68. forduló, 70. forduló, Ray Charles összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. nov. 1. 13h:13'
EZ A 122. JÁTÉKHETED, 69. FORDULÓD
123. játékheted kezdete: nov. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4157
SZÁMLA : XXXX

RAY CHARLES KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,1] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) Halk reccsenésre riadsz, majd hirtelen túlvilági üvöltés száll a széllel. Halál és élet, öröm és kín feszül benne, s az éji vidék felel reá... Az állatok mintegy varázsütésre eltűnnek, hangjuknak is nyoma vész, mert új Úr jelentkezett a területért. Egy Vámpír vadászni indult.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+7 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy halálmadár nyomára bukkansz. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Nem akarsz kinyúlni. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [10 pontot használtál fel, van még 229.]

ek 302 5 t. energia kisütése: 302 5
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 179.]

ef 10 502 energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 158.]

v 6 5 10 elmormolod a 6. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 153.]

m 6 mozogsz nyugatra
[70,1] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Felfedeztél egy mély kutat. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sóhajtó dorony. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sóhajtó dorony jobb hátsó lábát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor keményen megütöd a sóhajtó dorony fejét. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Szöges bunkóval megcsapod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor súrolod a sóhajtó dorony taraját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sóhajtó dorony, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 143.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút mélyén félhomály honol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy százfogú! (ld. enc.)

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a százfogú testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A százfogú belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a százfogú száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 kis bőrpajzsot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 129.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[69,2] Szűnni nem akar a zöld síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy legyengült quwarg harcos. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor keményen megütöd a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 19 életpontot vesztettél. A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Eldobod az értéktelenné vált quwarg szabotőr trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő quwarg harcos trófeát. 803 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy csontváz.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tetemember volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Találsz egy rát-fát. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy arató csattanat. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az arató csattanat egyik lábát. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor súrolod az arató csattanat egyik lábát. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször eltalálod az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhány helyen meghorzsolod az arató csattanat testét. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Az arató csattanat a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Ennivaló, hamm, hamm! (-2 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [69,3] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy karmazsin huhogó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmazsin huhogó testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 4 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. (ld. enc.) 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy csontlepke.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a csontlepke színes szárnyát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a csontlepke testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A csontlepke feléd harap, de sikertelenül. A csontlepke most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy csontlepke.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontlepke színes szárnyát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a csontlepke nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 vízionár szemet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 179 (limit: 1445), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 18330.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megtömöd magad kajával. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [69,4] Még mindig az erdőben vagy. Ez Hrók erdejének a széle. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő gorombilla nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gorombilla jobb lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a gorombilla szőrös karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gorombilla szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy csontlepke.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontlepke testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a csontlepke bordás testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontlepke összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt mágus.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mágus testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod az élőholt mágus bal oldalát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! 24 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval megcsapod az élőholt mágus testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted az élőholt mágus jobb karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 064 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 116, gyógyulás: 0, összesen: -116 ÉP}

Találsz nála 4 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 181 (limit: 1445), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 18550.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. [30 pontot használtál fel, van még 99.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[69,5] Az erdőt dombvidék váltja fel. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy kőevő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a kőevő testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kőevő kőtestét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Elhajolsz a kőevő ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy sírlidérc száll szembe veled.

Meglengetve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor súrolod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a sírlidérc bal karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 612 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy csontváz.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz fejét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A csontváz karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Találsz nála 1 gernim balzsamot. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 183 (limit: 1445), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 18770.
Felfedeztél egy olvasztókemencét. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy rambó bogár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rákölteni.) Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon híveié. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [69,6] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Fehér mandula illatát hozza a szél. Észreveszel egy gumifát. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy élőholt quwarg. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal rájössz, hogy egy tetemember ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy ork sámán. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az ork sámán testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az ork sámán fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [70,7] Síkság, továbbra is csak síkság.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy óriás csontváz volt. Amikor elhal a zaj, előmászol. Utad során felfedezel egy rát-fát. Találsz egy oltárt. Raia híveié. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. [30 pontot használtál fel, van még 69.]

m 3 mozogsz délkeletre
[71,8] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy élőholt mágus.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy vérbeli borzongás varázslatot dob rád a másik. Iszonyatos rettegés lesz rajtad úrrá (-12 védelem) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt mágus testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor épp csak megérinted az élőholt mágus testét. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mágus testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütögeted az élőholt mágus jobb lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 064 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 106, gyógyulás: 0, összesen: -106 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+68 életerő.) Második ellenfeled egy csontlepke.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a csontlepke bordás testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontlepke bal oldalát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A csontlepke fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A csontlepke összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 tolmokov-koktélt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 185 (limit: 1445), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 18990.
Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Natal Tyr-sog. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Utad során felfedezel egy halálbokort. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 19 tüskét. [69 pontot használtál fel, van még 0.]

im imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 210 pontot. A következő körben tehát 207 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARÁZSLÓMESTER II. (536. TUDATI KÉPESSÉG)
Eleinte csak azt fedeztétek fel, hogy a tudati erőd hatalma közvetett hatással van a pszi képességek erejére, azaz nehezebb ellenállni azoknak. Ez nem egy eget rengető titok, mindenki tudja, hogy a pszi és a tudati energia édes testvérek. Az már meghökkentőbb, hogy a mentális varázslatokra is hatással van az erőd, és az meg egyenesen hihetetlen, hogy minden varázslatra hasonlóan hat! Semmi másra nincs szükség, csak egy szemvillanásnyi extra tudati koncentrációra, és a megidézett varázslatod úgy hatol át az ellenfeled varázsvédelmén, mint kés a vajon. Talán kár is lenne kutatni, hogy miért van így. Egyszerűen csak fogadd el ezt a tényt, és használd kedvedre legbecsesebb rúnáidat! Így már sosem fogsz bennük csalódni! [Mostantól a támadó varázsló varázslataid ellen az ellenfél extra mentődobás-büntetést kap. A büntetés a szintedtől függ, annak nagyjából egy ötöde. A képesség automatikus, parancs kiadását, energia kisütést, aktiválást nem igényel.]

SZÁZFOGÚ (53. SZÖRNY)
Ez a hatalmas, hólyagszerű, négy lábon álló szörny méltán kapta nevét: Testének nagy részét egy óriásira kinyitható száj foglalja el, rengeteg foggal. Mivel otromba lábain aránylag nehezen tud mozogni, ezért hajszálvékony csápjait használja arra, hogy az áldozatot megharapható közelbe húzza. Leginkább sötét, nyirkos helyeken szeret tenyészni.

ARATÓ CSATTANAT (144. SZÖRNY)
Az arató csattanat nevét részben a dinamikájáról kapta, amellyel harcba veti magát, részben a hihetetlen mészárlásról, amelyet a kalandozók soraiban képes végrehajtani. Mesélik, hogy a Túlélők Földjét még a háború kezdeti szakaszában el akarta özönleni Dornodon egyik alakulata, de a teljes hadoszlopot felfalta egy kölykeit védelmező arató csattanat pár. Hogyan is néz ki ez a szörny? Nagy, mit nagy, óriási zöld massza, rengeteg apró, de erős lábbal, hogy gyorsan tudjon futni, és óriási, ezernyi foggal teli szájjal, hogy egyszerre akár két-három embert is be tudjon kapni. Étvágya fenomenális, válogatás nélkül mindent befal. Talán ennek köszönhető, hogy a gyomrából időnként felbüfögött förtelmes bűz még a legedzettebb kalandozót is meghányatja. A szörny lemészárlására a szúrófegyver a legalkalmasabb.

KARMAZSIN HUHOGÓ (185. SZÖRNY)
A karmazsin huhogó nagy, bíborlila testű, kövér virágra hasonlító teremtmény. Leginkább a ritka erdők fái közt bujkál, és le-lecsap az arra járó kalandozókra félelmetes huhogásával. Piciny csápjával nem igazán tud senkit sem megsebezni, annál inkább az általa keltett hanghullámokkal: A szörny félelmetes huhogásának erejét az ellenfél önbizalmából meríti: minél védettebb, minél sebezhetetlenebb vagy, a lény gyilkos hangja annál nagyobb testi-lelki roncsolást végez. A karmazsin huhogó ellen a vágófegyver a leghatékonyabb, a szúrófegyver a legkevésbé használható.

HUHOGÓ BIBE (332. TÁRGY)
Leölve egy karmazsin huhogót, kimetszheted a fejen növő, duzzadt, üreges bibeszerű valamit. Első pillantásra ugyan semmi haszna, de valamilyen hátsó gondolat az agyvelőd egyik legtávolabbi zugában motoszkálva azt sugallja, hogy van valami, igen, van valamilyen anyag, amelyet sehol máshol nem lehet tartani, csak huhogó bibében.

GERNIM BALZSAM (1894. TÁRGY)
Az átokmanónál talált, pici üvegtégelyben szúrós szagú, áttetsző anyagot találsz. Ha próbaképpen megnyalod, percekre elzsibbad a nyelved, ebből hamar rájössz, hogy külsőleg használandó. Ha a halántékodra kened, furcsa bizsergést érzel a tudatodban. Ezt a H paranccsal teheted meg, és a második paraméterben megadhatsz egy darabszámot is, hogy hány adag balzsamot akarsz egymás után elhasználni. Minden adag felkenegetése, a felszívódásra szánt időt is ideértve, 1 TVP-be kerül, ekkor azt tapasztalod majd, hogy tudati energiád egy szemernyit erősödött. [A játék nyelvére lefordítva: kapsz 1 TU-t, de csak akkor, ha nem vagy már amúgy is a maximumon, és tagja vagy egy közös tudatnak.] A balzsam ritka értékes kincs, önszántadból nem fogsz tőle megválni, azaz nem adhatod át másnak.

KARAKTERLAP

Ray Charles, egy rövid ősz hajú, kék szemű gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 69. fordulód.

Erő: 13 (18) Szint: 15 Merészség: 5/5 Magasság: 119 cm
IQ: 20 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 13 Menekülés: 35 % Életkor: 102/102 év
Egészség: 12 Életpont: 232/157 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 16 (17) Varázspont: 107/0 Pénz: 362 arany Kép. pont: 18
Tudatpont: 25/0
Eddig összesen 515 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 240 TP-t kaptál. Jelenleg 87 946 TP-d van. A következő szinthez még 32 054 TP szükséges. Trófeáid: élőholt mágus, quwarg harcos, autentikus vámpír.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 2/88 vágófegyverek: 6/86 (+54%) ütőfegyverek: *21/100 (+6%)
lőfegyverek: 20/1

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -8.); tüske (#22) (9 -);
71,62 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 958 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/87 (+44%) 2. nyomkövetés: 13/91 (+24%) 3. mászás: 2/74 (+11%)
4. csapdakészítés: 6/76 (+14%) 5. gyógyítás: 32/51 (+33%) 6. titkosírás: 2/2
7. felderítés: 2/40 8. teológia: 3/81 (+8%) 9. szörnyismeret: 4/6 (+33%)
10. vadászat: 5/69 11. bányászat: 3/24

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
süvítő rája (#113), manifesztátor (#124), óriás csontváz (#176)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. (teljesítve)
2.) Hozz egy grifftojást.
3.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. cseréptetős torony (549): új. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 27, 29, 30.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 185 (limit: 1445), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 18990.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 25 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1278 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * bíbor erőöv (#291) 1 * boszorkánykendő (#1697)
1 * gromak páncél (#270) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 kis bőrpajzs (#45)
1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271) 1 tankány karom (#237)
Fegyverek és lövedékek
1 csontszurony (#12) 1 esszenciakristály (#350) 2 ezüsttollú nyíl (#363)
1 fúvócső (#20) 1 göcsörtös bunkó (#123) 1 * kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 * parittya (#18)
2 rézgolyó (#343) 1 * szöges bunkó (#8) 3 tolmokov-koktél (#351)
19 tüske (#22) 5 ubuk dobónyíl (#138) 9 ubuk tüske (#131)
4 vas dobónyíl (#189) 2 vashegyű nyíl (#176)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
4 aranylánc (#191) 2 Eldaran karkötője (#373) 1 * két kard szimbólum (#144)
1 * Tharr Keresztje (#287)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 2 + deus ex machina (#1)
2 éjkő (#2369) 5 fáklya (#36) 1 gernim balzsam (#1894)
1 + hebrencs csapda (#147) 2 kaja (#2) 1 keg gomba (#1615)
1 kötél (#92) 1 légiós hátizsák (#1560) 1 megsemmisítő (#1540)
1 ork csodaszer (#1228)
Löttyök és porok, tartóstul
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
1 kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 sullár hólyag (#168) [benne 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 17]
1 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 10]
1 uzbány csőr (#169) [benne 6 csepp ugh méreg (#166), fér még: 6]
3 vizestömlő (#3) [bennük 38 korty víz (#27), fér még: 22]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6 acélpengőke (#231) 5 álompor (#396) 6 aurach fog (#657)
4 bordacsont (#16) 1 darázsszárny (#652) 3 dorony tüdő (#212)
23 drótszőr (#37) 2 evaporőr háj (#105) 6 fabontó (#106)
2 fekete gyöngy (#99) 3 grákóbőr (#41) 2 gyöngymangó (#135)
2 hebrencs állkapocs (#130) 4 kaktusztüske (#114) 2 kavadu lebeny (#24)
2 királygyík bőr (#44) 2 lapockacsont (#33) 110 madártoll (#112)
3 magszim bél (#103) 4 mandibulapenge (#125) 3 mocsári penke (#148)
1 Morgan kristálya (#659) 8 pirkit (#153) 2 púderkő (#119)
1 pular kristály (#239) 2 quwarg tojás (#360) 5 rézdarab (#70)
21 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650) 3 smirglilevél (#29)
33 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47) 2 szárnyas hernyó (#69)
1 szivárványszív (#1529) 12 szvó-ektoplazma (#151) 2 vadász tatu bőr (#15)
1 vapár ág (#110) 8 vasérc (#152) 1 vízionár szem (#102)
3 xirnox szív (#213)

Összsúly: 66.79 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 57 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 kaja (#2) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 arany (#50) 1 álompor (#396) 2 aranypikkely (#415)
1 dorony tüdő (#212) 1 fekete gyöngy (#99) 1 gernim balzsam (#1894)
1 huhogó bibe (#332) 1 kis bőrpajzs (#45) 1 lapockacsont (#33)
2 tolmokov-koktél (#351) 19 tüske (#22) 1 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

68 69 70 71 72
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
(69,2) quwarg harcos (#201), csontváz (#48), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár, arató csattanat (#144)
(69,3) karmazsin huhogó (#185), csontlepke (#746), Elenios rúnaköve
(69,4) gorombillák (#38), csontlepke (#746), élőholt mágus (#175)
(69,5) kőevő (#62), sírlidérc (#172), csontváz (#48), olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), Dornodon oltár, 49. jellempróba
(69,6) gumifa (#38), egy ismeretlen isten rúnaköve, Tharr oltár, élőholt quwarg (#202), ork sámán (#345)
(70,1) mély kút (#93), 45. jellempróba, Elenios oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), sóhajtó dorony (#112), százfogú (#53)
(70,7) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Raia oltár, 39. jellempróba
(71,1) halálmadár (#351)
(71,8) élőholt mágus (#175), csontlepke (#746), művészi porolit (#720), Tharr oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 25. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek