66. forduló, 68. forduló, Trisaf Ilpmurk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. szept. 25. 13h:04'
EZ A 189. JÁTÉKHETED, 67. FORDULÓD
190. játékheted kezdete: szept. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1532
SZÁMLA : XXXX

TRISAF ILPMURK KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [80,66] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 24. pontnál.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). A méregtermő iszák termelt 2 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 2 gyenge mérget.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+126 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+28 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+11 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 235.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [5 pontot használtál fel, van még 230.]

* 3. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 225.]

* 4. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

lm 28 30 25 mozogsz 28 30 25
Továbbsuhansz a folyosón. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [22. PONT.] Hirtelen megindul alattad a talaj! Sajnos már nincs időd elugrani, súlyod menthetetlenül lehúz. Próbálsz evickélni kicsit, de csak annál jobban elnyel a futóhomok. Inkább nem mozdulsz, és úgy ötleteled ki, mi legyen (-1 TVP). Miután ez megvan, módszeresen széles karmozdulatokkal feltornászod minden testrészed a felszínre. Huh, ezt most megúsztad!
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [27. PONT.]
Itt van tehát Teodor Principal, a troll fűszerkereskedő holtteste. Nem sok minden maradt épen belőle. [28. PONT] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 ezüstszelence (ld. enc.). Felpakolsz.
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [27. PONT.]
Folytatod az utat. [26. PONT.]
Haladsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [29. PONT.]
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [30. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy dűnekukac. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 35 életpontot sebeztél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a dűnekukac testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a dűnekukac testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A dűnekukac feléd harap, de sikertelenül. A dűnekukac összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 2 spirituszt.) 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Kanyarodik a járat. [29. PONT.]
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [31. PONT.]
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az út ismét kanyarodik. [32. PONT.] Hirtelen egy dűnekukacot veszel észre magad előtt. {egyik sebzési módja: 1x 2d6+3.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a dűnekukac jobb oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a dűnekukac jobb vállát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A dűnekukac megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 2 spirituszt.) 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Folytatod az utat. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [33. PONT.]
Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [34. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy gigaféreg lárva. {támadása: 18.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva feléd sújt csáprágóival, de mellé! A gigaféreg lárva összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.) 542 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy gigaféreg lárva. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gigaféreg lárva jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csáprágójával a gigaféreg lárva megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gigaféreg lárva száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.) 542 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az út ismét kanyarodik. [36. PONT.]
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű ember férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy aranyozott klipszet, egy Beholder kitűzőt, egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy bronz éjmedált, egy cetbőr válltömést, egy dentor vértet, egy ezüst morfmedált, egy grifftoll kesztyűt, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy Krough fejdíszét, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy szerencsekockát, egy tépett lobogót, egy Tharr Keresztjét, egy törpe védőgyűrűt, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy zombi mester trófea, egy drakolich trófea és egy hegymélyi lidérc trófea színesíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Cvalytius. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Haladsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [37. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy csupasz gigaféreg lakik itt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 51 életpontot sebeztél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a csupasz gigaféreg jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A csupasz gigaféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 14 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 2 sáfrányport.) 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Hangtalan léptekkel osonsz előre. [39. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [41. PONT.] Megbotlasz valamiben: 1 varázskő. Felpakolsz. Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy gigaféreg lárva. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 34 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csáprágójával a gigaféreg lárva megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.) 542 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Folytatod az utat. [25. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy gigaféreg lárva az. {max. életpontja: 51-56.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.) 542 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Hirtelen egy homokférget veszel észre magad előtt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 30 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a homokféreg testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a homokféreg testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a homokféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.) 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[108 pontot használtál fel, van még 116.]

lm 42 40 43 mozogsz 42 40 43
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [41. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Ezek szerint a karaván többi tagja mind itt lelte a halálát. A férgek szabályosan megágyaztak a testükkel! Gyomorforgató látvány! [42. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy gigaféreg lárva van előtted! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 49 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csáprágójával a gigaféreg lárva megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A gigaféreg lárva még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.) 542 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy gigaféreg lárva van előtted! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.) 542 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Hirtelen egy csupasz gigaférget veszel észre magad előtt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 47 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a csupasz gigaféreg ízelt testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 12 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a csupasz gigaféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 2 sáfrányport.) 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

A fal mellett találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 323 arany, 1 bronzpajzs (ld. enc.) és 1 bányászcsákány (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [41. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Bah! Egy zsákutcába jutottál! [40. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Haladsz előre. [39. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Folytatod az utat. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [37. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Kanyarodik a járat. [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Az út véget ér - egy zsákutca! [43. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[48 pontot használtál fel, van még 68.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 73.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 78.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 83.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 88.]

lm 45 49 50 mozogsz 45 49 50
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [44. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Hangtalan léptekkel osonsz előre. [45. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [46. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy homokféreg lakik itt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 35 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a homokféreg ízelt testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a homokféreg testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A homokféreg feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy kanyarhoz érkeztél. [47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Folytatod az utat. [48. PONT.] Hirtelen süllyedni kezdesz, bokád már el is tűnt a helyiség homokpadlójában! Szerencsére azonban nem vagy túl nehéz, fürgén kiugrasz a futóhomok-csapdából, mielőtt teljesen elsüllyednél.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [49. PONT.] Hamarosan egy gigaféreg lárvát pillantasz meg. {max. életpontja: 51-56.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 38 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a gigaféreg lárva jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva feléd sújt csáprágóival, de mellé! A gigaféreg lárva még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 542 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy gigaféreg lárva az. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 37 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a gigaféreg lárva fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A gigaféreg lárva most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 542 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy gigaféreg lárva lakik itt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 46 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 542 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy rücskös gigaféreg lakik itt. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a rücskös gigaféreg jobb oldalát. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a rücskös gigaféreg testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 6 sáfrányport.) 1 266 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Hosszan tanulmányozod a térképet. Aham! Ez is egy zsákutca? Vagy mégsem? Mi az a vibráló fénygóc a folyosó végén? [50. PONT] Megbotlasz valamiben: 1 féregíz nyakpánt (ld. enc.). Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[42 pontot használtál fel, van még 46.]

lm 50 mozogsz 50
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 46.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 41.]

vd 10 m 10
Hiába kutatsz megvadult szörnyek után, ezúttal egyet sem találsz. Talán más terepen kellene most próbálkoznod! [0 pontot használtál fel, van még 41.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[81,66] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy pacaszúnyog. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 39 életpontot sebeztél. A pacaszúnyog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 1 csepp tintát. 13 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A földön meglátsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre.
Találkozol Szellődal Leonaval. Tharr ministránsa. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy boszorkánykendőt, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy Métely páncélját, egy mind. holdkövét, egy obszidián karkötőt, egy optiri agysisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy szutykos remák trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar behemót trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Végtelen út, mely a végső bölcsességhez vezet. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy nyu-shuriken.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [82,66] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Csak egy reinkarnált motyogó. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. A lény immúnis erre a varázslatra! Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a reinkarnált motyogó fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a reinkarnált motyogó pacafoltos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmaival a reinkarnált motyogó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a reinkarnált motyogó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 78 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [83,67] Bozótos terepre értél. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Lisedora-an Csi-li, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő sünmedve mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 36 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 6 sünmedve tüskét. 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[18 pontot használtál fel, van még 23.]

vd 10 m 10
Hiába kutatsz megvadult szörnyek után, ezúttal egyet sem találsz. Talán más terepen kellene most próbálkoznod! [0 pontot használtál fel, van még 23.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[84,67] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kaffogó hebrencs. {egyik sebzési módja: 1x 4d4+3.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a kaffogó hebrencs jobb első lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. A kaffogó hebrencs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [85,67] Szűnni nem akar a zöld síkság. Találsz egy mély kutat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy sóhajtó dorony. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 41 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a sóhajtó dorony bal első lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A sóhajtó dorony összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [86,67] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy móricserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy manifesztátor. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 31 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a manifesztátor egyik lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a manifesztátor testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsával oldalba lök. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[18 pontot használtál fel, van még 5.]

szk 91 keresed a 91. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy alpesi tehenet. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-59 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! [5 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: h 233 40 0 használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 3. BP: ef 10 502 0 energia fejlesztése 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 4 kaját töm magába a bibircsók-óriás. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 208 pontot. A következő körben tehát 203 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EZÜSTSZELENCE (1602. TÁRGY)
Mikor megpillantod ezt a tenyérnyi, lapos ezüstdobozkát, azonnal el kezd motoszkálni benned az érzés, hogy láttál már ilyet valahol! De sehogyan sem tudsz rájönni, hogy hol. Aztán hirtelen beugrik az emlékkép. Hát persze! A mágustoronyban, a magiszter asztalán láttál egy ilyet! Vajon mire jó? Kíváncsian felnyitod a fedelét, de csak az ezüstbe vésett, porszemnél is apróbb rúnák tömkelegét látod. Teljesen elborítják a szelence belső felületét. A dobozka varázsereje nem is lehet kétséges, és nyilván belé kell helyezni valamit, hiszen teljesen üres. A szelencébe az általad ismert varázslatok elhasználódó anyagi komponenseiből helyezhetsz párat a H 1602 <komponens> <darab> paranccsal, 3 TVP árán, fordulónként egyszer. Más tárgyakkal hiába is próbálkozol. A megadott mennyiségi paraméter nem lehet nagyobb, mint az általad ismert varázslatok száma/4. Ekkor ugyanakkora értékben egy másik varázslatodhoz felhasználható komponenst kapsz. Kezdő varázslóknál az ezüstszelence általi transzformáció általában kudarcot vall (vagyis csak akkor működik, ha legalább 4féle, különböző komponen varázslatot ismersz). A tárgyat nem adhatod át másik kalandozónak.

BRONZPAJZS (89. TÁRGY)
Mint rutinos bronzszakértő, nem okozhat nehézséget a bronzpajzs megkonstruálása sem. Ehhez a kőkalapácson és egy olvasztókemencén kívül 3 ón- és 3 rézdarabra van szükséged. A bronzpajzs 5-el javítja a védettségedet, készítése a KT 89 paranccsal történik, 60 pontért.

BÁNYÁSZCSÁKÁNY (434. TÁRGY)
A bányászcsákány igen hasznos szerszám, bár előállítása sok munkát igényel. Először is keresned kell egy vaskohót, majd szükséged lesz 5 vasércre és 10 pirkitre, valamint egy kőkalapácsra, hogy kikalapáld a bányászcsákány végét. A szerszám nyelét egy bot adja. Mindehhez a KT 434 parancsot kell kiadnod, 40 TVP árán. Csákányra igazán csak a legmenőbb bányászoknak van szüksége, ezért elkészítésének feltétele min. 10-es bányászat. Amellett, hogy a csákányt egy nem túl hatékony szúrófegyvernek használhatod (2D8, használatakor van -2 támadásod, használatának feltétele 10-es szúrófegyver szakértelem), a bányászcsákány alapvető eszköz lesz, ha mithrilt vagy egyéb nemesebb ércet akarsz bányászni. Ha lehetőséged lesz ilyen érc bányászatára, akkor annak módjáról külön enciklopédiát kapsz majd. Addig is, a most szerzett tudást raktározd el az elméd egy távoli zugában, a csákányt majd ráérsz elkészíteni, amikor használni is tudod a távoli keleti érclelőhelyeken.

RÜCSKÖS GIGAFÉREG (7039. SZÖRNY)
A föld alatti féreg-fészkek torz királynője ez a foltos bőrű, hatalmas példány. Csak a rücskös változat képes önállóan szaporodni úgy, hogy a tojásaiból már nem dűnekukacok, hanem egyből gigaféreg lárvák bújjanak elő! Az evolúció furcsa fintora, hogy a rücskös gigaférgek csak igen rövid ideig élnek. Kb. minden tizedik csupasz bőrű egyed bábjából kel ki egy ilyen, helyváltoztatásra képtelen monstrum, ami szinte azonnal hozzáfog a tojásrakáshoz. Néhány hónap leforgása alatt lerakja harminc-negyven tojását, miközben egyáltalán nem táplálkozik. Ez a művelet aztán felemészti minden tartalékát, és végül menthetetlenül elpusztul. Ezt az árat kell megfizetnie azért, hogy a sivatag mélyén vonagló, tekergőző fészekből gigaférgek egész hada mászhasson elő a napfényre. Mivel a rücskös gigaféreg semmi mással nem törődik, csak a tojásrakással, szájszerve pedig teljesen elcsökevényesedett, ezért harapásától csak minimális mértékben kell tartanod. Egyedül a bűze az, ami idő előtt elűzhet a közeléből. Gyakorlatilag tehetetlenül tűri, hogy püföld. Páncélszerű, szelvényezett, ragyás bőre ellen ütőfegyverrel van a legnagyobb esélyed.

FÉREGÍZ NYAKPÁNT (1601. TÁRGY)
Ez az ovális korona tulajdonképpen a gigaféreg levedlett bábjának kiszáradt szájszerve. Ahhoz, hogy a fejedre tedd, túl nagy, de a válladig leeresztve (a KF 1601 paranccsal, vállvédőként) a páncélodra illesztheted! A körös-körül felfelé meredező fogsor téged nem zavar, de a sisak és a páncél közt tátongó rést mégis jól eltakarja, ezért +2 védettséget biztosít a számodra. Ezen kívül valami módon megöröklöd a gigaféreg egyik különleges képességét is: bőröd megvastagszik, megkeményedik! Mostantól 2-vel kevesebb sebződsz a közelharc során. A nyakpántot nem adhatod át másnak, viseléséhez legalább 5. tapasztalati szintűnek kell lenned.

REINKARNÁLT MOTYOGÓ (752. SZÖRNY)
A motyogók az árnyékvilág alaktalan, agy nélküli, csak tudatlan gonoszkodásra képes teremtményei. Hogy milyen szentségtelen szertartás kellett ahhoz, hogy ezeknek a lényeknek egy-egy példánya az élők világában is felbukkanhasson, nem tudjuk. Lehet, hogy ezen a helyen egy mágiarobbanás történt, és ennek köszönhető mindez. Jobb lesz, ha mielőbb visszaküldöd a szerencsétlent a származási helyére. Minden bizonnyal tudod a módját, hogyan. Az árnyékvilág szülötteit nem fogják sem a halálvarázslatok, s így a vámpirizáció is hatástalan marad az ellenük folytatott harcban.

KARAKTERLAP

Trisaf Ilpmurk, egy hosszú aranyhajú, piros szemű ember nő vagy. Fekete a bőröd. Sheran elsőáldozója vagy. Papi hited: 43. A Fekete Sereg (#9174) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 67. fordulód.

Erő: 20 (31) Szint: 20 Merészség: 5/5 Magasság: 149 cm
IQ: 26 (34) Támadás: 39 Agresszió: 5 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 15 (23) Védekezés: 25 Menekülés: 30 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 20 (30) Életpont: 473/394 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 (27) Varázspont: 600/117 Pénz: 4611 arany Kép. pont: 14
Tudatpont: 42/42 Pszi pont: 26/15
Eddig összesen 1117 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11 101 TP-t kaptál. Jelenleg 576 005 TP-d van. A következő szinthez még 23 995 TP szükséges. Trófeáid: óriás szőröspók, varkaudar felderítő, pókkirálynő.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 24/68 (+5%) vágófegyverek: 20/16 ütőfegyverek: 1/65
lőfegyverek: 19/11

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); mérgezett tüske (#23) max. 100 db (2 -7.); nyílvessző (#108) (8 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
86,67 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 123
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 83 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/25 2. nyomkövetés: 15/26 (+8%) 3. mászás: 7/65
4. csapdakészítés: 18/37 (+21%) 5. csapdaészlelés: 1/27 (+10%) 6. gyógyítás: 8/56
7. titkosírás: 1/35 8. felderítés: 7/92 9. szörnyidomítás: 2/25
10. teológia: 6/79 (+16%) 11. taumaturgia: 27/32 (+82%) 12. zene: 7/85
13. szörnyismeret: 8/2 14. pszi: 3/57 (+28%) 15. zárnyitás: 1/40
16. vadászat: 4/82 17. bányászat: 11/25

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 9999 darabot, csak egyszer)
elfogod mélységi grittangot (#103) fedett veremmel (#219)
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: (64)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
bolhakutya (#17), szutykos remák (#191), varkaudar bajnok (#190), varkaudar behemót (#189)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
bibircsók-óriás (#120) (építő: +30% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0)
3.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): 4. labirintus (32,16). városháza (Qvill) (527): kész. városháza (Shaddar) (539): 19. labirintus (53,38). városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. sámánkunyhó (767): új. bányászház (839): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 19, 53, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 549, az összesen kapott pontszám: 100240. (összesen ölhető: 1212 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
isteni kapcsolat (168)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
tudati immunitás (201)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 10 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 10427 TU szükséges.)
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

Összsúly: 204.48 kg Megterheltség: 118%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 61 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 250 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 1 madártoll (#112) 1 pszi kő (#248)
3 spiritusz (#170) 1 varázskő (#305) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
323 arany (#50) 1 bányászcsákány (#434) 1 bronzpajzs (#89)
1 dorony tüdő (#212) 1 ezüstszelence (#1602) 1 féregíz nyakpánt (#1601)
1 hebrencs állkapocs (#130) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 6 sünmedve tüske (#14)
1 tinta (#101)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

79 80 81 82 83 84 85 86 87
65
66
67
68
(80,66) a 170. labirintus bejárata, dűnekukac (#357), gigaféreg lárva (#7037), Cvalytius (5960. kalandozó), csupasz gigaféreg (#7038), homokféreg (#121), rücskös gigaféreg (#7039)
(81,66) pacaszúnyog (#751), Szellődal Leona (5471. kalandozó)
(82,66) reinkarnált motyogó (#752)
(83,67) egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), sünmedvék (#33)
(84,67) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), művészi porolit (#720), oltár, kaffogó hebrencs (#88)
(85,67) mély kút (#93), egy ismeretlen isten rúnaköve, sóhajtó dorony (#112)
(86,67) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), manifesztátor (#124)

Üzenet küldése a karakternek