Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jún. 7. 12h:07' EZ A 936. JÁTÉKHETED, 664. FORDULÓD 937. játékheted kezdete: jún. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 28 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2071 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
* 2. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
vv 71 88 377 | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 377. varázslatot |
vv 26 182 224 | elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
vv 112 157 19 | elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot |
vv 69 70 247 | elmormolod a 69. varázslatot a 70. varázslatot a 247. varázslatot |
vv 53 78 63 | elmormolod az 53. varázslatot a 78. varázslatot a 63. varázslatot |
vv 57 188 220 | elmormolod az 57. varázslatot a 188. varázslatot a 220. varázslatot |
vv 165 178 209 | elmormolod a 165. varázslatot a 178. varázslatot a 209. varázslatot |
hh 841 1133 1253 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
hh 1524 1546 0 | használod az 1524. tárgyat az 1546. tárgyat |
vv 184 28 303 | elmormolod a 184. varázslatot a 28. varázslatot a 303. varázslatot |
* 3. KP: kb 504 1 518 | kiveszel a bankból az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 4. KP: h 1602 27 50 | használod az 1602. tárgyat |
* 5. KP: ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
kb 1387 1 518 | kiveszel a bankból az 1387. tárgyat (1 darabot) |
h 1387 312 11 | használod az 1387. tárgyat |
287 | 288 | 289 | |
26 | |
|
|
27 | |
|
|
28 | |
|
|
[312,11] Épületek tűnnek fel. Északtűz "városában" sétálsz: már amennyire városnak lehet nevezni ezt a dögletes bűzű, rothadó nyálkával borított szikákból épített épületegyüttest.
ve 305 100 | megveszed a 305. tárgyat 100 |
ve 1 50 | megveszed az 1. tárgyat 50 |
m 2 | mozogsz keletre |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy agytaposás varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod az elfajzott enkala testét. (8 támadással 605 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az elfajzott enkala bordás testét. (8 támadással 1075 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+216 életerő). {HD:} Din cséphadarójával többször eltalálod az elfajzott enkala bordás testét. (5 támadással 487 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 175 életpontot sebeztél. A fényaura 6 ép-t sebez. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 48 sebzést okoz. Az elfajzott enkala mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Az elfajzott enkala karma a fejed mellett suhan el! Ellenfeled regenerálódik! Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel néhányszor megcsapod az elfajzott enkala testét. (2 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). {HD:} Din cséphadarójával meghorzsolod az elfajzott enkala bal oldalát. (1 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A fényaura 13 ép-t sebez. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (41 ép-t sebezve). Az elfajzott enkala mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Karmaival az elfajzott enkala megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az elfajzott enkala száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18 011 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2821, sebződés: 0, gyógyulás: 398, összesen: +398 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 565 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragdvámpír bal lábát. (8 támadással 689 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel néhányszor megcsapod a smaragdvámpír jobb karját. (8 támadással 707 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). {KCC:} Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 191 életpontot sebeztél. Ellenfeled 21 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled 51 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A smaragdvámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 174 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragdvámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel többször eltalálod a smaragdvámpír ébenfekete köpenyét. (8 támadással 693 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). {KCC:} Fényaurád működik (26 ép-t sebezve). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (52 ép-t sebezve). Karmával néhányszor a smaragdvámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 184 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragdvámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel párszor keményen megütöd a smaragdvámpír jobb lábát. (5 támadással 427 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). {KCC:} Fényaurád működik (29 ép-t sebezve). Ellenfeled 57 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A smaragdvámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 177 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) A smaragdvámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez.
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23 504 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3508, sebződés: 776, gyógyulás: 544, összesen: -232 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 565 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: inst.szingularitás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt pöffeteg gömböctestét. (8 támadással 1424 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+285 életerő). {HD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az élőholt pöffeteg gömböctestét. (5 támadással 511 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Ellenfeled 54 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Az élőholt pöffeteg feléd harap, de sikertelenül. Nyelvével az élőholt pöffeteg eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt pöffeteg bal oldalát. (8 támadással 1407 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+282 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megpöccinted az élőholt pöffeteg gömböctestét. (1 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (52 ép-t sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Nyelvével az élőholt pöffeteg eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23 886 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4131, sebződés: 238, gyógyulás: 756, összesen: +518 ÉP}
kb 1525 5 518 | kiveszel a bankból az 1525. tárgyat (5 darabot) |
h 1525 717 718 | használod az 1525. tárgyat |
h 1525 719 720 | használod az 1525. tárgyat |
h 1525 721 722 | használod az 1525. tárgyat |
h 1525 723 725 | használod az 1525. tárgyat |
h 1525 726 727 | használod az 1525. tárgyat |
vv 261 147 299 | elmormolod a 261. varázslatot a 147. varázslatot a 299. varázslatot |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
h 1327 20 | használod az 1327. tárgyat |
hh 1534 1660 | használod az 1534. tárgyat az 1660. tárgyat |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester testét. (8 támadással 537 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 3 663 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 537, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 21 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (6 támadással 483 életpontot sebezve.) A quwarg ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 7 spiritusz és egy xirnox szív. 5 231 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 483, sebződés: 39, gyógyulás: 4, összesen: -35 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy tisztítótűz varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (6 támadással 489 életpontot sebezve.) A quwarg ősmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] és 2 fekete gyöngy. 4 915 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 489, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az eszkimó óriás testét. (8 támadással 613 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 088 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 613, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Egy elektromos pajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 83 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 88 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány óriási karmát. (8 támadással 590 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (49 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír sárkány óriási karmát. (6 támadással 807 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+162 életerő). {HD:} Din cséphadarójával csak érinted a zafír sárkány farkát. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled 33 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A zafír sárkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Feléd sújt a zafír sárkány a farkával, de elhibázta! A zafír sárkány karmai majdnem eltalálnak! A zafír sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (184,32)-> 56 arany, -2 ÉP], 23 arany, 10 fekete gyöngy és egy aranytű [aranytű ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (183,31)-> 100 arany, -2 ÉP] (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +2% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1526, sebződés: 226, gyógyulás: 188, összesen: -38 ÉP}
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
287 | 288 | 289 | |
26 | |
|
|
27 | |
|
|
28 | |
|
|
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Utad során felfedezel egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Arénagödröt. Látsz egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 22 aranyat.
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy elektromos pajzs varázslat! Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Szerencsére nem hatott rád. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 90 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gömbvillám varázslat. 77 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány bal oldalát. (8 támadással 591 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (50 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír sárkány nyakát. (6 támadással 817 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+164 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megpöccinted a zafír sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. A fényaura 7 ép-t sebez. A mentális roncsolás 40 ép-t sebez. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A zafír sárkány melléd csap a farkával! Karmaival a zafír sárkány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP], 40 arany, 3 vasérc, egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] és 2 vas dobónyíl. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (143,61)-> 80 arany, -2 ÉP] (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1551, sebződés: 249, gyógyulás: 197, összesen: -52 ÉP}
ff 568 1328 28 | felt. fegyverváltás: 568 1328 28 |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (8 támadással 604 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (18 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (4 támadással 515 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). {HD:} Din cséphadarójával súrolod az ongóliant hadúr testét. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 179 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 34 sebzést okoz. Az ongóliant hadúr kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 74 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy pszi kő, egy gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 6 152 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1428, sebződés: 148, gyógyulás: 138, összesen: -10 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 1 mihlanil nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] 131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 311 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az áldott okerón jobb oldalát. (8 támadással 616 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával megdöföd az áldott okerón fejét. (1 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {HD:} Din cséphadarójával eltalálod az áldott okerón behemót testét. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 47 sebzést okoz. Az áldott okerón ollója centiméterekre tőled záródik össze. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 áldott követ. 1 081 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 886, sebződés: 0, gyógyulás: 48, összesen: +48 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 565 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hoarián sárkánybébi pikkelyeit. (8 támadással 610 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (107 életpontot vesztettél.) A lény jeget köp rád. Fürdesz a hópelyhek özönében. A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (215 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {HD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a hoarián sárkánybébi jobb szárnyát. (6 támadással 767 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). {HD:} Din cséphadarójával néhányszor súrolod a hoarián sárkánybébi feltűnő végtagjait. (5 támadással 487 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 42 sebzést okoz. A 6 hoarián sárkánybébi harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (6 támadástól 140 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A 6 hoarián sárkánybébi farka jobb karodra és kezedre csap le. (6 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A 6 hoarián sárkánybébi többször végigkarmolja a derekadat. (12 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) {HD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a hoarián sárkánybébi pikkelyeit. (6 támadással 727 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). {HD:} Din cséphadarójával párszor megpöccinted a hoarián sárkánybébi pikkelyeit. (5 támadással 473 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 103 életpontot sebeztél. Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 43 sebzést okoz. A 4 hoarián sárkánybébi megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A 4 hoarián sárkánybébi csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (8 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.)
{HD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a hoarián sárkánybébi jobb oldalát. (6 támadással 753 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+151 életerő). {HD:} Din cséphadarójával párszor megpöccinted a hoarián sárkánybébi testét. (3 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 101 életpontot sebeztél. A fényaura 10 ép-t sebez. A mentális roncsolás 57 ép-t sebez. A 2 hoarián sárkánybébi kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A 2 hoarián sárkánybébi hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A 2 hoarián sárkánybébi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 7 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (143,61)-> 140 arany, -2 ÉP] 29 772 tapasztalati pontot kaptál. Pedig a hoariánokban szövetségesre lelhettél volna a ryukuk ellen, de ezzel a tetteddel a talaj ingoványossá vált a lábad alatt. Még el kell gondolkoznod rajta, melyik utat választod. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5045, sebződés: 912, gyógyulás: 839, összesen: -73 ÉP}
Egy inst.szingularitás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a magnetikus praglonc plazmáját. (8 támadással 494 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a magnetikus praglonc plazmáját. (2 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megütöd a magnetikus praglonc jobb oldalát. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A mentális roncsolás 44 ép-t sebez. A magnetikus praglonc csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 praglonc hártyát. [praglonc hártya ládikóba-> (143,61)-> 200 arany, -2 ÉP] 6 859 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 850, sebződés: 2, gyógyulás: 65, összesen: +63 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 1 mihlanil nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] 131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy pszi-acéltorony pszit. Egy Tharr haragja varázslatot dob rád a másik. 31 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar katona csillogó páncélját. (8 támadással 610 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar katona testét. (4 támadással 512 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). {HD:} Din cséphadarójával csak érinted a varkaudar katona csillogó páncélját. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Fényaurád 27 sebzést okoz. Ellenfeled 43 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Sajnos nem sikerült a varkaudar katona minden csapását hárítanod. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar katona összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 6 577 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1287, sebződés: 42, gyógyulás: 129, összesen: +87 ÉP}
ff 28 1328 568 | felt. fegyverváltás: 28 1328 568 |
m 8 | mozogsz északra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 565 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vérszomjas karvaly szürke hátát. (8 támadással 614 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (49 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vérszomjas karvaly jobb szárnyát. (10 támadással 1329 életpontot sebezve.) {HD:} Din cséphadarójával néhányszor súrolod a vérszomjas karvaly fejét. (2 támadással 183 életpontot sebezve.) A fényaura 12 ép-t sebez. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 38 sebzést okoz. A vérszomjas karvaly belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A vérszomjas karvaly belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 185 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 110 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 16 908 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.)
{Csatastatisztika; sebzés: 2741, sebződés: 454, gyógyulás: 67, összesen: -387 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 565 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ősi csontvázúr fejét. (8 támadással 699 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősi csontvázúr nyakát. (10 támadással 1438 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+288 életerő). {HD:} Din cséphadarójával többször eltalálod az ősi csontvázúr bal lábát. (5 támadással 510 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 210 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (25 ép-t sebezve). A mentális roncsolás 40 ép-t sebez. Karmával néhányszor az ősi csontvázúr megcsapja a fejedet. (2 támadástól 272 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-6 erő forduló végéig). Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 64 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23 422 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3487, sebződés: 336, gyógyulás: 462, összesen: +126 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy védelem tűz ellen varázslat! Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 565 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar őslich rothadó testét. (8 támadással 697 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször eltalálod a varkaudar őslich testét. (10 támadással 1424 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+285 életerő). {HD:} Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a varkaudar őslich testét. (5 támadással 502 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Fényaurád működik (16 ép-t sebezve). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 46 sebzést okoz. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 45 életpontot vesztettél. A varkaudar őslich többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 136 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Miután megvédett, a kristály teljesen elfeketedik, ezzel jelezve, hogy kimerült az energiája, nem tud tovább védeni téged. El is dobod az immár haszontalanná vált holmit. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor megcsapod a varkaudar őslich jobb oldalát. (10 támadással 1410 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+283 életerő). {HD:} Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a varkaudar őslich jobb oldalát. (3 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Fényaurád működik (23 ép-t sebezve). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 51 sebzést okoz. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A varkaudar őslich csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 135 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A varkaudar őslich összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 32 071 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5038, sebződés: 316, gyógyulás: 801, összesen: +485 ÉP}
ef 66 521 | energia fejlesztése 66 |
szk 556 | keresed az 556. szörnyet |
* 1. BP: h 336 10 0 | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: bb 504 1 518 | beraksz a bankba az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 4. BP: h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
* 5. BP: kb 1554 1 518 | kiveszel a bankból az 1554. tárgyat (1 darabot) |
* 6. BP: h 1554 0 0 | használod az 1554. tárgyat |
* 7. BP: bb 1554 1 518 | beraksz a bankba az 1554. tárgyat (1 darabot) |
ŐSI ASSZIMILÁCIÓ (717. SZÖRNY) Ha azt kívántad, a kreiton laboratórium eddig látott teremtményei soha ne bukkanjanak fel álmaidban, most még inkább ezért fogsz rimánkodni. Elég csak megpillantanod az ősi asszimilációt, hogy tudd, az itt élő kreiton mágus tiltott szertartásain egy másik, gonosz létsík ősöreg teremtményét is megidézte, legalábbis annak egy részét, és egybegyúrta valami evilági lény szervezetével. Az ősi asszimiláció így nem csupán az életbenmaradásra lett képes itt Ghallán, az anyagi létsíkon, hanem rendkívül hamar berendezkedett az ölésre. Ha teremtője nem tartja elzárva egy mágikusan lezárt szobában, eszméletlen pusztításra lett volna képes... valószínűleg már minden jó kipusztult volna a világból. (Persze minden gonosz is, legalábbis amit a mi értelmezésünkben a gonosz istenek papjai jelentenek a ghallaiak számára.) És mit teszel most, hogy itt állsz az ősi asszimiláció hömpölygő tömege előtt, csak pár lábnyi távolságra a Felébredt szörnyeteg izzó csápjaitól? Megvívod a csatát az életbenmaradásodért? |
ŐSÖREG TAALRU HERCEG (718. SZÖRNY) Ha hallottál már a taalru hercegekről, minden bizonnyal tudod, hogy a Thargodanok felett uralkodó réteg tagjai ők. Talán meg sem rettentél tőlük, csak halomra ölted őket utazásaid során a Sötét Föld kráterszerű hegységeiben. Na de a most előtted álló példány minden idők legöregebb taalru hercege, az ősök és a jelenkor minden tudásával felvértezve, csatára készen. Arra, hogy hatalmas mancsaival kiszorítsa a szuszt a tüdődből, miután pókszerű lábaival, és gyors mozgásával alaposan összekavarta érzékeidet. Na meg persze a varázslatokról se feledkezzünk el. Elsősorban az átokról, mely még ha túl is éled a csatát, sokáig kínozni fog még. Tulajdonságcsökkentő képessége miatt, amint meglátod, menekülni fogsz ez elől a szörny elől. Ez ellen sajnos a Tulajdonságpajzs varázslat sem véd. Ha a megfelelő védelem híján mégis a harc mellett döntesz, adj ki egy FT 718 parancsot, szándékodat megerősítendő. |
ŐSCÁPA (719. SZÖRNY) Amikor megpillantod a vízben feléd sikló gigantikus testet, tudod, hogy eljött a vég. Az óceánok mélyén a cápák az urak, és mind közül az őscápák a leghatalmasabbak - ezekkel a tíz méter hosszú, csupa fog gyilkológépekkel nem dacolhat halandó ember fia. Egyetlen harapásával képes kettéroppantani bármit, ami a víz alatt él, akkor miért épp neked lenne esélyed? |
MÉLYTENGERI KRÁKEN (720. SZÖRNY) Az óriási kráken lomhán mozdul, kinyújtja gigantikus csápjait... Csekély erőfeszítésébe kerülhetett lerántani egy teljes ryuku hajót ennek az élő monstrumnak! Őrült dolog kihívni ezt a mélytengeri borzalmat, de kalandozói nyughatatlanságod nem hagy békén. El kell ejtened egyet ebből a félelmetes teremtményből! |
MIALDEN (721. LÉNY) Mialden, valamikor Sheran első számú, több létsíkot megjárt avatárja volt, a szolgálatban töltött hosszú idő viszont kikezdte a mutáns, hosszú csápokkal megáldott nőszemély hűségességét. Nem fokozatosan, hanem egyik napról a másikra fordult Földanya vallása ellen, majd a hitből kitaszítottként járva a világot fokozatosan a többi vallás ellensége is lett. Felismerve az istenek általa képmutatónak vélt magatartását, egy olyan ateista őrület uralkodott el amúgy is megbolydult elméjén, mely minden vallás követője számára veszedelmes ellenséggé tette. Mialden végül a szentélyek meggyalázásában és eltörlésében lelte egyetlen életcélját, nem kímélve a te istened szentélyét is. Likvidálása legyen hát most az elsődleges feladatod. |
LODARN (722. LÉNY) Lodarn a fekete mágia főpapja. Nincs veszedelmesebb, mint egy ilyen alak, aki egykoron a Halál istenének minden joggal felruházott avatárja volt, majd ambiciózus beállítottsága, és Leah alattvalóinak korlátolt hierarchiája miatti céljavesztettsége okán elhagyta a vallást. A tudásától viszont ekkor sem hagyta megfosztani magát, később pedig, épp amiatt, amire képes, vérszemet kapott, minden hit ellenségének kiáltotta ki magát, és a mások által felépített életek lerombolását tűzte ki szent céljául. A legkevesebb, amit Istened kedvéért megtehetsz, hogy végzel Lodarnnal. |
BONDORROTH (723. LÉNY) Bár Bondorroth az emberek fajába tartozik, mégis a legkevésbé sem hasonlít a faj átlagos képviselőire. Négy méteres magassága a legkirívóbb, és ehhez igazodik karjának, combjának vastagsága is... Könyörtelen óriás ő, akinek életét még Tharr lovag szülei kényszerítették a Harc Istenének szigorú hadrendjébe. Bár Bondorroth jól szolgált és a harcban nyújtott eredményei alapján bizony rászolgált istene elismerésére, előbb-utóbb kibuktak az ellentétek az ő hite és aközött a hit között, amit istene szánt számára. Bondorroth fellázadt, kilépett, Tharrnak viszont ez nem volt elég - az összes tapasztalatra igényt tartott, amire Bondorroth az ő vezetése alatt tett szert. A lázadó óriást ekkor azonban már nem lehetett megfékezni, nem csupán Tharr, az összes isten és egyeduralkodó ellenségévé vált, és sajátosan megformált igéit kezdte terjeszteni: "Senki sem hagyhatja, hogy más uralkodjon felette! Kiváltképp nem az istenek!". Ha pedig kommunikáció útján nem tud erről valakit meggyőzni, majd meg fog karjának csontzúzó lendítéseivel. Csak nem hagyod, hogy Istened bárki is imígyen gyalázza! Végezz Bondorroth-tal. |
ŐSÖREG NOTERMANTHI (725. SZÖRNY) Ezekkel a kosfejű, izmos embertestű Thargodanokkal nem csak Ghalla csatamezőin találkozhatsz. Természetesen, a leghatalmasabb és legöregebb példányok a Sötét Földön találhatóak, ahol az emberektől és a mágusoktól háborítatlanul fejleszthették tudásukat és merülhettek el az örökkévalóság luxusában. Mint ilyenek, még ravaszabbak, még gonoszabbak, és még erősebbek a Ghalláról ismert rokonaiknál. |
ŐSÖREG ORKHAN THAI (726. SZÖRNY) Mint minden Thargodan, az Orkhan Thai is a Sötét Földön érzi magát legjobban, és ott van hatalma teljében. Itt nem köti a fizikai manifesztáció, erőforrásaitól nem választják el hatalmas dimenzióközi távolságok, és persze szolgák hada lesi minden parancsát. Halandó nem állhat meg egy ősöreg Orkhan Thai előtt, akár kedvelt tűzformájában, akár igazi, sötét szellemre emlékeztető formájában találkozik vele. |
ŐSÖREG TGUARKHAN (727. SZÖRNY) A Tguarkhanok a Sötét Föld leggyakoribb, így leghalandóbb Thargodanjai. Persze eme szolgák közül is akadnak olyanok, amelyek hihetetlenül hosszú élettel dicsekedhetnek, amely több száz, vagy esetenként akár több ezer éve tart. Ennek oka lehet egy kegyes gazda, de még inkább, a Tguarkhan végtelen ravaszsága. Ha egy ősöreg Tguarkhannal akadsz össze, ne becsüld alá - ezek a hatalmas testű, izzó szemű démonok hatalmukban akár a kisebb hercegekkel is felveszik a versenyt. |
Erő: | 80 (118) | Szint: | 54 | Merészség: | 20/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 76 (111) | Támadás: | 116 (126) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
Ügyesség: | 76 (107) | Védekezés: | 205 (215) | Menekülés: | 17 % | Életkor: | 17/20 év |
Egészség: | 76 (109) | Életpont: | 2613/3669 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 87 |
Szerencse: | 76 (131) | Varázspont: | 4376/3365 | Pénz: | 62381 arany | Kép. pont: | 96 |
Tudatpont: | 66/0 | Pszi pont: | 1664/1252 | Halhatatlanság: | 23 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/57 | ökölvívás: | 47/13 (+9%) | szúrófegyverek: | 34/57 (+8%) |
vágófegyverek: | 26/23 | ütőfegyverek: | 43/80 (+3%) | lőfegyverek: | 22/2 |
dobófegyverek: | 47/13 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%) << moa ravatalozó (#1328) (150%) << biami kvazárlándzsa (#568) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil nyíl (#597) (1 -12.); vas dobónyíl (#189) (13 -); mihlanil dobótőr (#599) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
288,27 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 426 |
Kedvenc táborhely: 260,63 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2018. évben 2. hónapban. |
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 60, 65, 90, 88, 82, 83 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/1 | Földanya gyümölcse 20/6 | Pszi katalizátor 50/50 |
Max életkor 98 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 387 468 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 8. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 60/49 | 2. nyomkövetés: | 93/19 | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 25/53 | 5. hajózás: | 13/8 | 6. csapdakészítés: | 52/97 (+10%) |
7. csapdaészlelés: | 30/63 | 8. gyógyítás: | 8/97 | 9. titkosírás: | 3/50 |
10. felderítés: | 30/88 | 11. szörnyidomítás: | 13/25 | 12. teológia: | 199/19 (+30%) |
13. taumaturgia: | 125/31 (+12%) | 14. szerencsejáték: | 14/80 | 15. versengés: | 28/31 |
16. harcművészetek: | 49/4 | 17. szkanderozás: | 1/0 | 18. zene: | 40/48 (+25%) |
19. szörnyismeret: | 160/64 (+29%) | 20. pszi: | 136/13 (+7%) | 21. zárnyitás: | 32/37 |
22. vadászat: | 20/59 | 23. vitalitás: | 11/6 | 24. bányászat: | 40/94 |
25. testépítés: | 82/97 | 26. úszás: | 11/7 | 27. főzés: | 54/19 (+11%) |
28. csapatmunka: | 10/38 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 64 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 2. támadás bónusz: 5 | 3. védekezés: 1 | 5. varázslat sebzés: 1 |
6. regeneráció: 1(2) | 9. gyors fejlődés: 5 | 10. vp regeneráció: 1 | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), zafír sárkány (#329) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
szolgalidérc (#931), nekrobestia (#933), ml'othag szürcsölő (#415), árnyékfoltozó (#932), tengeri parazita (#893) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) |
agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | tudatháló (#304, 35 PP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 220 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (116,5,4) | vámpirizáció (#1) (8576,10) | áldomás II (#169) (9605,45) |
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | papi aura (#377) | tulajdonságpajzs (#26) |
Symulf rúnája (#182) | tűzmágia (#157) | kí koncentráció (#69) | elme dominanciája (#247) |
óriáserő (#53) | láth. észlelése (#78) | erőpajzs II (#63) | a lélek védelme (#57) |
esszenciavédelem 2 (#188) | hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) |
hadiszerencse III (#59) | fényaura (#211) | varázsszem (#184) | csupasz izom (#28) |
önanalízis III (#303) | Techiulan aurája (#261) | mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
40. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
éjfattyak végzete (#260), bo'adhun csapás (#266), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | kronotapír (#286) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Alkotó (#578) | tűzgolyó (#155) | >> | Teremtő (#579) | |
tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar pusztító (#7134) | tűzgolyó (#155) | >> | dranadáni kőtörő (#604) | |
halálos érintés (#271) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | mutáns kopó (#582) | ongóliant tombolás (#146) | >> | varkaudar pusztító (#7134) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | káoszdémon (#547) | elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | |
tükörpajzs (#101) | >> | őshonos sziklozug (#447) | védelem tűz ellen (#38) | >> | pirogólem (#514) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzrája (#531) | pszi-acéltorony (#98) | >> | elmeszonda (#487) | |
tompítás (#40) | >> | óriásmassza (#840) | elektromos pajzs (#51) | >> | kronotapír (#286) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | ongóliant tombolás (#146) | >> | bámulatos zombi (#896) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Friedurgonoma (#7009) | tompítás (#40) | >> | ősöreg góliát (#313) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | varkaudar che-pap (#704) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +24 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Engem Fairlight ne leckéztessen. Inkább én leckéztetem meg őt - végezz avatárjával! (teljesítve) |
2.) Imádkozz le egy körben sikeresen két tőlem kapott isteni küldetést (ezt nem beleértve), hogy lássam, képes vagy még a fejlődésre! |
3.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): 73. labirintus (67,82). erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 116. labirintus (272,71). Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): 357. szörnyet kell befognod. vályogviskó (739): 4. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): kész. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. csontvár (756): 188. labirintus (396,99). Toborzóiroda (762): kész. Thargodan könyvtár (768): többek közt 1762. tárgyat kell leadnod. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
46, 55, 60, 65, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 82, 83, 88, 90, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 151, 163, 167, 171, 184, 185, 186, 188, 193, 194, 200, 201, 202, 203, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 10, 15, 26, 33, 36, 38, 46, 49, 50, 52. |
Kész: 3, 8, 11, 12, 19, 20, 23, 35, 40, 41, 42, 43, 44, 51. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 168 (limit: 710), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 19215. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 46, pontszámod: 597. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 308, a megölt vezérek száma: 6, a pontszámod: 44 750. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 75, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 3, a pontszámod: 13 225. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 3, pontszámod: 75. |
MAKRÓID (jelenleg 4 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 88 377, vv 26 182 224, vv 112 157 19, vv 69 70 247, vv 53 78 63, vv 57 188 220, vv 165 178 209, hh 841 1133 1253, hh 1524 1546, vv 184 28 303. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 220 | kaja (#2) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
15588 | arany (#50) | 1 | amniosz (#203) | 12 | isteni könnycsepp (#260) | |||
14 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 6 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
2 | szögletes kő (#17) | 1 | tükör (#43) | 1 | varányszem (#30) | |||
1 | védőkristály (#2240) | 63 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 50 | deus ex machina (#1) | |||
13 | fekete gyöngy (#99) | 1 | iknegurin (#541) | 3 | madártoll (#112) | |||
1 | pszi kő (#248) | 4 | quwarg tojás (#360) | 7 | spiritusz (#170) | |||
1 | titkos teleportkő (#1387) | 99 | varázskő (#305) | 2 | vas dobónyíl (#189) | |||
3 | vasérc (#152) | 1 | xirnox szív (#213) | 1 | zöld üveg (#82) |
287 | 288 | 289 | |
26 | |
|
|
27 | |
|
|
28 | |
|
|