Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. nov. 8. 9h:12' EZ A 1128. JÁTÉKHETED, 756. FORDULÓD 1129. játékheted kezdete: nov. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5827 SZÁMLA : XXXX |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 23: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 23. pont |
Észreveszitek, hogy valaki közeledik az idevezető úton! Úgy döntötök, gyorsan elrejtőztök, hogy rajtaüthessetek, mikor gyanútlanul ideér. Az ismeretlen mit sem sejtve kinyitja az ajtót és belép a kunyhóba, azonnal rávetitek magatokat. Az idegen nem harcol a túlerő ellen, hanem egyszerűen a szájába vesz valamit, mielőtt még teljesen lefognátok. Egy másodpercen belül elkezd rángatózni, majd habzó szájjal összeesik. Megmérgezte magát! Gyorsan, talán valaki még meg tudja akadályozni, hogy magával vigye tudását a túlvilágra! Gyorsan eldöntitek, hogy erre a próbára Varkanthalasz a legalkalmasabb. Beveti minden orvosi, természetgyógyászi és szakápolói képességét, és bár a méreg nagyon erős lehet, a gyors beavatkozásnak köszönhetően sikerül kiüríteni a gyomrából. Bár a fickó még nincs túl jól, de azt sikerül kiszednetek belőle, hogy ő Sallank. Őt és az iratokat magatokhoz veszitek és visszatértek Alanorba, ahol felkeresitek a kémfőnököt, aki nagyon elégedett az elért eredményeitekkel, ennek megfelelően jutalmat ad a kincstári aranyból, valamint a kunyhóban és Sallanknál talált fegyvereket is eltehetitek.
- Tudtam, hogy ügyesek vagytok, remélem máskor is fogunk még együtt dolgozni - mondja krákogó hangján.
- Megeshet, felelitek, majd mentek tovább, ki-ki a saját útján. Az osztozás után neked 1000 arany jut. (Lady Hammerstrike 1000 arannyal , Fehérsörény Ulgulu 1000 arannyal , Varkanthalasz 1000 arannyal lett gazdagabb.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapatmunka). 121 800 tapasztalati pontot kaptál. [80 pontot használtál fel, van még 1016. Kapsz 112 VP-t.]
Az 1. napon találkozol egy copfos ezüsthajú, szürke szemű, körszakállas ember férfival. A bőre kreolszínű. Raia korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyali sisakot, egy angyalok gyűrűjét, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy mind. ametisztjét, egy nap szimbólumot, egy napmedált, egy őselemek köpenyét, egy q. demoralizátort, egy q. pusztító éremet, egy Raia csataszoknyáját, egy roxati üvegszemet, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nyakláncot, egy ryuku vállvédőt, egy tirik-hun medált, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar ékkövet és egy varkaudarölő éremet visel. Felszerelését egy Őrült Montrix trófea, egy triklem drakolder trófea és egy keyrasi démonlidérc trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Aranysárkány. Jobb kezében egy Fényhozót, bal kezében egy hósárkány pajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy sullár a hátasa. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Eddig úgy tudtad, hogy a sárkányok hatalmas, félelmetes állatok. A vele levő példány viszont alig egy arasz, és ráadásul egészen barátságosnak tűnik. No né! Egyszer csak átröppen hozzád, és vidáman üdvözöl! Tisztán érzed auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Összeismerkedtek. Az ő neve Táncoló Szellem. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Hatalmasabb vagy ellenfelednél, ezért ő meghajol előtted. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Tudásod messze alkalmi tanítványodé felett áll, megválaszolod hát néhány technikai kérdését. Kéztartás, komponensek, hanglejtés... Aztán felbátorodva tartasz egy kiselőadást mágiatörténetből, és elégedetten nyugtázod társad érdeklődését. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Nem vitás, hogy a tudásod messze alkalmi tanítványodé felett áll, így nem nehéz meggyőznöd őt, hogy alapjaiban hibásak a nézetei. Érvelésed idézetekkel, és bölcseletekkel támasztod alá, majd egy-két, a saját életutadból merített példával is megerősíted.
A 2. napon összefutsz El Campeadorral. Tharr félisten hatalmú uralkodó papja. Egy arany papi karkötőt, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy bozontfonatot, egy Bufa páncélját, egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy két kard szimbólumot, egy lánghordozó kitűzőt, egy mihlanil medált, egy mind. ametisztjét, egy Morgan sipkáját, egy óriások övét, egy Ovgun nyakláncát, egy quwarg nyakpántot, egy ryuku függőt, egy ryuku futárcsizmát, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy Urgod kesztyűjét és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy dűneszellem trófea, egy élőholt pöffeteg trófea és egy groxmati varázstudó trófea színesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Megszólal: - Tiszteletem mester. - Büszkén húzod ki magad. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 3. napon ismét találkozol Lady Hammerstrike-kal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked. Egyből látszik, hogy te vagy a nagyobb mestere a fegyverforgatásnak, ezért ő elismerően meghajol előtted. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 3. napon újból összefutsz Fehérsörény Ulguluval. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Egy mesterrel találkoztál, elismerően fejet hajtasz előtte. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 3. napon találkozol Jockey Ewinggal. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy bozontfonatot, egy dalb.kristálycsizmát, egy démoni palástot, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy hoarián bőrnadrágot, egy kígyóbőr övet, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mind. ametisztjét, egy natharion gömböt, egy nozar-thin medált, egy olimpia kvazármedált, egy ősmágus fülbevalóját, egy ősplazmát, egy q. ölő éremet, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sodét, egy Sshreakza amulettjét, egy tradicionális övet, egy Urgod kesztyűjét és egy zinthurgirtó éremet visel. Fegyverzetét egy entitás manifesztum trófea, egy óriásmassza trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy alanori csatamén! Tisztán érzed auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Elismerően fejet hajt előtted. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 4. napon ismét összefutsz Lady Hammerstrike-kal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Megszólal: - Tiszteletem mester. - Büszkén húzod ki magad. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 4. napon ismét összefutsz Fehérsörény Ulguluval. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd. Elismerően fejet hajtasz jelezvén számára, hogy értékeled a tiédet meghaladó hatalmát. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az egyik nap megpillantasz egy hosszú, vörös hajú alakváltó férfit. Egyenesen feléd repül! Kék egyenruhát visel, rajta zöld, korona alakú, Yaurr feliratú emblémával. Megszólít téged.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra. Köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2016. november 22., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a november 26-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük.] Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
Fehérsörény Ulgulu, amikor összefutottatok, adott neked 101 Eldereth szilánkot.
Jockey Ewing, amikor találkoztál vele, adott neked 15 galachmitot. A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Megvilágosodva ébredsz fel álmodból: soha nem gondoltad volna korábban, hogy a vér iható... A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+1200 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+225 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) A lottó 1204. hetének nyerőszámai: 10, 22, 7. 2 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
hh 1133 1253 841 | használod az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat a 841. tárgyat |
vv 112 71 73 | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 28 53 377 | elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 377. varázslatot |
hh 1101 1225 746 | használod az 1101. tárgyat az 1225. tárgyat a 746. tárgyat |
hh 1098 1546 504 | használod az 1098. tárgyat az 1546. tárgyat az 504. tárgyat |
vv 222 147 86 | elmormolod a 222. varázslatot a 147. varázslatot a 86. varázslatot |
vv 88 385 182 | elmormolod a 88. varázslatot a 385. varázslatot a 182. varázslatot |
hh 1534 1554 2167 | használod az 1534. tárgyat az 1554. tárgyat a 2167. tárgyat |
Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos torát. (2 támadással 188 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel teljesen átdöföd a quwarg harcos testét. (1 támadással 162 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (46 sebzést okozott.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 477, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 2 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén bal középső lábát. (2 támadással 221 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. {GYD:} Vámpírölővel teljesen átszúrod a quwarg parafenomén jobb első lábát. (1 támadással 179 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 31 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (52 sebzést okozott.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (2 támadással 218 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
vv 69 120 189 | elmormolod a 69. varázslatot a 120. varázslatot a 189. varázslatot |
tf 1 14 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 14 pontért |
* 2. KP: v 84 290 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy kitartás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a manaelementál testét. (10 támadással 1786 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+358 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (45 sebzést okozott.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a manaelementál testét. (10 támadással 1807 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+362 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 96 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (49 sebzést okozott az ellenfélnek.) A manaelementál meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). {GYD:} Vámpírölővel megdöfködöd a manaelementál testét. (7 támadással 1234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+247 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (48 sebzést okozott az ellenfélnek.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). A manaelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 5241, sebződés: 10, gyógyulás: 980, összesen: +970 ÉP}
* 3. KP: vv 188 157 326 | elmormolod a 188. varázslatot a 157. varázslatot a 326. varázslatot |
* 4. KP: hh 892 1399 473 | használod a 892. tárgyat az 1399. tárgyat a 473. tárgyat |
* 5. KP: v 75 291 0 | elmormolod a 75. varázslatot |
* 6. KP: h 1271 312 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 7. KP: ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
a 615 4446 1 | átadod a 615. tárgyat a 4446. kalandozónak (1 darabot) |
kt 511 3 | elkészíted az 511. tárgyat (3 darabot) |
aa 511 1728 585 | átadod az 511. tárgyat az 1728. tárgyat az 585. tárgyat |
aa 166 745 248 | átadod a 166. tárgyat a 745. tárgyat a 248. tárgyat |
aa 825 757 766 | átadod a 825. tárgyat a 757. tárgyat a 766. tárgyat |
aa 763 762 759 | átadod a 763. tárgyat a 762. tárgyat a 759. tárgyat |
aa 760 758 761 | átadod a 760. tárgyat a 758. tárgyat a 761. tárgyat |
aa 541 539 733 | átadod az 541. tárgyat az 539. tárgyat a 733. tárgyat |
kb 578 585 540 | kiveszel a bankból az 578. tárgyat (585 darabot) |
aa 578 585 540 | átadod az 578. tárgyat az 585. tárgyat az 540. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (41 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a quwarg anyakirálynő testét. (4 támadással 651 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 35 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (34 sebzést okozott az ellenfélnek.) A mentális roncsolás 41 ép-t sebez. Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. 8 646 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 761, sebződés: 59, gyógyulás: 143, összesen: +84 ÉP}
Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 33 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (37 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg szellem bal karját. (3 támadással 592 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 101 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 28 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (49 sebzést okozott.) Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (45 ép-t sebezve). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 29 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
5 997 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 815, sebződés: 118, gyógyulás: 132, összesen: +14 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 34 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (37 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a quwarg szellem ködlő potrohát. (3 támadással 582 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 107 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 36 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (36 sebzést okozott.) Ellenfeled 36 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 30 életpontot vesztettél. A quwarg szellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
5 997 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 797, sebződés: 121, gyógyulás: 130, összesen: +9 ÉP}
h 78 | használod a 78. tárgyat |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (60 életpontot vesztettél.) Bemérgezed a fegyvered. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a quwarg anyakirálynő potrohát. (6 támadással 975 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+196 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 31 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (58 sebzést okozott.) Ellenfeled 52 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 16 csepp ugh mérget. 15 871 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1116, sebződés: 151, gyógyulás: 227, összesen: +76 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 326 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 16 életpontot vesztettél. Bemérgezed a fegyvered. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a quwarg őrparancsnok testét. (6 támadással 1088 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+218 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 32 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (47 sebzést okozott.) Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (44 ép-t sebezve). Pengéjét vadul forgatva, a quwarg őrparancsnok újra meg újra lecsap. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
13 942 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1629, sebződés: 117, gyógyulás: 260, összesen: +143 ÉP}
Bemérgezed a fegyvered. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a vadász quwarg bal első lábát. (3 támadással 509 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 94 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (56 sebzést okozott az ellenfélnek.) A mentális roncsolás 44 ép-t sebez. Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 6 310 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 750, sebződés: 29, gyógyulás: 117, összesen: +88 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 545 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 36 életpontot vesztettél. A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (68 életpontot vesztettél.) Bemérgezed a fegyvered. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a kisebb quwarg isten testét. (9 támadással 1629 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+206 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 29 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (32 sebzést okozott.) A mentális roncsolás 30 ép-t sebez. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 373 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +75 ÉP.) A kisebb quwarg isten most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP], 2 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (187,107)-> 96 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP], 9 arany és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. 57 975 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2353, sebződés: 515, gyógyulás: 298, összesen: -217 ÉP}
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
198 | 199 | 200 | |
111 | |
|
|
112 | |
|
|
113 | |
|
|
[144,61] Épületek tűnnek fel. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Észreveszel egy Arénagödröt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat.
be 497 8 1 | bemész a 497. épületbe |
Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (47 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ongóliant hadúr testét. (6 támadással 1077 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+216 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 96 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 33 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (34 sebzést okozott az ellenfélnek.) Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 44 sebzést okoz. Az ongóliant hadúr nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 148 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 60 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ongóliant hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (143,61)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy shinai gömb. 9 985 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1284, sebződés: 257, gyógyulás: 255, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 2 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar bal oldalát. (2 támadással 227 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2 950 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Tharr haragja. 32 életpontot vesztettél. Bemérgezed a fegyvered. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar katona testét. (7 támadással 1240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+249 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 36 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (52 sebzést okozott.) Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 36 sebzést okoz. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A varkaudar katona még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] 10 676 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1447, sebződés: 81, gyógyulás: 268, összesen: +187 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 2 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a kronotapír fejét. (2 támadással 221 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-15 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a kronotapír testét. (2 támadással 370 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 96 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 38 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (45 sebzést okozott.) Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (46 ép-t sebezve). A kronotapír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 5 072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 816, sebződés: 33, gyógyulás: 87, összesen: +54 ÉP}
A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (51 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ongóliant hadúr testét. (6 támadással 1079 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 104 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 35 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (30 sebzést okozott.) Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 40 sebzést okoz. Az ongóliant hadúr pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 137 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 78 életpontot vesztettél. Az ongóliant hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP], egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (143,61)-> 60 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 9 985 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1288, sebződés: 272, gyógyulás: 144, összesen: -128 ÉP}
A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! Bemérgezed a fegyvered. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a vark. kardtáncos bal oldalát. (7 támadással 1292 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+184 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 38 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (39 sebzést okozott az ellenfélnek.) Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (42 ép-t sebezve). Sajnos nem sikerült a vark. kardtáncos minden csapását hárítanod. (4 támadástól 141 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A vark. kardtáncos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
13 140 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1508, sebződés: 141, gyógyulás: 222, összesen: +81 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Vámpírölővel teljesen átszúrod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 192 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 100 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (50 sebzést okozott.) A mentális roncsolás 47 ép-t sebez. Könnyedén félreszökkensz a vark. nekromanta csapása elől. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1 621 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 13, gyógyulás: 1, összesen: -12 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy inst.szingularitás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bemérgezed a fegyvered. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a magnetikus praglonc bal lábát. (5 támadással 857 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 100 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 39 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (51 sebzést okozott.) Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (39 ép-t sebezve). A magnetikus praglonc csápol, de mindhiába. A magnetikus praglonc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 11 130 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1086, sebződés: 0, gyógyulás: 124, összesen: +124 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a q. rohamosztagos jobb vállát. (2 támadással 203 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a q. rohamosztagos testét. (3 támadással 495 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 36 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (46 sebzést okozott.) Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (42 ép-t sebezve). A 8 q. rohamosztagos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A 8 q. rohamosztagos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 206 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 919, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
Bemérgezed a fegyvered. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősquwarg gigantikus potrohát. (4 támadással 744 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 39 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (30 sebzést okozott az ellenfélnek.) Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 47 sebzést okoz. Az ősquwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az ősquwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. 10 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 951, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 16 életpontot vesztettél. Bemérgezed a fegyvered. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg őrparancsnok egyik karját. (4 támadással 754 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 98 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (58 sebzést okozott az ellenfélnek.) Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (54 ép-t sebezve). Sajnos nem sikerült a quwarg őrparancsnok minden csapását hárítanod. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A quwarg őrparancsnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
7 601 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1005, sebződés: 74, gyógyulás: 17, összesen: -57 ÉP}
v 96 185 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
198 | 199 | 200 | |
111 | |
|
|
112 | |
|
|
113 | |
|
|
[185,62] Épületek tűnnek fel.
p 195 40 | használod a 195. pszi képességet |
ef 30 | energia fejlesztése 30 |
ef 40 515 | energia fejlesztése 40 |
* 1. BP: hh 2107 1894 1546 | használod a 2107. tárgyat az 1894. tárgyat az 1546. tárgyat |
* 2. BP: vv 326 0 0 | elmormolod a 326. varázslatot |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
MANARETESZ (529. TUDATI KÉPESSÉG) Ha Tudati Erődben rejlő lehetőségeket kezded sorra venni, előbb-utóbb eljutsz arra a megállapításra, hogy életednek szinte bármely szegmensében képes vagy hasznosítani azokat. Például egy szemvillanás alatt átlényegítheted tudatodat az erőd falai mögé, és ekkor esszenciád védve lesz szinte mindennemű támadás elől. Sajnos jelenlegi tudásoddal még nem sikerült megoldanod, hogy fizikai valóságban is megjelenhess a kasztroplanáris térben, de ami késik, talán nem múlik... Persze ez a felismerés sem csekélység. Ha a való lényeged tökéletesen védve van, már csupán a tested, e könnyen sebezhető, de ugyanolyan könnyen helyreállítható porhüvely maradhat csak céltáblája az ártó szándéknak. Ezt a problémát pedig már könnyen megoldod majd önerőből is. A manaretesz képessége egy egyszerű, jól elreteszelt ajtó formájában jelenik meg a tudatodban. Elegendő csak az általa nyújtott biztonságra gondolnod, és máris elzárhatod mögé esszenciádat néhány szemvillanásnyi időre, és ami a legcsodálatosabb, ezt harc közben is lesz időd megcselekedni! [Mostantól minden támadó varázsló varázslat ellen extra rezisztenciát kapsz. A taumaturgikus és őstaumaturgiás varázslatok a tapasztalati szinted egynegyedének ill. egynyolcadának megfelelő eséllyel kudarcot vallanak! Ez az esély taumaturgiás varázslatok esetében max. 20%, őstaumaturgiás varázslatok esetében max. 10% lehet.] |
Erő: | 85 (141) | Szint: | 59 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 259 cm |
IQ: | 90 (126) | Támadás: | 126 (134) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 470 kg |
Ügyesség: | 84 (106) | Védekezés: | 169 (180) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 35/38 év |
Egészség: | 84 (115) | Életpont: | 2775/4091 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 86 (121) | Varázspont: | 5357/5124 | Pénz: | 25726 arany | Kép. pont: | 18 |
Tudatpont: | 90/2 | Pszi pont: | 1035/139 | Halhatatlanság: | 18 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/93 | ökölvívás: | 34/0 | szúrófegyverek: | 58/50 (+10%) |
vágófegyverek: | 33/67 | ütőfegyverek: | 35/50 | lőfegyverek: | 51/96 (+2%) |
dobófegyverek: | 21/79 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ében dobónyíl (#849) max. 1 db (1 -9.); mihlanil dobótőr (#599) max. 1 db (10 -14.); mihlanil nyíl (#597) max. 2 db (15 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
185,62 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 199,112 |
Kedvenc táborhely: 260,64 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2016. évben 10. hónapban. |
Legfeljebb 125 TU-t válthatsz TVP-re. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 56, 62, 64, 83, 90, 85, 84 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/5 | Pszi katalizátor 50/50 | Max életkor 68 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 403 262 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 57/52 | 2. nyomkövetés: | 200/42 (+8%) | 3. mászás: | 33/76 |
4. csapdakészítés: | 40/43 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 31/27 | 6. gyógyítás: | 62/40 |
7. titkosírás: | 22/96 | 8. felderítés: | 30/29 | 9. szörnyidomítás: | 19/80 |
10. teológia: | 362/65 (+51%) | 11. taumaturgia: | 243/83 (+30%) | 12. szerencsejáték: | 1/63 |
13. versengés: | 26/59 | 14. harcművészetek: | 21/17 | 15. szkanderozás: | 37/34 |
16. zene: | 14/66 | 17. szörnyismeret: | 42/1 | 18. pszi: | 64/28 (+5%) |
19. zárnyitás: | 4/94 | 20. vadászat: | 13/56 | 21. vitalitás: | 10/25 |
22. bányászat: | 53/69 | 23. testépítés: | 10/28 | 24. úszás: | 20/60 |
25. főzés: | 9/6 | 26. ősteológia: | 8/0 (+14%) | 27. csapatmunka: | 11/14 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 16 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 5. varázslat sebzés: 3 | 9. gyors fejlődés: 4 | 10. vp regeneráció: 5(7) |
11. kincskeresés: 5 | 14. plusz tp: 6 | 15. rezisztencia: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 28 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 15% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 100 darabot ), kerek követ (#19) (max. 72 darabot ), dzsumbujharcos bólát (#1458) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 24 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), fiatalság italát (#473) (max. 100 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 50 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 1 darabot ), ében nyílvesszőt (#848) (max. 50 darabot ), kátrányt (#580) (max. 20 darabot ), mágikus pulzánst (#542) (max. 30 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ), dramoan talizmánt (#968) (max. 1 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 5 darabot ) |
elfogod pszi elementált (#221) háló-csapdával (#220), vezérfarkast (#748) rakshallion hálóval (#940) |
mászol max. 500 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 33, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), szintszívó lények (#9097), ősi szellem (#422) (csak egyszer), kísértetvarázsló (#424) (csak egyszer), csontváz hadúr (#423) (csak egyszer), lidércúr (#252), noth szellem (#250), bávatag golombár (#165), ezerszemű bestia (#288), zombi mágus (#389), bolyongó lidérc (#388), átokosztó (#372) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), rubin sárkány (#330), manaelementál (#290), Rém (#315), Sheran avatárja (#384), Fairlight avatárja (#386), purifikátor császár (#393), smaragd sárkány (#326), talriai behemót (#312), Napsörény (#7004), trikornis herceg (#261), Ylgoroth (#332), éjfattyak (#9096), sötét ölész (#314), rothadó borzalom (#633), zafír sárkány (#329), fertőzött dr.lárva (#630), élőholt drakolder (#628), mutánsféreg (#554), Őrült Montrix (#698), óriásmassza (#840) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | kitartás (#362, 25 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Ősteológia varázslataid | ||
isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 20 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 210 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) (8006,50) | áldomás (#6) (9543,55) | szürkeáll. aktiv (#71) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | papi aura (#377) | tárgyvédelem (#178) |
csapdaészlelés (#222) | mágikus ütés (#147) | Symulf rúnája (#182) | kí koncentráció (#69) |
nagyobb agypajzs (#120) | esszenciavédelem 2 (#188) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
45. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
tűzgolyó (#155), puha ütés (#60), Tharr haragja (#145), becsületjel (#158), élőholt pozdorja (#134), bo'adhun csapás (#266), direkt kontaktus I (#121) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
agytaposás (#180), pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 34, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
istenítélet (#284) | >> | 40. szintű lényekre | istenítélet (#284) | >> | harcos hárpia (#485) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | varkaudar vajákos (#690) | istenítélet (#284) | >> | mutáns trakatoid (#7060) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | gnorrathi vérfarkas (#7047) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tűzrája (#531) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 50. szintű lényekre | istenítélet (#284) | >> | Ouitmlen (#7032) | |
istenítélet (#284) | >> | Toodrok Din (#503) | bo'adhun csapás (#266) | >> | hamupók (#40) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | Orkhan Thai (#238) | éjfattyak végzete (#260) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | |
istenítélet (#284) | >> | Ylgoroth (#332) | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | istenítélet (#284) | >> | Kromhor Xanathal (#618) | |
istenítélet (#284) | >> | Őrült Montrix (#698) | gigaököl (#49) | >> | sziklaelementál (#437) | |
halálos érintés (#271) | >> | óriásmassza (#840) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 34, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Kromhor Xanathal (#618) | ongóliant tombolás (#146) | >> | éjfattyak (#9096) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | Ylgoroth (#332) | ongóliant tombolás (#146) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | Ouitmlen (#7032) | ongóliant tombolás (#146) | >> | Toodrok Din (#503) | |
kitartás (#362) | >> | manaelementál (#290) | ongóliant tombolás (#146) | >> | fertőzött ent (#403) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | mutáns trakatoid (#7060) | ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) | kitartás (#362) | >> | pengekarú nitmák (#450) | |
kitartás (#362) | >> | fényhozó (#602) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Várlak audenciára - kerülj hozzám olyan közel, mint még soha életedben! |
2.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 3) |
3.) Imádkozz le egy körben sikeresen két tőlem kapott isteni küldetést (ezt nem beleértve), hogy lássam, képes vagy még a fejlődésre! |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 274 (limit: 2163), pontszámod: 3 470. |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 1 |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 2 |
Olimpiai helyezéseid: első hely a futás-versenyen a XXVIII. olimpián. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 királynő, 5 élőholt, 3 vadász, 1 nagymester. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 359, pontszámod: 5177. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 1380, a megölt vezérek száma: 27, a pontszámod: 233 740. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 317, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 33, a pontszámod: 67 483. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: hh 1133 1253 841, vv 112 71 73, vv 28 53 377, hh 1101 1225 746, hh 1098 1546 504, vv 222 147 86, vv 88 385 182, hh 1534 1554 2167, vv 69 120 189, tf 1 14. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
mérgezett fegyver (119) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
kasztrop.kitágulás (197) |
azért a támadás... (221) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
köszöntés (274) |
mágiafókusz (275) |
vallási öntudat (290) |
magiometer (314) |
harci mágia (334) |
földmágia (357) |
a mágia szeretete (393) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 50 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2265 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) OK |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) OK |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | $20 | varkaudar csont ($1113) | 6 | fémrúd (#104) | $1 | ostromlétra ($510) | $8 | orgyilkos tőr ($225) | $2 | lánckesztyű ($230) | $1 | monstrum vállvédő ($1577) | 16 | grifftojás (#179) | 22 | fülemüle agyar (#267) | $3 | szent jogar ($150) | 3 | zárnyitó készlet (#39) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 26665 | kaja (#2) | 20 | tankány karom (#237) | 100 | rókafarok (#124) | 2490 | mocsári penke (#148) | 59 | súlyzó (#347) | 5370 | quwarg tojás (#360) | 1009 | fülemüle agyar (#267) | 37 | draklen kulcs (#1377) | 9 | kristály kulcs (#1818) | 34 | éjkulcs (#1777) | 3 | káoszkulcs (#884) | 11 | ogwawa kulcs (#1376) | 1 | Trákin csákánya (#367) | 2 | Méniach kardja (#1312) | 4 | hósárkány pajzs (#1394) | $46 | sárkánypikkely ($292) | $830 | manifeszt.nyúlvány ($214) | 334 | remák szív (#264) | 1400 | nyílvessző (#108) | 924 | tinta (#101) | 1200 | spiritusz (#170) | 500 | toxyl (#591) | $1200 | ragasztó ($83) | 3 | berzerker rablánc (#1865) | 2 | lélekkulcs (#718) | 4 | Aurgir lándzsája (#1314) | 8 | esthari gyöngykulcs (#1710) | 3 | moa varázsdoboz (#1133) | 3 | titanit kulcs (#1811) | 658 | fokhagyma (#403) | 350 | varányszem (#30) | 184 | ezüstdarab (#326) | 1 | fejsze (#1240) | 24 | galachmit (#310) | 1 | titkos teleportkő (#1387) | 1 | kincses térkép (#1413) | 8 | teriád fétis (#1296) | 981 | gyöngymangó (#135) | 6 | teriád dobóháló (#1281) | $30 | adamantit ($627) | 109 | tl'urlang fiola (#788) | 3 | hoarián nyereg (#1336) | 18 | árnyékkulcs (#566) | 5 | ryuku rúnakulcs (#1984) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
18 | adamantit érme (#762) | 5 | aranyfétis (#766) | 6 | bo'adhun aranygömb (#757) | |||
3 | bo'adhun idol (#745) | 5 | bronz nyakörv (#761) | 2 | bunthar bőr (#733) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | ezüstlevél (#759) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
9 | galachmit (#310) | 7 | gyémánt fétisrúd (#758) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kerek kő (#19) | 1 | merénylő köpenye (#1728) | 8 | mihlanil (#539) | |||
1 | mihlanil nyíl (#597) | 21 | mópat token (#585) | 1 | Ovgun nyaklánca (#615) | |||
1 | pirkit (#153) | 1 | pszi kő (#248) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
11 | ro'galhal lánc (#763) | 1 | sallank karom (#128) | 6 | tl'urlang erőkő (#825) | |||
2 | tüske (#22) | 302 | ugh méreg (#166) | 10 | víz (#27) | |||
90 | Eldereth szilánk (#512) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2294 | arany (#50) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 42 | eknozol (#540) | |||
3 | madártoll (#112) | 1 | praglonc hártya (#215) | 2 | quwarg tojás (#360) | |||
2 | sáfránypor (#211) | 1 | shinai gömb (#348) | 3 | spiritusz (#170) | |||
3 | varázskő (#305) |
184 | 185 | 186 | |
61 | |
|
|
62 | |
|
|
63 | |
|
|