Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. dec. 15. 12h:17' EZ A 82. JÁTÉKHETED, 67. FORDULÓD 83. játékheted kezdete: dec. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2533 SZÁMLA : XXXX |
h 1629 | használod az 1629. tárgyat |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
h 1271 312 | használod az 1271. tárgyat |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
im | imádkozol |
ef 12 512 | energia fejlesztése 12 |
bb 2 20 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (20 darabot) |
kb 187 10 | kiveszel a bankból a 187. tárgyat (10 darabot) |
m 2 | mozogsz keletre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 59 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 mérgezett vasnyíl. Több lövedéked átfúrja a Vérmes Amazon testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány mérgezett tüske. Egyik sem talál. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával párszor keményen megütöd a Vérmes Amazon bal oldalát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 23 életpontot sebeztél. Aritma ostorával súrolod a Vérmes Amazon testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Mallon botjával többször eltalálod a Vérmes Amazon bal lábát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megpöccinted a Vérmes Amazon fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a Vérmes Amazon gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 142, gyógyulás: 0, összesen: -142 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 mérgezett vasnyíl. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista jobb lábát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 57 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku gárdista száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 822 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
vtn 51 | varázslat tanulás: az 51. varázslatot |
ftv 51 7123 | felt. tám/véd. varázslat az 51. varázslatot a 7123. szörnyet |
m 7 5 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [99,82] Továbbmész a város utcáján.
ea 65 | eladod a 65. tárgyat |
ve 70 5 | megveszed a 70. tárgyat 5 |
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 mérgezett vasnyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog szőrös testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az erszényes elkarog jobb vállát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megpöccinted az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1062 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [97,83] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy grok-képződményt. (ld. enc.) Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy vadászat varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mutáns pók. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 mérgezett vasnyíl. Lövedékeiddel perforálod a mutáns pók testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a mutáns pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 471 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
jlk 2361 | jelszó kimondása 2361 |
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
szk 89 | keresed a 89. szörnyet |
ef 28 519 | energia fejlesztése 28 |
kb 2 10 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
RÖVID ÍJ (107. TÁRGY) Rövid íjat bozótos vagy erdős terepen készíthetsz 40 pontért, a KT 107 paranccsal. Ehhez szükség van egy magszim bélre és egy smirglilevélre (alkalmas botot automatikusan keresel). Nyílvesszőket a rövid íjhoz szintén erdős és bozótos terepen készíthetsz a KT 108 paranccsal, 4 pontért, ha van madártollad. Ezek a nyilak d8+2 sebzést tudnak okozni. A bronzhegyű nyilak a rövid íjhoz sajnos nem jók (nem lehet őket vele elég erősen kilőni). A rövid íjat automatikusan használod élelemszerzésnél anélkül, hogy a nyilaid fogynának. |
RYUKU GÁRDISTA (360. ELLENFÉL) Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit gárdisták a különlegesen képzett ryuku katonák - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra! |
PUSZTULÁS SÍRJAI (489. ÉPÍTMÉNY) Egy félelmetes, borzalmas helyre érkeztél. Az igaz, hogy nappal van, de ezt a helyet mintha elkerülnék a nap sugarai. A bejárati kovácsolt vaskapu kicsavarva, széttépve hever a bejárat mellett, mintha valamilyen démoni erő szaggatta volna szét. A kapu két tartóoszlopán egy-egy szárnyas, kőből készült vízköpő ül és téged bámulnak. Beljebb sírokat látsz, a sírok között fullasztó zöld pára gomolyog. A növények kiszáradva, megfeketedve meredeznek ki a gyilkos párából. Az orrodat eltömi a szörnyűséges dögszag. A temető közepén egy hatalmas épületet látsz, ez lehet a kripta. Elborzadva veszed észre, hogy a kripta fala ÉL és VONAGLIK. A falat állatok, és humanoid élőlények testrészeinek, koponyáinak, csontjainak masszája alkotja, és vörös vér folyik megállíthatatlanul ebből az undorító masszából. A sírok nagy része fel van túrva, ki van fosztva. Megsárgult csontok hevernek szerteszét. Néha a szemed sarkából meg-megpillantasz egy-egy elsuhanó sötét árnyat. Úgy érzed, jobb lesz minél előbb elhagyni ezt a hátborzongató, elátkozott helyet. Ez minden Leah pap álma, szinte érzékelhető Leah jelenléte. A kifosztott sírok egyikében megpihenve, másnap frissebben ébredsz, vagyis dupla varázspontot regenerálsz. A temetőben a BE 489 paranccsal tudsz letáborozni. A parancs kiadása után a mozgás parancsaid már nem fognak végrehajtódni. Mivel itt nagyon sok tetem van elföldelve, használható a beszéd a holtakkal és a halotthívás varázslat (idézhetsz zombit). Leah pap nem tud meglopni Leah papot ezen a fertelmes helyen. Ha nem Leah hitét követed és mégis a sírok között szeretnél aludni, akkor készülj fel a legborzalmasabb éjszakára, amit el tudsz képzelni. Éjszaka lidércek, csontvázak, zombik mászkálnak a temetőben és friss húsra éhezve kutatják az élőket. Ha mégis megéred a reggelt, akkor esélyed van arra, hogy permanens egészségkárosodást szenvedsz az éjszakai borzalmaknak köszönhetően. Természetesen Leah híveit nem háborgatják az élőholtak, ők büntetlenül hajthatják álomra fejüket. |
GROK-KÉPZŐDMÉNY (149. TEREPTÁRGY) Néha nagy távolságból is lehet látni a bozótosból kiemelkedő, hatalmas méretű mákvirágra emlékeztető képződményeket. Sokak szerint ez egy ősi korból származó halott óriás-virág. Napjainkban grok-képződménynek hívják őket. A felső, üreges gömbszerű részben, amelynek nagy repedések vannak az oldalán, gyakran vernek tanyát mászni vagy repülni tudó lények. Ha te fel akarsz ide mászni, szükséged van egy mászókaromra, és legalább 3-as mászás szakértelemre. Ehhez a H 78 parancsot kell kiadnod, 16 pontért. A virágváz belsejében, ha szerencséd van, és nem űz el a lakó, akár pórul járt kalandozóktól visszamaradt kincseket is találhatsz. |
Erő: | 11 (16) | Szint: | 16 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
IQ: | 21 (36) | Támadás: | 21 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 15 (18) | Védekezés: | 26 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 20/20 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 236/149 | Jellem: | jó (139) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 18 (22) | Varázspont: | 304/115 | Pénz: | 3758 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 30/14 | Pszi pont: | 6/6 | EFejl: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 19/53 (+9%) | lőfegyverek: | 17/63 (+12%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3/69 | 2. nyomkövetés: | 13/34 (+12%) | 3. mászás: | 1/45 |
4. csapdakészítés: | 6/10 (+11%) | 5. csapdaészlelés: | 1/64 | 6. gyógyítás: | 1/90 |
7. titkosírás: | 1/60 | 8. felderítés: | 6/99 (+6%) | 9. teológia: | 3/96 |
10. taumaturgia: | 10/64 | 11. szerencsejáték: | 1/2 | 12. szörnyismeret: | 4/76 (+18%) |
13. pszi: | 1/64 | 14. vadászat: | 1/64 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
segítesz max. 30 TVP-ért |
elfogod sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szőrös azuka (#903) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Raia papjait nem lophatja meg senki: imádkozz úgy, hogy csapdakészítésed legalább 6. szintű! |
2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: álomidézés (100) gyógyító totem (116) aranysárk. pikkely (153) kaszt.kiteljesedés (166) famulus (185) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) belső tűz (310) isteni kacaj (322) földmágia (357) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 4 TU. szükséges még: 41 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) Az új képesség készen van, de még 3 nap szükséges, hogy használhassátok. Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1466. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | gyógykenőcs (#313) | 14 | kaja (#2) | 13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | borkonyó bibe (#312) | 1 | elkarog szőr (#665) | 25 | isteni könnycsepp (#260) | |||
4 | ugh méreg (#166) |