Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. máj. 17. 9h:08' EZ A 933. JÁTÉKHETED, 658. FORDULÓD 934. játékheted kezdete: máj. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 28 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2071 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
* 2. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
vv 71 88 377 | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 377. varázslatot |
vv 26 182 224 | elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
vv 112 157 19 | elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot |
vv 69 70 247 | elmormolod a 69. varázslatot a 70. varázslatot a 247. varázslatot |
vv 53 78 63 | elmormolod az 53. varázslatot a 78. varázslatot a 63. varázslatot |
vv 57 188 220 | elmormolod az 57. varázslatot a 188. varázslatot a 220. varázslatot |
vv 165 178 209 | elmormolod a 165. varázslatot a 178. varázslatot a 209. varázslatot |
hh 841 1133 1253 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
hh 1524 1546 0 | használod az 1524. tárgyat az 1546. tárgyat |
vv 184 28 303 | elmormolod a 184. varázslatot a 28. varázslatot a 303. varázslatot |
* 3. KP: kb 504 1 518 | kiveszel a bankból az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 4. KP: h 1602 27 50 | használod az 1602. tárgyat |
* 5. KP: ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
v 21 100 | elmormolod a 21. varázslatot |
fno 2 1 | fejl. pont elköltés 2 1 |
p 195 51 | használod a 195. pszi képességet |
im 253 | imádkozol |
bb 500 11 518 | beraksz a bankba az 500. tárgyat (11 darabot) |
bb 1387 11 518 | beraksz a bankba az 1387. tárgyat (11 darabot) |
kb 260 14 518 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (14 darabot) |
vv 261 147 299 | elmormolod a 261. varázslatot a 147. varázslatot a 299. varázslatot |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
h 1327 20 | használod az 1327. tárgyat |
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy elektromos pajzs varázslat! Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 91 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gömbvillám. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel elektromos pajzs van rajtad.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány pikkelyes testét. (8 támadással 617 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. A villámok csak csiklandoznak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zafír sárkány óriási karmát. (5 támadással 671 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). {HD:} Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a zafír sárkány jobb szárnyát. (1 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Ellenfeled 49 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A zafír sárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt a zafír sárkány a farkával, de elhibázta! A zafír sárkány karmai majdnem eltalálnak! A zafír sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 6 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP], 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (184,32)-> 52 arany, -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (183,31)-> 50 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP], 9 arany és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% ökölvívás.) (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1447, sebződés: 105, gyógyulás: 164, összesen: +59 ÉP}
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
287 | 288 | 289 | |
26 | |
|
|
27 | |
|
|
28 | |
|
|
[144,61] Épületek tűnnek fel. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Arénagödröt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.)
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 23 aranyat.
hh 1534 1660 | használod az 1534. tárgyat az 1660. tárgyat |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester torát. (7 támadással 475 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 3 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 475, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat elektromos pajzs varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén bal vállát. (4 támadással 337 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. (Önanalízis: +2% pszi.) Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 565 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. Semmi eredménye! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 29 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Quwaxotix jobb oldalát. (8 támadással 651 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (33 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Quwaxotix gigászi csáprágóját. (6 támadással 846 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+170 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megpöccinted a Quwaxotix testét. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 95 életpontot sebeztél. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A mentális roncsolás 29 ép-t sebez. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 387 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +78 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Quwaxotix száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy pszi kő, ezenkívül 1 quwarg katalizátor. 28 127 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2293, sebződés: 497, gyógyulás: 280, összesen: -217 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fagyóriás fagyott lábát. (8 támadással 602 életpontot sebezve.) Borzalmas fagyvihar kerekedik körülötted. - Már úgyis túl melegem volt - jegyzed meg. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fagyóriás nyakát. (2 támadással 353 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). {HD:} Din cséphadarójával eltalálod a fagyóriás bal lábát. (1 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. A fényaura 8 ép-t sebez. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 41 sebzést okoz. A fagyóriás mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A fagyóriás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 jégszivet. [jégszív ládikóba-> (143,61)-> 15 arany, -2 ÉP] 6 274 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1105, sebződés: 2, gyógyulás: 96, összesen: +94 ÉP}
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy elektromos pajzs mágia... Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) (Önanalízis: +2% pszi.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi eredménye! Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 80 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gömbvillám. Semmi eredménye! (mivel elektromos pajzs van rajtad.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány pikkelyes testét. (8 támadással 614 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zafír sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 813 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). {HD:} Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a zafír sárkány jobb első lábát. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Fényaurád 10 sebzést okoz. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 58 sebzést okoz. A zafír sárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Karmaival a zafír sárkány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zafír sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (143,61)-> 100 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (143,61)-> 100 arany, -2 ÉP] (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1594, sebződés: 105, gyógyulás: 194, összesen: +89 ÉP}
ff 568 1328 28 | felt. fegyverváltás: 568 1328 28 |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár testét. (7 támadással 564 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5 521 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 564, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy védelem tűz ellen rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske jobb lábát. (8 támadással 598 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Biami kvazárlándzsával jól megszúrod az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megcsapod az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. (védelem tűz ellen védte meg a nyomorultat.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled 38 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Az aranyfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 94 aranyat. 6 066 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 870, sebződés: 0, gyógyulás: 50, összesen: +50 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy védelem tűz ellen mágiát. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 37 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében hadúr fejét. (8 támadással 644 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (24 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Biami kvazárlándzsával megdöföd az ében hadúr bal karját. (1 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megütöd az ében hadúr nyakát. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Fényaurád 16 sebzést okoz. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 40 sebzést okoz. Az ében hadúr fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6 975 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 926, sebződés: 61, gyógyulás: 50, összesen: -11 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 10 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 086 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 17 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 1 mihlanil nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 223 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár jobb karját. (7 támadással 571 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5 521 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 571, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 1 mihlanil nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász varkaudar testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 399 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% lőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled inst.szingularitás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a magnetikus praglonc bal lábát. (8 támadással 478 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a magnetikus praglonc testét. (3 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megcsapod a magnetikus praglonc testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 191 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 65 sebzést okoz. A magnetikus praglonc csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 praglonc hártyát. [praglonc hártya ládikóba-> (143,61)-> 200 arany, -2 ÉP] 6 859 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1136, sebződés: 2, gyógyulás: 84, összesen: +82 ÉP}
ff 28 1328 568 | felt. fegyverváltás: 28 1328 568 |
m 8 | mozogsz északra |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A csata nem lesz könnyű: célpontod fehér glóbusz varázslatot rak magára. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 339 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kyorg álomherceg fegyvertfogó karját. (8 támadással 592 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (44 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kyorg álomherceg bal vállát. (8 támadással 1388 életpontot sebezve.) {HD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a kyorg álomherceg bal lábát. (3 támadással 305 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 118 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A mentális roncsolás 48 ép-t sebez. A kyorg álomherceg gyenge döfése nem tudott megsebezni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy negatív csapás. 156 életpontot vesztettél. A kyorg álomherceg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19 980 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2799, sebződés: 200, gyógyulás: 8, összesen: -192 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 565 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy kiszáradás. 233 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a dűneszellem testét. (8 támadással 706 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dűneszellem kiszáradt karját. (10 támadással 1441 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+289 életerő). {HD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a dűneszellem jobb karját. (5 támadással 507 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Ellenfeled 35 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Mielőtt észbe kapnál, a dűneszellem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 25 életpontot vesztettél. A dűneszellem néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sivatagi vihar varázslat. 100 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször eltalálod a dűneszellem testét. (3 támadással 432 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). {HD:} Din cséphadarójával néhányszor súrolod a dűneszellem testét. (2 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 214 életpontot sebeztél. Fényaurád 10 sebzést okoz. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 33 sebzést okoz. A dűneszellem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Karmával néhányszor a dűneszellem megcsapja a fejedet. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sivatagi vihar varázslatot lő rád. 100 életpontot vesztettél.
A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23 966 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4143, sebződés: 727, gyógyulás: 589, összesen: -138 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy elektromos pajzs mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 324 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. 96 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kísértetvándor ködös testét. (8 támadással 609 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kísértetvándor testét. (10 támadással 1384 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+277 életerő). {HD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a kísértetvándor testét. (5 támadással 502 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Fényaurád 10 sebzést okoz. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 48 sebzést okoz. Pengéjét vadul forgatva, a kísértetvándor újra meg újra lecsap. (2 támadástól 263 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 38 életpontot vesztettél. A kísértetvándor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 drakolder póráz. 20 955 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2877, sebződés: 397, gyógyulás: 447, összesen: +50 ÉP}
kb 1387 1 518 | kiveszel a bankból az 1387. tárgyat (1 darabot) |
h 1387 313 116 | használod az 1387. tárgyat |
287 | 288 | 289 | |
26 | |
|
|
27 | |
|
|
28 | |
|
|
[313,116] Lakott területre érkeztél. A levegőből pernye szitál, de ez láthatóan nem zavarja a Thargodanokat.
(Feltételes támadás:) Egy Fairlight avatárja! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled elektromos pajzs varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy inst.szingularitás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Fairlight avatárja testét. (8 támadással 603 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (27 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Fairlight avatárja bal oldalát. (8 támadással 1076 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+216 életerő). {HD:} Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a Fairlight avatárja jobb karját. (1 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Fényaurád 7 sebzést okoz. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (36 ép-t sebezve). A Fairlight avatárja megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 92 életpontot vesztettél. A Fairlight avatárja most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 637 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1824, sebződés: 214, gyógyulás: 260, összesen: +46 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Egy tompítás rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 565 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod a troglodita harcos jobb lábát. (8 támadással 585 életpontot sebezve.) A szörny egy savdárdát formál a semmiből, majd feléd hajítja. Eltrafált a lövedék. (65 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a troglodita harcos farkát. (8 támadással 1062 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+213 életerő). {HD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a troglodita harcos farkát. (5 támadással 483 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A mentális roncsolás 37 ép-t sebez. Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a troglodita harcos vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A troglodita harcos melléd csap a farkával! Ököllel meghorzsolod a troglodita harcos testét. (1 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). {HD:} Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a troglodita harcos bal karját. (1 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Fényaurád 6 sebzést okoz. A mentális roncsolás 38 ép-t sebez. Sajnos nem sikerült a troglodita harcos minden csapását hárítanod. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A troglodita harcos farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Véres nyál csordul ki a troglodita harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17 741 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3020, sebződés: 191, gyógyulás: 396, összesen: +205 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 565 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kiszáradás varázslattal köszönt csatapartnered. 233 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a dűneszellem fejét. (8 támadással 706 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dűneszellem testét. (8 támadással 1461 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+293 életerő). {HD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a dűneszellem bal oldalát. (5 támadással 500 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 174 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A mentális roncsolás 37 ép-t sebez. A dűneszellem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A dűneszellem néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Ellenfeled sivatagi vihar varázslatot lő rád. 100 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel párszor megpöccinted a dűneszellem fejét. (2 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). {HD:} Din cséphadarójával gyengén megütöd a dűneszellem jobb oldalát. (1 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A mentális roncsolás 61 ép-t sebez. A dűneszellem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A dűneszellem csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Ellenfeled sivatagi vihar varázslatot lő rád. 100 életpontot vesztettél.
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24 923 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3917, sebződés: 768, gyógyulás: 555, összesen: -213 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 565 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ősi csontvázúr jobb vállát. (8 támadással 714 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ősi csontvázúr testét. (10 támadással 1432 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+287 életerő). {HD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az ősi csontvázúr bal lábát. (5 támadással 504 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Fényaurád működik (24 ép-t sebezve). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 32 sebzést okoz. Az ősi csontvázúr néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 299 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +60 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-6 erő forduló végéig). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 74 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Az ősi csontvázúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 kij tekercs. 23 422 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3271, sebződés: 373, gyógyulás: 464, összesen: +91 ÉP}
bb 1387 1 518 | beraksz a bankba az 1387. tárgyat (1 darabot) |
ef 60 545 | energia fejlesztése 60 |
szk 556 | keresed az 556. szörnyet |
* 1. BP: h 336 10 0 | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: bb 504 1 518 | beraksz a bankba az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 4. BP: h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
* 5. BP: kb 1554 1 518 | kiveszel a bankból az 1554. tárgyat (1 darabot) |
* 6. BP: h 1554 0 0 | használod az 1554. tárgyat |
* 7. BP: bb 1554 1 518 | beraksz a bankba az 1554. tárgyat (1 darabot) |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
VITORLÁS HAJÓ (1245. TÁRGY) A tenger hullámainak legyűréséhez igazán nagy hajót kell építened. Akkorát azért talán nem, mint a hadosztályokat szállító ryuku hajók, de a tutajnál, csónaknál, ladiknál mindenesetre nagyobbat. A ryuku hajók ötlete ehhez egész jó támpontot nyújthat. Hogy hajódat a széllel hajthasd, először is egy vitorlára lesz szükséged. Ezt a bahrotok ellenálló bőréből varrhatod meg magadnak (10 darab kell). A bőr kicserzéséhez 40 csepp spirituszra, összevarrásukhoz pedig 1 aranytűre lesz szükséged. Ha a vitorla kész, fát kell vágnod a hajótörzsnek - ehhez fejsze kell és erdős terep. Ezután 20 vaspánttal egymáshoz rögzíteni kell a méretre vágott farudakat, egyet árbócként a hajó közepébe állítani, majd 20 szuperkötéllel felvonni a vitorlát. Nem árt, ha a vitorlás hajó öblös rakterébe 2 ryuku evezőt is elhelyezel, arra az esetre, ha netán gond lenne a széllel a nyílt tengeren. A vitorlás hajó teljes elkészítése 600 TVP-nyi időt igényel, de nem szükséges ezt egy huzamban ledolgozni. Az EP 1245 <rászánt TVP> parancsot add ki az építéshez. A tökéletes munkához legalább 16. szintű hajózás szakértelemre lesz szükséged. Az építési költségek az építés megkezdésekor kellenek (bahrot bőr, spiritusz, aranytű, vaspánt, szuperkötél, ryuku evező), de ha egy megkezdett vitorlás hajó építését folytatnád, fejsze akkor is legyen nálad. |
AVATÁR IDÉZÉSE (253. VARÁZSLAT) Minden istennek van egy vagy több avatárja - ezek félisteni teremtmények, amelyek egykor halandók voltak, de hősi tetteiknek köszönhetően az isten halhatatlanságot adott nekik. Az istenek soha nem jelennek meg személyesen, de kritikus helyzetekben avatárjukat küldik a földre. Néha előfordul, hogy egy másik isten nagyhatalmú papja istenedet akarja kihívni, és te nem vagy elég hatalmas, hogy kiállj vele. Ekkor megidézheted az avatárt, amely megleckézteti az elbizakodott kalandozót. Az avatár idézéséhez a V 253 parancsot kell kiadnod, 300 varázspont és 20 tvp árán, a varázslat komponense 10 isten könnycsepp. Siker esetén papi hited csökken 10-zel - az avatárokat nem ugráltathatod minden csip-csup ügy miatt. Ekkor az adott mezőn megjelenik istened avatárja, készen arra, hogy megküzdjön az ellenséges pappal. Azonban nem fog túl sokáig várakozni, bizonyos idő elteltével visszatér istenedhez. Az avatárok hivatkozási száma: Leah (380), Dornodon (381), Raia (382), Elenios (383), Sheran (384), Tharr (385), Fairlight (386), Chara-din (387). Avatárt csak a szabadban lehet idézni, ha épületben tartózkodsz, a varázslat nem fog sikerülni. |
Erő: | 79 (117) | Szint: | 54 | Merészség: | 20/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 76 (111) | Támadás: | 116 (126) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
Ügyesség: | 76 (107) | Védekezés: | 205 (215) | Menekülés: | 17 % | Életkor: | 17/22 év |
Egészség: | 76 (109) | Életpont: | 2607/2596 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 88 |
Szerencse: | 76 (131) | Varázspont: | 4370/1438 | Pénz: | 69390 arany | Kép. pont: | 96 |
Tudatpont: | 65/4 | Pszi pont: | 1649/1294 | Halhatatlanság: | 23 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/57 | ökölvívás: | 46/87 (+8%) | szúrófegyverek: | 34/19 (+4%) |
vágófegyverek: | 26/23 | ütőfegyverek: | 43/64 (+5%) | lőfegyverek: | 21/94 (+2%) |
dobófegyverek: | 46/93 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%) << moa ravatalozó (#1328) (150%) << biami kvazárlándzsa (#568) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil nyíl (#597) (1 -12.); vas dobónyíl (#189) (13 -); mihlanil dobótőr (#599) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
288,27 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 426 |
Kedvenc táborhely: 260,63 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2018. évben 2. hónapban. |
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 60, 65, 90, 88, 82, 83 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/1 | Földanya gyümölcse 20/6 | Pszi katalizátor 50/50 |
Max életkor 98 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 387 468 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 8. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 60/49 | 2. nyomkövetés: | 93/19 | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 25/53 | 5. hajózás: | 13/8 | 6. csapdakészítés: | 52/37 (+10%) |
7. csapdaészlelés: | 30/63 | 8. gyógyítás: | 8/97 | 9. titkosírás: | 3/50 |
10. felderítés: | 30/88 | 11. szörnyidomítás: | 13/25 | 12. teológia: | 197/51 (+30%) |
13. taumaturgia: | 124/49 (+15%) | 14. szerencsejáték: | 14/80 | 15. versengés: | 28/31 |
16. harcművészetek: | 48/8 | 17. szkanderozás: | 1/0 | 18. zene: | 38/98 (+25%) |
19. szörnyismeret: | 158/30 (+29%) | 20. pszi: | 135/75 (+8%) | 21. zárnyitás: | 32/37 |
22. vadászat: | 20/59 | 23. vitalitás: | 11/6 | 24. bányászat: | 40/94 |
25. testépítés: | 82/97 | 26. úszás: | 11/7 | 27. főzés: | 53/64 (+11%) |
28. csapatmunka: | 10/38 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 36 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 2. támadás bónusz: 5 | 3. védekezés: 1 | 5. varázslat sebzés: 1 |
6. regeneráció: 1(2) | 9. gyors fejlődés: 5 | 10. vp regeneráció: 1 | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), zafír sárkány (#329) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
szolgalidérc (#931), nekrobestia (#933), ml'othag szürcsölő (#415), árnyékfoltozó (#932), tengeri parazita (#893) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) |
agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | tudatháló (#304, 35 PP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 220 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (116,5,4) | vámpirizáció (#1) (8632,10) | áldomás II (#169) (9629,45) |
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | papi aura (#377) | tulajdonságpajzs (#26) |
Symulf rúnája (#182) | tűzmágia (#157) | kí koncentráció (#69) | elme dominanciája (#247) |
óriáserő (#53) | láth. észlelése (#78) | erőpajzs II (#63) | a lélek védelme (#57) |
esszenciavédelem 2 (#188) | hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) |
hadiszerencse III (#59) | fényaura (#211) | varázsszem (#184) | csupasz izom (#28) |
önanalízis III (#303) | Techiulan aurája (#261) | mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
40. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
éjfattyak végzete (#260), bo'adhun csapás (#266), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | kronotapír (#286) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Alkotó (#578) | tűzgolyó (#155) | >> | Teremtő (#579) | |
tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar pusztító (#7134) | tűzgolyó (#155) | >> | dranadáni kőtörő (#604) | |
halálos érintés (#271) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | mutáns kopó (#582) | ongóliant tombolás (#146) | >> | varkaudar pusztító (#7134) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | káoszdémon (#547) | elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | |
tükörpajzs (#101) | >> | őshonos sziklozug (#447) | védelem tűz ellen (#38) | >> | pirogólem (#514) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzrája (#531) | pszi-acéltorony (#98) | >> | elmeszonda (#487) | |
tompítás (#40) | >> | óriásmassza (#840) | elektromos pajzs (#51) | >> | kronotapír (#286) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | ongóliant tombolás (#146) | >> | bámulatos zombi (#896) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Friedurgonoma (#7009) | tompítás (#40) | >> | ősöreg góliát (#313) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | varkaudar che-pap (#704) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +24 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Engem Fairlight ne leckéztessen. Inkább én leckéztetem meg őt - végezz avatárjával! (teljesítve) |
2.) Imádkozz le egy körben sikeresen két tőlem kapott isteni küldetést (ezt nem beleértve), hogy lássam, képes vagy még a fejlődésre! |
3.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): 73. labirintus (67,82). erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 116. labirintus (272,71). Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): 762. szörnyet kell befognod. vályogviskó (739): 4. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): kész. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. csontvár (756): 188. labirintus (396,99). Toborzóiroda (762): kész. Thargodan könyvtár (768): többek közt 1762. tárgyat kell leadnod. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
46, 55, 60, 65, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 82, 83, 88, 90, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 151, 163, 167, 171, 184, 185, 186, 188, 193, 194, 200, 201, 202, 203, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 10, 15, 26, 33, 36, 38, 46, 49, 50, 52. |
Kész: 3, 8, 11, 12, 19, 20, 23, 35, 40, 41, 42, 43, 44, 51. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 152 (limit: 605), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 17135. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 46, pontszámod: 597. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 308, a megölt vezérek száma: 6, a pontszámod: 44 750. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 75, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 3, a pontszámod: 13 225. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 3, pontszámod: 75. |
MAKRÓID (jelenleg 4 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 88 377, vv 26 182 224, vv 112 157 19, vv 69 70 247, vv 53 78 63, vv 57 188 220, vv 165 178 209, hh 841 1133 1253, hh 1524 1546, vv 184 28 303. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 220 | kaja (#2) |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | manakristály (#500) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | purifikátor háj (#269) | 2 | rézdarab (#70) | |||
6 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 12 | spiritusz (#170) | |||
1 | szögletes kő (#17) | 1 | titkos teleportkő (#1387) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | varányszem (#30) | 1 | varázskő (#305) | 3 | vas dobónyíl (#189) | |||
62 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1929 | arany (#50) | 2 | áldott kő (#642) | 2 | álompor (#396) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | drakolder póráz (#773) | 1 | éjkő (#2369) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 76 | kaja (#2) | |||
1 | kij tekercs (#784) | 1 | lapkorong (#80) | 1 | pszi kő (#248) | |||
1 | quwarg katalizátor (#1535) | 1 | sólyomcsőr (#1223) | 3 | Thargodan esszencia (#328) |
287 | 288 | 289 | |
26 | |
|
|
27 | |
|
|
28 | |
|
|