74. forduló, 76. forduló, Ray Charles összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. nov. 10. 10h:05'
EZ A 123. JÁTÉKHETED, 75. FORDULÓD
124. játékheted kezdete: nov. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4157
SZÁMLA : XXXX

RAY CHARLES KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,14] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+8 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

ba 113 nem támadod a 113. szörnyet
BA 113 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

ba 176 nem támadod a 176. szörnyet
BA 176 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

d 677 3 eldobod a 677. tárgyat (3 darabot)
Elhajítasz 3 szulfagor agyart. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

ef 10 506 energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-8 TU.] [56 pontot használtál fel, van még 189.]

h 2369 használod a 2369. tárgyat
Összetörsz egy éjkövet, és nem is kell sokáig várnod, a felszabaduló nekroenergiákra éhesen már meg is jelenik egy sírlidérc!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}


Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 231 (limit: 1490), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 23785.
[5 pontot használtál fel, van még 184.]

d 44 3 eldobod a 44. tárgyat (3 darabot)
Elhajítasz 3 királygyík bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

m 3 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra
[72,15] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bibircsók-óriás. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a bibircsók-óriás testét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltalált téged. (3 életpontot vesztettél.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bibircsók-óriás bal lábát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a bibircsók-óriás fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy óriás csontváz áll veled szemben.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra.

(Továbbmész...) [71,16] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy szeppent rákfatty. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szeppent rákfatty páncélos testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor keményen megütöd a szeppent rákfatty páncélos testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a szeppent rákfatty ollója. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. (ld. enc.) 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy láplidérc.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a láplidérc testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor keményen megütöd a láplidérc testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) A láplidérc belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 13 életpontot vesztettél. Karmával néhányszor a láplidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a láplidérc jobb oldalát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor súrolva eltalálod a láplidérc fejét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A láplidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a láplidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy csontváz.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 grifftojást. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 233 (limit: 1490), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 23985.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ezen tábla mondá tova, itten Nessy alapíta, mások vagyona gazdáját, a Mesterek Bandáját! " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Borzas Ámlin hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Látsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Vándor! Tudd meg: te most a törpék szent hegyét járod! - Vashegyek Nemzete " Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Jöttek a hősök, s futott a galád Quwarg, ki fölött tort ül a halál <<Vasalt Bunkók>> " Van itt egy szürke kastély (551. épület.). Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A gyűlölet tesz legyőzhetetlen ellenféllé az ellenségünk szemében. Nightmare. " [20 pontot használtál fel, van még 164.]

be 551 bemész az 551. épületbe
Rövid habozás után odalépsz a mintás kapuhoz, és bekopogtatsz. Nyikorogva nyílik ki egy oldalajtó, és egy vörösen izzó szemű lidérc jelenik meg! Hátrahőkölsz, mire a lidérc közelebb suhan. Mögötte újabb vöröslő szempárok jelennek meg! Most már nincs visszakozás - elrebeged, hogy a kastély urával szeretnél beszélni. A hideg aurájú lény csak int, hogy kövesd. Ámulsz és bámulsz, ahogy a díszes berendezést csodálod. Nagy hatalma lehet annak, aki itt él, hogy ilyen lényeknek tud parancsolni és ennyire gazdag. Bevezetnek egy szobába, melynek falait a padlótól a plafonig számodra ismeretlen lények trófeái díszítik. Vendéglátód, egy hosszú, ezüstös díszítésű köntösbe öltözött vénségesen vén férfi hellyel kínál. Miután illendően bemutatkozol, ő is mesélni kezd.
- A nevem Vangorf gróf. Csak néhány évtizede érkeztem ebbe a világba, a szintszívókkal kapcsolatban végzett kutatásaim eredményeképp. KÜLÖNÖSKÉPP hálás lennék, ha találnék egy kalandozót, aki segítségemre lenne.
Mivel nem adsz egyértelmű nemleges választ, a gróf azonnal kitér a részletekre. Megtudod, hogy a korábbi birtokos elrejtett a környéken négy szvó-ektoplazmát, a szintszívó esszenciáját, és ő ezeket szeretné megszerezni. Látogasd végig ezt a négy rejtekhelyet, és ha elhozod, amit a gróf kért, jutalmad nem marad el - ígéri, és egy mágikus aurával vibráló gyűrűt csillant meg előtted! Mivel még nem bízik benned teljesen, először csak az első rejtekhely térképét mutatja meg.

4 3 6 8
7
5
2
10
1 9
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 33. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 3, északra 15 mérföldre található.

Elhagyod a kastélyt, még mindig csodálkozva: hogyan úszhattad meg ép bőrrel ezt a találkozást? [5 pontot használtál fel, van még 159.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[71,15] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Észreveszel egy oltárt. Chara-din híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Találsz egy vaskohót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy emberevő. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az emberevő jobb lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted az emberevő bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az emberevő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy óriás csontváz száll szembe veled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor súrolod az óriás csontváz testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor súrolod az óriás csontváz testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz éles karmai végigszántják a bal combodat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Nocsak, itt van valami érdekes! Friss gnóm nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [71,14] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy vadtroll nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vadtroll jobb oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a vadtroll bal karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vadtroll, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-5 életpont)! A vadtroll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy autentikus vámpír.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az autentikus vámpír jobb lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor keményen megütöd az autentikus vámpír testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az autentikus vámpír jobb lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted az autentikus vámpír jobb vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

A következő ellenfél egy autentikus vámpír.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az autentikus vámpír jobb oldalát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod az autentikus vámpír bal lábát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az autentikus vámpír fejét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 6 drótszőrt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 235 (limit: 1490), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 24185.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csillezsályát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy Krogan, a pusztító egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss gnóm nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet.

(Továbbmész...) [70,13] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy emberevő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan a másikra ugrasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az emberevő ragyás irháját. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor keményen megütöd az emberevő jobb karját. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az emberevő meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 7 életpontot vesztettél. Az emberevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy szintszívó.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a szintszívó jobb karját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kőkéssel megcsapod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a szintszívó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt mirg.

Marokra fogva a szöges bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg jobb szárnyát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az élőholt mirg fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Találsz nála 1 boszorkánykendőt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 237 (limit: 1490), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 24385.
Látsz egy hóhérbimbót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [Mostantól használhatod a Feltételes Ásás: FÁS <TVP> parancsot. Ha fémet érzékelsz egy mezőn, automatikusan ásol. Egy körben maximum annyi TVP-t fogsz erre elkölteni, ahány TVP-t paraméterként megadtál. A parancs kikapcsolása az üres FÁS paranccsal történik. Ahhoz, hogy valaki megkapja ezt a parancsot, 5-ös bányászat szakértelem és legalább 30 fordulónyi tapasztalat szükséges.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [39 pontot használtál fel, van még 120.]

kt 133 1000 elkészíted a 133. tárgyat (1000 darabot)
Sajnos itt egyszerre csak 1 csuklyavirágot lehet begyűjteni. Begyűjtöttél 1 csuklyavirágot. [3 pontot használtál fel, van még 117.]

fkt 133 1000 1 felt. készítesz a 133. tárgyat (1000 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 117.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[71,12] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy nyuhaj karbin ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy csontlepke száll szembe veled.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a csontlepke bordás testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A csontlepke belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A következő ellenfél egy sírlidérc.

Meglengetve a szöges bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor keményen megütöd a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sírlidérc jobb vállát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a sírlidérc bal karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 vas dobónyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 239 (limit: 1490), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 24585.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Chara-din: gonoszság, pusztítás, káosz! <Dur Yazil Abbad, a Lord> " Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Shanon Dhar Wermon lábát masszírozza. Látsz egy világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [72,11] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Zuhant a bunkó és ütött jó nagyot, gaz ellenfeled a quwarg most már halott. <Vasalt Bunkók> " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Leanan hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Látsz egy világítótornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Hazugság, tömegmanipuláció, felsőbb érdekek, szenvedés, mocsok: HÁBORÚ. - DM " Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy zombi.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra ugrasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi foszladozó testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a zombi fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a zombi karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Második ellenfeled egy szintszívó.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a szintszívó testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a szintszívó ködös testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A szintszívó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Találsz nála 2 ugh mérget.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 241 (limit: 1490), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 24785.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Hinni abban kell, ami még nincs, hogy legyen! - DM " A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kör közepén állok, körbe vesznek jó barátok... Tour-Mix, Ördögi Kör "

(Továbbmész...) [73,11] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy trikornis, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Észreveszel egy oltárt. Elenios híveié. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Találsz egy vaskohót. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Felismered a közeledőt. Csak egy mélységi grittang. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a mélységi grittang jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tetemember volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északra. [30 pontot használtál fel, van még 87.]

szk 358 keresed a 358. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy bíbor szulfagort. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 84.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 2 TVP-t kell elköltened.] Hamarosan valami ennivalót kellene találnod. [40 pontot használtál fel, van még 44.]

tf 2 14 fejleszted a 2. tulajdonságodat 14 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... A munka meghozza gyümölcsét. (+1 IQ.) [14 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól rutinos, rafinált kalandozó helyett profi, nagy tudású harcos. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +13 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 216 pontot. A következő körben tehát 246 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÁKFATTY VÁLADÉK (333. TÁRGY)
Ez az, megvan mire jó a huhogó bibe! Egy népmese szerint a szegény vándorlegény úgy teljesítette a királytól kapott (mindenki által lehetetlennek tartott) feladatot, miszerint hozzon a rákfatty váladékából és borotválja meg vele az udvari varázslót, hogy a váladékot huhogó bibébe fogta fel, és annak különös belső anyaga megakadályozta, hogy a váladék megszilárduljon. Egy huhogó bibébe 12 csepp rákfatty váladék fér.

GRIFFTOJÁS (179. TÁRGY)
Grifftojást a magas sziklafészkekben rejtőző grifflények fészkéből lophatsz. Hogy mire jó egy ilyen tojás? Megpróbálhatod megenni, a H 179 paranccsal, 0 TVP-ért. Vagy tartogathatod, hátha jó lesz valamilyen varázsitalhoz vagy varázslathoz...

KARAKTERLAP

Ray Charles, egy rövid ősz hajú, kék szemű gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 75. fordulód.

Erő: 13 (18) Szint: 16 Merészség: 6/5 Magasság: 119 cm
IQ: 21 Támadás: 16 (17) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 13 (16) Menekülés: 35 % Életkor: 102/102 év
Egészség: 12 Életpont: 252/252 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 16 (17) Varázspont: 130/14 Pénz: 363 arany Kép. pont: 20
Tudatpont: 30/0
Eddig összesen 608 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 871 TP-t kaptál. Jelenleg 120 341 TP-d van. A következő szinthez még 59 659 TP szükséges. Trófeáid: élőholt mágus, quwarg harcos, autentikus vámpír.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 2/88 vágófegyverek: 8/95 (+20%) ütőfegyverek: 22/78 (+18%)
lőfegyverek: 20/94 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -8.); tüske (#22) (9 -);
73,65 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 958 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/30 (+22%) 2. nyomkövetés: 15/11 (+25%) 3. mászás: 2/74
4. csapdakészítés: 7/52 (+12%) 5. gyógyítás: 32/51 6. titkosírás: 2/2
7. felderítés: 2/40 8. teológia: 3/81 9. taumaturgia: 1/71 (+19%)
10. szörnyismeret: 4/92 11. vadászat: 6/2 12. bányászat: 5/41 (+68%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1000 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1000 darabot )
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.
2.) Hozz egy grifftojást.
3.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). cseréptetős torony (549): új. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 27, 29, 30, 33.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 241 (limit: 1490), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 24785.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 8 TU. szükséges még: 62 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1732 TU szükséges.)
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 csontszurony (#12) 4 orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 * kőkalapács (#13) 1 * szöges bunkó (#8)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * parittya (#18)
Lövedékek
2 ezüsttollú nyíl (#363) 2 rézgolyó (#343) 5 ubuk tüske (#131)
2 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 esszenciakristály (#350) 3 tolmokov-koktél (#351) 5 ubuk dobónyíl (#138)
8 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis bőrpajzs (#45)
Páncélok
1 * gromak páncél (#270)
Vállvédők
2 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271)
1 tankány karom (#237)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
2 aranylánc (#191) 1 * két kard szimbólum (#144) 2 * Tharr Keresztje (#287)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
2 Eldaran karkötője (#373)
Löttyök és porok, tartóstul
1 huhogó bibe (#332) [benne 3 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 9]
1 kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 sullár hólyag (#168) [benne 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 14]
2 szent kehely (#257) [bennük 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 8 csepp ugh méreg (#166), fér még: 16]
3 vizestömlő (#3) [bennük 51 korty víz (#27), fér még: 9]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 3 + deus ex machina (#1)
5 fáklya (#36) 3 gernim balzsam (#1894) 1 + hebrencs csapda (#147)
2 keg gomba (#1615) 1 kötél (#92) 1 légiós hátizsák (#1560)
1 megsemmisítő (#1540) 1 ork csodaszer (#1228) 3 varázskő (#305)
1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6 acélpengőke (#231) 5 álompor (#396) 9 aurach fog (#657)
4 bordacsont (#16) 12 csillezsályalevél (#1253) 1 csuklyavirág (#133)
1 darázsszárny (#652) 3 dorony tüdő (#212) 29 drótszőr (#37)
2 evaporőr háj (#105) 4 ezüstdarab (#326) 6 fabontó (#106)
1 fekete gyöngy (#99) 3 grákóbőr (#41) 1 grifftojás (#179)
2 gyíkfű (#201) 2 gyöngymangó (#135) 2 hebrencs állkapocs (#130)
4 kaktusztüske (#114) 2 kavadu lebeny (#24) 2 lapockacsont (#33)
128 madártoll (#112) 3 magszim bél (#103) 6 mandibulapenge (#125)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 3 mocsári penke (#148) 1 Morgan kristálya (#659)
10 pirkit (#153) 2 púderkő (#119) 1 pular kristály (#239)
2 quwarg tojás (#360) 1 rákpáncél (#97) 5 rézdarab (#70)
17 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650) 3 smirglilevél (#29)
34 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47) 8 szárnyas hernyó (#69)
1 szivárványszív (#1529) 1 szulfagor agyar (#677) 1 szulfin (#676)
28 szvó-ektoplazma (#151) 2 vadász tatu bőr (#15) 1 vapár ág (#110)
9 vasérc (#152) 3 vízionár szem (#102) 4 xirnox szív (#213)

Összsúly: 71.33 kg Megterheltség: 100%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 48 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 éjkő (#2369) 3 királygyík bőr (#44) 3 szulfagor agyar (#677)
8 tüske (#22) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 arany (#50) 1 boszorkánykendő (#1697) 3 csillezsályalevél (#1253)
1 csuklyavirág (#133) 6 drótszőr (#37) 1 grifftojás (#179)
2 madártoll (#112) 3 rákfatty váladék (#333) 3 spiritusz (#170)
5 szvó-ektoplazma (#151) 2 ugh méreg (#166) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

69 70 71 72 73 74
10
11
12
13
14
15
16
17
(70,13) emberevő (#119), szintszívó (#96), élőholt mirg (#135), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), érclelőhely
(71,12) nyuhaj karbin (#110), csontlepke (#746), sírlidérc (#172), művészi porolit (#720), világítótorony (#156), egy ismeretlen isten rúnaköve
(71,14) sírlidérc (#172), vadtroll (#70), autentikus vámpír (#154), törpe bánya (#435), világítótorony (#156), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), művészi porolit (#720)
(71,15) oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), érclelőhely, emberevő (#119), óriás csontváz (#176)
(71,16) szeppent rákfatty (#186), láplidérc (#352), csontváz (#48), szürke kastély (#551), Tharr oltár, művészi porolit (#720), vaskohó (#155), 33. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, olvasztókemence (#86)
(72,11) a 33. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), világítótorony (#156), vaskohó (#155), Tharr oltár, érclelőhely, zombi (#49), szintszívó (#96)
(72,15) világítótorony (#156), bibircsók-óriás (#120), óriás csontváz (#176)
(73,11) olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), Elenios oltár, 47. jellempróba, vaskohó (#155), érclelőhely, mélységi grittangok (#103)

Üzenet küldése a karakternek