Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. aug. 22. 9h:22' EZ A 149. JÁTÉKHETED, 70. FORDULÓD 150. játékheted kezdete: aug. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 23 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3950 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
bb 127 150 291 | beraksz a bankba a 127. tárgyat (150 darabot) |
d 4 1 | eldobod a 4. tárgyat (1 darabot) |
hu 63 30 657 | hulladék: 63 30 657 |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a gátvakond testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a gátvakond testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A gátvakond karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
65 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 20 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Harci kalapáccsal csak érinted a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a bal karodra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [78,60] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Felfedeztél egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sullár. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 19 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sullár hatalmas testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával eltalálod a sullár testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal csak érinted a sullár nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sullár szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 496 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
im | imádkozol |
v 14 1 | elmormolod a 14. varázslatot |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [76,60] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Az odabent lapuló korinthai amőba harciasan megindul feléd. (ld. enc.) Semmi esélyed, fut át a gondolat agyadon, és már cselekszel is. A lény csodálkozó tekintetétől kísérve, kirohansz a létesítményből.
Elmosolyodsz, amikor megpillantod az ötpróba-sátrat magad előtt. Versenyzésre készen közelebb lépsz a bejáratnál álló fiatal alakváltóhoz. Ő elmondja, hogy öt próbát kell teljesítened ahhoz, hogy tied lehessen a fődíj, majd hozzáteszi, hogy ez eddig még nem sokaknak sikerült. Megígéred neki, hogy benned nem fog csalódni, és megkezded a feladatok megoldását. Elsőként súlyzót kell a magasba emelned. Az alakváltó kiválaszt neked egy kinézetre átlagos nagyságút. Nekirugaszkodsz, de ezt mintha a földhöz ragasztották volna, meg se moccan! Hát ez kifogott rajtad... 262 tapasztalati pontot kaptál. Hát ez most nem jött össze.
Hirtelen a szirén labirintusát rejtő sátor bukkan fel az orrod előtt. Kedved támad újra próbára tenni tudásod és szerencséd. Átadod az ajtónál álló férfinak a tárgyaidat, majd belépsz az útvesztőbe.
- Bonyolult ez az útvesztő - szisszensz fel már az első megtett lépéseknél, bosszúsan, hiszen a komor és egyforma falak semmilyen tanáccsal nem szolgálnak a továbbhaladást illetően. Megpróbálsz logikus sorrendben végighaladni a lehetséges irányokba, azonban hamar belekeveredsz. Botorkálsz még egy darabig a félhomályban, de már tudod: csak egyetlen úton szabadulhatsz reménytelen helyzetedből, ha feladod a próbát. 262 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz.
Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy bíbor szulfagor. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 5 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bíbor szulfagor jobb első lábát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (10 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra támadsz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal súrolod a bíbor szulfagor bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Agyarával a bíbor szulfagor kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [75,60] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély szakadékot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Macskaszemű Marion. Utad során felfedezel egy megrongált világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 52 pontot kell rákölteni.) Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy nyuhaj karbin. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a drasmólyom bal lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a drasmólyom testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A drasmólyom megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A drasmólyom még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 5 7 8 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [73,60] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)
(Továbbmész...) [73,59] Továbbmész a város utcáján. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fény szentélyét. Utad során felfedezel egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt vaskohót. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Feltöltöd a vizestömlőt. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy útonálló. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az útonálló bal oldalát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 104 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
szk 132 | keresed a 132. szörnyet |
be 376 | bemész a szentélybe |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
kno 3 1 | képesség-növelés 3 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
MÉREGSEMLEGESÍTÉS (14. VARÁZSLAT) Ha méregsemlegesítés varázslatot elmormolod, 10 VP-ért, azonnal megszüntetsz minden, a szervezetedben levő mérget. Ha a tested tiszta, akkor az utolsó varázsszót nem mondod ki, hanem a varázslat inaktívan lapul mindaddig, amíg valamilyen mérgezést nem kapsz. Ha pl. harcban mérgeződsz, akkor a harc végén automatikusan aktiválódik a varázslat. Ha a méregsemlegesítést V 14 1-el raktad fel, akkor ezután a méregsemlegesítést automatikusan megújítod. Ha egy harcban egyszerre kapsz bénító és sebző mérget, akkor azt ilyen esetben külön-külön kell semlegesíteni (vagyis a varázslat ebben az esetben 20 VP-be fog kerülni). A varázslat nem működik azonnali hatású mérgeknél (pl. bo-skorpió, gyengén mérgezett tű), hiszen a méreg a vérbe jutás pillanatában hat, nincs idő ellene védekezni. |
KORINTHAI AMŐBA (420. SZÖRNY) Ha valami alaktalan, végtagtalan, kocsonyatestű szörny közelít feléd, két dologban lehetsz biztos: 1. ez egy korinthai amőba 2. nem barátságosak a szándékai, éppen a bekebelezésedet tűzte ki céljául. Hömpölygő masszaként megpróbálja áldozata teste köré fonni csápjait, melyek akár többször tízméternyi távolságra is kinyúlhatnak, mivel testének többi részét átalakítva növeszti őket. Legyőzése nem egyszerű feladat, hiszen rendkívüli fájdalomtűrő sejtekkel áldották meg az istenek, de ugyanakkor nem is tűnik lehetetlennek. |
FÉNY SZENTÉLYE - ÚJ SZABÁLYOK A fény szentélyében mostanában kalandozók százai táboroznak, nyugodt pihenést, kikapcsolódást remélve. Sajnos, legtöbbjükkel a nyugodt pihenés helyett az történik, hogy valaki felrugdossa, bűvölni próbál tőle, szkanderozni akar vele vagy más tudati képességet akar rá kisütni. A fény szentélye nem ezzel a céllal jött létre! Mostantól a fény szentélyében sokkal nehezebben lophatsz és bűvölhetsz, és nem használhatsz találkozáskor aktiválódó tudati képességet. |
Erő: | 18 (26) | Szint: | 15 | Merészség: | 4/5 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 22 | Támadás: | 16 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 68 kg |
Ügyesség: | 10 | Védekezés: | 25 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 66/66 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 272/272 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 13 (17) | Varázspont: | 165/34 | Pénz: | 1411 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 21/6 | Pszi pont: | 56/11 | EFejl: | 8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 8/52 (+20%) | vágófegyverek: | 4/2 | ütőfegyverek: | 15/19 (+12%) |
dobófegyverek: | 12/20 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -10.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (11 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
73,59 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/59 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 16/34 (+20%) | 3. mászás: | 5/7 (+100%) |
4. csapdakészítés: | 8/15 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 1/94 | 6. gyógyítás: | 8/4 |
7. titkosírás: | 1/44 | 8. felderítés: | 1/39 | 9. szörnyidomítás: | 2/54 |
10. teológia: | 8/53 (+20%) | 11. taumaturgia: | 10/50 (+12%) | 12. versengés: | 2/31 (+30%) |
13. zene: | 4/76 | 14. szörnyismeret: | 6/32 (+22%) | 15. pszi: | 9/25 (+9%) |
16. zárnyitás: | 6/13 | 17. vadászat: | 5/24 | 18. bányászat: | 26/24 (+28%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 12 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 40 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
alpesi tehén (#91) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) |
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1) |
3.) Fontos feladatunk az ocsmány varázskomponensek pusztítása. Áldozz fel három dorony tüdőt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a butaság ára (273) fejleszt.gyümölcse (292) az élet forrása (337) illúziópáncél (354) az ősök hite (362) az ügyess. jutalma (377) időfolyamok (394) testvéri segítség (411) csillagapród idézés (412) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 38 TU. tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 355 TU szükséges.) kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
26 | arany (#50) | 1 | bíbor erőöv (#291) | 1 | bot (#4) | |||
2 | kaja (#2) | 1 | mandibulakasza (#127) | 1 | szent jogar (#150) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | kavadu iszák (#25) | 5 | madártoll (#112) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | sullár hólyag (#168) | 2 | szulfagor agyar (#677) |
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | öreg varázsló (#23) | gazda (#24) |
grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) | sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) |
surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | gnóm boltos (#32) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) |
acélkolosszus (#35) | gorombilla (#38) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) |
Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) | zombi (#49) | technokolin (#50) |
bakkura (#52) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) |
pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) | kőevő (#62) | varkaudar (#64) |
goldugar (#65) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) |
fabontó szójer (#71) | óriás skorpió (#72) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | trollfa (#80) |
tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) |
topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | törpe kovács (#90) | alpesi tehén (#91) |
púpos burástya (#92) | bundás csirmáz (#93) | légirozmár (#94) | mérges nyukmár (#95) | piromenyét (#99) |
szőrös pók (#100) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | nyuhaj karbin (#110) |
ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) |
gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) | bibircsók-óriás (#120) |
tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | Lord Kovács József (#129) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) |
sötét gnóm (#132) | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | udvari mágus (#142) |
pattanóböde (#145) | kardfogú fülemüle (#146) | fémbontó szójer (#150) | autentikus vámpír (#154) | nukleáris cickány (#155) |
halálosztó kain (#168) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | élőholt quwarg (#202) | massza (#217) |
pszi elementál (#221) | manaelementál (#290) | ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | északi aurach (#350) |
halálmadár (#351) | nektoraf (#355) | dűnekukac (#357) | bíbor szulfagor (#358) | ryuku gárdista (#360) |
troll ritualista (#365) | dombi yeti (#366) | kérődző etra (#368) | halálhozó (#419) | korinthai amőba (#420) |
csontlepke (#746) | érző szívű dromedár (#753) | csodabogár (#755) | alattomos manó (#756) | Pszinapszis (#974) |
Quirov (#975) | Métely (#7000) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | $kőhegyű lándzsa (#7) | $szöges bunkó (#8) | $bunkósbot (#9) | dárda (#10) |
$csontkés (#11) | $csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | $vadász tatu bőr (#15) |
$bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) |
ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | kavadu iszák (#25) | víz (#27) | ököl (#28) |
smirglilevél (#29) | $varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | $lapockacsont (#33) |
ásó (#34) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) |
zárnyitó készlet (#39) | grákóbőr (#41) | $királygyík bőr (#44) | $kis bőrpajzs (#45) | $surranó kígyó bőr (#47) |
$antilopbőr (#48) | arany (#50) | bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) |
bőrsisak (#57) | ködmangó cserje (#58) | ködmangó (#59) | ködkapu (#60) | árnyéksár (#61) |
ködcsillag (#62) | $tigroszlán fog (#63) | $csontszablya (#64) | $szöges bőrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) |
kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | $rézdarab (#70) | $rézpáncél (#71) | $rézsisak (#72) |
csontkulcs (#74) | $rézkulcs (#75) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | zöld üveg (#82) |
$óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) | $bronzsisak (#88) | bronzpáncél (#90) |
manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura bőr (#95) |
rákpáncél (#97) | fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) | vízionár szem (#102) |
magszim bél (#103) | $evaporőr háj (#105) | nyílvessző (#108) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) |
kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | $ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) |
púderkő (#119) | dözmöng szív (#122) | $göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) |
mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) | sallank nyíl (#129) | $hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) |
gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | ubuk dobónyíl (#138) | koponya szimbólum (#139) |
denevér szimbólum (#140) | nap szimbólum (#141) | két kard szimbólum (#144) | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) |
mocsári penke (#148) | grok-képződmény (#149) | szent jogar (#150) | szvó-ektoplazma (#151) | vasérc (#152) |
pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | $ezüst karkötő (#158) |
kis vaspajzs (#159) | vassisak (#160) | nagy vaspajzs (#161) | $borostyán függő (#162) | vasvért (#164) |
mászókampó (#165) | $ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) | sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) |
spiritusz (#170) | rövid kard (#171) | nekrofun (#173) | harci kalapács (#174) | márványtorony (#175) |
vashegyű nyíl (#176) | grifftojás (#179) | $ezüst gyűrű (#180) | vasalt bunkó (#181) | $vaskulcs (#183) |
nagy bronzkulcs (#185) | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | vas dobónyíl (#189) | $aranylánc (#191) | $aranygyűrű (#193) |
$obszidián függő (#195) | $trófea nyaklánc (#196) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | kazmár (#204) |
kazmár gyökér (#205) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | fűszertartó (#210) | dorony tüdő (#212) |
manifeszt.nyúlvány (#214) | fedett verem (#219) | láncing (#222) | smaragd védőgyűrű (#223) | $orgyilkos tőr (#225) |
lánckesztyű (#230) | acélpengőke (#231) | furulya (#233) | $tüskecsapda (#242) | pszi kő (#248) |
templom (#256) | sárga erőöv (#276) | rejtőköpeny (#277) | umbatari karkötő (#278) | bíbor erőöv (#291) |
ezüst papi karkötő (#308) | arany papi karkötő (#309) | varkaudar csizma (#317) | huhogó bibe (#332) | rákfatty váladék (#333) |
rézgolyó (#343) | phua-kúp (#372) | Eldaran karkötője (#373) | fény szentélye (#376) | moa üveggömb (#383) |
szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | álompor (#396) | zafír erőöv (#397) | főutca (#399) |
ház (#400) | vas fejpánt (#408) | aranypikkely (#415) | törpe bánya (#435) | szent liget (#439) |
arany pikkelyvért (#456) | barátság szent tüze (#484) | sárkánytanya (#492) | Chara-din monolitja (#534) | főnixtoll (#563) |
darázsfarok (#654) | $aurach fog (#657) | aurach bőr (#658) | szulfagor agyar (#677) | tímárkunyhó (#684) |
rinóbőr öv (#685) | manóodú (#698) | sötét kámzsa (#699) | művészi porolit (#720) | teremtés zsákja (#818) |
sáfránykő (#979) | örökkéval.gyémántja (#1065) | varkaudar csont (#1113) | varkaudar pálinka (#1137) | Rodger kezdő üstje (#1167) |
tűzrakó hely (#1169) | malom (#1204) | szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) | csillezsálya (#1252) |
csillezsályalevél (#1253) | méregfog (#1553) | Métely páncélja (#1562) | Kalmárok Kémgömbje (#1589) | vérvörös rózsa (#1622) |
elhagyott bánya (#1685) | krónika (#1725) | Brod buzogánya (#1735) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és ESK kaland. [kaland.] 30 esküvő EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FA tárgy kalandozó darab 3 futárpostának átad FAA tárgy [tárgy] [tárgy] par*3 futárpostának átad FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FM TVP - feltételes mászás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban P pszi [param1] [param2] 5(?) pszi képesség használata PBE pénz - pénz berakása bankba PKI pénz - pénz kivétele bankból SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZE szörny - fogoly szörny elengedése SZK szörny 10 szörnykeresés SZM szörny - elfogott szörny leölése T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |