Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. aug. 29. 9h:14' EZ A 116. JÁTÉKHETED, 68. FORDULÓD 117. játékheted kezdete: szept. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3468 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: ff 28 6 2084 | felt. fegyverváltás: 28 6 2084 |
* 3. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: ek 429 0 0 | t. energia kisütése: 429 |
av 13 | alakváltás 13 |
tf 2 | fejleszted a 2. tulajdonságodat |
hu 97 43 125 | hulladék: 97 43 125 |
hu 104 130 166 | hulladék: 104 130 166 |
hu 275 373 278 | hulladék: 275 373 278 |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
go 47 | gonoszkodsz: 47 |
id 88 13 | idomítod a 88. szörnyet 13 pontért |
h 2369 | használod a 2369. tárgyat |
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc jobb lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre támadsz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a sírlidérc foszladozó testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvagdosod a sírlidérc bal lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
t 172 352 | támadod a 172. szörnyet a 352. szörnyet |
ba 186 | nem támadod a 186. szörnyet |
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a hegyi rák testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a hegyi rák kitinpáncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a hegyi rák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 rákpáncélt. 101 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [70,-50] Még mindig hegyvidéken vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy emberevő. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az emberevő jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rontasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az emberevő bal oldalát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az emberevő meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az emberevő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [70,-51] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Találsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Utad során felfedezel egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy vadtroll nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontszablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadtroll jobb karját. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai majdnem eltalálnak! A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-5 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi bal vállát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigmetszed a zombi fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi jobb oldalát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigmetszed a zombi jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 1 8 | mozogsz északra, északkeletre, északra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az alpesi tehén testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel párszor kilyukasztod az alpesi tehén lila foltos testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvagdosod az alpesi tehén bal oldalát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod az alpesi tehén testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 7 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [71,-53] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Találsz egy világítótornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy hegyi rák közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hegyi rák bal hátsó lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontszablyával kilukasztod a hegyi rák testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A hegyi rák ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 rákpáncélt. 101 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontszablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az autentikus vámpír jobb lábát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvágod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [71,-54] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy szeppent rákfatty. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a szeppent rákfatty páncélos testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy megvágod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 577 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontszablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szintszívó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontszablyával alaposan megvágod a szintszívó bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [70,-56] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ananászvirág illatát hozza a szél.
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi jobb oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontszablyával kilukasztod a zombi bal karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír bal lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
kt 4 8 | elkészíted a 4. tárgyat (8 darabot) |
m 1 | mozogsz északkeletre |
szk 781 | keresed a 781. szörnyet |
szm 88 | megölöd a 88. szörnyet |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod a kaffogó hebrencs fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A kaffogó hebrencs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: ff 6 28 2084 | felt. fegyverváltás: 6 28 2084 |
ORK BÉRGYILÁSZ (781. SZÖRNY) Az orkok kitűnő bérgyilkosok: olcsók és nem kár értük, ha netán elvesznének a küldetés teljesítése során. A városok szívében élő titkos alvilági szervezetek ezért előszeretettel alkalmazzák őket a piszkos munka elvégzésére, ha valakit el kell tenni láb alól. A lesből támadás ugyan nem megy nekik, hiszen elképesztő szaguk messziről elárulja őket, de ezt alaposan kárpótolja erejük, lelkesedésük és lendületük, amivel az efféle munkába vetik magukat. Lehet, hogy most te vagy a célpont? Tüske valakinek a szemében? Vagy csak eltévesztette a célpontot ez a bérgyilász? Merthogy az egyik épület árnyékából kilépett ork különös módon méreget, majd neked ront csontszablyával hadonászva feléd. De talán nem az történik, amit ő szeretne, és a végén te vonod ki a forgalomból őt. |
ÉLŐHOLT SULLÁR (216. SZÖRNY) Micsoda bizarr mágia képes egy ilyen ártatlan növényevőt örökös élet nélküli élőhalottságra kárhoztatni? Nos az biztos, hogy az élőholt sullár már nem az a szerencsétlen kis növényevő, aki volt. Tüzesen izzó szemeivel, törött, és ezért éles fogaival, rothasztó leheletével méltó pokolparipája a Thargodanoknak is. Nem csoda, hogy jobb hátas minden földi lénynél. |
ÖREG VARÁZSLÓ (23. ELLENFÉL) Hosszú, ősz szakállával, és beesett, de virgonc szemeivel, talán csak egy ártalmatlan, csontos öregember benyomását kelti, de valójában sokkal több annál. Ha hagyod, hogy ő cselekedjen először, komoly veszélybe kerülhetsz. A rutinos, sok tavaszt megélt varázslók töviről-hegyire ismerik a mágia milyenségét, és a legtöbb formulát használni is tudják. Épp ezért ne csodálkozz, ha mielőtt bármit is tehetnél, néhány energiatüske csapódik testedbe, vagy egy lángcsóva perzseli fel a szemöldöködet. Csak egy vénember próbál megbüntetni gonoszságodért. |
GAZDA (24. ELLENFÉL) Ha betörsz egy tanyára, vagy öklöddel fenyegetőzve kérsz szállást éjszakára egy ilyen helyen, könnyen megtudhatod a házigazda milyen ügyes fegyverforgató. Lehet, hogy egy kaszával ront elő az istállóból, de az is lehet, hogy a szögre akasztott kapát veszi kezébe, hogy megmutassa, nem akárkivel van dolgod. Nem véletlen eme harci tudás, hiszen a Túlélők Földjén még akkor is edzettnek kell lenni, ha visszavonultan éldegélsz, csupán a mindennapi betevőért folyó harcnak szentelve életed. Azért becsüld meg ezeket az embereket, hiszen lehet, hogy egyszer, ha már te is belefáradtál az örökös harcba és vándorlásba, pont az ő sorsukat választod életed folytatásaként. |
GYILKOS MÓKUS (29. SZÖRNY) Az erdők e vérszomjas ragadozója ártatlan külsejével megtéveszti a gyanútlan utazókat. Amikor azonban valakinek a nyakába ugrik ez a csupa fog-karom harapógép, gyakran megváltozik az ember véleménye. Feltéve, ha túléli a támadást. Öreg, tapasztalt vándorok szerint a gyilkos mókus húsa ehető. |
ACÉLKOLOSSZUS (35. SZÖRNY) Az acélkolosszusokat a Fairlight-ot követő főmágusok kreálták, különféle őrző, felderítő és egyéb feladatok ellátására. Te legfeljebb, mint bankokat vigyázó biztonsági őröket láthatod őket. Az acélkolosszus mintegy négy méter magas, pusztításra és rombolásra tökéletesen alkalmas, varázslatokkal animált szörny. Anyaga, és az őt védő varázslatok miatt közel elpusztíthatatlan. Pusztító ereje felülmúlja szinte minden, a természetben élő szörnyetegét. Ha harcba keveredsz egy ilyennel, halottnak tekintheted magadat már a csata kezdetén. |
MANÓ (36. SZÖRNY) Földalatti üregekben, vájatokban élnek a manók. Ezek az apró termetű, ragyás bőrű, sárga fogú humanoid teremtmények felettébb sunyi természetűek. Nem valami intelligensek, ezért fegyverzetük is nagyon primitív, de ha egyszerre többel találkozol, akkor veszélyesek lehetnek. |
KŐKORSZAKI SZAKI (109. SZÖRNY) A kőkorszaki szaki ember magasságú, élő kőből levő lény. Semmilyen sebzést sem lehet neki okozni szúró vagy vágófegyverrel. Nem is annyira a kis öklei által okozott, könnyen elkerülhető csapásai, hanem kővé változtató pillantása miatt nagyon veszélyes. Ha ez a szörny kővéváltoztat, meg kell várnod a Kővéváltakat Visszaváltoztató Ghalla Elit Osztagot (KÖVGEO), és ez 40-80 TVP-nyi időbe is belekerülhet [Ha már nincs ennyi TVP-d, akkor a maradék mínusz TVP-k formájában a következő fordulód TVP-jéből vonódik le]. Labirintusok mélyén vagy márványtornyokban lehet vele találkozni. |
HADROSZAURUSZ (162. SZÖRNY) Hát igen, ezeket a békés növényevő kacsacsőrű dinókat kissé túlzás szörnynek nevezni. Tehén módra legelésznek, és birka módra tűrik, hogy a tyrexek és raptorok nap, mint nap irtsák őket. Ha megtámadsz egyet, persze védi magát - ne felejtsd el azért, hogy a hadroszaurusz több tonnát nyom! - de valószínűleg így is könnyű dolgod lesz. Feltéve, ha elég türelmes vagy a hústorony hosszadalmas lemészárlásához. És feltéve, hogy nem egy mutáns hadroszauruszra bukkantál, amelynek diónyi agyát néhány pajkos kedvű mágus - felfoghatatlan technológiával - varázstudással ruházta fel! Persze az ilyen elég ritka, valószínűleg eggyel sem fogsz találkozni. |
NÓMENKLATÚRA (158. SZÖRNY) Ez a csupa nyálka, trutyi és gyanúsan csavarodó izom szörny főként sötét vagy ködös helyeken fordul elő. Ne aggódj, az első pillantásra undorító zsezsgés egy félelmetes, és minden érzelmet nélkülöző, mélységesen gonosz lényt takar. Ebből a lényből csak úgy csöpög a méreg, a sav, ahogy azt majd az első pillantás alkalmával majd látni is fogod. Kezdeti pucolásnak érdemes egy alkalmas tisztítótűzzel kezdeni, aztán ragadj valamilyen steril fegyvert - lehetőleg vágót, ha az nincs, akkor esetleg szúrót - és aprítsd péppé. A trutyiban nem bizonyos, hogy érdemes a harc után nagyon nyúlkálni, mert előfordulhat, hogy valamilyen iszonyatosan gyilkos és idegen vírust is sikerül magadhoz venni. |
ÉLŐHOLT ŐSMÁGUS (179. SZÖRNY) A legnagyobb hatalmú mágusok eljutnak arra a pontra, amikor megfejtik a halhatatlanság titkát: vagy legalábbis azt hiszik, hogy megfejtették. Titkos kötetekben leírt komplex rítusok útján távozni készülő lelküket örökre a roskatag testhez kötik, amelyet bizonyos időközönként, újabb rítusok által "felújítanak". Közülük csak nagyon kevésnek sikerül megőrizni a vitalitást, mindazt, ami valóban élővé teszik őket: a legtöbbjük üresen létező, lassan megőrülő ál-élővé, élő-holttá válik. Ezek az élőholt ősmágusok. Vannak köztük, akik újabb és újabb varázslatok feltárásán, vannak, akik más síkokbeli relikviák megszerzésén dolgoznak, mások lényeket idéznek meg más világokról, és szolgálatukba kényszerítik őket. Céljuk azonban egy: minél nagyobb hatalomra, vagyonra szert tenni, hiszen ezenkívül már minden elképzelhető és elképzelhetetlent elértek. Néha egy-egy őrült kalandozó párviadalra hívja valamelyiküket, amikor épp nem kastélyukban üldögélnek, hanem egy mocsár mélyén készülnek valamilyen sötét praktikára. Ilyenkor készületlenül lehet őket érni, talán meg is lehet sebezni: de elpusztítani? Ha valamilyen módon sikerül is túlélned az élőholt ősmágus számtalan varázslatát, és a közelébe férkőzve, átvágva magadat minden mágikus védelmen, halálosan megsebezni a végtelenül ellenálló, konzervált testet, az élőholt mágusnak még akkor is van egy-két trükk a tarsolyában, amivel elmenekülhet. |
VARKAUDAR BAJNOK (190. SZÖRNY) A hegyek mélyén és elhagyatott mocsarakban gyakran rendezik meg a varkaudarok a saját arénájukban a saját olimpiájukat. Az életre-halálra folyó küzdelemben minden megengedett: mágia, méreg, piszkos trükkök. A győztes hatalmasat lép előre a varkaudar társadalmi ranglétrán, hogy aztán - hacsak nem ő a legjobb - hamarosan hozzá hasonlóak intrikáinak áldozata legyen a hatalomért vívott harcban; a győztes teteme a szemétdombra kerül, és hamarosan felfalják a szutykos remákok. A varkaudar bajnokok közül kerülnek ki a varkaudar nép vezetői, a Borzalmas Varkaudarok. Ha egy varkaudar bajnokkal kerülsz szembe, mindenre készülj fel. Van, amelyik gyengébb, van, amelyik erősebb, és RENGETEG trükköt ismernek. Ha pedig legyőzöd, hiába tenyerelsz rá vigyorogva a különleges varázstárgyaira, azok a szemed előtt porladnak szét, a varkaudar bajnok lelkéhez kötődő bűbáj varázslatoknak köszönhetően. |
VARKAUDAR BEHEMÓT (189. SZÖRNY) Ebben a hatalmas méretű varkaudarban minden bizonnyal rengeteg troll vér folyik. Mivel nem érzi a fájdalmat, óriási, izmoktól dagadozó karjait kitárva félelem nélkül oda szokott sétálni ellenfeléhez, átöleli, és megropogtatja. [Ahhoz, hogy ez sikerüljön neki, mindketten erőpróbát tesztek: erőtökhöz hozzáadódik egy 1-10 közti véletlen szám, és ha a behemót eredménye a nagyobb, akkor sikerrel járt. A legerősebb behemótok ereje elérheti akár a 45-50-et is.] A varkaudar behemót nagyon buta, könnyen áldozatul esik a mentális varázslatoknak és pszi-támadásoknak. |
VORTEXMÁGUS (418. SZÖRNY) Ha a vortexmágusban dobófegyverrel szeretnél kárt tenni, nem sok esélyed van. Ez a varázstudó lény képes az örvénylő szellőket maga köré gyűjteni, és a bennük lévő energiát a maga javára fordítani. Így teste szinte állandóan ködbe veszik, mozgása szellőszerűvé válik. Senki sem tudhatja, mit rejt bokájáig érő köpenye alatt, mely szinte önálló életet él, képes a legügyesebb vágás elől is könnyedén kisiklani. Persze nem mindig... |
VÖRÖS RAKOLITS (356. SZÖRNY) A móleon távoli rokona, a vörös rakolits egy majd két méter magas, sáskaszerű, felegyenesedve járó teremtmény. Otthonosan érzi magát a sivatagban, és kiválóan ért a mágia használatához. Sokszor a homokban rejtőzve meditál, és afféle sivatagi rabló módjára, megtámad minden magányos kalandort, akiről úgy gondolja, el tud vele bánni. Kemény, kitines páncélját legkönnyebben ütőfegyverrel zúzhatod be. |
TROLL RITUALISTA (365. SZÖRNY) Néhány vadtroll alapvető mágikus képességekkel rendelkezik, sőt mit több, képes is ezeket használni - ha még csak ösztönösen is. Ezek a trollok veszélyesebbek, hiszen mágiájuknak köszönhetően tovább maradnak életben, és ezért nagyobbra is nőnek... Persze, egy tapasztalt kalandozónak nincs igazán félnivalója egy nyomorult vadtrolltól! |
FÚVÓCSŐ (20. TÁRGY) Ha az ormánygőte csontját megtisztítod és lecsiszolod kívülről-belülről egy smirglilevéllel, profi lőfegyvert kapsz, a fúvócsövet. Ehhez a KT 20 parancsot kell kiadnod, 6 pontért. Lövedékként bozótos terepen kell tüskéket gyűjtened, a KT 22 paranccsal, 1 pontért. Ezek d3 sebzésű lövedékek. Ki tudja, talán van jobb is... A fúvócső egy nagy előnye, hogy sokkal pontosabban lehet vele célozni, mint a parittyával (+2 támadás). |
MÉRGEZETT TÜSKE (23. TÁRGY) Pókméregbe mártva a bozótban gyűjtött tüskéket apró, de annál hatékonyabb lövedékeket kapsz, amelyek sebzése d3+4. Azt, hogy a fúvócsőhöz mérgezett lövedékeket akarsz használni, a KF 20 23 paranccsal kell megadnod. Egy tüske bemérgezése 1 pontba kerül. |
SZEKSZTÁNS (32. TÁRGY) Ha délben megméred ezzel az egyszerű eszközzel, hogy a nap milyen szögben látható a földről, éjjel pedig megteszed ugyanezt a függőleges tengely körül keringő holddal, a Zaonnal, megtudhatod, hogy kb. milyen hosszúsági és szélességi fokon vagy. Well, érthetőre lefordítva: ha van nálad szeksztáns, akkor mindig pontosan tudod, hogy milyen x,y koordinátákon vagy. Egy ilyen eszköz elkészítése persze nem könnyű feladat: szükséges hozzá egy tükör, egy távcső, és egy bot (amelyből az állványt készíted). A művelet 15 tevékenységpontba kerül. |
TÁVCSŐ (42. TÁRGY) A zsákodban cipelt kacatokat egymáshoz illesztve egy kézenfekvő, de mégis korszakalkotó felfedezéshez jutottál: rájöttél, hogyan kell távcsövet készíteni. Nos, a dolog nem olyan egyszerű, mint egy csontszurony összedobása. Először is, két ormánygőte csontot simára kell csiszolnod smirglilevéllel. A csövek két-két végébe ezután varányszemeket illesztesz (tehát összesen négyet). Végül az egészet bevonod grákóbőrrel, így adva tartást (és küllemet) az egésznek. A két ormánygőte csonton, a smirglilevélen, a négy varányszemen és a grákóbőrön kívül még 20 pontra van szükséged, hogy a távcsövet a KT 42 paranccsal elkészíthesd. Ez ugyan nem a legfinomabb műszer, de kezdetnek megteszi. Automatikusan használod, nem kell kézbe venni. Ha van távcsöved, jó rálátásod nyílik nemcsak azokra a mezőkre, amelyeken jársz, hanem a velük szomszédosakra is. Olyan tereptípusokon, ahol nem lehet messze ellátni (bozótos, erdő) persze nem sok hasznát veszed. Az így felfedezett dolgokat, épületeket persze még ezután közelebbről is meg kell vizsgálnod ahhoz, hogy az E.F.-ben leírást kapjál róluk. Ezen kívül nem árt, ha tudod, hogy a távcső az egyik legalapvetőbb alkotórésze a szeksztánsnak. |
KIS BŐRPAJZS (45. TÁRGY) Kemény munkával ugyan, de hozzájuthatsz a legegyszerűbb (és leghagyományosabb) védőeszközhöz, amelyet már ősapáid ük-nagy-dédatyjai is használtak. Egy kerek falapra két királygyík bőrt erősítesz, és már kész is a kis bőrpajzs. Ha a bal kezedbe veszed, egyet ad a Védekezésedhez. Készítéséhez a KT 45 parancsot kell kiadnod, 25 pontért. Ez a tárgy eggyel javítja a védettségedet. |
SZÖGES BŐRPAJZS (66. TÁRGY) A szögekkel kivert bőrpajzs kiváló védelmet nyújt, nemcsak csökkenti az ellenfél csapásának erejét, a fegyvert meg is akaszthatja a sok tüske. Oké, de honnét szedd a tüskét? Kézenfekvő a dolog: az acélkemény sünmedve tüskéket használod. Ehhez legalább 10 ilyen tüskére van szükség, és persze egy kis bőrpajzsra. A készítése 18 pontba kerül, és kettővel javítja a védekezésedet. |
RÉZSISAK (72. TÁRGY) Három rézdarabból egy olvasztókemencénél a kalapácsoddal összekalapácsolhatsz egy kicsit kényelmetlen, de a bőrsisaknál jobb védelmet (2-es) nyújtó sisakot. Ehhez a KT 72 parancsot kell kiadnod, 18 pontért. |
RÉZPÁNCÉL (71. TÁRGY) A bőrpáncélra rézdarabokat illesztve, egy sokkal ellenállóbb, keményebb védelmet kapsz. Ez egy 5-ös védettséget adó páncél. Készítéséhez egy bőrpáncélon kívül elengedhetetlenül szükséges 8 rézdarab, egy olvasztókemence és egy kőkalapács. Ahhoz, hogy egyet csinálj, a KT 71 parancsot kell kiadnod, 40 pontért. |
RÉZPAJZS (73. TÁRGY) A rézpajzsot, a rézsisakhoz hasonlóan, rézdarabok összekovácsolásával készítheted el egy olvasztókemencénél. Ehhez 5 rézdarabra van szükséged, és egy KT 73 parancsra, 26 pontért. A rézpajzs 3-al növeli a védettségedet. |
BRONZHEGYŰ NYÍL (94. TÁRGY) Amíg nincs íjad, nem sokat ér ez a korszakalkotó találmány. A bronzhegyű nyíl 2d6+4 sebzésű hegyes lövedék, amelyet a hosszú íjakhoz használhatsz (első használatnál a KF <hosszú íj sorszáma> 94 parancsot kell kiadnod). Készíteni ugyanúgy lehet, mint a többi bronztárgyat: egy olvasztókemence és egy kőkalapács kell hozzá, ezenkívül egy ón és egy rézdarab. Ezenkívül szükség van még hozzá egy madártollra. Készítése KT 94 paranccsal, 10 pontért. |
BRONZPAJZS (89. TÁRGY) Mint rutinos bronzszakértő, nem okozhat nehézséget a bronzpajzs megkonstruálása sem. Ehhez a kőkalapácson és egy olvasztókemencén kívül 3 ón- és 3 rézdarabra van szükséged. A bronzpajzs 5-el javítja a védettségedet, készítése a KT 89 paranccsal történik, 60 pontért. |
MÉRLEG (81. TÁRGY) Ha túl sok tárgy van nálad, túlterheltté válsz, irritáló lehet, hogy esetleg nem tudod, mit lenne érdemes eldobni, vagy mi mindent kell eldobnod ahhoz, hogy már ne legyél túlterhelve. Ha azonban lenne egy mérleged, megmérhetnél mindent pontosan... A mérleg készítéséhez nem kell más, csak két lapkorong. Bozótos terepen kell ehhez a KT 81 parancsot kiadnod, 30 pontért. Bozótosban lehet ugyanis állványnak és egyéb apró komponenseknek való anyagokat találni. Ha már van mérleged, bármely nálad levő tárgyat megmérheted (néhány egységnyi súlyú kő felhasználásával). Ehhez a használ: H 81 (tárgy) parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Példa: H 81 4 utasítással megméred a botod súlyát. |
MÁSZÓKAMPÓ (165. TÁRGY) Mászókampót vasból tudsz kovácsolni, egy vaskohónál, ha van legalább 2-es bányászat szakértelmed. Három vasércre van szükséged, amelyet megdolgozhatsz egy kőkalapáccsal, és hat pirkitre, amellyel felfűtöd a vaskohót. A 15 TVP-ért kiadott KT 165 parancsban az is benne van, hogy a kész kampó végére egy kötelet erősítesz. Különösen nehezen megmászható helyekre (sziklafészek, márványtorony) csak mászókampóval juthatsz be. A H 165 paranccsal használhatod. |
GERNIM BALZSAM (1894. TÁRGY) Az átokmanónál talált, pici üvegtégelyben szúrós szagú, áttetsző anyagot találsz. Ha próbaképpen megnyalod, percekre elzsibbad a nyelved, ebből hamar rájössz, hogy külsőleg használandó. Ha a halántékodra kened, furcsa bizsergést érzel a tudatodban. Ezt a H paranccsal teheted meg, és a második paraméterben megadhatsz egy darabszámot is, hogy hány adag balzsamot akarsz egymás után elhasználni. Minden adag felkenegetése, a felszívódásra szánt időt is ideértve, 1 TVP-be kerül, ekkor azt tapasztalod majd, hogy tudati energiád egy szemernyit erősödött. [A játék nyelvére lefordítva: kapsz 1 TU-t, de csak akkor, ha nem vagy már amúgy is a maximumon, és tagja vagy egy közös tudatnak.] A balzsam ritka értékes kincs, önszántadból nem fogsz tőle megválni, azaz nem adhatod át másnak. |
PSZI KŐ (248. TÁRGY) Hosszasan nézegeted ezt az alaktalan, szürke követ, de semmi okosat sem tudsz kisütni. Egyszercsak furcsa tapogatást érzel a fejedben - mintha más gondolatait hallanád. - Kapj be! Nyelj le! - sugározza a kő. Mohón az esetleg megszerezhető mentális képességekre gondolsz. Hirtelen azonban fájdalmat érzel az agyadban - mintegy figyelmeztetésképp. Ráébredsz, hogy bár a kő hozzájuttathat a pszi képességhez (illetve, ha már birtoklod, azt fejlesztheti) úgy, hogy a követ lenyeled, azonban a kőbe zárt energia aktiválódása iszonyatos sebeket okozhat. Nem mersz felesleges kockázatot vállalni - tehát, ha kiadod a H 248 parancsot a kő elnyelésére (5 TVP-ért) a parancs nem fog végrehajtódni, ha nincs legalább 90 életpontod. A használatnál megadhatsz egy második, mennyiségi paramétert. Ekkor annyi darabot használsz fel. |
MÁSZÁS Amikor fel akarsz mászni valamilyen meredek, nehezen megközelíthető helyre, akkor van szükséged erre a speciális képességre. A mászás képesség, ellentétben a legtöbb egyéb szaktudással, nem a siker esélyét határozza meg, hanem a siker lehetőségét. Minél jobban tudsz mászni, annál nehezebben megmászható helyekre tudsz bejutni. Minden ilyen helyre meg van adva, legalább mekkora mászás szükséges az akadály leküzdéséhez: ha Te nem rendelkezel ilyennel, a dolog semmiképp sem fog sikerülni, ellentétben pl. a zárnyitással, ahol többször is próbálkozhatsz. |
Erő: | 12 (17) | Szint: | 16 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 25 (27) | Támadás: | 22 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 13 (17) | Védekezés: | 20 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 208/204 | Jellem: | gonosz (67) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 14 (21) | Varázspont: | 232/145 | Pénz: | 889 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 25/10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 9/48 (+36%) | vágófegyverek: | 21/81 (+13%) | ütőfegyverek: | 2/98 |
dobófegyverek: | 16/7 (+21%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << ököl (#28) << vaskard (#2084) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); dárda (#10) max. 1 db (3 -5.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (6 -8.); ubuk dobónyíl (#138) (9 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
71,60 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 93 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 169 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 46/60 (+55%) | 2. nyomkövetés: | 18/87 (+34%) | 3. lopás: | 1/32 |
4. mászás: | 1/10 (+110%) | 5. csapdakészítés: | 7/32 (+12%) | 6. csapdaészlelés: | 1/58 |
7. gyógyítás: | 14/70 | 8. titkosírás: | 1/97 | 9. felderítés: | 2/3 |
10. szörnyidomítás: | 2/108 (+14%) | 11. teológia: | 3/105 (+3%) | 12. taumaturgia: | 8/66 (+5%) |
13. zene: | 1/0 | 14. szörnyismeret: | 6/82 (+20%) | 15. zárnyitás: | 8/74 |
16. vadászat: | 2/37 | 17. bányászat: | 13/9 (+23%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot ), dárdát (#10) (max. 2 darabot, csak egyszer), halálkristályt (#2372) (max. 100 darabot, csak egyszer), kavadu iszákot (#25) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50) |
zombi (#49), csontváz (#48), csontlepke (#746), élőholt mirg (#135), manaelementál (#290), Jerome (#956) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), manifesztátor (#124), sírlidérc (#172) (csak egyszer), láplidérc (#352) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
vízionár (#66), ismeretlen (#9089), technokolin (#50), fémbontó szójer (#150), nektoraf (#355), Sheran hívők (#995), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | Palasti (#6116) | lángcsóva (#31) | >> | drónkeselyű (#208) | |
lángcsóva (#31) | >> | vízionár (#66) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tüskepajzs (#30) | >> | Palasti (#6116) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! (teljesítve) |
2.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot! |
3.) Öld meg valamelyik gnóm boltost az egyik városban. (teljesítve) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. városháza (685): új. fejvadászház (757): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 22, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 170, 175. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 235 (limit: 1125), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 16894. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 3 harcos, 3 királynő, 5 élőholt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 37 TU. szükséges még: 13 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 200 TU szükséges.) |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | * | csontszablya (#64) | 1 | kőkés (#6) | 1 | * | vaskard (#2084) | |
Ütőfegyverek | ||||||||
7 | bot (#4) | 1 | kőkalapács (#13) | |||||
Lövedékek | ||||||||
54 | ubuk tüske (#131) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
2 | bumeráng (#249) | 1 | esszenciakristály (#350) | 7 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
Pajzsok | ||||||||
$2 | díszes rézpajzs ($84) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | bronzpáncél (#90) | $1 | rőtmanó kacagány ($714) | ||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | harci maszk (#1739) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | boszorkánykendő (#1697) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Övek | ||||||||
1 | * | bíbor erőöv (#291) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
$1 | borostyán függő ($162) | 1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | ||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1) | ||||||||
$1 | ametiszt medál ($275) | 1 | * | denevér szimbólum (#140) | 1 | + | nap szimbólum (#141) | |
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
$2 | * | Eldaran karkötője ($373) | $1 | * | umbatari karkötő ($278) | |||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
$1 | ezüst gyűrű ($180) | 1 | * | regeneráló gyűrű (#254) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | |
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
4 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 32 csepp tinta (#101), fér még: 8] | ||||||
6 | éjurna (#2368) | [bennük 8 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 52] | ||||||
1 | Fekete Kehely (#283) | [üres, kapacitás: 5] | ||||||
1 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [benne $10 csepp gyenge méreg ($26), fér még: 0] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
4 | sullár hólyag (#168) | [bennük 22 csepp spiritusz (#170), fér még: 58] | ||||||
5 | uzbány csőr (#169) | [bennük $21 csepp ugh méreg ($166), fér még: 39] | ||||||
4 | + | vizestömlő (#3) | [bennük 63 korty víz (#27), fér még: 17] | |||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | bőrkantár (#1125) | 6 | ¤ | deus ex machina (#1) | ||
2 | fülemüle síp (#1576) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | 3 | gernim balzsam (#1894) | |||
3 | halálkristály (#2372) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 1 | keg gomba (#1615) | ||
1 | kötél (#92) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 2 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | pszi kő (#248) | 1 | tudás gyöngye (#522) | $1 | tüskecsapda ($242) | |||
2 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
4 | álompor (#396) | 1 | aurach bőr (#658) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | |||
30 | + | csuklyavirág (#133) | 1 | darázsfarok (#654) | $1 | darázsszárny ($652) | ||
7 | + | dözmöng szív (#122) | $10 | drótszőr ($37) | $2 | evaporőr háj ($105) | ||
1 | ezüstdarab (#326) | $3 | fekete gyöngy ($99) | 2 | fémrúd (#104) | |||
1 | halálvirág (#2371) | $2 | hebrencs állkapocs ($130) | 2 | kaktusztüske (#114) | |||
2 | kavadu lebeny (#24) | 1 | + | kazmár gyökér (#205) | 1 | liumbe hajtás (#655) | ||
132 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | $2 | mandibulapenge ($125) | |||
4 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | moa smaragd (#377) | 11 | mocsári penke (#148) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 16 | pirkit (#153) | |||
$3 | rákpáncél ($97) | $1 | rézdarab ($70) | $1 | rókafarok ($124) | |||
7 | smirglilevél (#29) | 7 | sünmedve tüske (#14) | 2 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | szulfin (#676) | 29 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | trikornis szarv (#198) | |||
$7 | tükör ($43) | 2 | vadász tatu bőr (#15) | 3 | varányszem (#30) | |||
2 | vasérc (#152) | 2 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 88.04 kg | Megterheltség: 129% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 70 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
41 | bomló esszencia (#2367) | 1 | éjkő (#2369) | 1 | halálvirág (#2371) | |||
2 | ubuk dobónyíl (#138) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
7 | bot (#4) | 2 | deus ex machina (#1) | 3 | gernim balzsam (#1894) | |||
1 | halálkristály (#2372) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | pszi kő (#248) | |||
2 | rákpáncél (#97) | 1 | rézdarab (#70) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
3 | szvó-ektoplazma (#151) |
68 | 69 | 70 | 71 | 72 | |
-58 | |
|
|
|
|
-57 | |
|
|
|
|
-56 | |
|
|
|
|
-55 | |
|
|
|
|
-54 | |
|
|
|
|
-53 | |
|
|
|
|
-52 | |
|
|
|
|
-51 | |
|
|
|
|
-50 | |
|
|
|
|
-49 | |
|
|
|
|
-48 | |
|
|
|
|
-47 | |
|
|
|
|