| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2025. aug. 23. 1h:50' EZ A 74. JÁTÉKHETED, 68. FORDULÓD 75. játékheted kezdete: aug. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3597 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
Az első támadással első velociraptort ellen indulsz. Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot.
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a velociraptor vastag bőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.)
A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a velociraptor jobb vállát. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a velociraptor jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) [első velociraptor:] Az első velociraptor belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az első velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) [második velociraptor:] A második velociraptor belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) [első velociraptor:] Az első velociraptor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Szembefordulsz a következő ellenféllel, második velociraptor lesz az.
A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a velociraptor bal karját. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a velociraptor testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) [második velociraptor:] A második velociraptor fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A második velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.)
[második velociraptor:] A második velociraptor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. [első velociraptor:] 1 763 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 raptor karmot. (ld. enc.) [második velociraptor:] 1 763 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 raptor karmot. {Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Botanica mormolni kezd. Létrejött egy hhaar burka körülötte.
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 44 életpontot sebeztél. Botanica egy puha ütés varázslatot dob az ellenfélre. A támadás hatástalan volt.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex jobb oldalát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Botanica a gnóm nyílpuskával céloz és lő. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Pontos célzásának köszönhetően meglővi a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.)
Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (6 támadással 219 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Fókuszpengével Botanica megvagdalja a tyrannoszaurusz rex lábát. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) Botanica egy háló varázslatot dob az ellenfélre. Nitmák pengével Botanica megkarcolja a tyrannoszaurusz rex bal oldalát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A tyrannoszaurusz rex összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 683 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, Botanica kutassa át a szörnyet. Gyorsan elrakja, amit talál (egy tyrex csontot). {Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 610, összes sebződés: 0}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Calen Randir hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormol.
Botanica mormolni kezd. Létrejött egy hhaar burka körülötte.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 36 életpontot sebeztél. Calen Randir támadó varázslatot alkalmaz: az ellenfélre ryuku átokvarázs varázslatot lő. 215 életpontot sebzett. Botanica ellenfelére lángcsóva varázslatot lő. 26 életpontot sebzett.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a tyrex egyeduralkodó oszlopos lábát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Calen Randir, mielőtt az ellenfél a közelbe érhetne, megcélozza a tünde íjjal. Elrepül 1 tünde nyíl. Pontos célzásának köszönhetően meglővi a tyrex egyeduralkodó testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Botanica, mielőtt az ellenfél a közelbe érhetne, megcélozza a gnóm nyílpuskával. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Becsapódva, megdöfi a tyrex egyeduralkodó testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny farka óriási lendülettel indul meg felétek. Kis híján szétrepeszti a páncélod az ütés. (-89 életerő, -8 védekezés, -8 támadás a csata időtartamára.) Mások sem maradtak talpon, most próbálnak zavarodottan feltápászkodni.
A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel néhányszor megcsapod a tyrex egyeduralkodó testét. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a tyrex egyeduralkodó testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Fókuszpengével Calen Randir megvagdalja a tyrex egyeduralkodó testét. (3 támadással 215 életpontot sebezve.) Nitmák pengével Calen Randir kicsit megvágja a tyrex egyeduralkodó bal oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Fókuszpengével Botanica kissé megkarcolja a tyrex egyeduralkodó testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Nitmák pengével Botanica épp hogy megvágja a tyrex egyeduralkodó testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A tyrex egyeduralkodó beleharap a kezedbe. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas farka felétek suhan. A fejeden talál el a támadás, amitől azonnal kiterülsz. (-52 életerő, -8 védekezés, -8 támadás a csata időtartamára.) A támadás a többieket sem kímélte, veled együtt tápászkodnak fel egy újabb rohamra. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 342 tapasztalati pontot kaptál. Mindannyian egyetértetek, hogy Botanica kutassa át a szörnyet. Talál valamit (3 tyrex csontot). {Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 226, gyógyulás: 0, összesen: -226 ÉP, összes sebzés: 978, összes sebződés: 1056}
| * 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
| * 2. KP: tps 30 0 0 | TVP spórolása: 30 pontért |
| * 3. KP: ef 5 512 0 | energia fejlesztése 5 |
| mak 1 | makró 1 |
| v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
| v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
| p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
| v 15 110 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
| v 21 6 0 | elmormolod a 21. varázslatot |
| h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
| h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
| v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
| fvh 9 | felt. varázslat haszn. 9 |
| ftv 280 10028 | felt. tám/véd. varázslat a 280. varázslatot 28. szinttől |
| d 2 30 | eldobod a 2. tárgyat (30 darabot) |
| bb 1540 1271 350 | beraksz a bankba az 1540. tárgyat (1271 darabot) |
| bb 110 15 | beraksz a bankba a 110. tárgyat (15 darabot) |
| hu 651 | hulladék: 651 |
| m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 39 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a velociraptor testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a velociraptor vastag bőrét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a velociraptor testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A velociraptor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 raptor karmot. Mosolyogva kidobod a nevetséges élőholt quwarg trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő velociraptor trófeát. 1 763 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [120,54] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ananászvirág illatát hozza a szél. Felfedeztél egy xantusz-kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Nocsak, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délre nézel, észreveszel egy oltárt. Nyugatra nézve látsz egy oltárt. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy hadroszaurusz. (ld. enc.) {támadása: 30.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a hadroszaurusz jobb első lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hadroszaurusz fejét. (6 támadással 227 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a hadroszaurusz testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 22 kaját. Magad mögé lököd a pitiáner velociraptor trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő hadroszaurusz trófeát. 1 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [119,54] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy templom van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy velociraptor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {egyik sebzési módja: 1x 3d10+10.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 57 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a velociraptor vastag bőrét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a velociraptor jobb lábát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a velociraptor bal vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A velociraptor belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A velociraptor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 raptor karmot. 1 763 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
| m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. Semmi hatás! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a hadroszaurusz farkát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hadroszaurusz testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megvagdalod a hadroszaurusz kacsacsőrét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hadroszaurusz, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával megérint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel eltalálod a hadroszaurusz bal oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a hadroszaurusz farkát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a hadroszaurusz, épp csak megsuhint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 28 kaját. 1 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [117,54] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy tyrannoszaurusz rex közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 40 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (6 támadással 222 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor súrolod a tyrannoszaurusz rex farkát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor keményen megütöd a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megkarcolod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. (ld. enc.) Elhajítod a vacak áeratikus hasnyák trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes tyrannoszaurusz rex trófeát. 3 368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 547, sebződés: 108, gyógyulás: 0, összesen: -108 ÉP}
(Továbbmész...) [116,54] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő velociraptor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 1x 3d10+10.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 59 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a velociraptor testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a velociraptor jobb karját. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a velociraptor testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A velociraptor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A velociraptor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A velociraptor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 raptor karmot. 1 763 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
| m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [114,54] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt?
(Továbbmész...) [113,55] Változik a vidék képe, síkságon vagy.
| m 2 | mozogsz keletre |
| tim 2520 | titkosírás megfejtése 2520 |
| tim 2520 | titkosírás megfejtése 2520 |
| e 16 | élelemszerzés 11 pontért |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy szárazság varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Vad csatakiáltással, felemelve a vadászkést a másikra rontasz. {GYD:} Vadászkéssel kegyetlenül összevagdalod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megvágod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 1 083 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
| szk 147 | keresed a 147. szörnyet |
| * 1. BP: tpf 30 0 0 | TVP elővétele: 30 pontért |
| * 2. BP: tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
| * 3. BP: tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
| * 4. BP: tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
| * 5. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
VELOCIRAPTOR (161. SZÖRNY)Őrült egy mágus lehetett az, aki a Túlélők Földjén megépítette a mesés őslényparkot, de mindenképpen tisztelni kell azokért az elővigyázatosságokért, amelyeket annak érdekében tett, hogy a múlt egyik legveszedelmesebb ragadozója, a velociraptor ne juthasson ki a lakott területekre. A velociraptor megalkotása minden tekintetben tökéletesre sikerült, messze földről is hatalmas harcosok látogatják az igazi kihívás kedvéért a létesítményt. (Ha esetleg a parkon kívül találkozol egy ilyen szörnnyel, akkor igen nagy a baj...) A villámgyors ragadozó ellen leginkább a vágófegyver a hatásos, második legalkalmasabb a szúró, az ütő pedig a lehetséges leggyengébb választás. |
| RAPTOR KAROM (281. TÁRGY) Miután leölted a velociraptort, veszély nélkül kimetszheted borotvaéles karmait. De hogy pontosan mire tudod használni majd... Ez még a jövő tudományos felfedezése. |
TYRANNOSZAURUSZ REX (160. SZÖRNY)Igen, ez AZ A tyrex! Mintha az évmilliókkal ezelőtti erdőkből lépett volna elő, egy életnagyságú és hamisítatlan csúcsragadozóval állsz szemben. Hogy hogyan került az őskornak ez az iszonyatos gyíkja a Túlélők Földjére? Ez egy határozottan jó kérdés. A választ csak sejteni lehet - valamilyen nagyhatalmú mágus bizarr és kétes kimenetelű kísérleteket folytatott, hogy életre keltsen valamit, aminek már nincs helye a mai világban. A tyrexnek naponta iszonyatos mennyiségű húst kell elfogyasztania, beleértve téged is, és a környéken tartózkodó összes egyéb szörnyet. Ha őrült módon mégis szembe akarsz vele szállni, gondolkodj el először, hogy mennyi esélye van egy darázsnak az emberrel szemben. Oké, a darázs csíp egyet - de ha a méreg nem volt elég halálos, ugye tudod, mi jön utána? |
| TYREX EGYEDURALKODÓ (7031. SZÖRNY) Mint minden ragadozó szörnyfajban, a tyrexek közt is akad különösen erős, és hatalmas példány. Bár ez a monstrum első ránézésre nem sokkal nagyobb fajtársainál, de egy olyan tapasztalt túlélőnek, mint amilyen te vagy, rögtön feltűnik néhány apróság. Például, hogy a levesestál méretű szemeiben különös értelem csillog. Bizony! Ez a tyrex nem véletlenül vált a dinópark egyeduralkodójává! Vigyázz, hogy ne tudjon hatalmas állkapcsa közé szorítani, mert alkarnyi fogaival a legkeményebb páncélokat is átlyukasztja, és egyszerűen kettészakít, mire egyet pislanthatnál! Távfegyverrel sebet ejteni rajta szinte lehetetlen, mert egyszerűen félrefújja a lövedékeket. Egyébiránt bármilyen típusú fegyverrel egyaránt megsebezhető. |
| ARITMA OSTORA (1605. TÁRGY) Aritma egy méltán híres druida volt egykoron. Még a túlélők hőskorában, a Világégést követő első években járta Erdauin pusztáit. Mindig rengeteg szörny vette őt körül, és azok látszólag minden különösebb kényszer nélkül is engedelmeskedtek neki. A titka ebben a különleges eljárással készített ostorban rejlett. Bár sok-sok példányban készült ez a mindössze 4D5 sebzésű balkezes ütőfegyver, mára már ezek többsége a kalandozók helyett a pásztorok repertoárját gazdagítja. Pedig te is jó hasznát látod, mert +3 szörnyidomítást ad, még akkor is, ha nem tartod a kezedben (de csak ha a szakértelmed legalább 1). Elegendő, ha övedre akasztva, jól látható helyre teszed, és szörnyeid tudni fogják, ki az úr a háznál (tehát nem kell KF-elned, hogy kifejtse hatását). (A + szörnyidomítást nem jelöljük a karakterlapodon.) |
| PÁSZTORBOT (513. TÁRGY) A pásztorbot egyben egy mágikus fegyver, amelyet csak a legkiválóbb, legnehezebb próbákat is kiálló mesebeli pásztorok kaphatnak meg. Amikor kezedben van, 4-gyel megnöveli szörnyidomítás szakértelmedet (de jól vigyázz, nehogy a bot lerakásakor egy szörnyed emiatt elszeleljen). Emellett egy 3D6+6 sebzésű mágikus ütőfegyver, amely lángcsóvát képes kilőni minden harci körben ellenfeledre. Használatához legalább 12-es szintű ütőfegyver szakértelemre lesz szükséged. |
| EXTRA TAKARMÁNY (1360. TÁRGY) Nemrégiben gnóm tudósok befejezték egy, az amnioszénál sokkal nagyobb tápanyagértékű takarmány kifejlesztését. Szinte azonnal, a Túlélők Földje összes kereskedője bejelentette igényét a takarmány iránt, s mára már Ghalla összes boltjában kapható belőle. A takarmánynak köszönhetően a vele megetetett állatok csak úgy kicsattannak az egészségtől, és szervezetük termelni kezdi az olyan komponenseket, melyeket gazdájuk is hasznosítani tud. (Pl. a sörényes ubuk elhullajt pár remekül felhasználható ubuk tüskét, a tintacsigából lefejhető néhány csepp tinta, vagy a gitonga megszabadítható néhány meglazult madártolltól stb.) Az extra takarmányt automatikusan adod oda olyan állatodnak, amelynél efféle hatás tapasztalható. Ezt a szokásos kajaadagon felül kapja, éhségét nem csökkenti. Ezután rögtön le is szüretelhetsz pár, számára felesleges komponenst róla. |
HADROSZAURUSZ (162. SZÖRNY)Hát igen, ezeket a békés növényevő kacsacsőrű dinókat kissé túlzás szörnynek nevezni. Tehén módra legelésznek, és birka módra tűrik, hogy a tyrexek és raptorok nap, mint nap irtsák őket. Ha megtámadsz egyet, persze védi magát - ne felejtsd el azért, hogy a hadroszaurusz több tonnát nyom! - de valószínűleg így is könnyű dolgod lesz. Feltéve, ha elég türelmes vagy a hústorony hosszadalmas lemészárlásához. És feltéve, hogy nem egy mutáns hadroszauruszra bukkantál, amelynek diónyi agyát néhány pajkos kedvű mágus - felfoghatatlan technológiával - varázstudással ruházta fel! Persze az ilyen elég ritka, valószínűleg eggyel sem fogsz találkozni. |
| TYREX CSONT (280. TÁRGY) Rövid tűnődés után nekilátsz, hogy hosszadalmas munkával kivágd a tyrex lábszárcsontját. Először elég értelmetlennek tűnik a dolog, de a szörnykomponensek kinyerése automatikusan történik, úgyhogy nem sok beleszólásod van a dologba. Amikor végzel a munkával, és lepucolod a csontot, jó ötleted támad: a kemény, de viszonylag könnyű csontból jó ütőfegyvert lehetne készíteni. Ehhez persze valami igazán keménnyel, valami igazán ellenállóval, valami igazán fájdalmassal kéne a megfelelő alakúra faragott csont végét bevonni... Talán egy kvazár megmunkálásában járatos kováccsal kéne konzultálni. |
| Erő: | 22 (29) | Szint: | 21 | Merészség: | 10/4 | Magasság: | 150 cm |
| IQ: | 18 (22) | Támadás: | 35 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 63 kg |
| Ügyesség: | 14 (19) | Védekezés: | 37 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/30 év |
| Egészség: | 16 (22) | Életpont: | 341/251 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 4 |
| Szerencse: | 15 (22) | Varázspont: | 419/88 | Pénz: | 3863 arany | Kép. pont: | 2 |
| Tudatpont: | 54/38 | Pszi pont: | 107/27 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 25/89 (+7%) | vágófegyverek: | *19/100 (+5%) | lőfegyverek: | 16/51 |
| dobófegyverek: | 24/75 (+7%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) (400%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 1 db (3 -11.); bumeráng (#249) max. 1 db (12 -16.); bumeráng (#249) max. 2 db (17 -19.); bumeráng (#249) max. 3 db (20 -22.); bumeráng (#249) max. 4 db (23 -28.); vas dobónyíl (#189) (29 -); tolmokov-koktél (#351) max. 2 db (998 .); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 |
| 114,55 mezőn táborozol |
| Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 122 |
| Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Max életkor 148 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 9/12 | 2. nyomkövetés: | 2/70 (+6%) | 3. mászás: | 7/67 |
| 4. csapdakészítés: | 22/91 (+14%) | 5. csapdaészlelés: | 1/36 | 6. gyógyítás: | 3/55 |
| 7. titkosírás: | 1/80 (+12%) | 8. felderítés: | 1/50 | 9. szörnyidomítás: | 4/39 (-200%) |
| 10. teológia: | 28/51 (+32%) | 11. taumaturgia: | 36/91 (+27%) | 12. harcművészetek: | 29/12 |
| 13. zene: | 2/84 | 14. szörnyismeret: | 5/14 (+22%) | 15. pszi: | 17/62 (+20%) |
| 16. zárnyitás: | 5/60 | 17. vadászat: | 3/5 (+14%) | 18. bányászat: | 2/98 |
| 19. testépítés: | 14/12 (+36%) | 20. főzés: | 6/84 (+17%) | 21. csapatmunka: | 2/62 |
| FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
| Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
| 6. regeneráció: 5 | 10. vp regeneráció: 5 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
| gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
| készítesz smirglilevelet (#29) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), alakformáló főzetet (#1644) (max. 1 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 20 darabot ), púderkövet (#119) (max. 15 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ) |
| elfogod sakált (#28) fedett veremmel (#219), tintacsigát (#74) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), goldugart (#65) szuper hálócsapdával (#274), sörényes ubukot (#89) szuper hálócsapdával (#274), ragyás burástyát (#111) szuper hálócsapdával (#274), nektorafot (#355) szuper hálócsapdával (#274), sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), kaffogó hebrencset (#88) szuper hálócsapdával (#274), kardfogú fülemülét (#146) szuper hálócsapdával (#274), szőrös bozsót (#149) szuper hálócsapdával (#274), uzbányt (#102) szuper hálócsapdával (#274) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| bankba raksz fenőkövet (#1618), remák szivet (#264), galachmitot (#310), manakristályt (#500), karbin plazmát (#199), purifikátor hájat (#269), eknozolt (#540), manifeszt.nyúlványt (#214), vortexvesszőt (#2331) |
| bankból kiveszel drótszőrt (#37) (10 darabig) |
| FELTÉTELES VÁSÁRLÁS (még 19 lehet) |
| vásárolsz lajhár csontot (#236) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), tolmokov-koktélt (#351) (max. 15 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 20 darabot ), rakolits port (#669) (max. 5 darabot ), medúzacsápot (#703) (max. 3 darabot ), deus ex machinát (#1) (max. 5 darabot ), madártollat (#112) (max. 30 darabot ), óndarabot (#85) (max. 20 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 20 darabot ) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
| bazaltelementál (#204) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
| elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
| oldás (#372, 15 VP) | gázpajzs (#467, 20 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
| szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| Butaság ára beállítás: teológia: 21 vp; taumaturgia: 16 vp; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | ||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
| szárazság (#48) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20) | ||||||
| hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), oldás (#372), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), gázpajzs (#467) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| villámcsapás (#50) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
| villámcsapás (#50) | >> | Pszinapszis (#974) | lángcsóva (#31) | >> | 15. szintű lényekre | |
| villámcsapás (#50) | >> | 23. szintű lényekre | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| fehér glóbusz (#47) | >> | nők (#999) | fehér glóbusz (#47) | >> | férfiak (#998) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! |
| 2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
| 3.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! |
| ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
| városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): új. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. fejvadászház (757): új. |
| ISMERT LABIRINTUSOK |
| 46, 47, 170. |
| TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
| Folyamatban: 16. |
| Kész: 5, 6. |
| HŐSTETTEID | ||
| A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 672, az összesen kapott pontszám: 125345. (összesen ölhető: 672 ) | ||
| Miniesemény statisztikák | ||
| Jelenlegi miniesemény: Yaurri felderítő verseny | ||
| Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 0 | ||
| MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
| 1. makró parancsai: v 138, v 224, p 73, v 15 110 3, v 21 6, h 211. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| gyógyító totem (116) |
| konc. könnyítés (132) |
| keményebb bicepsz (149) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| a hatalom rúnája (215) |
| sárkánybölcsesség (230) |
| önismeret (236) |
| kritikus ütés (240) |
| a butaság ára (273) |
| tanítványok (284) |
| harci mágia (334) |
| kétkezes harc (338) |
| időfolyamok (394) |
| megvilágosodás (421) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
| kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
| elmetágítás (504) OK |
| tudatforrás (505) OK |
| tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 65 TU. szükséges még: 5 TU. |
| tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| manapajzs töltése (565) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| isteni regeneráció (572) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
| elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
| turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
| makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
| bénító sebzés II (583) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
| pusztító ösztönök (587) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 8782 TU szükséges.) |
| tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
| fülbevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
| tudati gyorsítás VI (590) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
| karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 2 | esszenciakristály (#350) | 1 | madártoll (#112) | 10 | megsemmisítő (#1540) | |||
| 2 | ősi rúna (#2520) | 1 | Sheran cserepe (#1271) | 12 | vapár ág (#110) | |||
| 12 | víz (#27) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 28 | kaja (#2) | 1 | magszim bél (#103) | |||
| 3 | raptor karom (#281) | 1 | tyrex csont (#280) | |||||
| 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | |
| 53 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 54 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 55 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|