Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. okt. 16. 9h:10' EZ A 1395. JÁTÉKHETED, 75. FORDULÓD 1396. játékheted kezdete: okt. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4443 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 182 0 0 | elmormolod a 182. varázslatot |
* 2. KP: hh 745 1099 1101 | használod a 745. tárgyat az 1099. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 3. KP: hh 841 1546 1419 | használod a 841. tárgyat az 1546. tárgyat az 1419. tárgyat |
* 4. KP: hh 1225 1154 0 | használod az 1225. tárgyat az 1154. tárgyat |
* 5. KP: kf 1570 1728 0 | kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat az 1728. tárggyal |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
tno 6 9 | növeled a 6. tulajdonságodat |
kf 1530 | kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat |
v 96 142 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
186 | 187 | 188 | |
66 | |
|
|
67 | |
|
|
68 | |
|
|
[142,61] Lakott területre érkeztél.
be 833 209 222 | bemész a 833. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a részeg kalandozó nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod a részeg kalandozó testét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod a részeg kalandozó jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 122 életpontot sebeztél. A részeg kalandozó vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
ve 360 20 | megveszed a 360. tárgyat 20 |
ve 16 5 | megveszed a 16. tárgyat 5 |
vv 182 364 | elmormolod a 182. varázslatot a 364. varázslatot |
v 453 16 5 | elmormolod a 453. varázslatot |
m 3 6 8 | mozogsz délkeletre, nyugatra, északra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (28 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod az ongóliant ragyás lábszárát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Elhajolsz az ongóliant ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ongóliant testét. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 108 életpontot sebeztél. Az ongóliant egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ongóliant száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy szent jogar, egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (185,60)-> 16 arany, -2 ÉP], egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP], 8 arany és 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. 3 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 693, sebződés: 93, gyógyulás: 0, összesen: -93 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szubreális vámpír testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a szubreális vámpír ködös testét. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod a szubreális vámpír bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 102 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 667 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a drakolich jobb hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Nincs időd félrehajolni. (47 életpontot vesztettél.) Meglengetve a sárkányölő kardot a másikra rontasz. Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a drakolich testét. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a drakolich jobb első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 105 életpontot sebeztél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A drakolich összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 6 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 648 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}
(Továbbmész...) [186,67] Továbbra is dombság. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy woorgard. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.
(Továbbmész...) [186,66] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy roguena közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a roguena testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a roguena testét. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod a roguena testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a roguena meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 kaját. 2 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az animált hókutya testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az animált hókutya élőholt csontjait. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod az animált hókutya élőholt csontjait. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-8 védettség). Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az animált hókutya bal oldalát. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod az animált hókutya nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 98 életpontot sebeztél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-8 védettség). Az animált hókutya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 066 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 685, sebződés: 117, gyógyulás: 0, összesen: -117 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az animált hókutya bal vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az animált hókutya testét. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az animált hókutya fejét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-8 védettség). Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed az animált hókutya farkát. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod az animált hókutya testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az animált hókutya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-8 védettség). Az animált hókutya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 066 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 617, sebződés: 120, gyógyulás: 0, összesen: -120 ÉP}
h 1168 8 | használod az 1168. tárgyat |
be 193 | bemész a 193. titkos labirintusba |
kf 475 1730 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat az 1730. tárggyal |
ek 7 5 6 | t. energia kisütése: 7 5 6 |
lm 3 901 5 | mozogsz 3 901 5 |
ek 7 8 5 | t. energia kisütése: 7 8 5 |
lm 900 6 6 | mozogsz 900 6 6 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a csatornaféreg testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a csatornaféreg testét. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a csatornaféreg nyálkás testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) A csatornaféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csatornaféreg fejét. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a csatornaféreg testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 38 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 607, sebződés: 122, gyógyulás: 0, összesen: -122 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csatornaféreg jobb hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod a csatornaféreg testét. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod a csatornaféreg bal hátsó lábát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) A csatornaféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 32 életpontot vesztettél. Sárkányölő karddal megvagdalod a csatornaféreg jobb első lábát. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a csatornaféreg bűzölgő mirigyeit. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 107 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a csatornaféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 690, sebződés: 118, gyógyulás: 0, összesen: -118 ÉP}
lm 8 8 9 | mozogsz 8 8 9 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontgólem vaskos lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal megvagdalod a csontgólem bal lábát. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a csontgólem jobb oldalát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 136 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal néhányszor megcsapod a csontgólem jobb vállát. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor súrolod a csontgólem fejét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 238, gyógyulás: 0, összesen: -238 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a csontgólem jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal végigvagdosod a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a csontgólem testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal megvagdalod a csontgólem gigászi testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a csontgólem bal vállát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 119 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 251, gyógyulás: 0, összesen: -251 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontgólem testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra támadsz. Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor súrolod a csontgólem testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 144 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal megvagdalod a csontgólem bal lábát. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a csontgólem jobb lábát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 118 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 262, gyógyulás: 0, összesen: -262 ÉP}
lm 15 26 21 | mozogsz 15 26 21 |
lm 21 21 21 | mozogsz 21 21 21 |
lm 39 39 39 | mozogsz 39 39 39 |
lm 41 41 41 | mozogsz 41 41 41 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 8 1 1 | mozogsz északra, északkeletre, északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pordémon testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod a pordémon jobb oldalát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a pordémon testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A pordémon mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a drakolich testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Telibe kapod a jégcsóvát. (52 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra rontasz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a drakolich jobb hátsó lábát. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a drakolich bal első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 2 648 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}
(Továbbmész...) [187,64] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kputtyintó csalán. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal kicsit megvágod a kputtyintó csalán egyik csápját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 8 ragasztót.) 3 095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az animált hókutya élőholt csontjait. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod az animált hókutya élőholt csontjait. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod az animált hókutya élőholt csontjait. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Az animált hókutya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-8 védettség). Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed az animált hókutya bal lábát. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod az animált hókutya jobb vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 107 életpontot sebeztél. Az animált hókutya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-8 védettség). Az animált hókutya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 hókutya nyakörv. 5 066 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 679, sebződés: 154, gyógyulás: 0, összesen: -154 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a szubreális vámpír nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a szubreális vámpír testét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 103 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 667 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) [188,63] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy smirglibokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Véres Holló formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Thargodan csatamezőt. Keletre nézve látsz egy kristálypalotát. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy gyöngymangó bokor van. Nyugatra egy friss csatamező van. Északnyugatra egy épület van. Északra egy gyöngymangó bokor van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy norpadolótika. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a norpadolótika testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a norpadolótika testét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a norpadolótika testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 55 életpontot sebeztél. A norpadolótika csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A norpadolótika fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A norpadolótika összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 743 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 89, gyógyulás: 0, összesen: -89 ÉP}
m 8 1 1 | mozogsz északra, északkeletre, északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 130 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ősdentor jobb vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ősdentor testét. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az ősdentor testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 112 életpontot vesztettél. Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ősdentor bal karját. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod az ősdentor testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 120 életpontot vesztettél. Az ősdentor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (185,60)-> 35 arany, -2 ÉP] 4 462 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 538, sebződés: 470, gyógyulás: 0, összesen: -470 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontgólem fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a csontgólem gigászi testét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a csontgólem gigászi testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 139 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal néhányszor megcsapod a csontgólem bal lábát. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvagdalod a csontgólem testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 150 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 289, gyógyulás: 0, összesen: -289 ÉP}
(Továbbmész...) [189,61] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ongóliant. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az ongóliant testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (23 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ongóliant testét. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az ongóliant testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 122 életpontot sebeztél. Elhajolsz az ongóliant ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal megvagdalod az ongóliant hatalmas bokáját. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod az ongóliant testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Elhajolsz az ongóliant ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 aranylánc, egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 4 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP]. 3 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 585, sebződés: 87, gyógyulás: 0, összesen: -87 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szubreális vámpír testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a szubreális vámpír bal lábát. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod a szubreális vámpír jobb karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 102 életpontot sebeztél. A szubreális vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 667 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Elszántan a másikra rontasz. Sárkányölő karddal végigvagdosod a mammut zombi tömzsi lábát. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor súrolod a mammut zombi tömzsi lábát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a mammut zombi néhányszor agyarával! (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-9 védettség). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 84 életpontot vesztettél. Sárkányölő karddal néhányszor megcsapod a mammut zombi tömzsi lábát. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor súrolod a mammut zombi jobb első lábát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a mammut zombi. (2 támadástól 118 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-9 védettség). A mammut zombi rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 83 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 594, sebződés: 481, gyógyulás: 0, összesen: -481 ÉP}
(Továbbmész...) [190,60] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy manaelementál. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 50 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg szellem bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény jeget köp rád. Csontodig hatol a hideg. (67 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a quwarg szellem jobb karját. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a quwarg szellem testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 107 életpontot sebeztél. Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod a quwarg szellem jobb oldalát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg szellem fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 49 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 432 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 606, sebződés: 310, gyógyulás: 0, összesen: -310 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az animált hókutya élőholt csontjait. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Meglengetve a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed az animált hókutya fejét. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod az animált hókutya nyakát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 107 életpontot sebeztél. Az animált hókutya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-8 védettség). Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed az animált hókutya testét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod az animált hókutya testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az animált hókutya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-8 védettség). Az animált hókutya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 066 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 602, sebződés: 166, gyógyulás: 0, összesen: -166 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 99 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed az ősdentor fejét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod az ősdentor jobb karját. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 114 életpontot vesztettél. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ősdentor ragyás testét. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 113 életpontot sebeztél. Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 127 életpontot vesztettél. Az ősdentor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 4 462 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 646, sebződés: 464, gyógyulás: 0, összesen: -464 ÉP}
h 248 | használod a 248. tárgyat |
h 248 6 | használod a 248. tárgyat |
ef 10 501 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 2. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 3. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 4. BP: kb 2 4 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (4 darabot) |
* 5. BP: kf 1559 1158 0 | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat az 1158. tárggyal |
DÍSZES TUNIKA (1488. TÁRGY) Sem mintázatában, sem színeiben nincs elképzelhetetlen, ahány nemes csak él a Ryuku Birodalomban, mind egyedi tunika varratására törekszik. Vannak olyan tartományok, ahol a tunika hátára kézzel hímezik fel a család, és a terület közismert címerét, másutt mágikus szimbólumok dívnak, és persze mindig vannak olyanok, akik valami egyedi, és megismételhetetlen mintát képzelnek el a jellegzetes nemesi viselet díszeként. A tunikát páncélként KF-elheted, ha már elérted a 30. tapasztalati szintet, de készülj fel rá, hogy legtöbbször csak a tulajdonosa élete árán szerezheted meg. Mivel viselve valódi ryuku nemes benyomását kelted, ellenfeleidben ez némi félelmet ébreszt, amit persze te a javadra fordíthatsz. A tunika ezért a védettséged 10-zel növeli, a max. ÉP-dhez pedig 300-at ad. |
CSATORNAFÉREG (668. SZÖRNY) A városok alatti alagútrendszerek ocsmány lakója a csatornaféreg. Lételeme a bűz, ha kiragadnák ebből az embertelen környezetből, talán már nem is tudna létezni. Rövid, tapadókorongokkal ellátott lábain közlekedik, ami még az állandóan nedves felületeken is elég jól megtapad. Szelvényes teste leginkább egy hernyóéra emlékeztet, melynek elején, fejének közepén két vékony csáp nyúlik előre, hogy a sötétben tapogatózva mutassa az utat gazdájának. A csápok alatt négy sorban megszámlálhatatlanul sok fog helyezkedik el, melyeknek ijesztő csattogtatásával ez a szörny még a legmerészebb kalandozókat is képes elijeszteni. Pláne, ha a csatornaféreg gusztustalan harapása kedvenc zubbonyod ujján csattan. |
BÍBORCSERJE (622. NÖVÉNY) Távolról szép, de kegyetlen látvány ezek a levél nélküli, csupasz karmaival az ég felé nyúló növényféleség. Közelebbről látod, hogy a vibrálni látszó, bíbor szín annak köszönhető, hogy a növény ég! Először azt hiszed, hogy egy gonosz Thargodan játszadozott vele, de aztán ráébredsz, hogy a bíborcserjének furcsa módon ez jelenti az életet: a teljes felületét beborító, állandó tűz jelenti, hogy lélegzik. A bíborcserje ezt a tüzet védelemre is tudja használni, ha valaki ellenséges szándékkal közelít felé, borzalmas égési sérüléseket tud okozni. Ritkán, nyílik a bíborcserjén egy-egy tűzbimbó: ezek leszakítása azonban képzettséget és szakértelmet kíván, egy 20. szintnél alacsonyabb lény valószínűleg csak összeégetné magát, miközben a tűzbimbót maga a cserje elhamvasztja. Ha mégis meg akarsz próbálkozni, a KT 623 parancsot add ki, 3 TVP árán. Egy körben legfeljebb három tűzbimbót lehet a bíborcserjéről begyűjteni. |
Erő: | 9 (21) | Szint: | 26 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 120 cm |
IQ: | 18 (31) | Támadás: | 63 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 14 (25) | Védekezés: | 69 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 83/455 év |
Egészség: | 10 (19) | Életpont: | 631/667 | Jellem: | jó (100) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 (49) | Varázspont: | 708/137 | Pénz: | 18144 arany | Kép. pont: | 19 |
Tudatpont: | 60/0 | Pszi pont: | 221/235 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | vágófegyverek: | 32/47 (+29%) | lőfegyverek: | 26/52 (+20%) |
Feltételes fegyverváltás: sárkányölő kard (#289) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (1 -29.); ében nyílvessző (#848) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
190,60 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 203 |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 90, 88, 82, 85, 93, 84, 83, 89, 92, 91, 87, 86 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 844 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/62 (+330%) | 2. nyomkövetés: | 10/21 (+16%) | 3. mászás: | 16/89 |
4. csapdakészítés: | 1/23 | 5. csapdaészlelés: | 14/98 (+1125%) | 6. gyógyítás: | 7/22 |
7. titkosírás: | 3/60 | 8. felderítés: | 19/70 (-1195%) | 9. szörnyidomítás: | 4/89 |
10. teológia: | 4/0 (+16%) | 11. taumaturgia: | 46/61 (+89%) | 12. szerencsejáték: | 11/7 |
13. versengés: | 7/87 | 14. zene: | 19/79 | 15. szörnyismeret: | 10/7 |
16. pszi: | 21/92 (+100%) | 17. zárnyitás: | 13/10 (+1100%) | 18. vadászat: | 6/38 |
19. vitalitás: | 6/64 | 20. bányászat: | 13/40 (+30%) | 21. úszás: | 9/30 |
22. főzés: | 7/57 (+14%) | 23. csapatmunka: | 2/84 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
készítesz illatos rózsaszált (#1595) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaleidoszkópot (#1269) (max. 1 darabot, csak egyszer), kígyóbőr övet (#410) (max. 1 darabot, csak egyszer), halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 10 darabot ) |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), élőholt quwarg (#202), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), inváziós ellenfelek (#9089), massza (#217), tüskés harci gromak (#156) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
lidércúr (#252), élőholt hadúr (#371), bűbájlidérc (#761), élőholt ősmágus (#179) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 14 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) | tulajdonságpajzs (#26) | a lélek védelme (#57) |
tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse III (#59) | csapdaészlelés (#222) | Symulf rúnája (#182) |
tolvajvér (#364) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Ölj meg egy pókvadászt. Nagy jót tennél egy ilyen gonosz lény elpusztításával! (teljesítve) |
3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 1. lépésnél tartasz. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): többek közt 1103. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
67, 68, 72, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 121, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 8, 20, 30, 34, 35, 38, 42, 44, 47, 49. |
Kész: 40, 41, 43, 51. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 247 (limit: 1365), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 26770. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 12, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 1 266. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 9, pontszámod: 108. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 211, h 949 1. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mennyei muzsika (182) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mentális fölény (270) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
rózsasziromáldozás (285) |
varázstöltődés II. (296) |
pszionikus védelem (307) |
isteni muzsika (348) |
türkiz szemek (399) |
madárfamiliáris II (405) |
rekultiváció (428) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 26 TU. szükséges még: 4 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 59 TU szükséges.) |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
163 | arany (#50) | 40 | bomló esszencia (#2367) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
50 | gyógykenőcs (#313) | 1 | íjászkence (#1225) | 1 | manakristály (#500) | |||
7 | pszi kő (#248) | 1 | rum (#1419) | 1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | |||
8 | sáfránypor (#211) | 3 | tinta (#101) | 2 | varázskő (#305) | |||
63 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | aranylánc (#191) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 5 | bordacsont (#16) | |||
1 | halálkristály (#2372) | 1 | hókutya nyakörv (#1077) | 8 | kaja (#2) | |||
1 | kristályfolyadék (#449) | 2 | mithril (#352) | 2 | mópat token (#585) | |||
19 | quwarg tojás (#360) | 1 | szent jogar (#150) |
185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | |
59 | |
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|