65. forduló, 67. forduló, Szürke Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 28. 12h:01'
EZ A 116. JÁTÉKHETED, 66. FORDULÓD
117. játékheted kezdete: szept. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3468
SZÁMLA : XXXX

SZÜRKE FARKAS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [55,-29] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+17 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy démontetű nyomára vezet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [8 pontot használtál fel, van még 195.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

* 2. KP: ff 28 6 2084 felt. fegyverváltás: 28 6 2084
Felt. fegyverváltás: << ököl << kőkés << vaskard. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 190.]

* 4. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 180.]

hu 180 255 hulladék: 180 255
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst gyűrűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz tatu ködmönt. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

t 352 172 támadod a 352. szörnyet a 172. szörnyet
FT 352 parancs tárolva. FT 172 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

h 2369 használod a 2369. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

m 8 1 1 mozogsz északra, északkeletre, északkeletre
[55,-30] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy ragyás burástya. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya farkát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel végigvagdosod a ragyás burástya ragyás testét. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvagdalod a ragyás burástya farkát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Felismered. Ez egy tetemember. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Teleeszed magad. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [56,-31] Még mindig bozótos. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívői építették. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledő sullár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sullár lihegő pofáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sullár hatalmas testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy megvágod a sullár lihegő pofáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A sullár szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Patájával a sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy élőholt mirg.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg jobb lábát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal rájössz, hogy egy tetemember ijesztett meg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-1 életerő.)

(Továbbmész...) [57,-32] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Az észak-dél irányba húzódó Pillanat hegység tövében vagy. Ettől keletre kezdődik Maad. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy halálbokort. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rőtmanó lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a rőtmanó tüskés bőrét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed a rőtmanó fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Karmaival a rőtmanó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a rőtmanó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rőtmanó kacagány. 80 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy óriás csontváz. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Mohón zabálni kezdesz. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 156.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[58,-33] Még mindig dombos terepen vagy. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy mélységi grittang. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel meghorzsolod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a mélységi grittang jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy szikla mögé rejtőzöl. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ó! Hiszen ez egy élőholt mágus. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy krómkaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Felfedeztél egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-2 életerő.)

(Továbbmész...) [59,-34] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy evaporőr. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az evaporőr testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontszablyával párszor kilyukasztod az evaporőr testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a láplidérc testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a láplidérc testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvagdalod a láplidérc fejét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A láplidérc belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a láplidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy sírlidérc.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 ametiszt medált. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 219 (limit: 1120), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 16092.
Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-2 életerő.)

(Továbbmész...) [60,-35] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy proteinfecske. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a proteinfecske farkát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a proteinfecske tollas testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod a proteinfecske farkát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A proteinfecske karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kőkéssel megcsapod a proteinfecske testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod a proteinfecske testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. A proteinfecske karmai majdnem eltalálnak! A proteinfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 4 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Felismered. Ez egy élőholt mágus. Amikor elhal a zaj, előmászol. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-3 életerő.) [24 pontot használtál fel, van még 132.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[61,-35] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ó! Hiszen ez egy láplidérc. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-6 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [62,-36] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy halálbokort. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tetemember volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-4 életerő.)

(Továbbmész...) [63,-37] Továbbra is síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy óriás csontváz. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-5 életerő.) [24 pontot használtál fel, van még 108.]

m 8 mozogsz északra
[63,-38] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy móleon. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a móleon fémes gerincét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontszablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a móleon jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A móleon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 fémrudat. 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy élőholt mágus. Amikor elhal a zaj, előmászol. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy hóhérbimbót. Észreveszel egy oltárt. Raia híveié. Felfedeztél egy világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy hegyi rák közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hegyi rák testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod a hegyi rák testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A hegyi rák ollója a levegőben csattan. A hegyi rák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 rákpáncélt. (ld. enc.) 101 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mohón a kajára veted magad. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csuklyavirágot. Ügyességed TF-elődött. [11 pontot használtál fel, van még 97.]

szk 68 keresed a 68. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy móleont. [0 pontot használtál fel, van még 97.]

kt 249 5 elkészíted a 249. tárgyat (5 darabot)
Sajnos csak 2 bumeráng készítéséhez van elegendő alapanyagod. Legyártottál 2 bumerángot. Ügyességed TF-elődött. [24 pontot használtál fel, van még 73.]

szm 73 megölöd a 73. szörnyet
Nem hajt elég hasznot a garokk: leölöd. Úgy látszik azonban, hogy érzi a vesztét, mert védi magát!

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a garokk testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a garokk bal vállát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A garokk feléd szúr agyarával, de nem talál. A garokk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 73.]

ef 10 505 energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 3.]

kt 25 2 elkészíted a 25. tárgyat (2 darabot)
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen kavadu iszákot is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

fog 88 219 elfogod a 88. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: ff 6 28 2084 felt. fegyverváltás: 6 28 2084
Felt. fegyverváltás: << kőkés << ököl << vaskard. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 207 pontot. A következő körben tehát 207 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AMETISZT MEDÁL (275. TÁRGY)
Ennek a díszes aranyláncnak a végén egy gyönyörű ametiszt kő fityeg, szemet gyönyörködtetően és csábítóan. A mintája alapján bizonyára egy stüreai ékszerész munkája lehet. Egy nagyobb városban sok pénzt kaphatsz érte.

HEGYI RÁK (61. SZÖRNY)
A gyenge napsütésben gyakran látni a sütkérező, hatalmasra nőtt hegyi rákokat a hegyoldalakon (ha valakinek elég jó a szeme ahhoz, hogy a szikláktól meg tudja különböztetni). A hegyi rákok általában békések, persze ha egy éhes drasmólyom vagy egy, a jó kis rákpáncélra apelláló kalandozó megtámadja őket, akkor... nos, elég jól meg tudják magukat védeni. A vastag kitinpáncél áttörésére az ütőfegyver a legalkalmasabb.

RÁKPÁNCÉL (97. TÁRGY)
Leválasztva a hegyi rák kemény páncélját, szomorúan tapasztalod, hogy húsa nem a megszokott, zamatos rákhús, hanem kesernyés stuff. No de sebaj, a páncél nagyon ellenállónak látszik.

KARAKTERLAP

Szürke Farkas, egy kopasz, félszemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 66. fordulód.

Erő: 12 (17) Szint: 15 Merészség: 5/1 Magasság: 183 cm
IQ: 24 (26) Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 13 (17) Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 14 Életpont: 201/201 Jellem: gonosz (65) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 (21) Varázspont: 218/128 Pénz: 921 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 25/4
Eddig összesen 678 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 605 TP-t kaptál. Jelenleg 118 661 TP-d van. A következő szinthez még 1 339 TP szükséges. Trófeáid: élőholt mágus, harcos, autentikus vámpír.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 8/70 (+30%) vágófegyverek: 21/55 (+10%) ütőfegyverek: 2/98
dobófegyverek: 15/62 (+15%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << ököl (#28) << vaskard (#2084)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); dárda (#10) max. 1 db (3 -5.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (6 -8.); ubuk dobónyíl (#138) (9 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
63,79 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 93

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 169 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 45/16 (+89%) 2. nyomkövetés: 18/23 (+22%) 3. lopás: 1/32
4. csapdakészítés: 6/103 (+14%) 5. csapdaészlelés: 1/58 6. gyógyítás: 14/70
7. titkosírás: 1/97 8. felderítés: 2/3 9. szörnyidomítás: 2/32
10. teológia: 3/99 (+3%) 11. taumaturgia: 8/55 (+5%) 12. zene: 1/0
13. szörnyismeret: 6/38 (+20%) 14. zárnyitás: 8/74 15. vadászat: 2/37
16. bányászat: 12/86 (+33%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot ), dárdát (#10) (max. 2 darabot, csak egyszer), halálkristályt (#2372) (max. 100 darabot, csak egyszer), kavadu iszákot (#25) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
zombi (#49), csontváz (#48), csontlepke (#746), élőholt mirg (#135), manaelementál (#290), Jerome (#956) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), manifesztátor (#124)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
vízionár (#66), ismeretlen (#9089), technokolin (#50), fémbontó szójer (#150), nektoraf (#355), Sheran hívők (#995), szeppent rákfatty (#186), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP)
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> Palasti (#6116) lángcsóva (#31) >> drónkeselyű (#208)
lángcsóva (#31) >> vízionár (#66)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> Palasti (#6116)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! (teljesítve)
2.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot!
3.) Öld meg valamelyik gnóm boltost az egyik városban. (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. városháza (685): új. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 22, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 170, 175.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 219 (limit: 1120), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 16092.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 3 harcos, 3 királynő, 5 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 37 TU. szükséges még: 13 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 361 TU szükséges.)
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * bíbor erőöv (#291) 1 * boszorkánykendő (#1697)
1 * bronzpáncél (#90) $2 díszes rézpajzs ($84) 1 * harci maszk (#1739)
1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) $1 rőtmanó kacagány ($714)
Fegyverek és lövedékek
2 bumeráng (#249) 1 * csontszablya (#64) 1 esszenciakristály (#350)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 10 ubuk dobónyíl (#138)
54 ubuk tüske (#131) 1 * vaskard (#2084)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 ametiszt medál (#275) $1 borostyán függő ($162) 1 * denevér szimbólum (#140)
2 * Eldaran karkötője (#373) $1 ezüst gyűrű ($180) 1 + nap szimbólum (#141)
1 * regeneráló gyűrű (#254) 1 * saválló fülbevaló (#1552) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
1 * umbatari karkötő (#278)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 bőrkantár (#1125) 4 ¤ deus ex machina (#1)
2 fülemüle síp (#1576) 1 fűszerkeverék (#1170) 2 halálkristály (#2372)
1 + hebrencs csapda (#147) 2 kaja (#2) 1 keg gomba (#1615)
1 kötél (#92) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 2 ork csodaszer (#1228)
1 tudás gyöngye (#522) $1 tüskecsapda ($242) 2 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 32 csepp tinta (#101), fér még: 8]
6 éjurna (#2368) [bennük 42 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 18]
1 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
1 kavadu iszák (#25) [benne $10 csepp gyenge méreg ($26), fér még: 0]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
4 sullár hólyag (#168) [bennük 22 csepp spiritusz (#170), fér még: 58]
4 uzbány csőr (#169) [bennük 18 csepp ugh méreg (#166), fér még: 30]
4 + vizestömlő (#3) [bennük 69 korty víz (#27), fér még: 11]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4 álompor (#396) 1 aurach bőr (#658) 3 csillezsályalevél (#1253)
30 + csuklyavirág (#133) 7 + dözmöng szív (#122) $10 drótszőr ($37)
$2 evaporőr háj ($105) 1 ezüstdarab (#326) $3 fekete gyöngy ($99)
$1 fémrúd ($104) 2 halálvirág (#2371) 1 hebrencs állkapocs (#130)
2 kaktusztüske (#114) 2 kavadu lebeny (#24) 1 + kazmár gyökér (#205)
1 liumbe hajtás (#655) 127 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
2 mandibulapenge (#125) 3 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa smaragd (#377)
11 mocsári penke (#148) 1 mutáns csont (#331) 1 ormánygőte csont (#21)
16 pirkit (#153) 1 rákpáncél (#97) 7 smirglilevél (#29)
7 sünmedve tüske (#14) 1 szárnyas hernyó (#69) 1 szulfin (#676)
24 szvó-ektoplazma (#151) 1 trikornis szarv (#198) 7 tükör (#43)
2 vadász tatu bőr (#15) 3 varányszem (#30) 2 vasérc (#152)
2 xirnox szív (#213)

Összsúly: 62.82 kg Megterheltség: 92%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 76 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 lajhár csont (#236) 6 smirglilevél (#29) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ametiszt medál (#275) 3 bomló esszencia (#2367) 2 bumeráng (#249)
1 evaporőr háj (#105) 1 fémrúd (#104) 2 kaja (#2)
6 madártoll (#112) 1 rákpáncél (#97) 1 rőtmanó kacagány (#714)
3 spiritusz (#170) 1 sullár hólyag (#168) 1 szvó-ektoplazma (#151)
3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64
-39
-38
-37
-36
-35
-34
-33
-32
-31
-30
-29
-28
(55,-30) ragyás burástya (#111), Tharr oltár
(56,-31) szent tölgyfa (#393), Elenios oltár, sullár (#101), élőholt mirg (#135)
(57,-32) olvasztókemence (#86), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), vaskohó (#155), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 23. jellempróba, érclelőhely, rőtmanó (#55)
(58,-33) mélységi grittang (#103), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Elenios oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), érclelőhely
(59,-34) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Fairlight oltár, evaporőr (#69), láplidérc (#352), sírlidérc (#172)
(60,-35) proteinfecske (#139), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 32. jellempróba
(61,-35) Sheran oltár
(62,-36) gumifa (#38), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), 33. jellempróba, oltár
(63,-38) móleonok (#68), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Raia oltár, világítótorony (#156), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely, hegyi rák (#61), garokk (#73)
(63,-37) Elenios rúnaköve, Elenios oltár, 36. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek