Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. okt. 15. 9h:17' EZ A 1394. JÁTÉKHETED, 72. FORDULÓD 1395. játékheted kezdete: okt. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4443 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 182 0 0 | elmormolod a 182. varázslatot |
* 2. KP: hh 745 1099 1101 | használod a 745. tárgyat az 1099. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 3. KP: hh 841 1546 1419 | használod a 841. tárgyat az 1546. tárgyat az 1419. tárgyat |
* 4. KP: hh 1225 1154 0 | használod az 1225. tárgyat az 1154. tárgyat |
* 5. KP: kf 1570 1728 0 | kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat az 1728. tárggyal |
fse 11 | felt. segítség 11 pontért |
jlk 2121 | jelszó kimondása 2121 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 14: 1. térkép 15. pont 15: 1. térkép 14. pont 30: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 30. pont 14: 2. térkép 15. pont 15: 2. térkép 14. pont |
[5 pontot használtál fel, van még 213.]
bb 2367 20 | beraksz a bankba a 2367. tárgyat (20 darabot) |
ek 7 4 10 | t. energia kisütése: 7 4 10 |
v 198 146 35 | elmormolod a 198. varázslatot |
143 | 144 | 145 | |
62 | |
|
|
63 | |
|
|
64 | |
|
|
[146,35] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mínosz-kúpot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Főnix vigyorog kajánul. Utad során felfedezel egy megrongált oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 145 pontot kell rákölteni.) Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Látsz egy barátság szent tüzét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy hóhérbimbót. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy rát-fa van. Délnyugatra egy tavacska van. Nyugatra egy tűzbokor van. Északnyugatra egy kék orchideacserje van. Északra egy korongfa van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Felismered a közeledőt. Csak egy bávatag golombár. Nem jelenthet különösebb problémát. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.
jlk 1221 | jelszó kimondása 1221 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 198.]
v 96 142 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
145 | 146 | 147 | |
34 | |
|
|
35 | |
|
|
36 | |
|
|
[142,61] Lakott területre érkeztél.
be 833 209 | bemész a 833. épületbe |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [147,34] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő ryuku csapásvezető nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Semmi eredménye! Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku csapásvezető jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku csapásvezető nyakát. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a ryuku csapásvezető fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku csapásvezető minden csapását hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A ryuku csapásvezető még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 arany és egy vasérc. Felhasználva a ryuku harmatgyűjtőt, szereztél 4 azúrharmatot. 1 905 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az animált hókutya jobb karját. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed az animált hókutya bal lábát. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod az animált hókutya élőholt csontjait. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 97 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-8 védettség). Karmával néhányszor az animált hókutya megcsapja a fejedet. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-8 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 291 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 612, sebződés: 102, gyógyulás: 0, összesen: -102 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 5 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a mammut zombi bal vállát. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Sárkányölő karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a mammut zombi nyakát. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a mammut zombi jobb oldalát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a mammut zombi. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-10 védettség). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 97 életpontot vesztettél. Sárkányölő karddal végigvagdosod a mammut zombi testét. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a mammut zombi tömzsi lábát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Agyarával a mammut zombi a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-10 védettség). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 85 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 790, sebződés: 477, gyógyulás: 0, összesen: -477 ÉP}
(Továbbmész...) [148,33] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy woorgard közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a drakolich csontos vázát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (25 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod a drakolich csontos vázát. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a drakolich farkát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 120 életpontot sebeztél. A drakolich fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A drakolich szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal néhányszor megcsapod a mammut zombi testét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor súrolod a mammut zombi fagyott bőrét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a mammut zombi. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-10 védettség). A mammut zombi szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 92 életpontot vesztettél. Sárkányölő karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a mammut zombi fejét. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a mammut zombi testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Agyarával a mammut zombi a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-10 védettség). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 80 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 653, sebződés: 505, gyógyulás: 0, összesen: -505 ÉP}
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (1 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod a bibircsók-óriás ragyás testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod a bibircsók-óriás bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 94 életpontot sebeztél. A bibircsók-óriás egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 6 aranyat. 806 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Megmarkolva a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor megcsapod a mammut zombi jobb első lábát. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvagdalod a mammut zombi bal első lábát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a mammut zombi néhányszor agyarával! (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-10 védettség). Patájával a mammut zombi többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 91 életpontot vesztettél. Sárkányölő karddal végigvagdosod a mammut zombi tömzsi lábát. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvagdalod a mammut zombi tömzsi lábát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a mammut zombi. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-10 védettség). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 90 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 681, sebződés: 530, gyógyulás: 0, összesen: -530 ÉP}
(Továbbmész...) [150,31] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ongóliant. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ongóliant testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (22 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed az ongóliant testét. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod az ongóliant hatalmas bokáját. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Az ongóliant egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ongóliant testét. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod az ongóliant testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 98 életpontot sebeztél. Elhajolsz az ongóliant ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 aranylánc és egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (184,32)-> 40 arany, -2 ÉP]. 3 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 675, sebződés: 110, gyógyulás: 0, összesen: -110 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Elszántan a másikra támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor megcsapod a mammut zombi testét. (5 támadással 260 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvagdalod a mammut zombi testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 109 életpontot sebeztél. Agyarával a mammut zombi a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-10 védettség). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 104 életpontot vesztettél. Sárkányölő karddal végigvagdosod a mammut zombi nyakát. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a mammut zombi testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Agyarával a mammut zombi a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-10 védettség). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 86 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 783, sebződés: 489, gyógyulás: 0, összesen: -489 ÉP}
(Továbbmész...) [150,30] Még mindig dombos terepen vagy. Látsz egy kazmárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Pár fordulóval felviszed a nadrág alapanyagait. Aztán elbúcsúzol a kis állatoktól, akik sokáig integetnek utánad. (+2 jóság.)
Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy nekrofun van. Délnyugatra egy hóhérbimbó van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy mély szakadék van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy varkaudar felderítő. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar felderítő fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 16 életpontot vesztettél. Meglengetve a sárkányölő kardot a másikra rontasz. Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 106 életpontot sebeztél. Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a varkaudar felderítő vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a szubreális vámpír bal vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra rontasz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szubreális vámpír ködös testét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a szubreális vámpír nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 783 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Sárkányölő karddal megvagdalod a mammut zombi tömzsi lábát. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a mammut zombi testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Beléd öklel a mammut zombi! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-10 védettség). A mammut zombi rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 82 életpontot vesztettél. Sárkányölő karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a mammut zombi fejét. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a mammut zombi testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a mammut zombi agyarával. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-10 védettség). A mammut zombi rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 86 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 663, sebződés: 495, gyógyulás: 0, összesen: -495 ÉP}
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
m 1 8 7 | mozogsz északkeletre, északra, északnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a kétfejű troll jobb karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kétfejű troll jobb lábát. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a kétfejű troll testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-12 életpont)! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [151,28] Még mindig dombos terepen vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ekharion került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az ekharion ragyás testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (63 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod az ekharion jobb karját. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod az ekharion testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 109 életpontot sebeztél. Az ekharion nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 39 aranyat. 2 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 119, gyógyulás: 0, összesen: -119 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a mammut zombi fagyott bőrét. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a mammut zombi jobb vállát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Agyarával a mammut zombi a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-10 védettség). A mammut zombi szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 84 életpontot vesztettél. Sárkányölő karddal néhányszor megcsapod a mammut zombi testét. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor súrolod a mammut zombi testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a mammut zombi. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-10 védettség). A mammut zombi rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 84 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 634, sebződés: 498, gyógyulás: 0, összesen: -498 ÉP}
(Továbbmész...) [150,27] Még mindig dombos terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy kazmárt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze keletre látsz egy morgud hagymatövet. Délre nézve látsz egy mély szakadékot. Délnyugatra egy krómkaktusz van. Nyugatra egy xantusz-kaktusz van. Északnyugatra egy borkonyó cserje van. Északra egy rúnakő van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy varkaudar felderítő. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 20 életpontot sebződsz. Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra rontasz. Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar felderítő jobb lábát. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a varkaudar felderítő, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 50 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg szellem ködlő potrohát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny hideget lehel! Iszonyatos fagyási sérüléseket szenvedsz. (71 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg szellem fejét. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg szellem bal oldalát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 106 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg szellem kísértetauráját. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a quwarg szellem testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 114 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 49 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 627 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 744, sebződés: 312, gyógyulás: 0, összesen: -312 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az animált hókutya bal lábát. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az animált hókutya bal lábát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-8 védettség). Az animált hókutya néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-8 védettség). Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod az animált hókutya bal lábát. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az animált hókutya testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-8 védettség). Az animált hókutya csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-8 védettség). Az animált hókutya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 5 291 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 613, sebződés: 315, gyógyulás: 0, összesen: -315 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ekharion fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (88 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra rontasz. Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod az ekharion testét. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod az ekharion testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 121 életpontot sebeztél. Nem sikerült az ekharion ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 33 aranyat. 2 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 133, gyógyulás: 0, összesen: -133 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Megmarkolva a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod az animált hókutya élőholt csontjait. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod az animált hókutya élőholt csontjait. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-8 védettség). Az animált hókutya többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-8 védettség). Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az animált hókutya mozgékony fejét. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod az animált hókutya testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az animált hókutya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-8 védettség). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-8 védettség). Az animált hókutya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 5 291 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 609, sebződés: 309, gyógyulás: 0, összesen: -309 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal végigvagdosod a mammut zombi fagyott bőrét. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvagdalod a mammut zombi jobb oldalát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a mammut zombi néhányszor agyarával! (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-10 védettség). A mammut zombi szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 103 életpontot vesztettél. Sárkányölő karddal végigvagdosod a mammut zombi testét. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a mammut zombi nyakát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Agyarával a mammut zombi a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-10 védettség). A mammut zombi szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 86 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 666, sebződés: 523, gyógyulás: 0, összesen: -523 ÉP}
(Továbbmész...) [150,25] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Látsz egy ovimon-bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mínosz-kúpot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran híveié. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy gránátkaktuszt. Délnyugatra nézve látsz egy borkonyó cserjét. Északnyugatra egy friss csatamező van. Északra egy nekrofun van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy élőholt tigris. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt tigris testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt tigris jobb karját. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Az élőholt tigris összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 6 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 92, gyógyulás: 0, összesen: -92 ÉP}
Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zombi mester jobb lábát. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 115 életpontot sebeztél. A zombi mester csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 853 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 482, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a drakolich csontos vázát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (29 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a drakolich testét. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod a drakolich jobb hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a drakolich száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 107, gyógyulás: 0, összesen: -107 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
szk 92 | keresed a 92. szörnyet |
* 1. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 2. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 3. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 4. BP: kb 2 4 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (4 darabot) |
* 5. BP: kf 1559 1158 0 | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat az 1158. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
e 29 | élelemszerzés 29 pontért |
Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg nagymester torát. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod a quwarg nagymester torát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}
Erő: | 9 (31) | Szint: | 26 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 120 cm |
IQ: | 18 (31) | Támadás: | 68 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 14 (25) | Védekezés: | 71 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 83/440 év |
Egészség: | 10 (19) | Életpont: | 583/501 | Jellem: | jó (97) | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 16 (51) | Varázspont: | 687/31 | Pénz: | 20290 arany | Kép. pont: | 19 |
Tudatpont: | 51/33 | Pszi pont: | 218/442 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | vágófegyverek: | 31/48 (+29%) | lőfegyverek: | 25/77 (+16%) |
Feltételes fegyverváltás: sárkányölő kard (#289) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (1 -29.); ében nyílvessző (#848) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
150,25 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 203 |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 90, 88, 82, 85, 93, 84, 83, 89, 92, 91, 87 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 844 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23/42 (+30%) | 2. nyomkövetés: | 9/16 (+53%) | 3. mászás: | 16/89 |
4. csapdakészítés: | 11/23 (-500%) | 5. csapdaészlelés: | 3/43 | 6. gyógyítás: | 7/22 |
7. titkosírás: | 3/40 (+40%) | 8. felderítés: | 10/60 (+20%) | 9. szörnyidomítás: | 4/89 |
10. teológia: | 3/48 | 11. taumaturgia: | 43/25 (+229%) | 12. szerencsejáték: | 11/7 |
13. versengés: | 7/87 | 14. zene: | 19/43 (+18%) | 15. szörnyismeret: | 9/89 (+18%) |
16. pszi: | 20/92 | 17. zárnyitás: | 2/10 | 18. vadászat: | 5/72 (+59%) |
19. vitalitás: | 6/30 | 20. bányászat: | 12/0 (+60%) | 21. úszás: | 9/30 |
22. főzés: | 7/43 | 23. csapatmunka: | 2/84 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
segítesz max. 11 TVP-ért |
készítesz illatos rózsaszált (#1595) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaleidoszkópot (#1269) (max. 1 darabot, csak egyszer), kígyóbőr övet (#410) (max. 1 darabot, csak egyszer), halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 10 darabot ) |
elfogod púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219), roguenát (#779) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), élőholt quwarg (#202), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), inváziós ellenfelek (#9089), massza (#217), tüskés harci gromak (#156) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
lidércúr (#252), élőholt hadúr (#371), bűbájlidérc (#761), élőholt ősmágus (#179) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 28 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) | Symulf rúnája (#182) | tulajdonságpajzs (#26) |
a lélek védelme (#57) | tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse III (#59) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Ölj meg egy pókvadászt. Nagy jót tennél egy ilyen gonosz lény elpusztításával! (teljesítve) |
3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 1. lépésnél tartasz. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): többek közt 1103. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
67, 68, 72, 82, 83, 84, 85, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 121, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 8, 20, 30, 34, 35, 42, 44, 47, 49. |
Kész: 40, 41, 43, 51. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 218 (limit: 1360), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 23420. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 12, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 1 266. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 9, pontszámod: 108. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 211, h 949 1. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mennyei muzsika (182) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mentális fölény (270) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
rózsasziromáldozás (285) |
varázstöltődés II. (296) |
pszionikus védelem (307) |
isteni muzsika (348) |
türkiz szemek (399) |
madárfamiliáris II (405) |
rekultiváció (428) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 12 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 106 TU szükséges.) |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
12 | bomló esszencia (#2367) | 5 | ében nyílvessző (#848) | 60 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | íjászkence (#1225) | 1 | manakristály (#500) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rum (#1419) | 2 | varázskő (#305) | 6 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
76 | arany (#50) | 2 | aranylánc (#191) | 4 | azúrharmat (#1161) | |||
1 | halálvirág (#2371) | 23 | kaja (#2) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 3 | sárkánypikkely (#292) | 1 | vasérc (#152) |
145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | |
24 | |
|
|
|
|
|
|
|
25 | |
|
|
|
|
|
|
|
26 | |
|
|
|
|
|
|
|
27 | |
|
|
|
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
|
|
|
34 | |
|
|
|
|
|
|
|
35 | |
|
|
|
|
|
|
|
36 | |
|
|
|
|
|
|
|