69. forduló, 71. forduló, Sudár Virág összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. dec. 16. 12h:21'
EZ A 82. JÁTÉKHETED, 70. FORDULÓD
83. játékheted kezdete: dec. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2533
SZÁMLA : XXXX

SUDÁR VIRÁG KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,83] koordinátán.
Boldfellow, a lovag átadott neked a 1. napon 20 TU-t.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+17 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+38 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A plusz TU-kat 25 TVP-re váltod. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy sörényes ubuk nyomok után kutattál. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [10 pontot használtál fel, van még 249.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy harmadik szem varázslat! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

h 1271 312 használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy borkonyó bibét ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 244.]

ef 14 energia fejlesztése 14
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-14 TU.] A befejezéshez még 2140 TU szükséges. IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [140 pontot használtál fel, van még 104.]

bb 2 5 beraksz a bankba a 2. tárgyat (5 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 5 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 104.]

kb 187 12 kiveszel a bankból a 187. tárgyat (12 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 12 mérgezett vasnyilat. [0 pontot használtál fel, van még 104.]

kf 111 187 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 187. tárggyal
Elrakod a fúvócsövet, majd előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként mérgezett vasnyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 104.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Ingyen van a lámpa, egész világ látja.
[5 pontot használtál fel, van még 99.]

hu 1113 267 hulladék: 1113 267
Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar csontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fülemüle agyart. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +89 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 99.]

m 1 6 6 mozogsz északkeletre, nyugatra, nyugatra
[101,82] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Észreveszel egy móricserjét. Felfedeztél egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Látsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy Vérmes Amazon. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. (elektromos pajzs védelmez.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 mérgezett vasnyíl. Lövedékeiddel perforálod a Vérmes Amazon testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány mérgezett tüskét lő ki rád. Egyik sem talál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával néhányszor megcsapod a Vérmes Amazon fejét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 32 életpontot sebeztél. Aritma ostorával meghorzsolod a Vérmes Amazon bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a Vérmes Amazon gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Mallon botjával párszor keményen megütöd a Vérmes Amazon jobb karját. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 30 életpontot sebeztél. Aritma ostorával meghorzsolod a Vérmes Amazon bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 koponya gyűrűt. Elhajítod a vacak élőholt quwarg trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes Vérmes Amazon trófeát. 2088 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 86, gyógyulás: 0, összesen: -86 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [100,82] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy púpos burástya. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 mérgezett vasnyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya jobb vállát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 287 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy móricserjét. Látsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [99,82] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csodák kútját. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fejvadászcéh (758. épület.). Egyszercsak megpillantod Törpilla táborát. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemének izzó pillantása szinte átfúrja lelkedet... Érzékeled auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
[30 pontot használtál fel, van még 69.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Édesanyád képe jelenik meg a kút felett. Csupán egy arc, de egyértelmű, hogy azé a régen szeretett teremtményé. Mielőtt még rövid itt tartózkodása véget érne, artikuláltan ejti számodra a szavakat: "Innen nyugatra 6, délre 30 mérföldre van egy mély szakadék. Legalább ezer éve ott van már." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bővebben foglalkozol vele. [3 pontot használtál fel, van még 66.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "A veterán kalandozók egyik kedvenc tárgya a Virotac gyűrűje, merthogy intelligenciát növel, ha magukra aggatják." Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [3 pontot használtál fel, van még 63.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Sajgó végtagjaidba hirtelen új élet költözik. Gyógyultál 13 életerőpontot. Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [3 pontot használtál fel, van még 60.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. A hirtelen hangra ijedten nyúlsz övedhez, és előrántod fegyvered. Először rácsodálkozol a széles, kétkezes vágófegyverre, melyet matnetnek hívnak. Megragadod, hogy mire a szörny vicsorogva nyáladzó pofája előbújik a kútból, már készen várhasd. A méreteidnél hatszor nagyobb sárkány látványa teljesen letaglózz. Hogy fért be egyáltalán a kút belsejébe?! Nincs idő ilyenen gondolkozni! Lecsapsz a matnettel, egyenesen a szörny nyaki ütőerét metszve el ezzel. Váratlanul a jelenet teljesen szertefoszlik, és visszatérsz a kút előtt magányosan álldogáló testedbe. Csak a szörny eldőlése előtti utolsó halálüvöltés cseng még ott füledben. 1258 tapasztalati pontot kaptál. Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [3 pontot használtál fel, van még 57.]

kb 1113 267 999 kiveszel a bankból az 1113. tárgyat (267 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 varkaudar csontot. Kiveszel a bank széfjéből 2 fülemüle agyart. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[99,81] Folytatod sétádat a házak közt.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Fehér az aurád? Raia-t követed? Vár az Aranysárkány KT! " Van itt egy ékszerbolt (585. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (588. épület.).

(Továbbmész...) [100,80] Továbbmész a város utcáján. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. "

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 2 fülemüle agyart 10 aranyért, 1 varkaudar csontot 4 aranyért.
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [20 pontot használtál fel, van még 37.]

szk 89 keresed a 89. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy sörényes ubukot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 37.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 34.]

ef 13 energia fejlesztése 13
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-3 TU.] A befejezéshez még 2140 TU szükséges. IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 4.]

kb 2 10 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 3 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 30, 2.
A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a szőrös azuka. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 211 pontot. A következő körben tehát 215 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Sudár Virág, egy barna, hosszú hajú, kék szemű ember nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia eljövendő papja vagy. Papi hited: 80. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 70. fordulód.

Erő: 11 (16) Szint: 16 Merészség: 10/5 Magasság: 156 cm
IQ: 22 Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 15 (18) Védekezés: 26 Menekülés: 40 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 14 Életpont: 240/149 Jellem: jó (146) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (22) Varázspont: 315/173 Pénz: 3712 arany Kép. pont: 14
Tudatpont: 32/15 Pszi pont: 6/6 EFejl: 24
Eddig összesen 391 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3634 TP-t kaptál. Jelenleg 128017 TP-d van. A következő szinthez még 51983 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar íjász, Vérmes Amazon, Mély Grum. A 1. fordulódban 32000 arany került a bankszámládra. 35200 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 19/65 (+5%) lőfegyverek: 17/84 (+6%)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/69 2. nyomkövetés: 13/58 (+8%) 3. mászás: 1/45
4. csapdakészítés: 6/37 (+9%) 5. csapdaészlelés: 1/64 6. gyógyítás: 1/90
7. titkosírás: 1/70 8. felderítés: 7/9 (+6%) 9. teológia: 4/4 (+8%)
10. taumaturgia: 10/76 (+4%) 11. szerencsejáték: 1/2 12. szörnyismeret: 5/12 (+18%)
13. pszi: 1/69 14. vadászat: 1/64

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
segítesz max. 30 TVP-ért
elfogod sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> Vérmes Amazon (#7123)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> Vérmes Amazon (#7123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szőrös azuka (#903) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
álomidézés (100)
gyógyító totem (116)
aranysárk. pikkely (153)
kaszt.kiteljesedés (166)
famulus (185)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
aranyburok (212)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
belső tűz (310)
isteni kacaj (322)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
Az új képesség készen van, de még 2 nap szükséges, hogy használhassátok.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1466.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyógykenőcs (#313) 5 isteni könnycsepp (#260) 5 kaja (#2)
1 rézdarab (#70) 14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 arany (#50) 2 borkonyó bibe (#312) 2 főnixtoll (#563)
1 koponya gyűrű (#1733) 9 mérgezett vasnyíl (#187)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(99,81) ékszerbolt (#585), tanácsadó bölcselő (#588)
(99,82) fejvadászcéh (#758), csodák kútja (#1096), Törpilla (3465. kalandozó)
(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594)
(100,82) púpos burástyák (#92), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár
(101,82) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár, Vérmes Amazon (#7123)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Sudár Virág 70. fordulója

Szörnyek

lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) rambó bogár (#14) démontetű (#15) homokvarány (#16)
bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19) mérges pók (#20) drótszőrű pincsi (#22)
grákó denevér (#25) királygyík (#26) sakál (#28) woor-antilop (#31) gorombilla (#38)
óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Tugt-ork (#46) csontváz (#48) bo-skorpió (#54)
félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) drasmólyom (#60) kőevő (#62)
varkaudar (#64) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) evaporőr (#69) garokk (#73)
tintacsiga (#74) gitonga (#76) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) bíborgörény (#84)
gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91)
púpos burástya (#92) szintszívó (#96) piromenyét (#99) szőrös pók (#100) sullár (#101)
uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104) vadász varkaudar (#108) nyuhaj karbin (#110)
ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115)
mutáns pók (#117) emberevő (#119) tetemember (#123) manifesztátor (#124) varkaudar mágus (#128)
útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) élőholt mirg (#135) karmos tankány (#137)
agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) arató csattanat (#144) kardfogú fülemüle (#146)
vérfürdető magszim (#148) nukleáris cickány (#155) hadroszaurusz (#162) vark. nekromanta (#173) karmazsin huhogó (#185)
szeppent rákfatty (#186) varkaudar behemót (#189) varkaudar bajnok (#190) szutykos remák (#191) quwarg harcos (#201)
élőholt quwarg (#202) massza (#217) tormikus egér (#218) pszi elementál (#221) pordémon (#253)
manaelementál (#290) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) varkaudar kósza (#347) khór darázs (#348)
északi aurach (#350) halálmadár (#351) erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355) vörös rakolits (#356)
dűnekukac (#357) bíbor szulfagor (#358) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) dombi yeti (#366)
kérődző etra (#368) varkaudar kölyök (#685) varkaudar íjász (#687) csontlepke (#746) érző szívű dromedár (#753)
csodabogár (#755) alattomos manó (#756) lajhárlord (#757) burástya királynő (#759) ryuku futárbérenc (#765)
szőrös azuka (#903) Shandul (#959) Nehéz Norbi (#7119) Féktelen Fantom (#7120) Ököl (#7121)
Mély Grum (#7122) Vérmes Amazon (#7123)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) csontszurony (#12) kőkalapács (#13)
bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
grákóbőr (#41) tükör (#43) királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45) krómkaktusz (#46)
antilopbőr (#48) kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50) mákrózsa bokor (#55) $mákrózsa virág (#56)
bőrsisak (#57) tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64) szöges páncél (#65) kék orchideacserje (#67)
kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) rézpáncél (#71) rézsisak (#72)
csontkulcs (#74) rézkulcs (#75) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79)
lapkorong (#80) olvasztókemence (#86) bronzpajzs (#89) manilla-fa (#91) kötél (#92)
mély kút (#93) bronzhegyű nyíl (#94) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) vízionár szem (#102)
magszim bél (#103) evaporőr háj (#105) fabontó (#106) rövid íj (#107) nyílvessző (#108)
hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115)
móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119) dözmöng szív (#122)
göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) sallank karom (#128) hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131)
hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakő (#136)
mérg. ubuk tüske (#137) nap szimbólum (#141) oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148)
grok-képződmény (#149) szvó-ektoplazma (#151) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155)
világítótorony (#156) nyu-shuriken (#157) ezüst karkötő (#158) kis vaspajzs (#159) nagy vaspajzs (#161)
vasvért (#164) ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169)
spiritusz (#170) nekrofun (#173) márványtorony (#175) szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178)
ezüst gyűrű (#180) vasalt bunkó (#181) vaskulcs (#183) mérgezett vasnyíl (#187) mérg. ubuk dobónyíl (#188)
vas dobónyíl (#189) $obszidián függő (#195) gyíkfű csomó (#200) gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202)
amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207)
fűszertartó (#210) sáfránypor (#211) dorony tüdő (#212) manifeszt.nyúlvány (#214) fedett verem (#219)
smaragd védőgyűrű (#223) varkaudar lándzsa (#224) $orgyilkos tőr (#225) obszidián karkötő (#229) lánckesztyű (#230)
acélpengőke (#231) tatu dob (#234) $lajhár csont (#236) tankány karom (#237) tüskecsapda (#242)
márványkulcs (#245) nagy aranykulcs (#246) fekete bőrcsizma (#247) pszi kő (#248) templom (#256)
szent kehely (#257) isteni könnycsepp (#260) kvazár sisak (#266) $fülemüle agyar (#267) aranytű (#272)
bíbor erőöv (#291) cru formázó minta (#300) galachmit (#310) borkonyó cserje (#311) borkonyó bibe (#312)
gyógykenőcs (#313) varkaudar csizma (#317) huhogó bibe (#332) királyi korona (#338) rézgolyó (#343)
shinai gömb (#348) tolmokov-koktél (#351) phua-kúp (#372) fény szentélye (#376) moa gyémánt (#385)
szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396) városépítkezés (#398) főutca (#399)
ház (#400) aranypikkely (#415) Vlagyimir szobra (#433) törpe bánya (#435) barátság szent tüze (#484)
sörsátor (#486) erődítmény (#488) pusztulás sírjai (#489) sárkánytanya (#492) Hősök csarnoka (#496)
Arénagödör (#497) Chara-din monolitja (#534) sötét tekercs (#535) főnixtoll (#563) kulcskarika (#648)
aurach fog (#657) elkarog szőr (#665) $nektoraf faggyú (#667) rakolits por (#669) nyomkereső talizmán (#671)
szulfagor agyar (#677) elf kósza háza (#681) orvosságos zacskó (#682) manóodú (#698) sötét kámzsa (#699)
tubarkő (#700) művészi porolit (#720) rozmárfog (#1069) csodák kútja (#1096) varkaudar látógömb (#1107)
varkaudar falu (#1109) kis ónixkulcs (#1110) $varkaudar csont (#1113) párducbőr pénztárca (#1118) moa varázsdoboz (#1133)
Khór maszkja (#1138) királyi őrsánc (#1140) hűségérme (#1141) Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169)
vark. pecsétgyűrű (#1171) malom (#1204) régészeti lelőhely (#1208) szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218)
cirkuszi pergamen (#1233) csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253) Halatir kalapja (#1262) vadászkés (#1264)
Sheran cserepe (#1271) csodabazár (#1404) sejtfiatalító (#1408) esélynövelő (#1409) Mallon botja (#1526)
varkaudar szimbólum (#1528) térhajlító kavics (#1539) tündöklő szobor (#1587) Kalmárok Kémgömbje (#1589) illatos rózsaszál (#1595)
Aritma ostora (#1605) koboldkorona (#1629) kisebb teleportkő (#1633) ork kunyhó (#1683) szerencsekocka (#1693)
boszorkánykendő (#1697) ork sör (#1701) krónika (#1725) koponya gyűrű (#1733) harci maszk (#1739)
manakút (#1774) Khór szobra (#1824)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ERKI [kaland.]                       20  erőszakos kilép(tet)és
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
EXT                                   -  játékhét visszadátumozási kérelem
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás
FSE  TVP                            TVP  feltételes segítség
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPCS [1-3]                         0/20  kapcsoló állítása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TK   kaland kalandozó                 ?  többszemélyes kalandra indulás
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek