690. forduló, 692. forduló, Susmakias összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. márc. 4. 12h:44'
EZ A 710. JÁTÉKHETED, 691. FORDULÓD
711. játékheted kezdete: márc. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1526
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 11

SUSMAKIAS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [231,50] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+11 tvp ). Az aranytermő erszény 72 aranyat termelt. Minden varázserőd visszatért. (+433 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+233 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a vezérfarkas. (+4 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 986.]

vv 224 26 86 elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 86. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 986.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 984. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 984.]

vv 165 188 443 elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 443. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 984.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 984.]
Fürgén varázsolsz! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+4 támadás). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 982. Kapsz 2 VP-t.]

v 1 30 0 elmormolod az 1. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [5 pontot használtál fel, van még 977. Kapsz 6 VP-t.]

v 6 30 0 elmormolod a 6. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 972. Kapsz 6 VP-t.]

p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 967. Kapsz 6 VP-t.]

vv 57 220 78 elmormolod az 57. varázslatot a 220. varázslatot a 78. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 967.]
Fürgén varázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 965. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 963. Kapsz 2 VP-t.]

h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 963.]

ek 531 0 0 t. energia kisütése: 531
Aktiválod a mentális roncsolást. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 953. Kapsz 12 VP-t.]

h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 953.]

* 2. KP: vv 209 178 0 elmormolod a 209. varázslatot a 178. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 951. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 949. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. KP: p 70 0 0 használod a 70. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 947. Kapsz 2 VP-t.]

* 4. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 937. Kapsz 12 VP-t.]

* 5. KP: p 120 0 0 használod a 120. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a nagyobb agypajzs pszi képességet. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 932. Kapsz 6 VP-t.]

* 6. KP: vv 377 76 0 elmormolod a 377. varázslatot a 76. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 930. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 928. Kapsz 2 VP-t.]

v 167 elmormolod a 167. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 928.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 928.]

v 198 220 50 elmormolod a 198. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

230 231 232
49
50
51

[220,50] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Innen keletre kezdődnek az Esthar Császárság ma pusztán romos, lakatlan területei. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délre egy ősi rúnatorony van. Nyugatra egy friss csatamező van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kőkést. Erőd TF-elődött.
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Erőd TF-elődött. [27 pontot használtál fel, van még 901. Kapsz 32 VP-t.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[219,50] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Quwarg szagot érzel! Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg nagymester került az utadba. {támadása: 30.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 195 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megveted a lábad, és a moa stukival ellenfeledre lősz. Elrepül 1 stukilövedék. Telibe trafálod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 090 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Elmúlt a vadászat hatása. Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Viszolyogva sétálsz a már megsárgult bőrű kobudera halottak között. Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy dögkeselyű készül a lemészárlásodra. {max. életpontja: 91-110.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 147 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 madártollat. 882 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Nicsak, itt van valami érdekes: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bronzhegyű nyíl. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy tetemember jön feléd. {támadása: 8.}

A közelharc előtt még megeresztesz a moa stukival néhány lövedéket. Elrepül 1 stukilövedék. Eltalálod a tetemember testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 419 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy nómenklatúra készül a lemészárlásodra. {védettsége: 31 szúró, 20 vágó, 40 ütő ellen.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 161 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. 8 életpontot vesztettél. A nómenklatúra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1 068 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 8, gyógyulás: 4, összesen: -4 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 8 ubuk tüske [ubuk tüske ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy orgyilkos tőr [orgyilkos tőr ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP]. Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kihívás tornyát. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia híveié. Látsz egy szent tölgyfát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy ősi rúnatornyot. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [218,50] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északra fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Quwarg szagot érzel! Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg nagymester lehet. {max. életpontja: 211-250.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 181 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A moa stukival ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 stukilövedék. Többször meglövöd a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 090 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}


(Továbbmész...) [217,50] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Quwarg szagot érzel! A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg anyakirálynő. {max. életpontja: 401-440.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 195 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a moa stukival ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 stukilövedék. Párszor kipécézted a quwarg anyakirálynő torát. (5 támadással 279 életpontot sebezve.) A quwarg anyakirálynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 17 csepp ugh mérget. 4 788 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 474, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Látsz egy gránátkaktuszt. A földön meglátsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. [48 pontot használtál fel, van még 853. Kapsz 57 VP-t.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[217,51] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Felismered a közeledőt. Csak egy kék rakolits. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 60.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 178 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A moa stukival célzol és lősz. Elrepül 7 stukilövedék. Párszor kipécézted a kék rakolits testét. (7 támadással 409 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a kék rakolits testét. (2 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 256 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {GYD:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a kék rakolits testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled 51 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A kék rakolits csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 4 674 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1260, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}

Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy oázist. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [217,52] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sivatagi doareg lehet. {max. életpontja: 351-410.} Itt csata lesz.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 186 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a moa stukival célba találj. Elrepül 4 stukilövedék. Párszor kipécézted a sivatagi doareg jobb középső lábát. (4 támadással 233 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 10 kaját. 2 635 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 419, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy morgud hagymatövet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy oázist. Elteszed a látcsövet. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [217,53] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kék rakolits. {támadása: 60.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 136 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A moa stukival célzol és lősz. Elrepül 7 stukilövedék. Néhány helyen eltalálod a kék rakolits jobb oldalát. (7 támadással 422 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a kígyópengét a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a kék rakolits kékszínű végtagjait. Kritikus ütés! (2 támadással 336 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 283 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {HD:} Nitmák pengével súrolod a kék rakolits testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (53 ép-t sebezve). A kék rakolits megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 4 674 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1312, sebződés: 30, gyógyulás: 16, összesen: -14 ÉP}

Találsz egy morgud hagymatövet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északnyugatra látsz egy oázist. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [30 pontot használtál fel, van még 823. Kapsz 36 VP-t.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[217,54] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hmm, csak egy tüskés gigaféreg. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 45.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 168 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Marokra fogva a kígyópengét a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tüskés gigaféreg testét. Kritikus ütés! (2 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 269 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {HD:} Nitmák pengével végigvágod a tüskés gigaféreg testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 59 sebzést okoz. A tüskés gigaféreg feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 3 256 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 850, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [217,55] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat.

Látsz egy morgud hagymatövet. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Elrakod a távcsövet. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [218,56] Füves síkságra érkeztél. Ananászvirág illatát hozza a szél. Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Raia szent lovagja. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.

Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy ősi csatamező van. Nyugatra egy Thargodan csatamező van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő kisebb quwarg isten mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 57.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 179 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az isteni védelem elnyeli a varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a moa stukival célba találj. Elrepül 7 stukilövedék. Megsoroztad a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (7 támadással 422 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (23 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kígyópengét ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kígyópengével végigvágod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (1 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 265 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {HD:} Nitmák pengével megvágod a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 181 életpontot sebeztél. . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. A mentális roncsolás 38 ép-t sebez. A kisebb quwarg isten feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ezüst kulcs, egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (186,61)-> 96 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (186,61)-> 24 arany, -2 ÉP], egy arany és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. 12 820 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1309, sebződés: 31, gyógyulás: 10, összesen: -21 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 793. Kapsz 36 VP-t.]

m 2 6 mozogsz keletre, nyugatra
[219,56] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Látsz egy quwarg bolyt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Hosszas szenvedés árán felkínlódod magad a boly tetejére. Egy szabályos alakú üreg vezet a mélybe. Leereszkedsz. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-10 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg királynő! {támadása: 22.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 186 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy quwarg ősmágus! Szerencséd van (vagy épp nincs), ez Quwargamanga.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 150 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 32 életpontot vesztettél. (-8 védekezés.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a moa stukival ellenfeledre lősz. Elrepül 6 stukilövedék. Párszor kipécézted a Quwargamanga testét. (6 támadással 362 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 térhajlító kavics. 4 062 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 512, sebződés: 32, gyógyulás: 6, összesen: -26 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy quwarg ősmágus!

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 173 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Az isteni védelem elnyeli a varázslatot. Ellenfeled tisztítótűz varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a moa stukival. Elrepül 1 stukilövedék. Telibe kaptad a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 csuklyavirág és 4 pirkit. 3 146 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 shinai gömböt. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [218,56] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy ősi csatamező van. Nyugatra egy Thargodan csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Hopp, egy ananászbokor! Ezt nem hagyod ki! (+3 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek keletre. [55 pontot használtál fel, van még 738. Kapsz 66 VP-t.]

fkt 17 20 felt. készítesz a 17. tárgyat (20 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 738.]

fkt 258 2 felt. készítesz a 258. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 738.]

hu 280 hulladék: 280
Hulladékgyűjtés törölve: tyrex csont. [0 pontot használtál fel, van még 738.]

ek 215 12 t. energia kisütése: 215 12
144 varázspont felhasználásával előállítasz 12 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 738.]

ef 40 589 energia fejlesztése 40
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-40 TU.] [280 pontot használtál fel, van még 458. Kapsz 336 VP-t.]

kf 610 kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat
Leveszed az yiang sapkát, majd a fejedre teszed a pszi katalizátort. [0 pontot használtál fel, van még 458.]

h 248 3 használod a 248. tárgyat
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-59 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+3 max. pszi pont.) Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-63 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+4 max. pszi pont.) Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-67 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+5 max. pszi pont.) [15 pontot használtál fel, van még 443. Kapsz 18 VP-t.]

kf 1046 kézbeveszed/felveszed az 1046. tárgyat
Leveszed a pszi katalizátort, majd a fejedre teszed az yiang sapkát. [0 pontot használtál fel, van még 443.]

h 1046 használod az 1046. tárgyat
Használod az yiang sapkát. Sebeid gyógyulnak (+1 életerő). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 443.]

h 1554 használod az 1554. tárgyat
A hosszas meditációval a tüdődbe gyűjtött összes levegőt az aenouth ködkürt szájába fújod. Mély, búgó hang hagyja el a hangszert. Mire feleszmélsz a dallam okozta bódulatból, már sűrű köd vesz körül, s árnyszerű, imbolygó alak tart feléd. Egy rendkívül barátságtalan árnyékfoltozó az, akit most idéztél meg a túlvilágról! A harc elkerülhetetlen! {max. életpontja: 2782-3376.} A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. [15 pontot használtál fel, van még 428. Kapsz 18 VP-t.]

gyk 955 40 gyakorolsz a 955. tárggyal 40 pontért
Fegyveredet megforgatva, csihant a döfke penge nyisz-nyasza. Jót tett egy kis edzés! A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg.

[40 pontot használtál fel, van még 388. Kapsz 48 VP-t.]

gyk 955 40 gyakorolsz a 955. tárggyal 40 pontért
Fegyveredet megforgatva, csihant a döfke penge nyisz-nyasza. Jót tett egy kis edzés! A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [40 pontot használtál fel, van még 348. Kapsz 48 VP-t.]

gyk 955 40 gyakorolsz a 955. tárggyal 40 pontért
Komplett gyakorlópályát szerkesztesz néhány tereptárgyból (egy mahagóni rekettyés, két döglött rizsókpatkány, egy malóbambusz) és gyakorolni kezdesz. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [40 pontot használtál fel, van még 308. Kapsz 48 VP-t.]

* 1. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 308.]

* 2. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 307. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. BP: szk 287 0 0 keresed a 287. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy kronoelementált. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

* 4. BP: v 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Megidézted a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 302. Kapsz 6 VP-t.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 262. Kapsz 48 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 222. Kapsz 48 VP-t.]

tf 1 22 fejleszted az 1. tulajdonságodat 22 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Quwarg szagot érzel! Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg nagymester. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 24 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 163 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a moa stukival. Elrepül 2 stukilövedék. Megsoroztad a quwarg nagymester fejét. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 090 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[22 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 26 VP-t.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 265 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 6, 20.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. 4 kaját töm magába a quwarg harcos. Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 980 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Susmakias, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr áldozópapja vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 691. fordulód.

Erő: 94 (119) Szint: 54 Merészség: 5/5 Magasság: 148 cm
IQ: 88 (105) Támadás: 116 (126) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 87 (104) Védekezés: 177 (187) Menekülés: 35 % Életkor: 42/42 év
Egészség: 86 (118) Életpont: 2334/3332 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 87 (101) Varázspont: 3320/3161 Pénz: 3428 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 93/26 Pszi pont: 618/252 Halhatatlanság: 16 % EFejl: 3
Eddig összesen 10136 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 50 052 TP-t kaptál. Jelenleg 60 978 193 TP-d van. A következő szinthez még 4 021 807 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, nekrobestia, lidércherceg. A 660. fordulódban 32448 arany került a bankszámládra. 32616 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/50 ökölvívás: 44/85 szúrófegyverek: 36/49
vágófegyverek: 52/35 (+3%) ütőfegyverek: 7/6 lőfegyverek: 42/52 (+2%)
dobófegyverek: 25/55

Feltételes fegyverváltás: kígyópenge (#955) << vámpírölő (#951) << ököl (#28)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
218,56 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 370
A Végzet Vermét sikeresen teljesítetted!
Kedvenc táborhely: 0,0
Kisebb kívánság: legutóbb 2019. évben 12. hónapban.
Legfeljebb 130 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 1930 időszaki: 889

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/8 Pszi katalizátor 50/11 Max életkor 177 év
Átcsoportosítási és instabil keret: 390 536 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 111/83 2. nyomkövetés: 92/71 (+10%) 3. mászás: 34/40 (+4%)
4. csapdakészítés: 42/64 (+7%) 5. csapdaészlelés: 56/8 6. gyógyítás: 113/39
7. titkosírás: 17/23 8. felderítés: 40/48 (+2%) 9. szörnyidomítás: 24/79
10. teológia: 155/97 (+31%) 11. taumaturgia: 85/18 (+25%) 12. szerencsejáték: 17/45
13. versengés: 22/83 14. harcművészetek: 44/39 15. zene: 41/1
16. szörnyismeret: 35/81 17. pszi: 66/63 (+56%) 18. zárnyitás: 28/90
19. vadászat: 33/55 20. vitalitás: 9/16 21. bányászat: 52/91 (+4%)
22. testépítés: 102/96 23. úszás: 14/85

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 70
2. támadás bónusz: 5 5. varázslat sebzés: 4 6. regeneráció: 5(6) 9. gyors fejlődés: 3
10. vp regeneráció: 5(6) 11. kincskeresés: 5 12. halhatatlanság: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 20 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 70 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 10 darabot ), stukilövedéket (#414) (max. 1 darabot, csak egyszer), vizestömlőt (#3) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 3 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot ), ében nyílvesszőt (#848) (max. 20 darabot, csak egyszer), dramoan talizmánt (#968) (max. 1 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 4 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot, csak egyszer), nehezéket (#258) (max. 2 darabot, csak egyszer)
elfogod zafír drakónt (#320) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 55 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
úszol max. Feltételes úszás max. 40 TVP-ért.
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 30, max: 50)
kputtyintó csalán (#247), bűbájlidérc (#761), harcias morf (#7619), lomha morf (#7621), mágiamorfáló (#7623), védelmező morf (#7622), halálos morf (#7618), brutális morf (#7620), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), változatos morf (#7626), autentikus vámpír (#154), lidércúr (#252), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275), magnetikus praglonc (#200), halálelementál (#279), ragadozó (#292), ro'galhal gyóntató (#524), Strissha (#528), lidércherceg (#929) (csak egyszer), eszement trappoló (#549), Ekhnagorhu (#291), trakuun lidérc (#576), kronoelementál (#287), Alkotó (#578), kyorg őrgólem (#567), Teremtő (#579), kreált kopó (#581), ősmorf (#7627)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) savhurrikán (#107, 40 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a halál szava (#152, 20 VP)
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) varázslatlopás (#154, 20 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP)
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (26,0) áldomás (#6) (18,0) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
harci induló (#443) pszi-ernyő (#64) a lélek védelme (#57) hatalomvarázs (#220)
láth. észlelése (#78) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) Techiulan aurája (#261)
tárgyvédelem (#178) nagyobb agypajzs (#120) papi aura (#377) láthatatlanság (#76)
éber kakukk (#3) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 12, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), Tharr haragja (#145), direkt kontakt. II (#122), agykorbács (#97), mágiatörés (#35), háló (#186), banshee-sikoly (#373), tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
elektromos pajzs (#51), varázsvédelem II (#108), gázpajzs (#467)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
direkt kontakt. II (#122) >> bűbájlidérc (#761) direkt kontakt. II (#122) >> lidércúr (#252)
bo'adhun csapás (#266) >> greén örvény (#443) bo'adhun csapás (#266) >> lidérctűz (#457)
fehérál.roncsolása (#248) >> pszionikus entitás (#553)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> pszionikus entitás (#553)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
vezérfarkas (#748) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 2)
2.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 0)
3.) Mutasd be számomra az érintetlen Tudás Könyvét, jelezve, hogy bár megszerezted, de eszed ágában sincs elolvasni!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): 112. labirintus (283,22). Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. sámánkunyhó (767): új. Fősátor (770): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 11, 12, 53, 54, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 94, 95, 107, 108, 109, 110, 111, 112.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 6, 7, 11, 12, 14, 16, 19, 20, 21, 26, 33, 35, 36, 40, 41, 42, 43, 46, 51, 52.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1674, az összesen kapott pontszám: 167436.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, vv 224 26 86, vv 165 188 443, v 1 30, v 6 30, p 64, vv 57 220 78, h 1100, ek 531, h 2306.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) OK
pszi regeneráció II (524) OK
tudati ostrom (525) OK
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) OK
isteni védelem (530) OK
mentális roncsolás (531) OK
tudati segítség (532) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) OK
varázslómester II (536) OK
a hit ereje II (537) OK
tudati kontaktus II (538) OK
tudati ostrom II (539) OK
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) OK
mágikus vámpirizáció (543) OK
gyógyítómester (544) OK
elmerombolás (545) OK
tudati védelem (546) OK
nyakláncviselés (547) OK
kritikus találat (548) OK
pajzshasználat III (549) OK
varázslómester IV (550) OK
isteni ítélet (551) OK
elmemester (552) OK
totemmester (553) OK
tudati cserkészés (554) OK
bénító sebzés (555) OK
pajzshasználat IV (556) OK
varázslómester V (557) OK
isteni áldás (558) OK
tudatáthelyezés (559) OK
tudatunk hatalma (560) OK
kincsvadászat (561) OK
makróbővítés I (568) OK
gyűrűviselés (575) OK
makróbővítés II (582) OK
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 500 TU. szükséges még: 280 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 11370 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 vámpírölő (#951)
Vágófegyverek
1 bronzpenge (#126) 1 * kígyópenge (#955) 4 kőkés (#6)
1 Méniach kardja (#1312) 1 * nitmák penge (#837)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 Trákin csákánya (#367)
Vízifegyverek
1 avenir (#1706) 1 cápaölő tőr (#480) 1 kampós acélszigony (#455)
Lőfegyverek
1 kentaurusz íj (#1568) 1 * moa stuki (#413)
Lövedékek
9 bronzhegyű nyíl (#94) 9 ezüsttollú nyíl (#363) 20 kerek kő (#19)
5 mérgezett vasnyíl (#187) 14 mihlanil nyíl (#597) 24 nyílvessző (#108)
88 stukilövedék (#414) 29 tüske (#22)
Dobófegyverek
4 bűvös shuriken (#562) 6 ében dobónyíl (#849) 10 esszenciakristály (#350)
2 mihlanil dobótőr (#599) 2 nehezék (#258) 6 tolmokov-koktél (#351)
Páncélok
1 * díszes tunika (#1488) 1 krapixlon fürdőruha (#454)
Sisakok
1 pszi katalizátor (#610) 1 Teremtő koronája (#918) 1 * yiang sapka (#1046)
Köpenyek
1 * kyorg köpeny (#741) 1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * sode (#1374)
Kesztyűk
1 Buqqe karma (#899) 1 mászókarom (#78) 1 * yiang kesztyű (#1048)
Övek
1 * medvebőr öv (#1675)
Övcsatok
1 * kyorg övcsat (#1456)
Nadrágok
1 * yiang nadrág (#1053)
Csizmák
6 ryuku futárcsizma (#1530) 1 * yiang surranó (#1049)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 hatalom fülbevalója (#817) 36 mópat token (#585) 1 * ősmágus fülbevalója (#608)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 3, felvéve: 3+1)
1 * csodálatos nyaklánc (#1211) 1 Dantor amulettje (#468) 2 gólem talizmán (#811)
5 halálhozó talizmán (#813) 1 * két kard szimbólum (#144) 1 koponya szimbólum (#139)
13 * korinthai talizmán (#814) 1 * Ovgun nyaklánca (#615) 1 Sshreakza amulettje (#836)
2 varkaudar szimbólum (#1528) 9 vortex amulettje (#607)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 halálhozó karkötője (#816) 1 Hatalom Karkötője (#1210) 1 mászó-karperec (#392)
1 * rogalhal csuklópánt (#891) 1 * teriadan karkötő (#844) 1 * yiang csuklópánt (#1052)
Gyűrűk (max. felvehető: 4, felvéve: 4)
138 angyalok gyűrűje (#529) 8 Blounther gyűrűje (#1548) 1 * drakolder gyűrű (#969)
1 * Élet gyűrűje (#1166) 2 * Kabol gyűrűje (#904) 1 * Vlagyimir gyűrűje (#822)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+2)
1 * arany morfmedál (#2499) 1 * mind. tűzopálja (#2380)
Nyergek
1 * trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
70 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 166 csepp tinta (#101), fér még: 534]
6 dentor szüttyő (#590) [üres, kapacitás: 60]
1 Fekete Kehely (#283) [benne 5 korty sötét ital (#284), fér még: 0]
33 fűszertartó (#210) [bennük 39 csepp sáfránypor (#211), fér még: 126]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 7 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 41]
1 molluszk ház (#353) [benne 3 korty degradátor váladék (#354), fér még: 3]
4 sólyomcsőr (#1223) [bennük 12 pondróvér (#1232), fér még: 36]
12 sullár hólyag (#168) [bennük 161 csepp spiritusz (#170), fér még: 79]
22 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 220]
13 térdeplő tülök (#1440) [bennük 13 korty életvíz (#1500), fér még: 65]
8 toxyl üvegcse (#592) [bennük 62 csepp toxyl (#591), fér még: 18]
24 uzbány csőr (#169) [bennük 121 csepp ugh méreg (#166), fér még: 167]
15 vizestömlő (#3) [bennük 223 korty víz (#27), fér még: 77]
9 zöld üveg (#82) [bennük 180 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
4 A Végzet kristálya (#2306) 1 A Végzet kulcsa (#2320) 9 acéltű (#334)
1 aenouth ködkürt (#1554) 277 áldott kő (#642) 1 amul kulcs (#565)
$4 aranypikkely ($415) 1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytermő ládikó (#504)
52 aranytű (#272) 2 árnyékkulcs (#566) 1 ásó (#34)
1 bo'adhun idol (#745) 1 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74)
1 daleb.kristálykulcs (#980) 10 destabilizátor (#1275) 8 deus ex machina (#1)
1 dizen kulcs (#472) 1 Éjmágus tükre (#1100) 14 ezüst kulcs (#184)
12 Fairlight szütyője (#2108) 1 feneketlen bugyor (#570) 54 fiatalság itala (#473)
1 fülemüle síp (#1576) 13 íjászkence (#1225) 1 iti tekercs (#782)
139 kaja (#2) 1 keg gomba (#1615) 4 kij tekercs (#784)
1 kinemfogyó tegez (#368) 3 kis aranykulcs (#240) 2 kis vaskulcs (#40)
1 kockagyémánt (#914) 9 kötél (#92) 11 krónika (#1725)
1 Krossan párnája (#876) 1 kulcskarika (#648) 3 kulcsszilánk (#942)
8 leviatán hólyag (#2182) 10 leviatángumó (#1757) 31 manakristály (#500)
4 márványkulcs (#245) 41 megsemmisítő (#1540) 1 moa antigrav (#2204)
1 moa töltő (#525) 1 morf esszencia (#2452) 1 Morgan pálcája (#503)
1 Morgan szilánkja (#508) 1 mul tekercs (#786) 3 nagy aranykulcs (#246)
8 nagy bronzkulcs (#185) 14 nagy vaskulcs (#186) 2 norgat kulcs (#471)
1 oldalzsák (#1172) 6 pszi kő (#248) 1 Ramirez feszítővasa (#1261)
1 regeneráló totem (#919) 4 rézkulcs (#75) 1 roxati zárfaló (#314)
1 ryuku tájoló (#1224) 43 ryuku védőkenőcs (#1154) 85 sámán gyógykenőcs (#1139)
8 shinai gömb (#348) 3 smaragd kulcs (#241) 1 szeksztáns (#32)
10 szent jogar (#150) 2 tapasztalatkő (#975) 2 távcső (#42)
4 térhajlító kavics (#1539) 1 teriád dobóháló (#1281) 11 titanitdukát (#1480)
2 tl'urlang fiola (#788) 1 Tokan esszenciája (#880) 1 + tüskecsapda (#242)
91 varázskő (#305) 1 varázskorsó (#1546) 2 varkaudar csésze (#841)
1 vaskulcs (#183) 3 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 A Végzet dragnitja (#2307) 41 adamantit (#627) 4 adamantit érme (#762)
1 agvari manafókusz (#890) 65 álompor (#396) 75 amniosz (#203)
3 arany foggyűrű (#776) 3 aranyfétis (#766) 4 artikula bélhólyag (#927)
4 arx formázó minta (#298) 1 bev formázó minta (#299) 3 bo'adhun aranygömb (#757)
100 borkonyó bibe (#312) 5 bronz nyakörv (#761) 2 bűvölt kristály (#775)
1 cru formázó minta (#300) 3 csillezsályalevél (#1253) 22 csuklyavirág (#133)
4 dlathog kőzet (#829) 44 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122)
11 dramoan kő (#967) 122 drótszőr (#37) 20 ében toboz (#578)
4 éjkristály (#958) 21 eknozol (#540) 9 Eldereth szilánk (#512)
7 elkarog szőr (#665) 2 era formázó minta (#418) 3 esthari rubin (#748)
63 ezüstdarab (#326) 6 ezüstlevél (#759) 20 fekete gyöngy (#99)
6 főnixtoll (#563) 9 fülemüle agyar (#267) 14 galachmit (#310)
3 gromak bőr (#268) 35 gyöngymangó (#135) 10 hibátlan tűzopál (#1642)
2 hro formázó minta (#601) 7 idézőszőnyeg (#771) 9 iknegurin (#541)
6 jégszív (#282) 33 kaktuszbogyó (#429) 67 kaktusztüske (#114)
1 karbin plazma (#199) 5 kazmár gyökér (#205) 21 kék orchidea (#68)
11 khatiszon kristály (#2322) 2 kitintüske (#879) 17 kőszem (#304)
3 kreiton agy (#1142) 1 kreiton esszencia (#892) 21 kvazár (#244)
5 kyorg lepel (#770) 1 kyorg rúnakorong (#767) 16 lélekesszencia (#619)
1 lélekkő (#1650) 28 lidércesszencia (#1074) 5 lótuszvirág (#447)
108 madártoll (#112) 19 magszim bél (#103) 92 mákrózsa virág (#56)
6 malachit füzér (#755) 58 manifeszt.nyúlvány (#214) 7 mihlanil (#539)
3 mihlanil érme (#764) 11 mithril (#352) 1 moa gyémánt (#385)
1 moa gyöngy (#378) 3 moa jádekő (#382) 2 moa obszidián (#380)
6 moa smaragd (#377) 2 moa üveggömb (#383) 68 mocsári penke (#148)
2 mópat tetem (#584) 1 Morgan kristálya (#659) 5 nagymesteri pálca (#772)
6 natharion opál (#747) 6 nektoraf faggyú (#667) 5 nothar bogyó (#923)
1 ormánygőte csont (#21) 10 ovimon-bogyó (#207) 31 pirkit (#153)
1 praglonc hártya (#215) 26 pular kristály (#239) 76 purifikátor háj (#269)
40 quwarg igazgyöngy (#912) 1 quwarg tojás (#360) 3 raaba-gumó (#936)
4 rakolits por (#669) 18 ramit kő (#226) 8 raskhiir talizmán (#774)
21 remák szív (#264) 2 ro'galhal lánc (#763) 15 sallank karom (#128)
1 sámán erszény (#650) 3 sárkányfog (#617) 19 skorpiókarom (#911)
1 smaragdkő (#678) 3 smirglilevél (#29) 10 sünmedve tüske (#14)
7 szárnyas hernyó (#69) 4 szuperkötél (#209) 13 szvó-ektoplazma (#151)
4 téfea-agy (#172) 73 Thargodan esszencia (#328) 4 to'aghan orrkarika (#760)
5 törpe ékkő (#1842) 7 tükör (#43) 45 vasérc (#152)
2 vörös zselé (#862) 24 vörös zyel (#606) 76 xirnox szív (#213)
2 yetifog (#863)
Fókuszkristályok tárgyakban
A Végzet dragnitja (#2307) - a befoglaló tárgy: nitmák penge (#837)

Összsúly: 450.26 kg Megterheltség: 93%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 27 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 321 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (17 db, BANKSZÉF MÉRETE: 20)
155 átlátszó morfplazma (#2451) 147 bíbor morfplazma (#2450) 147 fehér morfplazma (#2445)
163 fekete morfplazma (#2446) 116 gyöngymangó (#135) 23 karbin plazma (#199)
139 kék morfplazma (#2442) 71 kvazár (#244) 173 lila morfplazma (#2448)
26 mithril (#352) 125 narancs morfplazma (#2449) 86 purifikátor háj (#269)
159 sárga morfplazma (#2447) 100 Thargodan esszencia (#328) 143 vörös morfplazma (#2443)
8 vortexvessző (#2331) 149 zöld morfplazma (#2444)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
180 áldott kő (#642) 32 hollókristály (#1102) 3085 kaja (#2)
110 megsemmisítő (#1540) 1 moa varázsdoboz (#1133) 1 pengepajzs (#425)
2 szent kehely (#257) 40 varázskő (#305)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
741 álompor (#396) 900 borkonyó bibe (#312) 1093 csalánvirág (#582)
7725 csontkulcs (#74) 470 dözmöng szív (#122) 499 dűneelf arckendő (#1920)
2 fejsze (#1240) $19 fenőkő ($1618) $1623 fokhagyma ($403)
27 grifftojás (#179) 6492 halcsont (#390) 15989 kaja (#2)
100 kaktuszbogyó (#429) 2703 kővirág gyümölcs (#1956) 7 kristály kulcs (#1818)
3861 lidércesszencia (#1074) 9400 lótuszvirág (#447) 224 mimózabimbó (#1878)
$3318 mutáns csont ($331) 2388 nothar bogyó (#923) 700 nyílvessző (#108)
1 olló (#335) 1445 óndarab (#85) 180 orchidea kehely (#1876)
482 pirkit (#153) 10 pszi kristály (#618) 180 purifikátor háj (#269)
7907 quwarg tojás (#360) 210 rum (#1419) 726 ryuku védőkenőcs (#1154)
10667 sallank karom (#128) 6 súlyzó (#347) 904 teriád féreg (#1276)
215 Thargodan csont (#1181) 1300 Thargodan esszencia (#328) 410 tinta (#101)
28 tl'urlang fiola (#788) $1 trófea nyaklánc ($196) 16731 tükör (#43)
1286 tűzbimbó (#623) $200 vámpírfog ($1221) 5400 varányszem (#30)
100 véka rizs (#1364) 7163 viharhomok (#1919) 202 xirnox szív (#213)
2271 yetiszív (#1070)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mocsári penke (#148) 1 nyílvessző (#108)
9 óndarab (#85) 6 pirkit (#153) 3 pszi kő (#248)
4 stukilövedék (#414) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
504 arany (#50) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 2 csuklyavirág (#133)
2 ezüst kulcs (#184) 3 fekete gyöngy (#99) 11 kaja (#2)
3 kőkés (#6) 6 madártoll (#112) 2 rakolits por (#669)
5 sáfránypor (#211) 1 shinai gömb (#348) 1 térhajlító kavics (#1539)
21 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

216 217 218 219 220 221
49
50
51
52
53
54
55
56
57
(217,50) quwarg anyakirálynő (#269), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429)
(217,51) kék rakolits (#754)
(217,52) sivatagi doareg (#240), morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403)
(217,53) kék rakolits (#754), morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403)
(217,54) tüskés gigaféreg (#256)
(217,55) morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403)
(218,50) nekrofun (#173), quwarg nagymester (#214)
(218,56) Raia szent lovagja (#239), Tharr oltár, kisebb quwarg isten (#213), quwarg nagymester (#214)
(219,50) quwarg nagymester (#214), dögkeselyű (#174), tetemember (#123), nómenklatúra (#158), friss csatamező (#262), kihívás tornya (#502), 35. jellempróba, Raia oltár, szent tölgyfa (#393)
(219,56) quwarg boly (#359), Raia oltár, quwarg királynő (#153), Quwargamanga (#963), quwarg ősmágus (#302)
(220,50) Tharr oltár, vaskohó (#155), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek