72. forduló, 74. forduló, Xilanne összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 15. 9h:28'
EZ A 85. JÁTÉKHETED, 73. FORDULÓD
86. játékheted kezdete: febr. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3592
SZÁMLA : XXXX

XILANNE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [78,68] koordinátán.
Soi D'Arnan átutalt a bankszámládra 1000 aranyat a táborozásod 1. napján.
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+14 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+84 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+62 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy dűnekukac nyomára vezet. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [8 pontot használtál fel, van még 235.]

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 235.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 230.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 225.]

* 4. KP: használod a 65. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 215.]

* 5. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 210.]

v 16 elmormolod a 16. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a csábmosoly varázslatot! Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 205.]

p 68 988 1 használod a 68. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a felejtés pszi képességet. Felkészülsz az agymosásra. [-5 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 200.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 200.]

a 675 4021 1 átadod a 675. tárgyat a 4021. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 sáfránykristályt Geldor Mortalis részére. [5 pontot használtál fel, van még 195.]

v 20 122 3 elmormolod a 20. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a bűvölés varázslatot! Felkészülsz a lejmolásra. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 190.]

v 20 1113 3 elmormolod a 20. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a bűvölés varázslatot! Felkészülsz a lejmolásra. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 185.]

m 1 mozogsz északkeletre
[79,67] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Csak egy goldugar. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 19 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a goldugar csáprágóját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a goldugar testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A goldugar feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 87 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tormikus egér. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 22 életpontot sebeztél. Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a tormikus egér testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a tormikus egér fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a tormikus egér jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tormikus egér összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bordacsontot. 500 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
[9 pontot használtál fel, van még 176.]

kut 15 kutatsz 15 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [15 pontot használtál fel, van még 161.]

m 7 5 2 mozogsz északnyugatra, délnyugatra, keletre
[78,66] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy goldugar. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 18 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a goldugar jobb hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a goldugar testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A goldugar feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a goldugar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 87 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Találsz egy Chara-din monolitját. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [77,67] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy óriás skorpió került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 19 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriás skorpió testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hirtelen mozogni kezd a föld! A feléd közeledő Shandul mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 17 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Shandul ízelt testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a Shandul ízelt testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A Shandul belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Shandul testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a Shandul testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Shandul, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [78,67] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat.


Találkozol egy hosszú ősz hajú, szürke szemű elf férfival. Fekete a bőre. Elenios hittérítője. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy obszidián karkötőt, egy szem szimbólumot, egy szürke bőrkesztyűt, egy tünde tegezt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy Quirov trófea, egy bibircsók-óriás trófea és egy lajhárlord trófea teszi egyedivé. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is jó. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Laraxior. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. (Csábmosoly.) Leheletnyi csókot hintesz felé, de a hím csak zavarodottan pislant.
[27 pontot használtál fel, van még 134.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(77,67) művészi porolit (#720), óriás skorpiók (#72), Shandul (#959)
(78,66) goldugarok (#65), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534)
(78,67) Laraxior (5452. kalandozó)
(79,67) goldugarok (#65), tormikus egér (#218)

[72,59] Épületek tűnnek fel. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívői építették. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.) és egy bank (697. épület.).
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, csillogó szemű elf férfival. A bőre kreolszínű. Tárgyai között kitűnik egy lant, melyen látszik, hogy elkészítésére nagy hangsúlyt fektetett. Fairlight tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ryuku légiós trófea, egy troll ritualista trófea és egy arató csattanat trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Mentális auráját felismered, az ő jelleme semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Öngyilkos Álom. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. (Csábmosoly.) Csábosan rebegteted a szempilláidat, majd ruhádat úgy mozdítod, hogy elővillanjanak hosszú, karcsú combjaid. Semmi hatás!
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 124.]

pbe 1000 beraksz a bankba 1000 aranyat
(Csak 410 aranyad van, ezért ennyit raksz be:) Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 1500 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 124.]

kb 210 10 kiveszel a bankból a 210. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 fűszertartót. [0 pontot használtál fel, van még 124.]

bb 122 1113 100 beraksz a bankba a 122. tárgyat (1113 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 dözmöng szivet. Beraksz a bank széfjébe 8 varkaudar csontot. Beraksz a bank széfjébe 6 aranyló ugarhéjat. [0 pontot használtál fel, van még 124.]

pki 1000 kiveszel a bankból 1000 aranyat
Kiveszel a bankból 1000 aranyat. A számládon van még 500 arany. [0 pontot használtál fel, van még 124.]

ve 150 20 megveszed a 150. tárgyat 20
Mindössze 3 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 3 szent jogart. 225 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 124.]

pbe 1000 beraksz a bankba 1000 aranyat
(Csak 775 aranyad van, ezért ennyit raksz be:) Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 1275 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 124.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Mivel kevesebb, mint 50 ép-d hiányzik, ennek most nem sok értelme lenne. [0 pontot használtál fel, van még 124.]

m 6 1 1 mozogsz nyugatra, északkeletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[78,67] Homokdűnék között gyalogolsz. Ez már sivatag.


(Továbbmész...) [79,66] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [80,65] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Felismered a közeledőt. Csak egy óriás skorpió. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 20 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriás skorpió bal hátsó lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 97.]

m 2 8 mozogsz keletre, északra
[81,65] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Úgy gondolod, hogy a közeledő érző szívű dromedár nem jelenthet komoly veszélyt. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.

Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [81,64] A terep változik: ismét síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran híveié. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tintacsiga közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 18 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tintacsiga testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
[18 pontot használtál fel, van még 79.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 79.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 76.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 76.]

* 3. BP: használod a 73. pszi képességet
3 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
3 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

* 5. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Magad sem hiszed, hogy ezzel a siralmas teljesítménnyel bárhol is kopogtathatnál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [20 pontot használtál fel, van még 56.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 26 fejleszted a 3. tulajdonságodat 26 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 33 TVP-t kell elköltened.] [26 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 78 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 28, 30.
Hosszú és kimerítő nap áll mögötted, de remek kiképzésednek köszönhetően javadra vált a sok fáradtság. (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a spagulár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a csábmosoly hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 214 pontot. A következő körben tehát 244 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SHANDUL (959. SZÖRNY)
A homokférgek szánalmas másolatai egykori, hatalmas őseiknek. Nem véletlenül - a nagyobb példányokat a dicsőségre vágyó kalandozók már hobbiból is irtják, hogy a hatalmas trófeát mutogathassák. Ezért csak az apróbb, könnyebben elrejtőző homokférgek maradtak életben. Persze, nagy ritkán még ma is felbukkan egy-egy hatalmasabb példány. Ezek oly ritkák, hogy a köznyelv általában saját nevet ad nekik, a legismertebb óriás példányt neve Shandul. Persze, lehet, hogy mindig más férget látnak, akit Shandulnak hívnak, mindenesetre az óriási ősféregre már ráragadt ez a név. Ha elég bátor vagy, hogy szembenézz az ősi idők megelevenedett rémével, tedd, de tudnod kell: már egész sivatagi nomád törzsek tűntek el nyom nélkül eme iszonyatos rém állkapcsai között!

KARAKTERLAP

Xilanne, egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Elenios kisebb papja vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: ágyútöltelék (27). Ez a 73. fordulód.

Erő: 14 (16) Szint: 15 Merészség: 8/1 Magasság: 141 cm
IQ: 26 (28) Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 16 (18) Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 24 (26) Életpont: 333/295 Jellem: jó (217) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (29) Varázspont: 376/39 Pénz: 78 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 14/12 Pszi pont: 135/3 EFejl: 20
Eddig összesen 305 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1199 TP-t kaptál. Jelenleg 97537 TP-d van. A következő szinthez még 22463 TP szükséges. Trófeáid: szutykos remák, földsárkány, varkaudar bajnok. A 73. fordulódban 1275 arany került a bankszámládra. 1275 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 6
vágófegyverek: 18 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 1
dobófegyverek: 16 (+1)

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << varkaudar szablya (#516)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -6.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (7 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 19 (+1) 3. lopás: 1
4. mászás: 1 5. csapdakészítés: 9 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 13 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 6
10. szörnyidomítás: 3 11. teológia: 8 12. taumaturgia: 13
13. szerencsejáték: 1 14. versengés: 4 15. harcművészetek: 1
16. zene: 3 (+1) 17. szörnyismeret: 10 18. pszi: * 19
19. zárnyitás: 1 20. vadászat: 5 21. vitalitás: 1
22. bányászat: 5 23. főzés: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 5 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 3. fajúaknak a 4. fajúaknak az 5. fajúaknak a 6. fajúaknak a 7. fajúaknak a 8. fajúaknak a 9. fajúaknak
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
kardfogú fülemüle (#146), fémbontó szójer (#150), Szabad Kompánia (#9161), szutykos remák (#191), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
agyroppantás (#91, 16 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) felejtés (#68) (988) bűvölés (#20) (122,3) bűvölés (#20) (1113,3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
4. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
lángcsóva (#31), vakító fény (#43), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tüskepajzs (#30), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> sötét gnóm (#132) agykorbács (#97) >> sötét főgnóm (#136)
vakító fény (#43) >> férfiak (#998) vakító fény (#43) >> varkaudar behemót (#189)
vakító fény (#43) >> gonoszok (#988) vakító fény (#43) >> ragyás burástya (#111)
vakító fény (#43) >> nők (#999) agyroppantás (#91) >> Chara-din hívők (#987)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 241 TVP áll rendelkezésedre!
3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
332 arany (#50) 1 álompor (#396) 4 aranyló ugarhéj (#100)
1 dözmöng szív (#122) 2 kaja (#2) 1 sáfránykristály (#675)
8 varkaudar csont (#1113) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bordacsont (#16) 5 fűszertartó (#210) 3 szent jogar (#150)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(78,67) Laraxior (5452. kalandozó)
(80,65) művészi porolit (#720), óriás skorpiók (#72)
(81,64) márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), Sheran oltár, tintacsigák (#74)
(81,65) érző szívű dromedár (#753)

Üzenet küldése a karakternek