Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. márc. 4. 19h:52' EZ A 323. JÁTÉKHETED, 71. FORDULÓD 324. játékheted kezdete: márc. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 1850 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #5187 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 3 |
kno 13 3 | képesség-növelés 13 |
dd 12 7 126 | eldobod a 12. tárgyat a 7. tárgyat a 126. tárgyat |
dd 64 185 184 | eldobod a 64. tárgyat a 185. tárgyat a 184. tárgyat |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
h 305 | használod a 305. tárgyat |
v 6 99 | elmormolod a 6. varázslatot |
v 14 1 | elmormolod a 14. varázslatot |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a gyilkos sallank bal vállát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a gyilkos sallank meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. 205 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [66,35] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Ez Maad egyik erdeje. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy lajhárlord. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a lajhárlord bal lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a lajhárlord testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Mancsával a lajhárlord végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A lajhárlord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 lajhár csontot. 768 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [67,34] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy termikfészket. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy sóhajtó dorony. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a sóhajtó dorony taraját. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a sóhajtó dorony bal hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 502 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a köpködő bruhatag testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a köpködő bruhatag testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a köpködő bruhatag zöld, nyálkás bőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A köpködő bruhatag nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a köpködő bruhatag száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bruhatagnyelvet. 1 522 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a nukleáris cickány farkát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a nukleáris cickány jobb hátsó lábát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a nukleáris cickány bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. A nukleáris cickány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 1 535 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a fémbontó szójer fejét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a fémbontó szójer bal oldalát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a fémbontó szójer. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő fémrúd felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő rézsisak felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A fémbontó szójer még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 1 436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a bibircsók-óriás bal oldalát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 1 381 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nukleáris cickány testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a nukleáris cickány testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 1 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sírlidérc jobb lábát. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 1 145 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriáspók testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az óriáspók förtelmes fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az óriáspók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az óriáspók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 272 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az óriáspók csupasz testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az óriáspók testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az óriáspók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az óriáspók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 326 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a fémbontó szójer fejét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a fémbontó szójer. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vas dobónyíl felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a fémbontó szójer bal középső lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő bronzpáncél felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Véres nyál csordul ki a fémbontó szójer száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 1 408 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a fémbontó szójer jobb oldalát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vas dobónyíl felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a fémbontó szójer testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a fémbontó szójer fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő aranylánc felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Véres nyál csordul ki a fémbontó szójer száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 1 503 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
m 4 | mozogsz délre |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a technokolin bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a technokolin testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a technokolin köpőszervét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A technokolin csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. (ld. enc.) 38 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány rothadó testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a nukleáris cickány jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 1 617 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a nukleáris cickány bal oldalát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a nukleáris cickány rothadó testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a nukleáris cickány testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. A nukleáris cickány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 1 660 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a köpködő bruhatag zöld, nyálkás bőrét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a köpködő bruhatag testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a köpködő bruhatag testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A köpködő bruhatag nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bruhatagnyelvet. 1 492 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked átfúrja a bibircsók-óriás jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a bibircsók-óriás bal lábát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás csapása csak a levegőt találja. A bibircsók-óriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 aranyat. 1 432 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sírlidérc testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 1 178 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sírlidérc testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sírlidérc testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 1 121 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (2 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bibircsók-óriás testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a bibircsók-óriás bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 1 420 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Kudarcot vallottál! A hang iszonytató. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a karmazsin huhogó egyik csápját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a karmazsin huhogó levelét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 9 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 397 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [69,37] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Hmm, csak egy mélységi grittang. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a mélységi grittang testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 228 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [36 pontot használtál fel, van még 0.]
h 2107 | használod a 2107. tárgyat |
e 16 | élelemszerzés -5 pontért |
szk 112 | keresed a 112. szörnyet |
kotb 9146 | belépés K.T.-be: 9146 |
AURATRANSZFORMÁCIÓ (65. PSZI KÉPESSÉG) Mostantól komoly mennyiségű pszi-energia felhasználásával képes vagy saját aurád formálására! Ehhez a P 65 parancsot kell kiadnod. Ha a jó irányba akarod aurádat transzformálni, akkor 2. paraméternek 1-et, ha a sötét út felé, akkor 2-t írjál. Mindez 10 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Amíg pszi szakértelmed alacsony, egy auratranszformációval csak egy jellempontot tudsz szerezni. |
PSZI-REGENERÁCIÓ (66. PSZI KÉPESSÉG) A pszi-regeneráció egy igen hasznos képesség, amellyel a környéken tartózkodó kalandozók életenergiájának egy részét saját sebeid regenerálására fordíthatod. A P 66 parancs kiadásakor a veled azonos mezőn levő összes kalandozó elveszíti aktuális életpontjainak 5-10%-át (pszi szakértelmedtől függ, hogy mennyit), és az így nyert összes életpontot te megkapod (de nem mehetsz max. életerő fölé). Ennek a képességnek a használata 12 pszi pontba kerül. Főként frekventált helyeken (város, varázslóház, stb.) érdemes alkalmazni. Labirintusokban nem használhatod, bár elszívhatod labirintusban tartózkodók életenergiáját is. Nagyon vigyázz, hogy mikor használod e képességet, ugyanis mindenki tudni fogja, hogy te voltál! |
FELEJTÉS (68. PSZI KÉPESSÉG) Ezt a pszi képességet a P 68 <kalandozó/faj/vallás/KT> paranccsal, 5 TVP-ért és 5 pszi pontért használhatod. (Vallásnál 991: Leah, 992: Dornodon, 993: Raia, 994: Elenios, 995: Sheran, 996: Tharr, 997: Fairlight.) A felejtés inaktívan lapul mindaddig, amíg a megadott kalandozóval/fajjal össze nem futsz. Ekkor a pszi működésbe lép, és ellenfeled elfelejti 1.) hogyan nézel ki te (vagyis kalandozószámodat nem használhatja parancsainak paramétereként), 2.) törlődnek feltételes parancsai (azok, amelyek a Feltételes Parancsok alatt vannak felsorolva, tehát nem tartozik ide pl. a Feltételes Lőfegyverhasználat). A támadás nem sikerül, ha ellenfeled megdobja mentális mentődobását. Mivel egyszerre csak egy mentális trükk alkalmazható egy találkozás folyamán, ha ellenfeledre egy másik inaktív pszi/varázslat is aktiválódik előbb, akkor a felejtés nem hajtódik végre. Mivel a felejtés némi mentális előkészületet igényel, csak akkor tudod alkalmazni, ha te lépsz rá egy kalandozó táborára, fordítva nem. |
LAJHÁRLORD (757. SZÖRNY) Bár a szőrlajhárok nem élnek, és soha nem is éltek hierarchikus társadalomban, mégis vannak egyedeik, akik valahogy mások, előkelőbbek társaiknál. A napjaikat a fák ágairól csimpaszkodással töltik, és nem is igazán vágynak többre, így az erdőkön kívül kicsi az esélye, hogy találkoznál velük. A lajhárok lordjai jóval nagyobbat ütnek alacsonyabbrendű fajtársainál, ráadásul némi mentális képességekkel is rendelkeznek, legyőzésüket nehezítendő. |
REMÁK SZÍV (264. TÁRGY) Egy szutykos remákot leölni szinte a lehetetlennel határos - azonban valakinek nyilvánvalóan mégiscsak sikerült. Ennek nyilván az az oka, hogy a remák speciális képessége - ha nagyon ritkán is - de néha csődöt mond. A remák szív a deus ex machina készítés egyik fontos alkotóeleme, ezért igen magas értéket képvisel. |
VÍZIONÁR SZEM (102. TÁRGY) Az illúziókeltő vízionár szemei nagy kincset jelentenek a mágusok számára. Ahhoz ugyanis, hogy valaki egy varázslatot megcsináljon, általában nem árt, ha a varázslathoz hasonló dolgot művelni képes szörny egy darabjával is rendelkezik. |
HŐSIESÍTŐ MEDÁL (1558. TÁRGY) Aha! Szóval ezért volt közel sebezhetetlen ez a Ciang Csí... Ha ezt a láncra fűzött tenyérnyi medaliont (amit az ő nyakából szedtél le), a sajátodba akasztod, és hagyod, hogy a bőröddel érintkezzen, azonnal érezni fogod az elszántságot, az ellenállhatatlan erőt, és a mindent lebíró akaratot! Erődet 2-vel, támadásodat eggyel növeli meg a medál, de jobb, ha tudod, mielőtt vigyorogva KF-elnéd: a szörnyekkel szemben beállított merészséged mostantól nem számít, szintedtől és szintjüktől függetlenül megtámadod a szembejövő szörnyeket. (Természetesen, amire BA parancsod van, vagy FT kell rájuk a megtámadáshoz, azokat továbbra sem támadod meg.) A hősiesítő medál viseléséhez legalább 15. szintűnek kell lenned. |
RAGASZTÓ (83. TÁRGY) A zöld üveg segítségével fel tudod fogni a Technokolin váladékát úgy, hogy az később is felhasználható, ragadós maradjon. Ez a váladék, amit a továbbiakban csak ragasztónak fogunk nevezni, egy ilyen jó tulajdonsággal bír: levegőn nagyon gyorsan megköt, és ha esetleg két felület közé kentük, VAGYIS RAGASZTOTTUNK VELE, akkor ezt a két felületet senki sem fogja egyhamar szétválasztani. Számos összetettebb tárgy készítéséhez szükséges ragasztó. |
TITANITDUKÁT (1480. TÁRGY) A mindenkori ryuku császár már több mint négy évezrede szimplán, aranyból kovácsoltatja a Birodalom dukátjait, mivel a titanit túl ritkának, és túl értékesnek bizonyult ahhoz, hogy fizetőeszközre pocsékolják azt. Persze az óidőkből rengeteg ötszögletű titanitérme maradt az utókorra, melyek hátoldalán az egykori Császárok képmásai láthatók, így te is ráakadhatsz még itt-ott, a nemesi családok kincseskamráiban, a feledésbe merült kalóztanyákon, vagy néhány nagyhatalmú szörnyeteg felhalmozott drágaságai között. Nagyon vigyázz ezekre a finom munkával kovácsolt érmékre, és soha ne add át másnak, mert bár a boltban nem kapsz értük semmit, azért igen értékesek! A király ugyanis egy új keletű rendeletében előírta a ryuku dukátok felvásárlását, ezzel is méltányolva az idegen kontinensről visszatért hősök tetteit. [Ha van a birtokodban titanitdukát, és személyesen megjelensz a félévente megrendezésre kerülő "Túlélok Földje találkozón", ott pontos útmutatást kapsz majd róla, hogyan szerezhetsz meg összegyűjtött dukátjaidért cserébe értékes és ritka varázstárgyakat. Ráadásul ha istened oltáráná] kiadod az AL 1480 1597 parancsot, istened különleges ajándékben részesít.] Sajnos az ilyen jellegű, aprólékos ötvösmunkához te nem értesz, ezért magad nem vagy képes titanitdukátot előállítani. Ha rendelkezel gnóm refrugátorral, akkor a tidanitdukátjaidat védőkristállyá is alakíthatod a H 2069 1480 (darabszám) paranccsal. |
AGYI EXTENZIÓ (15. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) Kétségbeejtő, hogy a legtöbb intelligens faj mennyire nem képes agyának szürkeállományát kihasználni. Te azonban, tested minden porcikájának megismerése közben szürkeállományod jobb kihasználásának lehetőségeit is megérted. Ennek a képességnek eredményeképp kapsz +1 IQ-t. |
Erő: | 22 (37) | Szint: | 16 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 181 cm |
IQ: | 18 (29) | Támadás: | 42 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 83 kg |
Ügyesség: | 13 (24) | Védekezés: | 20 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/35 év |
Egészség: | 14 (25) | Életpont: | 432/309 | Jellem: | semleges (+6) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 22 (35) | Varázspont: | 327/26 | Pénz: | 19 arany | Kép. pont: | 1 |
Pszi pont: | 34/28 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 17 (+1) | vágófegyverek: | 10 (+1) | ütőfegyverek: | 10 |
lőfegyverek: | 17 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (180%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); kerek kő (#19) max. 1 db (2 -8.); nyílvessző (#108) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
69,80 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 101 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 188 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 22 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 8 (+1) | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 18 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. szörnyidomítás: | 3 |
10. teológia: | 9 (+1) | 11. zene: | 3 | 12. szörnyismeret: | 7 |
13. pszi: | 4 (+3) | 14. zárnyitás: | 5 | 15. vadászat: | 2 |
16. bányászat: | 13 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1 darabot ) |
elfogod goldugart (#65) fedett veremmel (#219), púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), trappoló dinymákot (#118) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
vízionár (#66), tesh alligátor (#353), nektoraf (#355), manifesztátor (#124) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) | csupasz izom (#28) | áldomás (#6) (76,0) | méregsemlegesítés (#14) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
sóhajtó dorony (#112) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0) |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. sötét kastplom (566): új. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 13, 14, 15, 16, 27, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 53. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5. |
HŐSTETTEID | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Termikrajzás | ||
Megölt szörnyek: 45. Szerzett pont: 4984. Beállított erő: 0 Összpont: 4984 |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
$4 | csontkés ($11) | $2 | * | orgyilkos tőr ($225) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) | ||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | mandibulakasza (#127) | |||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | kőkalapács (#13) | 1 | * | szöges bunkó (#8) | ||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | parittya (#18) | 1 | * | rövid íj (#107) | ||||
Lövedékek | ||||||||
3 | ezüsttollú nyíl (#363) | 3 | kerek kő (#19) | 16 | mérgezett tüske (#23) | |||
5 | * | nyílvessző (#108) | 41 | ubuk tüske (#131) | ||||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 6 | vas dobónyíl (#189) | |||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | bronzpáncél (#90) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | rézsisak (#72) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | ||
6 | tankány karom (#237) | |||||||
Csizmák | ||||||||
$2 | * | bakkura csizma ($96) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0) | ||||||||
1 | obszidián függő (#195) | |||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | aranylánc (#191) | 1 | hősiesítő medál (#1558) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | ||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | ||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+3) | ||||||||
1 | * | klasszik rézmedál (#2511) | 1 | * | klasszikus kitűző (#2514) | 1 | * | mind. igazgyöngye (#2694) |
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
4 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 40 csepp tinta (#101), fér még: 0] | ||||||
2 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 24] | ||||||
5 | kavadu iszák (#25) | [bennük 45 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 5] | ||||||
5 | sullár hólyag (#168) | [bennük 4 csepp spiritusz (#170), fér még: 96] | ||||||
7 | uzbány csőr (#169) | [bennük 56 csepp ugh méreg (#166), fér még: 28] | ||||||
4 | vizestömlő (#3) | [bennük 77 korty víz (#27), fér még: 3] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [bennük 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 37] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | acéltű (#334) | 1 | ásó (#34) | 1 | + | Beholder csapda (#2107) | ||
5 | + | deus ex machina (#1) | 5 | fenőkő (#1618) | 34 | kaja (#2) | ||
1 | kötél (#92) | 25 | krónika (#1725) | 1 | lant (#238) | |||
4 | leviatán hólyag (#2182) | 1 | megsemmisítő (#1540) | 1 | pszi kő (#248) | |||
10 | sáfránykő (#979) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | szent jogar (#150) | |||
1 | tatu dob (#234) | 2 | távcső (#42) | 1 | titanitdukát (#1480) | |||
1 | tudás gyöngye (#522) | 1 | tüskecsapda (#242) | 1 | varázskő (#305) | |||
2 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | acélpengőke (#231) | 19 | álompor (#396) | 2 | amniosz (#203) | |||
27 | aurach fog (#657) | 1 | bakkura bőr (#95) | 4 | bruhatagnyelv (#1230) | |||
2 | csuklyavirág (#133) | 2 | dorony tüdő (#212) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
21 | drótszőr (#37) | 1 | eknozol (#540) | 11 | evaporőr háj (#105) | |||
5 | ezüstdarab (#326) | 3 | fabontó (#106) | 6 | fekete gyöngy (#99) | |||
2 | fémrúd (#104) | 1 | galachmit (#310) | 6 | grákóbőr (#41) | |||
8 | gyöngymangó (#135) | 3 | hattyútoll (#1222) | 3 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
1 | ilkin érc (#232) | 2 | kaktusztüske (#114) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
1 | királygyík bőr (#44) | 1 | kreiton esszencia (#892) | 2 | lajhár csont (#236) | |||
18 | madártoll (#112) | 2 | magszim bél (#103) | 16 | mákrózsa virág (#56) | |||
6 | manaszilánk (#2686) | 4 | mandibulapenge (#125) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 1 | móri gyümölcs (#116) | 12 | óndarab (#85) | |||
62 | pirkit (#153) | 4 | purifikátor háj (#269) | 1 | rákpáncél (#97) | |||
1 | remák szív (#264) | 8 | rézdarab (#70) | 8 | rókafarok (#124) | |||
42 | sallank karom (#128) | 2 | sámán erszény (#650) | 6 | smirglilevél (#29) | |||
20 | sünmedve tüske (#14) | 4 | surranó kígyó bőr (#47) | 11 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | szuperkötél (#209) | 1 | téfea-agy (#172) | 16 | tigroszlán fog (#63) | |||
1 | vadász tatu bőr (#15) | 2 | vámpírfog (#1221) | 1 | vapár ág (#110) | |||
2 | varányszem (#30) | $1 | varkaudar csont ($1113) | 23 | vasérc (#152) | |||
4 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 115.92 kg | Megterheltség: 86% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 46 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
37 | arany (#50) | 1 | bronzpenge (#126) | 1 | csontszablya (#64) | |||
1 | csontszurony (#12) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 3 | kaja (#2) | |||
4 | kerek kő (#19) | 1 | kőhegyű lándzsa (#7) | 3 | madártoll (#112) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | bruhatagnyelv (#1230) | 1 | dorony tüdő (#212) | 2 | fenőkő (#1618) | |||
1 | hősiesítő medál (#1558) | 1 | huhogó bibe (#332) | 2 | lajhár csont (#236) | |||
3 | manaszilánk (#2686) | 5 | nyílvessző (#108) | 8 | pirkit (#153) | |||
1 | pszi kő (#248) | 3 | ragasztó (#83) | 1 | remák szív (#264) | |||
6 | sallank karom (#128) | 4 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | titanitdukát (#1480) | |||
10 | ugh méreg (#166) | 13 | vasérc (#152) | 6 | víz (#27) | |||
4 | vízionár szem (#102) |
63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | |
33 | |
|
|
|
|
|
|
|
34 | |
|
|
|
|
|
|
|
35 | |
|
|
|
|
|
|
|
36 | |
|
|
|
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
|
|
|