Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jún. 6. 9h:03' EZ A 935. JÁTÉKHETED, 663. FORDULÓD 936. játékheted kezdete: jún. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2071 SZÁMLA : XXXX |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy tompítás mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 565 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a troglodita harcos fejét. (8 támadással 584 életpontot sebezve.) Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Eltalált téged. (51 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a troglodita harcos bal lábát. (8 támadással 1373 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+275 életerő). {HD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a troglodita harcos fejét. (4 támadással 373 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 168 életpontot sebeztél. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A troglodita harcos fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17 741 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3071, sebződés: 186, gyógyulás: 390, összesen: +204 ÉP}
* 1. KP: ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
* 2. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
vv 71 88 377 | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 377. varázslatot |
vv 26 182 224 | elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
vv 112 157 19 | elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot |
vv 69 70 247 | elmormolod a 69. varázslatot a 70. varázslatot a 247. varázslatot |
vv 53 78 63 | elmormolod az 53. varázslatot a 78. varázslatot a 63. varázslatot |
vv 57 188 220 | elmormolod az 57. varázslatot a 188. varázslatot a 220. varázslatot |
vv 165 178 209 | elmormolod a 165. varázslatot a 178. varázslatot a 209. varázslatot |
hh 841 1133 1253 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
hh 1524 1546 0 | használod az 1524. tárgyat az 1546. tárgyat |
vv 184 28 303 | elmormolod a 184. varázslatot a 28. varázslatot a 303. varázslatot |
* 3. KP: kb 504 1 518 | kiveszel a bankból az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 4. KP: h 1602 27 50 | használod az 1602. tárgyat |
* 5. KP: ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
tno 6 1 | növeled a 6. tulajdonságodat |
p 195 56 | használod a 195. pszi képességet |
kb 260 21 518 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (21 darabot) |
kb 1525 3 518 | kiveszel a bankból az 1525. tárgyat (3 darabot) |
h 1525 710 711 | használod az 1525. tárgyat |
h 1525 712 713 | használod az 1525. tárgyat |
h 1525 714 715 | használod az 1525. tárgyat |
vv 261 147 299 | elmormolod a 261. varázslatot a 147. varázslatot a 299. varázslatot |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
h 1327 20 | használod az 1327. tárgyat |
hh 1534 1660 | használod az 1534. tárgyat az 1660. tárgyat |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester testét. (7 támadással 479 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 3 663 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 479, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr testét. (3 támadással 236 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 649 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérbeli borzongás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr bal oldalát. (3 támadással 241 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 602 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 1 mihlanil nyíl. Lövedéked átfúrja a veszett rozmár groteszk testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) A veszett rozmár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rozmárfogat. [rozmárfog ládikóba-> (183,31)-> 3 arany, -2 ÉP] 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy elektromos pajzs varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 88 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gömbvillám varázslat. 82 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány jobb hátsó lábát. (8 támadással 587 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (50 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zafír sárkány óriási karmát. (5 támadással 847 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+170 életerő). {HD:} Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a zafír sárkány fejét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A mentális roncsolás 34 ép-t sebez. A zafír sárkány feléd harap, de sikertelenül. A zafír sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Félrehajolsz, de a zafír sárkány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (184,32)-> 50 arany, -2 ÉP], 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (183,31)-> 80 arany, -2 ÉP] (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1570, sebződés: 254, gyógyulás: 203, összesen: -51 ÉP}
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
287 | 288 | 289 | |
26 | |
|
|
27 | |
|
|
28 | |
|
|
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Találsz egy főutcát. Felfedeztél egy nekrofunt. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Arénagödröt. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.)
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 25 aranyat.
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat elektromos pajzs varázst lök magára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 86 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gömbvillám varázslatot lő rád. 86 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány óriási karmát. (8 támadással 588 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (51 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zafír sárkány bal szárnyát. (6 támadással 774 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+155 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megpöccinted a zafír sárkány óriási karmát. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Fényaurád 7 sebzést okoz. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 37 sebzést okoz. A zafír sárkány feléd harap, de sikertelenül. A zafír sárkány farkával melletted a levegőbe suhint. A zafír sárkány karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (143,61)-> 40 arany, -2 ÉP], egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (143,61)-> 100 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP] és 4 arany. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (143,61)-> 80 arany, -2 ÉP] (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1503, sebződés: 243, gyógyulás: 186, összesen: -57 ÉP}
ff 568 1328 28 | felt. fegyverváltás: 568 1328 28 |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
A mészárlásra kiszemelt áldozat elektromos pajzs varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar böllér vigyorgó pofáját. (6 támadással 744 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). {HD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a varkaudar böllér testét. (5 támadással 464 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Fényaurád 18 sebzést okoz. A mentális roncsolás 41 ép-t sebez. A varkaudar böllér meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 179 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. {HD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar böllér jobb karját. (5 támadással 618 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). {HD:} Din cséphadarójával súrolod a varkaudar böllér testét. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Fényaurád 30 sebzést okoz. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 43 sebzést okoz. A varkaudar böllér mancsával oldalba lök. (1 támadástól 190 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP] 13 319 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2056, sebződés: 371, gyógyulás: 464, összesen: +93 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy ongóliant tombolás varázslatot. Öregedtél 2 évet. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy elektromos pajzs varázst. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 55 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 9 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar che-pap nyakát. (9 támadással 703 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar che-pap fejét. (7 támadással 885 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+178 életerő). {HD:} Din cséphadarójával súrolod a varkaudar che-pap jobb lábát. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Fényaurád működik (19 ép-t sebezve). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (45 ép-t sebezve). Ütések érik a válladat és a karodat. (8 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 34 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 767 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1749, sebződés: 158, gyógyulás: 216, összesen: +58 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy elektromos pajzs varázslatot. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 337 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kronotapír jobb első lábát. (2 támadással 155 életpontot sebezve.) A kronotapír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3 126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 492, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant hadúr testét. (8 támadással 619 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (27 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ongóliant hadúr jobb oldalát. (3 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával csak érinted az ongóliant hadúr hatalmas bokáját. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled 37 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Az ongóliant hadúr nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 71 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 34 arany, egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. 6 152 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1127, sebződés: 153, gyógyulás: 108, összesen: -45 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét ölész fejét. (8 támadással 605 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a sötét ölész testét. (4 támadással 500 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával súrolod a sötét ölész bal karját. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A fényaura 21 ép-t sebez. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (49 ép-t sebezve). A sötét ölész karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A sötét ölész karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a sötét ölész száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 033 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1266, sebződés: 17, gyógyulás: 128, összesen: +111 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy védelem tűz ellen mágiát. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 39 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében hadúr jobb karját. (8 támadással 649 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (18 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Biami kvazárlándzsával jól megszúrod az ében hadúr testét. (1 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megütöd az ében hadúr páncélozott testét. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen védte meg a nyomorultat.) Ellenfeled 24 pontot sebződik a fényaurától. A mentális roncsolás 50 ép-t sebez. Az ében hadúr fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Véres nyál csordul ki az ében hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6 975 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 955, sebződés: 57, gyógyulás: 52, összesen: -5 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 8 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok jobb oldalát. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 086 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
A másik mormol valamit: egy elektromos pajzs varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar böllér vigyorgó pofáját. (6 támadással 713 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). {HD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a varkaudar böllér testét. (5 támadással 476 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. A fényaura 18 ép-t sebez. Ellenfeled 34 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A varkaudar böllér meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 192 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) {HD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar böllér testét. (5 támadással 606 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). {HD:} Din cséphadarójával meghorzsolod a varkaudar böllér duzzadó felkarját. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A fényaura 8 ép-t sebez. Ellenfeled 49 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Mancsával a varkaudar böllér végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 168 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP] 13 319 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1994, sebződés: 362, gyógyulás: 457, összesen: +95 ÉP}
ff 28 1328 568 | felt. fegyverváltás: 28 1328 568 |
m 8 | mozogsz északra |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. (Önanalízis: +2% pszi.) Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy fehér glóbusz varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 339 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kyorg álomherceg bal vállát. (8 támadással 580 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (43 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kyorg álomherceg testét. (8 támadással 1058 életpontot sebezve.) {HD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a kyorg álomherceg nyakát. (5 támadással 484 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). A mentális roncsolás 32 ép-t sebez. A kyorg álomherceg feléd döf, de csak ijesztésképp. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy negatív csapás varázslat. 158 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 trakuun napkorong. 19 980 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2505, sebződés: 201, gyógyulás: 8, összesen: -193 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat védelem tűz ellen varázst lök magára. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 565 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 43 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar őslich bal lábát. (8 támadással 705 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel párszor keményen megütöd a varkaudar őslich jobb lábát. (10 támadással 1417 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+284 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a varkaudar őslich bal vállát. (5 támadással 499 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Ellenfeled 18 pontot sebződik a fényaurától. A mentális roncsolás 40 ép-t sebez. A varkaudar őslich többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 138 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel néhányszor megcsapod a varkaudar őslich jobb lábát. (8 támadással 1438 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+288 életerő). {HD:} Din cséphadarójával néhányszor súrolod a varkaudar őslich testét. (3 támadással 292 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). A fényaura 29 ép-t sebez. A mentális roncsolás 40 ép-t sebez. A varkaudar őslich néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 137 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A varkaudar őslich még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 32 071 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5043, sebződés: 318, gyógyulás: 803, összesen: +485 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy elektromos pajzs mágia... Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 335 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy halálvarázs II varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét kaszás testét. (8 támadással 694 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét kaszás testét. (8 támadással 1459 életpontot sebezve.) {HD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a sötét kaszás bal oldalát. (5 támadással 492 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 178 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (26 ép-t sebezve). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 46 sebzést okoz. Sajnos nem sikerült a sötét kaszás minden csapását hárítanod. (2 támadástól 291 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 92 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled regenerálódik! Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a sötét kaszás fekete csuháját. (2 támadással 357 életpontot sebezve.) {HD:} Din cséphadarójával megpöccinted a sötét kaszás jobb lábát. (1 támadással 107 életpontot sebezve.) Ellenfeled 15 pontot sebződik a fényaurától. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (55 ép-t sebezve). A sötét kaszás fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 311 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +63 ÉP.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 96 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét kaszás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 mul tekercs [mul tekercs ládikóba-> 100 arany, -2 ÉP]. 24 746 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3764, sebződés: 792, gyógyulás: 134, összesen: -658 ÉP}
ef 66 521 | energia fejlesztése 66 |
szk 556 | keresed az 556. szörnyet |
* 1. BP: h 336 10 0 | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: bb 504 1 518 | beraksz a bankba az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 4. BP: h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
* 5. BP: kb 1554 1 518 | kiveszel a bankból az 1554. tárgyat (1 darabot) |
* 6. BP: h 1554 0 0 | használod az 1554. tárgyat |
* 7. BP: bb 1554 1 518 | beraksz a bankba az 1554. tárgyat (1 darabot) |
TŰZMESTER (710. SZÖRNY) A tűzmester a tűzlények Ghallán kinevezett helytartója. Ő őrzi a tűz létsíkjára vezető utat, ő az akivel szemben szinte biztos lehetsz alulmaradásodban. Összességében rendelkezik azzal a tudással, amivel a tűz létsíkjának kisebb istenei is, tökéletes ura testének, valamint a tudatából áradó tűznek is: úgy formálja, ahogy csak akarja, ott csap le vele, ahol csak teheti. Talán ez segít meggyőzni arról, hogy messzire elkerüld iszonyatos fegyverét, a lángkalapácsot - melyet szintén az elemi tűzből alkotott. Ha botor öngyilkos módjára mégsem a menekülés mellett döntesz, készülj fel a testedet teljesen elhamvasztó iszonyatos tűzmágiára, mely ellen semmit nem tehetsz. Legalábbis a könyvtárak mélyén őrzött ősi legendák lenyomatai arról regélnek, hogy nincs esély. Na meg arról, hogy akit egy tűzmester megsebez, annak lelke a test halála után (legyen az akár természetes is) nem lesz képes az újjászületésre. Szóval? Dicstelen halál, vagy bölcs hátraarc? Mit választasz? |
NAP BÍRÁJA (711. SZÖRNY) Ha jobban szemügyre veszed az előtted álló tleikan főbíra földig érő talárjának a mintázatát, milliónyi napkorongot pillanthatsz meg, melyek függőleges és vízszintes sorokban egyaránt, egymás mellett helyezkednek el. De a nap ilyetén ábrázolása elég elvontnak tűnik, ugyanis a narancsszín napsugarak fókuszpontja egy sötétlila szabályos kör. Valaha talán, a Világégés előtt sokkal, amikor még senki sem élt azok közül, akik ma Ghalla legöregebbjei, és amikor ez a talár készült, ilyen színű volt a napkorong. Vagy csupán azt jelképezi ez a természetellenes szín, hogy a Nap követői beszennyezték magukat azzal, hogy lepaktáltak a sötétségből érkező kreitonokkal? Nem tudni. Egy biztos: a Nap Első Bírája áll előtted, és Zarknod talán tárgyalni érkezett hozzájuk, számodra viszont a harc elkerülhetetlen. Hiába odáztad volna a találkozást, most már csak a kedvező ítéletben reménykedhetsz. A Nap Első Bírája immúnis a vámpirizációra. Csak akkor fogod megtámadni, ha van kiadott FT parancsod vagy rá, vagy a hozzá hasonló szörnyek csoportjára. |
RÜEUMÖEU SZELLEME (712. SZÖRNY) A régmúltban Rüeumöeu a Tünde Nagytanács hírhedt tagja volt, a Leah lényei ellen vívott háború kinevezett vezetője. Az árnytündér mágus hihetetlen sikerei úgy terjedtek szájról szájra, mentális üzenetről mentális üzenetre félholt fajtársai között, hogy a legtöbben azt hitték, ő lesz az az éjtündér, aki megszabadítja társadalmukat Leah nyomásától, és ettől a fél-élet léttől. De végül Rüeumöeu belső árulás áldozata lett. Valamelyik alvezére inkább a Leah által hozott megváltó halál mellett döntött, minthogy a fárasztó és végeláthatatlan harcot válassza. Rüeumöeu lelke azonban nem távozott a túlvilágra, Leahnak csupán a testével kellett megelégednie. A nyughatatlan éjtündér lelke azóta is Maxtelanal romjai között bolyong, halhatatlansága több évszázadot és évezredet túlélt. Bár a valaha volt árnytündér főváros "ellakatlanodott", Rüeumöeu továbbra is itt él, abban reménykedve, hogy egyszer újra árnygólem hadserege élére állhat, és hosszú harc árán végül győzedelmeskedhet a halál felett. Rüeumöeu szelleme vámpirizációra immúnis, és csak mágikus fegyverrel sebezhető. Csak FT paranccsal fogod megtámadni. |
LABORKUDARC (713. SZÖRNY) Az előtted materializálódó borzalom jól jelképezi azt, hogy az elmúlt években mivel foglalkozott az itt élő kyorg mágus. Ez a csupacsáp, csupakarom szörnyeteg ollós végtagjaival semmi eddig látott förmedvényre nem hasonlít. Hátát bíborlila színben pompázó páncél védi, mely leginkább egy felemelkedett teknősre emlékezteti gazdáját. A félresikerült teremtmény genetikai kísérletek félresikerült eredménye, melyet a kyorg mágus csak egy ősi béklyó varázslattal tudott megszelídíteni. Persze az, hogy vele szemben ezek a lények "szelídnek" mondhatók, nem jelenti azt, hogy neked bármi esélyed is lenne a békés túlélésre. Kard-ki-kard, harc lesz... |
KÍSÉRLETI KUDARC (714. SZÖRNY) Az első, amit meg fogsz tanulni erről a szörnyről, hogy savas lehelete elé állni erősen ártalmas szegény kalandozófia (illetve lánya) számára. A kísérleti kudarc egy újabb minta a kyorg mágus laboratóriumából kikerülő borzalmak tárházából. Dobhártya szaggató rikoltása és a mágikus támadásoknak különösen ellenálló szervezete a különösen erős szörnyek közé emeli e teremtményt, mely nem fog egyetlen kardcsapásodtól a padlóra kerülni. Azért remélhetőleg a másodiktól már igen. |
FOKOZOTT BURJÁNZÁS (715. SZÖRNY) A fokozott burjánzás egy penészbomba, egy régi genetikai babráció eredménye. Kinézetileg leginkább a szárnyas gömböcre emlékeztet (talán még emlékszel rá csecsemőkorodból), csak zöld, szelvényes teste, és a törzsétől leválasztható, pulzáló csápok rothasztó érintése segít neked abban, hogy elszakadj a távoli emlékeidtől, és visszatérj a jelenbe, ahol most és azonnal harcolnod kell! Vagy futni? A fokozott burjánzást csak akkor fogod megtámadni, ha direkt FT parancsot adsz ki rá, vagy az öregítő lények csoportjára (FT 9095). |
GŐZÖLGŐ FRÖCCSENET (716. SZÖRNY) A terem kockakövekből összerakott falának repedéseiben valami szivárog! A félig szilárdan fortyogó, félig anyagtalan "valami" mintha téged figyelne, a mozdulataidat lesné. És mintha tudatosan a bekerítésedre törekedne, mint egy okos taktikus, aki a harc minden mozzanatát előre megtervezi, mégpedig úgy, hogy a felek elhelyezkedése neki kedvezzen. Ráadásul elviselhetetlen ez a bűz, mely felbukkanását kíséri... biztos mérgező is! Az alaktalan massza egyértelműen fenyegető az egészségi állapotodra nézve! Ideje fegyvert rántani, és megmutatni, hogy te vagy az erősebb... Na de vajon, hova szúrj először? Mi a kreiton laboratóriumban született "valami" legérzékenyebb pontja? Reménytelen megállapítani... |
Erő: | 80 (118) | Szint: | 54 | Merészség: | 20/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 76 (111) | Támadás: | 116 (126) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
Ügyesség: | 76 (107) | Védekezés: | 205 (215) | Menekülés: | 17 % | Életkor: | 17/19 év |
Egészség: | 76 (109) | Életpont: | 2462/2550 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 87 |
Szerencse: | 76 (131) | Varázspont: | 4376/3728 | Pénz: | 77969 arany | Kép. pont: | 96 |
Tudatpont: | 66/0 | Pszi pont: | 1664/656 | Halhatatlanság: | 23 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/57 | ökölvívás: | 47/4 (+2%) | szúrófegyverek: | 34/49 (+6%) |
vágófegyverek: | 26/23 | ütőfegyverek: | 43/77 (+2%) | lőfegyverek: | 22/2 |
dobófegyverek: | 47/11 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%) << moa ravatalozó (#1328) (150%) << biami kvazárlándzsa (#568) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil nyíl (#597) (1 -12.); vas dobónyíl (#189) (13 -); mihlanil dobótőr (#599) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
288,27 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 426 |
Kedvenc táborhely: 260,63 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2018. évben 2. hónapban. |
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 60, 65, 90, 88, 82, 83 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/1 | Földanya gyümölcse 20/6 | Pszi katalizátor 50/50 |
Max életkor 98 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 387 468 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 8. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 60/49 | 2. nyomkövetés: | 93/19 | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 25/53 | 5. hajózás: | 13/8 | 6. csapdakészítés: | 52/87 (+10%) |
7. csapdaészlelés: | 30/63 | 8. gyógyítás: | 8/97 | 9. titkosírás: | 3/50 |
10. felderítés: | 30/88 | 11. szörnyidomítás: | 13/25 | 12. teológia: | 198/89 (+25%) |
13. taumaturgia: | 125/19 (+6%) | 14. szerencsejáték: | 14/80 | 15. versengés: | 28/31 |
16. harcművészetek: | 49/4 | 17. szkanderozás: | 1/0 | 18. zene: | 40/23 (+25%) |
19. szörnyismeret: | 160/35 (+44%) | 20. pszi: | 136/6 (+8%) | 21. zárnyitás: | 32/37 |
22. vadászat: | 20/59 | 23. vitalitás: | 11/6 | 24. bányászat: | 40/94 |
25. testépítés: | 82/97 | 26. úszás: | 11/7 | 27. főzés: | 54/8 (+11%) |
28. csapatmunka: | 10/38 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 58 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 2. támadás bónusz: 5 | 3. védekezés: 1 | 5. varázslat sebzés: 1 |
6. regeneráció: 1(2) | 9. gyors fejlődés: 5 | 10. vp regeneráció: 1 | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), zafír sárkány (#329) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
szolgalidérc (#931), nekrobestia (#933), ml'othag szürcsölő (#415), árnyékfoltozó (#932), tengeri parazita (#893) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) |
agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | tudatháló (#304, 35 PP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 220 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (116,5,4) | vámpirizáció (#1) (8588,10) | áldomás II (#169) (9610,45) |
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | papi aura (#377) | tulajdonságpajzs (#26) |
Symulf rúnája (#182) | tűzmágia (#157) | kí koncentráció (#69) | elme dominanciája (#247) |
óriáserő (#53) | láth. észlelése (#78) | erőpajzs II (#63) | a lélek védelme (#57) |
esszenciavédelem 2 (#188) | hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) |
hadiszerencse III (#59) | fényaura (#211) | varázsszem (#184) | csupasz izom (#28) |
önanalízis III (#303) | mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
40. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
éjfattyak végzete (#260), bo'adhun csapás (#266), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | kronotapír (#286) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Alkotó (#578) | tűzgolyó (#155) | >> | Teremtő (#579) | |
tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar pusztító (#7134) | tűzgolyó (#155) | >> | dranadáni kőtörő (#604) | |
halálos érintés (#271) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | mutáns kopó (#582) | ongóliant tombolás (#146) | >> | varkaudar pusztító (#7134) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | káoszdémon (#547) | elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | |
tükörpajzs (#101) | >> | őshonos sziklozug (#447) | védelem tűz ellen (#38) | >> | pirogólem (#514) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzrája (#531) | pszi-acéltorony (#98) | >> | elmeszonda (#487) | |
tompítás (#40) | >> | óriásmassza (#840) | elektromos pajzs (#51) | >> | kronotapír (#286) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | ongóliant tombolás (#146) | >> | bámulatos zombi (#896) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Friedurgonoma (#7009) | tompítás (#40) | >> | ősöreg góliát (#313) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | varkaudar che-pap (#704) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +24 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Engem Fairlight ne leckéztessen. Inkább én leckéztetem meg őt - végezz avatárjával! (teljesítve) |
2.) Imádkozz le egy körben sikeresen két tőlem kapott isteni küldetést (ezt nem beleértve), hogy lássam, képes vagy még a fejlődésre! |
3.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): 73. labirintus (67,82). erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 116. labirintus (272,71). Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): 357. szörnyet kell befognod. vályogviskó (739): 4. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): kész. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. csontvár (756): 188. labirintus (396,99). Toborzóiroda (762): kész. Thargodan könyvtár (768): többek közt 1762. tárgyat kell leadnod. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
46, 55, 60, 65, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 82, 83, 88, 90, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 151, 163, 167, 171, 184, 185, 186, 188, 193, 194, 200, 201, 202, 203, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 10, 15, 26, 33, 36, 38, 46, 49, 50, 52. |
Kész: 3, 8, 11, 12, 19, 20, 23, 35, 40, 41, 42, 43, 44, 51. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 164 (limit: 705), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 18695. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 46, pontszámod: 597. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 308, a megölt vezérek száma: 6, a pontszámod: 44 750. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 75, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 3, a pontszámod: 13 225. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 3, pontszámod: 75. |
MAKRÓID (jelenleg 4 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 88 377, vv 26 182 224, vv 112 157 19, vv 69 70 247, vv 53 78 63, vv 57 188 220, vv 165 178 209, hh 841 1133 1253, hh 1524 1546, vv 184 28 303. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 220 | kaja (#2) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 1 | deus ex machina (#1) | 9 | kaja (#2) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | 3 | szögletes kő (#17) | |||
1 | tankány karom (#237) | 2 | vámpírfog (#1221) | 1 | varányszem (#30) | |||
4 | vas dobónyíl (#189) | 63 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1760 | arany (#50) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
8 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | ryuku amfora (#1153) | 3 | sáfránypor (#211) | |||
2 | spiritusz (#170) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | trakuun napkorong (#769) | |||
1 | varázskő (#305) |
287 | 288 | 289 | |
26 | |
|
|
27 | |
|
|
28 | |
|
|