Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. okt. 14. 12h:26' EZ A 1394. JÁTÉKHETED, 71. FORDULÓD 1395. játékheted kezdete: okt. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4443 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 182 0 0 | elmormolod a 182. varázslatot |
* 2. KP: hh 745 1099 1101 | használod a 745. tárgyat az 1099. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 3. KP: hh 841 1546 1419 | használod a 841. tárgyat az 1546. tárgyat az 1419. tárgyat |
* 4. KP: hh 1225 1154 0 | használod az 1225. tárgyat az 1154. tárgyat |
* 5. KP: kf 1570 1728 0 | kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat az 1728. tárggyal |
ek 7 4 15 | t. energia kisütése: 7 4 15 |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
v 96 142 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
145 | 146 | 147 | |
34 | |
|
|
35 | |
|
|
36 | |
|
|
[142,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy villát. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 3850 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy halálbokort. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy házat. (no:2. építését Sötét Inkvizíció Apostolai kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Találsz egy házat. (no:3. építését sir Criminal kezdte, eddig 50 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy kék rothasztó.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a kék rothasztó kocsonyás testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a kék rothasztó testét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod a kék rothasztó testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 93 életpontot sebeztél. A kék rothasztó sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 073 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
be 833 209 | bemész a 833. épületbe |
m 1 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [147,36] Az erdőt dombvidék váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Chitarel irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy gránátkaktuszt. Délre nézve látsz egy nekrofunt. Délnyugatra egy gumifa van. Nyugatra egy rát-fa van. Északra egy hóhérbimbó van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy woorgard közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 271 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) A zombi mester karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a zombi mester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 45 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg szellem bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Nincs időd félrehajolni. (65 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a quwarg szellem testét. (5 támadással 264 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod a quwarg szellem testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 53 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg szellem nyakát. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a quwarg szellem kísértetauráját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 46 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 432 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 589, sebződés: 267, gyógyulás: 0, összesen: -267 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az Ek'Hor ragyás testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az ellenfél néhány ekharion dárdát hajít feléd. A becsapódástól 66 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed az Ek'Hor testét. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod az Ek'Hor jobb karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az Ek'Hor újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az Ek'Hor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 ekharion dárda [ekharion dárda ládikóba-> (143,61)-> 160 arany, -2 ÉP]. 3 165 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
145 | 146 | 147 | 148 | |
34 | |
|
|
|
35 | |
|
|
|
36 | |
|
|
|
37 | |
|
|
|
[143,61] Épületek tűnnek fel.
be 702 3 | bemész a 702. épületbe |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [148,37] Még mindig dombos terepen vagy. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy gumifát. Délre nézve látsz egy quwarg bolyt. Délnyugatra egy márványtorony van. Nyugatra egy nekrofun van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kardszárnyú pocok. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kardszárnyú pocok testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod a kardszárnyú pocok testét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a szubreális vámpír testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a szubreális vámpír testét. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod a szubreális vámpír bal lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 783 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [149,38] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy halálbokort. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy xantusz-kaktusz van. Nyugatra egy quwarg boly van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ezoterikus mardel. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 10 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP] 1 702 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 44 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg szellem fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (39 életpontot vesztettél.) Meglengetve a sárkányölő kardot a másikra rontasz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg szellem testét. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod a quwarg szellem kísértetauráját. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a quwarg szellem testét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a quwarg szellem testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 50 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 627 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 584, sebződés: 230, gyógyulás: 0, összesen: -230 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a zombi mester testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod a zombi mester fejét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a zombi mester meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 853 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg királynő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő fejét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 5 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod az animált hókutya jobb vállát. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az animált hókutya farkát. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod az animált hókutya bal oldalát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 98 életpontot sebeztél. Az animált hókutya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-8 védettség). Az animált hókutya csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-8 védettség). Az animált hókutya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 291 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 600, sebződés: 119, gyógyulás: 0, összesen: -119 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az animált hókutya testét. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az animált hókutya mozgékony fejét. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod az animált hókutya jobb oldalát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Az animált hókutya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-8 védettség). Az animált hókutya többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-8 védettség). Sárkányölő karddal megvagdalod az animált hókutya bal karját. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod az animált hókutya nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az animált hókutya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-8 védettség). Az animált hókutya csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-8 védettség). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 hókutya nyakörv. 5 291 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 651, sebződés: 223, gyógyulás: 0, összesen: -223 ÉP}
(Továbbmész...) [149,40] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gránátkaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran híveié. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy xantusz-kaktuszt. Délre egy ősi csatamező van. Nyugatra egy művészi porolit van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kétfejű troll közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a kétfejű troll bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a kétfejű troll ragyás bőrét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod a kétfejű troll bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-24 életpont). A kétfejű troll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 48 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg szellem jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (36 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg szellem ködlő potrohát. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a quwarg szellem kísértetauráját. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 101 életpontot sebeztél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 52 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod a quwarg szellem ködlő potrohát. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a quwarg szellem testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 46 életpontot vesztettél. A quwarg szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 627 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 638, sebződés: 273, gyógyulás: 0, összesen: -273 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 48 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg szellem fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Csontodig hatol a hideg. (72 életpontot vesztettél.) Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg szellem testét. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod a quwarg szellem testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 106 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Sárkányölő karddal végigvagdosod a quwarg szellem kísértetauráját. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a quwarg szellem jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 51 életpontot vesztettél. A quwarg szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 627 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 608, sebződés: 314, gyógyulás: 0, összesen: -314 ÉP}
(Továbbmész...) [148,41] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kronokukac lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a kronokukac testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod a kronokukac bal vállát. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod a kronokukac testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-5 TVP). Sárkányölő karddal felnyitod a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 100 életpontot sebeztél. A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-3 TVP). A kronokukac szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 196 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a drakolich jobb hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Iszonyatos fagyási sérüléseket szenvedsz. (50 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal megcsapod a drakolich testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a drakolich testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A drakolich belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A drakolich összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1 152 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a szubreális vámpír jobb karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a szubreális vámpír jobb oldalát. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a szubreális vámpír jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 117 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 783 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
(Továbbmész...) [147,43] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Felfedeztél egy tűzbokrot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Leon Silver I. orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy korongfát. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délre egy mínosz-kúp van. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy gumifa van. Északnyugatra egy mákrózsa bokor van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy quwarg királynő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg királynő nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Meglengetve a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynő nyakát. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 102 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
(Továbbmész...) [147,44] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mínosz-kúpot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Thoron - Laure egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy ovimon-bokor van. Délre egy quwarg boly van. Délnyugatra egy gyöngymangó bokor van. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy gumifa van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bávatag golombár. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.
jlk 1216 | jelszó kimondása 1216 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 12.]
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
v 198 144 63 | elmormolod a 198. varázslatot |
146 | 147 | 148 | 149 | 150 | |
35 | |
|
|
|
|
36 | |
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
39 | |
|
|
|
|
40 | |
|
|
|
|
41 | |
|
|
|
|
42 | |
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
[144,63] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mínosz-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy ovimon-bokrot. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Steven McCar. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívői építették. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy gumifát. Délre egy phua-kúp van. Délnyugatra egy borkonyó cserje van. Nyugatra egy tűzbokor van. Északnyugatra egy friss csatamező van. Északra egy művészi porolit van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a drakolich testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Nincs időd félrehajolni. (58 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a drakolich fejét. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a drakolich bal hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A drakolich most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 92, gyógyulás: 0, összesen: -92 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bolyongó lidérc áttetsző testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod a bolyongó lidérc jobb oldalát. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a bolyongó lidérc testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Vitalitásod védelmez. Sárkányölő karddal néhányszor megcsapod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a bolyongó lidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Nem öregedsz. A bolyongó lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 471, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
jlk 2121 | jelszó kimondása 2121 |
szk 92 | keresed a 92. szörnyet |
* 1. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 2. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 3. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 4. BP: kb 2 4 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (4 darabot) |
* 5. BP: kf 1559 1158 0 | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat az 1158. tárggyal |
BLOUNTHER GYŰRŰJE (1548. TÁRGY) Blounther apó méltánytalanul feledésbe merült, saját fejlesztésű találmánya ez a fantasztikus kis aranykarika, ami megvédi bűbájaidat a mindent magába olvasztó sárkányvarázstól: az elnyeléstől. Sajnos nem sok van már belőle a világon, mert nem nyújtottak elegendő védelmet gazdáiknak, akik így a Sötét Világ rémségeinek gyomrában végezték. A gyűrű erejének kihasználásához természetesen viselned kell e tárgyat (KF 1548). |
Erő: | 9 (31) | Szint: | 25 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 120 cm |
IQ: | 18 (31) | Támadás: | 67 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 14 (25) | Védekezés: | 71 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 83/440 év |
Egészség: | 10 (19) | Életpont: | 578/610 | Jellem: | jó (93) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 16 (51) | Varázspont: | 656/94 | Pénz: | 20214 arany | Kép. pont: | 16 |
Tudatpont: | 51/36 | Pszi pont: | 218/412 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | vágófegyverek: | 31/19 (+25%) | lőfegyverek: | 25/61 (+21%) |
Feltételes fegyverváltás: sárkányölő kard (#289) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (1 -29.); ében nyílvessző (#848) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
144,63 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 203 |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 90, 88, 82, 85, 93, 84, 83, 89, 92 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 844 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23/12 (+70%) | 2. nyomkövetés: | 8/63 | 3. mászás: | 16/89 |
4. csapdakészítés: | 16/23 (+1500%) | 5. csapdaészlelés: | 3/43 | 6. gyógyítás: | 7/22 |
7. titkosírás: | 3/0 (+20%) | 8. felderítés: | 10/40 (+20%) | 9. szörnyidomítás: | 4/89 |
10. teológia: | 3/48 (+16%) | 11. taumaturgia: | 40/96 (+221%) | 12. szerencsejáték: | 11/7 |
13. versengés: | 7/87 (+32%) | 14. zene: | 19/25 (+16%) | 15. szörnyismeret: | 9/71 |
16. pszi: | 20/92 | 17. zárnyitás: | 2/10 | 18. vadászat: | 5/13 |
19. vitalitás: | 6/30 (+4%) | 20. bányászat: | 11/40 (+40%) | 21. úszás: | 9/30 |
22. főzés: | 7/43 | 23. csapatmunka: | 2/84 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
segítesz max. 10 TVP-ért |
készítesz illatos rózsaszált (#1595) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaleidoszkópot (#1269) (max. 1 darabot, csak egyszer), kígyóbőr övet (#410) (max. 1 darabot, csak egyszer), halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 10 darabot ) |
elfogod púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219), roguenát (#779) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), élőholt quwarg (#202), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), inváziós ellenfelek (#9089), massza (#217), tüskés harci gromak (#156) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
lidércúr (#252), élőholt hadúr (#371), bűbájlidérc (#761), élőholt ősmágus (#179) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 28 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) | Symulf rúnája (#182) | tulajdonságpajzs (#26) |
a lélek védelme (#57) | tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse III (#59) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Ölj meg egy pókvadászt. Nagy jót tennél egy ilyen gonosz lény elpusztításával! (teljesítve) |
3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 1. lépésnél tartasz. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): többek közt 1103. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
67, 68, 72, 82, 83, 84, 85, 88, 89, 90, 92, 93, 121, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 8, 20, 30, 34, 35, 42, 44, 47, 49. |
Kész: 40, 41, 43, 51. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 210 (limit: 1355), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 22460. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 12, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 1 266. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 9, pontszámod: 108. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 211, h 949 1. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mennyei muzsika (182) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mentális fölény (270) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
rózsasziromáldozás (285) |
varázstöltődés II. (296) |
pszionikus védelem (307) |
isteni muzsika (348) |
türkiz szemek (399) |
madárfamiliáris II (405) |
rekultiváció (428) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 12 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 106 TU szükséges.) |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
106 | arany (#50) | 25 | gyógykenőcs (#313) | 1 | íjászkence (#1225) | |||
35 | madártoll (#112) | 1 | manakristály (#500) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rum (#1419) | 1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 2 | varázskő (#305) | |||
6 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | Blounther gyűrűje (#1548) | 1 | bomló esszencia (#2367) | 1 | éjkő (#2369) | |||
3 | ezüsttollú nyíl (#363) | 2 | halálvirág (#2371) | 1 | hókutya nyakörv (#1077) | |||
6 | kaja (#2) | 1 | sáfránypor (#211) | 4 | Thargodan esszencia (#328) | |||
5 | tinta (#101) | 2 | ugh méreg (#166) |
143 | 144 | 145 | |
62 | |
|
|
63 | |
|
|
64 | |
|
|