | bemész a 675. épületbe |
varázsvédelem (#34) 35 aranyért, | mágiatörés (#35) 38 aranyért, | védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, | tompítás (#40) 38 aranyért, |
jégcsóva (#41) 80 aranyért, | örvénykerítés (#42) 80 aranyért, | fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, | gigaököl (#49) 56 aranyért, |
villámcsapás (#50) 100 aranyért, | elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, | varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, | mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, |
fúzió (#77) 94 aranyért, | tükörpajzs (#101) 155 aranyért, | savhurrikán (#107) 1100 aranyért, | varázsvédelem II (#108) 620 aranyért, |
inst.szingularitás (#129) 4200 aranyért, | varázslatfelejtés (#130) 350 aranyért, | a halál szava (#152) 800 aranyért, | var.tárgy készítés (#153) 18000 aranyért, |
varázslatlopás (#154) 400 aranyért, | tűzgolyó (#155) 850 aranyért, | varázspáncél (#156) 700 aranyért, | tűzmágia (#157) 510 aranyért, |
varázsszem (#184) 65 aranyért, | vízlélegzés (#185) 430 aranyért, | háló (#186) 5600 aranyért, | állatvédelem (#192) 210 aranyért, |
a hatalom szava (#196) 12000 aranyért, | a munka gyümölcse (#224) 120 aranyért, | villámmágia (#227) 462 aranyért, | filofaxáció (#277) 800 aranyért, |
jégmágia (#279) 3100 aranyért, | speciális védelem (#292) 4000 aranyért, | emléktörlés (#338) 800 aranyért, | Morgan rúnája (#363) 9500 aranyért, |
sebezhetőség (#366) 5400 aranyért, | klónozás (#367) 2500 aranyért, | szívküldi (#368) 10 aranyért, | oldás (#372) 160 aranyért, |
banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, | analízis (#375) 70 aranyért, | böfögtető átok (#380) 140 aranyért, | harci induló (#443) 200 aranyért, |
filofaxáció II. (#444) 800 aranyért, | gázpajzs (#467) 75 aranyért, | savmágia (#477) 500 aranyért, | fekete mágia (#479) 500 aranyért, |
méregmágia (#480) 500 aranyért, | kinematurgia (#482) 1000 aranyért. |
kf 1347 | kézbeveszed/felveszed az 1347. tárgyat |
vtn 243 | varázslat tanulás: a 243. varázslatot |
kpk 1 | kezd. parancs kivétele: 1 |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
vv 71 182 243 | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 243. varázslatot |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Mnebolath testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (25 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Mnebolath kutyafejét. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod a Mnebolath testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Telibe kapod a jégcsóvát. (61 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a lidércóriás testét. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor súrolod a lidércóriás testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) A lidércóriás mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 134 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Sárkányölő karddal néhányszor megcsapod a lidércóriás testét. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvagdalod a lidércóriás testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A lidércóriás mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 133 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 539, sebződés: 328, gyógyulás: 0, összesen: -328 ÉP}
h 697 999 | használod a 697. tárgyat |
v 163 190 60 | elmormolod a 163. varázslatot |
363 | 364 | 365 | |
63 | |
|
|
64 | |
|
|
65 | |
|
|
[190,60] A terep változik: ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy térkaput. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy bíborcserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy halálbokort. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy tavacska van. Délre egy Thargodan csatamező van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy grok-képződmény van. Északnyugatra egy ködmangó cserje van. Északra egy tündöklő szobor van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő ezoterikus mardel nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ezoterikus mardel fejét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod az ezoterikus mardel bal vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 10 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1 702 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az animált hókutya testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod az animált hókutya fejét. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az animált hókutya jobb lábát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 115 életpontot sebeztél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-8 védettség). Az animált hókutya néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-8 védettség). Sárkányölő karddal végigvagdosod az animált hókutya mozgékony fejét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod az animált hókutya fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 122 életpontot sebeztél. Az animált hókutya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-8 védettség). Az animált hókutya csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-8 védettség). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 066 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 713, sebződés: 241, gyógyulás: 0, összesen: -241 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az animált hókutya testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod az animált hókutya testét. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az animált hókutya jobb lábát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 110 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-8 védettség). Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed az animált hókutya farkát. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod az animált hókutya bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-8 védettség). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 hókutya nyakörv. 5 066 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 612, sebződés: 146, gyógyulás: 0, összesen: -146 ÉP}
v 198 196 112 | elmormolod a 198. varázslatot |
189 | 190 | 191 | |
59 | |
|
|
60 | |
|
|
61 | |
|
|
[196,112] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csapat q. rohamosztagos. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a q. rohamosztagos torát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor súrolod a q. rohamosztagos testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 9 q. rohamosztagos többször is megmar! (9 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a q. rohamosztagos bal oldalát. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a q. rohamosztagos bal oldalát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 97 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad az 5 q. rohamosztagos csáprágójával. (5 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Az 5 q. rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 522, sebződés: 125, gyógyulás: 0, összesen: -125 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az animált hókutya farkát. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az animált hókutya mozgékony fejét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Az animált hókutya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-8 védettség). Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az animált hókutya bal oldalát. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod az animált hókutya testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Az animált hókutya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-8 védettség). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 hókutya nyakörv. 5 291 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 591, sebződés: 152, gyógyulás: 0, összesen: -152 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a drakolich testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (34 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod a drakolich testét. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A drakolich fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A drakolich összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 6 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a kultúrmasztodon jobb oldalát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 105 életpontot sebeztél. Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal kissé megkarcolod a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 108 életpontot sebeztél. Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 12 kaját. 2 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 445, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}
(Továbbmész...) [198,111] A síkságot ritka erdő váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy kentaurusz közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Kinyered egy manakristály energiáját. (+590 varázspont.)
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kentaurusz testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány sallank nyilat lő ki rád. 99 életpontot sebződsz. Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a kentaurusz jobb első lábát. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a kentaurusz jobb hátsó lábát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A lény immúnis erre a varázslatra! A kentaurusz szinte eltipor támadásaival! (3 támadástól 94 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 69 életpontot vesztettél. Sárkányölő karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a kentaurusz jobb karját. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a kentaurusz izmos karját. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (3 támadástól 109 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 77 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 577, sebződés: 448, gyógyulás: 0, összesen: -448 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 108 életpontot sebeztél. A zombi mester karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 2 853 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 412, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod az animált hókutya élőholt csontjait. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod az animált hókutya bal karját. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Az animált hókutya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-8 védettség). Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed az animált hókutya bal lábát. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod az animált hókutya mozgékony fejét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Az animált hókutya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-8 védettség). Az animált hókutya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 hókutya nyakörv. 5 291 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 589, sebződés: 157, gyógyulás: 0, összesen: -157 ÉP}
(Továbbmész...) [199,111] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Észreveszel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Találsz egy fekete kaktuszt. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze északkeletre látsz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy varkaudar falu van. Délnyugatra egy manilla-fa van. Északnyugatra egy xantusz-kaktusz van. Északra egy grok-képződmény van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy varkaudar vajákos. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a varkaudar vajákos testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 95 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy természet haragja varázslatot dob rád a másik. 44 életpontot vesztettél. Sárkányölő karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar vajákos testét. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a varkaudar vajákos testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 86 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled természet haragja varázslatot lő rád. 83 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 586, sebződés: 308, gyógyulás: 0, összesen: -308 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal végigvagdosod a mammut zombi fejét. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvagdalod a mammut zombi bal vállát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a mammut zombi. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-10 védettség). Sárkányölő karddal néhányszor megcsapod a mammut zombi nyakát. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvagdalod a mammut zombi fejét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Beléd öklel a mammut zombi! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-10 védettség). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 566, sebződés: 198, gyógyulás: 0, összesen: -198 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod a nőstény varkaudar testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-46 varázspont.) Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod a nőstény varkaudar bal karját. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a nőstény varkaudar bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 3 445 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 445, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}
* 1. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 2. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 3. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 4. BP: kb 2 4 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (4 darabot) |
* 5. BP: kf 1559 1158 0 | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat az 1158. tárggyal |
KÓRÓCSAPDA (1450. TÁRGY) A titánkóró haszontalan gyomnövény, ami csak bosszúságot okoz. Mindenbe beleragad, és tökéletesen eltávolíthatatlan. Ohó, várjunk csak! Beleragad... eltávolíthatatlan... egy csapda! Ez az! Micsoda remek ötlet! Ha a tovagördülő titánkórót nyakon csíped egy kötéllel, az egyik száraz ágát ügyesen letörheted róla (sajnos a kötél ezután használhatatlanná válik). Mindehhez a KT 1450 parancsot add ki 5 TVP-ért. Ezután ha akarod a H 1450 paranccsal 10 TVP-ért elhelyezheted a motyódnál csapdaként. Igaz, nem okoz komoly sebeket, de a hatás mégis garantált. Ha a tolvaj hozzáér, könnyen nem szabadul tőle, és az átkozódása miatt biztosan felfigyelsz majd rá. |
HOARIÁN UJJKARIKA (1347. TÁRGY) A hoarián sámánok hordják az ujjukon ezt a borzasztó egyszerűnek látszó tárgyat. A csontból készült karika megsegíti őket, ha varázsolnak, de ezt te is tapasztalni fogod, ha az ujjadra húzod: ilyenkor +15 taumaturgiát kapsz. |
DIMENZIÓUGRÁS (163. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A dimenzióugrás a mágusok legalapvetőbb eszköze, melyek segítségével aktiválni tudják a különböző térkapukat. Használatához keresned kell egy térkaput, és ismerned kell egy másikat, amelyik ezen keresztül elérhető. (A térkapuknak afféle "színkódjuk" van: egy térkapu csak a vele azonos színkódúhoz tud elteleportálni téged.) A dimenzióugráshoz a V 163 <X> <Y> parancsot kell kiadnod 55 VP-ért és 5 TVP-ért, ahol <X> <Y> a célpont térkapu koordinátái. [Ezek a koordináták sokszor fiktívek, nem valós földrajzi helyet jelölnek: pl. lehet, hogy a célpont térkapu a Sötét Földön van, és bár V 163 310 45 paranccsal közelíted meg, ez mégsem azt jelenti, hogy a Sötét Föld ezen a létsíkon, a tengerben van...] A dimenzióugrással való mozgás beleszámít az egy körben megtehető maximális lépésszámba. Nem árt ha tudod, hogy bizonyos varázslatok megakadályozhatják, hogy átlépj a térkapukon. |
THARGODAN ILLÚZIÓ (242. VARÁZSLAT) Általában, nem sok értelme van egy illúzióvarázslatnak, amely Thargodannak álcáz - hiszen a Thargodanok ugyanúgy megtámadják egymást, mint más lényeket. Azonban a Sötét Földön megtalálható néhány groteszk "település", a Sötét Hercegek által semlegesnek kinevezett terület, ahol, bár egymást folyton kijátszva, egymást kihasználva, mégis öldöklés nélkül üzletelhetnek egymással a Thargodanok. Persze, egy ember, elf vagy más, az anyagi síkról származó lény ellenségnek számít itt is, és azonnal kivégzik. Erre a célra szolgál a Thargodan illúzió, hogy belopódzva ezekre a semleges területekre, Északtűz, Sárkányverem és Lávafolyó városába, vásárolhass a Thargodanok által összegyűjtött ősi relikviákból, vagy hogy elsajátíthasd a nagyhatalmú varázslataikat. Ezek a települések természetesen a városi teleport varázslattal is megközelíthetők. A Thargodan illúzió használatához parancsot nem kell kiadnod, automatikusan elmondod 50 VP árán, mielőtt belépnél vagy beteleportálnál egy ilyen városba. |
TALRIAI BEHEMÓT (312. SZÖRNY) A Sötét Föld feneketlen mocsarainak mélyén olyan gigantikus lények tenyésznek, amelyek mellett egy ongóliant csak apró törpe csupán. A talriai behemótok, ősi idők óta növekedő óriáslények csak nagyon ritkán bukkannak fel a mocsár mélyéről, de akkor befalnak mindent: Thargodant, elementálokat, óriásokat, de még a hegyeket is. Szerencsére, a behemót már annyira óriási, hogy nemigen képes helyváltoztatásra: ha nem akarod a gyomrában végezni, egyszerűen kerüld el. |
RO'GALHAL KÍSÉRTET (463. SZÖRNY) A ro'galhalok a bo'adhun barbárok vezetői voltak a birodalom virágzásának idején. Miközben a bo'adhun birodalom a pusztulás küszöbén állt a kyorgok által uralt triklem dakolderek támadásai miatt, a sámánok végső megoldásként megidézték a hősi halált halt törzsfők szellemét, így örök bolyongásra ítélve őket a való világban. Ezek a kísértetek pont úgy néznek ki, mint ahogy "alapanyaguk" kinézett halálának pillanatában: eltorzult arckifejezésük az átélt kínokról, a testükre festett barbár jelek egy rég letűnt birodalom kultúrájáról árulkodnak. Elszántságuk ma már csak egyetlen dologra korlátozódik: megvédeni a bo'adhun földeket mindenféle betolakodóktól. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni. |
MÓPAT TETEM (584. TÁRGY) Nna, ezt most megcsináltad! Most mit fogsz kezdeni ezzel a döglött mópattal? Máris nagyon büdös, pedig a tetem még nem indult oszlásnak. Szabadulj meg tőle mielőbb! |
IDŐTORZÍTÁS (243. VARÁZSLAT) Ősi mágia, melyet csak a leghatalmasabb Thargodan mágusok ismernek. Segítségével úgy hosszabbítod meg az életedet, hogy lelassítod magad körül az idő folyását. A varázslat minden elmondásakor apró bemetszést végzel az idő szövetében: ezért aztán nem szabad túl gyakran használnod, legfeljebb körönként egyszer. A bemetszéshez egy mágikusan formázott aranyszikét használsz, emiatt a varázslat anyagi komponense 50 arany. A varázslat elmondása 10 TVP-be és 35 VP-be kerül, és hatása igen egyszerű: kapsz 30 TVP-t. |
LIDÉRCÓRIÁS (401. SZÖRNY) Bár a viharóriások nagyhatalmú teremtmények, nem legyőzhetetlenek. Ha egy-egy magányos viharóriás kivívja egy Thargodan herceg haragját, akkor megsemmisülése bizonyos, és pusztulása után lelke nem nyugodhat, a herceget szolgáló lidércként kell a Sötét Földön bolyongania. Ezek a jellem nélküli élőholtak csatában félelmetes ellenfelek, akár fagyos leheletükről, akár jeges, csontig hatoló érintésükről van szó. Az egyetlen ok, amiért valaki egy lidércóriásra támad, annak reménye, hogy rátalál az óriásnál rejtett mesés kristályra... |
KENTAURUSZ (762. SZÖRNY) Legendák szólnak a kentaurokról, de még soha senki nem látott belőlük. Eddig. Legalábbis most látsz egy lényt, ami rájuk hasonlít, izmos ember felsőtesttel és a lovakéhoz hasonlító altesttel. Kezében íj, hátán egy tegez, valószínűleg tud is bánni vele. Mi sem utal erre jobban, mint hogy még az erdő fái között is képes a lőfegyverhasználatra, pedig a sűrűn növő fák ezt számodra mindig megakadályozzák. Vajon mi a titka tudásának? És milyen idős lehet? Talán hosszú évszázadok tapasztalata van a háta mögött, mint a legendák kentaurjainak? És itt van még egy kézenfekvő kérdés: vajon azért tesz meg mindent a likvidálásod érdekében, hogy legendás fajuk létezése továbbra is titok maradhasson a világ előtt? |
FENŐKŐ (1618. TÁRGY) Egy átlagos kalandozó legalább fél tucat olyan tárgyat hordoz magánál, amit nem is tart számon, azok annyira hozzátartoznak a mindennapok életéhez. Az ilyen tárgyak csak akkor válnak fontossá egy vadonjáró számára, ha valamilyen oknál fogva nélkülözni kénytelen azokat. A fegyverek karbantartása általában nem igényel különleges eszközöket [ezért ezeket nem is jelöljük a karakterlapon], ám akadhat néha olyan eset, hogy az egyébként jól bevált tárgyaidat is lecserélnéd valami hatékonyabbra, tökéletesebbre, használhatóbbra. Nos, ilyen ez a tenyérnyi hosszú, levél alakú, lapos kődarab is. Az alakja túl szabályos, ami arra vall, hogy némi mágiát is igénybevettek a megalkotásakor. Ha ezzel a kővel fened meg a szúró, vágó és vízifegyvereidet, azok élesebbek lesznek még a vadonatúj állapotuknál is! A fenőkövet a H 1618 paranccsal használhatod 8 TVP-ért. Hatására a szúró-, vágó-, és vízifegyvereid, a fordulód végéig +1 sebzést okoznak majd ütésenként. A lövedékeid és dobófegyvereid egyesével való végigélezése olyan sokáig tartana, hogy arra inkább nem szánsz időt. Sajnálatos módon a fenőkő egy idő után elkopik (mivel nem tudni, mennyit használt fenőkövet találtál, lehet ez akár a következő használatkor, de kitarthat akár még húsz alkalmon keresztül is). A fenőkővel megélezett fegyver az olimpián szintén többet sebez. |
KIRÁLYSÁGI ŐRSÁNC (1140. TEREPTÁRGY) Jelentős mennyiségű felaprított fatörzset, mozdítható és mozdíthatatlanul nagy sziklákat hordtak itt össze a királyság emberei, minden bizonnyal a sáncon túli veszedelem elleni védekezésül. Egy mosolygós, bajuszos ember férfi jön szembe veled, testét a király hadseregének tiszti egyenruhája fedi. Mögüle kíváncsiságukat leplezni nem tudó, a sáncnak támaszkodó, némán őrködő katonák pislognak rád. - Ez itt a határ a varkaudarok által elfoglalt területek, és a még elfoglalatlanok között! - közli veled a tiszt, majd a sáncon túlra mutat. - Azért húztuk ide ezt az állást, hogy ennél tovább ne hatolhassanak a város felé. - Aztán a vidám, helyzetecsetelő hangnemből hirtelen szomorkássá változik a hangja: - De már nem hiszem, hogy sokáig tudjuk tartani magunkat. Az erősítés még csak nem jön, csak nem jön... - Aztán lehajtott fejjel elhallgat. Amikor megkérdezed, hogy ha tegyük fel, segíteni szeretnél nekik, mit kellene tenned, a katona hangja egy árnyalattal vidámabbra fordul. - Megtennéd? Komolyan megtennéd? Kitüntetlek egy hűségérmével, ha tényleg velünk vagy, és szétcsapsz a varkaudarok között. Csak hozd is bizonyítékát, mert minden érmével el kell számolnom. [Figyelem: a küldetést bármelyik királysági őrsáncnál leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
VARKAUDAR VAJÁKOS (690. SZÖRNY) Az egységbe verődött varkaudar törzseknek mindig jól jön egy vajákos, aki szükség esetén elűzi a gonosz szellemeket, meggyógyítja a betegségeket, átkot szór a gonosz betolakodókra. Persze, mint két dorony-dudás Alanor bármelyik kocsmájában, két vajákos sem tűri meg egymást ugyanabban a varkaudar faluban. Nem volt ez mindig így! Az invázió során varkaudar vajákosok hada loholt a hátsó sorban, hogy varázstudásukkal segítsék a kalandozók elleni harcot. Mert a mágiához aztán értenek. És nem csak ahhoz, hogyan csillapítsanak le egy felbőszült varkaudart. Könnyen eszükbe jut az is, hogy az invázió alatt mit kellett tenniük - kiirtani minden ellenszegülő kalandozót. |
NŐSTÉNY VARKAUDAR (689. SZÖRNY) A varkaudarok fajának gyengébbik neméhez tartozó példányaival olyan ritkán lehet találkozni, mint kőszáli disznóval a hegyeken kívül. Elsősorban az ennek az oka, hogy kevesen élnek már közülük. Másrészt a varkaudar hierarchiában minden rétegnek megvan a maga feladata, így a férfiaké az idegenekkel való kommunikáció (értsd: minden útjukba kerülő kalandozó kinyiffantása), a nőké pedig... nos, elsősorban a férfiak noszogatása, hogy önként vállalkozva apró-cseprő dolgokkal könnyebbé tegyék a nők életét. Persze mindig vannak kivételek. Ott van például Sistergő Pumpa, aki önerőből egészen a hadvezérségig jutott. Az ő példájából is tudjuk, hogy a nőstény varkaudarok agresszivitásban egyáltalán nem maradnak el fajtársaiktól. Könnyen kellemetlen meglepetésben lehet részed, ha nem kötöd fel a ryuku (vagy egyéb) nadrágod a vele való találkozáskor. |
Erő: | 9 (31) | Szint: | 27 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 120 cm |
IQ: | 18 (31) | Támadás: | 65 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 14 (25) | Védekezés: | 67 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 83/455 év |
Egészség: | 10 (19) | Életpont: | 618/561 | Jellem: | jó (100) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 16 (51) | Varázspont: | 725/430 | Pénz: | 84817 arany | Kép. pont: | 22 |
Tudatpont: | 60/8 | Pszi pont: | 221/246 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | vágófegyverek: | 32/80 (+33%) | lőfegyverek: | 26/64 (+12%) |
Feltételes fegyverváltás: sárkányölő kard (#289) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (1 -29.); ében nyílvessző (#848) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
199,111 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364 |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 90, 88, 82, 85, 93, 84, 83, 89, 92, 91, 87, 86 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 844 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24/83 (-279%) | 2. nyomkövetés: | 10/54 (+33%) | 3. mászás: | 16/89 |
4. csapdakészítés: | 1/23 | 5. csapdaészlelés: | 3/98 (-1100%) | 6. gyógyítás: | 7/22 |
7. titkosírás: | 3/60 | 8. felderítés: | 11/70 (-800%) | 9. szörnyidomítás: | 4/89 |
10. teológia: | 4/8 (+8%) | 11. taumaturgia: | 62/82 (+1621%) | 12. szerencsejáték: | 11/7 |
13. versengés: | 7/87 | 14. zene: | 20/0 (+21%) | 15. szörnyismeret: | 10/7 |
16. pszi: | 21/93 (+1%) | 17. zárnyitás: | 2/10 (-1100%) | 18. vadászat: | 6/38 |
19. vitalitás: | 6/64 | 20. bányászat: | 13/40 | 21. úszás: | 9/30 |
22. főzés: | 7/75 (+18%) | 23. csapatmunka: | 2/84 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
segítesz max. 10 TVP-ért |
készítesz illatos rózsaszált (#1595) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaleidoszkópot (#1269) (max. 1 darabot, csak egyszer), kígyóbőr övet (#410) (max. 1 darabot, csak egyszer), halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 10 darabot ) |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), élőholt quwarg (#202), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), inváziós ellenfelek (#9089), massza (#217), tüskés harci gromak (#156) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
lidércúr (#252), élőholt hadúr (#371), bűbájlidérc (#761), élőholt ősmágus (#179) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 14 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) | Symulf rúnája (#182) | tulajdonságpajzs (#26) |
a lélek védelme (#57) | tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse III (#59) | agyburok (#90) |
szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Ölj meg egy pókvadászt. Nagy jót tennél egy ilyen gonosz lény elpusztításával! (teljesítve) |
3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 1. lépésnél tartasz. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 644. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): többek közt 1103. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
67, 68, 72, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 121, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 8, 13, 20, 30, 34, 35, 38, 42, 44, 47, 49. |
Kész: 40, 41, 43, 51. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 254 (limit: 1365), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 27239. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 12, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 1 266. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 9, pontszámod: 108. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 211, h 949 1. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mennyei muzsika (182) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mentális fölény (270) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
rózsasziromáldozás (285) |
varázstöltődés II. (296) |
pszionikus védelem (307) |
isteni muzsika (348) |
türkiz szemek (399) |
madárfamiliáris II (405) |
rekultiváció (428) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 26 TU. szükséges még: 4 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 59 TU szükséges.) |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
29327 | arany (#50) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | 38 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | íjászkence (#1225) | 1 | manakristály (#500) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | remák szív (#264) | 1 | rum (#1419) | 1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | |||
2 | varázskő (#305) | 1 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | angyalok gyűrűje (#529) | 7 | bomló esszencia (#2367) | 1 | éjkő (#2369) | |||
1 | fenőkő (#1618) | 3 | hókutya nyakörv (#1077) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
61 | kaja (#2) | 10 | mákrózsa virág (#56) | 2 | obszidián karkötő (#229) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | réz papi karkötő (#307) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | tudás gyöngye (#522) | 7 | víz (#27) |
195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | |
110 | |
|
|
|
|
|
111 | |
|
|
|
|
|
112 | |
|
|
|
|
|
113 | |
|
|
|
|
|