72. forduló, 74. forduló, Thord összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. márc. 4. 23h:01'
EZ A 323. JÁTÉKHETED, 73. FORDULÓD
324. játékheted kezdete: márc. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5187
SZÁMLA : XXXX

THORD KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [74,81] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+133 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+28 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+6 pszi pont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+1 kaja.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy sóhajtó dorony nyomára vezet. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [8 pontot használtál fel, van még 260.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz energiával. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 255.]

h 234 200 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Érzed, hogy fejlődtél valamit, de ez szinte észrevehetetlen: A hangok néha még mindig hamisak. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+1 varázspont.) [200 pontot használtál fel, van még 55.]

h 979 használod a 979. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykövet. 100 tevékenységpontot kaptál! [0 pontot használtál fel, van még 155.]

h 979 használod a 979. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykövet. 100 tevékenységpontot kaptál! [0 pontot használtál fel, van még 255.]

kno 11 1 képesség-növelés 11
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zene.)
[0 pontot használtál fel, van még 255.]

ff 8 127 182 felt. fegyverváltás: 8 127 182
Felt. fegyverváltás: << szöges bunkó << mandibulakasza << vashegyű lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

ffk 200 180 140 felt.fv.kozkázata: 200 180 140
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 200 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 180 % lesz. Ok, a 3. fegyverre a kockázat 140 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

ero 1 minieseményben max. szörnyerősség 1
Rendben, a miniesemény során jövő szörnyekre legfeljebb 1 százalékos erősítés lesz érvényben, ha DVK-val vagy más módon nem lenne nagyobb erősítés. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

m 6 mozogsz nyugatra
[73,81] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy termikfészket. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku gárdista. {támadása: 22.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku gárdista bal lábát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 887 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 247.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
Belépsz a termikfészekbe. Odabent félhomály uralkodik. Ahogy hozzászoksz az áporodott levegőhöz, körülnézel. Félhomály és bűz tompítja az érzékeidet, mégis időben észleled, amikor egy spórafertőzött köpködő bruhatag támad rád.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a köpködő bruhatag fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a köpködő bruhatag testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a köpködő bruhatag fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a köpködő bruhatag néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bruhatagnyelvet. 1 351 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

A földön tárgyat pillantasz meg. Gyorsan felmarkolsz 1 remák szivet. A félhomályban igen csak meresztened kell a szemed, hogy láss valamit. Nem is a látásod, mint inkább a hatodik érzéked figyelmeztet a veszélyre, amikor egy termikké alakuló karmos tankány támad rád.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a karmos tankány bal első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a karmos tankány jobb első lábát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a karmos tankány testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 1 345 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Na végre, némi haszna is van annak, hogy vállalod a veszélyt. Kincset pillantasz meg a földön, a zsákodba tömsz 1 ezüsttollú nyilat. A csend szinte tapintható, így megugrasz picit, amikor hirtelen zajt hallasz. Megpördülsz, egy spóráktól fertőzött pattanóböde néz veled farkasszemet. Te támadsz először! {támadása: 19.}

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a pattanóböde testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 1 515 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Ni csak, van itt valami érdekes! Elrakod, majd később alaposabban megnézed! Találtál 2 karbin plazmát. Meg kell purgálni ezt a rémes helyet! - töprengesz, miközben óvatosan körülnézel. Elővigyázatosságod nem is hiábavaló, hiszen az egyik gubóból egy óriáspók emelkedik ki, és támad rád.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd az óriáspók egyik lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriáspók testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az óriáspók csupasz testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az óriáspók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az óriáspók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 192 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Valami csillog a földön. Nyilván a bebábozódó szörny hagyta el, 1 manakristályt találtál. (ld. enc.) A teljesen bebábozódott lényeket, amikből még nem kelt ki termik, könnyedén el tudod pusztítani, hiszen magatehetetlenek. Az előtted mozduló alakot azonban csak félig borítja a termiknyálka, így ki tudod venni, hogy ez egy autentikus vámpír!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az autentikus vámpír testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az autentikus vámpír bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 685 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Hohó, van itt egy manaszilánk is! Bár mintha láttál volna még a fészekben további bábokat, teljesen kimerültél, nem tudsz tovább harcolni, visszavonulsz. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [20 pontot használtál fel, van még 227.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
Nagy levegőt véve lépsz be a termikfészekbe. Benn bűzös, áporodott a levegő, ahogy vártad. Elővigyázatosan körbenézel. A félhomályban igen csak meresztened kell a szemed, hogy láss valamit. Nem is a látásod, mint inkább a hatodik érzéked figyelmeztet a veszélyre, amikor egy termikké alakuló köpködő bruhatag támad rád.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a köpködő bruhatag testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (9 életpontot vesztettél.) Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a köpködő bruhatag testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a köpködő bruhatag testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A köpködő bruhatag jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bruhatagnyelvet. 1 351 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Na, mégse jöttél potyára erre a rémes helyre. Valami kincsre bukkansz, el is rakod gyorsan, 7 angyalok gyűrűjét találtál. (ld. enc.) A sarokban valami mozdul, és rád támad. Hiszen ez egy termiknyálkás köpködő bruhatag!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a köpködő bruhatag testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a köpködő bruhatag testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a köpködő bruhatag zöld, nyálkás bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A köpködő bruhatag jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bruhatagnyelvet. 1 351 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Ni csak, van itt valami érdekes! Elrakod, majd később alaposabban megnézed! Találtál 2 fenőkövet. A csend szinte tapintható, így megugrasz picit, amikor hirtelen zajt hallasz. Megpördülsz, egy spóráktól fertőzött nukleáris cickány néz veled farkasszemet. Te támadsz először! {max. életpontja: 94-103.}

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nukleáris cickány rothadó testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a nukleáris cickány testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a nukleáris cickány farkát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a nukleáris cickány nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A nukleáris cickány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 1 425 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Valami csillog a földön. Nyilván a bebábozódó szörny hagyta el, 2 hattyútollat találtál. A néma csendet egy apró zaj töri meg, így időben észleled, hogy valami nyálkával borított lény támad rád. Ellenfeled egy alig felismerhető nukleáris cickány!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a nukleáris cickány bal első lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a nukleáris cickány jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Mandibulakaszával végigmetszed a nukleáris cickány farkát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a nukleáris cickány testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A nukleáris cickány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 1 425 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Na, mégse jöttél potyára erre a rémes helyre. Valami kincsre bukkansz, el is rakod gyorsan, 1 pszi követ találtál. Egy félig bebábozódott alak mozdul meg melletted. Teste nyálkával borított, nem tudod, hogy saját tudata vagy a spórák irányítják. Ellenfeled egy fertőzött dögkeselyű! {támadása: 26.}

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a dögkeselyű testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dögkeselyű jobb szárnyát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a dögkeselyű testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a dögkeselyű a jobb válladat. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a dögkeselyű jobb lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a dögkeselyű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 madártollat. 1 503 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Hohó, van itt egy manaszilánk is! Ennyi! Ez volt az utolsó! A tetemeket elégeted, hogy a spórák ne tudjanak kiszabadulni. Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 207.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[72,80] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! A feléd közeledő mélységi grittang mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang farkát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a mélységi grittang testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 228 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy oltár van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ.

(Továbbmész...) [72,79] Még mindig dombos terepen vagy. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy északi aurach nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az északi aurach bal vállát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az északi aurach testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az északi aurach feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az északi aurach száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 450 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy termikfészket. Látsz egy oltárt. Raia híveié.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy rúnakő van. Délnyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. [26 pontot használtál fel, van még 181.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
Nagy levegőt véve lépsz be a termikfészekbe. Benn bűzös, áporodott a levegő, ahogy vártad. Elővigyázatosan körbenézel. Meg kell purgálni ezt a rémes helyet! - töprengesz, miközben óvatosan körülnézel. Elővigyázatosságod nem is hiábavaló, hiszen az egyik gubóból egy pattanóböde emelkedik ki, és támad rád.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a pattanóböde testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pattanóböde testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a pattanóböde testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A pattanóböde belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 1 515 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Ni csak, van itt valami érdekes! Elrakod, majd később alaposabban megnézed! Találtál 1 remák szivet. Robajként dörren a néma csendben, amikor egy alig kivehető alak ront rád. Az első pár mozdulata után azonosítod, ez valaha egy kardfogú fülemüle lehetett. {max. életpontja: 93-100.}

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a kardfogú fülemüle fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kardfogú fülemüle bal lábát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a kardfogú fülemüle fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Agyarával a kardfogú fülemüle a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. (ld. enc.) 1 378 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Ni csak, van itt valami érdekes! Elrakod, majd később alaposabban megnézed! Találtál 2 purifikátor hájat. Robajként dörren a néma csendben, amikor egy alig kivehető alak ront rád. Az első pár mozdulata után azonosítod, ez valaha egy karmos tankány lehetett. {max. életpontja: 81-90.}

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a karmos tankány jobb hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a karmos tankány jobb hátsó lábát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a karmos tankány testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 1 345 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználod egy manakristály varázserejét. (+323 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ni csak, van itt valami érdekes! Elrakod, majd később alaposabban megnézed! Találtál 20 aranyat. Nocsak, egy mészárlásra kiszemelt áldozat! Hiszen ez egy félig-termik karmos tankány!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a karmos tankány testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a karmos tankány testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a karmos tankány testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A karmos tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A karmos tankány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 1 345 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Na végre, némi haszna is van annak, hogy vállalod a veszélyt. Kincset pillantasz meg a földön, a zsákodba tömsz 7 vasércet. A félhomályban igen csak meresztened kell a szemed, hogy láss valamit. Nem is a látásod, mint inkább a hatodik érzéked figyelmeztet a veszélyre, amikor egy termikké alakuló fémbontó szójer támad rád.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a fémbontó szójer jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a fémbontó szójer csáprágójával. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő óndarab felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 1 311 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Hohó, van itt egy manaszilánk is! Bár mintha láttál volna még a fészekben további bábokat, teljesen kimerültél, nem tudsz tovább harcolni, visszavonulsz. Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 161.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
Ah, jól sejtetted! Egy rejtőző termikfészek lapul meg itt. Mindenre felkészülve lépsz be, készen arra, hogy teljesen kipucold a fészket. A teljesen bebábozódott lényeket, amikből még nem kelt ki termik, könnyedén el tudod pusztítani, hiszen magatehetetlenek. Az előtted mozduló alakot azonban csak félig borítja a termiknyálka, így ki tudod venni, hogy ez egy pattanóböde! {max. életpontja: 100-111.}

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a pattanóböde testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a pattanóböde tüskés bőrét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A pattanóböde most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 1 515 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Valami csillog a földön. Nyilván a bebábozódó szörny hagyta el, 1 tapasztalatkövet találtál. (ld. enc.) Mozgást észlelsz a periférikus látásoddal. A mindenit, egy termik vérfürdető magszim ront rád!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a vérfürdető magszim egyik csápját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a bal karodra. (7 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. Magad mögé lököd a pitiáner dögkeselyű trófeát, és diadalmasan beszerzel egy vérfürdető magszim trófeát. 1 641 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Na, mégse jöttél potyára erre a rémes helyre. Valami kincsre bukkansz, el is rakod gyorsan, 3 tolmokov-koktélt találtál. (ld. enc.) Zajt hallasz magad mögött. Megpördülsz, és egy félig bebábozódott lényt pillantasz meg. Ez egy már félig termikké változott köpködő bruhatag. {max. életpontja: 87-94.}

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a köpködő bruhatag testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a köpködő bruhatag testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a köpködő bruhatag testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A köpködő bruhatag nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bruhatagnyelvet. 1 351 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ni csak, van itt valami érdekes! Elrakod, majd később alaposabban megnézed! Találtál 4 grifftojást. A néma csendet egy apró zaj töri meg, így időben észleled, hogy valami nyálkával borított lény támad rád. Ellenfeled egy alig felismerhető óriáspók!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd az óriáspók testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriáspók testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az óriáspók csupasz testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csáprágójával az óriáspók megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az óriáspók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 192 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Valami csillog a földön. Nyilván a bebábozódó szörny hagyta el, 6 szárnyas hernyót találtál. Meg kell purgálni ezt a rémes helyet! - töprengesz, miközben óvatosan körülnézel. Elővigyázatosságod nem is hiábavaló, hiszen az egyik gubóból egy vérfürdető magszim emelkedik ki, és támad rád.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (7 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 1 641 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Hohó, van itt egy manaszilánk is!
(Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+32 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Ennyi! Ez volt az utolsó! A tetemeket elégeted, hogy a spórák ne tudjanak kiszabadulni. Erőd TF-elődött. [60 pontot használtál fel, van még 101.]

m 2 mozogsz keletre
[73,79] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy termikfészket. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy oltár van. Északra egy oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy spagulár. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a spagulár bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 41 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ. [18 pontot használtál fel, van még 83.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
Nagy levegőt véve lépsz be a termikfészekbe. Benn bűzös, áporodott a levegő, ahogy vártad. Elővigyázatosan körbenézel. Mindenfelé gubók sorakoznak. Fel kell égetni ezt a helyet, mielőtt kikelnek. Azonban az egyik megmozdul, vele még mindenképpen meg kell küzdened. Ellenfeled egy termik sírlidérc!

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sírlidérc testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 052 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ni csak, van itt valami érdekes! Elrakod, majd később alaposabban megnézed! Találtál 1 szárnyas hernyót. Mindenfelé gubók sorakoznak. Fel kell égetni ezt a helyet, mielőtt kikelnek. Azonban az egyik megmozdul, vele még mindenképpen meg kell küzdened. Ellenfeled egy termik kardfogú fülemüle!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a kardfogú fülemüle jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kardfogú fülemüle farkát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kardfogú fülemüle agyarával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 1 378 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Valami csillog a földön. Nyilván a bebábozódó szörny hagyta el, 2 vámpírfogat találtál. A teljesen bebábozódott lényeket, amikből még nem kelt ki termik, könnyedén el tudod pusztítani, hiszen magatehetetlenek. Az előtted mozduló alakot azonban csak félig borítja a termiknyálka, így ki tudod venni, hogy ez egy óriáspók!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod az óriáspók testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az óriáspók egyik lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az óriáspók testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az óriáspók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az óriáspók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 192 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Na végre, némi haszna is van annak, hogy vállalod a veszélyt. Kincset pillantasz meg a földön, a zsákodba tömsz 1 titanitdukátot. Mozgást észlelsz a periférikus látásoddal. A mindenit, egy termik pattanóböde ront rád!

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a pattanóböde testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a pattanóböde testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 1 515 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

A földön tárgyat pillantasz meg. Gyorsan felmarkolsz 1 szent kehelyt. Robajként dörren a néma csendben, amikor egy alig kivehető alak ront rád. Az első pár mozdulata után azonosítod, ez valaha egy kardfogú fülemüle lehetett.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a kardfogú fülemüle bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kardfogú fülemüle! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával alaposan megvágod a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kardfogú fülemüle! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A kardfogú fülemüle összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 1 378 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Hohó, van itt egy manaszilánk is! Bár mintha láttál volna még a fészekben további bábokat, teljesen kimerültél, nem tudsz tovább harcolni, visszavonulsz. Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 63.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
A termikfészek, ahová bejöttél nagyobbnak tűnik az eddigieknél. Egy kisebb labirintus, több elágazással. Elindulsz, hogy alaposan átkutasd az egészet. Egy gubót látsz magad előtt. Áldod az óvatosságodat, amikor megböködöd, és egy félig bebábozódott alak emelkedik ki belőle. Valaha karmos tankány lehetett.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a karmos tankány testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a karmos tankány testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A karmos tankány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a karmos tankány bal hátsó lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A karmos tankány karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 1 345 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Na végre, némi haszna is van annak, hogy vállalod a veszélyt. Kincset pillantasz meg a földön, a zsákodba tömsz 1 Arsa potrohgyűrűjét. (ld. enc.)
(Feltételes gyógyítás:) Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+32 életerő.) A csend szinte tapintható, így megugrasz picit, amikor hirtelen zajt hallasz. Megpördülsz, egy spóráktól fertőzött dögkeselyű néz veled farkasszemet. Te támadsz először! {max. életpontja: 91-110.}

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a dögkeselyű bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dögkeselyű tollas testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a dögkeselyű nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a dögkeselyű a jobb válladat. (3 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a dögkeselyű. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 madártollat. 1 503 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}

Ni csak, van itt valami érdekes! Elrakod, majd később alaposabban megnézed! Találtál 2 remák szivet. Mozgást észlelsz a periférikus látásoddal. A mindenit, egy termik pattanóböde ront rád!

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a pattanóböde testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A pattanóböde belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 1 515 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Ni csak, van itt valami érdekes! Elrakod, majd később alaposabban megnézed! Találtál 1 manakristályt. Egyelőre csak néma csend és hullaszag. Aztán hirtelen rád szakad, na nem az ég, csak egy félig bebábozódott alak. Ez egy fertőzött autentikus vámpír!

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az autentikus vámpír testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 685 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Na végre, némi haszna is van annak, hogy vállalod a veszélyt. Kincset pillantasz meg a földön, a zsákodba tömsz 5 varányszemet. A néma csendet egy apró zaj töri meg, így időben észleled, hogy valami nyálkával borított lény támad rád. Ellenfeled egy alig felismerhető nukleáris cickány!

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a nukleáris cickány bal első lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. A nukleáris cickány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 1 425 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Hohó, van itt egy manaszilánk is! Ennyi! Ez volt az utolsó! A tetemeket elégeted, hogy a spórák ne tudjanak kiszabadulni. Erőd TF-elődött. [60 pontot használtál fel, van még 3.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

h 2107 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -2.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Keresel egy magaslatot, ahonnét beláthatod az egész környéket. A következő koordinátákon látsz termik fészket: (75,76) (73,80) (70,81) (74,77) (72,78) Ezeket érdemes lesz a következő fordulóban felkeresned, mert később esélyes, hogy a bábok kikelnek!
Iszol a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sóhajtó dorony. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól profi, nagy tudású harcos helyett nagyhatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +9 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 214 pontot. A következő körben tehát 212 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MANAKRISTÁLY (500. TÁRGY)
Ezer színben játszó, óriási hókristályra emlékeztető, csodálatosan szép tárgy a manakristály. Elképzelhetetlennek tartod, hogy emberi alkotás nyomán szülessen ez a csoda, csakis természeti képződmény lehet. Emberfeletti szépsége mellett mesés mágikus képességgel bír: ha összetöröd, varázspontod feltöltődik attól függő értékre, hogy mekkora a teológia és taumaturgia szakértelmed. A manakristály a maximális varázspontod (100-X/5)%-ára tölt, ahol az X a teológia és taumaturgia közül a nagyobbik szakértelem szintje. Vagyis pl. 50-esnél 90%-ra, 100-asnál 80%-ra stb. A kapott varázspont azonban nem mehet így 200 VP alá, a Ryuku szigeteken 400 VP alá, a Kiégett Földeken 800 VP alá. De ugyan ki bír egy ilyen csodát önző, anyagias érdekekből megsemmisíteni? A manakristályt a H 500 paranccsal tudod használni (ha legalább 50 VP-d hiányzik), illetve automatikusan felszabadítod a benne rejlő energiát, ha varázsolnál V paranccsal, de nincs elég varázspontod. A varázskőhöz hasonlóan, harc közben nincs időd manakristállyal szöszmötölni. Ha egyszerre birtokolsz manakristályt és varázskövet, akkor először mindig a varázskövet fogod összetörni az automatikusan használatnál. Egy körben legfeljebb egy manakristályt használhatsz fel. (A következő fordulód elejéig lezajló események is ide számítanak.)

AZ ANGYALOK GYŰRŰJE (529. TÁRGY)
Az angyalok gyűrűje egy speciális varázstárgy, amely az azonnali halált okozó támadások (halálkiáltás, halálvarázs) ellen védi hordozóját. Ha ilyen támadás ér, és meg is ölne, akkor az angyalok gyűrűje elég, és megment a támadástól. Az angyalok gyűrűje elengedhetetlen kellék, ha halálelementálokkal csatázol. A gyűrűt viselned kell ahhoz, hogy működjön! Ha több ilyen gyűrűd van, és valamelyik elég, a következőt automatikusan azonnal beKF-eled.

FÜLEMÜLE AGYAR (267. TÁRGY)
Lemészároltál egy szerencsétlen, ártatlan, magatehetetlen kardfogú fülemülét? Helyes. Nem volt az annyira ártatlan. A hosszú kardfogakért jó pénzt kaphatsz a városokban, de esetleg másra is jó...

TAPASZTALATKŐ (975. TÁRGY)
Ősi népek elveszett tudása van ebben a sötét, bársonyos tapintású kőben. Minél tovább bámulod, annál inkább megbabonáz. Ahogy egyre közelebbről bámulod, szinte belezuhansz, mint egy fekete kútba... A legnagyobb önuralomra van szükséged, hogy visszahúzd a tekinteted! Vajon mi történt volna, ha tovább bámészkodsz? Próbáld ki, és kockáztasd életed, vagy maradj örök tudatlanságban! A tapasztalatkő használata 300 tevékenységpontba kerül. Természetesen nem átadható.

TOLMOKOV-KOKTÉL (351. TÁRGY)
Ez az igen hatékony dobófegyvert annak idején Ivanek Tolmokov, egy hírneves ember kalandozó találta ki. A recept: önts öt csepp spirituszt egy zöld üvegbe, és zárd le az üveget megfelelő fojtással (ehhez bozótos terepen kell állnod, ugyanis ott találsz megfelelő alapanyagot). Mindehhez a KT 351 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. A Tolmokov-koktél brutális sebzésű dobófegyver, a harc előtt meggyújtod, és az ellenfélhez vágódva felrobban. 6D6 pontnyi sebzést okoz, viszont harc után 100% az esélye, hogy nem fogod megtalálni. A Tolmokov-koktél olyan lények ellen is hatásos, amelyeket csak ezüst vagy mágikus fegyverrel lehet megsebezni.

ARSA POTROHGYŰRŰJE (1541. TÁRGY)
Arsa potrohának utolsó gyűrűjét lemetszve megtalálod a szörny mágikus gócpontját. Persze ez nem fog minden alkalommal sikerülni - vagy a mágikus potenciál távozik a szörny testéből a csata során, vagy a potrohgyűrű sérül meg annyira, hogy utána már semmi értelmesre ne használhasd. Szóval most szerencséd van, Arsa potrohgyűrűjét karkötőként a csuklódra csatolhatod. A hatás, mellyel te is elégedett lehetsz, nem marad el: méreg alapú varázslataidhoz nem lesz szükséged anyagi komponensre, illetve a méreg alapú varázslatok ellen +10-et kapsz a mentődobásaidra. A tárgy használatához legalább 25. szintűnek kell lenned.

A KVATÁCIÓ MEGISMERÉSE, 1. LÉPÉS (16. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Úgy döntesz, hogy elérkezett a megfelelő pillanat: hozzáláthatsz, hogy kifejleszd a TELJES KVATÁCIÓT, minden alakváltó ősi álmát. Első lépésként hozzálátsz, hogy felpuhítsd bőröd molekuláris struktúráját. Ez némi átmeneti kényelmetlenséggel jár (-2 védettség) de bőven megéri az áldozatot!

KARAKTERLAP

Thord, egy kopasz, piros szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr elsőáldozója vagy. Ez a 73. fordulód.

Erő: 23 (38) Szint: 17 Merészség: 6/5 Magasság: 181 cm
IQ: 18 (29) Támadás: 44 Agresszió: 4 Testsúly: 83 kg
Ügyesség: 13 (24) Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 35/35 év
Egészség: 14 (25) Életpont: 439/139 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 4
Szerencse: 22 (35) Varázspont: 336/237 Pénz: 0 arany Kép. pont: 1
Pszi pont: 34/28
Eddig összesen 554 szörnyet (34 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 43 971 TP-t kaptál. Jelenleg 182 462 TP-d van. A következő szinthez még 77 538 TP szükséges. Trófeáid: autentikus vámpír, vérfürdető magszim, pattanóböde. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 17 vágófegyverek: 10 ütőfegyverek: 10
lőfegyverek: 19 (+1)

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (200%) << mandibulakasza (#127) (180%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); kerek kő (#19) max. 1 db (2 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
73,79 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 101

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 188 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 22 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 8 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 19 (+1)
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 3
10. teológia: 10 (+1) 11. zene: 6 (+3) 12. szörnyismeret: 7
13. pszi: 4 14. zárnyitás: 5 15. vadászat: 2
16. bányászat: 14

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1 darabot )
elfogod goldugart (#65) fedett veremmel (#219), púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), trappoló dinymákot (#118) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
vízionár (#66), tesh alligátor (#353), nektoraf (#355), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) (23,0) méregsemlegesítés (#14) pszi-ernyő (#64)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK
sóhajtó dorony (#112) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. sötét kastplom (566): új. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 15, 16, 27, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Termikrajzás
Megölt szörnyek: 84. Szerzett pont: 9132. Beállított erő: 1 Összpont: 9132

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
$4 csontkés ($11) $2 * orgyilkos tőr ($225) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
1 Brod buzogánya (#1735) 1 kőkalapács (#13) 1 * szöges bunkó (#8)
Lőfegyverek
1 parittya (#18) 1 * rövid íj (#107)
Lövedékek
4 ezüsttollú nyíl (#363) 16 mérgezett tüske (#23) 3 * nyílvessző (#108)
123 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 3 tolmokov-koktél (#351) 6 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 bronzpáncél (#90) 1 * láncing (#222)
Sisakok
1 rézsisak (#72) 1 * vassisak (#160)
Vállvédők
1 boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
11 tankány karom (#237)
Övek
1 * ritualista öv (#709)
Csizmák
$2 bakkura csizma ($96) 1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 aranylánc (#191) 1 * hősiesítő medál (#1558) 1 * két kard szimbólum (#144)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 arany masszariasztó (#437) 1 * arany papi karkötő (#309) 1 Arsa potrohgyűrűje (#1541)
1 * obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
7 angyalok gyűrűje (#529) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+3)
1 * klasszik rézmedál (#2511) 1 * klasszikus kitűző (#2514) 1 * mind. igazgyöngye (#2694)
Löttyök és porok, tartóstul
12 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 107 csepp tinta (#101), fér még: 13]
2 fűszertartó (#210) [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 9]
8 huhogó bibe (#332) [bennük 13 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 83]
11 kavadu iszák (#25) [bennük 97 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 13]
14 sullár hólyag (#168) [bennük 51 csepp spiritusz (#170), fér még: 229]
2 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 20]
11 uzbány csőr (#169) [bennük 122 csepp ugh méreg (#166), fér még: 10]
9 vizestömlő (#3) [bennük 151 korty víz (#27), fér még: 29]
3 zöld üveg (#82) [bennük 8 csepp ragasztó (#83), fér még: 52]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 1 ásó (#34) 1 + Beholder csapda (#2107)
1 bőrkantár (#1125) 10 + deus ex machina (#1) 9 fenőkő (#1618)
32 kaja (#2) 1 kötél (#92) 25 krónika (#1725)
1 lant (#238) 10 leviatán hólyag (#2182) 1 manakristály (#500)
1 megsemmisítő (#1540) 2 pszi kő (#248) 7 sáfránykő (#979)
1 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150)
1 tapasztalatkő (#975) 1 tatu dob (#234) 2 távcső (#42)
2 titanitdukát (#1480) 1 tudás gyöngye (#522) 1 tüskecsapda (#242)
2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 19 álompor (#396) 2 amniosz (#203)
30 aurach fog (#657) 1 bakkura bőr (#95) 8 bruhatagnyelv (#1230)
2 csuklyavirág (#133) 3 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122)
21 drótszőr (#37) 1 eknozol (#540) 11 evaporőr háj (#105)
5 ezüstdarab (#326) 6 fabontó (#106) 6 fekete gyöngy (#99)
2 fémrúd (#104) 6 fülemüle agyar (#267) 1 galachmit (#310)
6 grákóbőr (#41) 4 grifftojás (#179) 8 gyöngymangó (#135)
5 hattyútoll (#1222) 3 hebrencs állkapocs (#130) 1 ilkin érc (#232)
27 kaktusztüske (#114) 3 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205)
1 királygyík bőr (#44) 1 kreiton esszencia (#892) 2 lajhár csont (#236)
99 madártoll (#112) 4 magszim bél (#103) 16 mákrózsa virág (#56)
13 manaszilánk (#2686) 4 mandibulapenge (#125) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
2 mocsári penke (#148) 1 móri gyümölcs (#116) 12 óndarab (#85)
79 pirkit (#153) 6 purifikátor háj (#269) 1 rákpáncél (#97)
5 remák szív (#264) 11 rézdarab (#70) 8 rókafarok (#124)
42 sallank karom (#128) 2 sámán erszény (#650) 6 smirglilevél (#29)
20 sünmedve tüske (#14) 4 surranó kígyó bőr (#47) 18 szárnyas hernyó (#69)
1 szuperkötél (#209) 4 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172)
16 tigroszlán fog (#63) 1 vadász tatu bőr (#15) 4 vámpírfog (#1221)
1 vapár ág (#110) 7 varányszem (#30) $1 varkaudar csont ($1113)
39 vasérc (#152) 10 vízionár szem (#102)

Összsúly: 156.98 kg Megterheltség: 76%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 24 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 10 kerek kő (#19) 2 nyílvessző (#108)
2 sáfránykő (#979) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
7 angyalok gyűrűje (#529) 1 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 3 aurach fog (#657)
4 bruhatagnyelv (#1230) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 2 fenőkő (#1618)
6 fülemüle agyar (#267) 4 grifftojás (#179) 2 hattyútoll (#1222)
21 kaktusztüske (#114) 2 karbin plazma (#199) 14 madártoll (#112)
2 magszim bél (#103) 1 manakristály (#500) 6 manaszilánk (#2686)
6 pirkit (#153) 1 pszi kő (#248) 2 purifikátor háj (#269)
4 remák szív (#264) 3 spiritusz (#170) 7 szárnyas hernyó (#69)
1 szent kehely (#257) 2 szvó-ektoplazma (#151) 4 tankány karom (#237)
1 tapasztalatkő (#975) 1 titanitdukát (#1480) 3 tolmokov-koktél (#351)
13 ugh méreg (#166) 2 vámpírfog (#1221) 5 varányszem (#30)
9 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

71 72 73 74 75
78
79
80
81
82
(72,79) északi aurach (#350), vaskohó (#155), termikfészek (#2685), Raia oltár, pattanóböde (#145), kardfogú fülemüle (#146), karmos tankány (#137), fémbontó szójer (#150), vérfürdető magszim (#148), köpködő bruhatag (#773), óriáspók (#303)
(72,80) mélységi grittang (#103), oltár, vaskohó (#155)
(73,79) olvasztókemence (#86), termikfészek (#2685), spagulár (#82), sírlidérc (#172), kardfogú fülemüle (#146), óriáspók (#303), pattanóböde (#145), karmos tankány (#137), dögkeselyű (#174), autentikus vámpír (#154), nukleáris cickány (#155)
(73,81) termikfészek (#2685), 48. jellempróba, ryuku gárdista (#360), köpködő bruhatag (#773), karmos tankány (#137), pattanóböde (#145), óriáspók (#303), autentikus vámpír (#154), nukleáris cickány (#155), dögkeselyű (#174)

Üzenet küldése a karakternek