Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. okt. 29. 9h:17' EZ A 121. JÁTÉKHETED, 64. FORDULÓD 122. játékheted kezdete: okt. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4157 SZÁMLA : XXXX |
ef 2 505 | energia fejlesztése 2 |
ef 2 502 | energia fejlesztése 2 |
v 6 5 10 | elmormolod a 6. varázslatot |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos bal oldalát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted az orgyilkos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [72,6] Továbbmész a város utcáján. Utad során felfedezel egy főutcát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:2. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. A feléd közeledő orgyilkos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az orgyilkos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [72,5] Még mindig a városban vagy. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy mákrózsa bokrot. Találsz egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy nekrofunt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy útonálló lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az útonálló bal vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az útonálló testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod az útonálló testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
ve 95 | megveszed a 95. tárgyat |
kt 96 | elkészíted a 96. tárgyat |
kf 96 | kézbeveszed/felveszed a 96. tárgyat |
ea 225 10 | eladod a 225. tárgyat 10 |
tf 2 | fejleszted a 2. tulajdonságodat |
ea 151 10 | eladod a 151. tárgyat 10 |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos jobb oldalát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az orgyilkos fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [74,5] Még mindig a városban vagy. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Észreveszel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy sárkánytanyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Észreveszel egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy útonálló. Itt csata lesz.
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az útonálló testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az útonálló bal lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
be 670 | bemész a 670. épületbe |
energiatüskék (#29) 18 aranyért, | tüskepajzs (#30) 15 aranyért, | filofaxáció (#277) 800 aranyért, | szívküldi (#368) 10 aranyért, |
analízis (#375) 70 aranyért, | filofaxáció II. (#444) 800 aranyért, | Trinigan rúnája (#453) 100 aranyért. |
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr fekete torát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Elfehéredsz: a birtokodban levő 4 varányszem úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr fejét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor súrolva eltalálod a quwarg szabotőr fekete torát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg szabotőr csáprágójával. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval néhányszor megcsapod a quwarg szabotőr fekete torát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A quwarg szabotőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. Mosolyogva kidobod a nevetséges nukleáris cickány trófeát, és diadalmasan beszerzel egy quwarg szabotőr trófeát. 808 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír bal vállát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [76,3] A hegyvidéket síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy alpesi tehén. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az alpesi tehén testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén fejét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg jobb lábát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Belecsipked az élőholt mirg a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontváz testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a csontváz testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [76,2] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sünmedve. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sünmedve bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a sünmedve testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A sünmedve Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sünmedve belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sünmedve még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
szk 85 | keresed a 85. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
MANARETESZ (529. TUDATI KÉPESSÉG) Ha Tudati Erődben rejlő lehetőségeket kezded sorra venni, előbb-utóbb eljutsz arra a megállapításra, hogy életednek szinte bármely szegmensében képes vagy hasznosítani azokat. Például egy szemvillanás alatt átlényegítheted tudatodat az erőd falai mögé, és ekkor esszenciád védve lesz szinte mindennemű támadás elől. Sajnos jelenlegi tudásoddal még nem sikerült megoldanod, hogy fizikai valóságban is megjelenhess a kasztroplanáris térben, de ami késik, talán nem múlik... Persze ez a felismerés sem csekélység. Ha a való lényeged tökéletesen védve van, már csupán a tested, e könnyen sebezhető, de ugyanolyan könnyen helyreállítható porhüvely maradhat csak céltáblája az ártó szándéknak. Ezt a problémát pedig már könnyen megoldod majd önerőből is. A manaretesz képessége egy egyszerű, jól elreteszelt ajtó formájában jelenik meg a tudatodban. Elegendő csak az általa nyújtott biztonságra gondolnod, és máris elzárhatod mögé esszenciádat néhány szemvillanásnyi időre, és ami a legcsodálatosabb, ezt harc közben is lesz időd megcselekedni! [Mostantól minden támadó varázsló varázslat ellen extra rezisztenciát kapsz. A taumaturgikus és őstaumaturgiás varázslatok a tapasztalati szinted egynegyedének ill. egynyolcadának megfelelő eséllyel kudarcot vallanak! Ez az esély taumaturgiás varázslatok esetében max. 20%, őstaumaturgiás varázslatok esetében max. 10% lehet.] |
ARANYPIKKELY (415. TÁRGY) "Gyönyörű." Ez az első szó, amely eszedbe jut, ahogy kezedbe fogod, és közelebbről is szemügyre veszed ezt a színaranyból készült tenyérnyi sárkánypikkelyt. És milyen kellemesen, simogatóan meleg! A felületére vésett sárkány olyan élethű, hogy szinte várod, hogy megmozduljon. Elolvasod a hátára írt rejtélyes szöveget is: "Párosan jó élni. Ne aggódj, nemsokára kerül másik." Vajon mit jelenthet? Mikor beleakadt a kezed, még el akartad dobni, mint fölösleges, értéktelen holmit, most viszont elviselhetetlennek érzed már a gondolatát is, hogy valami baja essen. Gondosan bebugyolálva visszadugod a zsákod mélyére, és miközben továbbindulsz, jólesően figyeled az egész belsődben szétáradó meleget. [Megjegyzés: az aranypikkelynek nincs hatása a semleges kalandozókra, valamint azokra, akik épphogy jók ill. gonoszak (azaz csak néhány jellempontjuk van).] |
TUDATFORRÁS (505. TUDATI KÉPESSÉG) A tudati entitás legyőzése felbátorított, és magabiztossá tett titeket. Már olyan helyekre is elmerészkedtek a mindennapi tudati meditációtok során, ahová eddig - merő óvatosságból - inkább nem mentetek. Hamar rájössz majd, hogy amit eddig ismertél a kasztroplanáris síkból, az csak egy picinyke zuga volt ennek a fura, szinte felfoghatatlan dimenziónak. Vannak itt például furcsa szellemlények, gondolatfoszlányokból, érzelmekből képződött entitások, amelyek rád ugyan nem veszélyesek, de csodálatosan szépek, vagy épp fordítva, kimondhatatlanul rondák. Akadnak itt olyan jelenségek, amiket leginkább a ghallai időjáráshoz lehetne hasonlítani. Ezek néha viharként tombolnak, máskor pedig kellemesen bizsergetik az idetévedt látogatót. No, és persze vannak elképesztő képződmények, amiket gyorsan feltérképezhetsz, és kiismerhetsz, ha szánsz rá egy kis időt. Az egyik legismertebb ilyen kasztro-képződmény a tudatforrás. Nagyon sok van belőle, szinte bárhol megtalálható. Leginkább talán a Sötét Világ gejzíreihez hasonlatos, de ugyanúgy hajaz egy gusztustalan, épp felfakadó keléshez is. Időről-időre sűrű masszaként buggyan fel belőle a nyers tudati energia, ami aztán szétoszlik a környezetben. Ha ügyes vagy, némi koncentrálás árán könnyedén szipolyozhatsz ebből az energiából, ezáltal erősítve fel a tudatpont regenerációdat. (Ha kifejlesztitek ezt a képességet, a kör elején kapott tudatpont regeneráció alapját már nem a maxTU/7, hanem a maxTU/6 képletből számítjuk. Ha már rendelkezel ezzel a képességgel, akkor az arány tovább javul, és maxTU/5 lesz. A regenerációdat módosító, egyéb tudati képességek, az ott leírt szabályok szerint működnek továbbra is.) |
Erő: | 13 (18) | Szint: | 14 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 18 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 4 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 102/102 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 218/218 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 16 (17) | Varázspont: | 96/9 | Pénz: | 345 arany | Kép. pont: | 16 |
Tudatpont: | 25/0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 2/77 | vágófegyverek: | 4/80 (+32%) | ütőfegyverek: | 21/23 (+10%) |
lőfegyverek: | 19/11 (+27%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << csontszurony (#12) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -8.); tüske (#22) (9 -); |
76,56 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 958 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23/89 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 13/37 (+9%) | 3. mászás: | 2/52 |
4. csapdakészítés: | 6/6 (+16%) | 5. gyógyítás: | 31/52 | 6. titkosírás: | 2/2 |
7. felderítés: | 2/40 | 8. teológia: | 3/45 (+11%) | 9. szörnyismeret: | 3/13 |
10. vadászat: | 5/69 | 11. bányászat: | 2/97 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
süvítő rája (#113), manifesztátor (#124), óriás csontváz (#176) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
áldomás (#6) (3,10) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. |
2.) Hozz egy grifftojást. |
3.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. cseréptetős torony (549): új. városháza (685): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 27, 29, 30. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 138 (limit: 1430), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 14065. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 2 TU. szükséges még: 48 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 631 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | 1 | * | bíbor erőöv (#291) | 1 | * | boszorkánykendő (#1697) |
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | * | szürke bőrkesztyű (#271) | ||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | csontszurony (#12) | 1 | esszenciakristály (#350) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
1 | fúvócső (#20) | 1 | * | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | ||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | * | parittya (#18) | 2 | rézgolyó (#343) | ||
1 | * | szöges bunkó (#8) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | 20 | tüske (#22) | ||
3 | ubuk dobónyíl (#138) | 9 | ubuk tüske (#131) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
2 | vashegyű nyíl (#176) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
4 | aranylánc (#191) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | ||
1 | * | Tharr Keresztje (#287) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | aranypikkely (#415) | 1 | ásó (#34) | 2 | + | deus ex machina (#1) | ||
5 | fáklya (#36) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 9 | kaja (#2) | ||
1 | keg gomba (#1615) | 1 | kötél (#92) | 1 | légiós hátizsák (#1560) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [benne 13 csepp spiritusz (#170), fér még: 7] | ||||||
1 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 57 korty víz (#27), fér még: 3] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
6 | acélpengőke (#231) | 3 | álompor (#396) | 6 | aurach fog (#657) | |||
4 | bordacsont (#16) | 1 | darázsszárny (#652) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
19 | drótszőr (#37) | 1 | evaporőr háj (#105) | 3 | grákóbőr (#41) | |||
2 | gromak bőr (#268) | 2 | gyöngymangó (#135) | 2 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
4 | kaktusztüske (#114) | 2 | kavadu lebeny (#24) | 1 | királygyík bőr (#44) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 81 | madártoll (#112) | 3 | magszim bél (#103) | |||
4 | mandibulapenge (#125) | 3 | mocsári penke (#148) | 1 | Morgan kristálya (#659) | |||
8 | pirkit (#153) | 2 | púderkő (#119) | 1 | pular kristály (#239) | |||
2 | quwarg tojás (#360) | 5 | rézdarab (#70) | 21 | sallank karom (#128) | |||
1 | sámán erszény (#650) | 3 | smirglilevél (#29) | 22 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | surranó kígyó bőr (#47) | 2 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szivárványszív (#1529) | |||
2 | vadász tatu bőr (#15) | 1 | vapár ág (#110) | 8 | vasérc (#152) | |||
1 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 53.93 kg | Megterheltség: 75% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 71 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | bakkura bőr (#95) | 3 | orgyilkos tőr (#225) | 7 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
4 | varányszem (#30) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
120 | arany (#50) | 1 | bakkura csizma (#96) | 4 | kaja (#2) | |||
2 | madártoll (#112) | 3 | spiritusz (#170) | 5 | sünmedve tüske (#14) | |||
5 | tüske (#22) |
71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | |
1 | |
|
|
|
|
|
|
2 | |
|
|
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
|