64. forduló, 66. forduló, Ray Charles összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. okt. 30. 9h:18'
EZ A 122. JÁTÉKHETED, 65. FORDULÓD
123. játékheted kezdete: nov. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4157
SZÁMLA : XXXX

RAY CHARLES KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [76,2] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+7 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

ef 5 502 energia fejlesztése 5
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 200.]

v 6 5 10 elmormolod a 6. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 195.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[75,1] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ryuku légiós közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós bal karját. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós jobb vállát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal többször eltalálod a ryuku légiós fejét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a ryuku légiós bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 88, gyógyulás: 0, összesen: -88 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.
Összefutsz egy kopasz, szürke szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Sheran ministránsa. Egy bíbor erőövet, egy harci maszkot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy mind. topázát, egy saválló fülbevalót, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy quwarg harcos trófea, egy quwarg szabotőr trófea és egy láplidérc trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Holmiját egy hegyi szamár cipeli.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Féleszű Ulf. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Motyogni kezd: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [74,0] A síkságot ritka erdő váltja fel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy fabontó szójer nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a fabontó szójer jobb első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel végigvagdosod a fabontó szójer bal hátsó lábát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a fabontó szójer bal első lábát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) A fabontó szójer kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A fabontó szójer még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 fabontót. (ld. enc.) 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy élőholt mirg száll szembe veled.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt mirg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg farkát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az élőholt mirg. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy tetemember. Amikor elhal a zaj, előmászol.

(Továbbmész...) [73,-1] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bo-skorpió. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bo-skorpió csáprágóját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a bo-skorpió testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a bo-skorpió testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A bo-skorpió csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 7 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 7 gyenge mérget.) 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy sírlidérc.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sírlidérc jobb lábát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a sírlidérc bal karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 556 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt mirg.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az élőholt mirg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 fekete gyöngyöt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 141 (limit: 1435), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 14365.
Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 165.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[72,-2] Még mindig füves síkságon vagy. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Úgy gondolod, hogy a közeledő gátvakond nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a gátvakond jobb hátsó lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a gátvakond szőrös testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A gátvakond többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy szintszívó száll szembe veled.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szintszívó ködös testét. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szintszívó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Kőkéssel megcsapod a szintszívó testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a szintszívó ködös testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szintszívó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy tetemember. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívői építették. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

(Továbbmész...) [71,-3] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy púpos burástya lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a púpos burástya farkát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos burástya zselés testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a púpos burástya testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy sírlidérc száll szembe veled.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor keményen megütöd a sírlidérc testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 556 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ez nem lehet más, mint egy óriás csontváz. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Oldalt pillantva, meglátsz egy smirglibokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy mutáns pók. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a mutáns pók testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a mutáns pók förtelmes fejét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (ld. enc.) 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 15 tüskét. [35 pontot használtál fel, van még 130.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[71,-4] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy mutáns pók közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mutáns pók testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor keményen megütöd a mutáns pók förtelmes fejét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy sírlidérc áll veled szemben.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc bal oldalát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc bal lábát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütögeted a sírlidérc testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy szintszívó.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szintszívó jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szintszívó testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a szintszívó bal lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Találsz nála 1 ezüsttollú nyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 145 (limit: 1435), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 14765.
Utad során felfedezel egy ovimon-bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét.

(Továbbmész...) [71,-5] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy zombi.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zombi fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [71,-6] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy süvítő rája. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a láplidérc testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval párszor keményen megütöd a láplidérc jobb karját. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor megpöccinted a láplidérc testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 9 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Szöges bunkóval néhányszor megcsapod a láplidérc testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor súrolod a láplidérc bal lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 12 életpontot vesztettél. A láplidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. [34 pontot használtál fel, van még 96.]

szk 85 keresed a 85. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy gyilkos sallankot. [0 pontot használtál fel, van még 96.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 93.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön.

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 53.]

tf 2 23 fejleszted a 2. tulajdonságodat 23 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen.

[23 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A szervezetedet méreg pusztítja (-2 életerő.) A méreg feloldódott a szervezetedben. Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 206 pontot. A következő körben tehát 236 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU LÉGIÓS (361. ELLENFÉL)
Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit légiósok a ryuku hadtest különleges katonái - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra!

FABONTÓ SZÓJER (71. SZÖRNY)
A fabontó szójerek a ritka erdők apró termetű élősködői. Élősködők, mert fát esznek. Ezek a barnára lakkozott vakondra emlékeztető lények hegyes fogukkal pillanatok alatt képesek elpusztítani egy akár fél méteres botot! Ha egy fabontó szójerrel keveredsz harcba, előfordulhat, hogy búcsút kell mondanod a fából készült fegyverednek...

FABONTÓ (106. TÁRGY)
A fabontó szójer által kiválasztott puha anyagot ha az ember fára keni, akkor az rugalmassá, gyúrhatóvá válik. Ennek valószínűleg minden alkimista csodájára fog járni. Nem beszélve arról, hogy milyen felfedezési lehetőségeket nyit meg ez előtted...

UGH MÉREG (166. TÁRGY)
Az ugh méreg jóval erősebb a gyenge méregnél, kiválasztása is rettentően nagy elővigyázatossággal, egy uzbány csőr felhasználásával kell, hogy történjen. Egy kavadu lebenyt vagy más tartót szinte azonnal szétmarna, amikor egy mérges csípésű lény fogáról vagy fullánkjáról lecseppen, de ebben a tartóban biztonságosan tárolhatod. Az ugh méreggel csak nagyon kevés fegyvert lehet bekenni, mert a legtöbb anyagot azonnal tönkreteszi. Hogy melyik az a fegyver alapanyag, amely ellenálló az ugh méreggel szemben, arra neked kell rájönnöd. Az ugh méreg hatása azonnali.

KARAKTERLAP

Ray Charles, egy rövid ősz hajú, kék szemű gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 65. fordulód.

Erő: 13 (18) Szint: 14 Merészség: 5/5 Magasság: 119 cm
IQ: 20 Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 4 Menekülés: 35 % Életkor: 102/102 év
Egészség: 12 Életpont: 220/110 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 16 (17) Varázspont: 96/1 Pénz: 345 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 25/0
Eddig összesen 450 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 764 TP-t kaptál. Jelenleg 66 228 TP-d van. A következő szinthez még 8 772 TP szükséges. Trófeáid: élőholt mágus, quwarg szabotőr, autentikus vámpír.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 2/77 vágófegyverek: 5/11 (+31%) ütőfegyverek: 21/44 (+21%)
lőfegyverek: 19/50 (+39%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -8.); tüske (#22) (9 -);
71,48 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 958 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 24/44 (+55%) 2. nyomkövetés: 13/41 (+4%) 3. mászás: 2/52
4. csapdakészítés: 6/20 (+14%) 5. gyógyítás: 31/52 6. titkosírás: 2/2
7. felderítés: 2/40 8. teológia: 3/55 (+10%) 9. szörnyismeret: 3/13
10. vadászat: 5/69 11. bányászat: 2/97

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
süvítő rája (#113), manifesztátor (#124), óriás csontváz (#176)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.
2.) Hozz egy grifftojást.
3.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. cseréptetős torony (549): új. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 27, 29, 30.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 146 (limit: 1435), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 14865.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 7 TU. szükséges még: 43 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 316 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * bíbor erőöv (#291) 1 * boszorkánykendő (#1697)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271)
Fegyverek és lövedékek
1 csontszurony (#12) 1 esszenciakristály (#350) 2 ezüsttollú nyíl (#363)
1 fúvócső (#20) 1 * kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 * parittya (#18) 2 rézgolyó (#343)
1 * szöges bunkó (#8) 1 tolmokov-koktél (#351) 16 tüske (#22)
3 ubuk dobónyíl (#138) 9 ubuk tüske (#131) 1 vas dobónyíl (#189)
2 vashegyű nyíl (#176)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
4 aranylánc (#191) 1 Eldaran karkötője (#373) 1 * két kard szimbólum (#144)
1 * Tharr Keresztje (#287)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 2 + deus ex machina (#1)
5 fáklya (#36) 1 + hebrencs csapda (#147) 5 kaja (#2)
1 keg gomba (#1615) 1 kötél (#92) 1 légiós hátizsák (#1560)
Löttyök és porok, tartóstul
1 kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 sullár hólyag (#168) [benne 13 csepp spiritusz (#170), fér még: 7]
1 uzbány csőr (#169) [benne 6 csepp ugh méreg (#166), fér még: 6]
3 vizestömlő (#3) [bennük 54 korty víz (#27), fér még: 6]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6 acélpengőke (#231) 3 álompor (#396) 6 aurach fog (#657)
4 bordacsont (#16) 1 darázsszárny (#652) 1 dorony tüdő (#212)
19 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105) 3 fabontó (#106)
1 fekete gyöngy (#99) 3 grákóbőr (#41) 2 gromak bőr (#268)
2 gyöngymangó (#135) 2 hebrencs állkapocs (#130) 4 kaktusztüske (#114)
2 kavadu lebeny (#24) 1 királygyík bőr (#44) 1 lapockacsont (#33)
85 madártoll (#112) 3 magszim bél (#103) 4 mandibulapenge (#125)
3 mocsári penke (#148) 1 Morgan kristálya (#659) 8 pirkit (#153)
2 púderkő (#119) 1 pular kristály (#239) 2 quwarg tojás (#360)
5 rézdarab (#70) 21 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650)
3 smirglilevél (#29) 22 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47)
2 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529) 2 szvó-ektoplazma (#151)
2 vadász tatu bőr (#15) 1 vapár ág (#110) 8 vasérc (#152)
1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 53.94 kg Megterheltség: 75%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 67 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 kaja (#2) 4 tüske (#22) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ezüsttollú nyíl (#363) 3 fabontó (#106) 1 fekete gyöngy (#99)
4 madártoll (#112) 2 szvó-ektoplazma (#151) 6 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

70 71 72 73 74 75 76 77
-7
-6
-5
-4
-3
-2
-1
0
1
2
3
(71,-6) gumifa (#38), Tharr oltár, süvítő rája (#113), láplidérc (#352)
(71,-5) Tharr oltár, zombi (#49)
(71,-4) mutáns pók (#117), sírlidérc (#172), szintszívó (#96), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Leah oltár
(71,-3) púpos burástyák (#92), sírlidérc (#172), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Raia oltár, mutáns pók (#117)
(72,-2) gátvakond (#57), szintszívó (#96), Raia oltár, 28. jellempróba
(73,-1) bo-skorpió (#54), sírlidérc (#172), élőholt mirg (#135), Raia oltár, 21. jellempróba
(74,0) fabontó szójer (#71), élőholt mirg (#135)
(75,1) mély kút (#93), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, 40. jellempróba, ryuku légiós (#361), Féleszű Ulf (1046. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek