66. forduló, 68. forduló, Fűzfa összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2025. aug. 23. 1h:15'
EZ A 74. JÁTÉKHETED, 67. FORDULÓD
75. játékheted kezdete: aug. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3597
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

FŰZFA KALANDJAI


Bónuszvásárlás: +1 TNO.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [119,56] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+27 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+115 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+52 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy epokitféreg nyomára vezet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már oldás vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled ragasztót köp! Az oldószeres varázspajzs megvéd. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az epokitféreg szelvényes testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod az epokitféreg jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 1 155 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 262. Kapsz 10 VP-t.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 257. Kapsz 5 VP-t.]

* 2. KP: tps 30 0 0 TVP spórolása: 30 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 30 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [30 pontot használtál fel, van még 227.]

* 3. KP: ef 5 512 0 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 192. Kapsz 35 VP-t.]

mak 1 makró 1

v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 187. Kapsz 5 VP-t.]

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 187.]

p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 177. Kapsz 10 VP-t.]

v 15 110 3 elmormolod a 15. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új vapár ág. [-21 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 162. Kapsz 15 VP-t.]

v 21 6 0 elmormolod a 21. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 6 kaja. [-18 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 157. Kapsz 5 VP-t.]

h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

tno 6 6 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

ek 273 1 21 t. energia kisütése: 273 1 21
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 21 VP-nél kevesebb, 21 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

ek 273 2 16 t. energia kisütése: 273 2 16
Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 16 VP-nél kevesebb, 16 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

flh 23 249 4 felt. lőfegyver haszn. 23 a 249. tárggyal (4 darabot)
Ok, FLH 23 249 4 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

hu 1578 hulladék: 1578
Hulladék, ezért nem gyűjtesz grifftoll kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

szm 103 megölöd a 103. szörnyet
Eleged van belőle, hogy a mélységi grittang csak az ételt pusztítja, ahelyett, hogy hasznot hajtana. A kivégzése mellett döntesz. Legnagyobb meglepetésedre, intenzíven védekezik!

Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Megmarkolva a vadászkést ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vadászkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a mélységi grittang testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kilukasztod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 157.]

v 96 94 53 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

118 119 120
55
56
57
(119,56) epokitféreg (#147), mélységi grittang (#103)

[94,53] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Észreveszel egy fény szentélyét. (Feltételes vásárlás:) 2 db lajhár csont 12 aranyért;
Van itt egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 1 aurach bőrt 14 aranyért, 3 aurach fogat 3 aranyért, 1 bunkósbotot 1 aranyért, 1 csontkést 2 aranyért, 2 evaporőr hájat 10 aranyért, 3 fekete gyöngyöt 18 aranyért, 1 grifftoll kesztyűt 165 aranyért, 1 királyi koronát 150 aranyért, 1 nagy bronzkulcsot 14 aranyért, 2 rézgolyót 2 aranyért, 13 ugh mérget 26 aranyért, 1 vadász tatu bőrt 1 aranyért, 3 zafír erőövet 300 aranyért, 1 zárnyitó készletet 16 aranyért.
Találkozol Mostharral. Raia misszionáriusa. Egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy vadász quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Málhásállata egy hegyi szamár. {egészsége: 20.} Érzékeled auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találkozol Békés Bodinnal. Sheran misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea színesíti. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. {legmagasabb fegyver szakértelme: 23.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges, mint a Tiéd.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 147. Kapsz 10 VP-t.]

ea 225 3 eladod a 225. tárgyat 3
Eladtál 3 orgyilkos tőrt. 24 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[94,52] Továbbmész a város utcáján. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. A feléd közeledő sötét gnóm mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+8.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Megmarkolva a vadászkést ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vadászkéssel párszor kilyukasztod a sötét gnóm jobb lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a sötét gnóm testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Elhajolsz a sötét gnóm ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 3 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A táblán Borax király portréja látható! K.B. 91x25-ös méretben. " Utad során felfedezel egy relikviagyűjtő házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz rúnakavicsot. (ld. enc.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Lendül a bunkó s fröccsen az agyvelő, így jár mind ki hiszi ő nagymenő. Tour-Mix. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Minden áttelepülni szándékozó polgárt adókedvezményekkel vár Biztosrév. Edward a kiváncsi " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Álljon e tábla a barátságunk tiszteletére, Dark Silexnek. (Napkeleti Nyaff) "

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[119,56] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ó! Hiszen ez egy tetemember. {védettsége: 28 szúró, 22 vágó, 12 ütő ellen.} Amikor elhal a zaj, előmászol.

Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy ryuku futárbérenc nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) {védettsége: 29 szúró, 29 vágó, 29 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 46 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku futárbérenc fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a ryuku futárbérenc jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 arany. 1 383 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 137. Kapsz 10 VP-t.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku gárdista. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Marokra fogva a vadászkést ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vadászkéssel többször mélyen végigmetszed a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő vérfürdető magszim mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) {támadása: 18.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Marokra fogva a vadászkést ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vadászkéssel párszor kilyukasztod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 1 083 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 121. Kapsz 16 VP-t.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[120,56] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy olvasztókemence van. Északra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku légiós került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy szárazság. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a ryuku légiós jobb karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a ryuku légiós jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [121,55] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy manifesztátor. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 3x 3d4+2.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a manifesztátor testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Vad csatakiáltással, felemelve a vadászkést ellenfeledre rohansz. Vadászkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a manifesztátor egyik lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kilukasztod a manifesztátor jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A manifesztátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [122,54] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ork sámán. {védettsége: 13 szúró, 13 vágó, 13 ütő ellen.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Meglengetve a vadászkést a másikra rohansz. {GYD:} Vadászkéssel kegyetlenül összevagdalod az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal alaposan megvágod az ork sámán bal vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 531 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy púdersziklát. Délre nézve látsz egy vaskohót. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Beraksz a bank széfjébe 1 manifeszt.nyúlványt. [15 pontot használtál fel, van még 106. Kapsz 15 VP-t.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy erszényes elkarog. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+6.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az erszényes elkarog bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Meglengetve a vadászkést a másikra ugrasz. {GYD:} Vadászkéssel kegyetlenül összevagdalod az erszényes elkarog jobb karját. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. (ld. enc.) 1 135 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy nukleáris cickány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 20.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy szárazság varázslat. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nukleáris cickány fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Vad csatakiáltással, felemelve a vadászkést a másikra támadsz. {GYD:} Vadászkéssel párszor kilyukasztod a nukleáris cickány fejét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a nukleáris cickány nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány feléd harap, de sikertelenül. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. A nukleáris cickány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 90. Kapsz 16 VP-t.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő erszényes elkarog nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 121-130.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az erszényes elkarog testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vadászkéssel párszor kilyukasztod az erszényes elkarog testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 135 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy ork sámán. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 0.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 9 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az ork sámán testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Vadászkéssel párszor kilyukasztod az ork sámán testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal alaposan megvágod az ork sámán jobb karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 6 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 531 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 74. Kapsz 16 VP-t.]

h 1576 40 használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. Talán fejlődtél - gondolod, mivel most már nem fájdul meg a fejed tíz percnyi saját produkció után. Ez jól esett! (+4 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 34. Kapsz 40 VP-t.]

szk 184 keresed a 184. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ezoterikus mardelt. [0 pontot használtál fel, van még 34.]

ek 7 9 2 t. energia kisütése: 7 9 2
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+2 szörnyidomítás.) [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 34.]

tk 6 3597 876 többszemélyes kaland 6 3597 876
Összeszámolod, hányan érkeztek már meg: Botanica, Calen Randir. Táborozásod alatt együtt kalandoztok majd. [0 pontot használtál fel, van még 34.]

* 1. BP: tpf 30 0 0 TVP elővétele: 30 pontért
Felszabadítottunk neked 30 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 64.]

* 2. BP: tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 91 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 54. Kapsz 10 VP-t.]

* 3. BP: tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 77 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 44. Kapsz 10 VP-t.]

* 4. BP: tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 63 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 34. Kapsz 10 VP-t.]

* 5. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 29. Kapsz 5 VP-t.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 13, 30.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a garokk. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 29 pontod maradt, ebből a következő körre 29 pontot vihetsz át. Kapsz még 208 pontot. A következő körben tehát 237 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÚNAKAVICS (2233. TÁRGY)
Valaki varázsjeleket karcolt egy közönséges folyami kavicsba, de vajon miért? Kicsit megtisztogatod a felületét és rögtön felismered a Föld és a Levegő rúnáját, te pedig éles logikáról téve ismét tanúbizonyságot (hiába, az évek és a rutin) egyből rájössz, hogy valószínűleg a fizikai varázslatokat erősíti a tárgy és nem kacsázásra használta megalkotója. Nem is tévedsz, amíg nálad van a rúnakavics, minden ilyen varázslatod szintenként eggyel többet fog sebezni. Átadni semmiképp sem fogod senkinek.
Ezt a tárgyat egy relikviagyűjtőtől szerezheted meg 10 quwarg kristályért cserébe. (Add ki a KT 2233 parancsot egy olyan mezőn, ahol van relikviagyűjtő, és 5 TVP elköltésével beváltod nála a 10 quwarg kirstályt egy rúnakavicsra!)

RYUKU FUTÁRBÉRENC (765. SZÖRNY)
Egy háborúhoz, amiben egy akkora kontinens gyarmatosítása a cél, mint Ghalla egésze, jókora hadsereg szükséges. Ennek eredményes összetartására viszont olyan hírhálózatot kell kiépíteni, ami lefedi az összes meghódított területet, hatékony és gyors üzenettovábbítást tesz lehetővé. A ryuku futárbérencek ennek az alapkövei, más dolguk sincs, mint le-föl szaladgálni a csapatok között. Persze sokszor kerülnek harcba, mikor egy magadfajta kalandozóval hozza össze őket a sors, de nem okoz számukra nehézséget megvédeni magukat. Vagy mégis? Végülis ők sem halhatatlanok.

VÉRFÜRDETŐ MAGSZIM (148. SZÖRNY)
A vérfürdető magszim a húsevő magszim távoli, és jóval méretesebb rokona. Szintén bozótosban él, azonban hatalmas csápjaival inkább dzsungel-ligetre, mint egyszerű bokorra emlékeztet. Rengeteg nyúlványa van, amelyekkel megragadja a közelben elhaladó, gyanútlan kalandozókat, majd az alul meghúzódó, óriási szájhoz húzza őket. Az alsó száj olyan nagy, hogy akár egy felnőtt uzbányt is képes elnyelni. Nincs is szükség a rágásra, mert a vérfürdető magszim beleiben hihetetlen hő termelődik, és ez meg is süti az elnyelt áldozatot.

ELKAROG SZŐR (665. TÁRGY)
Ha gigászi összecsapásban győzedelmeskedsz az elkarog felett, és kissé kifújtad magad, összegyűjthetsz némi elkarog szőrt. Kissé büdös ugyan, és irritálja a bőrödet, de szinte bizonyos, hogy használható lesz valamire.

KARAKTERLAP

Fűzfa, egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Bőröd színe zöld. Sheran ministránsa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 67. fordulód.

Erő: 22 (29) Szint: 21 Merészség: 10/4 Magasság: 150 cm
IQ: 18 (22) Támadás: 35 Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 14 (19) Védekezés: 37 Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 16 (22) Életpont: 340/276 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 4
Szerencse: 15 (22) Varázspont: 419/231 Pénz: 3197 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 54/34 Pszi pont: 107/15
Eddig összesen 1226 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11 006 TP-t kaptál. Jelenleg 666 247 TP-d van. A következő szinthez még 133 753 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, élőholt quwarg, áeratikus hasnyák. A 63. fordulódban 20020 arany került a bankszámládra. 20020 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 25/76 (+3%) vágófegyverek: 19/94 (+27%) lőfegyverek: 16/51 (+18%)
dobófegyverek: 24/64 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) (400%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 1 db (3 -11.); bumeráng (#249) max. 1 db (12 -16.); bumeráng (#249) max. 2 db (17 -19.); bumeráng (#249) max. 3 db (20 -22.); bumeráng (#249) max. 4 db (23 -28.); vas dobónyíl (#189) (29 -); tolmokov-koktél (#351) max. 2 db (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
122,54 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 122
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 148 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/12 (+17%) 2. nyomkövetés: 2/64 (+30%) 3. mászás: 7/67
4. csapdakészítés: 22/77 (+14%) 5. csapdaészlelés: 1/36 6. gyógyítás: 3/55
7. titkosírás: 1/68 8. felderítés: 1/50 9. szörnyidomítás: 6/18 (+200%)
10. teológia: 27/87 (+38%) 11. taumaturgia: 36/47 (+28%) 12. harcművészetek: 29/12
13. zene: 2/84 (+50%) 14. szörnyismeret: 4/92 (+37%) 15. pszi: 17/42 (+20%)
16. zárnyitás: 5/60 17. vadászat: 2/91 (+60%) 18. bányászat: 2/98
19. testépítés: 13/76 (+36%) 20. főzés: 6/67 21. csapatmunka: 1/93

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
6. regeneráció: 5 10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), alakformáló főzetet (#1644) (max. 1 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 20 darabot ), púderkövet (#119) (max. 15 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot )
elfogod sakált (#28) fedett veremmel (#219), tintacsigát (#74) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), goldugart (#65) szuper hálócsapdával (#274), sörényes ubukot (#89) szuper hálócsapdával (#274), ragyás burástyát (#111) szuper hálócsapdával (#274), nektorafot (#355) szuper hálócsapdával (#274), sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), kaffogó hebrencset (#88) szuper hálócsapdával (#274), kardfogú fülemülét (#146) szuper hálócsapdával (#274), szőrös bozsót (#149) szuper hálócsapdával (#274), uzbányt (#102) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
bankba raksz fenőkövet (#1618), remák szivet (#264), galachmitot (#310), manakristályt (#500), karbin plazmát (#199), purifikátor hájat (#269), eknozolt (#540), manifeszt.nyúlványt (#214), vortexvesszőt (#2331)
bankból kiveszel drótszőrt (#37) (10 darabig)
FELTÉTELES VÁSÁRLÁS (még 19 lehet)
vásárolsz lajhár csontot (#236) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), tolmokov-koktélt (#351) (max. 15 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 20 darabot ), rakolits port (#669) (max. 5 darabot ), medúzacsápot (#703) (max. 3 darabot ), deus ex machinát (#1) (max. 5 darabot ), madártollat (#112) (max. 30 darabot ), óndarabot (#85) (max. 20 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 20 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
bazaltelementál (#204)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 21 vp; taumaturgia: 16 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
11. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), oldás (#372), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), gázpajzs (#467)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> kardfogú fülemüle (#146) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
villámcsapás (#50) >> Pszinapszis (#974) lángcsóva (#31) >> 15. szintű lényekre
villámcsapás (#50) >> 23. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> nők (#999) fehér glóbusz (#47) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
3.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): új. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. fejvadászház (757): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
46, 47, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.
Kész: 5.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 672, az összesen kapott pontszám: 125345. (összesen ölhető: 672 )
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri felderítő verseny
Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 0

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: v 138, v 224, p 73, v 15 110 3, v 21 6, h 211.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 60 TU. szükséges még: 10 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
manapajzs töltése (565) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
isteni regeneráció (572) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
bénító sebzés II (583) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
pusztító ösztönök (587) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 8787 TU szükséges.)
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
fülbevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
tudati gyorsítás VI (590) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aurach bőr (#658) 3 aurach fog (#657) 1 bunkósbot (#9)
1 csontkés (#11) 2 evaporőr háj (#105) 3 fekete gyöngy (#99)
1 grifftoll kesztyű (#1578) 1 királyi korona (#338) 1 madártoll (#112)
1 nagy bronzkulcs (#185) 3 orgyilkos tőr (#225) 2 rézgolyó (#343)
13 ugh méreg (#166) 1 vadász tatu bőr (#15) 11 víz (#27)
3 zafír erőöv (#397) 1 zárnyitó készlet (#39)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
720 arany (#50) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 2 elkarog szőr (#665)
12 kaja (#2) 2 lajhár csont (#236) 1 magszim bél (#103)
2 pirkit (#153) 4 ragasztó (#83) 5 spiritusz (#170)
3 vapár ág (#110)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

118 119 120 121 122 123
53
54
55
56
57
(119,56) epokitféreg (#147), mélységi grittang (#103), tetemember (#123), 41. jellempróba, oltár, ryuku futárbérenc (#765), ryuku gárdista (#360), vérfürdető magszim (#148)
(120,56) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ryuku légiós (#361)
(121,55) oltár, manifesztátor (#124)
(122,54) ork sámán (#345), 48. jellempróba, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), erszényes elkarog (#354), nukleáris cickány (#155)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2025.08.23 01:15 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Kisebb kív#ns#g TNO)
˙

Üzenet küldése a karakternek