Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. márc. 21. 9h:20' EZ A 666. JÁTÉKHETED, 70. FORDULÓD 667. játékheted kezdete: márc. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1276 |
* 1. KP: | elmormolod a 10. varázslatot |
* 2. KP: | használod a 233. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
cir 6 | vándorcirkusz látogatása 6 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod a törpemammut testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Kisebb sebet ejt a törpemammut agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a törpemammut testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 26, gyógyulás: 8, összesen: -18 ÉP}
kt 4 | elkészíted a 4. tárgyat |
kt 32 | elkészíted a 32. tárgyat |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
(Továbbmész...) [97,-1] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rájanyék. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rájanyék bal vállát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A rájanyék összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
122 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nukleáris cickány testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nukleáris cickány fejét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A nukleáris cickány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
h 78 | használod a 78. tárgyat |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer jobb hátsó lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő nagy vaskulcs felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő nagy vaskulcs felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Véres nyál csordul ki a fémbontó szójer száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
im | imádkozol |
m 3 4 5 | mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dombi yeti szőrös mellkasát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Kisebb sebet ejt a dombi yeti agyarával a testeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [97,2] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe.
(Továbbmész...) [96,3] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2920 pontot kell rákölteni.) Észreveszel egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy alpesi tehén előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy sziklafészket. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet.
h 78 | használod a 78. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az alpesi tehén testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
h 78 | használod a 78. tárgyat |
gyk 28 30 | gyakorolsz a 28. tárggyal 30 pontért |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 3. BP: | élelemszerzés 4 pontért |
TŰZRAKÓ HELY (1169. TÁRGY) Nocsak, mi van itt! Elszenesedett farönköket látsz egymásra rakva, furcsán szabályos összevisszaságban. A levegőben ínycsiklandó illatok szállnak, valaki itt finomat evett, olyan finomat, aminek a szokásos ürge- és hamulúdvacsoráid, valamint a gyümölcsgyűjtő túráidat követő étkezéseid a nyomába sem érhetnek. Körülnézel, a gyomrod ellen intézett gaztett előidézőjét keresed! A következő pillanatban egy aprócska gnóm ugrik eléd, kezében egy bundás tatucombot szorongat. Rövid beszélgetés után (lásd lejjebb, Rodger üstjének enciklopédiájában), megtudod tőle, mi kell ahhoz, hogy neked adja az üstöt, ami annak idején Rodgernek, Borax volt szakácsának tulajdona volt. Miközben mesél, sajnálkozva jegyzi meg, hogy épp most végzett a sült tatucombbal, melyet örömmel megosztott volna veled. Sebaj, majd legközelebb. Ezentúl minden alkalommal, amikor tűzrakó helyre bukkansz, és a gnómot a környékén találod, meg fog kínálni egy adag étellel (ezt sehol nem jelöljük, a kaja rögtön elfogyasztásra, a bendődbe kerül). Ha a jellemed túl gonosz, teljesen más a helyzet, a gnóm rá fog jönni, hogy rosszban sántikálsz. Ilyenkor sem kajában, sem szívélyes fogadtatásban nem lesz részed (de azért Rodger üstjét megszerezheted tőle, ha hozod a tárgyakat, amire szüksége van). |
RODGER ÜSTJE KEZDŐKNEK (1167. TÁRGY) A gnóm mesélni kezd: - Nos, ha te is szeretnél ilyen finomakat enni, Rodger üstje az, ami kell neked. Már egy éve, hellyel-közzel mindennap az ebben főzött ételekkel táplálkozom, és nézz rám!... Persze nem láttál előtte, de megizmosodtam. Manapság már a Túlélők Földje szörnyei csak úgy menekülnek előlem, nem úgy, mint annak előtte, amikor még a rejtőzködés volt a legkiemelkedőbb szakértelmem. Teljesen meghatnak a szavak, és vágyakozásteljes tekintettel méregeted a fényesre suvickolt üstöt, ami a gnóm lábánál fekszik. - Szeretnél egy ilyet te is? Hajlandó vagyok neked adni, magamnak majd átcsempésztetek egy újabbat a csatornán keresztül. Van egy ismerősöm a folyóőrök között. Szóval, ha tényleg szeretnéd, csak pár dolgot kérnék tőled cserébe azokból az alapanyagokból, amik elengedhetetlenek egy-egy jó főzőcskézéshez! Hozz hát 6 álomport, 6 móri gyümölcsöt, 1 grifftojást és 1 ormánygőte csontot, és ha ezt megteszed, az üst a tied lehet. Cserébe még az első, és egyben legegyszerűbb étel receptjét is neked ajándékozom. Ha megvannak a tárgyak, a KT (Küldetés Teljesítése) 1167 paranccsal adhatod le azokat, bármelyik tűzrakó helynél. Ha kitalálod egy új étel készítésének receptjét (arról később értesülsz, ezt hogyan lehet), azt a H 1167 <recept száma> paranccsal főzheted le, a cselekedet TVP költségét és egyéb tudnivalóit a recept enciklopédiája tartalmazza majd. A kezdőüst remek választás azoknak, akik el akarnak kezdeni főzőcskézni. Bár a bonyolultabb fogásokhoz egy jobb üst kell majd, az ételek többségét ebben is elkészítheted. Az üst nem átadható. |
Erő: | 19 | Szint: | 13 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 19 | Támadás: | 12 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 23 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 180/105 | Jellem: | gonosz (56) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 (20) | Varázspont: | 75/6 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 16 | szúrófegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 3 |
dobófegyverek: | 6 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (200%) << ököl (#28) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); kerek kő (#19) (5 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 16 | 3. mászás: | 1 |
4. csapdakészítés: | 5 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 32 (+1) |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 5 |
10. harcművészetek: | 12 | 11. zene: | 6 (+1) | 12. szörnyismeret: | 1 |
13. vadászat: | 11 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 50 TVP-ért |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba, küldetés (6) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart! |
2.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót. |
3.) Áldozz fel az oltáromnál három trikornis szarvat. |
Összsúly: 41.90 kg | Megterheltség: 87% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 93 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | kaja (#2) | 2 | pirkit (#153) |
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | kavadu (#19) | mérges pók (#20) |
drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) | sakál (#28) |
surranó kígyó (#30) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) | gorombilla (#38) | óriás patkány (#42) |
tigroszlán (#43) | technokolin (#50) | bo-skorpió (#54) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) |
rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | varkaudar (#64) | goldugar (#65) | húsevő magszim (#67) |
móleon (#68) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | garokk (#73) |
tintacsiga (#74) | zoloboo (#77) | színes dözmöng (#78) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) |
kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) |
alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) | sullár (#101) |
uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) | ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) |
süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) |
trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) | bibircsók-óriás (#120) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) |
útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) |
proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | szőrlajhár (#141) | kardfogú fülemüle (#146) | vérfürdető magszim (#148) |
fémbontó szójer (#150) | nukleáris cickány (#155) | tüskés harci gromak (#156) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) |
quwarg harcos (#201) | élőholt quwarg (#202) | pszi elementál (#221) | manaelementál (#290) | ork sámán (#345) |
szürke rinocérosz (#346) | északi aurach (#350) | nektoraf (#355) | ryuku gárdista (#360) | ryuku légiós (#361) |
dombi yeti (#366) | kérődző etra (#368) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | szöges bunkó (#8) | csontkés (#11) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) |
bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | ormánygőte csont (#21) |
tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) |
varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) |
tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | grákóbőr (#41) |
távcső (#42) | tükör (#43) | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | arany (#50) |
mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | tigroszlán fog (#63) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) |
szárnyas hernyó (#69) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) |
mérleg (#81) | zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) |
bronzpajzs (#89) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | fekete gyöngy (#99) |
aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) |
rövid íj (#107) | nyílvessző (#108) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) |
móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | dözmöng szív (#122) |
rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) | sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) |
hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) |
ubuk dobónyíl (#138) | koponya szimbólum (#139) | oltár (#146) | mocsári penke (#148) | szvó-ektoplazma (#151) |
pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | ugh méreg (#166) |
sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | spiritusz (#170) | nekrofun (#173) | márványtorony (#175) |
grifftojás (#179) | vashegyű lándzsa (#182) | nagy vaskulcs (#186) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) |
kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | óriás lián (#208) |
szuperkötél (#209) | manifeszt.nyúlvány (#214) | orgyilkos tőr (#225) | acélpengőke (#231) | furulya (#233) |
lajhár csont (#236) | tankány karom (#237) | tüskecsapda (#242) | fekete bőrcsizma (#247) | bumeráng (#249) |
templom (#256) | gromak bőr (#268) | purifikátor háj (#269) | gromak páncél (#270) | rejtőköpeny (#277) |
mutáns csont (#331) | huhogó bibe (#332) | phua-kúp (#372) | fény szentélye (#376) | szent tölgyfa (#393) |
álomvirág (#395) | álompor (#396) | teknőcpajzs (#417) | Vlagyimir szobra (#433) | törpe bánya (#435) |
barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) | erődítmény (#488) | pusztulás sírjai (#489) | Chara-din monolitja (#534) |
aurach fog (#657) | művészi porolit (#720) | csodák kútja (#1096) | varkaudar csont (#1113) | Rodger kezdő üstje (#1167) |
tűzrakó hely (#1169) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban ÉP épület TVP TVP építkezés ESK kaland. [kaland.] 30 esküvő EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGO TVP TVP feltételes gonoszkodás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban RM fegyver mit TVP TVP növény/épület rombolása SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZK szörny 10 szörnykeresés T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |