Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. szept. 5. 9h:09' EZ A 167. JÁTÉKHETED, 76. FORDULÓD 168. játékheted kezdete: szept. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3468 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: ek 429 0 0 | t. energia kisütése: 429 |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
t 175 1 | támadod a 175. szörnyet |
t 172 1 | támadod a 172. szörnyet |
id 101 10 | idomítod a 101. szörnyet 10 pontért |
p 72 | használod a 72. pszi képességet |
ve 245 | megveszed a 245. tárgyat |
ve 133 50 | megveszed a 133. tárgyat 50 |
ea 64 1 | eladod a 64. tárgyat 1 |
ea 131 40 | eladod a 131. tárgyat 40 |
ea 101 30 | eladod a 101. tárgyat 30 |
ea 112 120 | eladod a 112. tárgyat 120 |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az útonálló jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló jobb karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigmetszed az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elhajolsz az útonálló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [74,-58] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hmm, csak egy Quirov. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Quirov testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a Quirov testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy eltalálod a Quirov jobb karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a Quirov sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Quirov száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 méregfog (ld. enc.). Szereztél 66 aranyat. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
vtn 35 | varázslat tanulás: a 35. varázslatot |
vtn 33 | varázslat tanulás: a 33. varázslatot |
ftv 33 352 | felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 352. szörnyet |
m 1 3 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az emberevő bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az emberevő testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod az emberevő jobb karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 8 életpontot vesztettél. Az emberevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zombi jobb lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontszablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír bal karját. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod az autentikus vámpír bal oldalát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolgatod az autentikus vámpír jobb lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 927 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [76,-58] Továbbra is alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy emberevő. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az emberevő testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod az emberevő testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvágod az emberevő vizenyős szemét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az emberevő meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 6 életpontot vesztettél. Az emberevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mirg testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szintszívó nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szintszívó jobb lábát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontszablyával alaposan megvágod a szintszívó testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szintszívó néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [77,-57] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő gyilkos tetű mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gyilkos tetű jobb vállát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontszablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a gyilkos tetű jobb első lábát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ököllel csak érinted a gyilkos tetű bal vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvagdalod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Csáprágójával a gyilkos tetű megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 32 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus jobb oldalát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az élőholt mágus jobb oldalát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolod az élőholt mágus jobb karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 011 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször eltalálod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvagdosod a sírlidérc nyakát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ököllel gyengén megütögeted a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Csontszablyával súrolod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sullár jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a sullár testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvagdalod a sullár testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sullár rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tetemember rotható húsát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a tetemember rotható húsát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolod a tetemember testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 36 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt mágus jobb karját. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mágus bal vállát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvagdalod az élőholt mágus testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. 26 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 064 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 89, gyógyulás: 0, összesen: -89 ÉP}
(Továbbmész...) [79,-57] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északkeletről folyik délnyugatra. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Yanó, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a szintszívó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szintszívó bal oldalát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed a szintszívó jobb karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szintszívó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a láplidérc sáros testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a láplidérc bal karját. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolod a láplidérc testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a láplidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A láplidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 803 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [80,-56] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
(Feltételes támadás:) Egy manifesztátor! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a manifesztátor testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a manifesztátor fejét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod a manifesztátor testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontszablyával mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ököllel megütöd az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontszablyával megkarcolod az élőholt mirg farkát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontszablyával többször mélyen végigmetszed a csontváz fejét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csontlepke testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed a csontlepke bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A csontlepke fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontlepke most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a sírlidérc testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod a sírlidérc jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 612 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [82,-56] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből.
ef 7 505 | energia fejlesztése 7 |
szk 73 | keresed a 73. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 3. BP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
PAJZSHASZNÁLAT IV. (556. TUDATI KÉPESSÉG) A tökéletes pajzsharc messze túlmutat a védekezésen. Ha elértél erre a szintre, pajzsoddal már nem csak hárítani, hanem támadni is képes leszel, talán hatékonyabban, mint egynémely kétkezes harcos teszi a második fegyverével. Nem kell mást tenned, csak összegyűjteni a tudati térben felgyülemlett, és kallódó tudást, rendszerezni azt, és az adott pillanatban a lehető leghatékonyabban felhasználni saját sikered elérése érdekében. A pajzsoddal hárított támadás erejét mostantól nem hagyod elveszni, hasznosítod azt, ügyesen visszapattintva ellenfeledre. [Mostantól a Pajzshasználat II. képességgel felfogott sebzés felét áthárítod ellenfeledre. Ez a képesség teljesen automatikus, külön parancs kiadását vagy tudati energia kisütését nem igényli. A hasonló hatást kiváltó tárgyakkal, és varázslatokkal (mint amilyen például a derit láncvért és a fájdalomtükör) a pajzshasználat IV. sebzése összeadódik.] |
SÖTÉT MOTYOGÓ (37. SZÖRNY) A sötét motyogók az árnyékvilág legalacsonyabb rendű, agy nélküli, csak tudattalan gonoszkodásra képes teremtményei. A valós világ lakói nem láthatják őket, rájuk nézve nem is jelentenek veszélyt. A holt lelkeket azonban gyakran megtámadják, hideg karmaikkal megpróbálva szétszaggatni a szellemek ektoplazmáját. Egy kemény öklű szellem könnyedén agyoncsaphatja. |
ONGÓLIANT (159. SZÖRNY) Képzelj el egy majdnem négy méter magas, rinocéroszbőrű, vérben forgó szemű tomboló óriást. Igen, az imént lefestett kép leginkább egy nyugtatókkal telepumpált, szende ongóliantgyermekre illik. Az ongóliantok nem ismernek el senkit és semmit maguk fölött, és ez jogosnak is tűnik, amikor valaki megpillantja fél tonnás kőbunkójukat és iszonyatos termetüket. Szerencsére, az ongóliantok csak eldugott helyeken, magashegyek közt és lakott területektől távoli földeken élnek. Néha azonban feldühítik őket - például valamelyik isten ongóliant-vadászatra indul - és ilyenkor gyilkos pusztító ongóliant törzsek indulnak meg a városok felé, hogy a rajtuk esett sérelemért elégtételt vegyenek. Az ongóliantokat csak a legtapasztaltabb kalandozók képesek megállítani, a legtöbbet (szám szerint negyvenhatot) eddig Toborzásgátló Vlagyimir ölte meg. (A halhatatlanok rekordjait senki sem tartja számon, Dornodon, a leghírhedtebb ongóliant-vadász valószínűleg csak kacagna Vlagyimir nyomorúságos teljesítményén.) Ha esetleg te is ongóliant-ölésre adnád a fejed, nem árt, ha tudod - nagyon, NAGYON tapasztaltnak kell ahhoz lenned, hogy Merészséged akár 10-re állításával harcot kezdeményezz. Ha pedig a direkt FT-re hagyatkozol, nyáladat csorgatva a hatalmas kincsek után, amit az ongóliant a zsákjában hordoz, ne feledkezz meg az ongóliant pusztító tűzleheletéről, amelynél csak a sárkányoké halálosabb... |
CHARA-DIN FATTYA (236. SZÖRNY) Chara-din fattyai a káoszból, a pusztulásból, a borzalmasan sötét és gonosz aurájú helyek szennyéből születnek és szaporodnak ellenőrizetlenül. Minden egyes leölt fattynak kettő másik ugrik a helyébe, ezért sokszor egy tucatnyit is kardélre kell hánynod ahhoz, hogy megszabadulj tőlük: hiába nem ellenfél egy fatty, egy tucatnyi még egy nagyhatalmú harcost is ízekre szed. Még ha ez nem lenne elég, a gonosz fattyak ocsmány varázslattal próbálnak haláluk előtt minél nagyobb kárt okozni ellenfelüknek. |
RUGHAR FAMILIÁRISA (245. SZÖRNY) Ezt az apró, csintalan, ördögforma lényt elsőként Rughar fedezte fel és idézte meg más létsíkokról. Nagyon kíváncsi természetű, és rettenetesen izgága, úgyhogy nem árt, ha fél szemedet mindig rajta tartod! Amíg a varázslat hozzád köti, taumaturgia szakértelmed 4-el magasabb, de ha megpróbálod elengedni, azonnal visszatér saját létsíkjára. De vigyázz: a familiáris erősebben kötődik a gazdájához, mint hinnéd. Akár elpusztul, akár elhagy ez az állatka, max. ép-d csökkenni fog. |
TGUARKHAN (212. SZÖRNY) A Tguarkhan a Sötét Földnek nevezett létsík lakói (Thargodanok) közül az egyik legalacsonyabb rangú. Mégis, természetes mágikus képességeiknél fogva nagyhatalmúnak számítanak Ghallán. A Thargodan egy sötét, fekete undormány, idegen létforma, minden szempontból ellentéte a fénynek, az életnek. A varkaudarok ugyan gonoszak, de részeit képezik ennek a világnak - a Thargodanokról ugyanez nem mondható el. A varkaudarok lelke sötét - A Thargodanoknak egyáltalán nincs lelke. Olyannyira veszedelmesek, hogy mégoly ritka megjelenésük Ghallán is általában katasztrófával jár. A Tguarkhan magától nem képes Ghallára átlépni, ehhez egy dimenziókapura van szüksége. Ha ez a kapu huzamosabb ideig nyitva van, a Tguarkhanok elkezdenek átözönleni, és hamarosan megérkezik egy magasabb rangú Thargodan is, akit SEMMILYEN módon nem tud halandó elpusztítani. A Tguarkhan képes alakját változtatni, de leginkább egy robosztus, sziklatestű gólem alakot kedvel. Komolyan megsebezni kizárólag varázslattal vagy mágikus ill. ezüst fegyverrel lehetséges. Ha egy Tguarkhan fizikai formáját a Sötét Földön kívül pusztítod el, a lény maga nem semmisül meg, csak visszamenekül saját létsíkjára. A Sötét Földön elpusztított Thargodanok - kevés kivételtől eltekintve - végképp megsemmisülnek, de persze elpusztításuk itt jóval nehezebb, hiszen birtokában vannak teljes hatalmuknak. |
KOPONYA SZIMBÓLUM (139. TÁRGY) Leah követőinek szimbóluma egy rézlapra festett fehér, vigyorgó koponya képe. Hosszú vasláncon lóg, amely segítségével a nyakadba akaszthatod. Érintése nagyon hideg, mintha egy jégcsapot fognál... Amíg viseled, néggyel jobb a hideg és haláltámadások elleni védettséged. A koponya szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is. |
NYITOTT SZEM SZIMBÓLUM (142. TÁRGY) Ez a türkizkék szem, Elenios papjainak szent szimbóluma egy gyönyörű lepkeszárnyból van elkészítve, amelyet egy üveglap alá erősítve raktak be a fehér kő foglalatba. Ha sokáig forgatod a fényben, olyan, mintha a szem kacsintana rád. Amíg viseled, néggyel jobb a mentális támadások elleni védettséged. A szem szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is. |
VIRÁG SZIMBÓLUM (143. TÁRGY) Ez az egyszerű, fába faragott nyakba akasztható amulett, amely egy virágot ábrázol, Sheran szent szimbóluma. Amikor megtapintod, úgy érzed, mintha az erdők és virágok életereje áradna szét benned. Amíg viseled, kettővel magasabb az egészséged. A virág szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is. |
VILLÁM SZIMBÓLUM (145. TÁRGY) A sárgarézből csiszolt villám alakú lemez Fairlight, a mágia istenének szimbóluma. Még arra az időszakra emlékeztet, amikor a főmágus még halandóként, a villámok varázslójaként járta a földet. Amíg viseled, kettővel magasabb az ügyességed. A villám szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is. |
MÁRVÁNYKULCS (245. TÁRGY) Ez a fehér kőből készült, simára csiszolt kulcs különösen törékenynek látszik. Nem érdemes tehát nagyon próbálgatni mindenféle zárba. Akkor meg mire jó? Nos, van egy bizonyos fajta különösen trükkös zár, a márványzár, amelyet KIZÁRÓLAG ezzel lehet kinyitni. |
MÉREGFOG (1553. TÁRGY) Quirov, a roxati tolvajcéhtől kapott, külön rendelésre készült pengéjét tartod kezedben. Hosszabb és élesebb egy átlagos orgyilkos tőrnél, valamint jóval veszélyesebb is. A markolat drágakőberakásos, a penge ismeretlen eredetű méregtől csillog. E szúrófegyver forgatásakor a 2D6+3 sebzés mellett +3 támadással is segíti gazdáját. Ha már nagy nehezen megszerezted ezt a gyönyörűen megmunkált fegyvert, biztos hogy nagy becsben őrzöd, és csak jelentősebb összegért cserébe válsz meg tőle. Quirov pengéjének forgatásához legalább 10-es szintű szúrófegyver szakértelem szükséges, s ha erre képes vagy, akár balkézbe is veheted. |
MÁGIATÖRÉS (35. TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ez a támadó varázslat nem okoz valós kárt az ellenfélben, de képes megszüntetni a korábban köré vont védőmágiákat. Minél magasabb a taumaturgia szakértelmed, és minél gyengébb az ellenfél taumaturgia szakértelme, annál nagyobb az esély a sikerre. Siker esetén az ellenfélen levő összes varázslatot kioltod. (Kalandozó-kalandozó csatában a kör végéig tartó varázslatok - pl. hadiszerencse - nem szűnnek meg.) Ha az ellenfélen nem érzed a mágia halvány vibrálását, akkor természetesen nem fogod elmormolni a mágiatörést. 10 VP-be kerül, anyagi komponense nincs. |
IZOMERNYESZTÉS (33. TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ezt a varázslatot elmondva, részben megbéníthatod ellenfeled izmait. Ha a varázslat sikerrel jár (és ez részben taumaturgiádtól is függ) ellenfeled minden támadás-sorozatnál csak eggyel kevesebb ütés bevitelével próbálkozhat, mert izmai elernyednek. Szörnyek esetén a varázslat hatására a lény egyik támadási módját (pl. karom/csőr-ből a csőr támadásokat) elveszti, ha csak egyetlen támadási módja van, akkor azt eggyel kevesebbszer használja. Legalább egy támadást mindenképpen le fog tudni adni az ellenfeled. A varázslat elmondása 6 VP-be kerül, anyagi komponense három csepp víz. |
MEGSEMMISÍTŐ (1540. TÁRGY) A káoszra! Pedig micsoda pénzt kaphattál volna a Yaurr hadvezetéstől egy valódi ryuku császári parancs átadásáért! Sajnos Ayagira Tanakának maradt egy másodperce, hogy ezt a henger alakú, tenyérnyi eszközt beüzemelje. A megsemmisítő mindig a tartalmával együtt válik semmivé... Ha valamilyen csoda folytán sikerül épségben megszerezned, az csakis azért lehet, mert épp üres volt. Persze a magad javára is fordíthatod a felfedezést, hiszen ez a csodás kütyü nem válogat a beléhelyezett tárgyak között. A H 1540 parancs hatására a megsemmisítő magával együtt porrá omlasztja a második paraméterben megadott tárgyadat (legyen az akár átkozott is). A művelet 2 TVP-be kerül, és a harmadik paraméterben megadhatod a kívánt mennyiséget is. |
Erő: | 12 (15) | Szint: | 16 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 26 (28) | Támadás: | 22 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 14 (18) | Védekezés: | 21 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 219/151 | Jellem: | gonosz (83) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 14 (22) | Varázspont: | 264/205 | Pénz: | 308 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 25/12 | Pszi pont: | 60/25 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 12/66 (+30%) | vágófegyverek: | 22/69 (+16%) | ütőfegyverek: | 2/98 |
dobófegyverek: | 19/7 (+51%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vaskard (#2084) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) max. 1 db (4 -8.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (9 .); ubuk dobónyíl (#138) (10 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
82,61 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 93 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 169 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 51/5 (+2%) | 2. nyomkövetés: | 21/40 (+40%) | 3. lopás: | 1/32 |
4. mászás: | 1/28 | 5. csapdakészítés: | 8/43 (+11%) | 6. csapdaészlelés: | 1/58 |
7. gyógyítás: | 14/70 | 8. titkosírás: | 1/97 | 9. felderítés: | 2/3 |
10. szörnyidomítás: | 3/103 (+12%) | 11. teológia: | 4/50 (+20%) | 12. taumaturgia: | 9/27 (+9%) |
13. zene: | 1/0 | 14. szörnyismeret: | 7/75 (+22%) | 15. pszi: | 8/37 (+17%) |
16. zárnyitás: | 8/74 | 17. vadászat: | 2/37 | 18. bányászat: | 15/57 (+36%) |
19. csapatmunka: | 2/4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt (életszívás (#10)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 100 darabot, csak egyszer), kavadu iszákot (#25) (max. 1 darabot, csak egyszer), halálvirágot (#2371) (max. 3 darabot ) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50) |
zombi (#49), csontváz (#48), csontlepke (#746), élőholt mirg (#135), manaelementál (#290), Jerome (#956) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), manifesztátor (#124), tetemember (#123), élőholt mágus (#175), sírlidérc (#172) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
ismeretlen (#9089), fémbontó szójer (#150), nektoraf (#355), purifikátor (#157), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | drónkeselyű (#208) | lángcsóva (#31) | >> | vízionár (#66) | |
izomernyesztés (#33) | >> | láplidérc (#352) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Remélem, már hozzáláttál a varázslók titkainak elsajátításához. Használj harcban mágiatörés varázslatot! |
2.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot! |
3.) Készülsz már a varázskomponensek gyűjtésére? Igen? Akkor áldozz 21 csepp spirituszt! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 22, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 170, 175. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Kész: 5. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 308 (limit: 1160), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 20660. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 3 harcos, 3 királynő, 5 élőholt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 5 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1723 TU szükséges.) |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | méregfog (#1553) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | * | csontszablya (#64) | 1 | kőkés (#6) | 1 | * | vaskard (#2084) | |
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | kőkalapács (#13) | |||||
Lövedékek | ||||||||
1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 14 | ubuk tüske (#131) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
2 | bumeráng (#249) | 3 | ubuk dobónyíl (#138) | |||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | bronzpáncél (#90) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | harci maszk (#1739) | 1 | királyi korona (#338) | ||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | rejtőköpeny (#277) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | boszorkánykendő (#1697) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | tankány karom (#237) | ||
Csizmák | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | ||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
1 | * | denevér szimbólum (#140) | 1 | + | nap szimbólum (#141) | 1 | * | nekrofun medál (#253) |
1 | * | ritualista amulett (#708) | ||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
$2 | * | Eldaran karkötője ($373) | $1 | * | umbatari karkötő ($278) | |||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | regeneráló gyűrű (#254) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
4 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 10 csepp tinta (#101), fér még: 30] | ||||||
6 | éjurna (#2368) | [bennük 31 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 29] | ||||||
1 | Fekete Kehely (#283) | [üres, kapacitás: 5] | ||||||
1 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
7 | sullár hólyag (#168) | [bennük 36 csepp spiritusz (#170), fér még: 104] | ||||||
5 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
4 | + | vizestömlő (#3) | [bennük 77 korty víz (#27), fér még: 3] | |||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | bőrkantár (#1125) | 6 | ¤ | deus ex machina (#1) | ||
2 | éjkő (#2369) | 2 | fülemüle síp (#1576) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | |||
3 | gernim balzsam (#1894) | 4 | gyógykenőcs (#313) | 4 | halálkristály (#2372) | |||
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 13 | kaja (#2) | 1 | Korrum pálcája (#1545) | ||
1 | kötél (#92) | 1 | márványkulcs (#245) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
1 | megsemmisítő (#1540) | 3 | ork csodaszer (#1228) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | térhajlító kavics (#1539) | 1 | varázskő (#305) | 4 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
8 | álompor (#396) | 1 | aurach bőr (#658) | 1 | berzerker tüske (#713) | |||
3 | csillezsályalevél (#1253) | 31 | + | csuklyavirág (#133) | 1 | darázsfarok (#654) | ||
$1 | dorony tüdő ($212) | 7 | + | dözmöng szív (#122) | 1 | elf csont (#664) | ||
5 | ezüstdarab (#326) | 2 | fémrúd (#104) | 1 | gnóm csont (#706) | |||
6 | gyöngymangó (#135) | 3 | halálvirág (#2371) | 2 | kaktusztüske (#114) | |||
2 | kavadu lebeny (#24) | 1 | + | kazmár gyökér (#205) | 1 | kobudera csont (#705) | ||
1 | lajhár csont (#236) | 1 | liumbe hajtás (#655) | 44 | madártoll (#112) | |||
5 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | moa smaragd (#377) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 18 | pirkit (#153) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
7 | smirglilevél (#29) | 7 | sünmedve tüske (#14) | 2 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | szulfin (#676) | 4 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | Tiume batyuja (#660) | |||
1 | trikornis szarv (#198) | 1 | troll csont (#704) | 2 | vadász tatu bőr (#15) | |||
4 | varányszem (#30) | 5 | vasérc (#152) | 2 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 56.40 kg | Megterheltség: 88% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 69 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (6 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 2 | esszenciakristály (#350) | 1 | keg gomba (#1615) | 35 | quwarg tojás (#360) | 46 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | téfea-agy (#172) | 1 | tudás gyöngye (#522) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csontszablya (#64) | 14 | kaja (#2) | 113 | madártoll (#112) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 30 | tinta (#101) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
40 | ubuk tüske (#131) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
137 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 14 | bomló esszencia (#2367) | |||
8 | csuklyavirág (#133) | 1 | dorony tüdő (#212) | 1 | éjkő (#2369) | |||
1 | Eldaran karkötője (#373) | 2 | gyógykenőcs (#313) | 1 | halálvirág (#2371) | |||
1 | királyi korona (#338) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | márványkulcs (#245) | |||
1 | megsemmisítő (#1540) | 1 | méregfog (#1553) | 1 | sullár hólyag (#168) | |||
4 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | víz (#27) |
72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | |
-60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-55 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|