Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. okt. 12. 12h:03' EZ A 1394. JÁTÉKHETED, 69. FORDULÓD 1395. játékheted kezdete: okt. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4443 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 182 0 0 | elmormolod a 182. varázslatot |
* 2. KP: hh 745 1099 1101 | használod a 745. tárgyat az 1099. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 3. KP: hh 841 1546 1419 | használod a 841. tárgyat az 1546. tárgyat az 1419. tárgyat |
* 4. KP: hh 1225 1154 0 | használod az 1225. tárgyat az 1154. tárgyat |
* 5. KP: kf 1570 1728 0 | kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat az 1728. tárggyal |
t 156 | támadod a 156. szörnyet |
jlk 1215 | jelszó kimondása 1215 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 7: 2. térkép 1. pont 11: 2. térkép 18. pont 15: 2. térkép 14. pont 19: 2. térkép 10. pont 23: 2. térkép 6. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 7. pont 6: 1. térkép 23. pont 10: 1. térkép 19. pont 14: 1. térkép 15. pont 18: 1. térkép 11. pont |
[5 pontot használtál fel, van még 240.]
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
159 | 160 | 161 | |
32 | |
|
|
33 | |
|
|
34 | |
|
|
[143,61] Épületek tűnnek fel. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Észreveszel egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sárkánytanyát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy pusztulás sírjait. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 12 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
be 702 5 | bemész a 702. épületbe |
m 3 5 2 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 49 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg szellem bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (34 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod a quwarg szellem ködlő potrohát. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod a quwarg szellem ködlő potrohát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 55 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg szellem fejét. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg szellem ködlő potrohát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 104 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 45 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 432 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 681, sebződés: 241, gyógyulás: 0, összesen: -241 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a drakolich csontos vázát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (26 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod a drakolich csontos vázát. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 110 életpontot sebeztél. A drakolich fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A drakolich összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 648 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Meglengetve a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a bal karodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal megvágod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a kputtyintó csalán. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 3 095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) [159,34] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy áeratikus hasnyák. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az áeratikus hasnyák bal vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed az áeratikus hasnyák farkát. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Feléd sújt az áeratikus hasnyák a farkával, de elhibázta! Az áeratikus hasnyák fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 33 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 5 spirituszt.) 1 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra rontasz. Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod a szubreális vámpír ködös testét. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod a szubreális vámpír jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 667 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontgólem fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontgólem bal oldalát. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a csontgólem jobb vállát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 125 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal végigvagdosod a csontgólem jobb lábát. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a csontgólem testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 137 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 262, gyógyulás: 0, összesen: -262 ÉP}
(Továbbmész...) [160,34] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő kputtyintó csalán mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal felnyitod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 3 095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
v 96 142 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
158 | 159 | 160 | 161 | |
32 | |
|
|
|
33 | |
|
|
|
34 | |
|
|
|
35 | |
|
|
|
[142,61] Lakott területre érkeztél. Látsz egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy villát. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 3850 TVP épült bele.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy halálbokort. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy amniosz-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Találsz egy szent tölgyfát. Látsz egy házat. (no:2. építését Sötét Inkvizíció Apostolai kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a polgárőrség ügyel. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy házat. (no:3. építését sir Criminal kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 17 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
m 1 2 5 | mozogsz északkeletre, keletre, délnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed az élőholt tigris fejét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az élőholt tigris megcsapja a fejedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 6 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod a zombi mester testét. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a zombi mester bal oldalát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 109 életpontot sebeztél. Karmaival a zombi mester megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi mester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 459, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [161,34] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy varkaudar felderítő közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 16 életpontot sebződsz. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar felderítő jobb vállát. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 103 életpontot sebeztél. A varkaudar felderítő megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontgólem nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a csontgólem gigászi testét. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvagdalod a csontgólem jobb vállát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 129 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a csontgólem jobb lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 392, sebződés: 261, gyógyulás: 0, összesen: -261 ÉP}
(Továbbmész...) [160,35] Tovább barangolsz a fák között. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bávatag golombár. A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a szubreális vámpír bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod a szubreális vámpír ködös testét. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a szubreális vámpír jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szubreális vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 667 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
m 5 3 5 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [160,37] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy oltárt. Északra egy művészi porolit van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tüskés harci gromak. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontgólem fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal megvagdalod a csontgólem bal oldalát. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvagdalod a csontgólem testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 122 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor súrolod a csontgólem testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 127 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 249, gyógyulás: 0, összesen: -249 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt tigris jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt tigris foszladozó testét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod az élőholt tigris bal vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az élőholt tigris megcsapja a fejedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 7 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (183,31)-> 7 arany, -2 ÉP] 2 007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [159,38] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy gránátkaktuszt. Délre nézve látsz egy mínosz-kúpot. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy tűzbokor van. Északra egy oltár van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy manaelementál. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a mammut zombi tömzsi lábát. (6 támadással 221 életpontot sebezve.) Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal néhányszor megcsapod a mammut zombi tömzsi lábát. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a mammut zombi fejét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. Agyarával a mammut zombi a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-9 védettség). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 77 életpontot vesztettél. Sárkányölő karddal végigvagdosod a mammut zombi nyakát. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor súrolod a mammut zombi tömzsi lábát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a mammut zombi. (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-9 védettség). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 91 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 993, sebződés: 422, gyógyulás: 0, összesen: -422 ÉP}
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
158 | 159 | 160 | 161 | 162 | |
33 | |
|
|
|
|
34 | |
|
|
|
|
35 | |
|
|
|
|
36 | |
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
39 | |
|
|
|
|
[144,61] Épületek tűnnek fel. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy Arénagödröt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 12 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
vtn 181 | varázslat tanulás: a 181. varázslatot |
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az animált hókutya mozgékony fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod az animált hókutya testét. (5 támadással 260 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az animált hókutya élőholt csontjait. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Az animált hókutya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-8 védettség). Az animált hókutya többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-8 védettség). Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod az animált hókutya bal lábát. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod az animált hókutya élőholt csontjait. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 118 életpontot sebeztél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-8 védettség). Karmával néhányszor az animált hókutya megcsapja a fejedet. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-8 védettség). Az animált hókutya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 066 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 752, sebződés: 254, gyógyulás: 0, összesen: -254 ÉP}
A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az animált hókutya testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod az animált hókutya testét. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod az animált hókutya testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-8 védettség). Az animált hókutya többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-8 védettség). Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az animált hókutya élőholt csontjait. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod az animált hókutya mozgékony fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az animált hókutya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-8 védettség). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-8 védettség). Véres nyál csordul ki az animált hókutya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 066 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 638, sebződés: 305, gyógyulás: 0, összesen: -305 ÉP}
(Továbbmész...) [159,39] Az erdőt síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mínosz-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Kaqxar egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor keletre nézel, észreveszel egy gránátkaktuszt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy hóhérbimbó van. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy tűzbokor van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
jlk 1025 | jelszó kimondása 1025 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 55.]
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
v 198 148 54 | elmormolod a 198. varázslatot |
158 | 159 | 160 | |
37 | |
|
|
38 | |
|
|
39 | |
|
|
40 | |
|
|
[148,54] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ovimon-bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mínosz-kúpot. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Találsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy hordóagyú mameluk. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy friss csatamezőt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy amniosz-fa van. Nyugatra egy korongfa van. Északnyugatra egy manilla-fa van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy élőholt tigris. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod az élőholt tigris foszladozó testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 87 életpontot sebeztél. Az élőholt tigris néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 6 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2 007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Megmarkolva a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod a zombi mester bal oldalát. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a zombi mester karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-37 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a zombi mester bal lábát. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a zombi mester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 453, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szubreális vámpír bal lábát. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szubreális vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 667 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
* 1. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 2. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 3. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 4. BP: kb 2 4 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (4 darabot) |
* 5. BP: kf 1559 1158 0 | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat az 1158. tárggyal |
VÁROSI TELEPORT II. (181. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A városi teleport II. szinte tökéletesen megegyezik a városi teleporttal, a különbség mindössze annyi, hogy a javított verzióval keleti irányba is lehet táborozni, viszont nem 50, hanem 60 VP-be kerül. Ezzel a varázslattal sem teleportálhatsz messzebb keletre, mint amilyen messze valaha jártál. A hatótáv taumaturgia erősség x 2 mező, használata a V 181 <abszolút X koordináta> <abszolút Y koordináta> paranccsal történik. Csak lakott területre teleportálhatsz, és ha kilépsz, azonnal visszaérkezel az eredeti mezőre. Figyelem: amíg a városi teleport érvényben van, nem használhatsz semmilyen másfajta teleportálást! Ezt a teleportálási metódust is kizárólag a szabadban használhatod. |
Erő: | 9 (31) | Szint: | 25 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 120 cm |
IQ: | 18 (31) | Támadás: | 67 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 14 (25) | Védekezés: | 71 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 83/432 év |
Egészség: | 10 (19) | Életpont: | 576/640 | Jellem: | jó (95) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 16 (51) | Varázspont: | 628/5 | Pénz: | 38167 arany | Kép. pont: | 16 |
Tudatpont: | 51/51 | Pszi pont: | 218/349 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | vágófegyverek: | 30/65 (+30%) | lőfegyverek: | 25/20 (+20%) |
Feltételes fegyverváltás: sárkányölő kard (#289) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (1 -29.); ében nyílvessző (#848) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
148,54 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 203 |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 90, 88, 82, 85, 93, 84, 83 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 844 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21/82 (+50%) | 2. nyomkövetés: | 8/63 (+24%) | 3. mászás: | 16/89 |
4. csapdakészítés: | 1/17 | 5. csapdaészlelés: | 3/43 | 6. gyógyítás: | 7/22 |
7. titkosírás: | 2/60 (+40%) | 8. felderítés: | 9/89 (+26%) | 9. szörnyidomítás: | 4/89 |
10. teológia: | 3/24 | 11. taumaturgia: | 36/69 (+201%) | 12. szerencsejáték: | 10/97 |
13. versengés: | 7/15 | 14. zene: | 19/9 (+18%) | 15. szörnyismeret: | 9/71 (+18%) |
16. pszi: | 20/2 | 17. zárnyitás: | 2/10 | 18. vadászat: | 5/13 |
19. vitalitás: | 6/9 | 20. bányászat: | 10/80 (+10%) | 21. úszás: | 9/30 |
22. főzés: | 7/31 | 23. csapatmunka: | 2/84 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
segítesz max. 10 TVP-ért |
készítesz illatos rózsaszált (#1595) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaleidoszkópot (#1269) (max. 1 darabot, csak egyszer), kígyóbőr övet (#410) (max. 1 darabot, csak egyszer), halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 10 darabot ) |
elfogod púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219), roguenát (#779) fedett veremmel (#219) |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), élőholt quwarg (#202), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), inváziós ellenfelek (#9089), massza (#217) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
lidércúr (#252), élőholt hadúr (#371), bűbájlidérc (#761), élőholt ősmágus (#179) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 28 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) | Symulf rúnája (#182) | tulajdonságpajzs (#26) |
a lélek védelme (#57) | tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse III (#59) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Ölj meg egy pókvadászt. Nagy jót tennél egy ilyen gonosz lény elpusztításával! (teljesítve) |
3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 1. lépésnél tartasz. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): többek közt 1103. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
67, 68, 72, 82, 83, 84, 85, 88, 90, 93, 121, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 8, 20, 30, 34, 35, 42, 44, 47, 49. |
Kész: 40, 41, 43, 51. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 191 (limit: 1345), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 20225. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 12, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 1 266. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 9, pontszámod: 108. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 211, h 949 1. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mennyei muzsika (182) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mentális fölény (270) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
rózsasziromáldozás (285) |
varázstöltődés II. (296) |
pszionikus védelem (307) |
isteni muzsika (348) |
türkiz szemek (399) |
madárfamiliáris II (405) |
rekultiváció (428) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 12 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 106 TU szükséges.) |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
251 | arany (#50) | 30 | gyógykenőcs (#313) | 1 | íjászkence (#1225) | |||
2 | kaja (#2) | 1 | manakristály (#500) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rum (#1419) | 1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 2 | varázskő (#305) | |||
12 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
9 | bomló esszencia (#2367) | 2 | halálvirág (#2371) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
19 | ragasztó (#83) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | vortexvessző (#2331) |
147 | 148 | 149 | |
53 | |
|
|
54 | |
|
|
55 | |
|
|