70. forduló, 72. forduló, Jokkmokk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. júl. 6. 15h:07'
EZ A 272. JÁTÉKHETED, 71. FORDULÓD
273. játékheted kezdete: júl. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3860

JOKKMOKK KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,15] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+14 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 235.]

* 2. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

hu 237 hulladék: 237
Hulladék, ezért nem gyűjtesz tankány karmot. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

kt 17 20 elkészíted a 17. tárgyat (20 darabot)
Begyűjtöttél 20 szögletes követ. Egészséged TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 195.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[99,16] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy márványtornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Hirtelen mozogni kezd a föld! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vérszomjas csüldő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas csüldő bal oldalát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal többször eltalálod a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


(Továbbmész...) [99,17] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy törpemammut. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a törpemammut testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor súrolva eltalálod a törpemammut jobb hátsó lábát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpemammut testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a törpemammut testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a törpemammut. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre. [20 pontot használtál fel, van még 175.]

kt 258 2 elkészíted a 258. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 nehezéket. Egészséged TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [20 pontot használtál fel, van még 155.]

kt 347 1 elkészíted a 347. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 súlyzót. Egészséged TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [10 pontot használtál fel, van még 145.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[100,16] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Ez az apró mocsár jelenti az Ygrol síkság nyugati határát. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy láplidérc. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a láplidérc fejét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod a láplidérc sáros testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 10 életpontot vesztettél. A láplidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Szöges bunkóval megütöd a láplidérc testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a láplidérc sáros testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A láplidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 Tiume batyuja (ld. enc.). Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [100,15] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mocsári ácsorgó. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Meglengetve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mocsári ácsorgó testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor keményen megütöd a mocsári ácsorgó jobb vállát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A mocsári ácsorgó fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 37 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mocsári ácsorgó lassúmozgású testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a mocsári ácsorgó fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 37 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. Magad mögé lököd a pitiáner erszényes elkarog trófeát, és kiszedsz egy mocsári ácsorgó trófeát. 1 062 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 107, gyógyulás: 0, összesen: -107 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [100,14] A terep változik: ismét síkságon vagy. Utad során felfedezel egy gumifát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy karmos tankány került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal többször eltalálod a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megcsapod a karmos tankány testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a karmos tankány bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 782 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 109.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[100,13] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sérült karmos tankány. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmos tankány rovarfejét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a karmos tankány testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy süvítő rája. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a süvítő rája testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a süvítő rája testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A süvítő rája megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Farokcsapások csattannak a hasadon. (5 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a süvítő rája jobb oldalát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod a süvítő rája bal oldalát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A süvítő rája még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}


(Továbbmész...) [100,12] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ragyás burástya. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor keményen megütöd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Csápjával megérint a ragyás burástya. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a ragyás burástya testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Csápjaival a ragyás burástya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 739 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy manifesztátor volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.


Összeakadsz Thompson99cel. Tharr ministránsa. Egy alligátorbőr cipőt, egy arany karperecet, egy aranygyűrűt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy ryuku futárbérenc trófea, egy varkaudar bajnok trófea és egy élőholt quwarg trófea színesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Hátasállata egy spagulár! Tárgyainak egy részét egy trappoló dinymák viszi.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [100,11] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Itt, a természet teremtésének mélyén az áhítat csendje uralkodik.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 73.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 21 TVP-t kell elköltened.]

[10 pontot használtál fel, van még 63.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] [30 pontot használtál fel, van még 33.]

szk 80 keresed a 80. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy trollfát. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 7. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 16, 15.
Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 212 pontot. A következő körben tehát 242 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYÓGYKENŐCS (313. TÁRGY)
Egyike a legegyszerűbben elkészíthető varázsfőzeteknek a gyógykenőcs. Nincs semmi másra szükség, csak a Varázsital Főzése varázslatra, egy adag borkonyó bibére, egy szárnyas hernyóra, 5 csepp vízre és néhány gyógyfűre, amely kizárólag erdőben található meg (ezért a főzet csak erdőben készíthető el). A KT 313 parancs kiadásakor 5 TVP-ért a megfelelő mágikus szertartások során elkészíted a gyógykenőcsöt. A gyógykenőcsöt a H 313 paranccsal használod, 0 TVP-ért. A kenőcsöt a sebeidre kenve, a fájdalom rögvest csökken: 80-120 életpontot fogsz gyógyulni. Ha épp labirintusban tartózkodsz, és Feltételes Gyógyításnak kellene végrehajtódnia, és nincs olyan gyógyító varázslat, amit ekkor elmondhatnál, automatikusan fogod a nálad levő gyógykenőcsöket használni.

TIUME BATYUJA (660. TÁRGY)
Tiume, a híres kósza sok-sok hónappal ezelőtt tűnt el valahol Maad és Raggard között, valamilyen mocsárban. Már mindenki lemondott róla, hogy valaha kiderüljön, mi történt vele - és tessék, most előkerül a kósza batyuja! Mocsoktól átitatott, és persze teljesen üres, de azért egy megfelelő ráolvasással egy mágiaértő sok mindent megtudhat a segítségével. Kincsként őrzöd, amíg nem juttatod el a megfelelő személyhez.

KARAKTERLAP

Jokkmokk, egy fekete, copfos hajú, piros szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Tharr követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 71. fordulód.

Erő: 23 (25) Szint: 15 Merészség: 5/5 Magasság: 258 cm
IQ: 16 Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 303 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 18 Menekülés: 35 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 17 Életpont: 216/144 Jellem: semleges (-9) Tul. pont: 1
Szerencse: 18 (22) Varázspont: 76/2 Pénz: 263 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 28/18 Pszi pont: 46/26 EFejl: 8
Eddig összesen 470 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 673 TP-t kaptál. Jelenleg 104 772 TP-d van. A következő szinthez még 15 228 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar kósza, epokitféreg, mocsári ácsorgó. A 63. fordulódban 906 arany került a bankszámládra. 1014 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/28 szúrófegyverek: 1/0 vágófegyverek: 6/31
ütőfegyverek: 22/35 (+17%) lőfegyverek: 1/0 dobófegyverek: 1/56

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); dárda (#10) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
100,11 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 61 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/34 (+12%) 2. nyomkövetés: 9/44 (+9%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 1/0 5. csapdakészítés: 9/78 (+9%) 6. csapdaészlelés: 3/28
7. gyógyítás: 27/21 8. titkosírás: 1/69 9. felderítés: 1/88
10. szörnyidomítás: 1/25 11. teológia: 2/56 12. taumaturgia: 9/22 (+12%)
13. szerencsejáték: 1/0 14. versengés: 1/0 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 1/0 17. szörnyismeret: 7/89 18. pszi: 9/89 (+9%)
19. zárnyitás: 7/85 20. vadászat: 3/25 21. bányászat: 4/95
22. testépítés: 1/12 (+12%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
udvarolsz a 8. fajúaknak
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
vadász tatu (#10) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
manifesztátor (#124), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), vízionár (#66), kobudera (#8)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen.
2.) Hozz egy grifftojást.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 667 TU szükséges.)
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 70.60 kg Megterheltség: 117%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 74 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fémrúd (#104) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 kaja (#2) 1 sullár hólyag (#168) 1 súlyzó (#347)
1 szvó-ektoplazma (#151) 2 tankány karom (#237) 1 Tiume batyuja (#660)
4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

98 99 100 101
10
11
12
13
14
15
16
17
18
(99,16) márványtorony (#175), oltár, 26. jellempróba, vérszomjas csüldő (#114)
(99,17) törpemammut (#115), gumifa (#38), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 31. jellempróba
(100,12) ragyás burástyák (#111), manifesztátor (#124), Thompson99 (1042. kalandozó)
(100,13) karmos tankány (#137), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), süvítő rája (#113)
(100,14) gumifa (#38), oltár, karmos tankány (#137)
(100,15) mocsári ácsorgó (#774), egy ismeretlen isten rúnaköve
(100,16) láplidérc (#352)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Javítottuk az alábbi hibákat: Az intarzit páncél nem védett az kronoérintéstől. Az elmetisztítás nem működött a földmélyi varázskőre. - A T 9088-as paranccsal meg lehet támadni az összes kputtyintó lényt.
* - A Sötét Földön a thargodan városokban lehet szörnyekkel találkozni.
* - Az esszenciamágnes használata csak 5 TVP-be kerül, ha nem sikerül vele neves szörnyet idézni.
* - A teleport varázslatoknál megfelelő hibajelzést írunk ki, ha egy teleport azért vall kudarcot, mert még nem járt olyan messze keleten a karakter, mint ahová teleportálni akar.
* - A VTN parancsnak lehet megadni 2. és 3. paramétert is, hogy egy paranccsal akár három varázslatot is meg lehessen tanulni. (A 163-as dimenzióugrás varázslat kivétel ez alól.)
* - A Végzet Kulcsának használatakor (H 2320) meg lehet adni egy 2. paramétert, ami a terület száma: 1- nyugat, 2 - kelet, 3 - ősi birodalmak, 4 - Sötét Föld, 5 - Ryuku szigetek, 6 - Kiégett Földek, 7 - Víz síkja, 8 - Föld síkja. Ha a karakter a parancs kiadásakor nem a paraméterben megadott területen van, a parancs nem jön létre, így a karakter nem megy be a Végzet Vermébe.
* - 400-ban maximalizáltuk az egy karakter által a találkozós liciteken (arany, titanit) megvehető EXTra fordulók számát.

Üzenet küldése a karakternek