Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. máj. 15. 9h:07' EZ A 1028. JÁTÉKHETED, 655. FORDULÓD 1029. játékheted kezdete: máj. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2263 SZÁMLA : XXXX |
mak 2 | makró 2 |
ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
vv 26 165 363 | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 363. varázslatot |
vv 182 28 71 | elmormolod a 182. varázslatot a 28. varázslatot a 71. varázslatot |
vv 443 147 370 | elmormolod a 443. varázslatot a 147. varázslatot a 370. varázslatot |
vv 213 0 0 | elmormolod a 213. varázslatot |
h 697 9000 0 | használod a 697. tárgyat |
h 1760 500 0 | használod az 1760. tárgyat |
vv 300 297 485 | elmormolod a 300. varázslatot a 297. varázslatot a 485. varázslatot |
hh 2306 916 1099 | használod a 2306. tárgyat a 916. tárgyat az 1099. tárgyat |
hh 1154 0 0 | használod az 1154. tárgyat |
v 84 312 | elmormolod a 84. varázslatot |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 531 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. (A varázslat 106 életerőt gyógyított.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a talriai behemót mérhetetlen testét. (8 támadással 1343 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+269 életerő). Nitmák pengével súrolod a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (32 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 72 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a talriai behemót, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A talriai behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 48 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2045, sebződés: 112, gyógyulás: 420, összesen: +308 ÉP}
v 238 578 6 | elmormolod a 238. varázslatot |
vtn 306 | varázslat tanulás: a 306. varázslatot |
v 96 360 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
380 | 381 | 382 | |
14 | |
|
|
15 | |
|
|
16 | |
|
|
[360,64] Épületek tűnnek fel. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Felfedeztél egy nekrofunt. Találsz egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy halálbokort. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! " Látsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 11 aranyat.
be 747 | bemész a 747. épületbe |
be 747 138 | bemész a 747. épületbe |
be 686 3 | bemész a 686. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. 111 életpontot sebeztél. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 99 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gömbvillám varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 10 csillaglövedék. Párszor kipécézted a zafír sárkány bal szárnyát. (10 támadással 574 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a zafír sárkány testét. (4 támadással 667 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a zafír sárkány testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (33 életpontot sebezve). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A zafír sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A zafír sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy pszi kő, 4 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (312,11)-> 8 arany, -2 ÉP], 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 28 712 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% lőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1518, sebződés: 194, gyógyulás: 174, összesen: -20 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 526 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 10 csillaglövedék. Többször meglövöd az élőholt szertart.m. testét. (10 támadással 578 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt szertart.m. testét. (5 támadással 837 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+168 életerő). Nitmák pengével megkarcolod az élőholt szertart.m. jobb karját. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (31 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 84 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 400 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% lőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2119, sebződés: 8, gyógyulás: 191, összesen: +183 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 494 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy halálvarázs II varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 csillaglövedék. Megsoroztad a halálelementál testét. (7 támadással 413 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17 342 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% lőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 907, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
v 198 369 12 | elmormolod a 198. varázslatot |
380 | 381 | 382 | |
14 | |
|
|
15 | |
|
|
16 | |
|
|
[369,12] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ramit kő) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 ramit követ! (Önanalízis: +3% bányászat.) (Önanalízis: +2% bányászat.) A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy mópat bolyt. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy ősvortex van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 518 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a bo'adhun nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 10 csillaglövedék. Többször meglövöd a lidércóriás testét. (10 támadással 489 életpontot sebezve.) A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a lidércóriás bal lábát. (3 támadással 409 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod a lidércóriás testét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (35 életpontot sebezve). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt észbe kapnál, a lidércóriás megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). A lidércóriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23 986 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1647, sebződés: 46, gyógyulás: 123, összesen: +77 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy élőholt pozdorja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Semmi hatás! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 10 csillaglövedék. Többször meglövöd a bo'adhun lidérc áttetsző mellkasát. (10 támadással 578 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Durghal pörölyét a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bo'adhun lidérc testét. (11 támadással 1800 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+361 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a bo'adhun lidérc testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (31 életpontot sebezve). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 17 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Elhajolsz a bo'adhun lidérc ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-62 életerő). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 30 187 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2560, sebződés: 166, gyógyulás: 400, összesen: +234 ÉP}
m 6 7 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. 90 életpontot sebeztél. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 87 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gömbvillám varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védelmez.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a bo'adhun nyílpuskával célba találj. Elrepül 10 csillaglövedék. Párszor kipécézted a zafír sárkány óriási karmát. (10 támadással 585 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír sárkány testét. (4 támadással 680 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+137 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a zafír sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (30 életpontot sebezve). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 71 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A zafír sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], 2 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (312,11)-> 4 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (312,11)-> 4 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy pular kristály. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 28 712 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1518, sebződés: 139, gyógyulás: 166, összesen: +27 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 10 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a bo'adhun lidérc bal karját. (10 támadással 581 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Durghal pörölyét ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a bo'adhun lidérc jobb oldalát. (11 támadással 1859 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+372 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a bo'adhun lidérc testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (33 életpontot sebezve). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 74 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 14 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A bo'adhun lidérc feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-59 életerő). A bo'adhun lidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 30 187 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2610, sebződés: 148, gyógyulás: 408, összesen: +260 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy elnyelés varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. 130 életpontot sebeztél. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 33 életpontot vesztettél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. 209 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 34 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 10 csillaglövedék. Párszor kipécézted a káoszszellem szellemkarját. (10 támadással 581 életpontot sebezve.) A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Megmarkolva a Durghal pörölyét a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a káoszszellem testét. (9 támadással 1482 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+297 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a káoszszellem szellemkarját. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (32 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 65 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 98 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 34 életpontot vesztettél. A káoszszellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 30 326 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% lőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2354, sebződés: 408, gyógyulás: 316, összesen: -92 ÉP}
(Továbbmész...) [367,11] A hegység, amelyben tovább mozogsz, fiatalnak tűnik, hegyes és éles szikláival. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy pordémon formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy morgud hagymatövet. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy smirglibokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csillezsályát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Látsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ezüstdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ezüstdarabot! (Önanalízis: +2% bányászat.) (Önanalízis: +2% bányászat.) A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy lávató van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy törpe bánya van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ml'othag szürcsölő közeledik. {szintje: 50.} {egyik sebzési módja: 1x 16d20+40.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról éjfattyak végzete varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 3405 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 10 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a ml'othag szürcsölő folyékony masszáját. (10 támadással 727 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Durghal pörölyével többször eltalálod a ml'othag szürcsölő testét. (3 támadással 545 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a ml'othag szürcsölő folyékony masszáját. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (30 életpontot sebezve). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 36 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) (-1 max. ép, -10 TVP, -5000 TP.) A ml'othag szürcsölő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 ml'othag esszencia. Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 ml'othag származékot. 39 471 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4819, sebződés: 78, gyógyulás: 24, összesen: -54 ÉP}
(Továbbmész...) [366,10] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy pordémon előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Látsz egy morgud hagymatövet. Látsz egy fekete kaktuszt. Találsz egy gyilkos csalánt. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ramit kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 ramit követ! (Önanalízis: +3% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy lávató van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kr'uagon pusztító. {szintje: 50.} {egyik sebzési módja: 1x 15d20+40.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy elnyelés rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éjfattyak végzete. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 3405 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy negatív csapás varázslatot. 324 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a bo'adhun nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 10 csillaglövedék. Párszor kipécézted a kr'uagon pusztító testét. (10 támadással 726 életpontot sebezve.) Meglengetve a Durghal pörölyét ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Durghal pörölyével többször eltalálod a kr'uagon pusztító testét. (4 támadással 709 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod a kr'uagon pusztító testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (38 életpontot sebezve). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A kr'uagon pusztító csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 131 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kr'uagon pusztító száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 kr'uagon származékot. 40 070 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +1% lőfegyverek.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5012, sebződés: 563, gyógyulás: 57, összesen: -506 ÉP}
m 7 8 1 | mozogsz északnyugatra, északra, északkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. 111 életpontot sebeztél. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 94 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gömbvillám varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel elektromos pajzs van rajtad.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a bo'adhun nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 10 csillaglövedék. Többször meglövöd a zafír sárkány bal első lábát. (10 támadással 580 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a zafír sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 652 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a zafír sárkány bal szárnyát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (26 életpontot sebezve). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (312,11)-> 16 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 28 712 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1509, sebződés: 192, gyógyulás: 170, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [365,8] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Látsz egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Ebor irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy morgud hagymatövet. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy halálbokort. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Felfedeztél egy fekete lótuszt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (arkog kő) van! (Önanalízis: +1% bányászat.) A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze északkeletre látsz egy sárkánybarlangot. Nyugatra nézve látsz egy életsziklát. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Chara-din monolitja van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ében halálhajcsár. {szintje: 28.} {egyik sebzési módja: 2x 2d10+25.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 547 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Az ében halálhajcsár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9 626 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 547, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [366,7] A hegység, amelyben tovább mozogsz, fiatalnak tűnik, hegyes és éles szikláival.
m 1 | mozogsz északkeletre |
h 1554 | használod az 1554. tárgyat |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy istenítélet varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 780 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy istenítélet. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 10 csillaglövedék. Megsoroztad a lidércherceg jobb karját. (10 támadással 584 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a lidércherceg testét. (11 támadással 1844 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor súrolod a lidércherceg fejét. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (31 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 18 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A lidércherceg fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 370 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +74 ÉP.) A lidércherceg fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 367 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +74 ÉP.) Vitalitásod védelmez. (Önanalízis: +2% vitalitás.) Véres nyál csordul ki a lidércherceg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +90 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 57 000 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3438, sebződés: 787, gyógyulás: 156, összesen: -631 ÉP}
h 1268 757 | használod az 1268. tárgyat |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 495 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. (A varázslat 99 életerőt gyógyított.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megveted a lábad, és a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 10 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a tüskés totemblarg egyik lábát. (10 támadással 583 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-12 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Meglengetve a Durghal pörölyét a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés totemblarg testét. (3 támadással 533 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a tüskés totemblarg fejét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (32 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 76 életpontot sebeztél. (A varázslat 7 életerőt gyógyított.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A tüskés totemblarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő bányászcsákány felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. A tüskés totemblarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +90 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kitintüskét. [kitintüske ládikóba-> (312,11)-> 4 arany, -2 ÉP] 20 193 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1787, sebződés: 124, gyógyulás: 256, összesen: +132 ÉP}
ef 11 559 | energia fejlesztése 11 |
ef 13 525 | energia fejlesztése 13 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 238 15 0 | használod a 238. tárgyat |
* 3. BP: bb 2 56 292 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (56 darabot) |
* 4. BP: kb 2 20 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot) |
* 5. BP: vv 295 295 295 | elmormolod a 295. varázslatot a 295. varázslatot a 295. varázslatot |
* 6. BP: vv 295 295 0 | elmormolod a 295. varázslatot a 295. varázslatot |
* 7. BP: bb 965 100 0 | beraksz a bankba a 965. tárgyat (100 darabot) |
MENTÁLIS TÜKÖR (306. PSZI VÉDEKEZŐ KÉPESSÉG) Sikerült megoldanod a Tudathálónál visszavert energiák irányításának problémáját. Mostantól képes vagy arra, hogy a rád irányított pszi támadásokat változatlan módon visszaverd az ellenfeled felé, ily módon nem csak teljesen megvéded magadat, hanem ellenfeled kénytelen lesz saját támadását elszenvedni. A Mentális tükör egy 40 pszi pontba kerülő védekező képesség, használata a TV, FTV parancsokkal történik. Továbbra sem nyertél azonban áthatolhatatlan védelmet, a siker esélye főleg kettőtök pszi képességégnek arányától függ. Egyforma képességek esetén minden második támadást vagy képes kivédeni, de az esélyed sosem megy 20% alá és 80% fölé. Amennyiben ellenfeled is mentális tükröt alkalmaz védekező varázslatként, a támadó pszi képességek normális módon jönnek létre. |
TUDATÁTHELYEZÉS (559. TUDATI KÉPESSÉG) Amióta csak felfedezted a tudati portyában rejlő lehetőségeket, azon morfondírozol, hogy miért kell hátrahagynod a tested, mikor a kasztroplanáris térben vándorolsz? Miért nem lehetséges, hogy egyik helyen átlépsz a tudatvilágba, és egy másik helyen lépsz ki onnan ismét? Mi lehet ennek az akadálya? Nos, elárulom, hogy a művelet végrehajtható, de sajnos ehhez nem elegendő az elméd által saját magadról megalkotott ideális képet áthelyezni egyik helyről a másikra. Ha csak ezt tennéd meg, azzal azt érnéd el, hogy végérvényesen elszakítanád a lelkedet a testedtől, ami nem túl egészséges megoldás. A kulcs a telekinézisben rejlik! Az elme és a tudat ereje együttesen ugyanis képes nagyon-nagy súlyokat, nagyon-nagy távolságba is eljuttatni. Csak azért nem használja mindenki ezt a nem igazán mindennapi mutatványt, mert igen fárasztó, veszélyes, és nehezen elsajátítható. Egy dimenziókapu, vagy térváltó varázslat sokkal praktikusabb megoldás, így az terjedt el helyette. Ha te mégis ragaszkodnál ahhoz, hogy ezt a faramuci módját válaszd a teleportálásnak, természetesen megteheted. [Mostantól körönként egyszer képes leszel elméd, és tudati energiáid segítségével teleportálni! Ehhez más teleportáló formulákhoz hasonlóan csak a célkoordinátát kell megadnod az EK 559 parancs második és harmadik paraméterében. Persze van néhány ismerős megkötés: a megadott célmező nem lehet messzebb, mint a pszi szakértelmed szintje/2 mező (lefelé kerekítve). Az Alanori Csatornán nem teleportálhatsz át, és a dimenziók közti mérhetetlen távolságot, vagy a tenger sok ezer mérföldes végtelenjét sem hidalhatod át így. A Tudatáthelyezés költsége 10 TVP, továbbá a kiindulási és a célmező közti távolság minden három mérföldje után 5 pszi-pont, és az utazás minden megkezdett 15 mérföldje után 1 tudatpont. Így sem tudsz olyan mezőre teleportálni, amilyen messze még nem jártál.] |
Erő: | 100 (149) | Szint: | 56 | Merészség: | 99/5 | Magasság: | 159 cm |
IQ: | 87 (115) | Támadás: | 135 (146) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 87 (115) | Védekezés: | 118 (129) | Menekülés: | 1 % | Életkor: | 169/555 év |
Egészség: | 87 (117) | Életpont: | 2954/2839 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 87 (135) | Varázspont: | 5207/4134 | Pénz: | 5158 arany | Kép. pont: | 32 |
Tudatpont: | 72/0 | Pszi pont: | 1423/2620 | Halhatatlanság: | 32 % | EFejl: | 84 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 20/16 | ökölvívás: | 7/74 | szúrófegyverek: | 31/33 |
vágófegyverek: | 32/2 (+2%) | ütőfegyverek: | 55/68 (+9%) | lőfegyverek: | 45/81 (+5%) |
dobófegyverek: | 2/52 |
Feltételes fegyverváltás: Durghal pörölye (#1311) << kyorg hosszúpenge (#917) << tleikan nyárs (#964) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); csillaglövedék (#931) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
367,6 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 426 |
A Végzet Vermét sikeresen teljesítetted! |
Kedvenc táborhely: 259,64 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2018. évben 4. hónapban. |
Legfeljebb 100 TU-t válthatsz TVP-re. |
A negatív esszencia épp Durghal pörölye fegyverre kenve. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 64, 62, 58, 89, 91, 85, 93, 87 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/6 | Max életkor 1364 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 399 517 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 50/19 | 2. nyomkövetés: | 138/10 (+48%) | 3. lopás: | 4/97 |
4. mászás: | 35/4 | 5. csapdakészítés: | 55/96 (+9%) | 6. csapdaészlelés: | 64/18 |
7. gyógyítás: | 68/99 | 8. titkosírás: | 6/84 | 9. felderítés: | 53/45 |
10. szörnyidomítás: | 14/51 | 11. teológia: | 275/61 (+36%) | 12. taumaturgia: | 212/32 (+68%) |
13. szerencsejáték: | 9/75 | 14. versengés: | 28/44 | 15. harcművészetek: | 1/9 |
16. zene: | 212/56 (+16%) | 17. szörnyismeret: | 28/36 | 18. pszi: | 132/44 (+5%) |
19. zárnyitás: | 52/29 | 20. vadászat: | 30/49 | 21. vitalitás: | 6/75 (+2%) |
22. bányászat: | 38/90 (+25%) | 23. úszás: | 25/24 | 24. főzés: | 10/61 |
25. csapatmunka: | 3/84 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 23 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 2. támadás bónusz: 3 | 3. védekezés: 3 | 4. max. életpont: 3 |
5. varázslat sebzés: 3 | 6. regeneráció: 4(5) | 10. vp regeneráció: 2(3) | 11. kincskeresés: 3 |
14. plusz tp: 8 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
kutatsz max. 900 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 5 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 2 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ) |
elfogod hoarián sárkánybébit (#830) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 900 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 41, max: 50) |
csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), massza (#217), szintszívó lények (#9097), ongóliant (#159), norpadolótika (#226), noth szellem (#250), lidércúr (#252), öregedést okozó lények (#9095), viharóriás (#278), aranyfecske (#283), óriás csontváz (#176), Ekhnagorhu (#291), zombi mágus (#389), Thargodan légiós (#311), Thargodan mágus (#318), hattyúkirály (#776), halálmadár (#351), dűnekukac (#357), bíbor szulfagor (#358), Notermanthi báró (#323), halálelementál (#279), Zinthurg (#180), fekete amőba (#364), Eruol (#378), rőtmanó berzerker (#369), smaragd sárkány (#326), sötét ölész (#314), rubin sárkány (#330), halált okozó lények (#9098), zafír sárkány (#329), Tharr avatárja (#385), Leah avatárja (#380), talriai behemót (#312), éjfattyak (#9096), tleikan főbíra (#512), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), ismeretlen (#9089) (csak egyszer), xenomorfok (#9091) (csak egyszer), fürkészek (#9092) (csak egyszer), quwargok (#9093) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
Highlander (#4717), Álomőrzők (#9101), nők (#999), bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
ősi harcmodor (#287, 120 VP) | varázspajzs (#288, 55 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | varázsvédő varázs (#370, 140 VP, 5 TVP) |
vérfürdő (#392, 80 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
különcség vonzása (#286, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) |
agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | tudatháló (#304, 35 PP) |
belső idő (#305, 0 PP) | mentális tükör (#306, 40 PP) | mentálturbó (#478, 50 PP, 5 TVP) |
próba elemzése (#485, 20 PP, 10 TVP) | harci ösztönök (#490, 50 PP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 35 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 360 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (140,34,1) | vámpirizáció (#1) (9962,10) | méregsemlegesítés (#14) | áldomás II (#169) (9990,45) |
tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | Morgan rúnája (#363) | Symulf rúnája (#182) |
csupasz izom (#28) | szürkeáll. aktiv (#71) | harci induló (#443) | mágikus ütés (#147) |
varázsvédő varázs (#370) | fürkésző szemek (#213) | önanalízis II (#300) | pszi-ernyő III (#297) |
próba elemzése (#485) | Techiulan aurája (#261) | esszenciavédelem 2 (#188) | a lélek védelme (#57) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
22. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
éjfattyak végzete (#260), jégoszlop (#231) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tompítás (#40), harci ösztönök (#490) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 94, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | élőholt pozdorja (#134) | >> | bolyongó lidérc (#388) | |
háló (#186) | >> | Thargodan mágus (#318) | jégoszlop (#231) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
jégoszlop (#231) | >> | Thargodan berzerker (#377) | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | őrjáratozó katona (#274) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | direkt kontaktus I (#121) | >> | csápos otagi (#395) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | direkt kontaktus I (#121) | >> | bűbájlidérc (#761) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | királyi őrjáratos (#7006) | direkt kontaktus I (#121) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | elfajzott enkala (#564) | direkt kontaktus I (#121) | >> | elmeszonda (#487) | |
méregfelhő II (#193) | >> | fényhozó (#602) | direkt kontaktus I (#121) | >> | gnomori rémszolga (#589) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | káoszszellem (#472) | direkt kontaktus I (#121) | >> | moxerati mocsárlakó (#569) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | Tissian sámánúr (#501) | direkt kontaktus I (#121) | >> | tleikan áruló (#606) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | troglodita idéző (#551) | direkt kontaktus I (#121) | >> | Uthan Teriadan (#505) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | verg elmeszaggató (#430) | háló (#186) | >> | káoszdémon (#547) | |
háló (#186) | >> | kreiton bűvölő (#506) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | háló (#186) | >> | tleikan hajadon (#533) | |
háló (#186) | >> | tleikan amazon (#534) | pusztító végzet (#106) | >> | kyorg őrgólem (#567) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | pszionikus entitás (#553) | pusztító végzet (#106) | >> | ködmágus (#597) | |
pusztító végzet (#106) | >> | árnytündér csontváz (#629) | pusztító végzet (#106) | >> | élőholt drakolder (#628) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kristálynyálka (#632) | élőholt pozdorja (#134) | >> | ezeréves lélek (#634) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | fertőzött dr.lárva (#630) | pusztító végzet (#106) | >> | Kudral (#7127) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | pusztító végzet (#106) | >> | nekromanta kóborló (#596) | |
armageddon (#218) | >> | Dranadáni Salamon (#616) | pusztító végzet (#106) | >> | végzetes szójer (#631) | |
jégoszlop (#231) | >> | Alkotó (#578) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | Teremtő (#579) | |
kiszáradás (#268) | >> | férfiak (#998) | kiszáradás (#268) | >> | nők (#999) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | bo'adhun lidérc (#467) | élőholt pozdorja (#134) | >> | bámulatos zombi (#896) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | rothadó tetem (#624) | élőholt pozdorja (#134) | >> | dűneszellem (#603) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | trakuun lidérc (#576) | élőholt pozdorja (#134) | >> | smaragdvámpír (#605) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | varkaudar őslich (#402) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt pöffeteg (#557) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | ében árnylidérc (#622) | pusztító végzet (#106) | >> | Rettegés Ura (#625) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | ősi csontvázúr (#623) | halálos érintés (#271) | >> | tleikan rémeb (#626) | |
háló (#186) | >> | vtoeken döntőbíra (#627) | jégoszlop (#231) | >> | takarító (#609) | |
jégoszlop (#231) | >> | árnygólem (#586) | pusztító végzet (#106) | >> | tl'urlang vadász (#610) | |
jégoszlop (#231) | >> | eldüeni vándor (#601) | armageddon (#218) | >> | baljós árny (#588) | |
jégoszlop (#231) | >> | Rüeumöeu szelleme (#712) | pusztító végzet (#106) | >> | gőzölgő fröccsenet (#716) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | ősi asszimiláció (#717) | kiszáradás (#268) | >> | árnytündér messiás (#730) | |
istenítélet (#284) | >> | lidércherceg (#929) | halálos érintés (#271) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 94, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | og'hlobn mészáros (#742) | harci ösztönök (#490) | >> | smaragdvámpír (#605) | |
elnyelés (#236) | >> | ében árnylidérc (#622) | fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | |
fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | harci ösztönök (#490) | >> | Dranadáni Salamon (#616) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fürgülés (#92) | >> | Kudral (#7127) | |
elnyelés (#236) | >> | ködmágus (#597) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
tükörpajzs (#101) | >> | őshonos sziklozug (#447) | tükörpajzs (#101) | >> | kreiton jótündér (#538) | |
Solisar aurája (#240) | >> | rubin sárkány (#330) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
őrző szilmill (#7454) (-28 lopás szakértelem annak, aki meg akar lopni téged) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +14 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A természet leghatalmasabb urává váláshoz nagyon jó ösvényt választottál! Csak így tovább! Imádkozz, ha már félhalhatatlanná váltál! |
2.) Járulj színem elé az Istenek Talizmánjával a nyakadban! |
3.) Az ősi birodalmak vagy a ryuku szigetek neves szörnyei ravaszak, okosak, az átlagos szörnyeknél is nagyobb pusztítást visznek végbe a természetben. Győzz le tizet ezekből a visszataszító "hősökből"! (számláló: 2) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. fekete gránittorony (530): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 116. labirintus (272,71). Zarknod ónixpiramisa (695): kész. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): kész. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. csontvár (756): 188. labirintus (396,99). Toborzóiroda (762): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 11, 12, 28, 31, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 58, 61, 62, 64, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 85, 87, 89, 91, 93, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 121, 122, 123, 132, 133, 137, 138, 139, 140, 141, 167, 180, 181, 185, 186, 188, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 4, 7, 12, 13, 24, 26, 33, 35, 36, 38, 40, 43, 46, 49, 51. |
Kész: 8, 15, 44, 47, 52. |
HŐSTETTEID |
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől. |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 595 (limit: 595), a megölt főholtak száma: 7, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 69249. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a II. nyílt olimpián. |
Az első Végzet Vermét sikeresen teljesítetted! |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 11. Legjobb pontszámod: 134. |
MAKRÓID (jelenleg 2 lehet) |
1. makró parancsai: h 1167 1, v 96 144 61, ff 917 964 1311, be 497 8, h 1660, ff 1311 917 964, h 1589 1560 1157, be 710 138. |
2. makró parancsai: ek 275, vv 26 165 363, vv 182 28 71, vv 443 147 370, vv 213, h 697 9000, h 1760 500, vv 300 297 485, hh 2306 916 1099, hh 1154. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 8 | arany pikkelyvért (#456) | 3 | tükörpáncél (#519) | $22 | szent jogar ($150) | 2 | fpi formázó minta (#419) | 670 | spiritusz (#170) | 3 | megsemmisítő (#1540) | 1 | feneketlen bugyor (#570) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5245 | arany (#50) | 1 | bo'adhun aranygömb (#757) | 2 | csillaglövedék (#931) | |||
1 | életvíz (#1500) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 2 | tl'urlang fiola (#788) | 1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | bomló esszencia (#2367) | 42 | ében toboz (#578) | 3 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | kr'uagon származék (#791) | 1 | kreiton agy (#1142) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
1 | lidércesszencia (#1074) | 1 | ml'othag esszencia (#801) | 1 | ml'othag származék (#792) | |||
1 | pszi kő (#248) | 1 | pular kristály (#239) | 5 | ramit kő (#226) | |||
1 | térdeplő tülök (#1440) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | zöld üveg (#82) |
364 | 365 | 366 | 367 | 368 | 369 | 370 | |
5 | |
|
|
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
|
|