Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. máj. 18. 9h:04' EZ A 1029. JÁTÉKHETED, 657. FORDULÓD 1030. játékheted kezdete: máj. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2263 SZÁMLA : XXXX |
mak 2 | makró 2 |
ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
vv 26 165 363 | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 363. varázslatot |
vv 182 28 71 | elmormolod a 182. varázslatot a 28. varázslatot a 71. varázslatot |
vv 443 147 370 | elmormolod a 443. varázslatot a 147. varázslatot a 370. varázslatot |
vv 213 0 0 | elmormolod a 213. varázslatot |
h 697 9000 0 | használod a 697. tárgyat |
h 1760 500 0 | használod az 1760. tárgyat |
vv 300 297 485 | elmormolod a 300. varázslatot a 297. varázslatot a 485. varázslatot |
hh 2306 916 1099 | használod a 2306. tárgyat a 916. tárgyat az 1099. tárgyat |
hh 1154 0 0 | használod az 1154. tárgyat |
ef 24 525 | energia fejlesztése 24 |
fkt 578 300 1 | felt. készítesz az 578. tárgyat (300 darabot) |
v 84 312 | elmormolod a 84. varázslatot |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 538 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Meglengetve a Durghal pörölyét ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a talriai behemót mérhetetlen testét. (7 támadással 1187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+238 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (34 életpontot sebezve). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 80 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a talriai behemót, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A talriai behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 43 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1910, sebződés: 93, gyógyulás: 280, összesen: +187 ÉP}
v 238 578 6 | elmormolod a 238. varázslatot |
m 6 5 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elnyelés varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éjfattyak végzete. 3405 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy negatív csapás varázslatot dob rád a másik. 316 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 10 csillaglövedék. Párszor kipécézted a kr'uagon pusztító testét. (10 támadással 739 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Durghal pörölyével párszor keményen megütöd a kr'uagon pusztító testét. (4 támadással 756 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a kr'uagon pusztító gomolygó testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (32 életpontot sebezve). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 38 életpontot sebeztél. (A varázslat 3 életerőt gyógyított.) Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A kr'uagon pusztító csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 119 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +90 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 kr'uagon származékot. 40 070 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% lőfegyverek.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5038, sebződés: 532, gyógyulás: 55, összesen: -477 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 515 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. (A varázslat 103 életerőt gyógyított.) A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 10 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a szellemdarázs fejét. (10 támadással 580 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (6 támadással 1002 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+201 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a szellemdarázs bal szárnyát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 115 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (30 életpontot sebezve). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szellemdarázs hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 265 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) A szellemdarázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +85 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22 236 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2391, sebződés: 265, gyógyulás: 378, összesen: +113 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 543 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a bo'adhun nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 8 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a lidérckirály jobb oldalát. (8 támadással 465 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 601 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1008, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [371,11] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gejzírt. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy pordémon egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ramit kő) rejt.
(Feltételes ásás:) A gejzír közelében ásol, reménykedve, hogy találsz valamit. És lám, kibányásztál egy mihlanil rögöt! (Önanalízis: +2% bányászat.) A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze délnyugatra látsz egy Tharr oltárt. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.
(Feltételes támadás:) Egy zafír sárkány! Ezt kerested. {szintje: 40.} {támadása: 70.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. 147 életpontot sebeztél. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 86 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! (mivel elektromos pajzs van rajtad.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 10 csillaglövedék. Párszor kipécézted a zafír sárkány pikkelyes testét. (10 támadással 584 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. A villámok csak csiklandoznak. Elszántan a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 661 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a zafír sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (29 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 83 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A zafír sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (312,11)-> 60 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (312,11)-> 2 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 28 712 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +1% lőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1576, sebződés: 149, gyógyulás: 167, összesen: +18 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy életpajzs varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 542 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a bo'adhun nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 10 csillaglövedék. Megsoroztad a ro'galhal kísértet szellemtestét. (10 támadással 574 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a ro'galhal kísértet bal lábát. (7 támadással 1163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+233 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a ro'galhal kísértet testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (30 életpontot sebezve). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 90 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A ro'galhal kísértet újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 282 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ro'galhal kísértet száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28 106 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2469, sebződés: 282, gyógyulás: 313, összesen: +31 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 521 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 50 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a bo'adhun nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 10 csillaglövedék. Párszor kipécézted a krathan csontváz bal lábát. (10 támadással 587 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Durghal pörölyét a másikra rontasz. Használod a Belső időt. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a krathan csontváz testét. (7 támadással 1153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+231 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a krathan csontváz jobb oldalát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (30 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 90 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos nem sikerült a krathan csontváz minden csapását hárítanod. (3 támadástól 225 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 56 életpontot vesztettél. A krathan csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 29 402 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2455, sebződés: 350, gyógyulás: 299, összesen: -51 ÉP}
(Továbbmész...) [370,12] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek.
(Feltételes támadás:) Egy zafír sárkány! Ezt kerested. {szintje: 40.} {max. életpontja: 1281-1360.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. 110 életpontot sebeztél. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 84 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gömbvillám varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) A közelharc előtt még megeresztesz a bo'adhun nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 10 csillaglövedék. Megsoroztad a zafír sárkány bal szárnyát. (10 támadással 586 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír sárkány jobb első lábát. (4 támadással 663 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a zafír sárkány jobb első lábát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (34 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 75 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (312,11)-> 150 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (312,11)-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 28 712 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1536, sebződés: 151, gyógyulás: 166, összesen: +15 ÉP}
usz 60 | úszol 60 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a barracuda szigonyt ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Barracuda szigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (30 életpontot sebezve). A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (23 életpontot vesztettél.) Meglengetve a barracuda szigonyt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Barracuda szigonnyal több döféssel felnyársalod a villámrája testét. (2 támadással 187 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (33 életpontot sebezve). Karmával néhányszor a villámrája megcsapja a fejedet. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP] 3 006 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 29, gyógyulás: 1, összesen: -28 ÉP}
Meglengetve a barracuda szigonyt a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Barracuda szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriás vízi sün testét. (3 támadással 574 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-574 életpont.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (34 életpontot sebezve). Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP] 6 382 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 608, sebződés: 576, gyógyulás: 0, összesen: -576 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Barracuda szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trix nőstény törékeny testét. (4 támadással 377 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (31 életpontot sebezve). Karmával néhányszor a trix nőstény megcsapja a fejedet. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 megsemmisítő, 1 ytterium kőzet és 1 kék immunitáskő. 3 863 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 26, gyógyulás: 84, összesen: +58 ÉP}
A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Marokra fogva a barracuda szigonyt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Barracuda szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a kráken ősanya nyakát. (6 támadással 594 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (37 életpontot sebezve). A kráken ősanya fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 447 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +90 ÉP.) A kráken ősanya borzalmas ütést mér fejedre a farkával. (1 támadástól 774 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +155 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Barracuda szigonnyal tökéletesen perforálod a kráken ősanya farkát. (6 támadással 542 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (29 életpontot sebezve). A kráken ősanya a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 374 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +75 ÉP.) A kráken ősanya farkával a szemed közé üt, hogy csillagokat látsz. (1 támadástól 774 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +155 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Barracuda szigonnyal tökéletesen perforálod a kráken ősanya testét. (6 támadással 559 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (31 életpontot sebezve). A kráken ősanya fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 205 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) A kráken ősanya farkával halálos csapást mér a fejedre! (1 támadástól 768 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +154 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +90 életerőt. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 Dendeitren gyűrűje (ld. enc.), 1 áldott kő és 1 kreiton esszencia. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 99 csepp tintát. 39 010 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1792, sebződés: 3342, gyógyulás: 1014, összesen: -2328 ÉP}
p 195 70 | használod a 195. pszi képességet |
ek 40 70 | t. energia kisütése: 40 70 |
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 97 életpontot sebeztél. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 85 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gömbvillám varázslat. Semmi hatás! (elektromos pajzs védelmez.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 10 csillaglövedék. Többször meglövöd a zafír sárkány jobb első lábát. (10 támadással 578 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. A villámok csak csiklandoznak. Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír sárkány testét. (4 támadással 713 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a zafír sárkány farkát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (34 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 100 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A zafír sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], 5 vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (312,11)-> 50 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (312,11)-> 4 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (312,11)-> 50 arany, -2 ÉP] és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 28 712 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +1% lőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1593, sebződés: 170, gyógyulás: 179, összesen: +9 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 534 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 51 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a bo'adhun nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 10 csillaglövedék. Többször meglövöd a krathan csontváz bal lábát. (10 támadással 588 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a krathan csontváz testét. (7 támadással 1148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+230 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a krathan csontváz bal karját. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 140 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (33 életpontot sebezve). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 75 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos nem sikerült a krathan csontváz minden csapását hárítanod. (3 támadástól 197 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 55 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a krathan csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 29 402 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% lőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2592, sebződés: 321, gyógyulás: 293, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [368,12] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek.
(Feltételes támadás:) Egy zafír sárkány! Ezt kerested. {szintje: 40.} {támadása: 70.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. 125 életpontot sebeztél. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 80 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a bo'adhun nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 10 csillaglövedék. Többször meglövöd a zafír sárkány testét. (10 támadással 585 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 668 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Nitmák pengével súrolod a zafír sárkány bal első lábát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (30 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 96 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A zafír sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (312,11)-> 60 arany, -2 ÉP], 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 28 712 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1571, sebződés: 160, gyógyulás: 169, összesen: +9 ÉP}
(Továbbmész...) [367,11] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. A messzeségben füstoszlopot látsz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios hívői építették. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy pordémon formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy morgud hagymatövet. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy smirglibokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csillezsályát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (adamantit) van! (Önanalízis: +2% bányászat.) A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy lávató van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy törpe bánya van. Jól kivehetőek a távolban.
(Feltételes támadás:) Egy zafír sárkány! Ezt kerested. {szintje: 40.} {védettsége: 62 szúró, 62 vágó, 62 ütő ellen.} Itt csata lesz.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 104 életpontot sebeztél. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 96 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel elektromos pajzs van rajtad.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 10 csillaglövedék. Megsoroztad a zafír sárkány testét. (10 támadással 583 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Meglengetve a Durghal pörölyét a másikra rontasz. Használod a Belső időt. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a zafír sárkány jobb első lábát. (4 támadással 696 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Nitmák pengével súrolod a zafír sárkány jobb hátsó lábát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (33 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 69 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A zafír sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A zafír sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (312,11)-> 24 arany, -2 ÉP], egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP] és 2 arany. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 28 712 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1558, sebződés: 167, gyógyulás: 176, összesen: +9 ÉP}
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [365,9] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi.
(Továbbmész...) [365,8] A hegység, amelyben tovább mozogsz, fiatalnak tűnik, hegyes és éles szikláival. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Látsz egy gyilkos csalánt. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Ebor egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt törpe bányát. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Találsz egy morgud hagymatövet. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy halálbokort. Látsz egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete lótuszt. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (arkog kő) találsz. (Önanalízis: +2% bányászat.) A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy sárkánybarlangot. Nyugatra nézve látsz egy életsziklát. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Chara-din monolitja van. Jól kivehetőek a távolban. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ében halálhajcsár. {max. életpontja: 501-550.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 531 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9 626 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 531, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éjfattyak végzete varázslatot. 3405 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megveted a lábad, és a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 10 csillaglövedék. Többször meglövöd a vg'axtol torzító testét. (10 támadással 729 életpontot sebezve.) A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét a másikra rontasz. Használod a Belső időt. Durghal pörölyével néhányszor megcsapod a vg'axtol torzító rezgő auráját. (3 támadással 513 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a vg'axtol torzító testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (33 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 44 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A vg'axtol torzító megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 178 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-6 erő forduló végéig). Csáprágójával a vg'axtol torzító megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 163 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-6 erő forduló végéig). Véres nyál csordul ki a vg'axtol torzító száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +90 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 dlathog kőzet [dlathog kőzet ládikóba-> (312,11)-> 50 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 vg'axtol származékot. 38 543 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% lőfegyverek.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4799, sebződés: 343, gyógyulás: 77, összesen: -266 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
v 198 371 11 | elmormolod a 198. varázslatot |
364 | 365 | 366 | 367 | 368 | 369 | 370 | 371 | 372 | 373 | 374 | |
6 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[371,11] A hegység, amelyben tovább mozogsz, fiatalnak tűnik, hegyes és éles szikláival. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gejzírt. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy pordémon hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Észreveszel egy fekete kaktuszt. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ramit kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. (Önanalízis: +2% bányászat.) A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt.
h 578 40 | használod az 578. tárgyat |
bb 578 300 | beraksz a bankba az 578. tárgyat (300 darabot) |
bb 541 100 | beraksz a bankba az 541. tárgyat (100 darabot) |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 238 15 0 | használod a 238. tárgyat |
* 3. BP: bb 2 56 292 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (56 darabot) |
* 4. BP: kb 2 20 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot) |
* 5. BP: vv 295 295 295 | elmormolod a 295. varázslatot a 295. varázslatot a 295. varázslatot |
* 6. BP: vv 295 295 0 | elmormolod a 295. varázslatot a 295. varázslatot |
* 7. BP: bb 965 100 0 | beraksz a bankba a 965. tárgyat (100 darabot) |
ÉBEN DOBÓNYÍL (849. TÁRGY) Ha Éjvadász tűhegyes karmait használnád egy dobónyíl hegyének, bozótos terepen keresnél megfelelő nyelet a dobónyílnak, és a végébe pedig egy madártollat tűznél (a könnyebb célzás érdekében), nagyon értékes dobófegyvert kapsz. Az összeillesztés fáradalmai 3 TVP-det emésztik fel. Az így kapott ében dobónyíl Éjvadász nehezen beszerezhető karmai miatt mágikus fegyvernek számít, 6D6+6-t sebez, és használatakor +5 támadást kapsz. A csata után, melyben használtad, szinte biztos, hogy megtalálod, hiszen ha kell, akár hosszú ideig is kutatsz minden egyes darabja után. |
DENDEITREN GYŰRŰJE (1713. TÁRGY) Ez a legendás trix gyűrű amilyen apró, annyira híres, hiszen minden trix töviről hegyire alaposan ismeri Dendeitren, a krákenölő trix harcos történetét. Dendeitren élete során többszáz krákent ölt meg, bár ez csupán saccolt szám, hiszen senki sem számolta, épp mennyinél tart. Egy biztos, Dendeitren minden egyes kráken leölésével egyre csak erősebb lett. Ez sokak szerint az akkoriban élt vízmágusok által készített mágikus csecsebecséknek volt köszönhető, melyeket személyre szabva, elsősorban krákenölésre készítettek. Ebből találtál te most meg egyet. A sors iróniája, hogy a trix harcos épp egy kráken ősanya által vesztette életét. Dendeitren gyűrűje csodálatos hatalma abban rejlik, hogy annak, aki ezt hordja, +1 sebzést ad a vízi lények elleni harcban, és minden ilyen lény innentől +5% Tapasztalati Pontot ér. A legszebb az egészben, hogy Dendeitren gyűrűjéből több is létezik, és ezek hatása négy darabig összeadódik. Ráaádsul a tárgy mágiája nem zavarja más gyűrűk mágiáját, így azok mellett is viselheted. Dendeitren gyűrűjének viseléséhez legalább 40. szintűnek kell lenned. |
Erő: | 100 (149) | Szint: | 56 | Merészség: | 99/5 | Magasság: | 159 cm |
IQ: | 87 (115) | Támadás: | 135 (146) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 87 (115) | Védekezés: | 118 (129) | Menekülés: | 1 % | Életkor: | 169/555 év |
Egészség: | 87 (117) | Életpont: | 2954/2957 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 87 (135) | Varázspont: | 5213/4328 | Pénz: | 6132 arany | Kép. pont: | 32 |
Tudatpont: | 72/0 | Pszi pont: | 1423/2571 | Halhatatlanság: | 32 % | EFejl: | 84 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 20/24 (+8%) | ökölvívás: | 7/74 | szúrófegyverek: | 31/33 |
vágófegyverek: | 32/11 (+1%) | ütőfegyverek: | 55/80 (+5%) | lőfegyverek: | 45/95 (+5%) |
dobófegyverek: | 2/52 |
Feltételes fegyverváltás: Durghal pörölye (#1311) << kyorg hosszúpenge (#917) << tleikan nyárs (#964) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); csillaglövedék (#931) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
371,11 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 426 |
A Végzet Vermét sikeresen teljesítetted! |
Kedvenc táborhely: 259,64 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2018. évben 4. hónapban. |
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re. |
A negatív esszencia épp Durghal pörölye fegyverre kenve. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 64, 62, 58, 89, 91, 85, 93, 87 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/6 | Max életkor 1364 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 399 517 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 50/19 | 2. nyomkövetés: | 139/30 (+66%) | 3. lopás: | 4/97 |
4. mászás: | 35/4 | 5. csapdakészítés: | 56/14 (+9%) | 6. csapdaészlelés: | 64/18 |
7. gyógyítás: | 68/99 | 8. titkosírás: | 6/84 | 9. felderítés: | 53/45 |
10. szörnyidomítás: | 14/51 | 11. teológia: | 276/53 (+48%) | 12. taumaturgia: | 213/77 (+69%) |
13. szerencsejáték: | 9/75 | 14. versengés: | 28/44 | 15. harcművészetek: | 1/9 |
16. zene: | 212/86 (+11%) | 17. szörnyismeret: | 28/36 | 18. pszi: | 132/90 (+5%) |
19. zárnyitás: | 52/29 | 20. vadászat: | 30/49 | 21. vitalitás: | 6/75 |
22. bányászat: | 39/43 (+26%) | 23. úszás: | 25/43 (+19%) | 24. főzés: | 10/61 |
25. csapatmunka: | 3/84 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 23 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 2. támadás bónusz: 3 | 3. védekezés: 3 | 4. max. életpont: 3 |
5. varázslat sebzés: 3 | 6. regeneráció: 4(5) | 10. vp regeneráció: 2(3) | 11. kincskeresés: 3 |
14. plusz tp: 8 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
kutatsz max. 900 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 5 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 2 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 300 darabot ) |
elfogod hoarián sárkánybébit (#830) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 900 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 41, max: 50) |
csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), massza (#217), szintszívó lények (#9097), ongóliant (#159), norpadolótika (#226), noth szellem (#250), lidércúr (#252), öregedést okozó lények (#9095), viharóriás (#278), aranyfecske (#283), óriás csontváz (#176), Ekhnagorhu (#291), zombi mágus (#389), Thargodan légiós (#311), Thargodan mágus (#318), hattyúkirály (#776), halálmadár (#351), dűnekukac (#357), bíbor szulfagor (#358), Notermanthi báró (#323), halálelementál (#279), Zinthurg (#180), fekete amőba (#364), Eruol (#378), rőtmanó berzerker (#369), smaragd sárkány (#326), sötét ölész (#314), rubin sárkány (#330), halált okozó lények (#9098), zafír sárkány (#329), Tharr avatárja (#385), Leah avatárja (#380), talriai behemót (#312), éjfattyak (#9096), tleikan főbíra (#512), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), ismeretlen (#9089) (csak egyszer), xenomorfok (#9091) (csak egyszer), fürkészek (#9092) (csak egyszer), quwargok (#9093) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
Highlander (#4717), Álomőrzők (#9101), nők (#999), bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
ősi harcmodor (#287, 120 VP) | varázspajzs (#288, 55 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | varázsvédő varázs (#370, 140 VP, 5 TVP) |
vérfürdő (#392, 80 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
különcség vonzása (#286, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) |
agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | tudatháló (#304, 35 PP) |
belső idő (#305, 0 PP) | mentális tükör (#306, 40 PP) | mentálturbó (#478, 50 PP, 5 TVP) |
próba elemzése (#485, 20 PP, 10 TVP) | harci ösztönök (#490, 50 PP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 35 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 360 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (140,34,1) | vámpirizáció (#1) (9937,10) | méregsemlegesítés (#14) | áldomás II (#169) (9983,45) |
tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | Morgan rúnája (#363) | Symulf rúnája (#182) |
csupasz izom (#28) | szürkeáll. aktiv (#71) | harci induló (#443) | mágikus ütés (#147) |
varázsvédő varázs (#370) | fürkésző szemek (#213) | önanalízis II (#300) | pszi-ernyő III (#297) |
próba elemzése (#485) | Techiulan aurája (#261) | esszenciavédelem 2 (#188) | a lélek védelme (#57) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
22. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
éjfattyak végzete (#260), jégoszlop (#231) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tompítás (#40), harci ösztönök (#490) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 94, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | élőholt pozdorja (#134) | >> | bolyongó lidérc (#388) | |
háló (#186) | >> | Thargodan mágus (#318) | jégoszlop (#231) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
jégoszlop (#231) | >> | Thargodan berzerker (#377) | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | őrjáratozó katona (#274) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | direkt kontaktus I (#121) | >> | csápos otagi (#395) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | direkt kontaktus I (#121) | >> | bűbájlidérc (#761) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | királyi őrjáratos (#7006) | direkt kontaktus I (#121) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | elfajzott enkala (#564) | direkt kontaktus I (#121) | >> | elmeszonda (#487) | |
méregfelhő II (#193) | >> | fényhozó (#602) | direkt kontaktus I (#121) | >> | gnomori rémszolga (#589) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | káoszszellem (#472) | direkt kontaktus I (#121) | >> | moxerati mocsárlakó (#569) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | Tissian sámánúr (#501) | direkt kontaktus I (#121) | >> | tleikan áruló (#606) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | troglodita idéző (#551) | direkt kontaktus I (#121) | >> | Uthan Teriadan (#505) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | verg elmeszaggató (#430) | háló (#186) | >> | káoszdémon (#547) | |
háló (#186) | >> | kreiton bűvölő (#506) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | háló (#186) | >> | tleikan hajadon (#533) | |
háló (#186) | >> | tleikan amazon (#534) | pusztító végzet (#106) | >> | kyorg őrgólem (#567) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | pszionikus entitás (#553) | pusztító végzet (#106) | >> | ködmágus (#597) | |
pusztító végzet (#106) | >> | árnytündér csontváz (#629) | pusztító végzet (#106) | >> | élőholt drakolder (#628) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kristálynyálka (#632) | élőholt pozdorja (#134) | >> | ezeréves lélek (#634) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | fertőzött dr.lárva (#630) | pusztító végzet (#106) | >> | Kudral (#7127) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | pusztító végzet (#106) | >> | nekromanta kóborló (#596) | |
armageddon (#218) | >> | Dranadáni Salamon (#616) | pusztító végzet (#106) | >> | végzetes szójer (#631) | |
jégoszlop (#231) | >> | Alkotó (#578) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | Teremtő (#579) | |
kiszáradás (#268) | >> | férfiak (#998) | kiszáradás (#268) | >> | nők (#999) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | bo'adhun lidérc (#467) | élőholt pozdorja (#134) | >> | bámulatos zombi (#896) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | rothadó tetem (#624) | élőholt pozdorja (#134) | >> | dűneszellem (#603) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | trakuun lidérc (#576) | élőholt pozdorja (#134) | >> | smaragdvámpír (#605) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | varkaudar őslich (#402) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt pöffeteg (#557) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | ében árnylidérc (#622) | pusztító végzet (#106) | >> | Rettegés Ura (#625) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | ősi csontvázúr (#623) | halálos érintés (#271) | >> | tleikan rémeb (#626) | |
háló (#186) | >> | vtoeken döntőbíra (#627) | jégoszlop (#231) | >> | takarító (#609) | |
jégoszlop (#231) | >> | árnygólem (#586) | pusztító végzet (#106) | >> | tl'urlang vadász (#610) | |
jégoszlop (#231) | >> | eldüeni vándor (#601) | armageddon (#218) | >> | baljós árny (#588) | |
jégoszlop (#231) | >> | Rüeumöeu szelleme (#712) | pusztító végzet (#106) | >> | gőzölgő fröccsenet (#716) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | ősi asszimiláció (#717) | kiszáradás (#268) | >> | árnytündér messiás (#730) | |
istenítélet (#284) | >> | lidércherceg (#929) | halálos érintés (#271) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 94, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | og'hlobn mészáros (#742) | harci ösztönök (#490) | >> | smaragdvámpír (#605) | |
elnyelés (#236) | >> | ében árnylidérc (#622) | fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | |
fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | harci ösztönök (#490) | >> | Dranadáni Salamon (#616) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fürgülés (#92) | >> | Kudral (#7127) | |
elnyelés (#236) | >> | ködmágus (#597) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
tükörpajzs (#101) | >> | őshonos sziklozug (#447) | tükörpajzs (#101) | >> | kreiton jótündér (#538) | |
Solisar aurája (#240) | >> | rubin sárkány (#330) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
őrző szilmill (#7454) (-28 lopás szakértelem annak, aki meg akar lopni téged) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +14 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A természet leghatalmasabb urává váláshoz nagyon jó ösvényt választottál! Csak így tovább! Imádkozz, ha már félhalhatatlanná váltál! |
2.) Járulj színem elé az Istenek Talizmánjával a nyakadban! |
3.) Az ősi birodalmak vagy a ryuku szigetek neves szörnyei ravaszak, okosak, az átlagos szörnyeknél is nagyobb pusztítást visznek végbe a természetben. Győzz le tizet ezekből a visszataszító "hősökből"! (számláló: 2) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. fekete gránittorony (530): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 116. labirintus (272,71). Zarknod ónixpiramisa (695): kész. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): kész. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. csontvár (756): 188. labirintus (396,99). Toborzóiroda (762): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 11, 12, 28, 31, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 58, 61, 62, 64, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 85, 87, 89, 91, 93, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 121, 122, 123, 132, 133, 137, 138, 139, 140, 141, 167, 180, 181, 185, 186, 188, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 4, 7, 12, 13, 24, 26, 33, 35, 36, 38, 40, 43, 46, 49, 51. |
Kész: 8, 15, 44, 47, 52. |
HŐSTETTEID |
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől. |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 610 (limit: 610), a megölt főholtak száma: 7, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 71099. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a II. nyílt olimpián. |
Az első Végzet Vermét sikeresen teljesítetted! |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 11. Legjobb pontszámod: 134. |
MAKRÓID (jelenleg 2 lehet) |
1. makró parancsai: h 1167 1, v 96 144 61, ff 917 964 1311, be 497 8, h 1660, ff 1311 917 964, h 1589 1560 1157, be 710 138. |
2. makró parancsai: ek 275, vv 26 165 363, vv 182 28 71, vv 443 147 370, vv 213, h 697 9000, h 1760 500, vv 300 297 485, hh 2306 916 1099, hh 1154. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 8 | arany pikkelyvért (#456) | 3 | tükörpáncél (#519) | $22 | szent jogar ($150) | 2 | fpi formázó minta (#419) | 670 | spiritusz (#170) | 3 | megsemmisítő (#1540) | 1 | feneketlen bugyor (#570) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csillaglövedék (#931) | 3 | iknegurin (#541) | |||
6 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 5 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | tl'urlang fiola (#788) | |||
5 | trix gyógypálca (#1704) | 1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
493 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | |||
5 | bomló esszencia (#2367) | 1 | célzóvíz (#1945) | 1 | Dendeitren gyűrűje (#1713) | |||
7 | ében dobónyíl (#849) | 7 | ezüstdarab (#326) | 1 | kék immunitáskő (#977) | |||
1 | kr'uagon származék (#791) | 1 | kreiton esszencia (#892) | 1 | megsemmisítő (#1540) | |||
1 | mihlanil (#539) | 1 | ramit kő (#226) | 1 | sólyomcsőr (#1223) | |||
99 | tinta (#101) | 1 | vg'axtol származék (#793) |
370 | 371 | 372 | |
10 | |
|
|
11 | |
|
|
12 | |
|
|