67. forduló, 69. forduló, Ray Charles összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. okt. 31. 12h:04'
EZ A 122. JÁTÉKHETED, 68. FORDULÓD
123. játékheted kezdete: nov. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4157
SZÁMLA : XXXX

RAY CHARLES KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [72,-2] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+7 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy gyilkos sallank fészket vagy búvóhelyet. Sajnos sikertelenül. [10 pontot használtál fel, van még 228.]

ef 5 502 energia fejlesztése 5
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 193.]

f 268 kísérletezel a 268. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Eltelik egy óra... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy gromak páncélt. (ld. enc.) 153 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 188.]

kt 270 elkészíted a 270. tárgyat
Legyártottál 1 gromak páncélt. [50 pontot használtál fel, van még 138.]

kf 270 kézbeveszed/felveszed a 270. tárgyat
Magadra öltöd a gromak páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

v 6 5 10 elmormolod a 6. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 133.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[73,-2] A sík vidéket bozótos váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tetemember volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy láplidérc száll szembe veled.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a láplidérc jobb oldalát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a láplidérc jobb lábát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a láplidérc sáros testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A láplidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A láplidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 xirnox szív. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

A következő ellenfél egy zombi.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a zombi testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra támadsz. Kőkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi rotható húsát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A zombi csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Találsz nála 1 szent kehelyt. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 167 (limit: 1440), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 17050.
Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét.

(Továbbmész...) [74,-1] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy fabontó szójer közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a fabontó szójer barna testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rontasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a fabontó szójer testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fabontó szójer barna testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A fabontó szójer megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 fabontót. 166 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a láplidérc bal karját. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a láplidérc bal karját. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor keményen megütöd a láplidérc sáros testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A láplidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a láplidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

A fák között biztos búvóhelyet találsz. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal tudod, hogy egy tetemember volt a rémület okozója. Amikor elhal a zaj, előmászol.

(Továbbmész...) [75,0] Még mindig az erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy halálmadár került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a halálmadár bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Úgy döntesz, ebből elég volt. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy szintszívó.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a szintszívó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a szintszívó jobb oldalát. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) A szintszívó néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kőkéssel megcsapod a szintszívó testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod a szintszívó bal lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 305 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy zombi.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zombi bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 1 ork csodaszert. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 170 (limit: 1440), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 17365.
Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [34 pontot használtál fel, van még 99.]

m 4 mozogsz délre
[75,1] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy alpesi tehén. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az alpesi tehén bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén lila foltos testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Lábával meglök az alpesi tehén. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Felfedeztél egy mély kutat. Találsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol Féleszű Ulffal. Sheran ministránsa. Egy bíbor erőövet, egy harci maszkot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy mind. topázát, egy saválló fülbevalót, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy quwarg harcos trófea, egy quwarg szabotőr trófea és egy láplidérc trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi.
Motyogni kezd: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[10 pontot használtál fel, van még 89.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy topránypolip!

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a topránypolip testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a topránypolip egyik csápját. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a topránypolip testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápjaival a topránypolip csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 5 sünmedve tüskét. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 75.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[74,1] A síkság után kisebb hegyek következnek. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Látsz egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy emberevő. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az emberevő bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az emberevő vizenyős szemét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor keményen megütöd az emberevő testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Az emberevő többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 5 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy csontlepke.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontlepke bordás testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra támadsz. Kőkéssel végigmetszed a csontlepke bal hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A csontlepke fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A csontlepke szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy óriás csontváz. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [73,1] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Találsz egy gumifát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Utad során felfedezel egy halálbokort. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy királygyík közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a királygyík testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel alaposan megvágod a királygyík jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a királygyík jobb vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A királygyík nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a királygyík száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy élőholt mirg áll veled szemben.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel megvagdalod az élőholt mirg fejét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg bal szárnyát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kőkéssel néhányszor megcsapod az élőholt mirg bal oldalát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az élőholt mirg. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt mágus.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 36 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mágus bal karját. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal többször eltalálod az élőholt mágus bal karját. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! 26 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 011 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 87, gyógyulás: 0, összesen: -87 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 sáfrányport. (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.) (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 173 (limit: 1440), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 17680.
Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sóhajtó dorony. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sóhajtó dorony testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor keményen megütöd a sóhajtó dorony pofáját. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megütöd a sóhajtó dorony fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütögeted a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sóhajtó dorony, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}


(Továbbmész...) [72,1] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Ez Hrók erdejének a széle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy szintszívó száll szembe veled.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szintszívó ködös testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szintszívó ködös testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a szintszívó jobb oldalát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szintszívó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt mirg.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt mirg testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Találsz nála 1 éjkövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 175 (limit: 1440), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 17890.
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 45.]

m 6 mozogsz nyugatra
[71,1] A terep továbbra is ritka erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy megsebzett kardfogú fülemüle. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a kardfogú fülemüle farkát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Ez iszonyatos, borzalmas, bele fogsz süketülni! Nem akarsz kinyúlni. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy élőholt mágus.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérbeli borzongás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mágus testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal többször eltalálod az élőholt mágus testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. 26 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt mágus testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd az élőholt mágus testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! 25 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 064 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 111, gyógyulás: 0, összesen: -111 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a láplidérc testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor keményen megütöd a láplidérc jobb lábát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 17 életpontot vesztettél. Karmával néhányszor a láplidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 35.]

szk 351 keresed a 351. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy halálmadarat. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 32.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 2 fejleszted a 2. tulajdonságodat 2 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [2 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 209 pontot. A következő körben tehát 239 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GROMAK PÁNCÉL (270. TÁRGY)
Sikerült egy nagyszerű páncélt feltalálnod! Elkészítéséhez először is tíz csepp spiritusz segítségével készíts ki két gromak bőrt. Ezután a kissé felpuhult (de továbbra is hihetetlenül ellenálló) bőröket össze kell varrnod, viselhető páncélformára. Ehhez egy rostjaira bontott szuperkötelet kell felhasználnod. A gromak páncél nem nehezebb a bronzpáncélnál, mégis 9-el növeli a védettségedet - a tüskés bőrfelületen ugyanis nehezen talál az ellenfél sebezhető pontot. Emellett ellenállóbb a savval szemben, és nem tudják felfalni a fémbontó lények. Elkészítése mindössze 50 TVP-be kerül.

SZENT KEHELY (257. TÁRGY)
A szent kelyhek speciális kegytárgyak, amelyeket magas rangú papok hordanak maguknál. A szent kelyhet istened templománál vagy oltáránál automatikusan használod, ha kiadod az IM parancsot. Ilyenkor a kelyhet az oltárra (templomnál a belső szentély oltárára) helyezed, és ha hű papja voltál istenednek, az ima meghallgatásra kerül, és a kehely megtelik isteni könnycseppel. Ez a felszentelt folyadék akkor sem ömlik ki a szent kehelyből, ha azt fejjel lefelé fordítod. Egy szent kehelybe 10 isteni könnycsepp fér. A szent kelyhet lehetetlen ellopni.

ORK CSODASZER (1228. TÁRGY)
Egy fiolát tartasz a kezedben, valamilyen ismeretlen rendeltetésű folyadékkal a belsejében. Valószínűleg egy ork sámán műve lehet a benne lévő zöldes folyadék. Egy kicsi már hiányzik is az üvegből, valószínűleg az az ork kortyolt belőle, amelyik megtámadott. Na de legalább a maradék megvan! Vajon milyen hatással lenne a te szervezetedre, ha meginnád? Vajon elég bátor vagy-e ahhoz, hogy kipróbáld? (Ha egyszerre többet szeretnél elfogyasztani, adj meg második paramétert is a H parancsnak, a következőképpen: H 1228 <mennyiség>.)

SÁFRÁNYPOR (211. TÁRGY)
Leölve egy homokférget, hozzájuthatsz a beleiben termelt értékes Fűszerhez, a sáfrányporhoz. Ezt a különös anyagot e lények mindenki számára ismeretlen biológiai folyamat során állítják elő. Az biztos, hogy különleges hatása van. Szagolgatása megsokszorozza az erődet, de túlzottan gyakori használata káros eredménnyel járhat. Ha egy adag sáfrányport be akarsz lélegezni, a H 211 parancsot kell kiadnod. Ez a tevékenység nem kerül pontba, de a szer jótékony hatásaként +5 TVP-t kapsz.

KARDFOGÚ FÜLEMÜLE (146. SZÖRNY)
A kardfogú fülemüle, az erdők első pillantásra békésnek tűnő énekesmadara igen veszélyes ragadozó. Ezek az aránylag apró, szende kinézetű madarak először fülrepesztő sivításukkal kergetik áldozatukat az őrületbe. Ez ellen csak egyetlen védekezés van: ha zene szakértelmed elég magas, és van a birtokodban valamilyen zeneszerszám, ellensúlyozni tudod az iszonyatos rikácsolást. Ellenkező esetben nincs más megoldás, mint a menekülés. Ha a madár látja, hogy hangtámadása hatástalan, döbbenetes és irtóztató kardfogával, agyarával támad. A csontszerű nyúlvány úgy lékeli a koponyát, mint kés a dinnyét. Ha egyáltalán eljutsz odáig, hogy fegyvert használj, a fülemüle halott hús - bármilyen fegyverrel egyforma könnyű leölni.

KARAKTERLAP

Ray Charles, egy rövid ősz hajú, kék szemű gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 68. fordulód.

Erő: 13 (18) Szint: 15 Merészség: 5/5 Magasság: 119 cm
IQ: 20 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 13 Menekülés: 35 % Életkor: 102/102 év
Egészség: 12 Életpont: 230/102 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 16 (17) Varázspont: 107/3 Pénz: 358 arany Kép. pont: 18
Tudatpont: 25/0
Eddig összesen 499 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 297 TP-t kaptál. Jelenleg 82 706 TP-d van. A következő szinthez még 37 294 TP szükséges. Trófeáid: élőholt mágus, quwarg szabotőr, autentikus vámpír.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 2/88 vágófegyverek: 6/32 (+51%) ütőfegyverek: 21/94 (+18%)
lőfegyverek: *19/101 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -8.); tüske (#22) (9 -);
71,55 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 958 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/43 (+33%) 2. nyomkövetés: 13/67 (+13%) 3. mászás: 2/63 (+11%)
4. csapdakészítés: 6/62 (+14%) 5. gyógyítás: 32/18 6. titkosírás: 2/2
7. felderítés: 2/40 8. teológia: 3/73 (+9%) 9. szörnyismeret: 3/73 (+20%)
10. vadászat: 5/69 11. bányászat: 3/24 (+27%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
süvítő rája (#113), manifesztátor (#124), óriás csontváz (#176)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. (teljesítve)
2.) Hozz egy grifftojást.
3.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. cseréptetős torony (549): új. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 27, 29, 30.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 176 (limit: 1440), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 18000.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 22 TU. szükséges még: 28 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * bíbor erőöv (#291) 1 * boszorkánykendő (#1697)
1 * gromak páncél (#270) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
1 * szürke bőrkesztyű (#271) 1 tankány karom (#237)
Fegyverek és lövedékek
1 csontszurony (#12) 1 esszenciakristály (#350) 2 ezüsttollú nyíl (#363)
1 fúvócső (#20) 1 göcsörtös bunkó (#123) 1 * kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 * parittya (#18)
2 rézgolyó (#343) 1 * szöges bunkó (#8) 1 tolmokov-koktél (#351)
5 ubuk dobónyíl (#138) 9 ubuk tüske (#131) 4 vas dobónyíl (#189)
2 vashegyű nyíl (#176)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
4 aranylánc (#191) 2 Eldaran karkötője (#373) 1 * két kard szimbólum (#144)
1 * Tharr Keresztje (#287)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 2 + deus ex machina (#1)
2 éjkő (#2369) 5 fáklya (#36) 1 + hebrencs csapda (#147)
9 kaja (#2) 1 keg gomba (#1615) 1 kötél (#92)
1 légiós hátizsák (#1560) 1 megsemmisítő (#1540) 1 ork csodaszer (#1228)
Löttyök és porok, tartóstul
1 kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 sullár hólyag (#168) [benne 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 17]
1 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 10]
1 uzbány csőr (#169) [benne 6 csepp ugh méreg (#166), fér még: 6]
3 vizestömlő (#3) [bennük 41 korty víz (#27), fér még: 19]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6 acélpengőke (#231) 4 álompor (#396) 6 aurach fog (#657)
4 bordacsont (#16) 1 darázsszárny (#652) 2 dorony tüdő (#212)
23 drótszőr (#37) 2 evaporőr háj (#105) 6 fabontó (#106)
1 fekete gyöngy (#99) 3 grákóbőr (#41) 2 gyöngymangó (#135)
2 hebrencs állkapocs (#130) 4 kaktusztüske (#114) 2 kavadu lebeny (#24)
2 királygyík bőr (#44) 1 lapockacsont (#33) 110 madártoll (#112)
3 magszim bél (#103) 4 mandibulapenge (#125) 3 mocsári penke (#148)
1 Morgan kristálya (#659) 8 pirkit (#153) 2 púderkő (#119)
1 pular kristály (#239) 2 quwarg tojás (#360) 5 rézdarab (#70)
21 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650) 3 smirglilevél (#29)
33 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47) 2 szárnyas hernyó (#69)
1 szivárványszív (#1529) 12 szvó-ektoplazma (#151) 2 vadász tatu bőr (#15)
1 vapár ág (#110) 8 vasérc (#152) 3 xirnox szív (#213)

Összsúly: 63.08 kg Megterheltség: 88%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 62 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 gromak bőr (#268) 10 spiritusz (#170) 1 szuperkötél (#209)
20 tüske (#22) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 aranypikkely (#415) 1 dorony tüdő (#212)
1 éjkő (#2369) 3 fabontó (#106) 1 gromak páncél (#270)
5 kaja (#2) 1 királygyík bőr (#44) 4 madártoll (#112)
1 ork csodaszer (#1228) 5 sünmedve tüske (#14) 1 szent kehely (#257)
4 szvó-ektoplazma (#151) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

70 71 72 73 74 75 76
-3
-2
-1
0
1
2
(71,1) kardfogú fülemüle (#146), élőholt mágus (#175), láplidérc (#352)
(72,1) szintszívó (#96), élőholt mirg (#135)
(73,-2) Tharr oltár, 39. jellempróba, tetemember (#123), láplidérc (#352), zombi (#49)
(73,1) gumifa (#38), oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 33. jellempróba, királygyíkok (#26), élőholt mirg (#135), élőholt mágus (#175), sóhajtó dorony (#112)
(74,-1) fabontó szójer (#71), láplidérc (#352)
(74,1) világítótorony (#156), vaskohó (#155), oltár, érclelőhely, emberevő (#119), csontlepke (#746)
(75,0) halálmadár (#351), szintszívó (#96), zombi (#49)
(75,1) alpesi tehén (#91), mély kút (#93), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, 40. jellempróba, Féleszű Ulf (1046. kalandozó), topránypolip (#86)

Üzenet küldése a karakternek