75. forduló, 77. forduló, Brynhildur összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 25. 9h:06'
EZ A 121. JÁTÉKHETED, 76. FORDULÓD
122. játékheted kezdete: jan. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2385
SZÁMLA : XXXX

BRYNHILDUR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [36,27] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Varázserőd regenerálódik. (+10 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy púpos burástya nyomára bukkanj. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen púpos burástya nyomokra bukkansz! Nekiállsz, és ásol egy gödröt, fél szemmel állandóan a környéket pásztázva. Amikor kész vagy, befeded a vermet gallyakkal. Nagy zajt csapva rohanni kezdesz a csapdád felé. Előbukkan a szörny is, előtted rohanva. Csak sikerüljön! Egy pillanat múlva a púpos burástya pontosan odalép, ahol a gödör van, és belezuhan a csapdába! No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Kellő idomítással megfelelő málhásállat válhatna belőle. Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [32 pontot használtál fel, van még 224.]

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 219.]

tf 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az ügyességed. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

cir 23 vándorcirkusz látogatása 23
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

fas 32 felt. ásás 32 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 209.]

jlk 2611 jelszó kimondása 2611
Hangosan, érthetően kimondod a találós kérdés megfejtését. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a massza egyik karját. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a massza farkát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a massza csavaros szarvát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a massza ollója véres sebeket ejt a testeden. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Érdes nyelvével a massza néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (5 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval eltalálod a massza egyik karját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a massza csavaros szarvát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a massza ollója véres sebeket ejt a testeden. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A massza jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Pengéjét vadul forgatva, a massza újra meg újra lecsap. (5 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A massza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 lapockacsontot. 1 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 127, gyógyulás: 0, összesen: -127 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. Egy fantasztikus moa katalizátor! (ld. enc.) Elhagyod a phua-kúpot. [15 pontot használtál fel, van még 194.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[37,27] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy phua-kúp van. Délnyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy uzbány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az uzbány jobb vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány jobb vállát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megcsapod az uzbány testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a bal válladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Ennivaló, hamm, hamm! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [38,26] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 lapockacsontot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy vaskohó van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Hmm, csak egy vérszomjas csüldő. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval eltalálod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 766 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [26 pontot használtál fel, van még 168.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Hatalmas strucctojásokat találtál. A mama átrázása nem gond egy ilyen tapasztalt kajagyűjtőnek, mint Te vagy. (+5 kaja.) Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Megtömöd magad kajával. (-2 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 138.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[39,26] Dombos terepre érkeztél. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Észreveszel egy olvasztókemencét. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Ráismersz a lényre. Egy mélységi grittang. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel végigvagdosod a mélységi grittang testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [40,25] Továbbra is dombság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy gyilkos tetű. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a gyilkos tetű jobb vállát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megütöd a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a gyilkos tetű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [41,24] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. A vortexmágus csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 54 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a vortexmágus bal oldalát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vortexmágus testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod a vortexmágus jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 54 életpontot vesztettél. A vortexmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 fiatalság itala (ld. enc.). 1 108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 108, gyógyulás: 0, összesen: -108 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!
Egy tizenéves alakváltó siet eléd, hogy az ötpróba nyújtotta feladatok megoldására unszoljon. A beígért jutalom reményében követed őt, és az általa mutatott sátorba lépsz. Az első próba következik. A súlyzó nem tűnik nehéznek, mégse tudod mellmagasság fölé emelni. Kimerülten ejted vissza a földre. 288 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan hagyod ott az alakváltó suhancot az összes elvetemült próbájával együtt.
Már messziről kiszúrod a boszorka sátrát, és abba az irányba indulsz.
- Nincs itt minden - förmed rád rögtön a boszorka, majd mérgesen végigvizsgálja mi van nálad a kértekből. - Itt a sünmedve tüske. Még szerencse, erre épp most szükségem van. - mondja, és a sarokba hajítja a tárgyadat.
- Úgy döntöttem, új feladatot adok - mondja, majd felsorolja neked öt másik tárgy nevét. Továbbindulsz, közben ezeket memorizálod: 5 aurach fog, 8 elkarog szőr, 3 téfea-agy, 4 igazgy. fülbevaló, 8 fülemüle agyar.
Kalandra éhes lelked a szirén sátrához irányít. Kisebb tömeg áll a bejáratnál, de senki nem merészel első lenni. A nyámnyila kalandozók bátortalanságán felbuzdulva kilépsz a sorból, és közlöd az ajtónálló férfival, hogy te bizony megpróbálnád. Átadod neki a tárgyaidat megőrzésre, majd belépsz a sátor nyílásán.
- Bonyolult ez az útvesztő - szisszensz fel már az első megtett lépéseknél, bosszúsan, hiszen a komor és egyforma falak semmilyen tanáccsal nem szolgálnak a továbbhaladást illetően. Megpróbálsz logikus sorrendben végighaladni a lehetséges irányokba, azonban hamar belekeveredsz. Botorkálsz még egy darabig a félhomályban, de már tudod: csak egyetlen úton szabadulhatsz reménytelen helyzetedből, ha feladod a próbát. 288 tapasztalati pontot kaptál. Szégyenkezve kéred vissza tárgyaidat az őrt álló férfitól, majd lehajtott fejjel elkullogsz.
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy márványtorony van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy trappoló dinymák lehet. Itt csata lesz.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a trappoló dinymák bal hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trappoló dinymák bal hátsó lábát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod a trappoló dinymák bal hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a trappoló dinymák szarva. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 590 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) [74 pontot használtál fel, van még 64.]

m 1 2 3 mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre
[42,23] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rőtmanó. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a rőtmanó bal oldalát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmaival a rőtmanó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A rőtmanó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 101 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély kutat. Délre nézve látsz egy oltárt. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [43,23] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sünmedve. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sünmedve testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a sünmedve bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Mancsával a sünmedve megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sünmedve, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A sünmedve most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 sünmedve tüskét. 72 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2680 pontot kell rákölteni.) Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [44,24] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Észreveszel egy tűzbokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Északra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy gyilkos sallank. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gyilkos sallank testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos sallank testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 sallank karmot. 211 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[26 pontot használtál fel, van még 38.]

ef 10 505 energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 85 keresed a 85. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy gyilkos sallankot. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 0.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 217 pontot. A következő körben tehát 217 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOA KATALIZÁTOR (386. TÁRGY)
Ez egy színaranyból készült, maroknyi, üreges gömb, amelynek felületén kilenc bemélyedés van - ezek mérete változó. Ahogy megérinted, forró bizsergés fut végig rajtad: a katalizátor mágikus erejű! Vajon mik lehetnek azok a tárgyak, amelyeket a katalizátorba beillesztve, megindul a régmúlt idők mágusai által tervezett folyamat?

A FIATALSÁG ITALA (473. TÁRGY)
A fiatalság itala egyike a legnehezebben előállítható, ámde leghatalmasabb varázsitaloknak. Elkészítéséhez természetesen szükséges a varázsital főzése, egy kék orchidea, egy Thargodan esszencia, galachmit por (azaz egy galachmit és egy kőkalapács), 5 csepp isteni könnycsepp, és néhány speciális növény, amely kizárólag mocsárban terem (azaz az ital csak mocsárban készíthető el). Külön tartóedényre nincs szükséged, csak 10 TVP-re. A fiatalság italát a H 473 paranccsal használhatod, és felhasználásakor fiatalodsz 4D4 évet. Az italt nem iszod meg, ha semmilyen hatása nem lenne.

KARAKTERLAP

Brynhildur, egy vörös, copfos hajú, kék szemű törpe nő vagy. Fekete a bőröd. Leah követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 76. fordulód.

Erő: 24 Szint: 16 Merészség: 5/1 Magasság: 110 cm
IQ: 18 Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 10 Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 59/59 év
Egészség: 17 Életpont: 222/132 Jellem: gonosz (25) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (27) Varázspont: 87/22 Pénz: 626 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 24/7
Eddig összesen 542 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 821 TP-t kaptál. Jelenleg 142 192 TP-d van. A következő szinthez még 37 808 TP szükséges. Trófeáid: rücskös gigaféreg, karmos tankány, fémbontó szójer.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 6/92 (+24%) ütőfegyverek: 22/25 (+11%) lőfegyverek: 19/56 (+15%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) max. 1 db (6 -12.); tüske (#22) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 50 százalék;
83,81 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 736 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/42 2. nyomkövetés: 18/11 (+37%) 3. mászás: 5/14 (+5%)
4. csapdakészítés: 8/10 (+28%) 5. csapdaészlelés: 2/73 6. gyógyítás: 12/22
7. titkosírás: 2/24 (+11%) 8. felderítés: 2/84 9. szörnyidomítás: 1/54
10. teológia: 4/79 (+9%) 11. taumaturgia: 8/95 12. versengés: 2/59 (+36%)
13. zene: 1/33 14. szörnyismeret: 8/4 (+33%) 15. zárnyitás: 7/66
16. vadászat: 3/11 (+33%) 17. bányászat: 17/75 (+71%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
rücskös gigaféreg (#7039), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), xirnox (#122)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) (3,15)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
púpos burástya (#92) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart!
2.) Beszélgess egy halott lelkével.
3.) Áldozz fel az oltáromnál három trikornis szarvat.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 28 TU. szükséges még: 22 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 72.73 kg Megterheltség: 125%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 54 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 csuklyavirág (#133) 1 madártoll (#112)
11 sünmedve tüske (#14) 9 tüske (#22) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 fiatalság itala (#473) 2 lapockacsont (#33)
1 moa katalizátor (#386) 2 óndarab (#85) 6 rézdarab (#70)
5 sallank karom (#128) 3 spiritusz (#170) 5 tinta (#101)
1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45
22
23
24
25
26
27
28
(36,27) púpos burástya (#92), massza (#217)
(37,27) oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), uzbány (#102)
(38,26) mély kút (#93), phua-kúp (#372), Tharr oltár, vérszomjas csüldő (#114)
(39,26) olvasztókemence (#86), érclelőhely, mélységi grittang (#103)
(40,25) oltár, érclelőhely, gyilkos tetű (#116)
(41,24) egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), vortexmágus (#418), trappoló dinymák (#118)
(42,23) rőtmanó (#55), vaskohó (#155), oltár, érclelőhely
(43,23) sünmedve (#33), oltár, 24. jellempróba
(44,24) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), egy ismeretlen isten rúnaköve, Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), gyilkos sallankok (#85)

Üzenet küldése a karakternek