Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. szept. 3. 12h:03' EZ A 117. JÁTÉKHETED, 74. FORDULÓD 118. játékheted kezdete: szept. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3468 SZÁMLA : XXXX |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ork bérgyilász testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az ork bérgyilász jobb oldalát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvágod az ork bérgyilász jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az ork bérgyilász gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyöngymangó, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: ff 28 6 2084 | felt. fegyverváltás: 28 6 2084 |
* 4. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: ek 429 0 0 | t. energia kisütése: 429 |
p 72 | használod a 72. pszi képességet |
vi 5 3 30 | viselkedésed: 5 3 30 |
ve 708 1 | megveszed a 708. tárgyat 1 |
ve 664 1 | megveszed a 664. tárgyat 1 |
ve 704 1 | megveszed a 704. tárgyat 1 |
ve 705 1 | megveszed a 705. tárgyat 1 |
ve 706 1 | megveszed a 706. tárgyat 1 |
t 172 175 352 | támadod a 172. szörnyet a 175. szörnyet a 352. szörnyet |
be 697 | bemész a 697. épületbe |
pbe 1000 | beraksz a bankba 1000 aranyat |
bb 350 522 1615 |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az útonálló testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az útonálló bal lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontszablyával alaposan megvágod az útonálló testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [74,-58] Folytatod sétádat a házak közt. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Utad során felfedezel egy főutcát. Észreveszel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sárkánytanyát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy útonálló. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az útonálló fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontszablyával egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló bal karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
vtn 285 | varázslat tanulás: a 285. varázslatot |
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az útonálló testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az útonálló testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló bal vállát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [72,-59] Folytatod sétádat a házak közt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy orgyilkos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az orgyilkos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod az orgyilkos fejét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod az orgyilkos fejét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ököllel épp hogy eltalálod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvágod az orgyilkos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [71,-59] A síkságot ritka erdő váltja fel. Ez Hrók erdejének a széle. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Felismered a közeledőt. Csak egy gorombilla. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gorombilla testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A gorombilla szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szintszívó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször eltalálod a szintszívó fejét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigmetszed a szintszívó nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pókvadász testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször eltalálod a pókvadász testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontszablyával alaposan megvágod a pókvadász fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Nyelvével a pókvadász eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A pókvadász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 94 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a fabontó szójer testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fabontó szójer farkát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod a fabontó szójer barna testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A fabontó szójer megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A fabontó szójer még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 fabontót. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [69,-58] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő kőevő nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kőevő testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd a kőevő testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontszablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a kőevő karszerű nyúlványát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A kőevő lendületes ütése célt téveszt. A kőevő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír bal vállát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal párszor kilyukasztod az autentikus vámpír bal lábát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 927 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szintszívó ködös testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször eltalálod a szintszívó jobb karját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed a szintszívó bal vállát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
im 0 1 | imádkozol |
m 5 4 2 | mozogsz délnyugatra, délre, keletre |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvagdosod az élőholt mirg farkát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az élőholt mirg csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg jobb oldalát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [68,-56] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rambó bogár. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel kegyetlenül megütöd a rambó bogár jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontszablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a rambó bogár testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A rambó bogár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a csontlepke bal vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a csontváz fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontszablyával kilukasztod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Csontszablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [69,-56] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Találsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő gyilkos sallank mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gyilkos sallank testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos sallank jobb hátsó lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod a gyilkos sallank jobb vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a proteinfecske jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a proteinfecske bal szárnyát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontszablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a proteinfecske jobb lábát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A proteinfecske karmai majdnem eltalálnak! Ököllel többször eltalálod a proteinfecske testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontszablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a proteinfecske bal szárnyát. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. Karmával néhányszor a proteinfecske megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A proteinfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
szk 15 | keresed a 15. szörnyet |
id 101 100 | idomítod a 101. szörnyet 29 pontért |
ext | visszadátumozás kérelem |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: ff 6 28 2084 | felt. fegyverváltás: 6 28 2084 |
PSZI FEJLESZTÉS (73. PSZI KÉPESSÉG) Ez a pszi képesség semmi másra nem szolgál, mint a pszi szakértelmed fejlesztésére. Alapvető mentális gyakorlatok végrehajtásával, meditációval, a belső energiák kontrolljának gyakorlásával sokkal hatékonyabban fejleszthető a pszi, mint hébe-hóba egy-egy speciális célú pszi képesség elsütésével. A P 73 parancs kiadása 10 TVP-be és 20 pszi pontba kerül, de pszi szakértelmed annyit fejlődik tőle, mintha 35-45 pszi pontnyi egyéb képességet használtál volna. A pszi fejlesztés különösen hatékony lehet, ha előtte a Szürkeállomány Aktivizálását használtad. |
RITUALISTA AMULETT (708. TÁRGY) Egy kövekből és apró csontokból font nyaklánc, minden bizonnyal a troll ritualista szegényes varázstudásának forrása! Ha felveszed, magad is tapasztalhatod mágikus erejét - viselésekor +1 szerencsét kapsz! |
ELF CSONT (664. TÁRGY) Nicsak, egy pórul járt elf lábszárcsontja! Még majdnem épségben van, de a mohó szörny a pórul járt elfet valószínűleg majdnem egyben nyelte le... |
TROLL CSONT (704. TÁRGY) Na, ez úgy tűnik, egy troll bordacsontja - ha anatómiai ismereted helyesek. Úgy tűnik, ezúttal cserbenhagyta a regenerációs képessége. |
KOBUDERA CSONT (705. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy humanoid lény koponyájának az állkapocs csontja - ahogy jobban megvizsgálod, megállapítod, hogy valószínűleg egy kobuderáé lehetett. A csont sérült állapotából arra is következtetsz, hogy az illető nem természetes halállal halt meg. |
GNÓM CSONT (706. TÁRGY) Ez az apró, girgbegurba alkarcsont csakis egy gnómtól származhat! Szegény fickó, ez sem fog már semmit se feltalálni. |
IDŐCSERE (285. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ezzel a meglepően egyszerűen megidézhető varázslattal még egy mágustanonc is képes mikronnyit manipulálni az idő folyamát. A varázslatot, ha egyszer megtanultad, többé ki sem vagy képes kapcsolni: attól kezdve minden fordulód elején automatikusan elmondod, 5 varázspont árán, és cserébe kapsz 10 TVP-t. |
VÉRBELI BORZONGÁS (46. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ezt a varázslatot ellenfeledre bocsátva, legbelső félelmeit kelted életre és játszod ki ellene. Ha nem dobja meg mentődobását mentális támadás ellen (vagy ha nincs rajta pszi-acéltorony), akkor a rettegése miatt öttel lecsökken a védelme. A védelem csökkenés a papi hatalmad növekedésével nő egészen -20 védelemig. Elmondása 10 VP-be kerül, anyagi komponense egy varányszem. |
BANKI ÁTUTALÁSOK A növekvő elvárás miatt a Fairlight bankrendszer úgy döntött, hogy mostantól elfogad banki átutalásokat is, a következő feltételek mellett: 1. Az átutalás mindig készpénzben történik, tehát egyszerűen a PBE <arany> <kalandozó> paranccsal a nálad levő aranyból a saját bankszámlád helyett rakhatsz be egy másik kalandozó számlájára is. 2. Az átutalást azonnal teljesítik, költséget nem számítanak fel, de az átutalt összeg min. 20 arany kell, hogy legyen. Ha ennél kisebb számot adsz meg, akkor is 20 aranyat fogsz átutalni! 3. Ha az illetőnek van pénz a számláján, akkor az aktuális kamatokat kiszámolják, hozzáadják a betétjéhez, úgy tekintik, mintha a legutóbbi fordulójában rakta volna be a pénzt, és hozzáadják az átutalt összeget. Mivel a maximális kamat eléréséhez a pénzednek min. 7 nap/eltelt forduló ideje a számládon kell lennie, ha ennél sűrűbben léptél, és nem akarod a kamatból veszíteni, kérd meg üzleti partneredet, hogy ne utalja át a pénzt, amíg nem szólsz. 4. A Fairlight bank a csatorna keleti oldaláról a nyugati irányba átutalást nem teljesít. Pénzt persze olyannak is lehet átutalni, akinek tartozása van, így az acélkolosszustól rettegő kalandozót kisegíthetik bajtársai. |
BANKREFORM A sorozatos banki visszaélésekkel kapcsolatban nemrégiben vizsgálatot indítottak a Fairlight bankház vezetősége ellen. Fedezet nélküli hitelek, irreálisan magas kamatokkal elfogadott betétek és kockázatos befektetések a csőd szélére vitték Ghalla legnagyobb pénzintézetét. A kivizsgálás gyors volt és célratörő, a bankház öt vezetőjét az asztrális térbe, egy antimágikus béklyóba kötözve száműzték, hogy ott lebegjenek az idők végezetéig. Az új vezető egy, a mágiában kevésbé, de a pénzügyekben annál játatosabb személy, Ehmit Zaks lett. Az új bankvezér nem habozott egy sor bankreformot bevezetni. Eltörölték a kalandozóknak adható hitelt. Zaks állítása szerint míg a yaurri polgároknak adott hitelek fedezettel rendelkeztek, és könnyen behajthatóak voltak, addig a kalandozók esetén az egyetlen megoldás egy acélkolosszus kiküldése volt, amely vagy megtalálta az adóst, vagy nem. Sokszor gazdagnak álcázott rabszolgák vették fel a hitelt, amelyeknek gazdájuk már a bank mögötti sikátorban elvágta a torkát. A második problémát Zaks szerint az irreálisan magas betéti kamatok jelentik. A háromhetente 5%-os kamatok vitték csőd szélére a bankot. A kisbetétesek támogatása egy dolog, de a dúsgazdag kalandozók ahelyett, hogy pénzüket befektették volna varázstárgyakba és a gazdaság felvirágoztatására költötték volna, a bankban tartották. A kamatreform eredményeképp az 1000 arany vagy kisebb betétekre heti 1.5% lesz a kamat - így a yaurri kisbefektetők továbbra is megkapják a királyság támogatását -, az 1001 és 5000 arany közötti betétekre 1%, az 5000 arany feletti betétekre 0.5% lesz a kamat fordulónként. A kamatváltozás napján mindenkinek a számláján jóváírtuk a kamatokat az előző kamatozási rendszer szerint. Továbbra is igaz, hogy legalább Nx5 napnak kell eltelnie ahhoz, hogy N fordulóra megkapd a kamatot amikor a pénzedhez nyúlsz, ill. internetes aukción fizetsz vagy pénzt kapsz. Ha kevesebb nap telt el, akkor a kamatot csak az Eltelt napok száma / 5 arányban kapod meg. Hogy a bank iránti bizalom ne rendüljön meg az eddigi hűséges ügyfelekben, a továbbiakban széfet fognak biztosítani a komoly ügyfelek számára. Ez azt jelenti, hogy akinek 1000-nél több arany van a számláján, az igénybe veheti ezt az ingyenes szolgáltatást. Maximum 12 különféle tárgyat (de egyféle tárgyból szinte bármennyit) tarthat a kalandozó a széfben. Az 5000-nél nagyobb betéttel rendelkezők számára pedig biztosítják, hogy egy extradimenzionális kapun keresztül Ghalla bármely pontjáról el tudják érni a széfet, ne is kelljen a bankba elfáradniuk. Végezetül, Ehmit Zaks kíméletlenül felelősségre vonja a lottóbotránnyal kapcsolatos döntéseket hozó vezetőket. A nyilvánvalóan korrupciónak köszönhetően létrejött szerződés a Fairlight bank és az Arany Magisztrátus között nem tehető semmissé, mert hatalmas kártérítési összeget kellene fizetniük, de a Fairlight bankház átvállalja a lottók költségét, azokat nem a kalandozóknak kell fizetniük bankszámlájukról, hanem a Fairlight bankház teszi meg helyettük. Ezzel az Arany Magisztrátust nem éri kár, és a kalandozók sem fogják úgy érezni, hogy pénzt vettek ki a zsebükből - sőt, még nyerhetnek is az ügyön. A széf használatához a Berakás Bankba: BB <tárgy> <mennyiség> vagy a BB <tárgy> <tárgy> <tárgy> parancsot kell használnod. Ha 3 tárgyat sorolsz fel, akkor mindhárom tárgyból az összeset berakod. A kivételhez a Kivétel Bankból: KB <tárgy> <mennyiség> ill. a KB <tárgy> <tárgy> <tárgy> parancsot kell megadnod. Egyik parancs sem kerül TVP-be. Fontos: nem javasoljuk, hogy tartókat helyezz el a bankban, mert a bennük levő anyagok el fognak veszni. Talán mondani sem kell, hogy szopókövet és hasonló átkozott tárgyakat nem tudsz a széfben elhelyezni. |
Erő: | 12 (17) | Szint: | 16 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 26 (28) | Támadás: | 22 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 14 (18) | Védekezés: | 21 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 216/206 | Jellem: | gonosz (77) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 14 (21) | Varázspont: | 256/196 | Pénz: | 150 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 25/8 | Pszi pont: | 60/25 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 12/9 (+57%) | vágófegyverek: | 22/39 (+6%) | ütőfegyverek: | 2/98 |
dobófegyverek: | 18/26 (+48%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << ököl (#28) << vaskard (#2084) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); bumeráng (#249) max. 1 db (3 -5.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (6 -8.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (9 .); ubuk dobónyíl (#138) (10 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
69,61 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 93 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 169 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 48/31 (+26%) | 2. nyomkövetés: | 20/65 (+30%) | 3. lopás: | 1/32 |
4. mászás: | 1/28 | 5. csapdakészítés: | 8/21 (+11%) | 6. csapdaészlelés: | 1/58 |
7. gyógyítás: | 14/70 | 8. titkosírás: | 1/97 | 9. felderítés: | 2/3 |
10. szörnyidomítás: | 3/34 (+26%) | 11. teológia: | 4/25 (+4%) | 12. taumaturgia: | 9/9 (+6%) |
13. zene: | 1/0 | 14. szörnyismeret: | 7/31 (+27%) | 15. pszi: | 8/3 (+17%) |
16. zárnyitás: | 8/74 | 17. vadászat: | 2/37 | 18. bányászat: | 15/9 (+2%) |
19. csapatmunka: | 2/4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt (életszívás (#10)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 100 darabot, csak egyszer), kavadu iszákot (#25) (max. 1 darabot, csak egyszer), halálvirágot (#2371) (max. 3 darabot ) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
zombi (#49), csontváz (#48), csontlepke (#746), élőholt mirg (#135), manaelementál (#290), Jerome (#956) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), manifesztátor (#124) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
ismeretlen (#9089), fémbontó szójer (#150), nektoraf (#355), Sheran hívők (#995), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | Palasti (#6116) | lángcsóva (#31) | >> | drónkeselyű (#208) | |
lángcsóva (#31) | >> | vízionár (#66) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tüskepajzs (#30) | >> | Palasti (#6116) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (idomítás alatt) státusz: nagyon éhezik |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 80-as gonoszságot]. |
2.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot! |
3.) Készülsz már a varázskomponensek gyűjtésére? Igen? Akkor áldozz 21 csepp spirituszt! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 22, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 170, 175. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Kész: 5. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 285 (limit: 1150), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 19440. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 3 harcos, 3 királynő, 5 élőholt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 43 TU. szükséges még: 7 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 115 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
$1 | orgyilkos tőr ($225) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
2 | * | csontszablya (#64) | 1 | kőkés (#6) | 1 | * | vaskard (#2084) | |
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | kőkalapács (#13) | |||||
Lövedékek | ||||||||
54 | ubuk tüske (#131) | 1 | vortexvessző (#2331) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
2 | bumeráng (#249) | 1 | esszenciakristály (#350) | 5 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
Páncélok | ||||||||
1 | * | bronzpáncél (#90) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | harci maszk (#1739) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | rejtőköpeny (#277) | |||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | boszorkánykendő (#1697) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Övek | ||||||||
1 | * | bíbor erőöv (#291) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | ||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | denevér szimbólum (#140) | 1 | + | nap szimbólum (#141) | 1 | ritualista amulett (#708) | |
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
$1 | * | Eldaran karkötője ($373) | $1 | * | umbatari karkötő ($278) | |||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | regeneráló gyűrű (#254) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
4 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 40 csepp tinta (#101), fér még: 0] | ||||||
6 | éjurna (#2368) | [bennük 8 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 52] | ||||||
1 | Fekete Kehely (#283) | [üres, kapacitás: 5] | ||||||
1 | fűszertartó (#210) | [benne 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 2] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
6 | sullár hólyag (#168) | [bennük 36 csepp spiritusz (#170), fér még: 84] | ||||||
5 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
4 | + | vizestömlő (#3) | [bennük 77 korty víz (#27), fér még: 3] | |||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | bőrkantár (#1125) | 6 | ¤ | deus ex machina (#1) | ||
1 | éjkő (#2369) | 2 | fülemüle síp (#1576) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | |||
3 | gernim balzsam (#1894) | 2 | gyógykenőcs (#313) | 4 | halálkristály (#2372) | |||
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 1 | keg gomba (#1615) | 1 | Korrum pálcája (#1545) | ||
1 | kötél (#92) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 3 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | 1 | tudás gyöngye (#522) | |||
1 | varázskő (#305) | 4 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
7 | álompor (#396) | 1 | aurach bőr (#658) | 1 | berzerker tüske (#713) | |||
3 | csillezsályalevél (#1253) | 24 | + | csuklyavirág (#133) | 1 | darázsfarok (#654) | ||
7 | + | dözmöng szív (#122) | 1 | elf csont (#664) | 5 | ezüstdarab (#326) | ||
$3 | fabontó ($106) | $1 | fekete gyöngy ($99) | 2 | fémrúd (#104) | |||
1 | gnóm csont (#706) | 6 | gyöngymangó (#135) | 2 | halálvirág (#2371) | |||
2 | kaktusztüske (#114) | 2 | kavadu lebeny (#24) | 1 | + | kazmár gyökér (#205) | ||
1 | kobudera csont (#705) | 1 | lajhár csont (#236) | $1 | lapockacsont ($33) | |||
1 | liumbe hajtás (#655) | 153 | madártoll (#112) | 4 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | moa smaragd (#377) | 1 | mutáns csont (#331) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
16 | pirkit (#153) | 1 | purifikátor háj (#269) | 35 | quwarg tojás (#360) | |||
$6 | sallank karom ($128) | 7 | smirglilevél (#29) | 7 | sünmedve tüske (#14) | |||
2 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szulfin (#676) | 44 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | téfea-agy (#172) | 1 | Tiume batyuja (#660) | 1 | trikornis szarv (#198) | |||
1 | troll csont (#704) | 2 | vadász tatu bőr (#15) | 3 | varányszem (#30) | |||
3 | vasérc (#152) | 2 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 63.13 kg | Megterheltség: 92% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 65 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1199 | arany (#50) | 1 | csuklyavirág (#133) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 7 | bomló esszencia (#2367) | 1 | csontszablya (#64) | |||
1 | elf csont (#664) | 3 | fabontó (#106) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | gnóm csont (#706) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | kobudera csont (#705) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 7 | madártoll (#112) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | ork csodaszer (#1228) | 1 | ritualista amulett (#708) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
6 | sallank karom (#128) | 3 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | troll csont (#704) | |||
3 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | zárnyitó készlet (#39) |
67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | |
-60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-55 | |
|
|
|
|
|
|
|
|