73. forduló, 75. forduló, Sudár Virág összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. dec. 17. 15h:13'
EZ A 82. JÁTÉKHETED, 74. FORDULÓD
83. játékheted kezdete: dec. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2533
SZÁMLA : XXXX

SUDÁR VIRÁG KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [107,100] koordinátán.
Boldfellow, a lovag átadott neked a 1. napon 11 TU-t.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+17 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+1 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+44 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A plusz TU-kat 25 TVP-re váltod.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy garokk nyomára bukkanj. Sajnos sikertelenül. [8 pontot használtál fel, van még 260.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy láth. észlelése varázs hatalmát. IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

h 1271 312 használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy borkonyó bibét Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 255.]

h 201 használod a 201. tárgyat
A gyíkfüvet a talpadra kened. Beturbózva érzed magad! [4 pontot használtál fel, van még 251.]

kb 23 50 kiveszel a bankból a 23. tárgyat (50 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 50 mérgezett tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

id 7168 40 idomítod a 7168. szörnyet 40 pontért
Hozzálátsz a hegyi szamár neveléséhez. Nehéz egy ilyen szörnyet betörni, még nehezebb bizonyos dolgokra megtanítani, de azért érzed, hogy a dolog menni fog. Végre, nem hiába dolgoztál! A lény idomítása sikeresen véget ért. A szörnyed teherbírása lehetővé teszi, hogy ezentúl 30 kg-al több terhet bírj magaddal vinni. 93 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 211.]

hu 57 84 126 hulladék: 57 84 126
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bőrsisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz díszes rézpajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzpengét. [0 pontot használtál fel, van még 211.]

hu 123 237 hulladék: 123 237
Hulladék, ezért nem gyűjtesz göcsörtös bunkót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz tankány karmot. [0 pontot használtál fel, van még 211.]

v 96 97 107 elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[97,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fény szentélyét. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) "
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Van itt egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Eladsz 1 bőrsisakot 5 aranyért, 1 bronzpengét 12 aranyért, 1 díszes rézpajzsot 15 aranyért, 2 fülemüle agyart 10 aranyért, 1 göcsörtös bunkót 8 aranyért, 1 magszim belet 5 aranyért, 1 tankány karmot 10 aranyért, 4 varkaudar csontot 16 aranyért.
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " High Density sivatag. VIGYľZAT, a homok kincseket rejt!!! "
[-50 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 201.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[96,106] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy útonálló. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod az útonálló fejét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 104 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Van itt egy fegyvermester háza (574. épület.) és egy fekete mágustorony (599. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 191.]

be 574 bemész az 574. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Tétován érdeklődsz afelől, hogy mi is zajlik itt. A magas termetű, nagyszakállú ember fegyvermester mosolyogva kezd magyarázni. Megtudod, hogy a gyakorlónak kettős célja van: egyrészt az abszolút kezdők okítása, másrészt a mesterfokú harcosok képességeinek finomítása. Attól függően, hogy melyik szolgáltatást akarod igénybe venni, fog a fegyvermester az elülső nagy terembe vagy a hátsó, jól berendezett vívóterembe kísérni. Megtudod, hogy a tanulás ára attól függ, hogy mennyire vagy jó az adott fegyverrel. Ökölvívást is tanulhatsz, rendelkezésre áll néhány kiváló ökölharcos mester. [Amennyiben egy fegyver szakértelmed 1 és 5 között van, akkor azt itt fejlesztheted. 2. szintre 10 aranyért, 3. szintre 20 aranyért, stb., egészen 6. szintig, ahová a fejlesztés 50 arany. Egy látogatás alkalmával csak egy szintet fejleszthetsz. 6. szinttől kezdve már nem tudnak így tanítani, a következő szinthez szükséges tudást csak gyakorlással/harcban szerezheted meg.
A hátsó szobát akkor használhatod, ha egy szakértelmed 19 vagy annál nagyobb, és már megkaptad azt az üzenetet, hogy "Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy fegyver szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél". Ilyenkor a fegyvermester megtanítja azokat az apró trükköket, amelyeket magadtól már nem tudsz kitalálni ilyen magas szinten, és ezzel a fegyver szakértelmed eggyel megnő, és folytathatod a fejlesztést. A hátsó szobában egy lecke ötször annyi aranyba kerül, ahányadik szintre fejlesztesz - tehát a 20. szintet 100 aranyért kapod meg.
Amikor a BE <épület> paranccsal belépsz, akkor 2. paraméterként meg kell adnod, hogy melyik szakértelmet akarod fejleszteni. 1: ökölvívás, 2: szúrófegyver, 3: vágófegyver, 4: ütőfegyver, 5: lőfegyver, 6: dobófegyver. A sikeres BE parancs ebben az esetben 50 TVP-be kerül (mivel itt hosszas tanítás is folyik) nem pedig 5 pontba, mint egyébként.] Köszönsz és távozol. [5 pontot használtál fel, van még 186.]

be 574 4 bemész az 574. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 100 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 136.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[95,107] Továbbmész a város utcáján.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Eszel valamit. (-1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy jósda (577. épület.).
(láthatatlan észlelése:) Egyszercsak megpillantod egy kopasz, zöld szemű árnymanó férfi táborát. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Dornodon nagyhatalmú főpapja. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy ónix masszavadítót, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar iszákos trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kincsekben dúskáló, vigyorgó Árnymanó. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Egy mutáns pók a hátasa. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Mentális auráját felismered, jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
[10 pontot használtál fel, van még 126.]

be 497 4 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy vark. nekromanta

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta bal oldalát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a vark. nekromanta testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 27 életpontot sebeztél. Aritma ostorával épp hogy eltalálod a vark. nekromanta jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Nem sikerült a vark. nekromanta ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1141 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar behemót

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót bal oldalát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 31 életpontot sebeztél. Aritma ostorával épp hogy eltalálod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 52 életpontot vesztettél. A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1489 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar jobb karját. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy vadász varkaudar

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja a vadász varkaudar bal karját. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadász varkaudar jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 453 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 300 aranyat. [45 pontot használtál fel, van még 81.]

m 6 4 3 mozogsz nyugatra, délre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[107,100] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely keletről folyik nyugatra. Feltöltöd a vizestömlőt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [107,101] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Felfedeztél egy törpe bányát. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket keresel, amelyeket a sebre rögzítesz. Így már gyorsan fel fog épülni. Hálásan néz rád a kis maki. (+2 jóság.)
Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy pattanóböde. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja a pattanóböde testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Csontodig hatol a hideg. (24 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a pattanóböde tüskés bőrét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 28 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megpöccinted a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A pattanóböde beleharap a kezedbe. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A pattanóböde összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 936 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +94 életerő.) Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [108,102] Egyre többet mászva veszed észre, hogy már hatalmas hegyek között vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vadtroll került az utadba. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a vadtroll testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-4 életpont). A vadtroll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 221 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. [40 pontot használtál fel, van még 41.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[109,103] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy hóhérbimbót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [110,104] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy sullár. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a sullár hatalmas testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a sullár testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 58 életpontot sebeztél. Aritma ostorával gyengén megütöd a sullár testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a sullár patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sullár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 496 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [110,105] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). [30 pontot használtál fel, van még 11.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[109,106] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység.

Találsz egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt varkaudar fellegvárat. (ld. enc.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). [10 pontot használtál fel, van még 1.]

h 147 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -2.]

szk 91 keresed a 91. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy alpesi tehenet. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

ef 21 503 energia fejlesztése 21
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

kb 2 10 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 2 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 8, 18.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. 2 kaját nyel le a szőrös azuka. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 215 pontot. A következő körben tehát 213 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PATTANÓBÖDE (145. SZÖRNY)
A pattanóböde óriási, zöld hólyagra emlékeztet, felületén vékony, leginkább a xantusz-kaktuszéra emlékeztető tüskékkel. Ha a dombvidéken megpillantasz egyet, általában egy nagy kaktusznak nézed - amíg ki nem tátja pofáját, és nem leheli rád elképesztően hideg, fagyos köpetét. A pattanóböde vékony, de rugalmas hártyáját legkényelmesebben szúrófegyverrel lehet kipukkasztani.

VADTROLL (70. SZÖRNY)
A vadtroll cseppet sem hasonlít az izomkolosszus, szende, intelligens (??) troll kalandozókra. Az ő bőre ragyás, zöld, hajlott háttal jár, hosszú fogai és még hosszabb karmai vannak. Bár kinézetre elég nyápic, jóval több erő lakozik benne, mint az "elsatnyult szelíd trollokban". A kapott sebzéseket fenomenális iramban regenerálja vissza, ezért nem könnyű elbánni vele. Állítólag a tűz a legjobb módja az elpusztításuknak.

VARKAUDAR FELLEGVÁR (1821. ÉPÍTMÉNY)
Ha eddig netán az volt a véleményed a varkaudarokról, hogy szervezetlen, barbár vadállatok, akkor most, ezt az építményt megpillantva biztosan változtatni fogsz az előítéleteden. A fellegvár oldalfalát lecsupaszított kérgű szálfákból ácsolták, és még valamilyen síkos anyaggal is bekenték kívülről, hogy ne lehessen rajta egykönnyen megkapaszkodni. Az egymáshoz kapcsolt oszlopok tetejét kihegyezték, köztük pedig keskeny, függőleges lőréseket alakítottak ki az íjászok számára. A sarkokon őrtornyok magasodnak föléd, és az itt posztoló őrszemek épségét bunthar bőrrel borított mellvéd garantálja. Már az is furcsa, hogyan tudtak a vadak ilyen mesteri építményt ellenséges terepen ripsz-ropsz felhúzni, de az meg már szinte csodaszámba megy, amit az erődítmény közepén látsz: egy szabályos, kőből épült vártorony áll ott, bástyával, gyilokjáróval és zsindelytetővel! Ha eddig kétségeid is voltak, a torony láttán már biztosra veszed, hogy kalandozók, de legalábbis néhány, a Királyság bukásán fáradozó, áruló mérnök is besegített a varkaudaroknak. Ha pedig így van, az még egy ok, hogy megbüntesd az odabenn kuksolókat! Ha tényleg ez a feltett szándékod, akkor 10-es agresszióval add ki a BE 1821 parancsot, más módon nem juthatsz be a fellegvárba.

KARAKTERLAP

Sudár Virág, egy barna, hosszú hajú, kék szemű ember nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia eljövendő papja vagy. Papi hited: 80. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 74. fordulód.

Erő: 11 (16) Szint: 16 Merészség: 10/5 Magasság: 156 cm
IQ: 22 Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 15 (18) Védekezés: 26 Menekülés: 40 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 14 Életpont: 244/164 Jellem: jó (167) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (22) Varázspont: 320/121 Pénz: 11486 arany Kép. pont: 14
Tudatpont: 32/32 Pszi pont: 6/4 EFejl: 30
Eddig összesen 426 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5082 TP-t kaptál. Jelenleg 150142 TP-d van. A következő szinthez még 29858 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar íjász, Vérmes Amazon, Mély Grum. A 72. fordulódban 25201 arany került a bankszámládra. 25453 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 20/13 (+13%) lőfegyverek: 18/92 (+24%)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/79 2. nyomkövetés: 14/6 (+12%) 3. mászás: 1/45
4. csapdakészítés: 6/85 (+9%) 5. csapdaészlelés: 1/64 (-600%) 6. gyógyítás: 1/90
7. titkosírás: 1/80 8. felderítés: 7/31 9. szörnyidomítás: 1/59 (+40%)
10. teológia: 4/11 11. taumaturgia: 11/6 (+6%) 12. szerencsejáték: 1/2
13. szörnyismeret: 5/66 (+18%) 14. pszi: 1/74 15. vadászat: 1/64

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
segítesz max. 30 TVP-ért
elfogod sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) láth. észlelése (#78)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> Vérmes Amazon (#7123)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> Vérmes Amazon (#7123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szőrös azuka (#903) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
álomidézés (100)
gyógyító totem (116)
aranysárk. pikkely (153)
kaszt.kiteljesedés (166)
famulus (185)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
aranyburok (212)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
belső tűz (310)
isteni kacaj (322)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 29 TU. szükséges még: 21 TU.
tudatforrás (505) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
Az új képesség készen van, de még 1 nap szükséges, hogy használhassátok.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1466.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bőrsisak (#57) 1 bronzpenge (#126) 1 díszes rézpajzs (#84)
2 fülemüle agyar (#267) 1 göcsörtös bunkó (#123) 2 gyíkfű (#201)
1 gyógykenőcs (#313) 5 isteni könnycsepp (#260) 1 magszim bél (#103)
1 tankány karom (#237) 3 varkaudar csont (#1113)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
281 arany (#50) 1 borkonyó bibe (#312) 2 kaja (#2)
5 kaktusztüske (#114) 28 mérgezett tüske (#23) 1 sullár hólyag (#168)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(107,100) patak, régészeti lelőhely (#1208)
(107,101) törpe bánya (#435), 25. jellempróba, pattanóböde (#145)
(108,102) vadtrollok (#70), törpe bánya (#435)
(109,103) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), világítótorony (#156)
(109,106) vaskohó (#155), varkaudar fellegvár (#1821), oltár
(110,104) 31. jellempróba, oltár, sullárok (#101)
(110,105) oltár

Üzenet küldése a karakternek