66. forduló, 68. forduló, Brynhildur összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 17. 15h:18'
EZ A 69. JÁTÉKHETED, 67. FORDULÓD
70. játékheted kezdete: jan. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2385
SZÁMLA : XXXX

BRYNHILDUR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [1,32] koordinátán.
Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+17 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy mérges pók fészket vagy búvóhelyet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 239.]

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 234.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

fas 32 felt. ásás 32 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 224.]

ff 6 felt. fegyverváltás: 6
Felt. fegyverváltás: << kőkés. [0 pontot használtál fel, van még 224.]

ffk 200 felt.fv.kozkázata: 200
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 200 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 224.]

cir 23 vándorcirkusz látogatása 23
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 224.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[2,33] Az erdőt dombvidék váltja fel. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy mélységi grittang közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a mélységi grittang testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Két manógyerek vív előtted játékcsatát husángokkal, harsány kiáltásokkal. Nem látják, nem is láthatják a bozótban meglapuló, a húsos manoncokat nyálát csöpögtetve szemlélő bolhakutyát. Ha közbeavatkozol a gyerekeket segítve, 5 TVP-t kell elköltened (7. jellempróba). Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy szeppent rákfatty közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a szeppent rákfatty kitines ollóját. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a szeppent rákfatty testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a szeppent rákfatty ollója. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. (ld. enc.) 779 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Továbbmész...) [3,33] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kaffogó hebrencs lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A kaffogó hebrencs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 278 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Találsz egy mély kutat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy mérges nyukmár!

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a mérges nyukmár nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel néhányszor megcsapod a mérges nyukmár testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mérges nyukmár testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mérges nyukmár karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kút üres. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 200.]

m 5 4 3 mozogsz délnyugatra, délre, délkeletre
[2,34] Dombos terepre érkeztél. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy mélységi grittang közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megütöd a mélységi grittang testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [2,35] Még mindig dombos terepen vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy rőtmanó. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a rőtmanó tüskés bőrét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a rőtmanó testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A rőtmanó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 98 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy krómkaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy nagy, kőszerű lényt pillantasz meg. Közelebbről megismered, egy sziklozug. Ezek ártalmatlan lények, követ esznek, és port választanak ki. Ez a sziklozug láthatóan megsérült, mozdulni sem tud. Itt fog éhen pusztulni, ha csak valaki nem ad neki enni - ekkor viszont a törött lába gyorsan visszaregenerálódik, és nem lesz már annyira magára hagyatva! Ehhez 3 szögletes kőre van szükség. A segítség 0 TVP-be kerül (13. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot!

(Továbbmész...) [3,36] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély kutat. Észreveszel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Odalent félhomály van. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 3 rézdarabot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy piromenyét. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a piromenyét testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (10 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a piromenyét testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod a piromenyét bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 268 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [37 pontot használtál fel, van még 163.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[3,37] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tintacsiga. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a tintacsiga testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tintacsiga testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megütöd a tintacsiga testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tintacsiga, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 223 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [4,38] Síkság, továbbra is csak síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték.

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [5,39] Dombos terepre érkeztél.

Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Látsz egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [26 pontot használtál fel, van még 137.]

kt 111 1 elkészíted a 111. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 hosszú íjat. Erőd TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [50 pontot használtál fel, van még 87.]

kt 94 4 elkészíted a 94. tárgyat (4 darabot)
Itt nincs olvasztókemence, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy bronzhegyű nyilat készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 87.]

kt 3 1 elkészíted a 3. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 vizestömlőt. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [20 pontot használtál fel, van még 67.]

in 3395 7039 408 leírod a 3395. kalandozónak a 7039. szörnyet a 408. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy rücskös gigaféreg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) vas fejpántot. [0 pontot használtál fel, van még 67.]

in 3395 25 434 leírod a 3395. kalandozónak a 25. szörnyet a 434. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy grákó denevér. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bányászcsákányt. [0 pontot használtál fel, van még 67.]

in 3395 357 174 leírod a 3395. kalandozónak a 357. szörnyet a 174. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy dűnekukac. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) harci kalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 67.]

in 3395 752 555 leírod a 3395. kalandozónak a 752. szörnyet az 555. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy reinkarnált motyogó. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) csatabárdot. [0 pontot használtál fel, van még 67.]

in 3395 7037 219 leírod a 3395. kalandozónak a 7037. szörnyet a 219. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gigaféreg lárva. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) fedett vermet. [0 pontot használtál fel, van még 67.]

in 3395 7038 1240 leírod a 3395. kalandozónak a 7038. szörnyet az 1240. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy csupasz gigaféreg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) fejszét. [0 pontot használtál fel, van még 67.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 64.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 34 fejleszted az 1. tulajdonságodat 34 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen.

[34 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 208 pontot. A következő körben tehát 238 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÁKFATTY VÁLADÉK (333. TÁRGY)
Ez az, megvan mire jó a huhogó bibe! Egy népmese szerint a szegény vándorlegény úgy teljesítette a királytól kapott (mindenki által lehetetlennek tartott) feladatot, miszerint hozzon a rákfatty váladékából és borotválja meg vele az udvari varázslót, hogy a váladékot huhogó bibébe fogta fel, és annak különös belső anyaga megakadályozta, hogy a váladék megszilárduljon. Egy huhogó bibébe 12 csepp rákfatty váladék fér.

KARAKTERLAP

Brynhildur, egy vörös, copfos hajú, kék szemű törpe nő vagy. Fekete a bőröd. Leah követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 67. fordulód.

Erő: 22 Szint: 15 Merészség: 5/1 Magasság: 110 cm
IQ: 18 Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 10 Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 59/59 év
Egészség: 17 Életpont: 211/211 Jellem: gonosz (15) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (27) Varázspont: 75/14 Pénz: 537 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 22/7
Eddig összesen 460 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 172 TP-t kaptál. Jelenleg 115 004 TP-d van. A következő szinthez még 4 996 TP szükséges. Trófeáid: rücskös gigaféreg, karmos tankány, fémbontó szójer.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 4/40 (+24%) ütőfegyverek: 21/34 (+4%) lőfegyverek: 18/6 (+18%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) max. 1 db (4 -9.); tüske (#22) (10 -13.); tüske (#22) (14 -); tüske (#22) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 50 százalék;
44,96 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 736 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/31 2. nyomkövetés: 17/9 (+9%) 3. mászás: 4/60 (+12%)
4. csapdakészítés: 6/82 (+14%) 5. csapdaészlelés: 2/5 6. gyógyítás: 12/22
7. titkosírás: 1/80 8. felderítés: 2/43 9. szörnyidomítás: 1/54
10. teológia: 3/98 (+9%) 11. taumaturgia: 8/78 (+6%) 12. versengés: 1/87
13. zene: 1/0 14. szörnyismeret: 7/7 (+20%) 15. zárnyitás: 7/54
16. vadászat: 2/78 17. bányászat: 15/23 (+48%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot )
mászol max. 34 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
rücskös gigaféreg (#7039)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), xirnox (#122)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) (3,15)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart!
2.) Beszélgess egy halott lelkével.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 40 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 60.35 kg Megterheltség: 100%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 66 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csuklyavirág (#133) 1 evaporőr háj (#105) 1 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 2 smirglilevél (#29) 7 tüske (#22)
1 vapár ág (#110) 7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 gyenge méreg (#26) 1 hebrencs állkapocs (#130) 1 hosszú íj (#111)
5 óndarab (#85) 2 pirkit (#153) 3 rákfatty váladék (#333)
3 rézdarab (#70) 6 spiritusz (#170) 4 tinta (#101)
1 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

0 1 2 3 4 5 6
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
(2,33) mélységi grittang (#103), 7. jellempróba, szeppent rákfatty (#186)
(2,34) mélységi grittang (#103), olvasztókemence (#86), oltár, 29. jellempróba
(2,35) rőtmanó (#55), egy ismeretlen isten rúnaköve, krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, 13. jellempróba, érclelőhely
(3,33) kaffogó hebrencsek (#88), egy ismeretlen isten rúnaköve, mély kút (#93), oltár, 22. jellempróba, mérges nyukmár (#95)
(3,36) egy ismeretlen isten rúnaköve, mély kút (#93), oltár, piromenyét (#99)
(3,37) Sheran oltár, 27. jellempróba, tintacsigák (#74)
(4,38) Dornodon oltár
(5,39) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Tharr oltár, nekrofun (#173), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek