65. forduló, 67. forduló, Ray Charles összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. okt. 30. 12h:05'
EZ A 122. JÁTÉKHETED, 66. FORDULÓD
123. játékheted kezdete: nov. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4157
SZÁMLA : XXXX

RAY CHARLES KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,-6] koordinátán.
Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+7 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy gyilkos sallank nyomára bukkanj. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [10 pontot használtál fel, van még 226.]

v 6 5 10 elmormolod a 6. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 221.]

ef 5 502 energia fejlesztése 5
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 186.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[70,-7] Síkság, továbbra is csak síkság. Látsz egy tűzbokrot. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy törpemammut. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a törpemammut bal hátsó lábát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpemammut ormányát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a törpemammut oszlopos lábát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy sírlidérc.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc jobb oldalát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 556 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt mirg.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az élőholt mirg farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Belecsipked az élőholt mirg a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Találsz nála 1 Eldaran karkötőjét.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 148 (limit: 1435), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 15065.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [70,-8] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy manifesztátor. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy élőholt mágus.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra.
(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+59 életerő.) Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 11 tüskét.

(Továbbmész...) [70,-9] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy trollfa. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Meglengetve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trollfa ágas-bogas fejét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod a trollfa testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-10 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 göcsörtös bunkót. (ld. enc.) 301 tapasztalati pontot kaptál. Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy szintszívó.

Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szintszívó jobb lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szintszívó néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

A fák között biztos búvóhelyet találsz. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy óriás csontváz. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [81 pontot használtál fel, van még 105.]

m 8 8 2 mozogsz északra, északra, keletre
[70,-10] Még mindig az erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy trollfa. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a trollfa ágas-bogas fejét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod a trollfa ágas-bogas fejét. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) A trollfa vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a trollfa ágas-bogas fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal többször eltalálod a trollfa ágas-bogas fejét. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) A trollfa megüti a bal válladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-14 életpont)! A trollfa most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy sírlidérc száll szembe veled.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor keményen megütöd a sírlidérc fejét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor megpöccinted a sírlidérc bal lábát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 éjkövet.
(Feltételes gyógyítás:) Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+66 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy óriás csontváz volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

(Továbbmész...) [70,-11] Tovább barangolsz a fák között. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vadász varkaudar. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász varkaudar fejét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a vadász varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy tetemember. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vapár cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [71,-11] Még mindig az erdőben vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy óriás liánt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy agglomerátor. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az agglomerátor testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod az agglomerátor testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (10 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az agglomerátor zsezsgő matériáját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az agglomerátor zsezsgő matériáját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (10 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az agglomerátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy élőholt mirg.

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az élőholt mirg fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Belecsipked az élőholt mirg a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt mirg.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg bal lábát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Találsz nála 4 drótszőrt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 152 (limit: 1435), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 15475.
Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. [70 pontot használtál fel, van még 35.]

kt 209 elkészíted a 209. tárgyat
Begyűjtöttél 1 szuperkötelet. [12 pontot használtál fel, van még 23.]

m 2 5 mozogsz keletre, délnyugatra
[72,-11] Tovább barangolsz a fák között. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy zombi.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a zombi rotható húsát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi rotható húsát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A zombi többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy csontlepke.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontlepke bordás testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A csontlepke kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontlepke most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 vas dobónyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 154 (limit: 1435), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 15685.
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [71,-10] A terep továbbra is sűrű erdő.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy élőholt mirg áll veled szemben.

Elszántan a másikra támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az élőholt mirg. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

A következő ellenfél egy autentikus vámpír.

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az autentikus vámpír testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhány helyen meghorzsolod az autentikus vámpír fejét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször eltalálod az autentikus vámpír jobb oldalát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhány helyen meghorzsolod az autentikus vámpír bal lábát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 927 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 13 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 156 (limit: 1435), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 15895.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
Összeakadsz egy szőke hajú, zöld szemű elf nővel. Bőre teljesen fehér! Fegyverzetét egy sünmedve trófea színesíti. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya.
Összeismerkedtek. Az ő neve Sarah. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elköszöntök egymástól.
[20 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 80 keresed a 80. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy trollfát. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 0.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 207 pontot. A következő körben tehát 207 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TROLLFA (80. SZÖRNY)
Belépni egy sűrű erdőbe már eleve azt jelenti, hogy készülj fel a legrosszabbra. Aztán amikor egy vastag, erős fa megmozdul melletted, már késő az utolsó imát elrebegni: alighanem egy trollfa döntött úgy, hogy véget vet az életednek. Ezek az akár száz évig is elélő, háromméteres monstrumok csak kisöccsei a gyilkos enteknek, de félelmetes regenerálódó képességük így is kemény próba elé állítja azt a kalandozót, aki a valós világot preferálja az árnyékvilág könnyed semmittevéséhez képest. A trollfák ellen ütőfegyvert alkalmazni esztelenség, és a szúrófegyvereknek sem sok esélye van. Mivel a sűrű erdőben nem használhatsz lő- és dobófegyvert, nem sok választási lehetőséged marad... Szerencsére, a trollfák nem tudnak gyorsan mozogni - ha a dolgok rosszra fordulnak, még mindig marad a futás! A trollfa fegyverként egy kicsavart fatörzset használ.

GÖCSÖRTÖS BUNKÓ (123. TÁRGY)
A trollfa egy nagyobb ágát lemetszve, egy könnyű, ámde nagyon kemény bunkóhoz jutsz. Mivel elég göcsörtös, komoly jártasságot igényel (legalább 5-ös ütőfegyver szakértelem), hogy megfelelő hatékonysággal forgatni tudd. A göcsörtös bunkó egy 2d8+4 sebzésű ütőfegyver.

KARAKTERLAP

Ray Charles, egy rövid ősz hajú, kék szemű gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 66. fordulód.

Erő: 13 (18) Szint: 14 Merészség: 5/5 Magasság: 119 cm
IQ: 20 Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 4 Menekülés: 35 % Életkor: 102/102 év
Egészség: 12 Életpont: 222/178 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 16 (17) Varázspont: 96/3 Pénz: 358 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 25/0
Eddig összesen 465 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 033 TP-t kaptál. Jelenleg 71 261 TP-d van. A következő szinthez még 3 739 TP szükséges. Trófeáid: élőholt mágus, quwarg szabotőr, autentikus vámpír.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 2/77 vágófegyverek: 5/25 (+14%) ütőfegyverek: 21/62 (+18%)
lőfegyverek: 19/59 (+9%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -8.); tüske (#22) (9 -);
71,44 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 958 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 24/88 (+44%) 2. nyomkövetés: 13/45 (+4%) 3. mászás: 2/52
4. csapdakészítés: 6/34 (+14%) 5. gyógyítás: 32/18 (+66%) 6. titkosírás: 2/2
7. felderítés: 2/40 8. teológia: 3/58 (+3%) 9. szörnyismeret: 3/33 (+20%)
10. vadászat: 5/69 11. bányászat: 2/97

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
süvítő rája (#113), manifesztátor (#124), óriás csontváz (#176)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. (teljesítve)
2.) Hozz egy grifftojást.
3.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. cseréptetős torony (549): új. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 27, 29, 30.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 156 (limit: 1435), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 15895.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 38 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 225 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * bíbor erőöv (#291) 1 * boszorkánykendő (#1697)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271)
Fegyverek és lövedékek
1 csontszurony (#12) 1 esszenciakristály (#350) 2 ezüsttollú nyíl (#363)
1 fúvócső (#20) 2 göcsörtös bunkó (#123) 1 * kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 * parittya (#18)
2 rézgolyó (#343) 1 * szöges bunkó (#8) 1 tolmokov-koktél (#351)
20 tüske (#22) 3 ubuk dobónyíl (#138) 9 ubuk tüske (#131)
4 vas dobónyíl (#189) 2 vashegyű nyíl (#176)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
4 aranylánc (#191) 2 Eldaran karkötője (#373) 1 * két kard szimbólum (#144)
1 * Tharr Keresztje (#287)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 2 + deus ex machina (#1)
1 éjkő (#2369) 5 fáklya (#36) 1 + hebrencs csapda (#147)
7 kaja (#2) 1 keg gomba (#1615) 1 kötél (#92)
1 légiós hátizsák (#1560)
Löttyök és porok, tartóstul
1 kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 sullár hólyag (#168) [benne 13 csepp spiritusz (#170), fér még: 7]
1 uzbány csőr (#169) [benne 6 csepp ugh méreg (#166), fér még: 6]
3 vizestömlő (#3) [bennük 51 korty víz (#27), fér még: 9]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6 acélpengőke (#231) 3 álompor (#396) 6 aurach fog (#657)
4 bordacsont (#16) 1 darázsszárny (#652) 1 dorony tüdő (#212)
23 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105) 3 fabontó (#106)
1 fekete gyöngy (#99) 3 grákóbőr (#41) 2 gromak bőr (#268)
2 gyöngymangó (#135) 2 hebrencs állkapocs (#130) 4 kaktusztüske (#114)
2 kavadu lebeny (#24) 1 királygyík bőr (#44) 1 lapockacsont (#33)
93 madártoll (#112) 3 magszim bél (#103) 4 mandibulapenge (#125)
3 mocsári penke (#148) 1 Morgan kristálya (#659) 8 pirkit (#153)
2 púderkő (#119) 1 pular kristály (#239) 2 quwarg tojás (#360)
5 rézdarab (#70) 21 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650)
3 smirglilevél (#29) 22 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47)
2 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529) 1 szuperkötél (#209)
4 szvó-ektoplazma (#151) 2 vadász tatu bőr (#15) 1 vapár ág (#110)
8 vasérc (#152) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 64.11 kg Megterheltség: 90%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 64 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
13 arany (#50) 4 drótszőr (#37) 1 éjkő (#2369)
1 Eldaran karkötője (#373) 2 göcsörtös bunkó (#123) 2 kaja (#2)
8 madártoll (#112) 1 szuperkötél (#209) 2 szvó-ektoplazma (#151)
4 tüske (#22) 3 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

69 70 71 72 73
-12
-11
-10
-9
-8
-7
-6
-5
(70,-11) vadász varkaudar (#108), vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110)
(70,-10) trollfa (#80), sírlidérc (#172)
(70,-9) trollfa (#80), szintszívó (#96)
(70,-8) manifesztátor (#124), élőholt mágus (#175), 50. jellempróba
(70,-7) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 38. jellempróba, törpemammut (#115), sírlidérc (#172), élőholt mirg (#135)
(71,-11) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), agglomerátor (#138), élőholt mirg (#135)
(71,-10) élőholt mirg (#135), autentikus vámpír (#154), Sarah (4863. kalandozó)
(72,-11) zombi (#49), csontlepke (#746)

Üzenet küldése a karakternek