74. forduló, 76. forduló, Jokkmokk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. júl. 10. 15h:03'
EZ A 273. JÁTÉKHETED, 75. FORDULÓD
274. játékheted kezdete: júl. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3860

JOKKMOKK KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,5] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+23 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+7 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 240.]

* 2. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+18 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 220.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[101,5] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Itt-ott partra sodródott hínár csúfítja el az "aranypartot". Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Hmm, csak egy goldugar. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a goldugar testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a goldugar testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A goldugar feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 99 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Szinte eggyé válsz a gyér parti növényzettel, miközben próbálsz a szörny szeme elől eltűnni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy tormikus egér. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [102,5] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy uzbány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány bal szárnyát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a jobb válladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 196.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

m 2 3 2 mozogsz keletre, délkeletre, keletre
[103,5] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mákrózsa bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku légiós. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Meglengetve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor keményen megütöd a ryuku légiós testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 889 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [104,6] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Fehér mandula illatát hozza a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy amniosz-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy uzbány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted az uzbány bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a jobb válladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [105,6] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ryuku gárdista nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gárdista bal lábát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a ryuku gárdista bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 773 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy karmos tankány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány bal oldalát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A karmos tankány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A karmos tankány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 782 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Friss troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 160.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellőképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy képes vagy átstrukturálni sejtállományodat, hozzálátsz a művelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre, hogy sebeid nagy része begyógyult. (+15 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [30 pontot használtál fel, van még 130.]

m 8 8 2 mozogsz északra, északra, keletre
[105,5] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Észreveszel egy óriás liánt. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Csak egy vadász varkaudar. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász varkaudar jobb karját. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a vadász varkaudar bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 427 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Friss troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [105,4] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő ryuku légiós mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku légiós jobb lábát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal többször eltalálod a ryuku légiós bal vállát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval néhányszor megcsapod a ryuku légiós testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a ryuku légiós testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 889 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy tetemember. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [106,4] Még mindig bozótos. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku légiós közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós nyakát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor súrolva eltalálod a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós fejét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 889 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss troll nyomok vezetnek nyugatra. [36 pontot használtál fel, van még 94.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 74.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku légióst. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 74.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 7. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 74.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 71.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [40 pontot használtál fel, van még 31.]

tf 1 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat 1 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [1 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 15, 9.
Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 216 pontot. A következő körben tehát 246 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Jokkmokk, egy fekete, copfos hajú, piros szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Tharr követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 75. fordulód.

Erő: 24 (26) Szint: 16 Merészség: 5/5 Magasság: 258 cm
IQ: 16 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 303 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 18 Menekülés: 35 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 18 Életpont: 225/164 Jellem: semleges (-9) Tul. pont: 2
Szerencse: 18 (22) Varázspont: 83/0 Pénz: 287 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 29/21 Pszi pont: 51/31 EFejl: 21
Eddig összesen 507 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 464 TP-t kaptál. Jelenleg 126 866 TP-d van. A következő szinthez még 53 134 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar kósza, epokitféreg, mocsári ácsorgó. A 63. fordulódban 906 arany került a bankszámládra. 1069 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/28 szúrófegyverek: 1/0 vágófegyverek: 6/31
ütőfegyverek: 22/93 (+14%) lőfegyverek: 1/0 dobófegyverek: 1/56

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); dárda (#10) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
106,4 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 61 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/18 (+24%) 2. nyomkövetés: 10/42 (+44%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 1/0 5. csapdakészítés: 10/11 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/28
7. gyógyítás: 29/7 (+62%) 8. titkosírás: 1/69 9. felderítés: 1/88
10. szörnyidomítás: 1/25 11. teológia: 2/56 12. taumaturgia: 9/50 (+9%)
13. szerencsejáték: 1/0 14. versengés: 1/0 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 1/0 17. szörnyismeret: 8/65 18. pszi: 10/25 (+9%)
19. zárnyitás: 7/85 20. vadászat: 3/25 21. bányászat: 4/95
22. testépítés: 2/4 (+51%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
udvarolsz a 8. fajúaknak
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
vadász tatu (#10) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
manifesztátor (#124), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), vízionár (#66), kobudera (#8)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen.
2.) Hozz egy grifftojást.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 659 TU szükséges.)
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 73.74 kg Megterheltség: 118%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 73 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 álompor (#396) 1 aranyló ugarhéj (#100) 1 tankány karom (#237)
2 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

99 100 101 102 103 104 105 106 107
3
4
5
6
7
(101,5) goldugarok (#65), tormikus egér (#218)
(102,5) Fairlight oltár, 40. jellempróba, uzbányok (#102)
(103,5) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 27. jellempróba, ryuku légiósok (#361)
(104,6) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Tharr oltár, 46. jellempróba, uzbányok (#102)
(105,4) oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ryuku légiósok (#361), tetemember (#123)
(105,5) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), vadász varkaudar (#108)
(105,6) ryuku gárdisták (#360), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 49. jellempróba, karmos tankány (#137)
(106,4) ryuku légiósok (#361), Dornodon oltár

Üzenet küldése a karakternek