700. forduló, 702. forduló, Glanga Dor Blazeer összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. máj. 21. 12h:04'
EZ A 734. JÁTÉKHETED, 701. FORDULÓD
735. játékheted kezdete: máj. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #1952
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 7

GLANGA DOR BLAZEER KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [327,9] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 4. szinten/térképen, a 2. pontnál.
A táborozás 1. napján összeakadsz Sunyi Saroltával. Ő Thunder Power felesége! Leah inkvizítora. Egy árnyszőttest, egy csodálatos nyakláncot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy drakolder kesztyűt, egy fűzött kagylósort, egy haramakit, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy kráken gyűrűt, egy kreiton palástot, egy lovagi övcsatot, egy medvebőr övet, egy mordaith álarcot, egy mordaith karkötőt, egy mordaith köpenyt, egy mordaith nadrágot, egy mordaith vállvédőt, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy rd'alv amulettet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Teremtő koronáját, egy törpe bakancsot és egy torz fülkarikát visel. Rangja: Inkvizíció főpapja. Felszerelését egy élőholt drakolder trófea, egy og'hlobn mészáros trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Otthagyod a másik kalandozót.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+12 tvp ). Az aranytermő erszény 78 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+68 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+2298 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+230 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont).

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 12. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 797. Kapsz 4 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 795. Kapsz 4 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 793. Kapsz 4 VP-t.]

* 2. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 224. varázslatot a 72. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 791. Kapsz 4 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 791.]
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 789. Kapsz 4 VP-t.]

* 3. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 188. varázslatot a 86. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 789.]
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 787. Kapsz 4 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 787.]

* 4. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot a 220. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+20 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 785. Kapsz 4 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+24 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 783. Kapsz 4 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 781. Kapsz 4 VP-t.]

* 5. KP: elmormolod a 209. varázslatot a 243. varázslatot a 78. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 779. Kapsz 4 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Bemetszést végzel az idő szövetén, az idő folyása rövid időre lelassul (kaptál 30 TVP-t). [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 804. Kapsz 12 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. [-143 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 802. Kapsz 4 VP-t.]

* 6. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 178. varázslatot a 168. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 802.]
Szupersebesen mormolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 800. Kapsz 4 VP-t.]
Ezt a varázslatot már elmondtad egyszer! [0 pontot használtál fel, van még 800.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat a 996. tárggyal a 466. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 800.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 800.]
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 800.]

* 8. KP: használod a 892. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 800.]

vv 287 147 19 elmormolod a 287. varázslatot a 147. varázslatot a 19. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Éjfattyak reszkessetek! (Kör végéig minden ütésedre +30 sebzést kapsz a szembejövő éjfattyak ellen.) [-120 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 800.]
Fürgén varázsolsz! Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 800.]
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 798. Kapsz 4 VP-t.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1604 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 793. Kapsz 12 VP-t.]

v 1 9999 1 elmormolod az 1. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 1 életpontot tudsz így gyógyulni. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 788. Kapsz 12 VP-t.]

vv 12 178 27 elmormolod a 12. varázslatot a 178. varázslatot a 27. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 788.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 788.]
Fürgén varázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 786. Kapsz 4 VP-t.]

lm 8 8 32 mozogsz 8 8 32
[4. SZINT 8. PONT:] Teljesen eltévedtél. Itt egy újabb elágazás. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy en'trauk faló. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy isteni átok varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre éjfattyak végzete varázslatot lősz. 3245 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy kiszáradás. 700 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Üres a gyomrod, nem tudsz hányni. Fegyvert váltasz: előkapod az Urgol lángdárdáját. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Urgol lángdárdájával néhányszor teljesen átdöföd az en'trauk faló jobb oldalát. Kritikus ütés! (10 támadással 2993 életpontot sebezve.) Az en'trauk faló harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 237 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +48 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 69 életpontot vesztettél. Az en'trauk faló megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 240 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +48 ÉP.) Urgol lángdárdájával többször eltalálod az en'trauk faló testét. (10 támadással 2750 életpontot sebezve.) Az en'trauk faló harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 248 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +50 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 78 életpontot vesztettél. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 225 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +45 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 70 életpontot vesztettél. Urgol lángdárdájával épp hogy megszúrod az en'trauk faló testét. (1 támadással 250 életpontot sebezve.) Az en'trauk faló kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 238 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +48 ÉP.) Az en'trauk faló kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 242 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +49 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 en'trauk esszencia. 107924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9238, sebződés: 2347, gyógyulás: 300, összesen: -2047 ÉP}

Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy og'hlobn mészáros. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+2035 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.) Mágikus erők lassítják testedet. (-5 TVP.)
[4. SZINT 8. PONT:] Teljesen eltévedtél. Itt egy újabb elágazás. Egy og'hlobn mészáros lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled életpajzs varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre isteni átok varázslatot lősz. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy éjfattyak végzete varázslattal köszöntöd a másikat. 3245 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy armageddon varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen védelmez.) Fegyvert váltasz: előkapod az Urgol lángdárdáját. Vad csatakiáltással, felemelve az Urgol lángdárdáját a másikra ugrasz. Urgol lángdárdájával megdöfködöd az og'hlobn mészáros testét. (10 támadással 2758 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy armageddon varázslat. Semmi hatás! (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. 755 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy armageddon varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Urgol lángdárdájával több döféssel felnyársalod az og'hlobn mészáros testét. (11 támadással 2993 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy armageddon varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. 827 életpontot vesztettél. Távolról armageddon varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 8996, sebződés: 1582, gyógyulás: 12, összesen: -1570 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1566 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.) Teljesen be vagy lassulva. (-5 TVP.)
[4. SZINT 8. PONT:] Teljesen eltévedtél. Itt egy újabb elágazás. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy og'hlobn mészáros. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Egy életpajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy isteni átok varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy éjfattyak végzete varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 3245 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy armageddon varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Fegyvert váltasz: előkapod az Urgol lángdárdáját. Vad csatakiáltással, felemelve az Urgol lángdárdáját a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Urgol lángdárdájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az og'hlobn mészáros testét. (11 támadással 2940 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy armageddon varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. 706 életpontot vesztettél. Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Urgol lángdárdájával tökéletesen perforálod az og'hlobn mészáros testét. (11 támadással 2918 életpontot sebezve.) Távolról armageddon varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (védelem tűz ellen védelmez.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 770 életpontot vesztettél. Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Véres nyál csordul ki az og'hlobn mészáros száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 og'lhobn esszencia. 124530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9103, sebződés: 1476, gyógyulás: 12, összesen: -1464 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1460 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.) Mágikus erők lassítják testedet. (-5 TVP.)
[4. SZINT 32. PONT:] Itt vége van a járatnak. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy og'hlobn mészáros van előtted! Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy életpajzs varázslatot. Távolról isteni átok varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éjfattyak végzete varázslat. 3245 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Fegyvert váltasz: előkapod az Urgol lángdárdáját. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Urgol lángdárdájával többször eltalálod az og'hlobn mészáros testét. (10 támadással 2723 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy armageddon varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 778 életpontot vesztettél. Ellenfeled armageddon varázslatot lő rád. Semmi hatás! (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Urgol lángdárdájával jól megszurkálod az og'hlobn mészáros testét. (10 támadással 2690 életpontot sebezve.) Távolról armageddon varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! (védelem tűz ellen védelmez.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 698 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: armageddon varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Urgol lángdárdájával néhány helyen meghorzsolod az og'hlobn mészáros testét. (2 támadással 553 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy armageddon varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. (védelem tűz ellen védett meg.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 805 életpontot vesztettél. Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 og'lhobn esszencia. 124530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9211, sebződés: 2281, gyógyulás: 12, összesen: -2269 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+2265 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Mágikus erők lassítják testedet. (-5 TVP.)
[68 pontot használtál fel, van még 718. Kapsz 163 VP-t.]

lm 1 23 23 mozogsz 1 23 23
[4. SZINT 8. PONT:] Teljesen eltévedtél. Itt egy újabb elágazás. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Ártó mágia nehezedik végtagjaidra. (-5 TVP.)
[4. SZINT 2. PONT:] Egy elágazás következik, már sokadik a labirintusban. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Lassan mozogsz. (-5 TVP.)
[4. SZINT 1. PONT:] A következő helyszínre érve, kékes derengés kíséretében elteleportálsz valahova az ismeretlenbe. Lassan mozogsz. (-5 TVP.)
[3. SZINT 15. PONT:] Furcsa szag terjeng a levegőben, ami azt mondja, északra ne menj! Vagy pont, hogy arra menj, nem tudod eldönteni. Lassan mozogsz. (-5 TVP.)
[3. SZINT 14. PONT:] Egy hosszú folyosón keresztül egy nagyobb terembe érkezel. Lassan mozogsz. (-5 TVP.)
[3. SZINT 12. PONT:] Egy útkereszteződésnél álldogálsz. Sehol nem látsz az út porában semmilyen triklem drakolder nyomot. Pedig jó volna, ha már meglenne. Mágikus erők lassítják testedet. (-5 TVP.)
[3. SZINT 11. PONT:] A járat kiszélesedik, majd újra összeszűkül. Teljesen be vagy lassulva. (-5 TVP.)
[3. SZINT 10. PONT:] A folyosó kétfelé ágazik. Lassan mozogsz. (-5 TVP.)
[3. SZINT 20. PONT:] Az előzőekhez nagyon hasonló szoba a következő, oldalsó falán nyíló, továbbvezető ajtóval. Mágikus erők lassítják testedet. (-5 TVP.)
[3. SZINT 21. PONT:] Összpontosítva haladsz tovább - téged aztán ne lephessen meg semmilyen éjfatty se! Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy at'htlab rém. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy elnyelés mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy isteni átok varázslatot. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éjfattyak végzete varázslatot. 3245 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. 829 életpontot vesztettél. Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Fegyvert váltasz: előkapod az Urgol lángdárdáját. Megmarkolva az Urgol lángdárdáját a másikra rontasz. Urgol lángdárdájával tökéletesen perforálod az at'htlab rém testét. Kritikus ütés! (11 támadással 3304 életpontot sebezve.) Az at'htlab rém néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +19 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-15 védettség). Az at'htlab rém többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +16 ÉP.) Az at'htlab rém többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +17 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-15 védettség). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +20 ÉP.) Urgol lángdárdájával többször eltalálod az at'htlab rém testét. (9 támadással 2512 életpontot sebezve.) Az at'htlab rém csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +19 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-15 védettség). Az at'htlab rém néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +22 ÉP.) Az at'htlab rém csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +21 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-15 védettség). Az at'htlab rém többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +20 ÉP.)
Az at'htlab rém most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 at'htlab esszencia. 118704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9061, sebződés: 1583, gyógyulás: 166, összesen: -1417 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1413 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mágikus erők lassítják testedet. (-5 TVP.)
[3. SZINT 22. PONT:] Egy újabb terem következik, mely csak a kijáratainak irányában különbözik az előzőektől. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy nt'lagod csámcsogó! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy elnyelés mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre isteni átok varázslatot lősz. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy éjfattyak végzete varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 3245 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. 1256 életpontot vesztettél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod az Urgol lángdárdáját. Megmarkolva az Urgol lángdárdáját a másikra támadsz. Urgol lángdárdájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nt'lagod csámcsogó testét. (11 támadással 3067 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 178 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +36 ÉP.) Több marást ejt rajtad a nt'lagod csámcsogó csáprágójával. (2 támadástól 165 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +33 ÉP.) Urgol lángdárdájával megbököd a nt'lagod csámcsogó testét. (1 támadással 274 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a nt'lagod csámcsogó többször is megmar! (2 támadástól 174 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +35 ÉP.) Több marást ejt rajtad a nt'lagod csámcsogó csáprágójával. (2 támadástól 152 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +31 ÉP.) A nt'lagod csámcsogó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nt'lagod esszencia. 82232 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6586, sebződés: 1925, gyógyulás: 147, összesen: -1778 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1774 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mágikus erők lassítják testedet. (-5 TVP.)
[3. SZINT 23. PONT:] Hirtelen megcsap egy különös szag és követni kezded. Valamilyen kellemesen émelyítő illat ez. De az érzés, amilyen hirtelen jött, olyan gyorsan el is múlik. Teljesen be vagy lassulva. (-5 TVP.)
Egyhelyben toporogsz.
[154 pontot használtál fel, van még 564. Kapsz 369 VP-t.]

kf 994 kézbeveszed/felveszed a 994. tárgyat
Leveszed a drakolder kesztyűt, majd felhúzod a kezedre az ezüsttölgy kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 564.]

lm 24 27 27 mozogsz 24 27 27
[3. SZINT 24. PONT:] Egy elágazás. Kétfelé haladhatsz tovább. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy zg'umrad facsaró. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy isteni átok. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre halálos érintés varázslatot lősz. 10245 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egy lassulás varázslatot dob rád a másik. (Hatása alatt lassabban tudsz mozogni.) A zg'umrad facsaró szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 zg'umrad esszencia. 98012 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10245, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}

Lassan mozogsz. (-5 TVP.)
[3. SZINT 26. PONT:] Keresztülvágsz egy fokozatosan kiszélesedő termen. Teljesen be vagy lassulva. (-5 TVP.)
[3. SZINT 27. PONT:] Egy nagyobb helyiségben lesz vége a járatnak. Egy hatalmas dimenziókapura bukkansz, melyből percenként örvénylő fellegek lépnek ki, hogy aztán szédítő sebességgel tovább áramoljanak, végül eltűnve a horizont szélén. A kapu közelében már orkán erejű szél tombol.
Nem tűnik túl komplex dolognak levonni a következtetést, az éjfattyak ezen a kapun közlekednek ki-be a saját világuk és az elpusztítandó között. Talán bezárhatnád a további pusztítás elkerülése végett, ötlik eszedbe a gondolat, és előkapod a Síkok Kulcsát. A varázstárgy rögtön felizzik, és mintha a viharos szél azonnal megkergült volna, tombolni kezd körülötted, de megérinteni nem tud: mintha egy antisztatikus burok ölelne körbe. Aztán a szél egyre hátrébb szorul, majd eltűnik a lyukban. Ezzel egyidőben a Síkok Kulcsa is eltűnik a kezedből. Csend ölel körbe, az eddig vadul izzó kapu bezárult. Megmentettél egy világot a további éjfatty fenyegetéstől. 666624 tapasztalati pontot kaptál. Ártó mágia nehezedik végtagjaidra. (-5 TVP.)
Egyhelyben toporogsz.
[39 pontot használtál fel, van még 525. Kapsz 93 VP-t.]

kf 972 kézbeveszed/felveszed a 972. tárgyat
Leveszed az ezüsttölgy kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a drakolder kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 525.]

lm 1 1 1 mozogsz 1 1 1
[3. SZINT 26. PONT:] Keresztülvágsz egy fokozatosan kiszélesedő termen. Teljesen be vagy lassulva. (-5 TVP.)
[3. SZINT 24. PONT:] Egy elágazás. Kétfelé haladhatsz tovább. Lassan mozogsz. (-5 TVP.)
[3. SZINT 23. PONT:] Hirtelen megcsap egy különös szag és követni kezded. Valamilyen kellemesen émelyítő illat ez. De az érzés, amilyen hirtelen jött, olyan gyorsan el is múlik. Teljesen be vagy lassulva. (-5 TVP.)
[3. SZINT 22. PONT:] Egy újabb terem következik, mely csak a kijáratainak irányában különbözik az előzőektől. Teljesen be vagy lassulva. (-5 TVP.)
[3. SZINT 21. PONT:] Összpontosítva haladsz tovább - téged aztán ne lephessen meg semmilyen éjfatty se! Ártó mágia nehezedik végtagjaidra. (-5 TVP.)
[3. SZINT 20. PONT:] Az előzőekhez nagyon hasonló szoba a következő, oldalsó falán nyíló, továbbvezető ajtóval. Lassan mozogsz. (-5 TVP.)
[3. SZINT 10. PONT:] A folyosó kétfelé ágazik. Mágikus erők lassítják testedet. (-5 TVP.)
[3. SZINT 9. PONT:] Némi kacskaringós folyosó után újabb szobába érkezel. Teljesen be vagy lassulva. (-5 TVP.)
[3. SZINT 8. PONT:] Harcra készen folytatod utan, keresztül a következő helyiségen. Mágikus erők lassítják testedet. (-5 TVP.)
[3. SZINT 7. PONT:] Keresztülhaladsz egy jókora termen. Teljesen be vagy lassulva. (-5 TVP.)
[3. SZINT 5. PONT:] Félhomályos, üres terembe érkezel. Két út is vezet tovább. Mágikus erők lassítják testedet. (-5 TVP.)
[3. SZINT 2. PONT:] Pillanatok alatt eléred a következő elágazást. Lassan mozogsz. (-5 TVP.)
[3. SZINT 1. PONT:] Upsz, belelépsz egy teleportba, s mire magadhoz térsz, már egy teljesen más, ismeretlen helyen találod magad. Ártó mágia nehezedik végtagjaidra. (-5 TVP.)
[2. SZINT 28. PONT:] Átvágsz egy újabb csarnokon. Lassan mozogsz. (-5 TVP.)
[2. SZINT 27. PONT:] Kezdesz fáradni. Nincs is fárasztóbb, mint a caflatás ebben az átkozott, idegen világban. Hirtelen arra eszmélsz, hogy egy varázslat repül feléd. A forrását nem látod, védővarázslat felhúzására már nincs idő! A mágia lebontotta a rajtad lévő óriáserő varázslatot.
Ártó mágia nehezedik végtagjaidra. (-5 TVP.)
[2. SZINT 23. PONT:] Egy elágazáshoz érkezel. Teljesen be vagy lassulva. (-5 TVP.)
[2. SZINT 22. PONT:] Távoli zörejek és sikoltásszerű hangok kényszerítenek arra, hogy egy pillanatra se feledd, milyen veszélyes helyen jársz. Teljesen be vagy lassulva. (-5 TVP.)
[2. SZINT 20. PONT:] Átkozott járatok! Össze-vissza kanyarogva vezetnek az ismeretlenbe. Teljesen be vagy lassulva. (-5 TVP.)
[2. SZINT 19. PONT:] Némi szétspriccelt éjfatty esszencia hagyott nyomot a falakon, valamikor ezen a folyosón csata dúlhatott. Mágikus erők lassítják testedet. (-5 TVP.)
[2. SZINT 18. PONT:] Kisebb csarnokba jutsz, melyből két járat is vezet tovább. Utolsó lélekjelenléteddel megérzed, hogy valahonnan egy mágiatörés varázslat repül feléd. Már késő bármit tenni! A mágia lebontotta a rajtad lévő lassulás varázslatot.
Mágikus erők lassítják testedet. (-5 TVP.)
[2. SZINT 17. PONT:] Egy elhagyatott termen vezet keresztül az utad. Teljesen be vagy lassulva. (-5 TVP.)
[2. SZINT 14. PONT:] Egy másik út keresztezi a folyosót, melyet eddig követtél. Nehéz döntés, hogy merre tovább. Teljesen be vagy lassulva. (-5 TVP.)
[2. SZINT 13. PONT:] Keskeny folyosón préseled át magad. Ártó mágia nehezedik végtagjaidra. (-5 TVP.)
[2. SZINT 4. PONT:] Egy újabb terem, melynek túlsó végeiben újabb járatok nyílnak. Teljesen be vagy lassulva. (-5 TVP.)
[2. SZINT 3. PONT:] Egy újabb terem bontakozik ki előtted, melynek sajnos (vagy szerencsére) nincs is másik kijárata. Ártó mágia nehezedik végtagjaidra. (-5 TVP.)
[2. SZINT 2. PONT:] Egy nagyobb szobába érkezel, melyből több út is vezet tovább. Teljesen be vagy lassulva. (-5 TVP.)
[2. SZINT 1. PONT:] Hirtelen kavarogni kezd körülötted a levegő, minden elmosódik, majd újra kitisztul, de akkor már valahol egészen máshol találod magad. Teleportáltál! Teljesen be vagy lassulva. (-5 TVP.)
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[324 pontot használtál fel, van még 201. Kapsz 777 VP-t.]

lm 1 15 1 mozogsz 1 15 1
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[1. SZINT 25. PONT:] Mérgelődsz egy sort, hogy Permedinnek nem voltak térképei az éjfattyak síkjáról, majd bosszankodva folytatod utad. Talán nem fogsz eltévedni.
Összefutsz Sunyi Saroltával. Ő Thunder Power felesége! Leah inkvizítora. Egy árnyszőttest, egy csodálatos nyakláncot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy fűzött kagylósort, egy haramakit, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy kráken gyűrűt, egy kreiton palástot, egy lovagi övcsatot, egy medvebőr övet, egy mordaith álarcot, egy mordaith cipőt, egy mordaith karkötőt, egy mordaith kesztyűt, egy mordaith köpenyt, egy mordaith nadrágot, egy mordaith vállvédőt, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy rd'alv amulettet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Teremtő koronáját és egy torz fülkarikát visel. Rangja: Inkvizíció főpapja. Felszerelését egy élőholt drakolder trófea, egy og'hlobn mészáros trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, akárcsak a lelke. Nem tűnik túl barátságosnak. Odébbállsz.
Lassan mozogsz. (-5 TVP.)
[1. SZINT 23. PONT:] Megint két továbbvezető út közül választhatsz. Talán egyik a biztos halált jelenti. Hirtelen arra eszmélsz, hogy egy varázslat repül feléd. A forrását nem látod, védővarázslat felhúzására már nincs idő! A mágia lebontotta a rajtad lévő lassulás varázslatot.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Teljesen be vagy lassulva. (-5 TVP.)
[1. SZINT 20. PONT:] Az út ismét több irányba vezet. Lassan mozogsz. (-5 TVP.)
[1. SZINT 18. PONT:] Elágazáshoz érkezel. Teljesen be vagy lassulva. (-5 TVP.)
[1. SZINT 17. PONT:] Követed a kacskaringózó járatot. Mágikus erők lassítják testedet. (-5 TVP.)
[1. SZINT 16. PONT:] Megváltoztak a fényviszonyok, most már szinte biztos, hogy egy barlangjáratban vagy. Teljesen be vagy lassulva. (-5 TVP.)
[1. SZINT 15. PONT:] A barlang végét egy fal zárja le. Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [4. PONTON.] Teljesen be vagy lassulva. (-5 TVP.)
[1. SZINT 3. PONT:] Kisebb homokbuckákra fel, másik homokbuckákról le. Cipőd alján közben rétegnyi homok képződött. Teljesen be vagy lassulva. (-5 TVP.)
[1. SZINT 2. PONT:] A szél homokot sodor a szemedbe, az orrodba, a szádba és a ruhád nyílásaiba. Kellemetlen nyílt terepen haladni. Teljesen be vagy lassulva. (-5 TVP.)
A dimenziókapun keresztül visszatérsz Ghallára. Lassan mozogsz. (-5 TVP.)
[120 pontot használtál fel, van még 81. Kapsz 288 VP-t.]

v 1 9999 1 elmormolod az 1. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 1 életpontot tudsz így gyógyulni. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 76. Kapsz 12 VP-t.]

h 1602 27 50 használod az 1602. tárgyat
Nincs nálad elég abból a tárgyból, amennyi szükséges lenne. Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Beleraksz 42 vizet. Meg is történik a transzformáció, jussod 42 tükör. [3 pontot használtál fel, van még 73. Kapsz 7 VP-t.]

h 1268 784 használod az 1268. tárgyat
A hollókristály prizma segítségével megpróbálod megidézni egy kij tekercs korábbi tulajdonosát. Fényforrásként fáklyát használsz. Mintha a semmiből teremne ott, egy baljós árny materializálódik előtted.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy elnyelés mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy armageddon varázslat. 6720 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy inst.szingularitás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy inst.szingularitás varázslat. Semmi hatás! A baljós árny még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
32767 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6720, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 63. Kapsz 24 VP-t.]

v 84 290 elmormolod a 84. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy manaelementált! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Tleikan nyárssal jól megszurkálod a manaelementál testét. (11 támadással 1409 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+282 életerő). Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 60 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Tleikan nyárssal jól megszurkálod a manaelementál testét. (11 támadással 1391 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+279 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2943, sebződés: 8, gyógyulás: 567, összesen: +559 ÉP}

[-72 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 53. Kapsz 24 VP-t.]

h 697 9999 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+987 varázspont, -1974 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 53.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1383 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 48. Kapsz 12 VP-t.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[326,9] Kipróbálva minden lépést, mielőtt tovább mész, még beljebb nyomulsz a gyilkos ingoványban. Találsz egy mocsári penkét. Hirtelen mozogni kezd a föld! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy talriai behemót. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 645 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod az Urgol lángdárdáját. Meglengetve az Urgol lángdárdáját a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Urgol lángdárdájával tökéletesen perforálod a talriai behemót bal oldalát. (11 támadással 1226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+246 életerő). A talriai behemót belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 121 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +25 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 49 kaját. 24895 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1871, sebződés: 121, gyógyulás: 283, összesen: +162 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Lassan mozogsz. (-15 TVP.)

(Továbbmész...) [325,8] Magadban imádkozva, hogy ne nyeljen el az ingovány, tovább vánszorogsz a mocsárban. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Meglengetve a tleikan nyársat a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a manaelementál testét. Kritikus ütés! (11 támadással 1826 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+366 életerő). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 76 életpontot sebeztél. Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Tleikan nyárssal megdöfködöd a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 745 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+150 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). A manaelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 4 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2740, sebződés: 8, gyógyulás: 522, összesen: +514 ÉP}

Mágikus erők lassítják testedet. (-15 TVP.) [54 pontot használtál fel, van még -6. Kapsz 129 VP-t.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -6.]

kt 1197 2 elkészíted az 1197. tárgyat (2 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még -6.]

m 8 8 2 mozogsz északra, északra, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -6.]

szk 329 328 327 keresed a 329. szörnyet a 328. szörnyet a 327. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ében sárkányt. [0 pontot használtál fel, van még -6.]

* 1. BP: beraksz a bankba a 957. tárgyat (5 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -6.]

* 2. BP: használod a 305. tárgyat
Összetörsz 2 varázskövet. (+141 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még -6.]

* 3. BP: elmormolod a 208. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -6.]

* 4. BP: elmormolod a 168. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -6.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -6.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -6.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -6.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -6.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -6.]

* 6. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -6.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -6.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -6.]

* 7. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -6.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -6.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -6.]

* 8. BP: t. energia kisütése: 273 9 212
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 9 VP-nél kevesebb, plusz 12 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még -6.]

* 9. BP: kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 821. tárggyal
Leveszed az ezüsttölgy köpenyt, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még -6.]
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még -6.]

* 10. BP: visszadátumozás kérelem
Ez a 734. játékheted és a 701. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még -6.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. A mágia rezgéseit érzed a levegőben. Valaki varázsol, keletre innen, olyan erősséggel, melyhez hasonlót eddig még soha nem tapasztaltál. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-48 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 5, 2.
Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben -6 pontod maradt, ebből a következő körre -6 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 774 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Glanga Dor Blazeer, egy fekete, hosszú hajú, csillogó szemű elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran leghatalmasabb, halhatatlan főpapja vagy. Az Erdők Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 701. fordulód.

Erő: 99 (119) Szint: 59 Merészség: 10/5 Magasság: 155 cm
IQ: 99 (110) Támadás: 90 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 98 (106) Védekezés: 161 Menekülés: 30 % Életkor: 186/539 év
Egészség: 101 (104) Életpont: 2498/3174 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 101 (118) Varázspont: 5476/5333 Pénz: 3903 arany Kép. pont: 100
Tudatpont: 42/42 Pszi pont: 946/817 Halhatatlanság: 36 % EFejl: 30
Eddig összesen 12489 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1380218 TP-t kaptál. Jelenleg 143590358 TP-d van. A következő szinthez még 16409642 TP szükséges. Trófeáid: élőholt drakolder, og'hlobn mészáros, triklem drakolder. A 698. fordulódban 76758 arany került a bankszámládra. 77909 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 7 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/63 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 66/41 (+4%)
vágófegyverek: 41/2 ütőfegyverek: 44/69 lőfegyverek: 26/31
dobófegyverek: 58/5

Feltételes fegyverváltás: Urgol lángdárdája (#1191) (140%) << Daramoula pálcája (#950) (140%) << Fókuszpenge (#639) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -23.); vas dobónyíl (#189) (24 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -45.); bumeráng (#249) (46 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 31/98 2. nyomkövetés: 276/11 3. mászás: 53/26
4. csapdakészítés: 34/13 5. csapdaészlelés: 32/3 (+18%) 6. gyógyítás: 99/56
7. titkosírás: 8/15 8. felderítés: 33/24 9. szörnyidomítás: 17/22
10. teológia: 418/26 (+61%) 11. taumaturgia: 272/4 (+45%) 12. szerencsejáték: 9/13
13. versengés: 25/37 14. zene: 33/1 15. szörnyismeret: 136/74 (+200%)
16. pszi: 67/20 (+3%) 17. zárnyitás: 45/80 18. vadászat: 19/28 (+200%)
19. vitalitás: 7/53 20. bányászat: 50/11 21. úszás: 16/79
22. főzés: 10/82 23. ősteológia: 36/22 (+14%) 24. csapatmunka: 4/89

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 635
1. sebzés bónusz: 3 5. varázslat sebzés: 3 6. regeneráció: 4(5) 7. tulajdonságpont: 1
9. gyors fejlődés: 3 10. vp regeneráció: 10(12) 11. kincskeresés: 10 12. halhatatlanság: 3
14. plusz tp: 10 16. tulajdonságpajzs: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 50% életerő alatt 36 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 25 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 7 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 100 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot )
elfogod eszement trappolót (#549) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) rakshallion hálóval (#940), pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219)
mászol max. 400 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16)
szintszívó lények (#9097), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), öregedést okozó lények (#9095), purifikátor császár (#393), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425), manaelementál (#290), bosszúálló (#562), eszement trappoló (#549), aranyfecske (#283), Raia angyala (#333), fokozott burjánzás (#715), élőholt drakolder (#628), teriád varázsló (#798)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
elf (#2), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) Asylux csapdája (#233, 20 VP) elnyelés (#236, 35 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP)
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) tl'urlang formázás (#262, 500 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) ősi harcmodor (#287, 120 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
jégvihar (#353, 45 VP) Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) varázsvédő varázs (#370, 140 VP, 5 TVP)
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
fürkésző szemek (#213, 25 VP) öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) energiaburok (#239, 15 VP)
Solisar aurája (#240, 18 VP) meditáció (#250, 0 VP) pajzszúzás (#251, 24 VP)
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP)
kiszáradás (#268, 70 VP) árnyak segítsége (#270, 24 VP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
kyorg tudás (#273, 0 VP) istenítélet (#284, 50 VP) különcség vonzása (#286, 0 VP)
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) fájdalomtükör (#379, 130 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP)
Ősteológia varázslataid
isteni átok (#307, 50 VP) megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +136 vp 9 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 330 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
lassulás (#291) feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12) esszenciavédelem (#165) mentális pajzs (#72)
esszenciavédelem 2 (#188) csupasz izom (#28) hatalomvarázs (#220) láth. észlelése (#78)
tárgyvédelem (#178) ősi harcmodor (#287) mágikus ütés (#147)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
24. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
varázsvédelem (#34), életpajzs (#142), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 52, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
bo'adhun csapás (#266) >> nők (#999) bo'adhun csapás (#266) >> férfiak (#998)
direkt kontaktus I (#121) >> pszi elementál lord (#272) armageddon (#218) >> greén örvény (#443)
háló (#186) >> sötét ülnök (#508) háló (#186) >> tleikan főbíra (#512)
háló (#186) >> káoszdémon (#547) bo'adhun csapás (#266) >> pszionikus entitás (#553)
Asylux csapdája (#233) >> fekélyes hernyó (#489) Asylux csapdája (#233) >> kreiton átokmester (#537)
istenítélet (#284) >> kristálynyálka (#632) armageddon (#218) >> árnytündér csontváz (#629)
istenítélet (#284) >> ködmágus (#597) armageddon (#218) >> fényhozó (#602)
armageddon (#218) >> tl'urlang vadász (#610) bo'adhun csapás (#266) >> 43. szintű lényekre
armageddon (#218) >> P. Vlagyimir (#570) Asylux csapdája (#233) >> ezeréves lélek (#634)
Asylux csapdája (#233) >> rothadó borzalom (#633) armageddon (#218) >> Dranadáni Salamon (#616)
bo'adhun csapás (#266) >> varkaudar őslich (#402) bo'adhun csapás (#266) >> nekromanta kóborló (#596)
bo'adhun csapás (#266) >> garmhegyi szerzetes (#599) halálos érintés (#271) >> végzetes szójer (#631)
istenítélet (#284) >> élőholt drakolder (#628) Asylux csapdája (#233) >> 38. szintű lényekre
direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283) armageddon (#218) >> baljós árny (#588)
armageddon (#218) >> árnygólem (#586) bo'adhun csapás (#266) >> eldüeni vándor (#601)
az agy kifacsarása (#197) >> 15. szintű lényekre isteni átok (#307) >> élőholt drakolder (#628)
direkt kontaktus I (#121) >> zafír sárkány (#329) éjfattyak végzete (#260) >> éjfattyak (#9096)
bo'adhun csapás (#266) >> kísértetvándor (#568) istenítélet (#284) >> ítélethozó (#731)
istenítélet (#284) >> 54. szintű lényekre halálos érintés (#271) >> zg'umrad facsaró (#738)
isteni átok (#307) >> 48. szintű lényekre istenítélet (#284) >> fertőzött ent (#403)
istenítélet (#284) >> Tobias Ak'radal (#613)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 52, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> élőholt drakolder (#628) életpajzs (#142) >> Dl'orkhaugruk (#425)
elnyelés (#236) >> fertőzött dr.lárva (#630) elnyelés (#236) >> ködmágus (#597)
elektromos pajzs (#51) >> vérszomjas karvaly (#555) fürgülés (#92) >> férfiak (#998)
fürgülés (#92) >> nők (#999) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
életpajzs (#142) >> halálelementál (#279) védelem tűz ellen (#38) >> armageddont lövő lények (#9099)
tompítás (#40) >> lidérctűz (#457)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Famulusod egy erdei tündér.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természet leghatalmasabb urává váláshoz nagyon jó ösvényt választottál! Csak így tovább! Imádkozz, ha már félhalhatatlanná váltál!
2.) Járulj színem elé az Istenek Talizmánjával a nyakadban!
3.) A természet igazi ellenségei manapság az éjfattyak. Mindent elpusztítanak, amerre járnak, ezt mégsem hagyhatjuk! Ölj meg ötöt az ud'mroag tépők közül! (teljesítve)

HŐSTETTEID
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését.
Olimpiai helyezéseid: második hely az 5. kategóriában a XV. olimpián.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 9. Legjobb pontszámod: 189.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 borkonyó bibe (#312) 1 fáklya (#36) 18 isteni könnycsepp (#260)
1 kij tekercs (#784) 1 lótuszvirág (#447) 1 nyílvessző (#108)
1 purifikátor háj (#269) 1 sallank karom (#128) 1 Síkok Kulcsa (#1063)
1 Thargodan csont (#1181) 52 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
28 arany (#50) 1 at'htlab esszencia (#1198) 1 en'trauk esszencia (#1199)
33 kaja (#2) 1 nt'lagod esszencia (#1186) 2 og'lhobn esszencia (#1202)
42 tükör (#43) 1 varázskő (#305) 1 zg'umrad esszencia (#1189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(325,8) manaelementál (#290)
(326,9) mocsári penke (#148), talriai behemót (#312)
(327,9) a 141. labirintus bejárata, en'trauk faló (#740), og'hlobn mészáros (#742), at'htlab rém (#739), nt'lagod csámcsogó (#735), zg'umrad facsaró (#738), Sunyi Sarolta (3827. kalandozó), baljós árny (#588), manaelementál (#290)

Üzenet küldése a karakternek