71. forduló, 73. forduló, Szürke Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 2. 12h:07'
EZ A 116. JÁTÉKHETED, 72. FORDULÓD
117. játékheted kezdete: szept. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3468
SZÁMLA : XXXX

SZÜRKE FARKAS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,-57] koordinátán.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+18 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+28 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ork bérgyilász fészket vagy búvóhelyet. Sajnos sikertelenül. [8 pontot használtál fel, van még 202.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [5 pontot használtál fel, van még 197.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

* 3. KP: ff 28 6 2084 felt. fegyverváltás: 28 6 2084
Felt. fegyverváltás: << ököl << kőkés << vaskard. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

* 4. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 192.]

* 5. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 182.]

ek 116 45 1 t. energia kisütése: 116 45 1
Tudati vitalizáció varázslatot fogsz használni, ha életerőd 45 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

fkt 2371 3 1 felt. készítesz a 2371. tárgyat (3 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

fv 4 13 29 felveszed a 4. tárgyat (13 darabot) 29
Rábukkansz a rejtekhelyre! Magadhoz vettél 13 botot. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [4 pontot használtál fel, van még 178.]

av 13 alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 175.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 170.]

t 172 352 támadod a 172. szörnyet a 352. szörnyet
FT 172 parancs tárolva. FT 352 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

m 2 mozogsz keletre
[74,-57] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy emberevő. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az emberevő testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Csontszablyával többször mélyen végigmetszed az emberevő bal lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Karmaival az emberevő megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy szintszívó.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel néhányszor megcsapod a szintszívó jobb oldalát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontszablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a szintszívó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A következő ellenfél egy élőholt mirg.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontszablyával többször mélyen végigmetszed az élőholt mirg bal lábát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel megütöd az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az élőholt mirg csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 sáfrányport.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 263 (limit: 1145), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 18320.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot. Találsz egy oltárt. Sheran híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-3 életerő.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 158.]

tf 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az ügyességed. [0 pontot használtál fel, van még 158.]

kt 17 20 elkészíted a 17. tárgyat (20 darabot)
Begyűjtöttél 20 szögletes követ. Ügyességed TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 118.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[73,-58] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fény szentélyét. Felfedeztél egy főutcát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy útonálló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az útonálló testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Épületeket látsz: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-1 kaja.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. " [12 pontot használtál fel, van még 106.]

be 685 bemész a 685. épületbe
Közeledtedre egy világos tunikába öltözött, nyakában vastag láncon míves pecsétnyomót viselő gnóm fordul feléd.
- Te is részt szeretnél venni városunk fejlesztésében? Nagyon helyes! - kezdi el mondandóját. - Amit itt körülöttünk látsz, azt mind mi, kalandozók építettük. A boltunkban olcsóbban vásárolhatsz, a varázslótoronyban olyan dolgokat tanulhatsz, mint sehol máshol. És még csak adót sem kell fizetned! Ha tudsz, gyere minél sűrűbben, mert azzal a többieknek is segítesz. De akár komolyabban is kiveheted részed az építkezésekből, ha érdekel - néz a szemedbe. - Az építkezések során rengeteg építőanyagra van szükségünk. Hálás lennék, ha te is hozzájárulnál pár szögletes kővel és bottal. Mondjuk 20-20 darab elég lenne, hogy befejezzük az éppen folyó építkezéseket. A környező vidéken könnyen begyűjtheted őket, csak vigyázz a vadtrollokkal és alpesi tehenekkel! - Elbúcsúzol a gnómtól és belevegyülsz a város nyüzsgő forgatagába. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
- Büszke vagyok rád! Csak így tovább! Esetleg van kedved további feladatokhoz? - Ahogy bólintasz, a másik elvigyorodik. [50 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 4 ezüstdarab.] - Remélem, hasznát veszed majd ezeknek az ezüstdaraboknak! [add ki az F 326 parancsot]. Hogy miben tudnál még segíteni? Mindig hiányunk van szakavatott kőművesekből. A külső telkeken még rengeteg a befejezetlen épület. Építs valamelyikbe legalább 200 TVP-nyit. - Elbúcsúzol a gnómtól és belevegyülsz a város nyüzsgő forgatagába. [5 pontot használtál fel, van még 101.]

d 4 20 26 eldobod a 4. tárgyat (20 darabot) 26
Sajnos nincs nálad bot. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

h 2369 használod a 2369. tárgyat
Összetörsz egy éjkövet, és nem is kell sokáig várnod, a felszabaduló nekroenergiákra éhesen már meg is jelenik egy #! Visszaugrasz a sarok mögé. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal rájössz, hogy egy óriás csontváz ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. [5 pontot használtál fel, van még 96.]

m 6 mozogsz nyugatra
[72,-58] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Felismered a közeledőt. Csak egy orgyilkos. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel párszor keményen megütöd az orgyilkos testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontszablyával párszor kilyukasztod az orgyilkos testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod az orgyilkos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Találsz egy xantusz-kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mákrózsa bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-2 életerő.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 ametiszt medált 28 aranyért, 3 aurach fogat 3 aranyért, 1 borostyán függőt 6 aranyért, 2 csontpálcát 30 aranyért, 1 darázsszárnyat 4 aranyért, 2 díszes rézpajzsot 30 aranyért, 10 drótszőrt 20 aranyért, 1 Eldaran karkötőjét 50 aranyért, 2 evaporőr hájat 10 aranyért, 1 ezüst gyűrűt 6 aranyért, 3 fekete gyöngyöt 18 aranyért, 10 gyenge mérget 10 aranyért, 2 hebrencs állkapcsot 8 aranyért, 2 karbin plazmát 20 aranyért, 1 magszim belet 5 aranyért, 2 mandibulapengét 6 aranyért, 11 mocsári penkét 11 aranyért, 3 orgyilkos tőrt 24 aranyért, 3 rákpáncélt 12 aranyért, 1 rézdarabot 1 aranyért, 1 rókafarkat 3 aranyért, 2 szulfagor agyart 8 aranyért, 1 tüskecsapdát 8 aranyért, 21 ugh mérget 42 aranyért.
Találkozol egy fekete, rövid hajú, zöld szemű ember férfival. Körszakálla és bajsza van. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany pikkelyvértet, egy aranyozott klipszet, egy csontamulettet, egy griff nyakéket, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy kvazár sisakot, egy lánghordozó gyűrűt, egy mind. kristályát, egy mithril kesztyűt, egy ryuku karvédőt, egy szirén köpenyét, egy törpe védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy büntető praglonc trófea, egy Védőnővér trófea és egy Raia szent lovagja trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy varkaudar che-kardot, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. Teherhordója is van: egy púpos burástya! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, éjfekete, akárcsak a Tiéd.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Sir Gilbert Erail. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [8 pontot használtál fel, van még 88.]

ve 138 5 megveszed a 138. tárgyat 5
Mindössze 3 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 3 ubuk dobónyílat. 21 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 88.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[73,-59] Továbbmész a város utcáján. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Látsz egy xantusz-kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy orgyilkos. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször eltalálod az orgyilkos bal karját. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgyilkos bal karját. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Egy tölgyek alkotta ligetet látsz itt, a város közepén. A liget bejáratánál szépen faragott felirat díszeleg: vadaspark. (769. épület.)
Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-1 kaja.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "

(Továbbmész...) [74,-59] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 110 pontot kell rákölteni.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Felfedeztél egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy útonálló. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az útonálló bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd az útonálló bal karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontszablyával egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A következő épületeket látod: egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.). Borzalmasan éhes vagy. (-1 életerő.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 halálvirágot. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [75,-59] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy házat. (no:1. építését Brutalitisz kezdte, eddig 100 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy világítótornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy hegyi rák. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a hegyi rák testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hegyi rák testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod a hegyi rák testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A hegyi rák ollója a levegőben csattan. A hegyi rák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 rákpáncélt. 101 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy tetemember volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Észreveszel valamit a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-5 életerő.) [37 pontot használtál fel, van még 51.]

ek 116 45 10 t. energia kisütése: 116 45 10
Életszívás varázslatot fogsz használni, ha életerőd 45 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[76,-59] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy láplidérc áll veled szemben.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a láplidérc testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a láplidérc testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a láplidérc testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A láplidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 Tiume batyuja (ld. enc.). Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A következő ellenfél egy élőholt mágus.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus jobb lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mágus fejét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvagdalod az élőholt mágus nyakát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 varázskövet. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 265 (limit: 1145), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 18420.
Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-5 életerő.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő).

(Továbbmész...) [77,-58] Továbbra is dombság. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Észreveszel egy olvasztókemencét. Találsz egy oltárt. Elenios híveié. Találsz egy vaskohót. Észreveszel egy halálbokort. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy csontváz áll veled szemben.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Egy szikla mögé rejtőzöl. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy tetemember volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-6 életerő.) Sorvadsz (-2 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 halálvirágot. Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.)

(Továbbmész...) [78,-57] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sullár. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sullár fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a sullár hatalmas testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvagdosod a sullár testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy zombi száll szembe veled.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi rotható húsát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigmetszed a zombi rotható húsát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A következő ellenfél egy szintszívó.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szintszívó testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel párszor keményen megütöd a szintszívó ködös testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontszablyával kilukasztod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szintszívó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szintszívó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 3 vízionár szemet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 268 (limit: 1145), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 18570.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Észreveszel egy álomvirágot.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-3 életerő.) Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [29 pontot használtál fel, van még 22.]

m 4 mozogsz délre
[78,-56] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A távolban sakálok üvöltenek. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely északkeletről folyik délnyugatra. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Tars Tarkasz vigyorog kajánul. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy garokk. Itt csata lesz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a garokk bal hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a garokk varacskos hátát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontszablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a garokk testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy tetemember ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-2 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). [8 pontot használtál fel, van még 14.]

szk 15 keresed a 15. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy démontetűt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 14.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 11.]

* 2. BP: ff 6 28 2084 felt. fegyverváltás: 6 28 2084
Felt. fegyverváltás: << kőkés << ököl << vaskard. [0 pontot használtál fel, van még 11.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 11 pontod maradt, ebből a következő körre 11 pontot vihetsz át. Kapsz még 213 pontot. A következő körben tehát 224 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TIUME BATYUJA (660. TÁRGY)
Tiume, a híres kósza sok-sok hónappal ezelőtt tűnt el valahol Maad és Raggard között, valamilyen mocsárban. Már mindenki lemondott róla, hogy valaha kiderüljön, mi történt vele - és tessék, most előkerül a kósza batyuja! Mocsoktól átitatott, és persze teljesen üres, de azért egy megfelelő ráolvasással egy mágiaértő sok mindent megtudhat a segítségével. Kincsként őrzöd, amíg nem juttatod el a megfelelő személyhez.

VARÁZSKŐ (305. TÁRGY)
Ez az apró, szürke kőgolyó a szivárvány minden színében kezd villogni és melegedni, ha varázslat használatára képes személy fogja a kezébe. Nagy mennyiségű varázsenergia van benne tárolva, amely a kő összetörésével szabadítható fel. Ehhez a H 305 parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Ekkor a varázspontjaid száma megnő 100-al! (De a maximális érték fölé nem megy. Az ősi birodalmak területén 150 VP-t ad, a Ryuku szigeteken 200-at, a Kiégett Földeken 400-at.) Megadhatsz egy 2. paramétert is a H parancshoz, ha esetleg egyszerre több varázskövet akarnál összetörni. A varázskövet automatikusan is használni fogod, ha úgy próbálsz varázsolni (V parancs), hogy nincs elég varázspontod a varázslat elmondásához. A varázskövet sem automatikusan, sem H paranccsal nem fogod használni, ha 20-nál kevesebb VP-d hiányzik, mert ez csak pazarlás lenne. Harcban nincs idő a varázskő automatikus használatára.
[Megjegyzés: Felbőszülve a kalandozók lázadásán az alanori hódítás ellen, a Zaks család udvari mágusa megátkozta a Ghallán fellelhető és valaha elkészülő összes varázskövet. Egy körben max. 2 varázskövet használhatsz fel. (Ilyen szempontból következő köröd elejéig lezajló események is ide tartoznak.)
A varázskővel együtt egy új parancsot is megismersz, az FVK-t. Az FVK (százalék) parancs hatására, ha a szörnyekkel vívott csata elején a karakter aktuális varázspontja a maximális varázspontjánaknak a parancsban megadott %-a alatt van, akkor a csata kezdetén feltöri a varázskövet, vagy más hasonló, VP-t adó tárgyát.]

KARAKTERLAP

Szürke Farkas, egy kopasz, félszemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 72. fordulód.

Erő: 12 (17) Szint: 16 Merészség: 5/1 Magasság: 183 cm
IQ: 26 (28) Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 14 (18) Védekezés: 21 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 14 Életpont: 212/152 Jellem: gonosz (73) Tul. pont: 2
Szerencse: 14 (21) Varázspont: 232/141 Pénz: 1313 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 25/5 Pszi pont: 52/22
Eddig összesen 772 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 528 TP-t kaptál. Jelenleg 151 350 TP-d van. A következő szinthez még 28 650 TP szükséges. Trófeáid: élőholt mágus, harcos, autentikus vámpír. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 11/0 (+44%) vágófegyverek: 22/25 (+6%) ütőfegyverek: 2/98
dobófegyverek: 17/42 (+33%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << ököl (#28) << vaskard (#2084)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); bumeráng (#249) max. 1 db (3 -5.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (6 -8.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (9 .); ubuk dobónyíl (#138) (10 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
78,61 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 93

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 169 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 47/81 (+48%) 2. nyomkövetés: 20/0 (+20%) 3. lopás: 1/32
4. mászás: 1/28 5. csapdakészítés: 7/86 (+14%) 6. csapdaészlelés: 1/58
7. gyógyítás: 14/70 8. titkosírás: 1/97 9. felderítés: 2/3
10. szörnyidomítás: 2/108 11. teológia: 4/9 (+4%) 12. taumaturgia: 8/107 (+6%)
13. zene: 1/0 14. szörnyismeret: 6/104 (+22%) 15. pszi: 7/69 (+17%)
16. zárnyitás: 8/74 17. vadászat: 2/37 18. bányászat: 14/71 (+42%)
19. csapatmunka: 2/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (életszívás (#10))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 100 darabot, csak egyszer), kavadu iszákot (#25) (max. 1 darabot, csak egyszer), halálvirágot (#2371) (max. 3 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50)
zombi (#49), csontváz (#48), csontlepke (#746), élőholt mirg (#135), manaelementál (#290), Jerome (#956) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), manifesztátor (#124), sírlidérc (#172) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
ismeretlen (#9089), fémbontó szójer (#150), nektoraf (#355), Sheran hívők (#995), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> Palasti (#6116) lángcsóva (#31) >> drónkeselyű (#208)
lángcsóva (#31) >> vízionár (#66)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> Palasti (#6116)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! (teljesítve)
2.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot!
3.) Öld meg valamelyik gnóm boltost az egyik városban. (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 22, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 170, 175.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Kész: 5.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 268 (limit: 1145), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 18570.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 3 harcos, 3 királynő, 5 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 10 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 259 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * bíbor erőöv (#291) 1 * boszorkánykendő (#1697)
1 * bronzpáncél (#90) 1 * harci maszk (#1739) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49)
1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
2 bumeráng (#249) 1 * csontszablya (#64) 1 esszenciakristály (#350)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) $1 orgyilkos tőr ($225)
2 ubuk dobónyíl (#138) 54 ubuk tüske (#131) 1 * vaskard (#2084)
1 vortexvessző (#2331)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * denevér szimbólum (#140) $1 * Eldaran karkötője ($373) 1 + nap szimbólum (#141)
1 * regeneráló gyűrű (#254) 1 * saválló fülbevaló (#1552) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
$1 * umbatari karkötő ($278)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 bőrkantár (#1125) 6 ¤ deus ex machina (#1)
2 fülemüle síp (#1576) 1 fűszerkeverék (#1170) 3 gernim balzsam (#1894)
2 gyógykenőcs (#313) 3 halálkristály (#2372) 1 + hebrencs csapda (#147)
1 keg gomba (#1615) 1 Korrum pálcája (#1545) 1 kötél (#92)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 2 ork csodaszer (#1228) 1 térhajlító kavics (#1539)
1 tudás gyöngye (#522) 1 varázskő (#305) 3 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 37 csepp tinta (#101), fér még: 3]
6 éjurna (#2368) [bennük 41 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 19]
1 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
1 fűszertartó (#210) [benne 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 4]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 33 csepp spiritusz (#170), fér még: 87]
5 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 60]
4 + vizestömlő (#3) [bennük 77 korty víz (#27), fér még: 3]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4 álompor (#396) 1 aurach bőr (#658) 1 berzerker tüske (#713)
3 csillezsályalevél (#1253) 26 + csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654)
7 + dözmöng szív (#122) 5 ezüstdarab (#326) 2 fémrúd (#104)
2 gyöngymangó (#135) 3 halálvirág (#2371) 2 kaktusztüske (#114)
2 kavadu lebeny (#24) 1 + kazmár gyökér (#205) 1 lajhár csont (#236)
1 liumbe hajtás (#655) 144 madártoll (#112) 4 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 moa smaragd (#377) 1 mutáns csont (#331) 1 ormánygőte csont (#21)
16 pirkit (#153) 35 quwarg tojás (#360) $1 rákpáncél ($97)
7 smirglilevél (#29) 7 sünmedve tüske (#14) 2 szárnyas hernyó (#69)
1 szulfin (#676) 39 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172)
1 Tiume batyuja (#660) 1 trikornis szarv (#198) 2 vadász tatu bőr (#15)
3 varányszem (#30) 3 vasérc (#152) $3 vízionár szem ($102)
2 xirnox szív (#213)

Összsúly: 53.56 kg Megterheltség: 78%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 77 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ametiszt medál (#275) 3 aurach fog (#657) 1 borostyán függő (#162)
7 bot (#4) 2 csontpálca (#329) 1 csuklyavirág (#133)
1 darázsszárny (#652) 2 díszes rézpajzs (#84) 10 drótszőr (#37)
1 éjkő (#2369) 1 Eldaran karkötője (#373) 2 evaporőr háj (#105)
1 ezüst gyűrű (#180) 3 fekete gyöngy (#99) 10 gyenge méreg (#26)
2 hebrencs állkapocs (#130) 2 karbin plazma (#199) 1 magszim bél (#103)
2 mandibulapenge (#125) 11 mocsári penke (#148) 1 orgyilkos tőr (#225)
2 rákpáncél (#97) 1 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124)
2 szulfagor agyar (#677) 1 tüskecsapda (#242) 21 ugh méreg (#166)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
342 arany (#50) 7 bomló esszencia (#2367) 4 ezüstdarab (#326)
2 halálvirág (#2371) 2 madártoll (#112) 1 sáfránypor (#211)
1 sullár hólyag (#168) 3 szvó-ektoplazma (#151) 1 Tiume batyuja (#660)
2 ubuk dobónyíl (#138) 1 varázskő (#305) 1 vasérc (#152)
3 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

71 72 73 74 75 76 77 78 79
-60
-59
-58
-57
-56
-55
(72,-58) orgyilkos (#131), Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), oltár, nekrofun (#173), Sir Gilbert Erail (3481. kalandozó)
(73,-59) vadaspark (#769), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár, orgyilkos (#131)
(73,-58) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, útonálló (#130)
(73,-57) Trikornis Futárszolgálat (#711)
(74,-59) Ördögi Kör (#709), Gonoszság Temploma (#771), vaskohó (#155), főutca (#399), oltár, olvasztókemence (#86), ház (#400), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), útonálló (#130)
(74,-57) emberevő (#119), szintszívó (#96), élőholt mirg (#135), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely
(75,-59) Elenios oltár, ház (#400), világítótorony (#156), vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, olvasztókemence (#86), érclelőhely, hegyi rák (#61)
(76,-59) vaskohó (#155), Elenios oltár, 32. jellempróba, érclelőhely, láplidérc (#352), élőholt mágus (#175)
(77,-58) olvasztókemence (#86), Elenios oltár, vaskohó (#155), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), 35. jellempróba, csontváz (#48)
(78,-57) sullárok (#101), zombi (#49), szintszívó (#96), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(78,-56) patak, Elenios oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), garokkok (#73)

Üzenet küldése a karakternek