66. forduló, 68. forduló, Ray Charles összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. okt. 30. 15h:04'
EZ A 122. JÁTÉKHETED, 67. FORDULÓD
123. játékheted kezdete: nov. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4157
SZÁMLA : XXXX

RAY CHARLES KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,-10] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+7 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy trollfa nyomára bukkanj. Sajnos sikertelenül. [10 pontot használtál fel, van még 197.]

ef 5 502 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 162.]

v 6 5 10 elmormolod a 6. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 157.]

d 123 eldobod a 123. tárgyat
Elhajítasz 1 göcsörtös bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

kt 270 elkészíted a 270. tárgyat
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

kf 270 kézbeveszed/felveszed a 270. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[71,-9] Az erdőt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy karmos tankány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmos tankány rovarfejét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. (ld. enc.) 711 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a láplidérc testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a láplidérc sáros testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a láplidérc sáros testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A láplidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A láplidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 xirnox szív. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 765 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

A következő ellenfél egy autentikus vámpír.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír jobb karját. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az autentikus vámpír jobb lábát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal többször eltalálod az autentikus vámpír nyakát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megütöd az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (3 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 927 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 5 madártollat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 158 (limit: 1435), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 16105.
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [71,-8] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tintacsiga. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tintacsiga testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Csontszuronnyal teljesen átdöföd a tintacsiga testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a tintacsiga testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a tintacsiga bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a láplidérc jobb karját. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a láplidérc bal oldalát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor keményen megütöd a láplidérc testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A láplidérc belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A láplidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy csontváz.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra támadsz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A csontváz karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Találsz nála 1 megsemmisítőt. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 160 (limit: 1435), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 16315.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

(Továbbmész...) [71,-7] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy manifesztátor. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy autentikus vámpír áll veled szemben.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 17 tüskét. [47 pontot használtál fel, van még 110.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[70,-6] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy sünmedve nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sünmedve jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a sünmedve tüskés hátát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a sünmedve bal karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A sünmedve leken néhány pofont. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sünmedve szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy élőholt mirg.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az élőholt mirg testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az élőholt mirg a jobb válladat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy csontlepke.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontlepke jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontlepke bordás testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontlepke testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A csontlepke megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csontlepke még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 4 madártollat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 162 (limit: 1435), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 16525.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy csodabogár. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a csodabogár nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel végigmetszed a csodabogár jobb első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a csodabogár tündöklő páncélját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A csodabogár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 25 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét.

(Továbbmész...) [70,-5] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy evaporőr került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az evaporőr jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel megvagdalod az evaporőr egyik csápját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az evaporőr testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az evaporőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy élőholt mirg.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg nyakát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az élőholt mirg bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Belecsipked az élőholt mirg a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a láplidérc sáros testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a láplidérc jobb karját. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor súrolod a láplidérc sáros testét. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 9 életpontot vesztettél. A láplidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a láplidérc nyakát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a láplidérc testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) A láplidérc belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a láplidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 ubuk dobónyílat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 164 (limit: 1435), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 16735.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő bo-skorpió mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a bo-skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel megvágod a bo-skorpió csáprágóját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a bo-skorpió jobb középső lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 7 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 7 gyenge mérget.) 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [70,-4] Szűnni nem akar a zöld síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy bo-skorpió közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bo-skorpió bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel végigvágod a bo-skorpió csáprágóját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bo-skorpió csáprágóját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csáprágójával a bo-skorpió megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy zombi.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a zombi bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kőkéssel kilukasztod a zombi bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi rotható húsát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a zombi karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A zombi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A következő ellenfél egy autentikus vámpír.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság!
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. [34 pontot használtál fel, van még 76.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[71,-3] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő púpos burástya nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos burástya testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a púpos burástya fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Valami golyószerű a testedbe csusszant! A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy sírlidérc.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a sírlidérc bal karját. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sírlidérc nyakát. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Szöges bunkóval épp hogy eltalálod a sírlidérc testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Találsz egy smirglibokrot. Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Friss gnóm nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 15 tüskét.

(Továbbmész...) [72,-2] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia híveié. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy tetemember. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Megvizsgálod a talajt. Friss gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. [35 pontot használtál fel, van még 41.]

szk 85 keresed a 85. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy gyilkos sallankot. [0 pontot használtál fel, van még 41.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 38.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 8 fejleszted a 2. tulajdonságodat 8 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [8 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól öreg róka a szakmában helyett rutinos, rafinált kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +11 max. varázspont, +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Túl sok tárgy van már a zsákodban! A problémára azonban létezik megoldás. (ld. enc.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 208 pontot. A következő körben tehát 238 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TANKÁNY KAROM (237. TÁRGY)
Amikor kimetszed a karmos tankány karmait, érdekes ötleted támad. Kivájod a húst a karmos kezek belsejéből, kiszárítod, és látod, hogy pont belefér a kezed. Néhány próbát teszel - igen, egész jól tudsz vele fogni! Bár mászni nem bírnál benne, harcolni, fegyvert fogni azonban igen. A KF 237 paranccsal veheted fel, és amíg rajtad van, eggyel jobb a védettséged. Ezenkívül ökölharcban lesz +5 sebzésed minden egyes támadásra.

MEGSEMMISÍTŐ (1540. TÁRGY)
A káoszra! Pedig micsoda pénzt kaphattál volna a Yaurr hadvezetéstől egy valódi ryuku császári parancs átadásáért! Sajnos Ayagira Tanakának maradt egy másodperce, hogy ezt a henger alakú, tenyérnyi eszközt beüzemelje. A megsemmisítő mindig a tartalmával együtt válik semmivé... Ha valamilyen csoda folytán sikerül épségben megszerezned, az csakis azért lehet, mert épp üres volt. Persze a magad javára is fordíthatod a felfedezést, hiszen ez a csodás kütyü nem válogat a beléhelyezett tárgyak között. A H 1540 parancs hatására a megsemmisítő magával együtt porrá omlasztja a második paraméterben megadott tárgyadat (legyen az akár átkozott is). A művelet 2 TVP-be kerül, és a harmadik paraméterben megadhatod a kívánt mennyiséget is.

RENGETEG TÁRGY
Most, hogy ilyen sok különböző fajta tárgy halmozódott fel a hátizsákodban, ideje lenne hatékonyabbá tenni a felesleges tárgyak managementjét. Erre szolgál három új parancs, a DD, az EE és az AA.
DD. Az univerzális eldobásnak maximum három paramétert adhatsz. A paraméterekben megadott tárgyakból az összes nálad levőt el fogod dobni. Pl. DD 1 4 50 hatására eldobod az összes dem-ed, botod és aranyad.
EE. Ez a DD megfelelője a tárgyak eladására. Az EA parancshoz hasonlóan használhatod, max. három paraméterrel, a paraméterben megadott tárgyakat eladod a boltban. EE 1 4 eladja az összes dem-et és botot.
AA. Ez az univerzális átadás. Csak akkor használhatod, ha a fordulóban már volt sikeres A parancsod. Az AA paramétereiben megadott tárgyakból az összeset átadod annak a karakternek, akinek a fordulódban legutoljára sikeresen átadtál tárgyat a sima A paranccsal. Az AA-val természetesen tudatkinézist is lehet végrehajtani, ami annyiszor 5 TVP-be kerül, ahány paramétert az AA-nak megadsz.
Végezetül egy jótanács: nagyon vigyázz a fenti parancsok használatával, véletlenül se keverd őket a sima D, EA és A parancsokkal, mert az drasztikus következményekkel járhat!

KARAKTERLAP

Ray Charles, egy rövid ősz hajú, kék szemű gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 67. fordulód.

Erő: 13 (18) Szint: 15 Merészség: 5/5 Magasság: 119 cm
IQ: 20 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 4 Menekülés: 35 % Életkor: 102/102 év
Egészség: 12 Életpont: 228/212 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 16 (17) Varázspont: 107/11 Pénz: 358 arany Kép. pont: 18
Tudatpont: 25/0
Eddig összesen 482 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 148 TP-t kaptál. Jelenleg 76 409 TP-d van. A következő szinthez még 43 591 TP szükséges. Trófeáid: élőholt mágus, quwarg szabotőr, autentikus vámpír.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 2/88 (+11%) vágófegyverek: 5/81 (+56%) ütőfegyverek: 21/76 (+14%)
lőfegyverek: 19/95 (+36%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -8.); tüske (#22) (9 -);
72,52 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 958 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/10 (+22%) 2. nyomkövetés: 13/54 (+9%) 3. mászás: 2/52
4. csapdakészítés: 6/48 (+14%) 5. gyógyítás: 32/18 6. titkosírás: 2/2
7. felderítés: 2/40 8. teológia: 3/64 (+6%) 9. szörnyismeret: 3/53 (+20%)
10. vadászat: 5/69 11. bányászat: 2/97

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
süvítő rája (#113), manifesztátor (#124), óriás csontváz (#176)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. (teljesítve)
2.) Hozz egy grifftojást.
3.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. cseréptetős torony (549): új. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 27, 29, 30.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 165 (limit: 1435), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 16840.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 17 TU. szükséges még: 33 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 93 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * bíbor erőöv (#291) 1 * boszorkánykendő (#1697)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271)
1 tankány karom (#237)
Fegyverek és lövedékek
1 csontszurony (#12) 1 esszenciakristály (#350) 2 ezüsttollú nyíl (#363)
1 fúvócső (#20) 1 göcsörtös bunkó (#123) 1 * kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 * parittya (#18)
2 rézgolyó (#343) 1 * szöges bunkó (#8) 1 tolmokov-koktél (#351)
20 tüske (#22) 5 ubuk dobónyíl (#138) 9 ubuk tüske (#131)
4 vas dobónyíl (#189) 2 vashegyű nyíl (#176)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
4 aranylánc (#191) 2 Eldaran karkötője (#373) 1 * két kard szimbólum (#144)
1 * Tharr Keresztje (#287)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 2 + deus ex machina (#1)
1 éjkő (#2369) 5 fáklya (#36) 1 + hebrencs csapda (#147)
4 kaja (#2) 1 keg gomba (#1615) 1 kötél (#92)
1 légiós hátizsák (#1560) 1 megsemmisítő (#1540)
Löttyök és porok, tartóstul
1 kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 sullár hólyag (#168) [benne 13 csepp spiritusz (#170), fér még: 7]
1 uzbány csőr (#169) [benne 6 csepp ugh méreg (#166), fér még: 6]
3 vizestömlő (#3) [bennük 44 korty víz (#27), fér még: 16]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6 acélpengőke (#231) 3 álompor (#396) 6 aurach fog (#657)
4 bordacsont (#16) 1 darázsszárny (#652) 1 dorony tüdő (#212)
23 drótszőr (#37) 2 evaporőr háj (#105) 3 fabontó (#106)
1 fekete gyöngy (#99) 3 grákóbőr (#41) 2 gromak bőr (#268)
2 gyöngymangó (#135) 2 hebrencs állkapocs (#130) 4 kaktusztüske (#114)
2 kavadu lebeny (#24) 1 királygyík bőr (#44) 1 lapockacsont (#33)
106 madártoll (#112) 3 magszim bél (#103) 4 mandibulapenge (#125)
3 mocsári penke (#148) 1 Morgan kristálya (#659) 8 pirkit (#153)
2 púderkő (#119) 1 pular kristály (#239) 2 quwarg tojás (#360)
5 rézdarab (#70) 21 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650)
3 smirglilevél (#29) 28 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47)
2 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529) 1 szuperkötél (#209)
8 szvó-ektoplazma (#151) 2 vadász tatu bőr (#15) 1 vapár ág (#110)
8 vasérc (#152) 2 xirnox szív (#213)

Összsúly: 61.85 kg Megterheltség: 87%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 62 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 göcsörtös bunkó (#123) 3 kaja (#2) 7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 evaporőr háj (#105) 13 madártoll (#112) 1 megsemmisítő (#1540)
6 sünmedve tüske (#14) 4 szvó-ektoplazma (#151) 1 tankány karom (#237)
2 ubuk dobónyíl (#138) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

69 70 71 72 73
-11
-10
-9
-8
-7
-6
-5
-4
-3
-2
-1
(70,-6) sünmedvék (#33), élőholt mirg (#135), csontlepke (#746), csodabogár (#755)
(70,-5) evaporőrök (#69), élőholt mirg (#135), láplidérc (#352), Raia oltár, bo-skorpió (#54)
(70,-4) Raia oltár, bo-skorpiók (#54), zombi (#49), autentikus vámpír (#154)
(71,-9) karmos tankány (#137), láplidérc (#352), autentikus vámpír (#154)
(71,-8) tintacsiga (#74), láplidérc (#352), csontváz (#48)
(71,-7) Leah rúnaköve, 40. jellempróba, manifesztátor (#124), autentikus vámpír (#154)
(71,-3) púpos burástyák (#92), sírlidérc (#172), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Raia oltár
(72,-2) Raia oltár, 28. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek