72. forduló, 74. forduló, Magányos Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. aug. 22. 12h:45'
EZ A 114. JÁTÉKHETED, 73. FORDULÓD
115. játékheted kezdete: aug. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4357

MAGÁNYOS FARKAS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [110,48] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+24 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+19 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-9 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: p 65 1 0 használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 229.]

* 2. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 219.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [5 pontot használtál fel, van még 214.]
[A parancs tárolásra került.]

h 1554 használod az 1554. tárgyat
Kigondolod, melyik dalt játszd, majd megszólaltatod a Leoneydeas ködkürtjét. A hangszer hangja repedést nyit az anyagi világ szövetén, s a kapun pillanatokon belül átlép az első élőholt teremtmény. Pont, ahogy remélted! Egy szubreális vámpír az! Már készen is állsz arra, hogy te mérd rá az első csapást! (ld. enc.)

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra ugrasz. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 26 életpontot sebeztél. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 8 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 29 életpontot sebeztél. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 9 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Elégedetten csomagolod el a ködkürtöt. [15 pontot használtál fel, van még 199.]

m 2 mozogsz keletre
[111,48] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vadász varkaudar lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod a vadász varkaudar jobb lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadász varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A vadász varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A vadász varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 191.]

vd 10 m 10
"Árnymanóra csapda, szörnyekre meg kalandozó." - tartja a mondás. Te is ehhez tartod magad, és felkutatsz néhány szörnyet, hogy csökkentsd a környék veszélyességi szintjét. Itt is van egy vadász varkaudar!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel néhányszor megcsapod a vadász varkaudar jobb karját. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadász varkaudar testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 14 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Agyartőrrel jól megszúrod a vadász varkaudar jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 3 életpontot sebeztél. Bár ügyesen védekezel, a vadász varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 1 437 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy varkaudar bajnok! (ld. enc.)

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Tüzet köpsz. 21 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (7 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Agyartőrrel jól megszurkálod a varkaudar bajnok jobb karját. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 4 életpontot sebeztél. Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a varkaudar bajnok bal karját. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 2 életpontot sebeztél. A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 481, sebződés: 124, gyógyulás: 0, összesen: -124 ÉP}

Szerencsére sikerült lelépned a megvadult szörnyek elől. Legközelebb óvatosabb leszel! (-5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) [5 pontot használtál fel, van még 186.]

h 1139 használod az 1139. tárgyat
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +140 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 186.]

m 8 mozogsz északra
[111,47] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Látsz egy mákrózsa bokrot. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Benyúlsz az odúba. A méhek nem tudnak megcsípni, mert rajtad van a kesztyű. Kiveszed a babát, és odaadod a manólánynak. Az megköszöni, majd vidáman elszalad. (+2 jóság.)
Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Métely került az utadba. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 rézgolyó. Megsoroztad a Métely hosszú tojócsövét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (13 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Métely testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a Métely ragyás testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A Métely megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Métely farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. A Métely csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A Métely összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 saválló fülbevaló (ld. enc.). Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 7 csepp ugh mérget. 766 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) [11 pontot használtál fel, van még 175.]

vd 10 m 10
Nekiállsz felkutatni néhány szörnyet, abban a reményben, hogy találsz valami nyomot azzal kapcsolatban, hogy mi okozhatja azt, hogy ennyi "szörny" vadult meg az utóbbi időben. Hamarosan rá is bukkansz: egy ragyás burástya!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Tüzet köpsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ragyás burástya testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Telibe kapod a savadagot. (19 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával párszor keményen megütöd a ragyás burástya testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a ragyás burástya ragyás testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 3 életpontot sebeztél. Csáprágójával a ragyás burástya megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Csápjaival a ragyás burástya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mallon botjával többször eltalálod a ragyás burástya bal lábát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 60 életpontot sebeztél. Agyartőrrel meghorzsolod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 3 életpontot sebeztél. A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy vérfürdető magszim támad rád.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Tüzet köpsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával párszor épp hogy megérintgeted a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 4 életpontot sebeztél. A vérfürdető magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával épp hogy megszúrod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 6 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}

Szerencsére sikerült lelépned a megvadult szörnyek elől. Legközelebb óvatosabb leszel! (-5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) [5 pontot használtál fel, van még 170.]

h 1139 használod az 1139. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[111,46] Még mindig bozótos. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy púpos burástya. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. 40 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a púpos burástya farkát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Egy korinthai amőba lesz az ellenfeled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Tüzet köpsz. 47 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször eltalálod a korinthai amőba testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 11 életpontot sebeztél. Csápjaival a korinthai amőba lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 391 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [111,45] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy karmos tankány. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Tüzet köpsz. 49 életpontot sebeztél. A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 rézgolyó. Párszor kipécézted a karmos tankány testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A karmos tankány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Ez az utolsó lehetőség, előveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta. A kígyó lassan visszabújik a kosárba. A kígyóbűvölő kifejezésre juttatja háláját. Mesél arról, hogy a szőrlajhár csontjából is szép zeneszerszámot lehet készíteni. (+2 jóság.)
Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

(Továbbmész...) [111,44] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Felfedeztél egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rőtmanó berzerker. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Tüzet köpsz. 42 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 rézgolyó. Párszor kipécézted a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rőtmanó kacagány. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. [49 pontot használtál fel, van még 121.]

vd 10 m 10
Kalandozóként nagy rutinod van a szörnyek elleni harcban. Kamatoztatod is, amikor felkutatsz néhány ellenfelet abban a reményben, hogy valami nyomra bukkansz az utóbbi idők történéseivel kapcsolatban. Hamarosan rá is bukkansz az elsőre, ami egy rőtmanó berzerker!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. 18 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a rőtmanó berzerker nyakát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 28 életpontot sebeztél. Agyartőrrel többször eltalálod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 2 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 375 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy rőtmanó berzerker.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Tüzet köpsz. 19 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 55 életpontot sebeztél. Agyartőrrel többször eltalálod a rőtmanó berzerker bal oldalát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 5 életpontot sebeztél. A rőtmanó berzerker csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 375 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}

Találsz nála 2 ezüsttollú nyilat. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy pattanóböde!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Kitátod a szádat, és lehelsz. 20 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a pattanóböde hólyag testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Iszonyatos fagyási sérüléseket szenvedsz. (40 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 3 spiritusz, 3 ugh méreg, 2 mocsári penke. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pattanóböde hólyag testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a pattanóböde testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 4 életpontot sebeztél. A pattanóböde fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával kicsit megsebzed a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a pattanóböde testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 2 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a pattanóböde, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 875 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 429, sebződés: 103, gyógyulás: 0, összesen: -103 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy szeppent rákfatty támad rád.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 21 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a szeppent rákfatty kitines ollóját. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 35 életpontot sebeztél. Agyartőrrel megdöfködöd a szeppent rákfatty testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 6 életpontot sebeztél. Kemény ollójával a szeppent rákfatty végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 077 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 megsemmisítőt. Vajon hol szerezhette? Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+348 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy északi aurach.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 22 életpontot sebeztél. A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel párszor keményen megütöd az északi aurach jobb hátsó lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az északi aurach jobb oldalát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 2 életpontot sebeztél. Az északi aurach belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 22 életpontot vesztettél. Ököllel néhányszor megcsapod az északi aurach tömzsi testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az északi aurach testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 4 életpontot sebeztél. Az északi aurach fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az északi aurach összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 1 284 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy rőtmanó berzerker támad rád.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 22 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a rőtmanó berzerker jobb lábát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rőtmanó berzerker fejét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 3 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 375 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}

Találsz nála 1 megsemmisítőt. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába?
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy rőtmanó berzerker.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 23 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel párszor keményen megütöd a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-7 életpont.) Agyartőrrel jól megszurkálod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 5 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Ököllel párszor keményen megütöd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-5 életpont.) Agyartőrrel jól megszurkálod a rőtmanó berzerker bal lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 5 életpontot sebeztél. A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 375 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 150, gyógyulás: 0, összesen: -150 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy rőtmanó berzerker támad rád.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet köpsz ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rőtmanó berzerker jobb lábát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 58 életpontot sebeztél. Agyartőrrel meghorzsolod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 3 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 375 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}

Találsz nála 1 szent kehelyt. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába?
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy északi aurach.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Tüzet köpsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel néhányszor megcsapod az északi aurach jobb oldalát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az északi aurach testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 5 életpontot sebeztél. Az északi aurach belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 29 életpontot vesztettél. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel eltalálod az északi aurach jobb oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed az északi aurach testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 4 életpontot sebeztél. Az északi aurach fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 1 284 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy dombi yeti!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel párszor keményen megütöd a dombi yeti otromba fejét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dombi yeti szőrös mellkasát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 3 életpontot sebeztél. A dombi yeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti felkarcolja a combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ököllel párszor keményen megütöd a dombi yeti testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a dombi yeti otromba fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 7 életpontot sebeztél. A dombi yeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A dombi yeti meglök agyarával. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A dombi yeti összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 522 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 99, gyógyulás: 0, összesen: -99 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 15 aranyat. Érdekes!
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. Nocsak, mit találtál! Egy ősi rúna! [43 pontot használtál fel, van még 78.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[111,43] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy troll ritualista. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Tüzet köpsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 4 rézgolyó. Párszor kipécézted a troll ritualista jobb lábát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-13 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}


(Továbbmész...) [111,42] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy.

Felfedeztél egy törpe bányát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

(Továbbmész...) [112,41] Ez már a tenger! Remélem, tudsz úszni! Az idő ideális strandolásra. Aztán ráébredsz, hogy ez nem is valódi tenger, hanem csak egy tengerszem. Bájos!

Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 54.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 53.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 23 fejleszted az 1. tulajdonságodat 23 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön.

[23 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-58 életerő.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 120 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 5, 15.
Ez a nap kifejezetten strapás volt, de nem gond, hiszen te meg kifejezetten strapabíró vagy! (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 214 pontot. A következő körben tehát 244 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZUBREÁLIS VÁMPÍR (223. SZÖRNY)
A szubreális vámpírok az élőholtak lordjai. Iszonyatos hatalommal rendelkeznek, és emellett közel sebezhetetlenek - hacsak nem birtokolsz egy bizonyos tárgyat, puszta gázzá válnak, amikor lecsapsz rájuk. És a támadásod még ilyenkor is hasztalan, kivéve, ha mágikus vagy ezüst fegyvert birtokolsz! A szubreális vámpír érintése iszonyatosan hideg, képes a szintszívásra.

VARKAUDAR BAJNOK (190. SZÖRNY)
A hegyek mélyén és elhagyatott mocsarakban gyakran rendezik meg a varkaudarok a saját arénájukban a saját olimpiájukat. Az életre-halálra folyó küzdelemben minden megengedett: mágia, méreg, piszkos trükkök. A győztes hatalmasat lép előre a varkaudar társadalmi ranglétrán, hogy aztán - hacsak nem ő a legjobb - hamarosan hozzá hasonlóak intrikáinak áldozata legyen a hatalomért vívott harcban; a győztes teteme a szemétdombra kerül, és hamarosan felfalják a szutykos remákok. A varkaudar bajnokok közül kerülnek ki a varkaudar nép vezetői, a Borzalmas Varkaudarok. Ha egy varkaudar bajnokkal kerülsz szembe, mindenre készülj fel. Van, amelyik gyengébb, van, amelyik erősebb, és RENGETEG trükköt ismernek. Ha pedig legyőzöd, hiába tenyerelsz rá vigyorogva a különleges varázstárgyaira, azok a szemed előtt porladnak szét, a varkaudar bajnok lelkéhez kötődő bűbáj varázslatoknak köszönhetően.

MÉTELY (7000. SZÖRNY)
Ha a púpos burástyák királynője a ragyás burástya, akkor Métely a ragyás burástyák királynője. Magassága a trollokéval vetekszik. Három tojócsöve félelmetesen cuppogva keresi legújabb áldozatát. Reménykedj, hogy nem te leszel az. Mételynek még az ereiben is sav kering, fogai kicsattannak a méregtől. Reggelire vasvérteket fogyaszt. Láttán azonnal az jut eszedbe: szégyen a futás, de hasznos.

SAVÁLLÓ FÜLBEVALÓ (1552. TÁRGY)
Ez a csepp alakú fülbevaló sárgásbarna színével, mart felületével nem lesz ékszertárad ékköve. Azonban ha füledbe akasztod, hajlamos leszel megfeledkezni a külsőségekről. Amíg a saválló fülbevalót viseled immúnissá válsz a szörnyek savleheletének és az ellened intézett sav alapú támadó varázslatoknak a sebzésére.

KARAKTERLAP

Magányos Farkas, egy copfos ezüsthajú, piros szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia hűséges követője vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: ágyútöltelék (40). Ez a 73. fordulód.

Erő: 26 (42) Szint: 21 Merészség: 7/6 Magasság: 183 cm
IQ: 20 (26) Támadás: 36 Agresszió: 5 Testsúly: 82 kg
Ügyesség: 16 (24) Védekezés: 41 Menekülés: 35 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 27 (35) Életpont: 491/360 Jellem: jó (97) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (36) Varázspont: 364/149 Pénz: 45532 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 12/0 Pszi pont: 50/31
Eddig összesen 1279 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 30 767 TP-t kaptál. Jelenleg 791 604 TP-d van. A következő szinthez még 8 396 TP szükséges. Trófeáid: élőholt sullár, élőholt quwarg, kardszárnyú pocok. A 28. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5090 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 11/12 (+49%) szúrófegyverek: *21/102 ütőfegyverek: *22/101 (+6%)
lőfegyverek: *22/100 dobófegyverek: 1/13

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Mallon botja (#1526)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -8.); rézgolyó (#343) (9 -13.); nyílvessző (#108) (14 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
112,41 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 112

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 168 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/109 2. nyomkövetés: 9/85 3. mászás: 3/37
4. csapdakészítés: 4/85 (+9%) 5. csapdaészlelés: 1/15 6. gyógyítás: 39/47
7. titkosírás: 1/5 8. felderítés: 6/5 9. szörnyidomítás: 1/69
10. teológia: 9/102 (+65%) 11. taumaturgia: 17/68 (+64%) 12. versengés: 3/75 (+8%)
13. harcművészetek: 5/10 14. zene: 2/25 15. szörnyismeret: 1/0
16. pszi: 6/79 (+6%) 17. zárnyitás: 1/5 18. vadászat: 5/23
19. bányászat: 3/57

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
mászol max. 15 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
kisebb tűzlehelet (#110)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
3.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. apró gnómlak (531): kész. cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
13, 14, 41, 53, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 888, az összesen kapott pontszám: 192215. (összesen ölhető: 1008 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4022 TU szükséges.)
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2) 1 manakristály (#500) 2 mocsári penke (#148)
10 rézgolyó (#343) 1 sámán gyógykenőcs (#1139) 3 spiritusz (#170)
1 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
115 arany (#50) 2 ezüsttollú nyíl (#363) 2 kerek kő (#19)
2 megsemmisítő (#1540) 1 ősi rúna (#2520) 1 rőtmanó kacagány (#714)
1 saválló fülbevaló (#1552) 1 szent kehely (#257) 1 tankány karom (#237)
4 ugh méreg (#166) 18 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

109 110 111 112 113
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
(110,48) szubreális vámpír (#223)
(111,42) törpe bánya (#435)
(111,43) oltár, troll ritualista (#365)
(111,44) oltár, 28. jellempróba, vaskohó (#155), rőtmanó berzerker (#369), pattanóböde (#145), szeppent rákfatty (#186), északi aurach (#350), dombi yeti (#366)
(111,45) karmos tankány (#137), tavacska, 34. jellempróba, Tharr oltár
(111,46) púpos burástya (#92), Leah rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), 36. jellempróba, korinthai amőba (#420)
(111,47) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 21. jellempróba, Métely (#7000), ragyás burástya (#111), vérfürdető magszim (#148)
(111,48) szent tölgyfa (#393), vadász varkaudar (#108), varkaudar bajnok (#190)

Üzenet küldése a karakternek