62. forduló, 72. forduló, Stuba a Holló összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jún. 3. 12h:12'
EZ A 66. JÁTÉKHETED, 66. FORDULÓD
67. játékheted kezdete: jún. 6.
A következő fordulódat legkorábban a 67. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4917
SZÁMLA : XXXX

STUBA A HOLLÓ KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [76,27] koordinátán.
Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+8 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy óriás patkány nyomára vezet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Elszántan a másikra támadsz. Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az óriás patkány jobb hátsó lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod az óriás patkány testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az óriás patkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 209.]

h 1894 használod az 1894. tárgyat
Felhasználsz 1 gernim balzsamot: kaptál ugyanennyit TU-t! [1 pontot használtál fel, van még 208.]

ek 302 4 t. energia kisütése: 302 4
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 158.]

ba 123 nem támadod a 123. szörnyet
BA 123 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 158.]

m 8 mozogsz északra
[76,26] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A Káosz Angyaláért: mindenki meghal 1X, de nem mindenki él igazán. -DM " Utad során felfedezel egy megrongált templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2340 pontot kell rákölteni.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " E templom építését kezdte és a szentelést irányította... Shirak. 98. okt. " A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy liumbe. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (9 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a liumbe testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a liumbe kunkorgó nyelvét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a liumbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Nyelvét a liumbe feléd löki, de eredménytelenül. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a liumbe testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütögeted a liumbe testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A liumbe csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A liumbe csápol, de mindhiába. A liumbe nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A liumbe összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 liumbe hajtást. 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy óriás csontváz.

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor épp csak megérinted az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az óriás csontváz jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz éles karmai végigszántják a jobb combodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 1 043 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}

Második ellenfeled egy csontlepke.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontlepke színes szárnyát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A csontlepke állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 szivárványszivet. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 117 (limit: 690), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 12790.
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek keletre. [15 pontot használtál fel, van még 143.]

kt 108 20 elkészíted a 108. tárgyat (20 darabot)
Legyártottál 20 nyílvesszőt. [80 pontot használtál fel, van még 63.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[75,27] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy gyilkos tetű. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a gyilkos tetű bal vállát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Megmarkolva a csontszablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Csontszablyával néhányszor megcsapod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos tetű fejét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Látsz egy phua-kúpot. Észreveszel egy vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Havet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [74,27] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő kőszáli disznó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod a kőszáli disznó bal oldalát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Doktroll Martens Egészségügyi Szanatórium és Tájvédelmi Körzet. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély szakadékot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Találsz egy vaskohót. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Havet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 33.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [8 pontot használtál fel, van még 25.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 deus ex machinát. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. [20 pontot használtál fel, van még 5.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

m 1 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

szk 42 keresed a 42. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy óriás patkányt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

h 1576 10 használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. Félelmetes, hogy mennyire nem megy a dolog. Azért töretlenül tovább próbálkozol. [5 pontot használtál fel, van még 0.]

f 128 kísérletezel a 128. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 207 pontot. A következő körben tehát 204 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZIVÁRVÁNYSZÍV (1529. TÁRGY)
Nagyon nem helyes, amit tettél, ezt valahol mélyen te is érzed. No de sebaj, nyomta már ennél nagyobb teher is a lelkiismereted, a kis dözmöngök meg majd csak találnak maguknak új főnököt! Imígyen megnyugtatva magad, neki is látsz, hogy kinyerd Szivárvány szívét ugyanúgy, ahogy a többi dözmönggel is szoktad tenni. Öklömnyi, csillogó, vibráló tárgy ez, amelyből csak úgy süt a mágia - így örömmel teszed el, bár hogy mire jó, azt még jópár napig nem sikerül kitalálnod. Egyszer azonban valahogy a kajád mellé keveredik a hátizsákodban, és az esti szortírozáskor meglepődve veszed észre, hogy a janóla, amelyik már két napja is enyhén büdösödött, most újra tökéletesen friss. Kísérletet teszel még pár gyorsan romló étellel, és mindnél ugyanezt tapasztalod: a szív mágikus tartósító hatása mindent folyamatosan frissen tart. Némi töprengés után arra is rájössz, hogy ennek a kulináris élvezeteken kívül hol vehetnéd hasznát: a szörnykomponensek tartósításánál is jól jöhet egy ilyen csoda. És igen! Működik! Vidáman fütyörészve indulsz tovább, és már előre tervezgeted, hogy mennyi pénzt spórolsz majd meg a spirituszon csak azért, hogy valami más haszontalanságra eltapsolhasd...

KARAKTERLAP

Stuba a Holló, egy kopasz, piros szemű troll nő vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Bőröd sárga. Sheran elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 66. fordulód.

Erő: 20 Szint: 14 Merészség: 5/5 Magasság: 227 cm
IQ: 15 Támadás: 14 Agresszió: 5 Testsúly: 449 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 15 (17) Életpont: 196/153 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (24) Varázspont: 71/2 Pénz: 4 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 9/0
Eddig összesen 433 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 015 TP-t kaptál. Jelenleg 74 420 TP-d van. A következő szinthez még 580 TP szükséges. Trófeáid: láplidérc, óriás csontváz, nukleáris cickány. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/24 szúrófegyverek: 3/98 vágófegyverek: 4/94 (+27%)
ütőfegyverek: 21/6 (+6%) lőfegyverek: 13/83 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << csontszablya (#64) << csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -4.); nyílvessző (#108) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
74,70 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 85

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 78 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30/8 2. nyomkövetés: 20/67 (+13%) 3. mászás: 6/89 (+7%)
4. csapdakészítés: 7/16 (+12%) 5. csapdaészlelés: 1/67 6. gyógyítás: 15/27
7. titkosírás: 1/0 8. felderítés: 1/58 9. szörnyidomítás: 1/23
10. teológia: 6/39 11. taumaturgia: 4/65 (+3%) 12. versengés: 6/89
13. zene: 1/26 (+5%) 14. szörnyismeret: 6/41 (+24%) 15. zárnyitás: 1/12
16. vadászat: 5/44 17. bányászat: 13/4 (+28%) 18. csapatmunka: 1/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot )
cirkusz: ötpróba (2)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
goblin (#21) (csak egyszer), tetemember (#123) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
vízionár (#66), tetemember (#123)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) szárazság (#48, 6 VP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 5)
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): 14. labirintus (39,50). szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.
Kész: 1.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 16 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 499 TU szükséges.)
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 79.53 kg Megterheltség: 159%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 50 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gernim balzsam (#1894) 20 madártoll (#112) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 deus ex machina (#1) 3 kaja (#2)
1 liumbe hajtás (#655) 16 nyílvessző (#108) 3 óndarab (#85)
1 szivárványszív (#1529)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

73 74 75 76 77
25
26
27
28
(74,27) kőszáli disznók (#34), mély szakadék (#154), Raia oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), érclelőhely
(75,27) gyilkos tetű (#116), olvasztókemence (#86), phua-kúp (#372), vaskohó (#155), oltár, érclelőhely
(76,26) oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve, liumbe (#349), óriás csontváz (#176), csontlepke (#746)
(76,27) óriás patkányok (#42)

Üzenet küldése a karakternek