Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. febr. 24. 14h:34' EZ A 689. JÁTÉKHETED, 671. FORDULÓD 690. játékheted kezdete: febr. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1526 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 12 |
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
vv 224 26 86 | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 86. varázslatot |
vv 165 188 443 | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 443. varázslatot |
v 1 30 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 30 0 | elmormolod a 6. varázslatot |
p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
vv 57 220 78 | elmormolod az 57. varázslatot a 220. varázslatot a 78. varázslatot |
h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 2. KP: vv 209 178 0 | elmormolod a 209. varázslatot a 178. varázslatot |
* 3. KP: p 70 0 0 | használod a 70. pszi képességet |
* 4. KP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 5. KP: p 120 0 0 | használod a 120. pszi képességet |
* 6. KP: vv 377 76 0 | elmormolod a 377. varázslatot a 76. varázslatot |
h 473 2 | használod a 473. tárgyat |
kno 17 1 | képesség-növelés 17 |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 948 életpontot sebeztél. (A varázslat 94 életerőt gyógyított.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a groxmati varázstudó jobb karját. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Megmarkolva a kígyópengét a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Kígyópengével épp hogy megvágod a groxmati varázstudó fejét. (1 támadással 136 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 242 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {HD:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a groxmati varázstudó fejét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 137 életpontot sebeztél. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 47 sebzést okoz. Hárításod megcsúszik, a groxmati varázstudó fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 168 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy természet haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 74 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +110 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 448 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1595, sebződés: 264, gyógyulás: 132, összesen: -132 ÉP}
(Továbbmész...) [281,26] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. A földön meglátsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (pular kristály) van!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 pular kristályt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +110 életerőt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy groxmati varázstudó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 1x 12d8+200.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 957 életpontot sebeztél. (A varázslat 95 életerőt gyógyított.) A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Semmi eredménye! A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a groxmati varázstudó bal karját. (6 támadással 346 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Elszántan a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a groxmati varázstudó vibráló köpenyét. (8 támadással 1091 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 253 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {GYD:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a groxmati varázstudó fejét. (2 támadással 157 életpontot sebezve.) A mentális roncsolás 51 ép-t sebez. Hárításod megcsúszik, a groxmati varázstudó fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 179 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Egy természet haragja varázslatot dob rád a másik. 43 életpontot vesztettél. A groxmati varázstudó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +110 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 bűvölt kristály és 1 xirnox szív. 20 896 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2510, sebződés: 242, gyógyulás: 135, összesen: -107 ÉP}
(Továbbmész...) [282,26] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah híveié. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP] A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +110 életerőt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy selyemszárnyas nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 68.} Itt csata lesz.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Tharr haragja. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 178 életpontot sebeztél. (A varázslat 35 életerőt gyógyított.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. 38 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a selyemszárnyas gyorsröptű testét. (6 támadással 346 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a selyemszárnyas nyakát. (8 támadással 1073 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+215 életerő). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 225 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {HD:} Nitmák pengével végigvagdosod a selyemszárnyas testét. (6 támadással 475 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (54 ép-t sebezve). A selyemszárnyas néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 309 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) A lény huhog! 90 életpontot vesztettél. {HD:} Kígyópengével végigvagdosod a selyemszárnyas gyorsröptű testét. (3 támadással 405 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 220 életpontot sebeztél. {HD:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a selyemszárnyas gyorsröptű testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ellenfeled 41 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 340 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +68 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 89 életpontot vesztettél. A selyemszárnyas most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +110 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20 127 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3095, sebződés: 866, gyógyulás: 580, összesen: -286 ÉP}
Távolról Tharr haragja varázslatot lősz a másikra. 137 életpontot sebeztél. (A varázslat 27 életerőt gyógyított.) Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadászskorpió méretes ollóját. (6 támadással 351 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadászskorpió testét. (8 támadással 1090 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+219 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 90 életpontot sebeztél. {HD:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a vadászskorpió fejét. (6 támadással 496 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (49 ép-t sebezve). Kemény ollójával a vadászskorpió végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 438 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +88 ÉP.) {HD:} Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a vadászskorpió bal oldalát. (2 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 90 életpontot sebeztél. {HD:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a vadászskorpió testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Ellenfeled 43 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Itt is, ott is célba talál a vadászskorpió ollója. (2 támadástól 467 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +94 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +110 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 skorpiókarmot. 17 843 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2704, sebződés: 905, gyógyulás: 607, összesen: -298 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 935 életpontot sebeztél. (A varázslat 93 életerőt gyógyított.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. 148 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-20 támadás). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod a kóbor mortag testét. (6 támadással 350 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (42 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kígyópengét a másikra rontasz. {HD:} Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kóbor mortag páncélos karját. (8 támadással 1088 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+218 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 231 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {HD:} Nitmák pengével súrolod a kóbor mortag testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 158 életpontot sebeztél. Ellenfeled 43 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A kóbor mortag fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 300 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +60 ÉP.) A kóbor mortag összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +110 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18 974 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2885, sebződés: 490, gyógyulás: 394, összesen: -96 ÉP}
(Továbbmész...) [282,28] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy drakolder csatamező van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +110 életerőt. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kísértetvándor. {max. életpontja: 2150.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 946 életpontot sebeztél. (A varázslat 94 életerőt gyógyított.) A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. 68 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kísértetvándor testét. (6 támadással 356 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kísértetvándor testét. (8 támadással 1087 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+218 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 241 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {HD:} Nitmák pengével súrolod a kísértetvándor nyakát. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs van rajta.) Ellenfeled 33 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a kísértetvándor vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 30 életpontot vesztettél. A kísértetvándor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +76 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18 612 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2397, sebződés: 175, gyógyulás: 352, összesen: +177 ÉP}
(Továbbmész...) [282,29] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy raskhiir szellem. {támadása: 70.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy agytaposás mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 849 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy pajzszúzás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 188 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja a raskhiir szellem izmos felkarját. (6 támadással 353 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a raskhiir szellem izmos felkarját. (8 támadással 1080 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+217 életerő). Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a raskhiir szellem fejét. (6 támadással 454 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 49 sebzést okoz. Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-17 pszi pont.) (-3 TU.) A raskhiir szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20 349 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2785, sebződés: 267, gyógyulás: 330, összesen: +63 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy Tharr haragja varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 185 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled sivatagi vihar varázslatot lő rád. 100 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg széltáncos nyakát. (6 támadással 299 életpontot sebezve.) Meglengetve a kígyópengét a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg széltáncos vörös páncélját. (8 támadással 926 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+186 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 257 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {HD:} Nitmák pengével megvagdalod a quwarg széltáncos bal vállát. Kritikus ütés! (6 támadással 480 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). A mentális roncsolás 40 ép-t sebez. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 135 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-12 pszi pont.) (-1 TU.) {HD:} Kígyópengével párszor súrolva eltalálod a quwarg széltáncos testét. Kritikus ütés! (2 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 242 életpontot sebeztél. {HD:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg széltáncos bal szárnyát. Kritikus ütés! (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A mentális roncsolás 35 ép-t sebez. A quwarg széltáncos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 quwarg igazgyöngy. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. 18 694 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2814, sebződés: 235, gyógyulás: 389, összesen: +154 ÉP}
Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 169 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1 031 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Tharr haragja varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 174 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Véres nyál csordul ki a halálosztó kain száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 kőszemet. 1 578 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 174 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 191 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Ellenfeledre Tharr haragja varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 158 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronokukac gumiszerű testét. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) A kronokukac összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 950 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [282,31] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy Chara-din oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy tükörtornyot. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy kísértetvándor nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 72.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 944 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. 71 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kísértetvándor jobb első lábát. (6 támadással 366 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a kígyópengét ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a kísértetvándor testét. Kritikus ütés! (8 támadással 1328 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+266 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 134 életpontot sebeztél. {HD:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a kísértetvándor ködös testét. (2 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (53 ép-t sebezve). Sajnos nem sikerült a kísértetvándor minden csapását hárítanod. (2 támadástól 163 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) A kísértetvándor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18 612 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2616, sebződés: 234, gyógyulás: 337, összesen: +103 ÉP}
(Továbbmész...) [282,32] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Quwarg szagot érzel! Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy quwarg széltáncos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {egyik sebzési módja: 2x 15d12+149.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre Tharr haragja varázslatot lősz. 167 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sivatagi vihar varázslatot. 100 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg széltáncos vörös páncélját. (6 támadással 299 életpontot sebezve.) Meglengetve a kígyópengét a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a quwarg széltáncos hártyás szárnyát. (8 támadással 903 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+181 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 237 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {HD:} Nitmák pengével megvagdalod a quwarg széltáncos bal karját. (6 támadással 418 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Ellenfeled 38 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 307 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-16 pszi pont.) (-2 TU.) {HD:} Kígyópengével párszor kilyukasztod a quwarg széltáncos bal szárnyát. (8 támadással 902 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+181 életerő). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 239 életpontot sebeztél. {HD:} Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg széltáncos testét. Kritikus ütés! (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A mentális roncsolás 43 ép-t sebez. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 162 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-12 pszi pont.) (-1 TU.) Véres nyál csordul ki a quwarg széltáncos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20 634 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3324, sebződés: 569, gyógyulás: 563, összesen: -6 ÉP}
v 198 270 57 | elmormolod a 198. varázslatot |
278 | 279 | 280 | 281 | 282 | 283 | |
25 | |
|
|
|
|
|
26 | |
|
|
|
|
|
27 | |
|
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
|
[270,57] A bozótost dombság váltja fel. A Küzdelem Dombság szélénél jársz. Állítólag csak az válhatott a kyorg máguskirály katonájává, aki a dombság területén lévő iskolákban elsajátította a közelharc minden csínját-bínját. Találsz egy kazmárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Felfedeztél egy teljesen lerombolt vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy vaskohó van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
be 111 | bemész a 111. titkos labirintusba |
lm 40 42 45 | mozogsz 40 42 45 |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy Tharr haragja varázslattal köszöntöd a másikat. 178 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy energiacsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 98 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az energiaelementál jobb oldalát. (6 támadással 346 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Ajjaj, az összes vized gőzzé vált! Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az energiaelementál masszáját. (8 támadással 1065 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 269 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {HD:} Nitmák pengével megvagdalod az energiaelementál testét. (6 támadással 510 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 82 életpontot sebeztél. A mentális roncsolás 55 ép-t sebez. Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. 91 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20 617 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2505, sebződés: 189, gyógyulás: 4, összesen: -185 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Tharr haragja varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 185 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiacsóva varázslatot lő rád. 88 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az energiaelementál tölcséralakját. (6 támadással 354 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Nincs semmi hatása. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod az energiaelementál testét. (8 támadással 1083 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 258 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {HD:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az energiaelementál testét. (6 támadással 513 életpontot sebezve.) . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. A mentális roncsolás 41 ép-t sebez. Ellenfeled regenerálódik! {HD:} Kígyópengével párszor súrolva eltalálod az energiaelementál testét. (2 támadással 261 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 232 életpontot sebeztél. {HD:} Nitmák pengével kissé megkarcolod az energiaelementál egyik csápját. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 65 sebzést okoz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 angyalok gyűrűje. 20 617 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3071, sebződés: 88, gyógyulás: 4, összesen: -84 ÉP}
lm 47 50 | mozogsz 47 50 |
vv 205 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 901 55 900 | mozogsz 901 55 900 |
lm 58 205 51 | mozogsz 58 205 51 |
lm 33 30 25 | mozogsz 33 30 25 |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre Tharr haragja varázslatot lősz. 172 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy energiacsóva varázslatot dob rád a másik. 114 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az energiaelementál masszáját. (6 támadással 340 életpontot sebezve.) A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Megmarkolva a kígyópengét a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Kígyópengével párszor kilyukasztod az energiaelementál testét. (8 támadással 1093 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 239 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {HD:} Nitmák pengével megvagdalod az energiaelementál testét. (6 támadással 494 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 71 életpontot sebeztél. . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (47 ép-t sebezve). Ellenfeled regenerálódik! {HD:} Kígyópengével párszor súrolva eltalálod az energiaelementál jobb oldalát. (2 támadással 262 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 241 életpontot sebeztél. Nitmák pengével súrolod az energiaelementál testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Ellenfeled 43 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Az energiaelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +41 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 trakuun napkorong. 20 617 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3077, sebződés: 114, gyógyulás: 4, összesen: -110 ÉP}
lm 19 12 14 | mozogsz 19 12 14 |
lm 16 205 51 | mozogsz 16 205 51 |
m 8 8 | mozogsz a 8. ponthoz |
ek 215 12 | t. energia kisütése: 215 12 |
ef 15 589 | energia fejlesztése 15 |
h 1046 | használod az 1046. tárgyat |
h 1554 | használod az 1554. tárgyat |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy hangcsapás varázslatot. 316 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Ellenfeled fekete energia varázslatot lő rád. 411 életpontot vesztettél. (-19 védekezés.) Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a szolgalidérc bal karját. (6 támadással 176 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény felemeli kezét, hogy döntést hozzon. BŰNÖS! Korbácsként sújt rajtad végig a fájdalom (-533 életerő). Az ítéletet lehajtott fejjel fogadod, távozol. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +110 életerőt. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1, sebződés: 1260, gyógyulás: 4, összesen: -1256 ÉP}
* 1. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 2. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 3. BP: szk 287 0 0 | keresed a 287. szörnyet |
* 4. BP: v 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 20 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért |
ENERGIAELEMENTÁL (577. SZÖRNY) Az energiaelementálok egy idegen létsík szülöttei. Tiszta, vakító fény-energiából áll a testük, semmi másból. Csupán eggyé fókuszált tömegmágiával lehet őket az anyagi síkra csábítani, ha viszont sikerül, nincs az a hatalom, ami visszaküldhetné őket. Talán a kyorgok is így jártak velük, talán arra szánták őket, hogy sírjaik felett őrködjenek tovább, ki tudja... Az anyagi sík energiaelementáljai továbbra is a kyorg labirintusok mélyén élnek, minden bizonnyal csak a pillanatra várva, hogy más életformák energiáit magukba szipolyozhassák. A vámpirizációra immúnisak, csak mágikus fegyver sebezheti őket. |
ALKOTÓ (578. SZÖRNY) Csak nem! Az nem lehet, hogy azok az álmaid, melyben a techno-manó férfi határozott kontúrokkal megjelent előtted, a valóság talaján gyökereződtek. Amikor megpillantod magad előtt a tömzsi testet, melyet két még tömzsibb láb cipel látszólag céltalanul előre, kettéáll mindkét füled a meglepődéstől. A tizenkét előre tapogatózó széles csáp csupán ráadás a furcsaságok sorában. Az Alkotók a kyorgok által meghurcolt rabszolgák mágikus módszerekkel felturbózott, "agyatlan" változatai, akiket arra a célra fejlesztettek tovább, hogy a mindennapos teendőkkel (pl. varázstárgy és mindenféle kütyük készítése) ne a nemes uraknak kelljen bajlódniuk. Ezek a biorobotok remekül el is látták a feladataikat egészen az ominózus, kyorgokat kipusztító balesetig, akkor viszont mintha hiba támadt volna a programjaikban, a békés lényekből mindenkit megtámadó vérszomjas fenevadak lettek. A kinézetük és billegő járásuk alapján nehéz ezt elképzelni, ugye? Akkor várjuk meg, mi lesz a véleményed az első találkozás élményei után. Csak akkor fogod megtámadni, ha T parancsot adsz ki rá. |
Erő: | 92 (117) | Szint: | 54 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 148 cm |
IQ: | 85 (102) | Támadás: | 116 (126) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 84 (101) | Védekezés: | 174 (184) | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 41/41 év |
Egészség: | 86 (118) | Életpont: | 2323/1300 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 87 (101) | Varázspont: | 3302/2927 | Pénz: | 13515 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 93/16 | Pszi pont: | 534/253 | Halhatatlanság: | 15 % | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/50 | ökölvívás: | 44/82 | szúrófegyverek: | 36/27 |
vágófegyverek: | 50/60 (+11%) | ütőfegyverek: | 7/6 | lőfegyverek: | 41/63 (+3%) |
dobófegyverek: | 25/55 |
Feltételes fegyverváltás: kígyópenge (#955) << vámpírölő (#951) << ököl (#28) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
270,57 mezőn táborozol, a 111. labirintusban, 1. szinten, 38. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 370 |
A Végzet Vermében a 43. szinten jársz. Ebben a hónapban 15 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2019. évben 12. hónapban. |
Legfeljebb 130 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 1861 időszaki: 820 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/8 | Max életkor 177 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 391 603 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 109/13 | 2. nyomkövetés: | 88/78 (+15%) | 3. mászás: | 33/95 (+5%) |
4. csapdakészítés: | 40/94 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 51/24 (+6%) | 6. gyógyítás: | 112/51 |
7. titkosírás: | 17/23 | 8. felderítés: | 39/51 | 9. szörnyidomítás: | 24/79 |
10. teológia: | 144/88 (+42%) | 11. taumaturgia: | 82/82 (+13%) | 12. szerencsejáték: | 17/45 |
13. versengés: | 22/83 | 14. harcművészetek: | 44/39 | 15. zene: | 41/1 |
16. szörnyismeret: | 34/39 | 17. pszi: | 63/3 (+74%) | 18. zárnyitás: | 25/86 |
19. vadászat: | 33/55 | 20. vitalitás: | 8/60 | 21. bányászat: | 51/63 (+17%) |
22. testépítés: | 102/96 | 23. úszás: | 14/85 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 28 | |||
2. támadás bónusz: 5 | 5. varázslat sebzés: 3 | 6. regeneráció: 4 | 9. gyors fejlődés: 3 |
10. vp regeneráció: 5(6) | 11. kincskeresés: 3 | 12. halhatatlanság: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 23 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 70 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 10 darabot ), stukilövedéket (#414) (max. 1 darabot, csak egyszer), vizestömlőt (#3) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 3 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot ), nehezéket (#258) (max. 2 darabot, csak egyszer), ében nyílvesszőt (#848) (max. 20 darabot, csak egyszer) |
elfogod zafír drakónt (#320) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 55 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
úszol max. Feltételes úszás max. 40 TVP-ért. |
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 25, max: 50) |
kputtyintó csalán (#247), bűbájlidérc (#761), harcias morf (#7619), lomha morf (#7621), mágiamorfáló (#7623), védelmező morf (#7622), halálos morf (#7618), brutális morf (#7620), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), változatos morf (#7626), autentikus vámpír (#154), lidércúr (#252), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275), magnetikus praglonc (#200), halálelementál (#279), ragadozó (#292), ro'galhal gyóntató (#524), Strissha (#528), lidércherceg (#929) (csak egyszer), eszement trappoló (#549), Ekhnagorhu (#291), trakuun lidérc (#576), kronoelementál (#287) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | a halál szava (#152, 20 VP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | varázslatlopás (#154, 20 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) |
harci induló (#443) | vámpirizáció (#1) (22,0) | áldomás (#6) (14,0) | pszi-ernyő (#64) |
a lélek védelme (#57) | hatalomvarázs (#220) | láth. észlelése (#78) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs III (#127) | Techiulan aurája (#261) | tárgyvédelem (#178) | nagyobb agypajzs (#120) |
papi aura (#377) | láthatatlanság (#76) | Pörhemór köre (#205) (111,38,1) | éber kakukk (#3) |
varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 12, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), Tharr haragja (#145), direkt kontakt. II (#122), agykorbács (#97), mágiatörés (#35), háló (#186), banshee-sikoly (#373), tűzeső (#61) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51), varázsvédelem II (#108), gázpajzs (#467) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontakt. II (#122) | >> | bűbájlidérc (#761) | direkt kontakt. II (#122) | >> | lidércúr (#252) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | pszionikus entitás (#553) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
vezérfarkas (#748) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0) |
2.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 0) |
3.) Mutasd be számomra az érintetlen Tudás Könyvét, jelezve, hogy bár megszerezted, de eszed ágában sincs elolvasni! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): 111. labirintus (270,57). Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. sámánkunyhó (767): új. Fősátor (770): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
5, 11, 12, 53, 54, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 94, 95, 107, 108, 109, 110, 111. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 6, 7, 11, 12, 14, 16, 19, 20, 21, 26, 33, 35, 36, 40, 41, 42, 43, 46, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1674, az összesen kapott pontszám: 167436. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: p 71, vv 224 26 86, vv 165 188 443, v 1 30, v 6 30, p 64, vv 57 220 78, h 1100, ek 531, h 2306. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | vámpírölő (#951) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | bronzpenge (#126) | 2 | * | kígyópenge (#955) | 1 | kőkés (#6) | ||
2 | * | nitmák penge (#837) | ||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | kőkalapács (#13) | 20 | szögletes kő (#17) | 1 | Trákin csákánya (#367) | |||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | avenir (#1706) | 1 | cápaölő tőr (#480) | 1 | kampós acélszigony (#455) | |||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | kentaurusz íj (#1568) | ||||||
Lövedékek | ||||||||
16 | ében nyílvessző (#848) | 3 | ezüsttollú nyíl (#363) | 20 | kerek kő (#19) | |||
5 | mérgezett vasnyíl (#187) | 8 | mihlanil nyíl (#597) | 20 | nyílvessző (#108) | |||
4 | sallank nyíl (#129) | 30 | tüske (#22) | 5 | vortexvessző (#2331) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
4 | bűvös shuriken (#562) | 9 | esszenciakristály (#350) | 7 | tolmokov-koktél (#351) | |||
Páncélok | ||||||||
1 | * | díszes tunika (#1488) | 1 | krapixlon fürdőruha (#454) | ||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | yiang sapka (#1046) | 1 | Zu'lit koronája (#821) | ||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | kyorg köpeny (#741) | 6 | rejtőköpeny (#277) | 1 | szirén köpenye (#820) | ||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | sode (#1374) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | Buqqe karma (#899) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | * | yiang kesztyű (#1048) | ||
Övek | ||||||||
1 | * | medvebőr öv (#1675) | ||||||
Övcsatok | ||||||||
1 | * | kyorg övcsat (#1456) | ||||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | yiang nadrág (#1053) | ||||||
Csizmák | ||||||||
2 | ryuku futárcsizma (#1530) | 1 | * | yiang surranó (#1049) | ||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | hatalom fülbevalója (#817) | 32 | mópat token (#585) | 1 | * | ősmágus fülbevalója (#608) | ||
1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | ||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 3, felvéve: 3+1) | ||||||||
1 | * | csodálatos nyaklánc (#1211) | 1 | Dantor amulettje (#468) | 2 | gólem talizmán (#811) | ||
5 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | koponya szimbólum (#139) | ||
13 | * | korinthai talizmán (#814) | 1 | * | Ovgun nyaklánca (#615) | 2 | varkaudar szimbólum (#1528) | |
5 | vortex amulettje (#607) | |||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
1 | halálhozó karkötője (#816) | 1 | Hatalom Karkötője (#1210) | 1 | kyorg karkötő (#913) | |||
1 | mászó-karperec (#392) | 1 | * | rogalhal csuklópánt (#891) | 1 | * | teriadan karkötő (#844) | |
1 | * | yiang csuklópánt (#1052) | ||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 4, felvéve: 4) | ||||||||
133 | angyalok gyűrűje (#529) | 8 | Blounther gyűrűje (#1548) | 1 | * | drakolder gyűrű (#969) | ||
1 | * | Élet gyűrűje (#1166) | 2 | * | Kabol gyűrűje (#904) | 1 | * | Vlagyimir gyűrűje (#822) |
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+2) | ||||||||
1 | * | arany morfmedál (#2499) | 1 | * | mind. tűzopálja (#2380) | |||
Nyergek | ||||||||
1 | * | trikornis nyereg (#1536) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
63 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 50 csepp tinta (#101), fér még: 580] | ||||||
6 | dentor szüttyő (#590) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
1 | Fekete Kehely (#283) | [benne 5 korty sötét ital (#284), fér még: 0] | ||||||
30 | fűszertartó (#210) | [bennük 5 csepp sáfránypor (#211), fér még: 145] | ||||||
7 | huhogó bibe (#332) | [bennük 7 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 77] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [benne 3 korty degradátor váladék (#354), fér még: 3] | ||||||
4 | sólyomcsőr (#1223) | [üres, kapacitás: 48] | ||||||
13 | sullár hólyag (#168) | [bennük 129 csepp spiritusz (#170), fér még: 131] | ||||||
21 | szent kehely (#257) | [bennük 174 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 36] | ||||||
12 | térdeplő tülök (#1440) | [bennük 3 korty életvíz (#1500), fér még: 69] | ||||||
8 | toxyl üvegcse (#592) | [bennük 41 csepp toxyl (#591), fér még: 39] | ||||||
24 | uzbány csőr (#169) | [bennük 116 csepp ugh méreg (#166), fér még: 172] | ||||||
15 | vizestömlő (#3) | [üres, kapacitás: 300] | ||||||
9 | zöld üveg (#82) | [bennük 160 csepp ragasztó (#83), fér még: 20] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
2 | A Végzet kristálya (#2306) | 1 | A Végzet kulcsa (#2320) | 9 | acéltű (#334) | |||
1 | aenouth ködkürt (#1554) | 225 | áldott kő (#642) | 1 | amul kulcs (#565) | |||
$4 | aranypikkely ($415) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | aranytermő ládikó (#504) | |||
52 | aranytű (#272) | 2 | árnyékkulcs (#566) | 1 | ásó (#34) | |||
3 | bev tekercs (#778) | 1 | bo'adhun idol (#745) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
1 | csontkulcs (#74) | 1 | daleb.kristálykulcs (#980) | 10 | destabilizátor (#1275) | |||
8 | deus ex machina (#1) | 1 | dizen kulcs (#472) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | |||
10 | ezüst kulcs (#184) | 12 | Fairlight szütyője (#2108) | 1 | feneketlen bugyor (#570) | |||
46 | fiatalság itala (#473) | 1 | fülemüle síp (#1576) | 7 | gyógykenőcs (#313) | |||
2 | hro tekercs (#781) | 11 | íjászkence (#1225) | 1 | iti tekercs (#782) | |||
100 | kaja (#2) | 1 | káoszkulcs (#884) | 1 | kholden kulcs (#470) | |||
4 | kij tekercs (#784) | 1 | kinemfogyó tegez (#368) | 3 | kis aranykulcs (#240) | |||
2 | kis vaskulcs (#40) | 5 | kötél (#92) | 11 | krónika (#1725) | |||
1 | Krossan párnája (#876) | 1 | kulcskarika (#648) | 3 | lad tekercs (#785) | |||
8 | leviatán hólyag (#2182) | 10 | leviatángumó (#1757) | 33 | manakristály (#500) | |||
4 | márványkulcs (#245) | 31 | megsemmisítő (#1540) | 1 | moa antigrav (#2204) | |||
1 | moa töltő (#525) | 1 | morf esszencia (#2452) | 1 | Morgan pálcája (#503) | |||
1 | Morgan szilánkja (#508) | 1 | mul tekercs (#786) | 3 | nagy aranykulcs (#246) | |||
10 | nagy bronzkulcs (#185) | 10 | nagy vaskulcs (#186) | 2 | norgat kulcs (#471) | |||
1 | oldalzsák (#1172) | 8 | pszi kristály (#618) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | |||
4 | rézkulcs (#75) | 1 | roxati zárfaló (#314) | 1 | ryuku tájoló (#1224) | |||
30 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 102 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 7 | shinai gömb (#348) | |||
3 | smaragd kulcs (#241) | 1 | szeksztáns (#32) | 14 | szent jogar (#150) | |||
2 | távcső (#42) | 3 | térhajlító kavics (#1539) | 1 | teriád dobóháló (#1281) | |||
11 | titanitdukát (#1480) | 2 | tl'urlang fiola (#788) | 1 | Tokan esszenciája (#880) | |||
1 | + | tüskecsapda (#242) | 80 | varázskő (#305) | 1 | varázskorsó (#1546) | ||
2 | varkaudar csésze (#841) | 1 | vaskulcs (#183) | 4 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | A Végzet dragnitja (#2307) | 30 | adamantit (#627) | 3 | adamantit érme (#762) | |||
67 | álompor (#396) | 50 | amniosz (#203) | 1 | arany foggyűrű (#776) | |||
3 | aranyfétis (#766) | 4 | artikula bélhólyag (#927) | 4 | arx formázó minta (#298) | |||
1 | bev formázó minta (#299) | 3 | bo'adhun aranygömb (#757) | 112 | borkonyó bibe (#312) | |||
5 | bronz nyakörv (#761) | 2 | bűvölt kristály (#775) | 1 | cru formázó minta (#300) | |||
3 | csillezsályalevél (#1253) | 30 | csuklyavirág (#133) | 3 | dlathog kőzet (#829) | |||
34 | dorony tüdő (#212) | 1 | dözmöng szív (#122) | 1 | drakolder póráz (#773) | |||
9 | dramoan kő (#967) | 96 | drótszőr (#37) | 21 | ében toboz (#578) | |||
4 | éjkristály (#958) | 17 | eknozol (#540) | 9 | Eldereth szilánk (#512) | |||
9 | elkarog szőr (#665) | 2 | era formázó minta (#418) | 1 | esthari rubin (#748) | |||
55 | ezüstdarab (#326) | 6 | ezüstlevél (#759) | 11 | fekete gyöngy (#99) | |||
6 | főnixtoll (#563) | 9 | fülemüle agyar (#267) | 14 | galachmit (#310) | |||
5 | grifftojás (#179) | 3 | gromak bőr (#268) | 3 | gyémánt fétisrúd (#758) | |||
$1 | gyémántplazma ($910) | 12 | gyöngymangó (#135) | 10 | hibátlan tűzopál (#1642) | |||
2 | hro formázó minta (#601) | 4 | idézőszőnyeg (#771) | 5 | iknegurin (#541) | |||
1 | ilkin érc (#232) | 6 | jégszív (#282) | 14 | kaktuszbogyó (#429) | |||
67 | kaktusztüske (#114) | 1 | karbin plazma (#199) | 5 | kazmár gyökér (#205) | |||
19 | kék orchidea (#68) | 2 | kitintüske (#879) | 16 | kőszem (#304) | |||
2 | kreiton agy (#1142) | 3 | kvazár (#244) | 4 | kyorg lepel (#770) | |||
11 | lélekesszencia (#619) | 1 | lélekkő (#1650) | 21 | lidércesszencia (#1074) | |||
5 | lótuszvirág (#447) | 119 | madártoll (#112) | 20 | magszim bél (#103) | |||
122 | mákrózsa virág (#56) | 5 | malachit füzér (#755) | 34 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
7 | mihlanil (#539) | 3 | mihlanil érme (#764) | 10 | mithril (#352) | |||
1 | moa gyémánt (#385) | 1 | moa gyöngy (#378) | 3 | moa jádekő (#382) | |||
2 | moa obszidián (#380) | 6 | moa smaragd (#377) | 2 | moa üveggömb (#383) | |||
39 | mocsári penke (#148) | 3 | mópat tetem (#584) | 1 | Morgan kristálya (#659) | |||
4 | nagymesteri pálca (#772) | 6 | natharion opál (#747) | 6 | nektoraf faggyú (#667) | |||
5 | nothar bogyó (#923) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 10 | ovimon-bogyó (#207) | |||
1 | pirkit (#153) | $3 | polip szívóka ($391) | 1 | praglonc hártya (#215) | |||
33 | pular kristály (#239) | 66 | purifikátor háj (#269) | 31 | quwarg igazgyöngy (#912) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 3 | raaba-gumó (#936) | 1 | rakolits por (#669) | |||
23 | ramit kő (#226) | 7 | raskhiir talizmán (#774) | 19 | remák szív (#264) | |||
2 | ro'galhal lánc (#763) | 14 | sallank karom (#128) | 1 | sámán erszény (#650) | |||
3 | sárkányfog (#617) | 15 | skorpiókarom (#911) | 1 | smaragdkő (#678) | |||
5 | smirglilevél (#29) | 10 | sünmedve tüske (#14) | 7 | szárnyas hernyó (#69) | |||
4 | szuperkötél (#209) | $5 | szürke briliáns ($908) | 14 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
10 | téfea-agy (#172) | 41 | Thargodan esszencia (#328) | 3 | to'aghan orrkarika (#760) | |||
4 | trakuun napkorong (#769) | 7 | tükör (#43) | 1 | vörös zselé (#862) | |||
23 | vörös zyel (#606) | 72 | xirnox szív (#213) | 2 | yetifog (#863) | |||
Fókuszkristályok tárgyakban | ||||||||
A Végzet dragnitja (#2307) | - a befoglaló tárgy: | nitmák penge (#837) |
Összsúly: 367.65 kg | Megterheltség: 76% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 28 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 321 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (16 db, BANKSZÉF MÉRETE: 20) | 155 | átlátszó morfplazma (#2451) | 147 | bíbor morfplazma (#2450) | 147 | fehér morfplazma (#2445) | 163 | fekete morfplazma (#2446) | 116 | gyöngymangó (#135) | 23 | karbin plazma (#199) | 139 | kék morfplazma (#2442) | 71 | kvazár (#244) | 173 | lila morfplazma (#2448) | 26 | mithril (#352) | 125 | narancs morfplazma (#2449) | 86 | purifikátor háj (#269) | 159 | sárga morfplazma (#2447) | 100 | Thargodan esszencia (#328) | 143 | vörös morfplazma (#2443) | 149 | zöld morfplazma (#2444) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 180 | áldott kő (#642) | 32 | hollókristály (#1102) | 3085 | kaja (#2) | 110 | megsemmisítő (#1540) | 1 | pengepajzs (#425) | 40 | varázskő (#305) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 741 | álompor (#396) | 900 | borkonyó bibe (#312) | 1093 | csalánvirág (#582) | 7725 | csontkulcs (#74) | 470 | dözmöng szív (#122) | 499 | dűneelf arckendő (#1920) | 2 | fejsze (#1240) | $19 | fenőkő ($1618) | $1623 | fokhagyma ($403) | 27 | grifftojás (#179) | 6492 | halcsont (#390) | 15989 | kaja (#2) | 100 | kaktuszbogyó (#429) | 2703 | kővirág gyümölcs (#1956) | 7 | kristály kulcs (#1818) | 3861 | lidércesszencia (#1074) | 9400 | lótuszvirág (#447) | 224 | mimózabimbó (#1878) | $3318 | mutáns csont ($331) | 2388 | nothar bogyó (#923) | 700 | nyílvessző (#108) | 1 | olló (#335) | $1445 | óndarab ($85) | 180 | orchidea kehely (#1876) | 482 | pirkit (#153) | 10 | pszi kristály (#618) | 180 | purifikátor háj (#269) | 7907 | quwarg tojás (#360) | 210 | rum (#1419) | 726 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 10667 | sallank karom (#128) | 6 | súlyzó (#347) | 904 | teriád féreg (#1276) | 215 | Thargodan csont (#1181) | 1300 | Thargodan esszencia (#328) | 410 | tinta (#101) | 28 | tl'urlang fiola (#788) | $1 | trófea nyaklánc ($196) | 16731 | tükör (#43) | 1286 | tűzbimbó (#623) | $200 | vámpírfog ($1221) | 5400 | varányszem (#30) | 100 | véka rizs (#1364) | 7163 | viharhomok (#1919) | 202 | xirnox szív (#213) | 2271 | yetiszív (#1070) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 4 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 2 | fiatalság itala (#473) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
16 | isteni könnycsepp (#260) | 4 | kaja (#2) | 2 | madártoll (#112) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | mocsári penke (#148) | 281 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
214 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | bűvölt kristály (#775) | |||
1 | kőszem (#304) | 3 | kvazár (#244) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | pular kristály (#239) | 1 | quwarg igazgyöngy (#912) | 1 | skorpiókarom (#911) | |||
1 | trakuun napkorong (#769) | 1 | xirnox szív (#213) |
269 | 270 | 271 | |
56 | |
|
|
57 | |
|
|
58 | |
|
|